Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет кодексіне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
1. Мыналардың:
164
,
165
,
166
,
167
,
168
,
169
,
170
,
171
,
172
,
173
,
174
,
175
,
176
,
177
,
178
,
179
,
180-қосымшаларға
сәйкес Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің 2008 жылға арналған республикалық бюджеттік бағдарламаларының паспорттары бекітілсін.
2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
164-ҚОСЫМША
215 - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Көлік және коммуникация саласындағы уәкілетті органның қызметін қамтамасыз ету"
деген 001 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
2120946 мың теңге (екі миллиард бір жүз жиырма миллион тоғыз жүз қырық алты мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
:
"Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 21 қыркүйектегі Заңының
5-бабы
; "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі
Заңы
; "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының
28-бабы
; "Азаматтық авиацияны мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 15 желтоқсандағы
Заңы
; "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы
Заңы
; "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңының
13-бабы
; "Ішкі су көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 6 шілдедегі
Заңы
; "Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 24 қарашадағы N 1232
қаулысы
; "Қауіпті жүктерді тасымалдау жөніндегі қызметті лицензиялау ережесін және оған қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 27 маусымдағы N 534
қаулысы
; "Жолаушылар тасымалдау жөніндегі қызметті лицензиялау ережесін және оған қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 28 маусымдағы N 544
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
:
экономиканың және қоғамның көлік және коммуникация қызметтеріне деген қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тиімді әрі технологиялық жаңартылған көлік-коммуникация кешенін құру.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: көлік-коммуникация кешенін дамытудың мемлекеттік және салалық (секторалдық) бағдарламаларын әзірлеу; заңнамалық кесімдерді, заңнаманың қолданысын жетілдіру жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу, сондай-ақ Министрліктің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша көлік-коммуникация кешені саласындағы нормативтік құқықтық кесімдерді, техникалық шарттарды және өзге де нормативтерді әзірлеу және қабылдау; болжамдар әзірлеу және мемлекеттік мұқтаждардың және экономиканың тасымалдар мен коммуникацияларға деген қажеттіліктерін уақтылы сапалы қамтамасыз ету; Үкіметтің шешімі бойынша көлік-коммуникация кешенінің заңды тұлғаларының акциялардың мемлекеттік пакеттеріне және үлестеріне иелік етумен және пайдаланумен байланысты қызметтерді жүзеге асыру; өзінің қызметтік міндеттерін тиімді орындау және кәсіптік шеберлігін жетілдіру үшін қойылатын біліктілік талаптарға сәйкес-кәсіптік қызмет саласында білім беру бағдарламалары бойынша теориялық және практикалық білімді, іскерлікті және кәсіби дағдыны шыңдауды жүзеге асыру.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
001 |
|
Көлік және
|
|
|
|
2 |
|
001 |
Орталық
|
Көлік және комму-
|
жыл
|
Қазақстан
|
3 |
|
002 |
Аумақтық
|
Әуе көлігінен
|
Жыл
|
Қазақстан
|
4 |
|
007 |
Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру |
Мемлекеттік
|
Жыл
|
Қазақстан
|
5 |
|
008 |
Мемлекеттік
|
Мемлекеттік
|
Жыл
|
Қазақстан
|
6 |
|
009 |
Мемлекеттік
|
Қазақстан
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7 |
|
017 |
Ақпараттық жүйелердің жұмыс
|
Министрліктің
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтиже: қызмет ететін көліктік-коммуникация саласын нығайту және дамытуға байланысты бірқатар іс-шараларды мониторингілеу, болжау және орындау; 107 мемлекеттік қызметшілердің кәсіби біліктілігін арттыру; 175 адамды мемлекеттік тілге оқыту, оның ішінде аумақтық органдардан 124 адам; 15 адамды ағылшын тіліне оқыту.
Түпкі нәтиже: көлік және коммуникация саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру үшін жүктелген функциялар мен міндеттерді барынша тиімді орындалуына қол жеткізу.
Қаржылық-экономикалық нәтиже:
республикалық бюджет қаражаттарын тиімді шығындау және оңтайландыру;
бір мемлекеттік қызметшіге жұмсалатын орташа шығын: біліктілікті арттыруға - 34,62 мың теңге, мемлекеттік тілді оқытуға - 30,04 мың теңге және ағылшын тілін оқытуға 103,5 мың теңге.
Уақтылығы: бекітілген жоспарлармен, жыл бойы жасалған шарттарға сәйкес.
Сапасы: қазіргі заманғы экономикалық жағдайларға сәйкес кәсіптік мемлекеттік қызметтің талаптарына сай мемлекеттік қызметшілердің кәсіби деңгейін жоғарылату; көлік процестерін ақпараттық қамтамасыз етудің жаһандық жүйесінің (құру) жұмыс істеуі, сондай-ақ қозғалысты бақылау мен басқарудың қазіргі заманғы техникалық құралдарын енгізу.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
165-ҚОСЫМША
215
-
Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Республикалық деңгейде автомобиль жолдарын дамыту"
деген 002 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
61494846 мың теңге (алпыс бір миллиард төрт жүз тоқсан төрт миллион сегіз жүз қырық алты мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі:
"Қазақстан Республикасы мен Халықаралық Қайта Жаңарту және Даму Банкінің арасындағы (Жол көлігі саласын қайта құрылымдау жобасы) Заем туралы Келісімді бекіту туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 30 наурыздағы
Заңы
; "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Жапония Үкіметінің арасындағы Батыс Қазақстанның жол желісін қайта құру жобасын жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Жапония Халықаралық Ынтымақтастық Банкінің заем беру ниеті туралы ноталар алмасу нысанындағы келісімді бекіту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 30 наурыздағы
Заңы
; "Жапония Халықаралық Ынтымақтастық Банкі мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы Батыс Қазақстанның жол желісін қайта құру жобасы бойынша заем туралы келісімді бекіту туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 30 наурыздағы
Заңы
; "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының
17-бабы
; "Қазақстан Республикасы мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкі арасындағы автомобиль жолдары саласын дамыту жобасы жөніндегі заем туралы келісімді бекіту туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 31 қаңтардағы
Заңы
; "Қазақстан Республикасы мен Азия Даму Банкі арасындағы заем туралы келісімді (Қарапайым операциялар) (аймақтық маңызы бар Алматы-Бішкек жолын қайта жаңарту жобасы) (Қазақстандық құрауыш бекіту туралы) бекіту туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 31 қаңтардағы
Заңы
; "Қазақстан Республикасы мен Еуропа қайта Құру және Даму Банкі арасындағы "автожол саласын (Атырау-Ақтау) қайта құрылымдау" қарызы туралы келісімді бекіту туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі
Заңы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1227
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты:
көлік құралдарының қауіпсіз, үздіксіз жүруін қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін республикалық маңызы бар автомобиль жолдары желісін қалпына келтіру және дамыту.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: республикалық маңызы бар автожолдарды салу, қалпына келтіру, қайта жаңарту.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
002 |
|
Республи-
|
|
|
|
2 |
|
004 |
Сыртқы
|
Төмендегі іс-шара-
|
Қаңтар-
|
Қазақстан
|
3 |
|
005 |
Ішкі көздер
|
Төмендегі іс-шара-
|
Қаңтар- желтоқ-
|
Қазақстан
|
4 |
|
016 |
Республи-
|
Төмендегі іс-
|
Қаңтар-
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтижесі: республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында пайдалануға енгізу арқылы жол-құрылыс жұмыстарын жүргізу.
Соңғы нәтижесі: автожолдардың технико-экономикалық жай-күйінің сапасын жоғарылату, республикалық және халықаралық қатынастардағы автомобиль жолдарында көлік құралдарының қауіпсіз және үздіксіз жүруін қамтамасыз ету үшін объектілерді пайдалануға енгізу.
Қаржы-экономикалық нәтиже: белгіленген орынға дейін жүктер мен жолаушыларды жеткізу мерзімін қысқарту, көлік-құрылымдық шығындарын қысқару есебінен өзіндік құнның төмендеуі.
Уақытылығы: жұмыс өндірісінің кестесіне, жасалған келісім-шарттарға, сондай-ақ жасалған келісім-шарттар бойынша қабылданған міндеттемелерге сәйкес.
Сапасы: құрылыс нормалары мен ережелеріне (ҚНжЕ) сәйкес.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
166-ҚОСЫМША
215
-
Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Республикалық маңызы бар автожолдарды күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу, ұстау, көгалдандыру, диагностика
және аспаптық құралдармен тексеру" деген 003 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
20 376 916 мың теңге (жиырма миллиард үш жүз жетпіс алты миллион тоғыз жүз он алты мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі:
"Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының
17-бабы
; "Жол саласының кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 14 қазандағы N 1527
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының автомобиль жолдарын жөндеу мен күтіп ұстауға арналған қаржыландыру нормативтерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 30 сәуірдегі N 423
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1227
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
:
республикалық маңызы бар автомобиль жолдары бойынша көлік құралдарының қауіпсіз және үздіксіз жүріп өтуін қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері:
республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу, көгалдандыру, күтіп ұстау, пайдалануды басқару жөніндегі жұмыстарды, авариялық көпірлерді күрделі жөндеуге арналған жобалау-іздестіру жұмыстарын жүргізу және мемлекеттік сараптамадан өткізу, көпірлерді күрделі жөндеу, жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарының орындалу сапасын қамтамасыз ету үшін зертханаларды сатып алу.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
003 |
|
Республи-
|
Авторлық қадаға-
|
Жыл бойы |
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтижесі: республикалық маңызы бар автомобиль жолдарына арналған жол-жөндеу жұмыстарын жүргізу, соның ішінде:
79 шақырым автожолдарды және 5 көпірді күрделі жөндеу;
жолды күрделі жөндеуге арналған жобалау-іздестіру жұмыстарын жүргізу;
авариялық көпірді күрделі жөндеуге арналған жобалау-іздестіру жұмыстарын жүргізу;
құбырлар мен көпірлерді жөндеумен 1438 дейін шақырым орташа жөндеу;
ағымдағы жөндеу, күтіп ұстау, көгалдандыру, диагностика, республикалық маңыздағы жолдарда автомобиль жолдарына және өндірістік кешендерге жер учаскелерін бөлуді ресімдеу.
Соңғы нәтижесі:
қауіпсіз және үздіксіз жүріп өтуді қамтамасыз ету;
жүктер мен жолаушыларды белгіленген жерге дейін жеткізу мерзімдерін қысқарту;
көлік-құрамдас бөліктік шығындарды қысқарту;
республикалық маңызы бар автомобиль жолдарындағы авариялық учаскелерді азайту;
республикалық маңызы бар жолдарда авариялық көпірлердің санын қысқарту.
Жөндеу жұмыстарының нәтижесі бойынша республикалық маңыздағы автожолдар желісінде мынадай жағдай болжанады: жақсы 24%, қанағаттанарлық 48%, қанағаттанғысыз 28%.
Қаржы-экономикалық нәтижесі: бюджеттік қаражатты тиімді пайдалануды қамтамасыз ету мынадай жолдармен жүзеге асырылады:
күрделі және орташа жөндеу бойынша мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға сәйкес конкурс өткізу;
қолданыстағы нормаларға сәйкес жолдарды жөндеу және күтіп ұстау сапасына бақылау жүргізу;
Уақтылығы: жасалған шарттардың талаптарына сәйкес қаржы жылының ішінде.
Сапасы: құрылыс нормалары мен ережелеріне сәйкес.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N№1224 қаулысына
167-ҚОСЫМША
215 - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Су жолдарының кеме жүретін жағдайда
болуын қамтамасыз ету және шлюздерді ұстау"
деген 005 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
Құны:
4047966 мың теңге (төрт миллиард қырық жеті миллион тоғыз жүз алпыс алты мың теңге).
Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі:
"Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 21 қыркүйектегі Заңының
9-бабы
; "Ішкі су көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 6 шілдедегі
Заңы
; "Мемлекеттік күзетілуі тиіс объектілердің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 4 қыркүйектегі N 901
қаулысы
; "Су объектілерін кеме жүзетін су жолдары санатына жатқызу ережесін және кеме жүзуі үшін ашық кеме жүретін су жолдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 29 қаңтардағы N 105
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының кеме қатынасын дамытудың және ішкі су жолдарында қауіпсіздікті қамтамасыз етудің 2007-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 26 қыркүйектегі N 917
қаулысы
.
Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
:
республикалық бюджеттің қаражаты.
Бюджеттік бағдарламаның мақсаты:
ішкі су жолдарында кеме қатынасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
:
навигациялық жабдықтарды қою (алып тастау) және күтіп ұстау, түбін тереңдету (жер қарпу), түзету, түбін тазарту жұмыстарын орындау арқылы кеме жүрісінің кепілдендірілген көлемдерін қамтамасыз ету; кеме қатынасының гидротехникалық құрылыстарын (шлюздерді) қауіпсіз жұмыс жағдайында күтіп ұстау.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
005 |
|
Су жолдары-
|
Павлодар облысы:
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
:
Тікелей нәтиже:
ұзындығы 3983,5 км су жолдары учаскелерінде навигациялық жабдықтың белгілерін қою (алып тастау) және оларға қызмет көрсету;
2255 мың текше м. көлемінде түбін тереңдету (жер қарау) жөніндегі жұмыстар;
55 мың текше м. көлемінде түзету жұмыстары;
11600 тонна көлемінде түбін тазалау жұмыстары;
188 текше км. көлемінде тазалау жұмыстар;
Өскемен, Бұқтырма және Шульба шлюздерін ұстау және ағымдағы жөндеу;
Өскемен, Бұқтырма және Шульба шлюздерінің авариясыз жұмысын қамтамасыз ету;
Өскемен шлюзінің төменгі айлақ қабырғасын салу;
Ертіс, Қара Ертіс және Жайық өзендерінде ұзындығы 400 км учаскелерінде арналық жобалау-іздестіру жұмыстарын жүргізу;
флотты жөндеу: ағымдағы жөндеу 97 бірлік; орташа жөндеу 17 бірлік, күрделі жөндеу 1 бірлік;
мемлекеттік техникалық өзен флотын жаңарту және жаңғырту бойынша, соның ішінде:
жабдық флоты (2 бірлік);
қосалқы флоты (5 бірлік);
жер караваны (2 кезең) (1 жиынтық)
Соңғы нәтиже: кеме жүзу қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты авариялық жағдайлардың санының төмендеуі.
Қаржы-экономикалық тиімділігі: Су жолдарының кеме қатынасы жағдайында болуын қамтамасыз ету және шлюздерді күтіп ұстау жөніндегі шығын 1 км.- ге - 578 мың теңге.
Сапасы және уақтылығы: тасымалдау жүктердің көлемі алдыңғы жылға қарағанда 10 пайызға көтеру.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
168-ҚОСЫМША
215 ң Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылғы арналған
"Әуе көлігі инфрақұрылымын дамыту"
деген 006 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
3300000 мың теңге (үш миллиард үш жүз миллион теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
:
Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясы туралы" 2006 жылғы 11 сәуірдегі№N 86
Жарлығы
; "Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 10 мамырдағы N 377
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын дамытудың 2006-2008 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 30 маусымдағы N 632
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты:
әуежайлар инфрақұрылымы объектілерін дамыту.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері:
ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі халықаралық талаптармен сәйкестікке келтіру үшін Қазақстан Республикасы әуежайларының жердегі инфрақұрылым объектілерін жаңғыртуды және дамытуды жүзеге асыру.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
006 |
|
Әуе көлігі
|
|
|
|
2 |
|
005 |
Ішкі көздер
|
Белгіленген
|
Қаңтар-желтоқ-
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
:
Тікелей нәтижесі: Қызылорда қаласындағы»"Қорқыт ата" әуежайының ұшу-қону жолағын қайта жаңарту және әуеайлақты арнайы техникалармен сервистік қайта жаңарту. Қостанай қаласындағы әуежайының ұшу-қону жолағын қайта жаңарту. Ақтөбе халықаралық әуежайындағы аэровокзал кешенін қайта жаңарту.
Соңғы нәтижесі: Қазақстанның транзит әлеуетін дамытуды қамтамасыз етуге, авиакомпаниялардың да, жолаушылардың да сапалы әуежай қызметтеріне өсіп отырған қажеттіліктерін қанағаттандыруға, әуежайлардың негізгі өндірістік қорларын қайта жаңарту және жаңарту есебінен ұшу қауіпсіздігінің тиісті деңгейін қамтамасыз етуге қабілетті Қазақстан Республикасының азаматтық авиация әуежайларының желісін құру; Қазақстан Республикасының әуежайлары арқылы жолаушылар ағынын және жүк ағынын ұлғайту; отандық және шетелдік авиакомпаниялар орындайтын халықаралық және ішкі ұшулардың географиясын ұлғайту; Қазақстан Республикасының әуежайларында халықаралық нормаларға жауап беретін жердегі инфрақұрылым деңгейін көтеру.
Уақтылығы: жұмыстар жүргізу кестесіне және жасалған шарттарға сәйкес.
Сапасы: құрылыс нормалары мен ережелеріне (ҚНжЕ) және Халықаралық азаматтық авиация ұйымының нормаларына сәйкес.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
169-ҚОСЫМША
215 - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Әлеуметтік маңызы бар облысаралық бағыттар бойынша темір жол жолаушылар тасымалдарын субсидиялау"
деген 009 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
9520554 мың теңге (тоғыз миллиард бес жүз жиырма миллион бес жүз елу төрт мың теңге).
2.
Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет
кодексі
; "Темір жол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы
Заңы
; Қазақстан Республикасы Президентінің" Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясы туралы" 2006 жылғы 11 сәуірдегі N 86
Жарлығы
; "Қазақстан Республикасының темір жол көлігін қайта құрылымдаудың 2004-2006 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 6 ақпандағы N 145
қаулысы
; "Әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастарды айқындау туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 11 қарашадағы N 1185
қаулысы
; "Тасымалдаушының әлеуметтік мәні бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдауды жүзеге асыруына байланысты залалдарын субсидиялау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 11 қарашадағы N 1188
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 10 мамырдағы N 377
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
:
Қазақстан Республикасы тұрғындарының темір жол тасымалдарына қажеттіліктерін қанағаттандыру.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: әлеуметтік мәні бар қатынастар бойынша темір жол жолаушылар тасымалдарын ұйымдастырумен байланысты тасымалдаушылардың шығындарын жабу.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
009 |
|
Әлеуметтік
|
Қазақстан
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
:
Тікелей нәтижесі: Қазақстан Республикасы Үкіметі бекіткен әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастар бойынша жолаушыларды темір жол көлігімен тасымалдауды жүзеге асыру.
Соңғы нәтижесі: Қазақстан Республикасы тұрғындарының темір жол көлігімен тасымалдарға қажеттіліктерін қанағаттандыру.
Қаржы-экономикалық нәтиже: жолаушы тасымалдаушылардың шығындарын өтеуді және тұрғындардың темір жол көлігімен жүруге қол жеткізуін қамтамасыз ету.
Уақтылығы: жыл бойы.
Сапасы: Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрінің 2004 жылғы 18 наурыздағы N 122-І бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының темір жол көлігімен жолаушыларды, багажды және жүк багажын тасымалдау ережесіне сәйкес жолаушыларға үздіксіз және қауіпсіз қызмет көрсету.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
170-ҚОСЫМША
215 - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Көлік және коммуникация саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер" деген 010 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
115713 мың теңге (бір жүз он бес миллион жеті жүз он үш мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: "Ғылым туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 9 шілдедегі
Заңы
; "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі
Заңы
; "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі
Заңы
; "Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылғы 11 сәуірдегі N 86
Жарлығы
; "Республикалық бюджеттің қаражаты есебінен орындалатын қолданбалы ғылыми зерттеулер бағдарламаларын қалыптастыру мен іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 23 ақпандағы N 145
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының халықаралық көлік дәліздерін дамыту тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 27 сәуірдегі N 566
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2001-2008 жылдарға арналған тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 29 мамырдағы N 726
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы мемлекеттік көлік саясатының тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 11 маусымдағы N 801
қаулысы
; "Мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 27 желтоқсандағы N 1385
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 5 қыркүйектегі N 903
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің мәселелері" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 24 қарашадағы N 1232
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1227
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан халқына Жолдауын іске асыру жөніндегі іс-шаралардың жалпыұлттық жоспарын және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006-2008 жылдарға арналған бағдарламасын орындаудың желілік кестесі туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 31 наурыздағы N 222
Қаулысы
; "Отандық, өңірлік және жаһандық нарықтардың қажеттіліктеріне бағытталған зерттеулерді жүргізудің, орта мерзімді және ұзақ мерзімді перспективада республикада дамытылуы мүмкін тауарлар мен қызметтер өндірісін айқындаудың 2007-2008 жылдарға арналған жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 31 мамырдағы N 487
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
:
республиканың көлік магистралдары бойынша транзиттік және экспорттық-импорттық тасымалдардың көлемін көбейту және тиімділігін арттыру үшін Қазақстанның транзит-көлік әлеуетін жетілдіру мен дамытуға бағытталған құқықтық, ұйымдастырушылық, техникалық, экономикалық және қаржылық сипаттағы өзекті өзара байланысқан шаралардың кешенін белгілеу және іске асыру, сондай-ақ осы шараларды іске асыру жөніндегі іс-қимылдарды нақтылау және оларды жүзеге асырудың орынды кезеңділігін белгілеу; автожол және автомобиль саласы қызметінің тиімділігін арттыру; темір жол көлігімен қызмет көрсету кезінде Қазақстан Республикасының тұрғындарына және экономика салаларына қызмет көрсету сапасын және тиімділігін жоғарылату; Қазақстан Республикасының экономика салаларына және халыққа автомобиль көлігімен қызметтер көрсету кезінде қызмет көрсетудің тиімділігі мен сапасын арттыру.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
:
Қазақстан Республикасының транзит-көлік әлеуетінің қазіргі жай-күйін талдау, транзит-көлік әлеуетті дамыту бойынша негізгі бағыттар мен іс-шараларды пысықтау жөніндегі жұмыстарды қаржыландыру; қолданбалы ғылыми зерттеулерді жүргізу, халықаралық талаптарға сәйкес автожол және автомобиль саласындағы ұлттық нормативтік-техникалық құжаттарды пысықтау және жетілдіру; темір жол тасымалдарын орындау кезінде қызмет көрсету сапасын арттыру және тасымалдау қауіпсіздігін арттыру үшін қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу; қызмет көрсету сапасын арттыру үшін қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу, автомобиль тасымалдарын орындау кезінде тасымалдау қауіпсіздігін және экологиялық қауіпсіздікті жоғарылату, автомобиль көлігі қызметінің нормативтік құқықтық базасын жетілдіру.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
010 |
|
Көлік және
|
1. Автожол
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтижесі: автожол саласында 7 тақырып бойынша, автомобиль көлігі саласында 4 тақырып бойынша, транзит әлеуеті саласында 3 тақырып бойынша және 2 тақырып бойынша темір жол көлігі саласында қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу.
Түпкі нәтижесі: көліктік құрауышты төмендету, тасымалдаудың өзіндік құнын төмендету, ішкі және сыртқы рыноктарда отандық тауарлардың бәсекелестігін жоғарылату жөнінде ұсыныстар, БЭК шеңберінде көлік жүйесінің өңірлік шоғырлануын ғылыми негізделген ұсыныстар әзірлеу, көліктік-логистикалық орталықтарды Қазақстанда құруды ынталандыру тетіктерін және оларды дамыту жөнінде ғылыми негізделген ұсыныстар әзірлеу; жол жұмыстарының құнын төмендету және автомобиль жолдарын салу, қайта жаңарту және пайдалану сапасын арттыру; темір жол көлігімен жолаушылар мен жүктерді тасымалдау көлемін арттыру жөнінде іс-шаралар дайындау; автокөлікпен жолаушыларды және жүктерді тасымалдау көлемін 1,5%-ға арттыру, халықаралық тасымалдарды орындайтын автокөлік құралдарының санын 5%-ға арттыру.
Қаржы-экономикалық тиімділігі: бір тақырып бойынша қолданбалы ғылыми зерттеулерді жүргізудің орташа құны 7 232 мың теңге.
Уақтылығы: жасалған шарттарға сәйкес бір жылдың ішінде.
Сапасы: Көлікті одан әрі оңтайлы дамыту және шекараны кесіп өтуді оңайлату, сондай-ақ Қазақстан Республикасының транзит-көлік әлеуетін дамыту, соның ішінде көліктік-логистикалық орталықтарды құруды ынталандыру тетіктерін және көліктік-логистикалық орталықтарды дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлеу. Орындалған жұмыстардың сапасы Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Ғылыми-сараптау кеңесінің қорытындысымен анықталады; жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету, автомобиль жолдарының және жасанды құрылыстардың ұзақтығын және сенімділігін арттыру; қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу жолаушылар мен жүктер тасымалының сапасын арттыруға ықпал етеді; қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу жолаушыларды және жүктерді тасымалдау сапасын арттыруға ықпал етеді, бұл автомобиль тасымалдарының табыстылығын 3,5 %-ға және пайдалылығын 2,5%-ға арттыруға және автомобиль санын 3,7%-ға көбейтуге септігін тигізеді.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
171-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Облыстық бюджеттерге облыстық және аудандық маңызы бар
автомобиль жолдарын күрделі жөндеуден өткізуге берілетін
ағымдағы нысаналы трансферттер"
деген 012 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
11908331 мың теңге (он бір миллиард тоғыз жүз сегіз миллион үш жүз отыз бір мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі:
"Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1227
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты:
көлік құралдарының қауіпсіз және үздіксіз жүруін қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері:
облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдары учаскелерінде күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
012 |
|
Облыстық
|
Автожолдарды,
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
:
Тікелей нәтижесі: облыстық және аудандық маңызы бар қашықтығы 431 шақырым автомобиль жолдарында және бір көпірге күрделі жөндеуді жүргізу.
Соңғы нәтижесі: облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдары желісінің жай-күйін жақсарту.
Қаржылық-экономикалық тиімділігі: бюджет қаражаттарын пайдаланудың тиімділігін қамтамасыз ету төмендегі жолдар арқылы жүзеге асырылады:
облыстық және аудандық маңызы бар автожолдарды күрделі жөндеу бойынша мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға сәйкес облыс әкімдіктері конкурс өткізу;
қолданыстағы нормаларға сәйкес облыстық және аудандық маңызы бар автожолдарды күрделі жөндеудің сапасына облыс әкімдіктері бақылау жүргізу.
Уақтылығы: жұмыс жүргізу кестесіне және жасалған келісім-шарттарға сәйкес.
Сапасы: құрылыс нормалары мен ережелеріне (ҚНжЕ) сәйкес.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
172-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Ішкі суларда жүзетін "өзен-теңіз" кемелерін жіктеуді және олардың техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету"
деген 014 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны:
92050 мың теңге (тоқсан екі миллион елу мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
:
»
"Ішкі су көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 6 шілдедегі
Заңы
; "Техникалық реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 қарашадағы
Заңы
; "Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің "Кеме қатынасының тіркелімі" мемлекеттік мекемесін құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 1 наурыздағы N 142
қаулысы
.
3.
Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
: ішкі суда жүзу кемелерінің және "өзен-теңіз" жүзу кемелерінің техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: Тиесілігі мен меншік түріне қарамастан, ішкі су жолдарында пайдалануға арналған, ішкі суда жүзу кемелерін және»"өзен-теңіз" жүзу кемелерін жіктеу және олардың техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
014 |
|
Ішкі сулар-
|
Кемелердің техни-
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
: Тікелей нәтиже: 22 бірлік штат санын күтіп-ұстау; арнайы киім тігу, формалық және арнайы киім-кешек тігу, кемелерді жіктеуді қамтамасыз ету және 400 бірлік кемелерге куәландыруды жүргізу; су көлігі облысында өнім және қызмет сертификатына аккредитациядан өту, сынақ лабораториясын ашу және оларды қазіргі заманғы құралдармен жабдықтау, шетелдік техникалық қадағалау және сыныптау органдарымен ынтымақтастықты жүзеге асыруымен бірге, мамандардың біліктілігін арттыру, сынақтан өту және семинарларға қатысу үшін шетелге шығуы.
Соңғы нәтиже: кеме қатынасы процесіне қатысатын кемелердің және басқа да инженерлік құрылыстардың техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Қаржы-экономикалық нәтижесі: Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің "Кеме қатынасының тіркелімі" мемлекеттік мекемесінің жұмысын жақсарту, 1 кемені куәландыру үшін орташа шығын шамамен 116,4 мың теңгені құрайды.
Уақытқа сайлығы: белгіленген мерзімде кемелерді, басқа құрылыстар мен объектілерді техникалық куәландыру.
Сапасы: ішкі суларда жүзу және "өзен-теңіз" жүзу кемелерінің апатсыз жұмыс істеуі.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
173-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Көліктік дерекқор және тасымалдар қауіпсіздігі серпіні
мониторингінің ақпараттық талдау жүйесін құру"
деген 015 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
: 290992 мың теңге (екі жүз тоқсан миллион тоғыз жүз тоқсан екі мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет
кодексі
; Экономиканың басым секторларында пилоттық кластерлерді жасау мен дамыту жөніндегі жоспарларды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 25 маусымдағы N 633
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 10 мамырдағы N 377
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты:
транзиттік дәліздерге түсетін жүктемені болжау және басқармалық шешімдерді қолдау мақсатын іске асыратын көліктік дерекқор және тасымалдар қауіпсіздігі серпіні мониторингінің ақпараттық талдау жүйесін құру.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері:
көліктің барлық түрлерімен тасымалдау бойынша деректер қорын жинау, өңдеу және сақтау.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарла-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
015 |
|
Көліктік
|
Техникалық заттар,
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
:
Тікелей нәтиже: 42 өткізу бекеті, Қазақстан Республикасының аумағындағы 25 ішкі посттар арқылы автомобиль көлігімен жүзеге асырылатын транзиттік тасымалдар туралы жедел, нақты ақпаратты алу; көліктік бақылау постарында бақылауды жүргізу уақытын 3 сағаттан 45 минутқа дейін қысқарту; бақылауды автоматтандыру, көлік құралдарының есептілігін есепке алу және жүргізу; каботаж тасымалдарын анықтау.
Соңғы нәтижесі: көліктің барлық түрлерімен тасымалдау бойынша орталықтандырылған дерекқорды одан әрі дамыту жолымен республика аумағында транзиттік тасымалдар қауіпсіздігінің тиімділігін және деңгейін көтеру. Өндірістік пайдалануға ақпараттық талдау дерекқорын енгізу.
Уақтылығы: жыл бойында жоспарланған іс-шараларды және кесте мен жасалған шарттарға сәйкес қойылған міндеттерді уақтылы орындау.
Сапасы: көліктің барлық түрлерімен тасымалдау саласындағы барлық мүдделі тұлғалар үшін жедел және сапалы ақпаратты ұсыну.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
174-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарын орындаудың сапасын қамтамасыз ету" деген 016 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
199670 мың теңге (бір жүз тоқсан тоғыз миллион алты жүз жетпіс мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық
негізі
: "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының
17-бабы
; "Жол саласының кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 14 қазандағы N 1527
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1227
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
: жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарының орындалу сапасын қамтамасыз ету, қолданылатын жол-құрылыс материалдарының сапасын бақылау.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
:
республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, қайта жаңарту, күрделі, орташа, ағымдағы жөндеу жөніндегі орындалған жұмыстардың және қолданылатын жол-құрылыс материалдарының сапасын бақылауды жүзеге асыру.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
016 |
|
Жол-құрылыс және жөндеу
|
Республикалық
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
:
Тікелей нәтиже: жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарының, қайта жаңартылатын пайдалануға енгізілетін учаскелерде, сондай-ақ ауыспалы жобалар бойынша ұзақтығы 300 км. қайта жаңартылатын учаскелерде қолданылатын жол-құрылыс материалдарының және 1526 км. жөндеу жұмыстарының сапасын қамтамасыз ету.
Соңғы нәтиже: жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарының сапасын, сондай-ақ қолданылатын жол-құрылыс материалдарының сапасын арттыру есебінен автомобиль жолдары қызметінің нормативтік мерзімін қамтамасыз ету.
Қаржы-экономикалық тиімділігі: республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының 1 км. сапасын бақылауды жүргізу үшін шығындар орташа есеппен 8468 теңгені құрайды.
Уақтылығы: жасалған шарттарға сәйкес белгіленген мерзімде орындалатын жол-құрылыс және жөндеу жұмыстарының сапасын ұдайы бақылау.
Сапасы: құрылыс нормаларына және ережелеріне (ҚНжЕ) сәйкес.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224қаулысына
175-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Жүйелі ішкі авиатасымалдарды субсидиялау"
деген 019 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
667680 мың теңге (алты жүз алпыс жеті миллион алты жүз сексен мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: "Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 21 қыркүйектегі Заңының
9-бабы
; "Азаматтық авиацияны мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 15 желтоқсандағы Заңының
7-бабы
; "Авиабағыттарға субсидияларды жұмсау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 17 тамыздағы N 915
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын дамытудың 2006-2008 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 30 маусымдағы N 632
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның
мақсаты
:
Қазақстан Республикасының елордасы Астана қаласын Қазақстанның облыс орталықтарымен және ірі қалалармен әуе бойынша қосу, сондай-ақ Қазақстан Республикасының облыс орталықтарын қосу орташа статистикалық тұтынушылар үшін әлеуметтік маңызы бар рейстер бойынша авиакөлік қызметтеріне қол жеткізілімдігін қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: орташа статистикалық тұтынушы үшін жүйелі ішкі авиатасымалдарға авиакөлік қызметтеріне қол жеткізілімдігін субсидиялау көлемін кезең-кезеңмен төмендетуге бағытталған икемді тариф жүйесін жүзеге асыру арқылы қамтамасыз ету.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
019 |
|
Жүйелі ішкі
|
Қазақстан
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер
:
тікелей нәтиже: тұрақты авиатасымалдар:
Қазақстан Республикасының елордасы Астана қаласын Қазақстанның облыс орталықтарымен және ірі қалаларымен қосатын 7 авиабағыт бойынша;
облыс орталықтарын байланыстыратын 2 авиабағыт бойынша.
Түпкі нәтиже:
- ішкі бағыттарда тұрақты жолаушылар ағынын қамтамасыз ету және астананың облыс орталықтарымен байланысы бойынша ұшуларды орындаған кезде орташа өлшенген жолаушылар сыйымдылығын 65-70 пайызға дейін және облыс орталықтарының байланысы бойынша ұшуларды орындаған кезде 20-25 пайызға дейін ұлғайту;
- икемді тариф жүйесін жүзеге асыру есебінен ұшулар рентабельділікке жеткен кезде бағыттарды субсидияланатын рейстер тізімінен алып тастау.
Қаржы-экономикалық нәтиже: жоспарлы сыйымдылық есебінен бір авиабағытқа субсидияның орташа жылдық көлемі астананың облыс орталықтарымен байланысы рейстерінде - 92,35 млн. теңгені және облысаралық орталықтар байланысы рейстерінде 10,58 млн.теңгені құрайды.
Уақтылығы: уәкілетті органдар бекіткен кестеге сәйкес 9 авиабағыт бойынша тұрақты рейстерді жүзеге асыру.
Сапасы: жолаушыларға қызмет көрсету ережесіне сәйкес сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз ету.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N№1224 қаулысына
176-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Су көлігі инфрақұрылымын дамыту"
деген 020 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
43125 мың теңге (қырық үш миллион бір жүз жиырма бес мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
:
"Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қыркүйектегі
Заңының
; "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы
Заңы
; "Каспий теңізінің қазақстандық секторын игерудің мемлекеттік бағдарламасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 16 мамырдағы N 1095
Жарлығы
; "Қазақстан Республикасының теңіз көлігін дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 26 қыркүйектегі N 916
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
:
республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты
:
кеме қатынасында және теңізде өмірді қауіпсіздендіруді қамтамасыз ету бойынша талаптарға қатынасты, су көлігі инфрақұрылымын дамыту.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
:
Каспий теңізінің қазақстандық секторында теңізде жүзу қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
020 |
|
Су көлігі
|
Құрық портында А.
|
Қаңтар-
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтиже: құжатты жобалы-сметаны өңдеу.
Соңғы нәтиже: А. Бекович-Черкасский шығанағында кеме қозғалысын басқару жүйесін іске қосу.
Уақтылығы: жұмыс өндірісі кестесіне және жасалған шарттарға сәйкес.
Сапасы және уақтылығы: нормалары және ережелеріне сәйкес.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224қаулысына
177-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Көлік және коммуникация саласындағы техникалық
регламенттер мен стандарттар әзірлеу" деген
021 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
119008 мың теңге (бір жүз он тоғыз миллион сегіз мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі
Заңы
;»"Техникалық реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 қарашадағы
Заңы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2001-2008 жылдарға арналған тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 29 мамырдағы N 726
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы мемлекеттік көлік саясатының тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 11 маусымдағы N 801
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1227
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның
мақсаты
:
автожол және автомобиль саласы қызметінің тиімділігін арттыру; автокөлік қызметтер және автомобиль тасымалдарының қауіпсіздік сапасын арттыру үшін жағдай жасау; темір жол көлігі кәсіпорындары көрсететін қызметтер сапасын арттыру үшін жағдай жасау.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: халықаралық талаптарға сәйкес автожол саласындағы ұлттық нормативті-техникалық құжаттарды (стандарттарды) және техникалық регламенттерді әзірлеу, қайта әзірлеу және жаңарту; автомобиль және темір жол көлігі саласындағы стандарттау жөніндегі стандарттар мен нормативтік құжаттар кешенін жасау.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
021 |
|
Көлік және
|
1. Автожол
|
Жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтижесі: автожол саласындағы 1 техникалық регламенті мен 11 стандартты әзірлеу, қайта әзірлеу және үйлестіру; автокөлік саласының 17 стандартын әзірлеу және бекіту; темір жол саласының 100 стандартын әзірлеу және бекіту.
Түпкі нәтижесі: жол салу мен жөндеу жұмыстарын сапасын арттыру, автомобиль жолдарын көліктік-пайдалану жай-күйін жақсарту және жол қозғалысы қауіпсіздігін арттыру; жүк жөнелтушілерге, жолаушыларға және автокөлік пен темір жол саласы кәсіпорындарының қызметін пайдаланатын басқа да пайдаланушыларға қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
Қаржы-экономикалық тиімділігі: бір тақырып бойынша қолданбалы ғылыми зерттеулерді жүргізудің орташа құны 879,3 мың теңге және бір техникалық регламенті бойынша 6456 мың теңге.
Уақтылығы: жасалған шарттарға сәйкес бір жылдың ішінде.
Сапасы: Жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету, автомобиль жолдарының және жасанды құрылыстардың ұзақтығын және сенімділігін арттыру; МемСТ талаптарына сәйкес болу.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
178-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Көліктік бақылау бекеттерінің желілерін дамыту"
деген 023 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
221329 мың теңге (екі жүз жиырма бір миллион үш жүз жиырма тоғыз мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі
Заңы
; Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясы туралы" 2006 жылғы 11 сәуірдегі№N 86
Жарлығы
; "Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуін реттейтін кейбір мәселелер туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 19 қаңтардағы N 62
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы автокөлік құралдарын өткізу пункттерінің және Қазақстан Республикасының аумағындағы көліктік бақылау посттарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 27 ақпандағы N 238
қаулысы
; "Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 24 қарашадағы N 1232
қаулысы
; "Бөлінбейтін ірі көлемді және ауыр салмақты жүктерді Қазақстан Республикасының аумағында тасымалдауды ұйымдастыру және жүзеге асыру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 24 қаңтардағы N 51
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның
мақсаты
:
автомобиль тасымалдарының қауіпсіздігін сақтауды мемлекеттік
бақылау жүйесін дамыту.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: Қазақстан Республикасы аумағында автокөлік құралдарының жүріп өтуін көліктік бақылау бекеттерін техникалық жарақтандыру жолымен мемлекеттік бақылау тиімділігін жоғарылату.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
023 |
|
Көліктік
|
Жол төсемін
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтиже: стационарлық таразы жабдығымен 6 көліктік бақылау бекеттерін техникалық жарақтандыру: "Қызылжар" (Астана қ.), "Атырау" (Атырау облысы), "Заречный" (Қарағанды облысы), "Ақжайық" (БҚО), "Қарабұтақ" (Ақтөбе облысы), "Шығанақ" (Жамбыл облысы).
Соңғы нәтиже: Автомобильмен тасымалдаушылардың заңнамамен белгіленген автокөлік құралдарының рұқсат етілген параметрлерін сақтауын қамтамасыз ету, жол төсеніштерінің сақталуын қамтамасыз ету, жол төсеніштерін жөндеуге шығындарды қысқарту және жарамдылық мерзімін ұзарту, автокөлік құралдарының қозғалыс қарқындылығын көбейту.
Қаржылық-экономикалық нәтиже: жол төсеніштерін жөндеуге шығындарды қысқарту және жарамдылық мерзімін ұзарту, автокөлік құралдарының қозғалыс қарқындылығын көбейту.
Уақтылығы: жасасқан шарттарға сәйкес бір жыл ішінде.
Сапасы: Бар және жөндеудегі автомобиль жолдары мен құрылыстарын сақтауды қамтамасыз ету.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224қаулысына
179-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
"Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы
қалаларының бюджеттеріне көліктік инфрақұрылымды дамытуға
берілетін нысаналы даму трансферттері"
деген 028 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
70864625 мың теңге (жетпіс миллиард сегіз жүз алпыс төрт миллион алты жүз жиырма бес мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: "Алматы қаласын дамытудың 2003-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 10 ақпандағы N 1019
Жарлығы
; "Астана қаласының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2006-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылғы 4 мамырдағы N 111
Жарлығы
; "Астана қаласының инженерлік инфрақұрылымын және жолдарын 2010 жылға дейін дамыту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 11 қарашадағы N 1190
қаулысы
; "Қазақстан Республикасының автожол саласын дамытудың 2006-2012 жылдарға арналған бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 9 желтоқсандағы N 1227
қаулысы
; "Астана қаласының әлеуметтік-экономикалық дамуының 2006-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 30 маусымдағы N 624
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның
мақсаты
:
көлік құралдарының қауіпсіз және үздіксіз жүруін қамтамасыз ету.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін автомобиль жолдарын қалпына келтіру және дамыту.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
028 |
|
Облыстық
|
Белгіленген
|
қаңтар-
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Тікелей нәтижесі: жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарында жол-құрылыс және жобалық-сметалық жұмыстар жүргізу жұмыстарын жүргізу, Алматы қаласында метрополитен құрылысының бірінші кезегін салу бойынша орындалған жұмыстар көлемі.
Соңғы нәтижесі: автомобиль жолдарының желісін дамыту үшін объектілерді пайдалануға енгізу.
Уақтылығы: жұмыстарды жүргізу кестесіне және жасалған шарттарға сәйкес.
Сапасы: құрылыс нормалары мен ережелеріне (ҚНжЕ) сәйкес.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2007 жылғы 12 желтоқсандағы
N 1224 қаулысына
180-ҚОСЫМША
215-Қазақстан Республикасы Көлік және
коммуникация министрлігі
Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі
2008 жылға арналған
""Transport tower" әкімшілік-технологиялық кешені ғимаратын ұстау"
деген 030 республикалық бюджеттік бағдарламаның
ПАСПОРТЫ
1. Құны
:
332568 мың теңге (үш жүз отыз екі миллион бес жүз алпыс сегіз мың теңге).
2. Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі
: "Transport tower" әкімшілік-технологиялық кешені ғимаратын республикалық меншікке берудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 29 қарашадағы N 1202
қаулысы
.
3. Бюджеттік бағдарламаны қаржыландыру көздері
: республикалық бюджеттің қаражаты.
4. Бюджеттік бағдарламаның
мақсаты
:
"Transport tower" ғимаратына (бұдан әрі - Ғимарат) шаруашылық қызмет көрсету, мемлекеттік қызметкерлер үшін қалыпты еңбек және әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлар жасау.
5. Бюджеттік бағдарламаның міндеттері
: ғимаратқа техникалық және шаруашылық қызмет көрсету, жылумен, суық су, ыстық сумен қамтамасыз ету жүйелеріне профилактикалық жұмыстарын жүргізу.
6. Бюджеттік бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары
:
N
|
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама-
|
Бағдарламаны іске
|
Іске
|
Жауапты
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
030 |
|
"Transport
|
Ауданы 32294 шаршы
|
жыл
|
Қазақстан
|
7. Бюджеттік бағдарламаны орындаудан күтілетін нәтижелер:
Мемлекеттік қызметті пайдаланушылар: мемлекеттік қызметкерлер.
Тікелей нәтижесі: ауданы 32294 шаршы метр ғимаратты күтіп ұстау, ғимараттың қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз ету, мемлекеттік қызметкерлер үшін қажетті әлеуметтік-тұрмыстық жағдай жасау мақсатында ғимаратқа профилактикалық жөндеу жұмыстарын, инженерлік, санитарлық жұмыстарды, көгалдандыру мен абаттандыруды уақтылы жүргізу.
Соңғы нәтиже: ғимараттың үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету, мемлекеттік қызметкерлер үшін қалыпты еңбек және әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлар жасау.
Қаржы-экономикалық тиімділігі: 1 шаршы метрге жұмсалатын орташа шығын 10298 теңгені құрайды.
Уақтылығы: жыл бойы.
Сапасы: техникалық нормаға сәйкес.