Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабы 3-тармағына және 143-бабы 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
1. Мыналар:
1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес астық нарығын реттеу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
2) алып тасталды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.3) осы бірлескен бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес астық қабылдау кәсіпорындары үшін астық нарығын реттеу саласындағы тексеру парағы;
4) осы бірлескен бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылауды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдар үшін астық нарығын реттеу саласындағы тексеру парағы;
5) алып тасталды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.6) алып тасталды – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 19.02.2020 № 56 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 24.02.2020 № 10 (06.05.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
7) алып тасталды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 19.02.2020 № 56 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 24.02.2020 № 10 (06.05.2020 бастап қолданысқа енгізіледі); 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрықтарымен.
2. Мыналардың:
1) "Астық нарығын реттеу, мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 15-3/1134 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 813 бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12654 болып тіркелген, 2016 жылғы 3 ақпанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);
2) "Астық нарығын реттеу, мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 15-3/1134 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 813 бірлескен бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 16 маусымдағы № 263 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 28 маусымдағы № 290 бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13932 болып тіркелген, 2016 жылғы 15 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру және қайта өңдеу департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;
3) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға берілуін;
4) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;
5) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.
4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.
5. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының |
Қазақстан Республикасының |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасы Құқықтық
статистика және арнайы есепке
алу жөніндегі комитеті
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі № 259 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 63 бірлескен бұйрығына 1-қосымша |
Астық нарығын реттеу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы Астық нарығын реттеу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі - Өлшемшарттар) 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 141-бабының 3-тармағына және "Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларын және тексеру парақтарының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) сәйкес, астық нарығын реттеу саласындағы бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелеріне жатқызу және бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізу кезінде субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін әзірленді.
2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) болмашы бұзушылық - астық саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды астық нарығы саласындағы құжаттаманы дұрыс жүргізбеу бөлігінде бұзу;
2) елеулі бұзушылық - астық саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды астықты қысқы сақтау жағдайына ауыстыру жөніндегі іс-шараларды жүргізбеу, технологиялық жабдықтардың сәйкессіздігі, астық нарығы саласындағы ақпарат пен құжаттаманы бермеу бөлігінде бұзу;
3) объективті өлшемшарттар - бақылау субъектілерін (объектілерін) астық нарығын реттеу саласындағы тәуекел дәрежесіне қарай субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын және жекелеген субъектіге (объектіге) тікелей тәуелді болмайтын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
4) өрескел бұзушылық - "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" 2014 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының кодексінде көзделген әкімшілік жауапкершілікке әкеліп соқтыратын Қазақстан Республикасының астық нарығын реттеу саласындағы заңнамасында белгіленген талаптарды астықтың сандық-сапалық сақталуының нашарлауына, оның ішінде астықтың жоғалу және бүліну фактілеріне, астықты сақтау шарттарының сақталмауына, астық қабылдау кәсіпорындарының олар шығарған астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындамауына алып келуі мүмкін бұзушылықтар бөлігінде бұзу, бақылау субъектілеріне астық нарығындағы қатысушылардан расталған шағымдар мен арыздардың болуы;
5) субъективті өлшемшарттар - нақты субъектінің (объектінің) қызмет нәтижелеріне байланысты субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
6) субъектілер - астықты өндірумен, сақтаумен, тасымалдаумен, өңдеумен және өткізумен байланысты қызметті жүзеге асыратын заңды тұлғалар (астық қабылдау кәсіпорындары), сондай-ақ астық қабылдау кәсіпорындарын бақылауды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдар;
7) тәуекел - бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне мемлекеттік астықтың жоғалуы, кем шығуы, зақымдануы, бүлінуі және сапасының нашарлауы түрінде көрініс тапқан зиян келтіру ықтималдығы.
3. Бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу объективті және субъективті өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады.
2-тарау. Объективті өлшемшарттар
4. Объективті өлшемшарттар субъектілерді (объектілерді) тәуекел дәрежелері (жоғары және жоғарыға жатқызылмаған) бойынша бөлу мақсатында әзірленген.
5. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне астық қабылдау кәсіпорындары жатады.
6. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылмағандарға Қазақстан Республикасының астық туралы заңнамасының сақталуын бақылауды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдар жатады.
7. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған субъектілерге (объектілерге) қатысты бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында субъективті өлшемшарттар қолданылады.
3-тарау. Субъективті өлшемшарттар
8. Астық нарығын реттеу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары техникалық регламенттің және тексеру парақтарында санамаланған астық нарығын реттеу саласындағы нормативтік құқықтық актілердің талаптары негізінде әзірленген, олар өрескел, елеулі, болмашы болып үш дәрежеге бөлінген және осы Өлшемшарттарға қосымшада келтірілген.
9. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай кезеңдерді қолдана отырып жүзеге асырылады:
1) дерекқор қалыптастыру және ақпарат жинау;
2) ақпаратты талдау және тәуекелді бағалау.
Бақылау субъектілері бойынша ақпаратты талдау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:
1) алдыңғы тексерулердің нәтижелері және бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бара отырып, профилактикалық бақылау;
2) бақылау субъектілері астық қолхаттарын ұстаушылардың мемлекеттік электрондық тізіліміне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері;
3) бақылау субъектісіне (объектісіне) жеке және заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан келіп түсетін расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны.
10. Осы Өлшемшарттардың 9-тармағында айқындалған ақпарат көздерінің негізінде осы Өлшемшарттарға қосымшаға сәйкес тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары айқындалады, оларға тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері беріледі.
11. Субъективті өлшемшарттардың тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша бағаланады.
12. Алдыңғы тексерулер нәтижелері бойынша тәуекел дәрежесін бағалау үшін субъектілерге (объектілерге) қойылатын өлшемшарттар өрескел, елеулі және болмашы болып бөлінген. Тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу кезінде орындалмаған өлшемшарттардың үлес салмағы айқындалады. Егер, өрескел бұзушылықтар анықталмаса, тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі талаптардың бұзушылықтары бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі. Елеулі бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффиценті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
Ре = (Р2 х 100/Р1) х 0,7
мұнда:
Ре - елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;
Р1 - елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;
Р2 - анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.
Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффиценті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
Рб = (Р2 х 100/Р1) х 0,3
мұнда:
Рб - болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;
Р1 - болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;
Р2 - анықталған болмашы бұзушылықтардың саны.
Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (
Р) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мынадай формула бойынша көрсеткіштерді қосу жолымен анықталады:Р = Ре + Рб
мұнда:
Р - тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
Ре - елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;
Рб - болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.
13. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша субъект (объект) мыналарға жатады:
1) тәуекелдің жоғары дәрежесіне - 61-ден 100-ге дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты жоспардан тыс тексерулер, бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізіледі;
2) тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатпайтынға - 0-ден 60-қа дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты, бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізіледі.
14. Тәуекел дәрежелерін талдау және бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын есепке алынған және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.
Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 26.03.2021 № 92 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 29.03.2021 № 29 бірлескен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.15. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау Кодекстің 141-бабы 3-тармағына сәйкес қалыптасатын бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылаудың жартыжылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.
16. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері барынша жоғары бақылау субъектісінің (объектісінің) басымдығы ескеріле отырып жасалады.
Астық нарығын реттеу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына қосымша |
Астық нарығын реттеу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары
Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 26.03.2021 № 92 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 29.03.2021 № 29 бірлескен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
№ | Өлшемшарттардың атауы | Бұзушылық дәрежесі |
Астық қабылдау кәсіпорындары | ||
1. "Алдыңғы тексерулердің және бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бара отырып профилактикалық бақылаудың нәтижелері" ақпарат көзі бойынша (ауырлық дәрежесі төменде келтірілген талаптар сақталмаған жағдайда белгіленеді): | ||
1 | Астық қолхаттары тізілімінің деректеріне сәйкес астықтың сақталуын қамтамасыз ету | өрескел |
2 | Сақтау кезінде астықтың температурасын және ылғалдылығын бақылауға арналған ақаусыз жабдықтың болуы | өрескел |
3 | Астық қабылдау кәсіпорындарына келіп түсетін астықты тиісінше ресімдеу | өрескел |
4 | Астықты тазартуды, кептіруді тиісінше ресімдеу | өрескел |
5 | Астықты тиеп-жөнелтуді тиісінше ресімдеу | өрескел |
6 | Астықтың сандық-сапалық есеп кітабын тиісінше жүргізу | өрескел |
7 | Астықты сақтауға арналған жария шарттың болуы | елеулі |
8 | Астық қабылдау кәсіпорындарының астық иелерінен астық қабылдау күнінен бастап астық қолхаттарын шығаруға арналған бұйрықты тіркеудің үш күндік мерзімін (астық қабылдау кәсіпорны астық иелерінен астық қабылдау күнінен бастап үш жұмыс күннен кешіктірмей астық қолхаттарын шығаруға арналған бұйрықты тіркейді) сақтау | елеулі |
9 | Астық қолхаттарын және олардың бөліктерін ұстаушылар алдындағы азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандырудың не астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауды кепілдендіру қорына қатысу шартының болуы | елеулі |
10 | Астыққа арналған тауарлық-көлік жүкқұжаттарының болуы | елеулі |
11 | Орташа тәулiктiк сынама бойынша сапасын айқындай отырып, автомобиль көлігімен қабылданған астыққа арналған жүкқұжаттар тiзiлiмдерiнің болуы | елеулі |
12 | Сақтауда тұрған астықты бақылау журналының болуы | болмашы |
13 | Технологиялық жабдықтардың: астық тазалау машиналары, астық кептіру жабдығы, таразы жабдықтарының, тиеу-түсіру құрылғыларының, көтергіш-көлік жабдықтарының, жылжымалы көлік жабдықтарының, белсенді желдету жабдықтарының, астық сақтауға арналған сыйымдылықтардың, сақтау кезінде астықтың температурасы мен ылғалдылығын бақылауға арналған жабдықтардың ақаусыз жай-күйде болуы | елеулі |
14 | Өлшеу құралдарының типiн бекiту туралы, өлшеу құралдарын метрологиялық аттестаттау туралы және өлшеу құралдарын тексеру туралы сертификаттардың болуы | елеулі |
15 | Жыл сайын жылдық қаржылық есептілік аудитін жүргізу | елеулі |
16 | Пайдалар мен шығындар туралы жылдық теңгерім мен есепті жариялау | елеулі |
17 | Тиiстi бiлiмi бар (техникалық басшылар үшiн – жоғары техникалық, технологиялық немесе агрономиялық бiлiм, мамандар үшiн – орта білімнен кейінгі бiлiм (техникалық, технологиялық немесе агрономиялық) болуы | болмашы |
18 | Астық қоймалары алаңының (астық қабылдау пункті) 10%-ы мөлшерінде резервте қойма сыйымдылығының, элеваторларда сүрлем сыйымдылығы үстіндегі тасымалдауыштың әрқайсысына кемінде бір бос сүрлем сыйымдылығының болуы | елеулі |
2. "Бақылау субъектілері астық қолхаттарын ұстаушылардың мемлекеттік электрондық тізіліміне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингтеу нәтижелері" ақпарат көзі бойынша: | ||
1 | Астық қабылдау кәсіпорындарының жүктелуі туралы ақпарат ұсынбау | елеулі |
2 | Сатып алынған, жазылған, өтелген, бүлінген және таза астық қолхаттары бланкілері туралы ақпарат ұсынбау | елеулі |
3 | Астық қабылдау кәсіпорнына жаңа түсімнен сақтауға келіп түскен астықтың саны мен сапасы туралы ақпарат ұсынбау | елеулі |
3. "Бақылау субъектісіне (объектісіне) жеке немесе заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан келіп түсетін расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны" ақпарат көзі бойынша субъективті өлшемшарттар мыналар болып табылады: | ||
1. | Астық қабылдау кәсіпорындарына қабылдау және тиеп-жөнелту кезінде астық сапасының көрсеткіштерін айқындау бойынша, астық қолхаттарын шығару, олардың айналымы және оларды өтеу бойынша бақылау субъектілеріне (объектісіне) келіп түскен бір және одан да көп расталған шағымдар мен өтініштердің болуы | елеулі |
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі № 259 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 63 бірлескен бұйрығына 2-қосымша |
Мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары
Ескерту. 2-қосымша алып тасталды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі № 259 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 63 бірлескен бұйрығына 3-қосымша |
Астық қабылдау кәсіпорындары үшін астық нарығын реттеу саласындағы тексеру парағы
Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 26.03.2021 № 92 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 29.03.2021 № 29 бірлескен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
астық қабылдау кәсіпорындары үшін:
__________________________________________________________________
(бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобының атауы)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган _____________________________
__________________________________________________________________
Бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып, тексеру/профилактикалық бақылау тағайындау туралы акт
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(№, күні)
Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы _____________________________
_________________________________________________________________
Бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес-сәйкестендіру нөмірі
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Орналасқан жерінің мекенжайы _______________________________________
№ | Талаптар тізбесі | Талап етіледі | Талап етілмейді | Қойылатын талаптарға сәйкес келеді | Қойылатын талаптарға сәйкес келмейді |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Астық қолхаттары тізілімінің деректеріне сәйкес астықтың сақталуын қамтамасыз ету | ||||
2 | Сақтау кезінде астықтың температурасын және ылғалдылығын бақылауға арналған ақаусыз жабдықтың болуы | ||||
3 | Астық қабылдау кәсіпорындарына түсетін астықты тиісінше ресімдеу | ||||
4 | Астықты тазартуды, кептіруді тиісінше ресімдеу | ||||
5 | Астықты тиеп-жөнелтуді тиісінше ресімдеу | ||||
6 | Астықтың сандық-сапалық есеп кітабын тиісінше жүргізу | ||||
7 | Астықты сақтауға арналған жария шарттың болуы | ||||
8 | Астық қабылдау кәсіпорындарының астық иелерінен астық қабылдау күнінен бастап астық қолхаттарын шығаруға арналған бұйрықты тіркеудің үш күндік мерзімін (астық қабылдау кәсіпорны астық иелерінен астық қабылдау күнінен бастап үш жұмыс күннен кешіктірмей астық қолхаттарын шығаруға арналған бұйрықты тіркейді) сақтау | ||||
9 | Астық қолхаттарын және олардың бөліктерін ұстаушылар алдындағы азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандырудың не астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауды кепілдендіру қорына қатысу шартының болуы | ||||
10 | Астыққа арналған тауар-көлік жүкқұжаттарының болуы | ||||
11 | Орташа тәулiктiк сынама бойынша сапасын айқындай отырып, автомобиль көлігімен қабылданған астыққа арналған жүкқұжаттар тiзiлiмдерiнің болуы | ||||
12 | Сақтауда тұрған астықты бақылау журналының болуы | ||||
13 | Технологиялық жабдықтардың: (астық тазалау машиналары, астық кептіру жабдығы), таразы жабдықтарының, тиеу-түсіру құрылғыларының, көтергіш-көліктік жабдықтардың, жылжымалы көлік жабдықтарының, белсенді желдету жабдықтарының, астық сақтауға арналған сыйымдылықтардың, сақтау кезінде астықтың температурасы мен ылғалдылығын бақылауға арналған жабдықтардың ақаусыз жай-күйде болуы | ||||
14 | Өлшеу құралдарының типiн бекiту туралы, өлшеу құралдарын метрологиялық аттестаттау туралы және өлшеу құралдарын тексеру туралы сертификаттардың болуы | ||||
15 | Жыл сайын жылдық қаржылық есептілік аудитін жүргізу | ||||
16 | Пайдалар мен шығындар туралы жылдық теңгерім мен есепті жариялау | ||||
17 | Тиiстi бiлiмi (техникалық басшылар үшiн – жоғары техникалық, технологиялық немесе агрономиялық бiлiм, мамандар үшiн – орта білімнен кейінгі (техникалық, технологиялық немесе агрономиялық) бiлiм) бар техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктi құрамының болуы | ||||
18 | Астық қоймалары алаңының (астық қабылдау пункті) 10%-ы мөлшерінде резервте қойма сыйымдылығының, элеваторларда сүрлем сыйымдылығы үстіндегі тасымалдауыштың әрқайсысына кемінде бір бос сүрлем сыйымдылығының болуы |
Лауазымды адам (-дар) __________ _________ ______________________
(лауазымы) (қолы) (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)
___________ _________ ___________ _________ ______________________
(лауазымы) (қолы) (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)
Бақылау субъектісінің (объектісінің) басшысы
__________________________________________________________________
(лауазымы) (қолы) (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі № 259 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 63 бірлескен бұйрығына 4-қосымша |
Астық нарығын реттеу саласындағы тексеру парағы
Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылауды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдар үшін:
________________________________________________________________________________
(бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобының атауы)
Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган _____________________________________
________________________________________________________________________________
Бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып тексеру/профилактикалық бақылау тағайындау туралы акт
________________________________________________________________________________
(№, күні)
Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы _____________________________________
________________________________________________________________________________
Бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес-сәйкестендіру нөмірі
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Орналасқан жерінің мекенжайы ______________________________________________
№ | Талаптар тізбесі | Талап етіледі | Талап етілмейді | Қойылатын талаптарға сәйкес келеді | Қойылатын талаптарға сәйкес келмейді |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | Астық қолхаттарын шығара отырып қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензияны беру бойынша талаптарды сақтау | ||||
2 |
Астық қабылдау кәсіпорындарын бекітілген кестеге сәйкес жаңа астық түсімін қабылдауға дайындығы мәнісіне жыл сайынғы тексеру; | ||||
3 | Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету бойынша қызметті жүзеге асыру құқығына лицензияның қолданылуын тұтастай немесе жекелеген операцияларды жүзеге асыру бөлігінде алты айға дейінгі мерзімге тоқтата тұру бойынша талаптарды сақтау | ||||
4 | Астықтың сандық-сапалық есепке алуын жүргізу бойынша талаптарын сақтау; астықты сақтау талаптарын сақтау; астық қолхаттарын беру, олардың айналымы және өтеу талаптарын сақтау | ||||
5 | Астық қабылдау кәсіпорнынан астықты көліктің кез келген түрімен тиеп жөнелтуге тыйым салу бойынша талаптарды сақтау | ||||
6 | Астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқаруды енгізу және мерзімінен бұрын аяқтау туралы арызды сотқа фактілер анықталған сәттен бастап 2 жұмыс күні ішінде беру | ||||
7 | Астық нарығына қатысушылардың астығының нақты бар-жоғын және сапасын және оның есептік деректерге сәйкестігін тексеру бойынша талаптарды сақтау | ||||
8 | Астық қолхаттарын ұстаушыларға астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқару жөніндегі комиссияның құрамына енгізу үшін кандидатуралар ұсыну туралы хабарламаны фактілер анықталған сәттен бастап 2 жұмыс күні ішінде жіберу |
Лауазымды адам (-дар) __________ ______ _____________________________________
(лауазымы) (қолы) (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)
___________ ______ ______________________________________
(лауазымы) (қолы) (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)
Бақылау субъектісінің (объектісінің) басшысы
________________________________________________________
(лауазымы) (қолы) (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі № 259 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 63 бірлескен бұйрығына 5-қосымша |
Мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы тексеру парағы
Ескерту. 5-қосымша алып тасталды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі № 259 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 63 бірлескен бұйрығына 6-қосымша |
Мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы тексеру парағы
Ескерту. 6-қосымша алып тасталды – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 19.02.2020 № 56 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 24.02.2020 № 10 (06.05.2020 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі № 259 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 12 шілдедегі № 63 бірлескен бұйрығына 7-қосымша |
Мақтаның қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы тексеру парағы
Ескерту. 7-қосымша алып тасталды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.03.2021 № 98 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.03.2021 № 34 (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.