"Көлік құралдарын басқару құқығын алу, емтихан қабылдау, азаматтарға жүргізуші куәлігін беру ережесін" бекіту туралы

Бұйрық Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі 1998 жылғы 12 қазан N 343. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1999 жылғы 8 ақпан N 679 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2010 жылғы 26 ақпандағы № 90 Бұйрығымен

       Ескерту. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2009.06.18 N 829 Жарлығымен.

      Қазақстан Республикасы Конституциясының 44-бабының 8) тармақшасына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:
      1. Қоса беріліп отырған Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі жыл сайын республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде Бағдарламаны іске асыруға қажетті қаражат қарастыратын болсын.
      3. Облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері бір ай мерзімде Бағдарламаға сәйкес аймақтық бағдарламаларды әзірлеп, бекітсін және оларды жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы Жарлық жарияланған күнінен бастап күшіне енеді.    

      Қазақстан Республикасының
      Президенті

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
1998 жылғы 5 қазандағы 
N 4106 Жарлығымен  
бекітілген     

Тілдерді қолдану мен дамытудың
мемлекеттік бағдарламасы

1. Кіріспе

      Қазақстан Республикасында Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) Қазақстан Республикасы Конституциясының 93-бабына, "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 23, 25-баптарына, Қазақстан Республикасы Президентінің 1996 жылғы 4 қарашадағы өкімімен мақұлданған Қазақстан Республикасының тіл саясаты тұжырымдамасына, Ел Президентінің Қазақстан халқына "Қазақстан - 2030" Жолдауына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998-2000 жылдарға арналған іс-қимыл бағдарламасына сәйкес әзірленген.
      Бағдарламаны әзірлеудің көкейкестілігі қоғамдағы тіл проблемаларын шешу жөнінде кезек күттірмейтін шаралар қолдану процесіне мемлекеттік қолдаудың қажеттілігімен айқындалады. Соңғы кезде республикада осы салада әлеуметтік әділеттілікті қалпына келтіруге байланысты біршама мақсатты жұмыстар атқарылуда. Тілдерді дамыту жөніндегі қызмет саласының ауқымы өте кең, өйткені кез-келген қоғамда тіл өз ықпалын тигізбейтін сала жоқ. Тіл проблемаларын оңтайлы шешу ұлтаралық қатынастар үйлесімділігінің, халықтардың топтасуы мен қоғамдық келісімді нығайтудың факторы болып табылады. Тілдерді дамыту - Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік саясаттың аса өзекті бағыттарының бірі. Осы Бағдарламаны әзірлеу мен қабылдау аталмыш факторға негізделеді.
      Бағдарламаның мақсаты - Қазақстан Республикасында мемлекеттік тіл мен басқа да тілдердің дамуы үшін қолайлы жағдай туғызу. Осы мақсатта, сондай-ақ "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы"  Қазақстан Республикасы Заңының мемлекеттік тілдің басымдығы ескерілетін 23-бабына сәйкес Бағдарлама қазіргі тіл саясатын іске асырудың алғашқы кезеңінде мынадай негізгі төрт бағыт бойынша нақты іс-шараларды жүзеге асыруды көздейді:
      ел азаматтарының мемлекеттік тілді еркін және тегін меңгеруіне қажетті қаржылық, ұйымдастырушылық, материалдық-техникалық жағдайлар жасау;
      мемлекеттік тілді барынша дамыту, оның қоғам өмірінің барлық салаларында, әсіресе ғылым, білім, мәдениет, бұқаралық ақпарат құралдары, мемлекеттік басқару, сот ісін жүргізу, халықаралық қатынастар салаларында белсенді қызмет етуіне қажетті алғышарттар қалыптастыру;
      ресми іс жүргізуді мемлекеттік тілге кезең-кезеңімен көшірудің нақты негізін жасау;
      ел азаматтарының ана тілін қолдануына, олардың қарым-қатынас, тәрбие беру, оқу және шығармашылық тілін еркін таңдауы үшін қолайлы жағдайларды сақтау мен дамыту.
      Бағдарламаны іске асыру мерзімі 1998-2000 жылдар кезеңіне есептелген.
      Оның қысқа мерзімділігі республикадағы тілдерді дамыту жөніндегі жұмыс тәжірибесі мен әлеуметтік-экономикалық ахуалды ескере отырып айқындалды. Болжалды кезеңде ұйымдастыру жұмыстарының тиімділігін, материалдықтехникалық, ғылыми-әдістемелік және кадрлық базаны қалыптастыруды қамтамасыз ететін кезек күттірмейтін іс-шараларды орындау және тілдерді дамыту жөніндегі қысқа мерзімді жоспарларды жүзеге асыру белгіленген. Бағдарлама "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асырудың бастапқы кезеңінің негізгі міндеттерін орындауға бағытталған.
      Аймақтық және салалық бағдарламаларды Бағдарлама мен нақты тілдік ахуалдарға жүргізілген социолингвистикалық талдаулар негізінде орталық және жергілікті атқарушы органдар, сондай-ақ мемлекеттік ұйымдар әзірлейді.
      Бағдарламаға сәйкес осы уақытқа дейін қабылданған аймақтық және салалық бағдарламаларға өзгерістер мен толықтырулар енгізілуге тиіс.

Бағдарламаның құрылымы мен мақсатқа қол жеткізудің ұсынылып
отырған тетіктері

      Бағдарлама кіріспеден және:
      Нормативтік құқықтық базаны қалыптастыру
      Ғылыми-лингвистикалық қамтамасыз ету
      Тіл - бұқаралық ақпарат құралдары, ғылым, мәдениет және білім беру салаларында
      Мемлекеттік тілде іс жүргізу
      Терминологиялық және ономастикалық жұмыстар деп аталатын бес тараудан тұрады.
      Бағдарлама орталық және жергілікті атқарушы органдардан алынған ұсыныстар негізінде жасалған. Оларды атқару мерзімі мен орындалуы үшін жауапты мемлекеттік органдар мен мекемелер айқындалған.
      Бағдарламада белгіленген мақсатқа қол жеткізу үшін мынадай тоғыз негізгі міндетті шешу ұсынылады:
      - тіл саласында нормативтік құқықтық базаны қалыптастыру;
      - "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының орындалуын қажетті ғылыми-әдістемелік, материалдық-техникалық және кадрлық ресурстармен қамтамасыз ету;
      - тілдердің, ең алдымен мемлекеттік тілдің еліміздің қоғамдық өмірінде қызмет ету аясын кеңейту. Тіл білімінің өзекті мәселелері бойынша зерттеулер жүргізу;
      - тілді оқу орындарында оқыту мен үйрету әдістемелерінің сапасын жақсарту. Тілдің мектепке дейінгі балалар мекемелерінен бастап жоғары оқу орындарына дейінгі күллі білім беру жүйесінде оқытылуында сабақтастықты қамтамасыз ету. Тілдерді оқытудың төлтума бағдарламалары мен жаңа технологияларын әзірлеу. Оқу орындарында қажетті техникалық құралдармен жабдықталған лингафондық және компьютерлік тіл кабинеттерін ашу. Оларды оқулықтармен, оқу материалдарымен және әдістемелік әдебиетпен жабдықтау. Қажеттігіне қарай елді мекендерде тіл үйрету кабинеттерін ашу. Тілдерді, соның ішінде шет тілдерін үйрету Қазақстанда жалпы білім беретін мектептерді компьютерлендіру бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралардың ажырамас бөлігі болуға тиіс;
      - "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18-бабына сәйкес баспасөз бен бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік тілдің қызметін жандандыру;
      - "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 23-бабына сәйкес іс жүргізуді кезең-кезеңімен мемлекеттік тілге көшіруге қажетті жағдайлар жасау. Қазақ тілінде іс жүргізу үлгілері мен нұсқаларын (шаблондарын) әзірлеп, компьютерге енгізу;
      - қазақ әліпбиін, емлесі мен терминологиясын жетілдіру жөнінде кешенді шаралар қолдану. Мемлекеттік тілді қазіргі заманғы техника тіліне (компьютер, сканер, спутниктік байланыс және т.б.) көшіру бағдарламаларын жасау;
      - "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 19, 20, 21-баптарына сәйкес тарихи-географиялық топонимикалық атауларды қалпына келтіру мен деректемелерді және көрнекі ақпаратты ретке келтіру жөніндегі жұмыстарды жалғастыру;
      - ел азаматтарының мемлекеттік тілді меңгеруі үшін ынталандыру шараларын әзірлеу.

Бағдарламаны қаржыландыру

      Бағдарламаны жүзеге асыруға қажетті қаражат жыл сайын республикалық бюджетте көзделеді. Аймақтық және салалық бағдарламалар жергілікті бюджеттер есебінен және бюджетте тиісті министрліктер мен ведомостволарға көзделген қаражат шегінде, сондай-ақ басқа да көздерден қаржыландырылады.
____________________________________________________________________
N |                                        |               |
р\с|            Жұмыстың мазмұны            |Орындаушылар   |Мерзімі
___|________________________________________|_______________|_______
1 |                    2                   |          3    | 4
___|________________________________________|_______________|_______

2. Нормативтік құқықтық базаны қалыптастыру

___________________________________________________________________
1 |Тілдердің құқықтық қорғалуын қамтамасыз |Ақпарат және қо.|1999ж.
  |ету мақсатында Қазақстан Республикасының|ғамдықкелісім.  |II тоқ.
  |қолданыстағы заңдарына өзгерістер мен   |мині            |саны
  |толықтырулар енгізу жөнінде заң жобаларын|               |
  |әзірлеу                                  |               |§ __|_________________________________________|_______________|_______
2 |Тілдердің қолданылуы мен дамуына қолайлы |Ақпарат және қо|1999ж.
  |жағдай туғызу мақсатында Қазақстан Респуб|ғамдық келісім.|IIIтоқ
  |ликасының "Қазақстан Республикасындағы тіл|мині, Еңбек және|саны
  |туралы" Заңының 23-бабының үшінші бөлігін |халықты әлеумет|
  |іске асыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу      |тік қорғаумині | __|__________________________________________|_______________|______
3 |Тілдердің қолданылуы мен дамуының         |Ақпарат және қо|2000ж.
  |2001-2010 жылдарға арналған мемлекеттік   |ғамдық келісім.|IV тоқ
  |бағдарламасын әзірлеу                     |мині           |саны  __|__________________________________________|_______________|______

3. Ғылыми-лингвистикалық қамтамасыз ету

____________________________________________________________________
4 |Қазақ тілінде өзекті ғылыми-зерттеу жұмыс|Ғылыммині-Ғылым|1998ж
   |тарын жүргізуге жағдай жасау. Ғылыми-зерт|академиясы    §|бас.
   |теу институттарын кезең-кезеңімен мемле. |               |тап
   |кеттік тілге көшіру іс-шараларын әзірлеу |               |
___|_________________________________________|_______________|______
5 |Мынадай монографиялар әзірлеп, бастырып  |Ғылыммині-Ғылым|1998-
   |шығару:                                   |академиясы    |1999ж
   |   Қазақ тілінің академиялық грамматикасы |Ақпарат жәнеқо|
   |                                          |ғамдық келісім|
   |                                          |мині,         |
   |   Қазақ әдеби тілінің тарихы             |Бұл да сол    |1998ж.
   |   Тіл мәдениетінің негіздері             |Бұл да сол    |1999ж
   |                                          |              |
   |   "Қазақтар ана тілі әлемінде"           |Бұл да сол    |1998ж
   |   этнолингвистикалық сөздігі             |              | ___|__________________________________________|______________|______
6 |Мыналарды даярлап, басып шығару:          |              |
   | Орысша-қазақша сөздік (150 бас.т.)       |Бұл да сол    |1999ж
   |  Қазақ тілінің орфографиялық             |Бұл да сол    |1998ж
   |сөздігі (40,0 бас.т.)                     |              |
   |  Қазақ тілінің орфоэпиялық               |Бұл да сол    |-//-
   |сөздігі (40,0 бас.т.)                     |              |
___|__________________________________________|______________|______
7 |Қазақ тілінің компьютерлік сөздік         |Бұл да сол    |-//-
   |қорын (мәліметтер жинағы) құру            |              |  ___|__________________________________________|______________|______
8 |Қазақ тілін кандидаттық минимум тапсырылу.|Бұл да сол    |1999ж
   |ға міндетті пәндер тізбесіне енгізу.      |              |
   |Ғылыммині-Ғылым Академиясының ғылыми-зерт.|              |
   |теу мекемелерінде аспиранттар мен іздену. |              |
   |шілерге қазақ тілін оқытуды ұйымдастыру   |              |
   |   Диссертациялар қорғау жөніндегі диссер.|Бұл да сол    |2000ж.
   |тациялық кеңестердің жұмысын кезең-кезеңі.|              |бас.
   |мен мемлекеттік тілге көшіруді қамтамасыз |              |тап
   |ету                                       |              |§ ___|__________________________________________|______________|______
9 |Қазақ әліпбиі мен емлесін жетілдіру       |Бұл да сол    |1998ж
   |жөнінде шаралар кешенін әзірлеу           |              |IV тоқ
   |                                          |              |саны
___|__________________________________________|______________|______

4. Тіл бұқаралық ақпарат құралдары, ғылым, мәдениет және
білім беру салаларында

____________________________________________________________________
10 |Республикада жұмыс істейтін ұлттық мәдени |Ақпарат жәнеқо|Ұдайы
   |орталықтар мен қауымдастықтардың, шетелдік|ғамдық келісім|
   |әріптестермен іскерлік байланыстардың тә. |мині, Білім,мә|
   |жірибелерін пайдалана отырып, тілдерді    |дениет және ден|
   |оқытудың жаңа технологиясы мен озық прак. |саулық сақтау.|
   |тикасын қорыту және тарату                |мині, облыстар|
   |                                          |және Алматы,Ас|
   |                                          |тана қалалары.|
   |                                          |ның әкімдері  |
___|__________________________________________|______________|______
11 |Оқытушылардың, аудармашылардың, іс қағаз. |Бұл да сол    |-//-
   |дарын жүргізушілердің және басқа да маман.|              |
   |дардың тілдік біліктігін арттыру жөніндегі|              |
   |курстар ұйымдастыру                       |              | ___|__________________________________________|______________|______
12 |Көлік пен байланыс, сауда, денсаулық сақ. |Көліккоммині, |-//-
   |тау, тұрмыстық қызмет көрсету, анықтама-  |Энергетика, ин|
   |ақпараттық қызмет көрсету салаларында мем.|дустрия және  |
   |лекеттік тілдің қолданылуын қамтамасыз ету|саудамині, Білім,
   |                                          |мәдениет және |
   |                                          |денсаулық сақ.|
   |                                          |таумині       | ___|__________________________________________|______________|______
13 |Тілдерді дамытудың өзекті мәселелері      |Ақпарат жәнеқо|-//-
   |жөнінде республикалық, аймақтық, салалық  |ғамдық келісім|
   |кеңестер, конференциялар, коллоквиумдар   |мині          |
   |және басқа да іс-шаралар өткізу           |              |
___|__________________________________________|______________|______
14 |Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақ ті. |Ақпарат жәнеқо|1999ж
   |ліндегі суретті кітапшалармен және буклет.|ғамдық келісім|I тоқ
   |термен қамтамасыз ету жөніндегі арнайы    |мині, Білім,мә|саны
   |бағдарламалар әзірлеу                     |дениет және   |
   |                                          |денсаулық сақ.|
   |                                          |таумині       |
___|__________________________________________|______________|______
15 |Жоғары және арнаулы орта оқу орындарының  |Бұл да сол    |1999-
   |қазақ бөлімдеріне арналған оқулықтар мен  |              |2000ж
   |оқу құралдарын басып шығаруды ұйымдастыру |              | ___|__________________________________________|______________|______
16 |Қазақ тілін жеделдетіп оқыту жөніндегі    |Бұл да сол    |1998-
   |оқулықтарды, аудиобейне, компьютерлік бағ.|              |2000ж
   |дарламаларды конкурстық негізде әзірлеп,  |              |
   |тарату                                    |              |
___|__________________________________________|______________|______
17 |Басқа тілдерде (неміс, поляк, өзбек, ұйғыр|Білім, мәдениет|1998ж
   |және т.б.) оқытатын оқу орындарына арнал. |және денсаулық|IIIтоқ
   |ған ана тілі мен әдебиетін оқытудың мемле.|сақтаумині    |саны
   |кеттік стандарттарын әзірлеу және бекіту  |              |  ___|__________________________________________|______________|______
18 |Отандық мультипликациялық фильмдер серия. |Бұл да сол    |1998-
   |сын шығару                                |              |2000ж ___|__________________________________________|______________|______
19 |Мектептерде тілдерді оқытудың компьютерлік|Білім, мәдениет|1998ж
   |бағдарламаларын жасау                     |және денсаулық|IIIтоқ
   |                                          |мині          |саны
___|__________________________________________|______________|______
20 |"Қазақ тілі мен әдебиеті", "Орыс тілі мен |Бұл да сол    |Ұдайы
   |әдебиеті Қазақстан мектептерінде", "Отбасы|              |
   |және балабақша" (қазақ, орыс тілдерінде)  |              |
   |журналдарының жүйелі шығып тұруын қамтама.|              |
   |сыз ету                                   |              |
___|__________________________________________|______________|______
21 |Жалпы білім беретін мектептерге арналған  |Бұл да сол    |1998-
   |төлтума оқулықтарды басып шығаруды жалғас.|              |2000ж
   |тыру                                      |              |
___|__________________________________________|______________|______
22 |Жоғары және орта арнаулы оқу орындарындағы|Білім, мәдениет|-//-
   |қазақ бөлімдері санын көбейту             |және денсаулық|
   |                                          |сақтаумині    |
___|__________________________________________|______________|______
23 |Жоғары және орта арнаулы оқу орындарының  |Білім, мәдениет|1999ж
   |бағдарламаларына "Мемлекеттік тілде іс    |және денсаулық|IIIтоқ
   |жүргізу" арнайы курсын енгізу;            |сақтаумині    |
   |кәсіптік-техникалық мектептерде "Іс жүргі.|              |
   |зуші", "Хатшы-референт" мамандықтары бой. |              |
   |ынша мемлекеттік тілде мамандар даярлауды |              |
   |ұлғайту                                   |              | ___|__________________________________________|______________|______
24 |Жоғары және орта арнаулы оқу орындарының  |Бұл да сол    |1998-
   |орыс бөлімшелерінде қазақ тілін оқытуға   |              |2000ж
   |арналған сағаттар санын көбейту, мемлекет.|              |
   |тік тілді зерделеуші топтар құруды қамта. |              |
   |масыз ету;                                |              |
   |Жетім және панасыз қалған балаларға арнал.|              |
   |ған қазақ тілінде оқытатын балалар үйлері |              |
   |мен мектеп-интернаттар желісін ұлғайту    |              |
___|__________________________________________|______________|______
25 |Сарань, Жаркент, Түркістан педагогикалық  |Бұл да сол    |Ұдайы
   |колледждерінде неміс, ұйғыр, өзбек тілде. |              |
   |рінде мамандар даярлауды жалғастыру       |              |
___|__________________________________________|______________|______
26 |Мемлекеттік тілді үйрету жөнінде теле және|Ақпарат және қо|-//-
   |радиодәрістер ұйымдастыру                 |ғамдық келісім.|
   |                                          |мині           |
___|__________________________________________|_______________|_____
27 |Жалпы білім беретін мектептер базасында   |Білім, мәдениет|-//-
   |оралмандарды қазақ әліпбиіне үйретуді     |және денсаулық |
   |ұйымдастыру                               |сақтаумині     |
___|__________________________________________|_______________|_____
28 |Орыс тілінде тәрбие беретін мектепке      |Бұл да сол    |1998-
   |дейінгі балалар мекемелерінде сәбилер мен |              |2000ж
   |естиярлар топтарындағы қазақ тілі сабақта.|              |
   |рының сағат санын аптасына 2 сағатқа      |              |
   |дейін, ал мектепке даярлық топтарында ап. |              |
   |тасына 3 сағатқа дейін жеткізу;           |              |
   |орыс тілінде оқытатын жалпы білім беретін |              |
   |мектептердің бастауыш сыныптарындағы қазақ|              |
   |тілі пәнінің сағат санын жалпы оқу сағат. |              |
   |тары шегінде көбейту                      |              |
___|__________________________________________|______________|______
29 |Қазақ мектептері мен орта арнаулы және жо.|Бұл да сол    |-//-
   |ғары оқу орындарының қазақ бөлімдерінде   |              |
   |дене мәдениеті мен әскери даярлық пәндерін|              |
   |мемлекеттік тілде оқытуға кірісу. Оларды  |              |
   |қажетті оқу бағдарламаларымен, оқулықтар. |              |
   |мен, оқу құралдарымен, педагогтік кадрлар.|              |   
   |мен қамтамасыз ету                        |              |
___|__________________________________________|______________|______
30 |Қазақстан орта арнаулы және жоғары оқу    |Бұл да сол    |-//-
   |орындарында ұлт тілдері (неміс, украин,   |              |
   |поляк, татар және т.б.) бойынша мамандар  |              |
   |даярлауды ұлғайту                         |              |
___|__________________________________________|______________|______
31 |Ұлт тілдерінде оқытатын жексенбілік мек.  |Бұл да сол    |Ұдайы
   |тептерге мемлекеттік қолдау көрсету       |              |
___|__________________________________________|______________|______
32 |Қазақстан телерадиокомпанияларының "Қазақ.|Ақпарат және  |-//-
   |стан Республикасындағы тіл туралы" Қазақ. |қоғамдық келі.|
   |стан Республикасы Заңының 18-бабын орын.  |сіммині       |
   |дауын қамтамасыз ету                      |              |
___|__________________________________________|______________|_____
33 |Баспасөз және басқа да бұқаралық ақпарат  |Бұл да сол    |1999ж
   |құралдары қызметкерлеріне арналған Тіл    |              |I тоқ
   |мәдениеті кодексін жасау                  |              |саны ___|__________________________________________|______________|______
34 |Бұқаралық ақпарат құралдарында тілдік нор.|Бұл да сол    |-//-
   |маларды сақтау және сөйлеу мәдениетін кө. |              |
   |теру жөніндегі консультациялық кеңес құру |              |
___|__________________________________________|______________|______
35 |Мемлекеттік тіл бойынша қажетті білім-бі. |Ақпарат жәнеқо|1999ж
   |лікті бағалау үшін сынақтан өткізудің мем.|ғамдық келісім|IIтоқ
   |лекеттік стандартын және сынақтан мүдірмей|мині, Білім,  |саны
   |өткен адамдарға берілетін сертификаттар   |мәдениет және |
   |үлгілерін даярлау                         |денсаулық сақ.|
   |                                          |таумині       |
___|__________________________________________|______________|______
36 |Телерадио арналарында "Тіл мәдениеті",    |Ақпарат жәнеқо|Ұдайы
   |"Дұрыс сөйлеп, жаза білейік", "Сөз сыры"  |ғамдық келісім|
   |тақырыптарына және басқа да хабарлар топ. |мині          |
   |тамаларын ұйымдастыру                     |              |
___|__________________________________________|______________|______
37 |Қазақ тілінде "Менің Отаным - Қазақстан"  |Бұл да сол    |1999ж
   |бейнефильмдер сериясын орыс тіліндегі суб.|              |IIIтоқ
   |титрімен шығаруға кірісу                  |              |саны
___|__________________________________________|______________|______

5. Мемлекеттік тілде іс жүргізу

____________________________________________________________________
38 |Орталық және жергілікті мемлекеттік орган.|Ақпарат жәнеқо|1998ж
   |дарда іс жүргізуге мемлекеттік тілді енгі.|ғамдық келісім|IVтоқ
   |зу жөнінде бөлімдер немесе секторлар құру |мині, орталық |саны
   |                                          |және жергілікті|
   |                                          |мемлекеттік ор|
   |                                          |гандар        |
___|__________________________________________|______________|______
39 |Мемлекеттік ұйымдардың штат кестесіне ау. |Ақпарат және  |-//-
   |дармашылар қызметін енгізу туралы мәселені|қоғамдық келі.|
   |қарау                                     |сіммині, ұйым.|
   |                                          |дарының басшы.|
§  |                                          |лары          | 
___|__________________________________________|______________|______
40 |Мемлекеттік тілде қызметтік хат-хабар, ақ.|Ақпарат және  |-//-
   |параттар алмасуды қамтамасыз етуге болатын|қоғамдық келі.|
   |орталық және жергілікті мемлекеттік орган.|сіммині, орта.|
   |дар мен ұйымдарды, сондай-ақ шетелдегі    |лық және жергі|
   |Қазақстан елшіліктері мен өкілдіктерін ай.|лікті мемлекет|
   |қындау                                    |тік органдар  | ___|__________________________________________|______________|______
41 |Іс қағаздарына мемлекеттік тілді қосымша  |Бұл да сол    |-//-
   |шығындарсыз енгізуге мүмкіндіктері жоқ ор.|              |
   |талық және жергілікті мемлекеттік орган.  |              |
   |дарда, сондай-ақ Қазақстанның шетелдегі   |              |
   |елшіліктері мен өкілдіктерінде іс жүргізу.|              |
   |ге мемлекеттік тілді енгізу шараларын     |              |
   |әзірлеу және енгізудің тәртібін айқындау  |              |
___|__________________________________________|______________|______
42 |Барлық орталық және жергілікті мемлекеттік|Бұл да сол    |1998-
   |органдарда мемлекеттік тілдегі іс қағазда.|              |2000ж
   |рының үлгілерін (компьютерлік шаблондарын)|              |
   |әзірлеп, басып шығару                     |              |
___|__________________________________________|______________|______

6. Терминологиялық және ономастикалық жұмыстар

____________________________________________________________________
43 |Республикада Қазақ терминологиясын жетіл.|Ақпарат және қо|1998ж
   |діру және ономастикалық жұмыстар жүргізу  |ғамдық келісім|IVтоқ
   |тұжырымдамасының жобасын әзірлеу          |мині, Ғылым ми|саны
   |                                          |нистрлігі-Ғылым|
   |                                          |академиясы    |
___|__________________________________________|______________|______
44 |Қазақ терминологиясының компьютерлік қорын|Бұл да сол    |-//-
   |жасау                                     |              |
___|__________________________________________|______________|______
45 |Жалпы білім беретін мектептердің оқу пән. |Ақпарат және қо|-//-
   |деріне арналған қысқаша терминологиялық   |ғамдық келісім.|
   |сөздіктер, ғылымның барлық салалары бойын.|мині, Білім, мә|
   |ша сериялық басылымдар әзірлеу және Сөз.  |дениет және ден|
   |діктер шығару жөніндегі мамандандырылған  |саулық сақтауми|
   |бас редакция құру                         |ні, Ғылыммині -|
   |                                          |Ғылым академиясы|
___|__________________________________________|________________|____
46 |Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанында.|Ақпарат жәнеқо|Ұдайы
   |ғы Мемлекеттік терминология комиссиясының |ғамдық келісім|
   |бюллетеньдерін тұрақты түрде шығарып тұру.|мині          |
   |ды қамтамасыз ету                         |              |
___|__________________________________________|______________|______
47 |Қазақстан Республикасы Әкімшілік-аумақтық |Бұл да сол    |Ұдайы
   |бірліктері атауларының анықтама сөздігін  |              |
   |әзірлеуді және тұрақты түрде шығарылуын   |              |
   |қамтамасыз ету                            |              |
___|__________________________________________|______________|______
48 |Республика облыстары бойынша топонимдер   |Бұл да сол    |1999ж.
   |сөздігін (жеке жоспар бойынша) даярлап,   |              |
   |шығаруды қамтамасыз ету                   |              |
___|__________________________________________|______________|______
49 |Қазақстан пошта кәсіпорындарының әліпбилік|Көліккоммині  |1999ж.
   |анықтамалығын мемлекеттік тілде даярлап,  |              |IIIтоқ
   |басып шығару                              |              |
___|__________________________________________|______________|______
50 |Еліміздің және Қазақстан облыстарының     |Ақпарат жәнеқо|1998-
   |әкімшілік-аумақтық карталарын мемлекеттік |ғамдық келісім|2000жж
   |тілде даярлау мен шығаруды қамтамасыз ету |мині, Ауылшар.|
   |                                          |мині,"Қазкарто|
   |                                          |графиякәсіпор.|
   |                                          |ны" мемлекет. |
   |                                          |тік қазыналық |
   |                                          |кәсіпорны     |
___|__________________________________________|______________|______
51 |Жаңа ономастикалық атаулар анықтамалығын  |Бұл да сол    |Ұдайы
   |тұрақты түрде шығару                      |              | ___|__________________________________________|______________|______