Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының және жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және қызметінің ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2006 жылғы 9 қаңтардағы N 6 Қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2006 жылғы 1 ақпанда тіркелді. Тіркеу N 4070

Жаңартылған

      Банктердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметін реттейтін нормативтік құқықтық базаны жетілдіру мақсатында, Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігінің Басқармасы  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының және жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және қызметінің ережесі бекітілсін.
      2. Осы қаулы қолданысқа енген күннен бастап Агенттік Басқармасының "Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының және жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және қызметінің ережесін бекіту туралы" 2004 жылғы 15 наурыздағы N 68  қаулысының  (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 2818 тіркелген, "Заң газеті" N 175-176 газетінде 2005 жылғы 23 қыркүйекте жарияланған) күші жойылсын.
      3. Осы қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап он төрт күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.
      4. Қаржы ұйымдарын тарату департаменті:
      1) Заң департаментімен (Байсынов М.Б.) бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткізу шараларын қолға алсын;
      2)   Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он күндік мерзімде осы қаулыны Агенттіктің мүдделі бөлімшелеріне, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне, жинақтаушы зейнетақы қорларына жіберсін.
      5. Халықаралық қатынастар және жұртшылықпен байланыс бөлімі (Пернебаев Т.Ш.) осы қаулыны Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау шараларын қолға алсын.
      6. Осы қаулының орындалуын бақылау Агенттік   Төрағасының орынбасары Е.Л.Бахмутоваға жүктелсін.

       Төраға

Қазақстан Республикасы Қаржы  
нарығын және қаржы ұйымдарын  
реттеу мен қадағалау агенттігі
Басқармасының         
2006 жылғы 9 қаңтардағы    
N 6 қаулысымен бекітілген   

  Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының және жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және қызметінің
Ережесі

      Осы Ереже қаржы рыногын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі - уәкілетті орган) банктік, сақтандыру (қайта сақтандыру) қызметін, сондай-ақ зейнетақы жарналарын тарту және зейнетақы төлемдерін жүзеге асыру бойынша қызметті жүзеге асыру құқығына лицензияны (бұдан әрі - лицензия) қайтарып алуға байланысты тағайындалған банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының, жинақтаушы зейнетақы қорының (бұдан әрі - ұйым) уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау тәртібін, уақытша әкімшіліктің жұмысын ұйымдастыру тәртібін және өкілеттігін айқындайды.

  1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережеде қолданылатын негізгі ұғымдар:
      1) уақытша әкімшілік (уақытша басқарушы) - уәкілетті орган ұйымның лицензиясын қайтарып алу туралы шешім күшіне енген күннен бастап ұйым мүлкінің сақталуын қамтамасыз ету үшін және ұйымды басқаруды қамтамасыз ету бойынша іс-шараларды жүзеге асыру үшін уәкілетті орган ұйымның тарату комиссиясын тағайындағанға дейінгі кезеңге тағайындайтын орган;
      2) уақытша әкімшіліктің басшысы - уәкілетті орган оның қызметкерлері арасынан не Қазақстан Республикасының заң талаптарына сәйкес келетін оның қызметкерлері болып табылмайтын тұлғалар арасынан тағайындайтын тұлға;
      3) уақытша әкімшіліктің мүшесі - уәкілетті орган уақытша әкімшіліктің жұмысына қатысу үшін тағайындайтын тұлға.

  2-тарау. Уақытша әкімшілікті тағайындау тәртібі

      2. Уақытша әкімшілік уәкілетті органның шешімімен тағайындалады.

      3. Уәкілетті органның уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімінде:
      1) ұйымның толық әрі қысқартылған атауы;
      2) ұйымның лицензиясын қайтарып алу туралы уәкілетті орган шешімінің күні және нөмірі;
      3) уақытша әкімшіліктің қызмет ету мерзімі;
      4) уақытша әкімшілік басшысының және мүшелерінің, олардың лауазымдарын көрсете отырып, фамилиясы, аты, болса әкесінің аты көрсетіледі.

      4. Уақытша әкімшілік мүшелерінің санын уәкілетті орган айқындайды.
      Уақытша әкімшілік мүшелері, уәкілетті орган қызметкерінің уақытша әкімшіліктің жұмысына қатысуы оның лауазымдық міндеттерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, олардың келісімімен тағайындалады.
      Уақытша әкімшіліктің құрамына кіретін әрі уәкілетті органның қызметкерлері болып табылатын тұлғалар, мұндай қызметкердің уақытша әкімшіліктің жұмысына қатысуы оның лауазымдық міндеттерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, уақытша әкімшіліктегі қызметінің барлық кезеңіне негізгі жұмыс орны бойынша лауазымдық міндеттерді орындаудан босатылады.
      Көрсетілген кезеңде оның жалақысы және негізгі жұмыс орны бойынша белгіленген өзге де төлемдер сақталады.
      Уақытша әкімшілік басшысының міндетін атқаруды уәкілетті орган уақытша әкімшілік басшысына қойылатын талаптарға сәйкес басқа тұлғаға жүктей алады.

      5. Уақытша әкімшіліктің құрамына:
      1) ұйымның мүшелері, оның ішінде ұйымның, оның филиалдарының және еншілес ұйымдарының басшылары, басқару органы мен атқару органына кіретін тұлғалар, сондай-ақ бас бухгалтер, ревизиялық комиссия жетекшісі (ревизор) және ішкі аудит қызметінің басшысы;
      2) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес ұйыммен аффилиирленген тұлға;
      3) ұйымның кредиторы болып табылатын тұлға;
      4) ұйым алдында берешегі бар тұлға;
      5) соңғы жыл ішінде қаржы саласында әкімшілік құқық бұзушылық жасаған тұлға кіре алмайды.

      6. Депозиттерге міндетті кепілдік беру жүйесінің, сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру жүйесінің қатысушылары болып табылатын банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігінің құрамына уәкілетті органға ұсынылған жазбаша өтініш бойынша сақтандырудың міндетті түрлері бойынша сақтандыру төлемдеріне кепілдік беретін және екінші деңгейдегі банктердегі депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымдардың өкілдері кіргізілуі мүмкін.

  3-тарау. Уақытша әкімшіліктің жұмысын ұйымдастыру
тәртібі және өкілеттігі

      7. Лицензия қайтарып алынған және уақытша әкімшілік тағайындалған сәттен бастап:
      1) ұйым қаржы қызметін жүзеге асыруды тоқтатады, оның ішінде мыналармен байланысты жағдайларды қоспағанда, қолдағы шоттар бойынша барлық операцияларды:
      уақытша әкімшіліктің қызметін қамтамасыз етуге байланысты ұйымды ұстауға және ұйымға келіп түсетін ақшаны есептеуге байланысты ағымдағы шығыстарға;
      жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін инвестициялық басқаруды қамтамасыз ету және жинақталған зейнетақы қаражатын басқа жинақтаушы зейнетақы қорларына аудару бойынша шығыстарға;
      қате төлем құжаттары бойынша келіп түскен ақшаны қайтару жөніндегі банк шығыстарына;
      2) ұйым Қазақстан Республикасының  заңнамаларына  сәйкес зейнетақы төлемдеріне құқығы бар салымшылардың/алушылардың зейнетақы жинақтары есебінен зейнетақы төлемдерін жүзеге асырады;
      3) ұйым салымшылардың/алушылардың өтініштері негізінде зейнетақы жинақтарын басқа жинақтаушы зейнетақы қорларына аударады;
      4) ұйымның органдары мен құрылтайшылары (қатысушылары) ұйымның мүлкіне иелік етпейді, оның істерін басқару функцияларын орындаудан босатылып, уақытша әкімшілікке бухгалтерлік және өзге де құжаттаманы, материалдық және өзге де құндылықтарды, ұйымның мөрлері мен мөртабандарын беруін қамтамасыз етеді.

      8. Уақытша әкімшілік оны уәкілетті орган тағайындаған күні өз міндеттерін орындауға кіріседі. Уәкілетті органның ұйымның лицензиясын қайтарып алу және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімдерінің көшірмелерін уақытша әкімшілік ұйымның басшылығына қол қойып ұсынады.
      Шешімдерді қол қойып ұсынылуы мүмкін болмаған жағдайда уақытша әкімшілік бұл жөнінде акт жасайды және уәкілетті органды хабардар етеді.
      Уақытша әкімшіліктің басшысы уақытша әкімшіліктің мүшелері арасында міндеттерді бөледі.

      9. Уақытша әкімшілік ұйым басшылығына уәкілетті органның уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімін ұсынған күні мынадай іс-әрекеттер жасайды:
      1) ұйым басшысынан ұйымды тіркеуге байланысты барлық мөрлерді, мөртабандарды, клише мен пломбылау заттарын, ұйым берген лицензиялардың түпнұсқаларын, фирмалық бланкілерді, ақпараттың электрондық тасымалдаушыларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді, меншік иесі ұйым болып табылатын құжаттамалық нысанда шығарылған басқа заңды тұлғалардың бағалы қағаздарын дереу беруін талап етеді және оларды қабылдау-тапсыру актісі бойынша қабылдайды;
      2) ұйымның, оның филиалдары мен өкілдіктерінің кассасындағы барлық ақшалай және өзге де құндылықтарын тексереді, қолма-қол ақшаны банктің корреспонденттік шоттарына, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде және тиісінше екінші деңгейдегі банктерде ашылған сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымы мен жинақтаушы зейнетақы қорының ағымдағы шоттарына одан әрі есептеу үшін оның инкассациялануын ұйымдастырады;
      3) ұйымның қолданыстағы шоттарын анықтайды және жинақтаушы зейнет ақы қорының корреспонденттік, ағымдағы шоттарының (оның ішінде шетелдік банктердегі) және кастодиан банктегі шоттарының қалдықтарын салыстырып тексереді. Ұйымның бухгалтерлік есеп деректері бойынша шот қалдықтарын көрсетілген шоттар ашылған банктердегі деректермен салыстырып тексереді және салыстырып тексеру қорытындысы бойынша тиісті актіні жасайды;
      4) ұйым атынан бұрын берілген сенімхаттардың күшін жояды;
      5) уәкілетті органның ұйымның лицензиясын қайтарып алу және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімінің көшірмесін ұйымның клиенттері танысуы мүмкін орында орналастырады;
      6) толық материалдық жауапкершілікті атқаратын тұлғалар тобын, оның ішінде бухгалтерлік есепті жүргізудің автоматтандырылған ақпарат жүйесіне және ұйымның қаржы әрі өзге де есебін жасауға рұқсаты бар тұлғалар тобын анықтайды;
      7) Уақытша әкімшілікті тағайындау күніне электрондық түрдегі бухгалтерлік ақпаратты басып шығарады. Мұндай ақпарат электрондық түрде болмаған жағдайда көрсетілген күнге қағаз тасымалдаушысындағы ақпарат негізге алынады.

      10. Уақытша әкімшілік мынадай іс-әрекеттер орындайды:
      1) қабылдау-тапсыру актісі бойынша ұйымның мүлкі мен құжаттарын қабылдайды және олардың сақталуын, оның ішінде осы Ереженің 7-тармағына сәйкес қабылданған мүліктің сақталуын қамтамасыз етеді;
      2) ұйымды басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асырады және ұйымның барлық құжаттарына қол қояды;
      3) ұйымның атынан соттарға шағым-талаптарды, оның ішінде ұйым органдарының мүшелерін, бас бухгалтерді, егер олардың іс-әрекетімен (әрекетсіздігімен) ұйымға шығын келтірілген болса, жауапқа тарту туралы шағым-талаптарды береді;
      4) ұйым акционерлерінің, кредиторлары мен дебиторларының назарына уәкілетті органның лицензияны қайтарып алу және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімді ұсынады;
      5) уәкілетті органға және сотқа жасалған жұмыс туралы есепті ұсынады.

      11. Уақытша әкімшілік өз қызметі кезеңінде Ереженің 7-тармағының 1)-3) тармақшаларында көзделген жағдайларды қоспағанда, шығыс операцияларын жүзеге асырмайды. 
      Уақытша әкімшілік шығыстарды уақытша әкімшілік басшысы бекіткен шығыстар сметасына сәйкес жүзеге асырады. Шығыстар сметасы уақытша әкімшілікті тағайындаған сәттен бастап жеті күннен кешіктірмей ай сайынғы жоспарланатын шығындарға қарай жасалады.
      Уәкілетті орган уақытша әкімшіліктің қызметіне бақылау жасайды, оның ішінде уақытша әкімшіліктің шығыстар сметасында көзделген ақшаның пайдалануына.

      12. Шығыстар сметасында мынадай шығын баптары көзделеді:
      1) еңбекақы төлеу бойынша шығыстар;
      2) бюджетке аударым;
      3) әкімшілік шығыстары;
      4) тауарлы-материалдық құндылықтарды сатып алу бойынша шығыстар;
      5) іссапар шығыстары;
      6) қате төлем құжаттары бойынша келіп түскен ақшаны қайтару жөніндегі шығыстар.

      13. Еңбекақы төлеу бойынша шығыстар мынадай шығындарды көздейді: уақытша әкімшіліктің құрамына енген уәкілетті орган, екінші деңгейдегі банктердегі депозиттерге міндетті кепілдік беруді және сақтандырудың міндетті түрлері бойынша сақтандыру төлемдеріне кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымдардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеуді қоспағанда, уақытша әкімшілік басшысына және мүшелеріне еңбекақы төлеу, ұйымда бар филиалдар мен өкілдіктерді есепке ала отырып, ұйым қызметкерлеріне еңбекақы төлеу.
      Еңбекақы төлеуге қатысты шығыстар сметасын қалыптастыру кезінде есептеулер жасалған жеке еңбек шарттарына және жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтарға негізделеді.
      Еңбекақы төлеуге арналған шығыстар бабы штаттық кестеге сәйкес жасалады.

      14. Салықтар және бюджетке басқа міндетті төлемдер бойынша шығыстар Қазақстан Республикасы салық  заңдарының  талаптарына сәйкес жасалады.

      15. Әкімшілік шығыстар мыналарға:
      1) қызметтік және шаруашылық мұқтаждар үшін көлік жалдау бойынша қызметке;
      2) байланыс қызметіне (телекоммуникациялық шығыстар, телефонды, телеграфты пайдаланғаны үшін абоненттік төлем, қалааралық және халықаралық сөйлесулер, почта және анықтама қызметі бойынша шығыстар);
      3) үйлер мен ғимараттарды (меншіктік және кепілдік мүлік) қорғау және сигнализациялау бойынша қызметке;
      4) көлікті қорғау бойынша қызметке;
      5) көлік үшін тұрақ ұсыну бойынша қызметке;
      6) көлікті тіркеу бойынша қызметке;
      7) көлікті техникалық жағынан қарау бойынша қызметке;
      8) көлікті сақтандыру бойынша қызметке;
      9) коммуналды қызметке;
      10) жеңіл-желпі жөндеу жұмысы, мердігерлік тәсілмен жүзеге асырылатын негізгі құрал-жабдықтарға техникалық, сервистік қызмет көрсету (қарау) бойынша жұмыстар;
      11) бағдарламалық қамтамасыз етуге қызмет көрсетуге;
      12) үй-жайды жалдауға;
      13) жылжымайтын мүлікті тіркеу және тіркеу органдарындағы сәйкес құжаттама бойынша қызметке;
      14) мүлікті бағалау бойынша қызметке;
      15) бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланым бойынша қызметке;
      16) сауда-саттықты ұйымдастыру мен жүргізу бойынша қызметке;
      17) жылу жүйесін іске қосуға дайындық бойынша қызметке;
      18) сантехникалық жұмыстарға;
      19) мүлікті сақтау бойынша қызметке;
      20) нотариалдық куәлік бойынша қызметке;
      21) мүлікті тасымалдау, тиеу, түсіру бойынша қызметке;
      22) терезелерге, есіктерге тор даярлау және құру бойынша жұмыстарға;
      23) инкассация қызметіне;
      24) сараптама жүргізу бойынша қызметке;
      25) құжаттарды аудару бойынша қызметке;
      26) телефон нөмірлерін құруға, ауыстыруға немесе көшіруге;
      27) өзекті жағдайдағы акционерлер тізілімін қолдауға арналған тіркеуші қызметіне;
      28) құжаттарды ғылыми-техникалық өңдеу мен оларды мұрағатқа өткізу бойынша қызметке көзделуі мүмкін.
      Жұмыс пен қызметке ақы төлеудің тұрақты және бір жолғы сипаты бар.

      16. Жеңіл-желпі мұқтаждарды қанағаттандыруға және ең аз жол берілетін қорды құруға бағытталған тауарлы-материалдық құндылықтарды сатып алу бойынша шығыстар:
      1) жұмыс жағдайындағы офис жабдығын қамтамасыз етуге;
      2) көлік құралдарын қамтамасыз етуге;
      3) үй-жайларды қамтамасыз етуге;
      4) қағаз және бланк өнімдерін сатып алуға;
      5) кеңсе тауарларын сатып алуға арналған.

      17. Әр түрлі қызметтер мен тауарлы-материалдық құндылықтарды сатып алуға арналған шығыстар сметасына қосқан кезде уақытша әкімшілік тарифтік торлар мен осы өңірде белгіленген орташа алынған рыноктық бағаның негізінде есептеулер жасайды.

      18. Уақытша әкімшілік басшысының және мүшелерінің (уақытша әкімшіліктің құрамына енген уәкілетті органның қызметкерлерін қоспағанда), ұйым қызметкерлерінің іссапарларға шығуы бойынша шығыстар сметада көзделген қаражат шегінде жүзеге асырылады.

      19. Қате төлем құжаттары бойынша келіп түскен ақшаны қайтару Қазақстан Республикасының  заңнамаларымен  белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

      20. Уақытша әкімшілік өз қызметі кезеңінде қызметтік үй-жайларды, байланыс құралдарын, автомобиль көлігін және уақытша әкімшіліктің қызметін жүзеге асыру үшін ұйымға тиесілі өзге де техникалық құралдарды пайдаланады.
      Қажет болған жағдайда уақытша әкімшілік және оның өкілдері уәкілетті орган берген техникалық құралдарды пайдаланады.

      21. Уәкілетті орган бақылау және қадағалау функцияларын жүзеге асыру мақсатында уақытша әкімшілікке жазбаша нұсқамаларды жібереді, есеп берудің нысанын, мерзімін және кезеңділігін белгілеп, уақытша әкімшіліктің қызметін тексереді.

      22. Уақытша әкімшіліктің қызметі уәкілетті орган ұйымның тарату комиссиясын тағайындаған сәттен бастап тоқтатылады.

      23. Уақытша әкімшілік тарату комиссиясы тағайындалған сәттен бастап өз өкілеттігін қалдырып, он күн ішінде ұйымның бухгалтерлік және өзге құжаттамасын, мөрлерін, мөртабандарын, материалдық және өзге құндылықтарды тарату комиссиясының төрағасына беруді қамтамасыз етеді.

      24. Ұйымның құжаттары мен мүлкін уақытша әкімшіліктен оның тарату комиссиясына қабылдау-тапсыру актісімен ресімделеді, оны уәкілетті орган бекітеді. Бекітілген актінің бір данасы іс материалдарына тіркелу үшін сотқа жіберіледі.

      25. Банктің уақытша әкімшілігі мынадай іс-әрекеттерді жасайды:
      1) банктің активтері мен міндеттемелерін, баланстан тыс активтері мен міндеттемелерін, қолдағы шарттар мен басқа да негізгі құжаттарды түгендейді, оның нәтижелері бойынша тиісті акт жасалады;
      2) банктің корреспонденттік шоттары бар екінші деңгейдегі банктерге және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне уәкілетті органның уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімінің көшірмесін ұсынады;
      3) тағайындау сәтінен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей банктің корреспонденттік шоттары бар банктерге және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне банк атынан құжаттарға қол қою құқығына ие лауазымдық тұлғалардың қол үлгілері бар жаңа карточкаларды ұсынады;
      4) банк құрылтайшыларының (қатысушыларының), кредиторларының, дебиторларының және екінші деңгейдегі банктердегі депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымның назарына уәкілетті органның лицензияны қайтарып алу және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімін жібереді;
      5) оны тағайындаған сәттен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей екінші деңгейдегі банктердегі депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымға кепілдік берілетін депозиттер туралы және уәкілетті органмен келісілген нысан бойынша оларға есептелген сыйақы сомасы туралы ақпаратты ұсынады;
      6) банкке келіп түсетін қолма-қол ақшасыз аударымдардың және қолма-қол ақшаның, оның ішінде заемшылар бұрын берілген кредиттер бойынша қайтарылғанын, кредиттер бойынша сыйақы мен өзге де кірістерді, сондай-ақ тұрақсыздық айыптарын, өсімпұлдар мен айыппұлдарды, банктің аванстық төлемдерінің қайтарылуын, сондай-ақ банкке меншік құқығында тиесілі бағалы қағаздарды өтеуден болған қаражатты қоса алғанда, бұрын жасалған мәмілелерден болған (қолма-қол ақшасыз және қолма-қол ақшалай) кірістердің есепке алынуын бақылайды;
      7) төлеушілердің осы құжаттарды қайтарып алу туралы өкімдері негізінде»Мерзімінде төленбеген есеп айырысу құжаттары,»Банктің корреспонденттік шотында ақшаның болмауынан мерзімінде төленбеген клиенттердің есеп айырысу құжаттары»баланстан тыс шоттар бойынша картотекалардан төлем құжаттарын қайтарады.

      26. Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігі мынадай іс-әрекеттерді жасайды:
      1) активтер мен міндеттемелерді, жеке шоттарды, сақтандыру шарттарын (полистерді) және басқа да негізгі құжаттарды түгендейді, оның нәтижесі бойынша акт жасайды;
      2) сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының шарт (полис) бланкілерін және сақтандыру агенттерінің қолындағы қолма-қол ақша қалдығын алады. Қолма-қол ақша сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының банк шотына тапсырылады;
      3) сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының банк шоттары бар банктерге уәкілетті органның уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімінің көшірмесін ұсынады;
      4) тағайындау сәтінен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей банк шоттарының ашылу орны бойынша банктерге сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының атынан құжаттарға қол қою құқығына ие лауазымдық тұлғалардың қол үлгілері бар жаңа карточкаларды ұсынады;
      5) активтерді, оның ішінде сақтандыру резервтерінің қаражатын анықтайды;
      6) сақтандыру жағдайы басталған сақтандыру шарттары бойынша, оның ішінде сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының филиалдары бұрын жасаған шарттары бойынша сақтандыру төлемдерін жасау жөніндегі шешімді заңдарда белгіленген тәртіппен қабылдайды;
      7) сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымы құрылтайшыларының (қатысушыларының), кредиторларының, дебиторларының және сақтандырудың міндетті түрлері бойынша сақтандыру төлемдеріне ұжымдық кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымның назарына уәкілетті органның лицензияны қайтарып алу және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімін жібереді;
      8) тағайындалғаннан бастап 10 жұмыс күнінен кешіктірмей, сондай-ақ сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру жүйесіне қатысушы сақтандыру ұйымын мәжбүрлеп тарату туралы сот шешімі заң күшіне енген күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде сақтандырудың міндетті түрлері бойынша сақтандыру төлемдеріне кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымға уәкілетті органмен келісілген нысан бойынша мәліметтер мен ақпаратты ұсынады;
      9) сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымына келіп түсетін барлық қолма-қол ақшасыз аударымдардың және қолма-қол ақшаның, оның ішінде орналастырылған сақтандыру резервтері мен кірістерінің қайтарылуын, оның ішінде сақтандыру сыйлықақы мен өзге де кірістердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының аванстық төлемдерінің, дебиторлық берешегінің, тұрақсыздық айыбы мен айыппұлдардың, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымына меншік құқығында тиесілі бағалы қағаздарды өтеуден болған қаражаттың есепке алынуын бақылайды;
      10) төлеушілердің осы құжаттарды қайтарып алу туралы өкімдері негізінде»Мерзімінде төленбеген есеп айырысу құжаттары» шоттары бойынша сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының картотекасынан төлем құжаттарын қайтарады.

      27. Жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігі мынадай іс-әрекеттерді жасайды:
      1) Әділет министрлігінің ресми баспа басылымдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде хабарландыру жариялау арқылы салымшыларға лицензияны қайтарып алу туралы ақпаратты жібереді. Хабарландыруда мынадай ақпарат болуы тиіс:
      уәкілетті органның лицензияны қайтарып алу туралы шешім қабылдаған күні;
      жинақталған зейнетақы қаражатын аудару туралы өтініштердің берілу тәртібі мен мерзімдері, сондай-ақ таратылатын қордың салымшылары сол бойынша өтініш бере алатын мекен-жайлар;
      2) зейнетақы активтерін инвестициялық басқаруды жүзеге асыратын ұйымға және банк шоттары бар банктерге, сондай-ақ лицензиясы қайтарып алынған жинақтаушы зейнетақы қорының кастодиан банкіне уақытша әкімшілікті тағайындау туралы уәкілетті орган шешімінің көшірмесін береді;
      3) тағайындалған кезден бастап он жұмыс күнінен кешіктірілмеген мерзімде екінші деңгейдегі банктерге және кастодиан банктерге жинақтаушы зейнетақы қорының атынан құжаттарға қол қою құқығы бар лауазымды тұлғалар қойылған қолдарының үлгілері бар жаңа карточкаларды береді;
      4) жинақтаушы зейнетақы қорына келіп түскен қолма-қол жасалмайтын және қолма-қол ақшаның, оның ішінде зейнетақы жарналарының, дебиторлық берешектің, сондай-ақ тұрақсыздық айыбының, өсімпұл мен айыппұлдардың есепке алынуын, қаржы құралдарына орналастырылған зейнетақы активтерін, басқа кірістерді, жинақтаушы зейнетақы қорының аванстық төлемдерін, меншік құқығындағы жинақтаушы зейнетақы қорына тиесілі бағалы қағаздарды өтеуден түскен қаражатты қайтаруды бақылайды;
      5) өзінің активтері мен міндеттемелерін, сондай-ақ жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақымен қамсыздандыру туралы шарттары бойынша зейнетақы активтері мен міндеттемелерін түгендейді, оның нәтижесі бойынша акті жасайды, оның ішінде мыналарды көрсете отырып зейнетақы активтерінің жай-күйі туралы актіні жасайды:
      зейнетақымен қамсыздандыру туралы жасалған шарттардың жалпы тізімін;
      мынадай:
      дербес зейнетақы шотының нөмірі,
      салымшының (алушының) фамилиясы, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), туған күні,
      салымшының (алушының) жынысы,
      әлеуметтік жеке коды,
      салық төлеушінің тіркеу нөмірі,
      зейнетақымен қамсыздандыру туралы шарттың нөмірі мен жасалған күні,
      салымшының (алушының) жеке басын куәландыратын құжаттың нөмірі, оны берген мемлекеттік орган туралы мәліметтер, берілген күні,
      салымшының (алушының) мекен-жайы, тұрғылықты орны,
      дербес зейнетақы шотына түскен барлық түсімдердің сомасы туралы;
      қағаз және электрондық форматта зейнетақымен қамсыздандыру туралы шарттың нөмірін, жасалған күнін көрсете отырып, өз жинақталған зейнетақы қаражатын басқа қорларға аудару туралы өтінішті уақытша әкімшілік белгілеген мерзімде бермеген салымшылар бойынша зейнетақымен қамсыздандыру туралы шарттардың тізімдері жөнінде ақпараты бар міндетті зейнетақы жарналары салымшыларының тізімін, ерікті зейнетақы жарналары салымшыларының тізімін, ерікті кәсіби зейнетақы жарналары салымшыларының тізімін;
      инвестициялық портфельдің құрылымын, уақытша әкімшілікті тағайындау күніне шоттағы инвестицияланбай қалған ақша қалдығын, ұлттық бірегейлендіру нөмірін, айналыс мерзімін, санын (данасын), сатып алу бағасын, бір бағалы қағаздың ағымдағы құнын, проценттер мен дивидендтер бойынша есептелген кірісті, жинақтаушы зейнетақы қорының»ДЕПО»шотындағы бағалы қағаздардың жалпы санын көрсете отырып, берілетін бағалы қағаздардың тізбесін;
      екінші деңгейдегі банктерге банктік салымдарға салынған зейнетақы активтерінің сомасын, банктік салымның қажетті деректемелерін: банктің атауын, сомасын, шарттың жасалу күнін, шарттың қолданылу мерзімін, жылдық сыйақы ставкасын, банктік салым бойынша есептелген және алынған сыйақы сомасын көрсете отырып;
      6) зейнетақы активтерін одан әрі инвестициялық басқаруды қамтамасыз етеді;
      7)  алынып тасталды
      8) кастодиан банкке басқа қордың жинақталған зейнетақы қаражатын өткізу рәсімі аяқталғаннан кейін жинақтаушы зейнетақы қорының кастодиан банкінде шотты жабады (уақытша әкімшілік белгілеген мерзімде);
      9) төлеушілердің осы құжаттарды қайтарып алу туралы өкімдері  негізінде»Мерзімінде төленбеген есеп айырысу құжаттары» шоттары бойынша жинақтаушы зейнетақы қорының картотекасынан төлем құжаттарын қайтарады.
       Ескерту. 27-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасы төрағасының 2007 жылғы 30 сәуірдегі N  115  (мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап он төрт күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      28. Мәжбүрлеп таратылатын қордың алушылары мен салымшылары уақытша әкімшілік белгілеген мерзімде өздерінің жинақталған зейнетақы қаражатын аудару үшін дербес түрде басқа қорды таңдайды.
      Салымшының/алушының жинақталған зейнетақы қаражатын аудару туралы өтініші уақытша әкімшілікке ол белгіленген жиырма күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде жіберіледі.

      28-1. Белгіленген мерзімде салушы/алушыдан оның жинақталған зейнетақы қаражатын басқа жинақтаушы зейнетақы қорына аударым жасау туралы өтінішін алмаған жағдайда, уақытша әкімшілік уәкілетті органмен келісілу бойынша, зейнетақы активтерін инвестициялық басқаруды жүзеге асыратын бұрынғы және жаңа ұйымдар мен кастодиан-банктер, қабылдайтын қор, уақытша әкімшілік араларында жасалатын зейнетақы активтерін өткізу туралы келісім және қабылдау-өткізу актісі негізінде осы салушылардың/алушылардың жинақталған зейнетақы қаражатын басқа жинақтаушы зейнетақы қорына аударым жасау туралы шешім қабылдайды (уақытша әкімшілікті тағайындаған күннен бастап отыз күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде).
      Уақытша әкімшілік тағайындалған күнінен бастап үш күннен кешіктірмей жинақтаушы зейнетақы қорларына таратылатын жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін қабылдау туралы ұсыныс жібереді.
      Таратылатын жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін қабылдауға тілек білдірген жинақтаушы зейнетақы қорлар таратылатын жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін қабылдайтыны туралы ұсыныс жіберген күннен бастап бес күн ішінде зейнетақы активтерін қабылдайтын ниеті жөніндегі еркін нысанда жасалған өтінішін уақытша әкімшілікке ұсынады.
      Уақытша әкімшілік ұсыныс жіберген күннен бастап жеті күннен кешіктірмей таратылатын жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін қабылдайтын ниеті жөнінде өтініш берген және мынадай талаптарға сәйкес келетін жинақтаушы зейнетақы қорлардың арасынан жинақтаушы зейнетақы қорын таңдауды жүзеге асырады:
      жинақтаушы зейнетақы қаражатын аударым жасау туралы шешім қабылдаған күнге пруденциалдық нормативтерді сақтауы;
      жинақтаушы зейнетақы қаражатын аударым жасау туралы шешім қабылдаған күнге дейінгі соңғы он екі ай ішінде уәкілетті органның жинақтаушы зейнетақы қорына және (немесе) оның басшы қызметкеріне қолданылған санкцияларының болмауы;
      ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушысы сипатына сәйкес келетін барлық тұлғаларда ірі қатысушы мәртебесін иемденуге уәкілетті органның келісімі болуы.
      Салымшылардың/алушылардың жинақталған зейнетақы қаражатын аударым жасайтын жинақтаушы зейнетақы қорын таңдағаны жөніндегі уақытша әкімшіліктің шешімі уәкілетті органға келісілу үшін жіберіледі. Уақытша әкімшіліктің жинақтаушы зейнетақы қорын таңдағаны жөніндегі шешімін келісілуді уәкілетті органның Басқармасы жүзеге асырады.
      Көрсетілген салымшылардың/алушылардың жинақталған зейнетақы қаражатын аударым жасаған жинақтаушы зейнетақы қоры бір айлық мерзімде салымшылармен/алушылармен шарт жасасу жөнінде шаралар қолданады.
      Ескерту. 28-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасы төрағасының 2007 жылғы 30 сәуірдегі N  115  (мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап он төрт күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      29. Зейнетақы активтерін қабылдау-өткізу актісін ресімдеу кезінде онда мынадай мәліметтер:
      өткізген күнгі зейнетақы активтерінің жалпы сомасы, оның ішінде:
      шоттардағы инвестицияланбаған ақша қалдығы;
      зейнетақы активтерінің есебінен сатылуға рұқсат берілген бағалы қағаздардың (ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді) жиынтық құны және ұлттық бірегейлендіру нөмірін, айналыс мерзімін, санын (дана), сату бағасын, бір бағалы қағаздың ағымдағы құнын, процент және дивиденд бойынша есептелген кірісті, жинақтаушы зейнетақы қорының "ДЕПО" шотындағы бағалы қағаздардың жалпы санын көрсете отырып, берілетін бағалы қағаздардың тізбесі;
      "Кері репо" операциялары бойынша сатып алынған бағалы қағаздардың (ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді) жиынтық құны және ұлттық бірегейлендіру нөмірін, өтініш мерзімін, санын (дана), сатып алу бағасын, бір бағалы қағаздың ағымдағы құнын, проценттер бойынша жабу және септелген кіріс бағасын көрсете отырып, берілген бағалы қағаздар тізбесі;
      банктің атауын, салым сомасын, банктік салым туралы шарттың жасалу күнін, шарттың қолданылу мерзімін, салым бойынша жылдық сыйақы ставкасын, салым бойынша есептелген және алынған сыйақы сомасын көрсете отырып, екінші деңгейдегі банктердегі салымдар (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде) және салымдар тізбесі;
      басқа қаржы құралдарына орналастырылған зейнетақы активтерінің сомасы мен саны, тізбесі;
      жинақтаушы зейнетақы қорының уақытша әкімшілігі белгілеген мерзімде өздерінің жинақталған зейнетақы қаражатын басқа қорларға аудару туралы өтініштерін бермеген салымшылар бойынша мынадай ақпаратты:
      дербес зейнетақы шотының нөмірін,
      салымшының (алушының) фамилиясын, атын, әкесінің атын (болған жағдайда), туған күнін,
      салымшының (алушының) жынысын,
      әлеуметтік жеке кодын,
      салық төлеушінің тіркеу нөмірін,
      зейнетақымен қамсыздандыру туралы шарттың нөмірі мен жасалған күнін,
      салымшының (алушының) жеке басын куәландыратын құжаттың нөмірін, оны берген мемлекеттік орган туралы мәліметтерді, берілген күнін,
      салымшының (алушының) мекен-жайын, тұрғылықты орнын,
      дербес зейнетақы шотына түскен барлық түсімдердің сомасы туралы көрсете отырып, зейнетақы шарттарының тізімі көрсетіледі.

  4-тарау. Ұйымның ақшалай және басқа да құндылықтарын
тексеру (ревизия жасау), құжаттар мен мүлікті
қабылдау, тапсыру, мүлікті түгендеу

      30. Уақытша әкімшілік тағайындалған сәттен бастап үш күн ішінде ұйымның, оның филиалдарының, өкілдіктерінің кассалық торабынан тыс орналасқан кассалардағы, банкоматтардағы және операциялық кассалардағы барлық ақшалай және материалдық құндылықтарды, сондай-ақ қатаң есептегі бланкілерді тексереді (ревизия жасайды).
      Ревизия кенет жасалады, барлық қолма-қол ақша, құндылықтар, қатаң есептегі бланкілер тексеріледі және ұйымның барлық құрылымдық бөлімшелерінде бір мезгілде бір күнде басталады. Ревизия қорытындысы актімен ресімделеді. Ревизия қорытындысы бойынша қолма-қол ақшаның, құндылықтардың жеткіліксіз болуы анықталған жағдайда, осы факті бойынша құжаттар құқық қорғау органдарына беріледі.

      31. Уақытша әкімшілік ұйымның барлық мөрлерін (мөртабандарын) қабылдағаннан кейін ұйымның құжаттарын қабылдайды, ал ұйымның басшысы мен бас бухгалтері оларды тапсырады.
      Құжаттарды қабылдау-тапсыру уақытша әкімшілік белгілеген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады және актімен ресімделеді.

      32. Уақытша әкімшілік ұйымның басшысымен және бас бухгалтерімен бірлесіп мүлікті түгендеуді ол басталған күннен бастап бір ай ішінде жүргізеді.
      Түгендеуді жүргізу үшін түгендеу комиссиясы құрылады, оның құрамын уақытша әкімшіліктің басшысы бекітеді.
      Түгендеу ұйымның басшысына уәкілетті органның уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімін ұсынған күні басталады. Түгендеуді жүргізу мерзімін уәкілетті органның келісімімен уақытша әкімшілік айқындайды және жұмыстың сипаты мен көлемін ескере отырып ұзартылуы мүмкін.

      33. Түгендеуді жүргізбес бұрын түгендеу комиссиясы:
      1) қосымша үй-жайларды, жертөле және жеке кіретін әрі шығатын есіктері бар мүлікті сақтаудың басқа орындарын пломбылайды;
      2) түгендеу сәтіне соңғы келіп түсетін және жіберілетін құжаттарды немесе түгендеуге жататын мүліктің қозғалысы туралы есептерді алады.

      34. Түгендеу нәтижелері актімен ресімделеді, оған түгендеу комиссиясының мүшелері және материалдық жауапты адам қол қояды.
      Уақытша әкімшілік түгендеу (салыстырып тексеру) нәтижелерін ескере отырып, ұйымның материалдық құндылықтарын, мүлкін қабылдайды, ал ұйымның басшысы мен бас бухгалтері оларды тапсырады.

  5-тарау. Қорытынды ережелер

      35. Осы Ережеде реттелмеген мәселелер Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен шешіледі.