Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Мыналар:
1) басым жобаларға кредит беру тетігі;
2) Ұзақ мерзімді теңгелік өтімділікті қамтамасыз ету жөніндегі жол картасы (бұдан әрі – Жол картасы) бекітілсін.
2. Мемлекеттік органдар мен ұйымдар (келісім бойынша) Жол картасында көзделген іс-шаралардың уақтылы орындалуын қамтамасыз етсін.
3. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі жарты жылдық негізде есепті айдан кейінгі айдың 30-күніне қарай Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне Жол картасының 4-тармағын қоспағанда, Жол картасы іс-шараларының орындалу барысы туралы жиынтық ақпаратты ұсынсын.
4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі |
Б. Сағынтаев |
Қазақстан Республикасы | |
Үкіметінің | |
2018 жылғы 11 желтоқсандағы | |
№ 820 қаулысымен | |
бекітілген |
Басым жобаларға кредит беру тетігі
1. Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібінде және агроөнеркәсіптік кешенде қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлік субъектілерін (бұдан әрі – ЖКС) қолдау үшін 2018 – 2020 жылдары екінші деңгейдегі банктерді (бұдан әрі – ЕДБ) қаржыландыруының жалпы көлемі 600 миллиард теңгеге дейін құрайды.
2. ЕДБ-ға қаражат беру шарттары:
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі меншікті қаражаты және өз басқаруындағы қаражат есебінен жылдық 11 %-ға дейінгі сыйақы мөлшерлемесі бойынша өтеу мерзімі 7 жылға дейін 600 миллиард теңгеге дейінгі мөлшердегі қаражатқа ЕДБ облигацияларын сатып алуды жүзеге асырады.
ЕДБ шығару проспектісінде (облигацияларды шығару талаптары) айқындалатын және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен келісілген шарттарда өздері шығарған облигацияларды мерзімінен бұрын өтеуге құқылы.
Әрбір ЕДБ-ға облигацияларды сатып алудың ең жоғары лимиті 70 миллиард теңгеден аспауға тиіс. ЕДБ өз лимиттерін ішінара немесе толық пайдаланбаған жағдайда пайдаланылмаған лимит мүдделі ЕДБ арасында пропорционалды түрде қайта бөлінуі мүмкін.
ЕДБ-ның тартылған қаражаты мен меншікті қаражаты:
1) 100 миллиард теңгеге дейін агроөнеркәсіптік кешендегі қайта өңдеу;
2) 100 миллиард теңгеге дейін агроөнеркәсіптік кешендегі өндіру;
3) 400 миллиард теңгеге дейін өңдеу өнеркәсібі және көрсетілетін қызметтер бағыттары бойынша басым жобаларды қаржыландыруға бағытталуға тиіс.
Бұл ретте шағын және орта бизнес (бұдан әрі – ШОБ) субъектілері іске асыратын жобаларға кредит беруге кемінде 100 миллиард теңге бағытталатын болады. Осы мақсатта әрбір ЕДБ осы Басым жобаларға кредит беру тетігінде (бұдан әрі – Тетік) белгіленген шарттармен берілген кредиттердің жалпы көлемінің кемінде 17 %-ы мөлшерінде ШОБ жобаларын қаржыландыруды қамтамасыз етеді.
ЕДБ үшін қаражатты тарту мөлшерлемесі мен ЖКС кредит беру мөлшерлемесі арасындағы айырмашылық жылдық 4,0 %-дан аспауға тиіс.
ЕДБ меншікті қаражаты есебінен ЖКС жобаларына қарыз бере алады, сондай-ақ ЕДБ ЖКС қарыздары үшін қорландыруды қамтамасыз ету не қалпына келтіру үшін облигациялар шығара алады.
Аванстық қорландыруды алған жағдайда облигацияларды орналастырудан алынған қаражатты игеру кезеңі олар ЕДБ шотына түскен күннен бастап 12 айдан аспауға тиіс.
Бұл ретте ЕДБ айналым қаражатын толықтыру мақсатына қарыз алушының бір жобасы шеңберінде берілетін кредит қаражатының 50 %-дан аспайтын мөлшерін жіберуге құқылы. Бұл шектеу агроөнеркәсіптік кешендегі өндіріс бойынша жобаларды қаржыландыруға қолданылмайды.
Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 29.12.2018 № 941; 04.05.2019 № 248 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.3. Осы Тетіктің шарттары бойынша кредиттер беруді жүзеге асыратын ЕДБ-ға қойылатын талаптар:
ЕДБ меншікті капиталының ең төменгі мөлшері 60 миллиард теңгеден кем болмауға тиіс;
ЕДБ:
1) қарыз алушы бастама жасаған кредит беру шарттарының өзгеруіне байланысты;
2) қарыз алушы ЖКС кредиттік келісімдер бойынша міндеттемесін/лерін бұзуы салдарынан алынатын;
3) кепілдің нысанасына тәуелсіз бағалау өткізуге, кепіл шартын тіркеуге және ауыртпалықты алып тастауға байланысты;
4) есеп айырысу-кассалық қызмет көрсету бойынша төлемдерді қоспағанда, кредитпен байланысты қандай да бір комиссияларды, алымдарды және/немесе өзге де төлемдерді алмайды.
ЕДБ-ның қаражатты Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бұған дейін берілген кредиттерді қайта қаржыландыруға, қатысу үлестерін сатып алуға және байланысқан тараптардың арасындағы мәмілелерге жұмсауына рұқсат етілмейді.
4. Осы Тетік бойынша ЖКС-ні қаржылық қолдау шараларын іске асыратын "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамы және оның аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – қаржы агенттігі) осы Тетік бойынша оператор болып табылады. Қаржы агенттігінің көрсетілетін қызметтерінің ақысын "Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдаудың кейбір шаралары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 19 сәуірдегі № 234 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігін субсидиялау қағидаларына сәйкес бөлінген республикалық бюджет қаражаты есебінен кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган төлейді.
5. ЖКС қаржыландыру шарттары:
Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2018 жылғы 25 тамыздағы № 522 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасында айқындалған және осы Тетікке қосымшаға сәйкес Басым жобаларға кредит беруге арналған тауарлар тізбесіне сәйкес экономиканың басым салаларында жобаларды іске асыратын кәсіпкерлер/индустриялық-инновациялық қызмет субъектілері ЖКС-тың нысаналы тобы болып табылады. Бұл ретте, жобаның нысаналы мақсатын растау үшін барлық экономикалық қызмет түрлерiнiң жалпы жiктеуiшiнің (бұдан әрі – ЭҚЖЖ) нақты бір түріне байланыстырылған Тізбенің кемінде бір тауар түрін шығару жеткілікті. Көрсетілетін қызметтер саласы үшін сәйкестік өлшемшарты ЭҚЖЖ түрлеріне жатқызылады.
Жобаларға 10 миллиард теңгеден астам сомаға кредит берген жағдайда тиісті салалық орталық уәкілетті органның оң қорытындысы қажет.
ЖКС үшін номиналды сыйақы мөлшерлемесі – кемінде жылдық 15 %.
ЖКС үшін кредит беру валютасы – теңге.
ЖКС-ге кредит беру және субсидиялау мерзімі қоса алғанда 7 жылға дейін.
Бұл ретте:
1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дәрілік зат ретінде тіркелген, құрамында спирті бар медициналық мақсаттағы өнім (бальзамдардан басқа) шығаруды көздейтін жобаларды қоспағанда, акцизделетін тауарлар шығаруды көздейтін;
2) кредиттік бюро деректеріне сәйкес кредит беру немесе кредиттік өтінімді беру сәтінде күнтізбелік 90 күннен асатын, мерзімі өтіп кеткен несиелік берешегі бар;
3) қаржыландыруды жүзеге асыратын ЕДБ-мен ерекше қатынастар арқылы байланысқан тұлғалар болып табылатын;
4) Қазақстан Республикасының Қаржы министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 10 ақпандағы № 52 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 6058 болып тіркелген) және (немесе) "Банктік және сақтандыру қызметінің, бағалы қағаздар рыногының кәсіби қатысушылары қызметінің және бағалы қағаздар рыногында лицензияланатын басқа да қызмет түрлерінің, жинақтаушы зейнетақы қорлары мен акционерлік инвестициялық қорлар қызметінің мақсаттары үшін оффшорлық аймақтардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі басқармасының 2008 жылғы 2 қазандағы № 145 қаулысында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5371 болып тіркелген) көрсетілген, оффшорлық аймақтарда тіркелген, сондай-ақ қатысушылары және (немесе) акционерлері оффшорлық аймақтарда тіркелген;
5) мемлекеттік кәсіпорындар/мекемелер, ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар және акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы тікелей мемлекетке тиесілі ұйымдар (әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорацияларды, сондай-ақ мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы шарт шеңберінде құрылған ЖКС қоспағанда), олармен үлестес тұлғалар, сондай-ақ меншік нысаны жеке мекеме ретінде ресімделген ЖКС және коммерциялық емес ұйымдар құрылтайшылары (оның ішінде, қатысушылары, акционерлері) болып табылатын ЖКС жобалары қаржыландырылмайды.
Ескерту. 5-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 29.12.2018 № 941; 04.05.2019 № 248 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.6. Қарыз алушыларға қойылатын талаптар:
қаржы агенттігінің субсидиялау және/немесе кепілдік беру туралы шешімі қабылданған күннен бастап 2 (екі) қаржы жылынан кейін салықтық есептілік деректерінің негізінде жұмыс орындарының орташа жылдық санын сақтау/ұлғайту немесе кірісті 10 %-ға өсіруге қол жеткізу.
Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 04.05.2019 № 248 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.7. ЖКС жобаларын субсидиялау шарттары:
Өңдеу өнеркәсібіндегі, көрсетілетін қызметтер бойынша және агроөнеркәсіптік кешендегі қайта өңдеудегі ЖКС жобаларын субсидиялау шарттары:
Субсидиялау Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 25 тамыздағы № 522 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде көзделген қаражат есебінен жүзеге асырылады.
ЕДБ-ның ЖКС-ге беретін кредиттері бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды қаржыландыру республикалық бюджет қаражатынан жүзеге асырылады. Қаржы агенттігіне қаражат аударуды кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган қаржы агенттігінің Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде ашылған арнайы шотына субсидиялар аудару шартына сәйкес жүзеге асырады. Бұл ретте, алғашқы төлем қаржы агенттігіне тиісті қаржы жылында көзделген қаражат сомасының 50 %-ы мөлшерінде аударылады. Одан кейінгі төлемдер қажеттілігіне қарай қаржы агенттігінің өтінімдері бойынша жүзеге асырылады.
Субсидиялау номиналдық сыйақы мөлшерлемесі жылдық 15 %-дан аспайтын кредиттер бойынша жүзеге асырылады, оның 8 %-ын ЖКС төлейді, ал айырмасын мемлекет субсидиялайтын болады.
Инвестицияларға жұмсалған кредиттерді субсидиялау мерзімі субсидиялау мерзімін ұзарту құқығынсыз 7 жылдан аспайды.
Айналым қаражатын толықтыруға бағытталған кредиттерді субсидиялау мерзімі субсидиялау мерзімін ұзарту құқығынсыз 3 жылдан аспайды.
Осы тетік шеңберінде іске асырылатын жобаларды субсидиялау шарттары, тәртібі мен тетігі, сондай-ақ мониторингі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 19 сәуірдегі № 234 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігін субсидиялау қағидаларымен регламенттеледі.
Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 29.12.2018 № 941 қаулысымен.7-1. ЖКС жобаларына кепілдік беру шарттары:
Номиналды сыйақы мөлшерлемесі жылдық 15 %-дан аспайтын кредиттерге кепілдік беруге жатады. Қарыз алушының бір жобасы шеңберінде кепілдік көлемі:
қоса алғанда 3 млрд. теңгеге дейінгі кредит сомасының 50 %-ынан аспайды;
3 млрд. теңгеден астам, 5 млрд. теңгеге дейінгі қоса алғанда кредит сомасының 20 %-ынан аспайды.
Кепілдік мерзімі кредит мерзімінен аспайды.
Кепілдік беру шарттары, тәртібі және тетігі, сондай-ақ осы тетік шеңберінде іске асырылатын жобалардың мониторингі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 19 сәуірдегі № 234 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттері бойынша кепілдік беру қағидаларымен регламенттеледі.
Ескерту. Қаулы 7-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 04.05.2019 № 248 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.8. Агроөнеркәсіптік кешендегі өндіріс бойынша іске асырылатын субсидиялау шарттары, тәртібі мен тетігі, сондай-ақ мониторингтеу Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 1 ақпандағы № 50 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2017 жылғы 17 ақпанда № 14815 болып тіркелген) бекітілген Кредиттер және технологиялық жабдықтың, ауыл шаруашылығы малын сатып алудың лизингі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасының лизингі бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау қағидаларымен (бұдан әрі – Кредиттер және технологиялық жабдықтың, ауыл шаруашылығы малын сатып алудың лизингі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасының лизингі бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау қағидалары) регламенттеледі.
Осы тармақ шеңберінде ЕДБ беретін кредиттер бойынша пайыздық мөлшерлемелерді субсидиялауды қаржыландыру республикалық бюджет қаражатынан жергілікті атқарушы органдарға ағымдағы трансферттер беру арқылы жүзеге асырылады.
9. Қаржы агенттігі:
1) субсидиялау шарты жасалған ЖКС-нің жаңа кредитінің нысаналы пайдаланылуын мониторингтеуді;
2) ЕДБ-ға ұсынылған қаражатты мақсатты және уақтылы қаржыландыру жөніндегі ақпаратты жинау мен талдауды жүзеге асырады.
ЕДБ-ға ұсынылған қаражатты мақсатты және уақтылы қаржыландыру жөніндегі ақпаратты жинау мен талдауды ЕДБ есебінің негізінде, кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган бекітетін басым жобаларға кредит беру тетігінің шеңберінде ұсынылған қаражатты ЕДБ-ның мақсатты пайдалануын талдау қағидаларына сәйкес қаржы агенттігі жүзеге асырады.
Бөлінетін қаражаттың экономикалық нәтижелеріне мониторинг жүргізу мақсатында Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті қаржы агенттігіне ЖКС келісімі болған жағдайда салық құпиясы болып табылатын мынадай:
салық салуға жатпайтын кірістерді ескере отырып, жиынтық жылдық кіріс туралы ақпаратты;
шетелдік көздерден алынатын, салық салынатын кіріс туралы ақпаратты;
өткізілген тауарлар (жұмыстар, көрсетілетін қызметтер) бойынша шығыстар туралы ақпаратты;
қызметкерлердің есептелген кірісі бойынша шығыстар туралы ақпаратты;
таза кіріс туралы ақпаратты;
қызметкерлердің (адамдардың) саны туралы ақпаратты;
бір қызметкерге шаққандағы орташа айлық жалақы туралы ақпаратты;
салық төлемдерінің сомалары туралы ақпаратты береді.
ЕДБ "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігін субсидиялау қағидаларына және Кредиттер және технологиялық жабдықтың, ауыл шаруашылығы малын сатып алудың лизингі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасының лизингі бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау қағидаларына сәйкес тұрақты негізде қаржы агенттігіне есеп беріп тұрады.
Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына және ЕДБ-нің ішкі саясатына сәйкес ЖКС кредиттерін мониторингтеуді ЕДБ жүргізеді.
_________________________
Басым жобаларға | |
кредит беру тетігіне | |
қосымша |
Басым жобаларға кредит беру үшін тауарлар тізбесі
Ескерту. Тізбе жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 04.05.2019 № 248 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
№ | Тауарлар тобының атауы | № | Экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуішінің атауы | Экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуіші | Шығарылатын өнімдер мен тауарлардың тізімі |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
I. АЗЫҚ-ТҮЛІК ТАУАРЛАРЫ | |||||
1 | Еттен және құс етінен жасалған өнімдер | 1. | Етті өңдеу және консервілеу | 1011 |
Ұша/шағын ұша түрінде жас немесе тоңазытылған етті өндірісі |
2. | Үй құсының етін өңдеу және консервілеу | 1012 | Қасапханада үй құстарын сою, етті өңдеу немесе өлшеп орау, мүшеленген жас немесе мұздатылған ет өндіріс | ||
3. | Еттен және үй құсының етінен жасалған өнімдер өндірісі | 1013 |
Кептірілген, тұздалған немесе ысталған ет өндірісі, дайын орамалар | ||
2 | Сүт және ірімшік өнімдері | 4. | Сүтті өңдеу және ірімшік жасау | 1051 |
Жаңа сауылған, пастерленген табиғи, зарарсыздандырылған, гомогенделген және/немесе ультра тазартылған сүт өндірісі |
3 | Өзге де тамақ өнімдерінің өндірісі | 5. | Қант өндірісі | 1081 | Қант қызылшасынан қант өндірісі |
6. | Какао, шоколад және қантты кондитерлік тағамдар өндірісі | 1082 |
Шоколад және шоколад кәмпиттерінің өндірісі | ||
4 | Балалар тағамы | 7. | Балалар тағамының және диеталық тамақ өнімдерінің өндірісі | 1086 | Арнайы диеталар үшін пайдаланылатын тамақ өнімдерін: балалар тағамын; қосымша сүт және басқа да тамақ өнімдерін; жасы кіші балаларға арналған тамақ өнімдерін; калориясы аз және калориясы азайтылған өнімдерді жасау |
5 | Ұн тарту өнеркәсібі өнімдерінің, крахмалдар мен крахмал өнімдерінің өндірісі | 8. | Крахмал және крахмалдан жасалған өнімдер өндірісі | 1062 |
Күріштен, картоптан, жүгеріден, бидайдан крахмал жасау |
9. | Ұн-жарма өнеркәсібі өнімдерінің өндірісі | 1061 |
Құрғақ бұршақ дәндерінің, тамырлар немесе сабақтар немесе жеуге жарамды жаңғақтар өндірісі | ||
6 | Нан-бөлке және ұннан жасалған өнімдер өндірісі | 10 | Макарон өнімдерінің өндірісі | 1073 |
Макарондар, кеспелер, кеспе және (немесе) олардан жасалған жартылай фабрикаттар (тез дайындалатын) өндірісі |
7 | Дайын тамақ өнімдері (өндірістік ауқымда) | 11. | Дайындалған тамақ өнімдерінің өндірісі | 1085 |
Ет тағамдарының өндірісі |
8 | Жемістер мен көкөністерді өңдеу және консервілеу | 12. | Картопты өңдеу және консервілеу | 1031 | Өңделген мұздатылған картоп, құрғақ картоп езбесінің, картоптан жасалған басытқы, картоп қытырлақтары, картоп ұны мен түйіршіктерінің өндірісі |
13. | Жеміс және көкөніс шырындарының өндірісі | 1032 |
Жемістерден және (немесе) көкөністерден жасалған шырындар өндірісі | ||
9 | Мал азығының өндірісі | 14. | Фермаларда ұсталатын жануарларға арналған дайын азық өндірісі | 1091 | ІҚМ, ұсақ малға, жылқыларға, құстар мен шошқаларға арналған азық өндірісі |
10 | Ауыл шаруашылығы | 15 | Көкөністер және бақша өнімдерін, тамыр жемістілер мен түйнек жемістілерді өсіру | 0113 |
Көкөніс, оның ішінде қызанақ, басты пияз, шалот пиязы, сарымсақ, порей пиязы және басқа да пияз тұқымдас көкөністер, қауданды қырыққабат, түрлі-түсті қырыққабат, кольраби, жапырақты қырыққабат, сәбіз, шалқан, тамыр балдыры, шалғам және басқа да осыған ұқсас жеуге жарамды тамыр жемістілер, бұрыш, қияр мен корнишон, қант қызылшасы және асханалық қызылша өсіру. Көкөніс, картоп, қант қызылшасының тұқымдарын өсіру |
16 | Талшықты иіру дақылдарын өсіру | 0116 |
Мақта, зығыр өсіру | ||
17 | Басқа да маусымдық дақылдарды өсіру | 0119 |
Тарна, жемдік қызылша, жем-шөп, беден, жоңышқа, эспарцет, жемдік жүгері және басқа шөптерді, жемдік қырыққабат және қарапайым жемдік өнімдерді өсіру | ||
18 | Дәнді және сүйекті жемістер өсіру | 0124 | Дәнді және сүйекті жемістер: алма, өрік, шие және қызыл шие, шабдалы және тақыр шабдалы, алмұрт және беже, қара өрік және шомырт өсіру | ||
19 | Малдың және қодастың басқа да тұқымдарын көбейту | 0142 | Ет алу үшін ірі қара мал мен қодасты көбейту | ||
20 | Малдың сүтті тұқымдарын көбейту | 0141 |
Малдың сүтті тұқымдарын өсіру және көбейту | ||
11 | Ауылшаруашылығы өнімдерін сақтау | 21 | Жүкті қоймаға қою және сақтау | 5210 | Азық-түлік өнімдерін сақтау және сату бойынша көтерме сауда орталықтарын құру |
II. АЗЫҚ-ТҮЛІКТЕН БАСҚА ТАУАРЛАР | |||||
1. КИІМ ЖӘНЕ АКСЕССУАРЛАР | |||||
12 | Сырт киім және аксессуарлар | 22 | Басқа да тоқылған және трикотаж бұйымдарының өндірісі | 1439 | Пуловерлер, свитерлер, кардигандар, тоқылған кофталар, жилеттер және осындай бұйымдар сияқты тоқылған немесе трикотаж бұйымдар және басқа да дайын бұйымдар өндірісі |
23 | Арнайы киім өндірісі | 1412 | Арнайы киім өндірісі | ||
24 | Сырт киім өндіру | 1413 |
Ерлерге, әйелдерге және балаларға арналған сырт киім: пальто, костюмдер, жакеттер, шалбарлар, белдемшелер, қалпақтар мен баскиімдер өндірісі | ||
13 | Іш киім | 25 | Іш киім өндіру | 1414 | Әйелдер, ерлер мен балаларға арналған тоқыма, тоқылған немесе трикотаж маталардан, шілтерден жасалған іш киімдер және түнгі киімдер: жейделер, футболкалар, кальсондар, келтешалбарлар, пижамалар, түнгі жейделер, көйлектер, блузалар, ішкі белдемшелер, комбинациялар, бюстгальтерлер, корсеттер өндірісі |
26 | Тоқылған және трикотаж шұлық бұйымдарының өндірісі | 1431 | Ұйықтарды, триколарды және колготкаларды қоса алғанда, шұлық бұйымдарының өндірісі | ||
14 | Тоқыма және былғары бұйымдарын өндіруге арналған материалдар | 27 | Тоқыма бұйымдарын өңдеу | 13 |
Аралас, жасанды немесе синтетикалық иірілген жіпті (полипропилен) қоса алғанда, мақта-мата, мақта талшығы өндірісі |
15 | Аяқ киім және оның жабдықтары | 28 | Аяқ киім өндірісі | 1520 |
Қалыптауды қоса алғанда, аяқ киімді кез келген материалдардан кез келген тәсілмен жасау |
16 | Тұрмыстық химия | 29 | Сабын мен жуғыш, тазартқыш және жылтыратқыш заттар өндірісі | 2041 |
Органикалық беткі-белсенді препараттар өндірісі |
17 | Кілемдер | 30 | Кілемдер мен кілем бұйымдарын өндірісі | 1393 |
Кілемдер, паластар және төсеніштер, едендік жабындар қамтылатын тоқыма жабындарының өндірісі |
18 | Үйге арналған тоқыма және басқа да бұйымдар | 31 | Киімнен басқа, дайын тоқыма бұйымдарын өндірісі | 1392 |
Тоқылған немесе трикотаж маталарды қоса алғанда, кез келген тоқыма материалынан дайын бұйымдар: пледті қоса алғанда, жүн көрпе, төсек-орын, асхана, дәретхана немесе ас үй маталары, сырып тігілген көрпе, мамық көрпе, пуфиктер, жастықтар, ұйықтауға арналған қаптар өндірісі |
32 | Тоқыма жаймаларының өндіру | 1391 | Тоқылған немесе трикотаж маталар шығару және өңдеу: түкті маталар, тор көзді және шілтер маталар өндірісі | ||
19 | Тұрмыстық тауарлар | 33 | Тауарларға арналған пластик қаптамалар өндірісі | 2222 | Тауарларды орауға арналған пластик бұйымдар: пластик пакеттер, қаптар, ыдыстар, қораптар, жәшіктер, үлкен бөтелкелер, бөтелкелер өндірісі |
34 | Өзге де пластик бұйымдар өндіру | 2229 | Жиһаз фурнитурасының, кеңсе немесе мектеп керек-жарақтарының, киім заттарының (түймелер, сыдырмалар), ас үй және дәретхана керек-жарақтарының, дастархан, пластик бас киімдер (каскалар) және пластиктен жасалған өзге де бұйымдар өндірісі | ||
35 | Қуыс шыны бұйымдарын өндірісі | 2313 |
Шыныдан немесе хрустальдан жасалған бөтелкелер, ыдыстар өндірісі | ||
20 | Жиһаз | 36 | Кеңсе және студия арналған жиһазының өндірісі | 3101 |
Орындықтар, отыруға арналған жиһаз өндірісі кеңселерге, студияларға, қонақ үйлерге, мейрамханаларға және қоғамдық орындарға арналған орындықтар мен отырғыштар өндірісі |
37 | Ас үй жиһазын өндірісі | 3102 | Ас үй жиһазын өндірісі | ||
38 | Басқа да жиһаз өндірісі | 3109 |
Дивандар, диван-кереуеттер өндірісі | ||
21 | Жиһаз өңдіруге арналған материалдар | 39 | Шпон, фанера, жұқа тақтайлар мен панельдер өндіру | 1621 |
Жоңқасы нысаналы бағытталған сүрек-жоңқалы тақтайлар өндіру |
22 | Матрастар | 40 | Матрастар өндірісі | 3103 | Матрастар: серіппесі бар немесе тығыздалған матрастар; құрамында серпімділікті ұстап тұратын материалдар бар матрастар; қапталмаған резеңке немесе пластик матрастар өндірісі |
23 | Тұрмыстық электроника аспаптарын өндірісі | 41 | Механикалық шамаларды өлшеуге арналған аспаптар өндірісі | 2651 |
Жылыту жүйелеріне арналған температураны бақылау аспаптарының өндірісі |
42 | Электр-тұрмыстық аспаптар өндірісі | 2751 | Өзге де тұрмыстық электр аспаптарының: электр сужылытқыштар, тасымалданатын электржылытқыштар, электрпештер, электрқыздырғыштар өндірісі | ||
43 | Батареялар мен аккумуляторлар өндірісі | 2720 |
Бастапқы элементтер: құрамында марганец, сынап, күміс диоксиді бар батарея элементтерінің өндірісі | ||
24 | Жарықтандыру құралдары | 44 | Электрмен жарықтандыру жабдықтарын өндірісі | 2740 |
Шамдар (мысалы, карбидті, электр, газ, газoлин) өндірісі |
25 | Құрылыс материалдары | 45 | Пластик құрылыс бұйымдарын өндіру | 2223 |
Пластикалық құрылыс бұйымдарының: пластик есіктер, терезелер, жақтаулар, терезе қақпақтарының, жалюзилер, бағыттаушы жұқа тақтайшалар, ыдыстар, пластик жабындар, рулондар түріндегі қабырға мен төбеге арналған қаптауыш, тақтайшалар, пластиналар еден жабындарының өзге де түрлерінің, ванна, душ кабиналары, раковиналар, унитаздар, су ағызатын бачоктар сияқты пластик гигиена заттарының өндірісі |
46 | Бастапқы қалыптағы пластмасса өндіру | 2016 | Полипропилен мен полистирол өндіру | ||
47 | Бояулар, лактар және ұқсас бояғыш заттар, типография бояулары мен мастика өндірісі | 2030 |
Бояулар, лактар мен эмальдар өндірісі | ||
48 | Желім өндірісі | 2052 | Резеңке желімі мен дайын желімдеу құрамдарын қоса алғанда, желім мен дайын желімдеу құрамдарының өндірісі | ||
26 | Есіктер мен терезелер | 49 | Металдан жасалған есіктер мен терезелер өндірісі | 2512 | Металдан жасалған есіктер, терезелер мен жақтаулар, терезе қақпалары мен қақпалар өндіру |
27 | Цементті қоспағанда, әрлеу материалдары | 50 | Әк және құрылыс гипсінің өндіру | 2352 |
Құрылыс (кальцийлендірілген гипс немесе натрий сульфаты) гипсін өндіру |
III. ӨЗГЕЛЕР | |||||
28 | Химия | 51 | Тыңайтқыштар және құрамында азот бар қоспалар өндіру | 2015 | Тыңайтқыштар: азот немесе құрамында азоты бар, фосфор немесе калий тыңайтқыштарын, шикі мұнайдан алынған несепнәр, табиғи фосфаттар және табиғи калий тұздарын өндіру |
52 | Пестицидтер мен басқа да агрохимиялық өнімдер өндіру | 2020 |
Инсектицид/жәндіктерге қарсы заттар, родентицидтер, фунгицидтер, гербицидтер, акарицидтер, молюстицидтер, биоцидтер өндіру | ||
29 | Қағаз және қағаз бұйымдар | 53 | Шаруашылық-тұрмыстық және санитариялық-гигиеналық мақсатқа арналған қағаз бұйымдарының өндірісі | 1722 |
Жеке гигиена және тығыздау мақсатында пайдалану целлюлоза мақтасынан қағаз өнімдерінің өндірісі: қағаз сулықтар, қолорамалдар, сүлгілер, сулықтар дәретхана қағазы, гигиеналық сүлгілер мен тампондар, балалар жаялықтары мен жөргектері, қағаз стақандар, тәрелкелер және подностар, картон және қағаз ыдыс өндірісі |
30 | Металдан жасалған бұйымдар | 54 | Бекіту бұйымдарын өндіру | 2594 |
Тойтарма және бұрандасыз ұқсас өнімдер өндірісі |
55 | Жеңіл металдардан буып-түюге арналған материалдар өндірісі | 2592 |
Тамақ өнімдері үшін консерві банкілерін, шақшалар, қораптар, жәшіктер өндірісі | ||
31 | Электр өткізгіш өндірісі | 56 | Электр өткізгіш және кабельдің басқа түрлерінің өндірісі | 27320 | Алюминийден және мыстан жасалған тоқ жүретін желілері бар өткізгіштер мен кабельдер өндірісі |
32 | Велосипедтер, арбалар | 57 | Велосипедтер және мүгедектерге арналған арбалар/креслолар өндірісі | 3092 |
Моторсыз велосипедтерді және үш дөңгелекті велосипедтерді, тандемдерді, балалар велосипедін және үш дөңгелекті велосипедтерді қоса алғанда, өзге де ұқсас көлік құралдарының өндірісі |
33 | Басқа тауар позициялары | 58 | Басқа да техникалық және өнеркәсіптік тоқыма бұйымдарын өндірісі | 1396 |
Моторсыз велосипедтерді және үш дөңгелекті велосипедтерді, тандемдерді, балалар велосипедін және үш дөңгелекті велосипедтерді қоса алғанда, өзге де ұқсас көлік құралдарының өндірісі |
34 | Білім беру | 59 | Тұрғын үйдің көрсетілетін қызметтер | 5590 | Студенттік және мектеп жатақханаларын салу және реконструкциялау |
60 | Білім беру | 85 | Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беру мекемелерін салу және реконструкциялау | ||
35 | Туризм* | 61 | Қонақ үйлердің қызметтер ұсынуы | 5510 | Орналастыру орындарын салу (қонақ үйлер, санаторийлер, люкс класты отель, мотельдер) |
62 | Демалыс күндерінде және қысқа мерзімді тұрудың өзге де кезеңдерінде тұрғын үй беру | 5520 | Орналастыру орындарын салу (балаларға арналған немесе басқа демалыс үйлері, пәтерлер мен қонақтар үшін бунгалолар, жинау немесе тамақтандыру қызметтерін көрсетпейтін коттедждер мен үйлер, жастар туристік лагерьлері, таудағы турбазалар және т.б.) | ||
63 | Кемпингте, рекреациялық автопаркте және трейлерлік парктерде тұру үшін көрсетілетін қызметтер | 5530 | Орналастыру орындарын салу (кемпингтер, трейлер парктері, ойын-сауық қалашықтары, аң аулау немесе балық аулау үшін пайдаланылатын жерлер, автомобиль демалысына арналған үй-жайлар мен керек-жарақтар) | ||
64 | Аурухана ұйымдарының қызметі | 8610 | Санаторийлік-курорттық мекемелер салу | ||
65 | Басқа санаттарға жатқызылмаған жерүсті жолаушылар тасымалдарының басқа түрлері | 4939 | Тау шаңғысы курорттарын салу, егер қалалық және қалааралық көлік тасымалдары жүйесіне кірмейтін болса, конвейерлерді, аспалы жолдарды, тау шаңғысы көтергіштерін және аспалы көтергіштерді басқару | ||
36 | Көлік және қоймалау** | 66 | Қойма шаруашылығы және қосалқы көлік қызметі | 52 | Көліктік транзиттік терминалдар, құрғақ порттар, қойма үй-жайларын салу |
* Алакөл көлі жағалауында (ШҚО, Алматы облысы), Балқаш көлі жағалауында (Қарағанды облысы), Баянауыл курорттық аймағында (Павлодар облысы), Щучье-Бурабай курорттық аймағында (Ақмола облысы), Түркістан және Ақтау қалаларында, Имантау-Шалқар курорттық аймағында (СҚО), Алматының таулы кластерінде (Алматы облысының Талғар, Еңбекшіқазақ, Ұйғыр, Райымбек, Қарасай, Нарынқол аудандары) іске асырылатын туризм саласындағы жобалар қаржыландырылады.
** Қазақстан Республикасының Қытай Халық Республикасымен және Өзбекстан Республикасымен шекаралас аумақтары.
Қазақстан Республикасы | |
Үкіметінің | |
2018 жылғы 11 желтоқсандағы | |
№ 820 қаулысымен | |
бекітілген |
Ұзақ мерзімді теңгелік өтімділікті қамтамасыз етудің жол картасы
Р/с № | Іс-шараның атауы | Жауапты орындаушылар | Аяқталу нысаны | Орындалу мерзімі |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 19 сәуірдегі № 234 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігін субсидиялау қағидаларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу | ҰЭМ, Қаржымині, Әділетмині, ИДМ, АШМ, "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісім бойынша), "Даму" КДҚ" АҚ (келісім бойынша) | Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы | 2018 жылғы желтоқсан |
2 | Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 1 ақпандағы № 50 бұйрығымен бекітілген Кредиттер және технологиялық жабдықтың, ауыл шаруашылығы малын сатып алудың лизингі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасының лизингі бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау қағидаларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу | АШМ, ҰЭМ, Қаржымині, Әділетмині, ЖАО, "ҚазАгро" ҰБХ" АҚ (келісім бойынша), "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісім бойынша) | Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің бұйрығы | 2018 жылғы желтоқсан |
3 | Екінші деңгейдегі банктердің Басым жобаларға кредит беру тетігі шеңберінде берілетін қаражатты мақсатты пайдалануына талдау жүргізу қағидаларын бекіту | ҰЭМ, Әділетмині, "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісім бойынша), "Даму" КДҚ" АҚ (келісім бойынша) | Ұлттық экономика министрінің бұйрығы | 2018 жылғы желтоқсан |
4 | Басым жобаларға қолжетімді кредит беру міндеттерін шешу үшін ЕДБ-нің ұзақ мерзімді теңгелік өтімділігін қамтамасыз ету | ҰБ (келісім бойынша) | Үкіметке ақпарат | 2019 жылғы шілдеден бастап әр жартыжылдық негізінде |
5 | Басым жобаларға кредит беру тетігі шеңберінде бөлінетін ЕДБ-нің ұзақ мерзімді теңгелік өтімділігінің мақсатты пайдаланылуын бақылауды қамтамасыз ету | Қаржымині, ИДМ, АШМ, "Даму" КДҚ" АҚ (келісім бойынша) | ҰЭМ-ге ақпарат | 2019 – 2020 жылдардағы шілде, желтоқсан |
6 | Ұзақ мерзімді теңгелік өтімділікті қамтамасыз етудің жол картасы шеңберінде бөлінетін ЕДБ-нің ұзақ мерзімді теңгелік өтімділігін мақсатты пайдалану жөнінде есеп ұсыну | "Даму" КДҚ" АҚ (келісім бойынша), ЕДБ (келісім бойынша) | ҰЭМ-ге ақпарат | тоқсан сайын |
7 | "Бизнестің жол картасы-2020" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде өңдеу саласындағы қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттері бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды ұсыну бөлігінде 2019 – 2021 жылдарға арналған республикалық бюджетті нақтылау бойынша ұсыныстар | ҰЭМ, "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісім бойынша), "Даму" АҚ (келісім бойынша) | Қаржыминіне ұсыныс | 2018 жылғы желтоқсан |
8 | Кредиттер және технологиялық жабдықтың, ауыл шаруашылығы малын сатып алудың лизингі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасының лизингі бойынша сыйақы мөлшерлемелеріне субсидиялар беру бөлігінде 2019 – 2021 жылдарға арналған республикалық бюджетті нақтылау бойынша ұсыныстар | АШМ, ҰЭМ, ЖАО | Қаржыминіне ұсыныс | 2018 жылғы желтоқсан |
9 | Жол картасы іс-шараларының орындалу барысы туралы ақпарат ұсыну | ИДМ, АШМ, Қаржымині, "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісім бойынша), "ҚазАгро" ҰБХ" АҚ (келісім бойынша), "Даму" КДҚ" АҚ (келісім бойынша) | ҰЭМ-ге ақпарат | тоқсан сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 20-күніне қарай |
10 | Басым жобаларға кредит беру тетігі шеңберінде бөлінетін ұзақ мерзімді теңгелік өтімділікті ЖКС-нің мақсатты пайдалануын мониторингтеу бойынша есеп беру | АШМ, "Даму" КДҚ" АҚ (келісім бойынша) | ҰЭМ-ге ақпарат | тоқсан сайын |
Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:
АӨК | – агроөнеркәсіптік кешен |
"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ | – "Бәйтерек" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы |
"ҚазАгро" ҰБХ" АҚ | – "ҚазАгро" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы |
"Даму" КДҚ" АҚ | – "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамы |
ЕДБ | – екінші деңгейдегі банктер |
ИДМ | – Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлiгi |
ҰЭМ | – Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі |
АШМ | – Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі |
Әділетмині | – Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі |
Қаржымині | – Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі |
ҰБ | – Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі |
ЖАО | – жергілікті атқарушы орган |
ЖКС | – жеке кәсіпкерлік субъектісі |