Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 28.02.2017 № 88 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі 141-бабының 5-тармағына, 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 12.12.2022 № 122 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.1. Мыналар:
1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес табиғи монополиялар салаларындағы тәуекел дәрежесін бағалау және қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтау өлшемшарттары;
2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес табиғи монополиялар салаларындағы тексеру парағы;
3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтауын тексеру парағы бекітілсін.
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 28.02.2017 № 88 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.2. Мыналардың:
1) "Табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 27 маусымдағы № 462 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11768 тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 5 тамызда жарияланған);
2) "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар салаларындағы тексеру парақтарының насанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 27 маусымдағы
№ 463 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11782 тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 5 тамызда жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның баспа және электрондық түрдегі көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жолдауды;
3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәлімет ұсынуды қамтамасыз етсін.
4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.
5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
Қазақстан Республикасының | |
Ұлттық экономика министрі | Қ. Бишімбаев |
"КЕЛІСІЛГЕН"
Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке алу
жөніндегі комитетінің төрағасы
____________________ С. Айтпаева
2016 жылғы 26 шілде
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 26 шілдедегі № 332 бұйрығына 1-қосымша |
Табиғи монополиялар салаларындағы тәуекел дәрежесін бағалау және қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтау өлшемшарттары
Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 12.12.2022 № 122 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы Табиғи монополиялар салаларындағы тәуекел дәрежесін бағалау және қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабына, "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң), Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығымен бекітілген Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларына (Нормативтік актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығымен бекітілген Тексеру парағының нысандарына (Нормативтік актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) сәйкес әзірленді.
2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) бақылау субъектісі – дара кәсіпкерлер және заңды тұлғалар, оның ішінде табиғи монополия және (немесе) қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілері болып табылатын заңды тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері;
2) елеусіз бұзушылықтар – табиғи монополиялар және қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілерінің ақпаратты, есепті, хабарламаларды тиісінше орналастырмауы, жарияламауы, тұтынушылардың назарына жеткізбеуі және оларды хабардар етпеуі және ұсынбауы, уәкілетті органды хабардар етпеуі; үлгілік шарттарға сәйкес тұтынушылармен шарттар жасаспау; мүлікті иеліктен сауда-саттықта шығармау; бос қуаттар туралы ақпарат беру үшін ақы алу; тарифтік сметаны және инвестициялық бағдарламаны орындамау; қоғамдық маңызы бар нарықтар саласындағы субъектілерімен Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтамау жөнінде бір расталған шағымның немесе жолданымының болуы;
3) елеулі бұзушылықтар – табиғи монополиялар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарының сақталмауы жөнінде бір расталған шағымның немесе жолданымның болуы, елеусіз және өрескел бұзушылықтарды көздейтін міндеттерді, шектеулерді және талаптарды қоспағанда, табиғи монополиялар және қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілерінің Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы және қоғамдық маңызы бар нарықтар саласындағы заңнамасымен регламенттелген міндеттерді, шектеулерді және талаптарды орындамауы немесе тиісінше орындамауы; тарифті бекіту үшін уәкілетті органға өтінішпен жүгіну жөніндегі талаптардың сақталмауы, сондай-ақ Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне енгізу туралы, одан алып тастау туралы өтінішпен жүгіну жөніндегі талаптардың сақталмауы;
4) өрескел бұзушылықтар – Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзу нәтижесінде табиғи монополиялар және қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілері алған негізсіз кіріс (түсім); Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар және қоғамдық маңызы бар нарықтар туралы заңнамасы талаптарының сақталмауы жөнінде екі және одан астам расталған шағымдар мен жолданымдардың болуы;
5) табиғи монополияларға және қоғамдық маңызы бар нарықтарға жатқызылған көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) ұсыну саласындағы тәуекел – жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
6) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жекелеген бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланысты емес бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
7) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісі (объектісі) қызметінің нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
8) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік бостандығын шектеу ықтималдығының ең төмен дәрежесі мақсатында кейін бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекел дәрежелері бойынша бөлу жолымен қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын төмендетуге бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі (объектісі) үшін тәуекел деңгейін өзгертуге және мұндай бақылау субъектісін (объектісін) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босатуға бағытталған басқарушылық шешімдер қабылдау процесі;
9) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, талаптардың сақталмауы адамның өмірі мен денсаулығына, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қауіп төндіруге әкеп соқтыратын қамтитын талаптар тізбесі;
10) уәкілетті орган – табиғи монополиялардың тиісті салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган.
3. Жоғары және орташа тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілері (объектілері) қызметінің салалары үшін бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау, бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.
Төмен тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызмет салалары үшін бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.
4. Бақылау субъектілерін (объектілерін) профилактикалық бақылауды жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау арқылы қалыптастырылады.
2-тарау. Объективті өлшемшарттар
5. Мемлекеттік органдар бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару мақсаты үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) мынадай :
1) жоғары тәуекел;
2) орташа тәуекел;
3) төмен тәуекел дәрежелерінің біріне (бұдан әрі – тәуекел дәрежелері) жатқызады.
6. Табиғи монополиялар салаларында жоғары тәуекел дәрежесіне Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне енгізілген, табиғи монополиялар саласына жатқызылған реттеліп көрсетілетін қызметтерді күнтізбелік бір жылдан астам жүзеге асыратын және негізсіз кіріс (түсім) алған табиғи монополиялар субъектілері, сондай-ақ қоғамдық маңызы бар нарық субъектілері жатады.
Табиғи монополиялар салаларында орташа тәуекел дәрежесіне Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне енгізілген, табиғи монополиялар саласына жатқызылған реттеліп көрсетілетін қызметтерді күнтізбелік бір жылдан астам жүзеге асыратын табиғи монополиялар субъектілері жатады.
Табиғи монополиялар саласында төмен тәуекел дәрежесіне табиғи монополиялар саласына жатқызылған реттеліп көрсетілетін қызметтерді күнтізбелік бір жылдан аз жүзеге асыратын жаңа құрылған табиғи монополиялар субъектілері жатады.
3-тарау. Субъективті өлшемшарттар
7. Тәуекелдер дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттарын айқындау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:
1) алдыңғы өткізілген бақылау субъектілерін (объектілерін) тексерулер және бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері. Бұл ретте ауырлық дәрежесі (өрескел, елеулі, елеусіз) тексеру парақтарында көрсетілген заңнама талаптары сақталмаған жағдайда белгіленеді;
2) уәкілетті орган және (немесе) басқа мемлекеттік органдар жүргізетін бақылау субъектісі (объектісі) ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингтеудің нәтижелері;
3) мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын және бұқаралық ақпараттар құралдарын талдау нәтижелері;
4) бақылау субъектілеріне жеке немесе заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан келіп түскен расталған шағымдар мен жолданымдардың болуы және олардың саны;
5) бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау нәтижелері (бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау қорытындылары бойынша берілген қорытынды құжаттар).
8. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:
1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;
2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.
9. Қолдағы бар ақпарат көздерінің негізінде субъективті өлшемшарттар бұзушылықтың үш дәрежесіне: өрескел, елеулі, елеусіз дәрежедерге бөлінеді.
Субъективті өлшемшарттар осы Өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес табиғи монополиялар субъектілері үшін және 2-қосымшаға сәйкес қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу және міндеттерді сақтау тәртібін сақтау үшін айқындалған.
10. Бақылау субъектісін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеудің мынадай тәртібі қолданылады.
Бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне 100 деген тәуекел дәрежесінің көрсеткіші беріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.
Егер өрескел бұзушылықтар анықталмаса, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және елеусіз дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.
Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұндағы:
SРз - елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;
SР1 - елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;
SР2 - анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;
Елеусіз бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұндағы:
SРн - елеусіз бұзушылықтар көрсеткіші;
SР1 - елеусіз бұзушылықтардың талап етілетін саны;
SР2 - анықталған елеусіз бұзушылықтардың саны.
Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SP) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және елеулі және елеусіз бұзушылықтар көрсеткіштерін қосу жолымен мынадай формула бойынша анықталады:
SР = SРз + SРн, мұндағы:
SР - тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
SРз - елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;
SРн - елеусіз бұзушылықтар көрсеткіші.
Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі (объектісі):
1) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 71-ден 100-ді қоса алғанға дейін болған кезде – жоғары тәуекел дәрежесіне;
2) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 31-ден 70-ті қоса алғанға дейін болған кезде – орташа тәуекел дәрежесіне;
3) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 30-ды қоса алғанға дейін болған кезде – төмен тәуекел дәрежесіне жатады.
11. Бұл ретте талдау және бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.
Алдыңғы өткізілген бару арқылы профилактикалық бақылаудың қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектілеріне қатысты мемлекеттік бақылаудың кезекті кезеңіне тізімдерді қалыптастыру кезінде оларды қосуға жол берілмейді.
12. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау Кодекстің 144-2-бабына сәйкес қалыптастырылатын бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың жарты жылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.
13. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші неғұрлым жоғары бақылау субъектісінің басымдылығы ескеріле отырып, жасалады.
4-тарау. Тәуекелдерді басқару
14. Бақылаудың адал субъектілерін көтермелеу және бақылауды бұзушыларға шоғырландыру қағидатын іске асыру мақсатында бақылау субъектілері (объектілері) субъективті өлшемшарттарды қолдану арқылы реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарымен айқындалатын кезеңге бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізуден босатылады.
15. Бақылау субъектілері (объектілері) мына жағдайларда:
1) егер мұндай субъектілер Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жағдайларда және тәртіппен үшінші тұлғалардың алдында азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру шарттарын жасаса;
2) егер Қазақстан Республикасының заңдарында және реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату жағдайлары айқындалса;
3) егер субъектілер өзін-өзі реттейтін ұйым қызметінің нәтижелерін тану туралы келісім жасалған "Өзін-өзі реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ерікті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттейтін ұйымның мүшелері болып табылса ақпараттық жүйені қолдана отырып, бақылау субъектілерінің тиісті қызмет салаларында жоғары тәуекел дәрежесінен орташа тәуекел дәрежесіне немесе орташа тәуекел дәрежесінен төмен тәуекел дәрежесіне ауыстырылады.
16. Реттеуші мемлекеттік органдар, сондай-ақ мемлекеттік органдар ерікті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттейтін ұйымның мүшесіне (қатысушысына) мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру кезінде өзін-өзі реттейтін ұйым қызметінің нәтижелерін тану туралы жасалған келісімді ескере отырып, мұндай мүшеліктің (қатысудың) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында жұмсартатын индикатор ретінде болу фактіні Кодекстің 141-бабының 10-тармағына сәйкес кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен ескереді.
17. Бақылау субъектісін (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату мақсатында реттеуші мемлекеттік органдар, сондай-ақ мемлекеттік органдар жеңілдететін индикаторларды ескереді.
Жеңілдететін индикаторларға мыналар:
1) деректерді онлайн-режимде бере отырып, аудио және (немесе) бейне тіркеудің болуы;
2) мемлекеттік органдардың жүйелеріне деректерді беру бойынша датчиктер мен тіркеуші құрылғылардың болуы (су датчиктері, атмосфераға шығарындыларды тіркеу датчиктері) жатады.
18. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату, егер мұндай негіздер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда көзделген болса, реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына сәйкес қолданылатын тәуекелдерді бағалау мен талдаудың, аудиттің, сараптамалардың баламалы (тәуелсіз) жүйелері негізінде мүмкін болады.
Табиғи монополиялар салаларындағы тәуекел дәрежесін бағалау және қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтау өлшемшарттарына 1-қосымша |
Табиғи монополия субъектілеріне арналған субъективті өлшемшарттар
№ | Субъективті өлшемшарттар | Бұзушылық дәрежесі |
Алдыңғы өткізілген бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері бойынша (ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптар сақталмаған кезде белгіленеді) | ||
1 | Тариф қолданысқа енгізілгеніне дейін күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей тарифті бекіту туралы ақпаратты тұтынушының назарына жеткізу | Елеусіз |
2 | Тарифті бекіту үшін өтініммен уәкілетті органға жүгіну | Елеулі |
3 | Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне енгізу туралы, одан алып тастау, оған өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы өтінішпен уәкілетті органға жүгіну | Елеулі |
4 | Меншік құқығында немесе өзге де заңды негізде тиесілі, реттеліп көрсетілетін қызметті өндіру және (немесе) ұсыну кезінде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті лизингті қоса алғанда, сенімгерлік басқаруға, мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге жол бермеу жөніндегі талаптарды сақтау | Елеулі |
5 | Тұтынушыларға реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жетімділікті ұсыну | Елеулі |
6 | Үлгілік шарттарға сәйкес тұтынушылармен ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтердің әрбір түріне жеке шарттар жасасу | Елеусіз |
7 | Үлгілік шартқа сәйкес кәсіпкерлік субъектілерінің белгіленген қуаты 200 кВт-қа дейінгі электр қондырғыларын астанада, республикалық және облыстық маңызы бар қалаларда энергия беруші ұйымдардың электр желілеріне технологиялық қосу шарттарын электрондық нысанда жасасу | Елеусіз |
8 | Мүлікті мемлекет меншігіне беру, сондай-ақ электр энергиясын беру бойынша реттеліп көрсетілетін қызметті ұсынатын табиғи монополиялар субъектілерінің электр желілерін беру жағдайларын қоспағанда, реттеліп көрсетілетін қызметті өндіру және (немесе) ұсыну кезінде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті сауда-саттықта иеліктен шығару | Елеусіз |
9 |
Уәкілетті органның: | Елеулі |
10 | "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес, бекітілген тариф бойынша реттеліп көрсетілетін қызметті ұсыну | Өрескел |
11 | Ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметке қатысы жоқ қосымша талаптарды белгілемеу | Елеулі |
12 | Тұтынушыларға реттеліп көрсетілетін қызметке қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну | Елеулі |
13 | Табиғи монополия субъектісінің желілеріне қосуға немесе реттеліп көрсетілетін қызметтің көлемін ұлғайтуға арналған техникалық шарттарға сәйкес тұтынушының жұмыстарды жүргізу жөніндегі қызметін шектеуге тыйым салу бойынша талаптарды сақтау | Елеулі |
14 | Құрылыс жобасының табиғи монополия субъектісінің желілеріне қосуға немесе реттеліп көрсетілетін қызметтің көлемін ұлғайтуға арналған техникалық шарттарға сәйкестігіне келісуді талап етуге тыйым салу бойынша талаптарды сақтау | Елеулі |
15 | Бос қуаттар туралы ақпарат ұсынғаны үшін төлемақы алуға тыйым салу бойынша талаптарды сақтау | Елеусіз |
16 | Тұтынушылардан өзі ұсынатын табиғи монополиялар салаларындағы коммуналдық көрсетілетін қызметтер үшiн төлемдерді өз кассалары және (немесе) екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдар, интернет-ресурстар немесе терминалдар, ал қажет болған жағдайда төлем агенттері және (немесе) төлем ұйымдары арқылы қабылдауды қамтамасыз ету | Елеулі |
17 | Құрылыс объектілерін пайдалануға қабылдау және беру жағдайларын қоспағанда, тұтынушылардың есепке алу аспаптарын сатып алуы мен орнатуы | Елеулі |
18 | Бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуына, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуына, табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізуге қоғамдық мониторинг және (немесе) техникалық сараптама жүргізуге уәкілеттік берілген тұлғаларға бекітілген инвестициялық бағдарлама объектілеріне қолжетімділікті және бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы ақпарат ұсынуды қамтамасыз ету | Елеулі |
19 | Есепке алу аспабын сатып алғаны және орнатқаны үшін тұтынушылардан төлемақы алу | Елеулі |
20 | Кірме жолдың жылжымалы құрамды бір жолдан екінші жолға ауыстыруға арналған құрылысжайларын, құрылғылары мен элементтерін пайдаланғаны үшін жеке төлемақы алмау | Елеулі |
21 | Бәсекелес кірме жол болмаған кезде жылжымалы құрамның жүріп өтуі үшін тұтынушы пайдаланатын кірме жолдың нақты ұзындығы бойынша кірме жолдардың қызметтерін көрсеткені үшін төлемақы алу | Елеулі |
22 |
Порталда тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды мынадай: | Елеулі |
23 | Өзінің интернет-ресурсында, ал өзінің интернет-ресурсы болмаған жағдайда, уәкілетті органның ведомствосына немесе оның аумақтық органына порталға сілтемені көрсете отырып, сатып алу жүзеге асырылатын портал туралы ақпаратты орналастыру. | Елеулі |
24 | Конкурстық комиссияның құрамын, оның ішінде конкурстық комиссияның хатшысын бекіту және порталда конкурстық құжаттама жарияланғанға дейін техникалық ерекшеліктерді, жоспарларды, сызбаларды, эскиздерді қоса алғанда, тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің конкурстық құжаттамаға сәйкес техникалық және сапалық сипаттамаларға сәйкестігін айқындау үшін техникалық сарапшыларды айқындау бойынша талаптарды сақтау | Елеулі |
25 | Ашық дауыс беру арқылы конкурстық комиссияның шешім қабылдауы және егер оған конкурстық комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеу. Дауыстар тең болған кезде төраға дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі | Елеулі |
26 | Біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу жөнінде конкурс өткізу кезінде конкурстық құжаттамада тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді оларды жеткізу (орындау, көрсету) орны бойынша бөліктерге (лоттарға) бөлу | Елеулі |
27 | Әлеуетті өнім берушінің конкурстық құжаттаманы түсіндіру бойынша сұрау салуына (болған кезде) жауап беру және сұрау салуды алған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей конкурстық құжаттама ұсынылған барлық әлеуетті өнім берушілерге мұндай түсіндіруді жолдау | Елеулі |
28 |
Мынадай: | Елеулі |
29 | Конкурстық комиссияның әлеуетті өнім берушілердің конкурстық өтінімдерін конкурс өткізу туралы хабарландыруда белгіленген конкурстық өтінімдерді ұсыну аяқталған күннен бастап бес жұмыс күнінен асырмай әрбір лот бойынша жеке қарауы | Елеулі |
30 |
Конкурстық комиссияның мынадай негіздер бойынша әлеуетті өнім берушінің конкурстық өтінімін бағалауға және салыстыруға қабылдамауы: | Елеулі |
31 | Егер баға ұсынысы конкурстық құжаттамада сатып алуға көзделген сомадан 50 пайыздан астам төмен болған жағдайда, ол демпингтік ұсыныс деп тану бойынша талаптардың сақталуы | Елеулі |
32 |
Конкурстық комиссия, егер: | Елеулі |
33 |
Егер конкурс тұтастай немесе қандай да бір бөлігі (лот) бойынша өткізілмеді деп танылса мынадай: | Елеулі |
34 |
Конкурстық комиссия бағалауға және салыстыруға қабылданбаған әлеуетті өнім берушілердің конкурстық өтінімдерін қоспағанда, конкурстық өтінімдерді бағалайды, салыстырады және ең төмен баға негізінде және мынадай өлшемшарттарды: | Елеулі |
35 | Конкурстық комиссия конкурстық өтінімдерді ашқан күннен бастап бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде конкурстың қорытындыларын шығаруы, табиғи монополия субъектісінің электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу жөніндегі конкурстың қорытындылары туралы хаттама жасауы және порталда орналастыруы | Елеулі |
36 |
Конкурстық комиссияның конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы ресімдеуі кезінде мынадай ақпараттың болуы туралы талаптарды сақтауы: | Елеулі |
37 | Конкурс қорытындылары шығарылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде портал арқылы конкурс жеңімпазына хабарлама мен табиғи монополия субъектісі конкурстық құжаттамада шарт жобасына сәйкес келетін қол қойылған сатып алу туралы шартты жіберу бойынша талаптардың сақталуы | Елеулі |
38 | Конкурсқа қатысушының талап етуі бойынша оған конкурс нәтижелері және жеңімпазды таңдау себептері туралы толық ақпарат беру туралы талаптардың сақталуы | Елеулі |
39 | Егер біртекті тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің құндық мәндегі жылдық көлемі тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің төрт мың еселенген мөлшерінен аспаса, біртекті тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу өткізу бойынша талаптардың сақталуы. Бұл ретте баға шешуші шарт болып табылады | Елеулі |
| Баға ұсыныстарын сұратуды қолданумен өнім берушіні таңдау тәсілін қолдану мақсатында қаржы жылы ішінде біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алудың жылдық көлемін бөліктерге бөлуге жол бермеу бойынша талаптардың сақталуы | Елеулі |
41 | Баға ұсыныстарын ұсыну мерзімі аяқталғанға дейін кемінде бес жұмыс күні бұрын порталда баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруды және шарттың жобасын орналастыру | Елеулі |
42 |
Егер: | Елеулі |
43 |
Мынадай жағдайларда: | Елеулі |
44 |
Егер баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу порталда автоматты түрде өтпеді деп танылса: | Елеулі |
45 |
Мынадай жағдайларда: | Елеулі |
Бақылау субъектісі (объектісі) ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері бойынша | ||
46 | Жыл сайын, есептік кезеңнен кейінгі жылдың 1 мамырынан кешіктірмей уәкілетті органға бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы есептерді ұсынуы | Елеусіз |
47 | Ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 тамызынан және келесі күнтізбелік жылдың 1 мамырынан кешіктірмей тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдындағы бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерді бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында есеп беру өткізілген күннен бастап күнтізбелік бес күннен кешіктірмей орналастыруы | Елеусіз |
48 | Тұтынушылардың талабы бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтің тарифі, ұсыну шарттары туралы ақпаратты беру | Елеусіз |
49 | Табиғи монополия субъектісі ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 тамызынан және келесі күнтізбелік жылдың 1 мамырынан кешіктірмей тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдында жарты жылдың және жылдың қорытындылары бойынша бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептер беру талаптарын сақтау | Елеусіз |
50 | Тариф, оның өзгеруі туралы уәкілетті органды ол қолданысқа енгізілгенге дейін күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей хабардар ету | Елеусіз |
51 | Алғаш рет құрылған; жаңа реттеліп көрсетілетін қызметті (жаңа реттеліп көрсетілетін қызметтерді) көрсететін табиғи монополия субъектісінің; егер қолданыстағы тариф объектiлер және (немесе) учаскелер бойынша бөлек бекiтiлген болса, жаңа объектiлерді және (немесе) учаскелерді сатып алған (салған) жағдайда; көрсетілетін қызметтеріне субъектіге тариф бекітілген кірме жолдардың ажырамас бөлігі болып табылмайтын кірме жолдардың жаңа учаскелері сатып алынған (салынған) жағдайда; қуаты аз табиғи монополия субъектісінің оңайлатылған тәртiппен бекітілген тарифтің қолданыс мерзімі аяқталуы бойынша тарифтік реттеудің шығынды әдісін қолдана отырып тарифті бекітуге берген өтінімін ұсынуы | Өрескел |
52 | Табиғи монополия субъектісі реттеліп көрсетілетін қызметтерге жатпайтын қызметті жүзеге асырған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде бұл жөнінде уәкілетті органға берілген (жіберілген) хабарламаның болуы | Елеусіз |
53 | Реттеліп көрсетілетін қызметті ұсынумен байланысты емес шығындарды тарифке қоспау | Елеулі |
54 | Сырттағы ауаның нақты температурасын ескере отырып, жылу энергиясымен жабдықтау бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтің құнын тұтынушыларға тікелей не тұтынушының тұрған жерін анықтау мүмкін болмаған жағдайда жылу энергиясымен жабдықтау бойынша реттеліп көрсетілетін қызметке ақы төлеу кезінде тарифті төмендету арқылы қайта есептеуді жүргізу | Елеулі |
55 | Реттеліп көрсетілетін қызметтердің әрбір түрі бойынша және реттеліп көрсетілетін қызметтерге жатпайтын тұтастай қызмет бойынша кірістерді, шығындар мен тартылған активтерді бөлек есепке алуды жүргізу тәртібіне сәйкес табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің әрбір түрі бойынша кірістерді, шығындар мен тартылған активтерді бөлек есепке алуды жүргізудің әзiрленген және бекітілген әдiстемесінің болуы | Елеусіз |
56 | Бекітілген тарифтік сметаның орындалуы | Елеусіз |
57 | Бекітілген инвестициялық бағдарламаның іс-шараларын орындау | Елеусіз |
58 | Уәкілетті органмен табиғи монополиялар субъектісінің меншігіндегі шаруашылықаралық және шаруашылықішілік бұру каналдары бар магистральдық арналарды кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау және техникалық жай-күйін жақсарту үшін беру жөніндегі сенімгерлік басқару шартын келісу | Елеулі |
59 | Уәкілетті органды тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдында есеп жүргізуден бір ай бұрын хабардар ету | Елеусіз |
60 | Қуаты аз табиғи монополия субъектісі қайта ұйымдастырылғанға немесе таратылғанға дейін кемінде күнтізбелік он күн бұрын уәкілетті органға өзінің көрсетілген әрекеттерді жасау ниеті туралы жіберілген ақпараттың болуы | Елеусіз |
61 | Тұтынушылардың талабы бойынша бекітілген тарифтік смета мен инвестициялық бағдарламада қамтылған ақпаратты ұсыну | Елеусіз |
62 | Уәкілетті органның ведомствосына немесе оның аумақтық органына мәлімет үшін жыл сайын, 31 желтоқсанға дейінгі мерзімде шығындары бірінші басшының бұйрығымен бекітілген келесі күнтізбелік жылға арналған тарифтік реттеудің шығынды әдісін қолдана отырып тарифті бекіту кезінде ескерілетін табиғи монополия субъектісі сатып алатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесін жіберу | Елеусіз |
63 | Сатып алу бойынша ақпаратқа бірыңғай қол жеткізу нүктесін қалыптастыру мақсатында электрондық сатып алудың ақпараттық жүйелерінде жүзеге асырылатын сатып алу туралы ақпаратты, мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының ақпараттық жүйесіне беруді қамтамасыз ету | Елеусіз |
64 |
Тарифтің шығындық бөлігінде мынадай: | Елеулі |
65 |
Мына: | Елеусіз |
66 | Тарифтік реттеудің ынталандыру әдісі қолданыла отырып тариф бекітілген кезде жыл сайын, есептік кезеңнің 1 мамырынан кешіктірілмейтін мерзімде уәкілетті органға, өзге де мемлекеттік органға не жергілікті атқарушы органға есептік жылы нақты қол жеткізілген кірістер, шығыстар, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы, табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерді ұсыну кезінде талаптардың сақталуы | Елеусіз |
Ресми интернет-ресурстар мен бұқаралық ақпарат құралдарын талдау нәтижелері бойынша | ||
67 | Ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 тамызынан және келесі күнтізбелік жылдың 1 мамырынан кешіктірмей тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдындағы бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы және негіздемелермен бірге табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерін, оның ішінде қаржылық есептілікті орналастыру | Елеусіз |
68 | Тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалардың алдында табиғи монополиялар саларындағы коммуналдық көрсетілетін қызметтерді ұсыну жөніндегі есепті жыл сайын, мерзімді баспасөз басылымында, өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында есеп беру өткізілген күннен бастап күнтізбелік бес күннен кешіктірмей орналастыру | Елеусіз |
69 |
Жария тыңдаулардың өткізілетін күні мен орны туралы хабарландыру мерзімді баспасөз басылымында жарияланғаннан кейін жария тыңдауларға қатысушылардың талабы бойынша: | Елеусіз |
70 | Алда есеп беруді өткізу туралы хабарландыруды Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркелімінің жергілікті бөліміне енгізілген табиғи монополия субъектісінің аптасына кемінде бір рет шығарылатын және тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымында, ал Табиғи монополиялар субъектілері мемлекеттік тіркелімінің республикалық бөліміне енгізілген табиғи монополия субъектісінің аптасына кемінде бір рет шығарылатын және Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымында ол өткізілгенге дейін он бес жұмыс күнінен кешіктірмей жариялауы | Елеусіз |
71 |
Мыналарды: | Елеусіз |
Жеке немесе заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан келіп түскен бақылау субъектілеріне расталған шағымдар мен жолданымдардың болуы және олардың саны | ||
72 | Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасы талаптарының сақталмауы бойынша бір расталған шағымның немесе жолданымның болуы | Елеулі |
73 | Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасы талаптарының сақталмауы бойынша екі немесе одан да көп расталған шағымдардың немесе жолданымдардың болуы | Өрескел |
Табиғи монополиялар салаларындағы тәуекел дәрежесін бағалау және қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтау өлшемшарттарына 2-қосымша |
Қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтауының субъективті өлшемшарттары
№ | Субъективті өлшемшарттар | Бұзушылық дәрежесі |
Алдыңғы өткізілген бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері бойынша (ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптар сақталмаған кезде белгіленеді) | ||
1 | Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган мұндай фактіні белгілеген кезден бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей не тұтынушылардың толық тізбесін белгілеу мүмкін болмаған жағдайда алдағы кезеңге арналған шекті баға деңгейін төмендету жолымен шекті бағаның негізсіз асып кетуі нәтижесінде алынған кірісті тікелей тұтынушыларға қайтару | Өрескел |
2 | Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен келісілген тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) шекті бағадан аспау | Өрескел |
Субъект ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері бойынша | ||
3 |
Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органға: | Елеулі |
4 | Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органға электрондық нысанда кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағаның шекті бағадан жоғары алдағы көтерілуі туралы ақпаратты және олардың көтерілу себептерін растайтын негіздеуші материалдарды ұсына отырып, олардың көтерілу себептері туралы ақпаратты ұсыну | Елеусіз |
5 | Шекті бағаларда ескерілген инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) іске асыруға алынған және пайдаланылмаған кірісті тікелей тұтынушыларға не алдағы кезеңге шекті баға деңгейін төмендету жолымен тұтынушылардың толық тізбесін белгілеу мүмкін болмаған жағдайда қайтару | Өрескел |
6 | Қоғамдық маңызы бар нарықтарда өткізілетін тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағаның шекті бағадан аспай, бағаның төмендеуі немесе көтерілуі күнінен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей төмендеу немесе жоғарылау себептерін көрсететін ақпаратты уәкілетті органға беру | Елеулі |
7 |
Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен бұқаралық ақпарат құралдарында: | Елеусіз |
8 | Өзінің интернет-ресурсында не табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның интернет-ресурсында босату бағалары туралы, жария тыңдаулар мен қаржылық есептілік нәтижелері туралы ақпаратты орналастыру | Елеусіз |
9 | Шекті бағаларда ескерілген электр энергиясын, тауарлық газды сатып алуға және (немесе) беруге арналған қаражатты пайдалану | Елеулі |
Жеке немесе заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан келіп түскен бақылау субъектілеріне расталған шағымдар мен жолданымдардың болуы және саны | ||
10 | Қазақстан Республикасының қоғамдық маңызы бар нарықтар саласындағы заңнамасы талаптарының сақталмауы жөнінде бір расталған шағымның немесе өтініштің болуы | Елеусіз |
11 | Қазақстан Республикасының қоғамдық маңызы бар нарықтар саласындағы заңнамасы талаптарының сақталмауы жөнінде екі немесе одан да көп расталған шағымдардың немесе өтініштердің болуы | Өрескел |
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 26 шілдедегі № 332 бұйрығына 2-қосымша |
Табиғи монополиялар салаларындағы тексеру парағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес
Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 12.12.2022 № 122 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Табиғи монополиялар субъектілеріне қатысы
__________________________________________________________________
біртекті бақылау субъектілері (объектілері) тобының атауы
__________________________________________________________________
Бақылау субъектісін (объектісін) тексеруді/бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган____
____________________________________________________________________
Бақылау субъектісін (объектісін) тексеруді / бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындау туралы акт_____________
____________________________________________________________________
№, күні
Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы__________________________
____________________________________________________________________
Бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес-сәйкестендіру нөмірі /жеке
сәйкестендіру нөмірі__________________________________________________
____________________________________________________________________
Орналасқан жерінің мекенжайы___________________________________
____________________________________________________________________
№ | Талаптар тізбесі | Талаптарға сәйкес келеді | Талаптарға сәйкес келмейді |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | Тариф қолданысқа енгізілгеніне дейін күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей тарифті бекіту туралы ақпаратты тұтынушының назарына жеткізу | ||
2. | Тарифті бекіту үшін өтініммен уәкілетті органға жүгіну | ||
3. | Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне енгізу туралы, одан алып тастау, оған өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы өтінішпен уәкілетті органға жүгіну | ||
4. | Меншік құқығында немесе өзге де заңды негізде тиесілі, реттеліп көрсетілетін қызметті өндіру және (немесе) ұсыну кезінде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті лизингті қоса алғанда, сенімгерлік басқаруға, мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге жол бермеу жөніндегі талаптарды сақтау | ||
5. | Тұтынушыларға реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жетімділікті ұсыну | ||
6. | Үлгілік шарттарға сәйкес тұтынушылармен ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтердің әрбір түріне жеке шарттар жасасу | ||
7. | Үлгілік шартқа сәйкес кәсіпкерлік субъектілерінің белгіленген қуаты 200 кВт-қа дейінгі электр қондырғыларын астанада, республикалық және облыстық маңызы бар қалаларда энергия беруші ұйымдардың электр желілеріне технологиялық қосу шарттарын электрондық нысанда жасасу | ||
8. | Мүлікті мемлекет меншігіне беру, сондай-ақ электр энергиясын беру бойынша реттеліп көрсетілетін қызметті ұсынатын табиғи монополиялар субъектілерінің электр желілерін беру жағдайларын қоспағанда, реттеліп көрсетілетін қызметті өндіру және (немесе) ұсыну кезінде технологиялық циклде пайдаланылатын мүлікті сауда-саттықта иеліктен шығару | ||
9. |
Уәкілетті органның: | ||
10. | "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес, бекітілген тариф бойынша реттеліп көрсетілетін қызметті ұсыну | ||
11. | Ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметке қатысы жоқ қосымша талаптарды белгілемеу | ||
12. | Тұтынушыларға реттеліп көрсетілетін қызметке қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну | ||
13. | Табиғи монополия субъектісінің желілеріне қосуға немесе реттеліп көрсетілетін қызметтің көлемін ұлғайтуға арналған техникалық шарттарға сәйкес тұтынушының жұмыстарды жүргізу жөніндегі қызметін шектеуге тыйым салу бойынша талаптарды сақтау | ||
14. | Құрылыс жобасының табиғи монополия субъектісінің желілеріне қосуға немесе реттеліп көрсетілетін қызметтің көлемін ұлғайтуға арналған техникалық шарттарға сәйкестігіне келісуді талап етуге тыйым салу бойынша талаптарды сақтау | ||
15. | Бос қуаттар туралы ақпарат ұсынғаны үшін төлемақы алуға тыйым салу бойынша талаптарды сақтау | ||
16. | Тұтынушылардан өзі ұсынатын табиғи монополиялар салаларындағы коммуналдық көрсетілетін қызметтер үшiн төлемдерді өз кассалары және (немесе) екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдар, интернет-ресурстар немесе терминалдар, ал қажет болған жағдайда төлем агенттері және (немесе) төлем ұйымдары арқылы қабылдауды қамтамасыз ету | ||
17. | Құрылыс объектілерін пайдалануға қабылдау және беру жағдайларын қоспағанда, тұтынушылардың есепке алу аспаптарын сатып алуы мен орнатуы | ||
18. | Бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуына, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуына, табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізуге қоғамдық мониторинг және (немесе) техникалық сараптама жүргізуге уәкілеттік берілген тұлғаларға бекітілген инвестициялық бағдарлама объектілеріне қолжетімділікті және бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы ақпарат ұсынуды қамтамасыз ету | ||
19. | Есепке алу аспабын сатып алғаны және орнатқаны үшін тұтынушылардан төлемақы алу | ||
20. | Кірме жолдың жылжымалы құрамды бір жолдан екінші жолға ауыстыруға арналған құрылысжайларын, құрылғылары мен элементтерін пайдаланғаны үшін жеке төлемақы алмау | ||
21. | Бәсекелес кірме жол болмаған кезде жылжымалы құрамның жүріп өтуі үшін тұтынушы пайдаланатын кірме жолдың нақты ұзындығы бойынша кірме жолдардың қызметтерін көрсеткені үшін төлемақы алу | ||
22. |
Порталда тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды мынадай: | ||
23. | Өзінің интернет-ресурсында, ал өзінің интернет-ресурсы болмаған жағдайда, уәкілетті органның ведомствосына немесе оның аумақтық органына порталға сілтемені көрсете отырып, сатып алу жүзеге асырылатын портал туралы ақпаратты орналастыру. | ||
24. | Конкурстық комиссияның құрамын, оның ішінде конкурстық комиссияның хатшысын бекіту және порталда конкурстық құжаттама жарияланғанға дейін техникалық ерекшеліктерді, жоспарларды, сызбаларды, эскиздерді қоса алғанда, тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің конкурстық құжаттамаға сәйкес техникалық және сапалық сипаттамаларға сәйкестігін айқындау үшін техникалық сарапшыларды айқындау бойынша талаптарды сақтау | ||
25. | Ашық дауыс беру арқылы конкурстық комиссияның шешім қабылдауы және егер оған конкурстық комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеу. Дауыстар тең болған кезде төраға дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі | ||
26. | Біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу жөнінде конкурс өткізу кезінде конкурстық құжаттамада тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді оларды жеткізу (орындау, көрсету) орны бойынша бөліктерге (лоттарға) бөлу | ||
27. | Әлеуетті өнім берушінің конкурстық құжаттаманы түсіндіру бойынша сұрау салуына (болған кезде) жауап беру және сұрау салуды алған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей конкурстық құжаттама ұсынылған барлық әлеуетті өнім берушілерге мұндай түсіндіруді жолдау | ||
28. |
Мынадай: | ||
29. | Конкурстық комиссияның әлеуетті өнім берушілердің конкурстық өтінімдерін конкурс өткізу туралы хабарландыруда белгіленген конкурстық өтінімдерді ұсыну аяқталған күннен бастап бес жұмыс күнінен асырмай әрбір лот бойынша жеке қарауы | ||
30. |
Конкурстық комиссияның мынадай негіздер бойынша әлеуетті өнім берушінің конкурстық өтінімін бағалауға және салыстыруға қабылдамауы: | ||
31. | Егер баға ұсынысы конкурстық құжаттамада сатып алуға көзделген сомадан 50 пайыздан астам төмен болған жағдайда, ол демпингтік ұсыныс деп тану бойынша талаптардың сақталуы | ||
32. |
Конкурстық комиссия, егер: | ||
33. |
Егер конкурс тұтастай немесе қандай да бір бөлігі (лот) бойынша өткізілмеді деп танылса мынадай: | ||
34. |
Конкурстық комиссия бағалауға және салыстыруға қабылданбаған әлеуетті өнім берушілердің конкурстық өтінімдерін қоспағанда, конкурстық өтінімдерді бағалайды, салыстырады және ең төмен баға негізінде және мынадай өлшемшарттарды: | ||
35. | Конкурстық комиссия конкурстық өтінімдерді ашқан күннен бастап бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде конкурстың қорытындыларын шығаруы, табиғи монополия субъектісінің электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу жөніндегі конкурстың қорытындылары туралы хаттама жасауы және порталда орналастыруы | ||
36. |
Конкурстық комиссияның конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы ресімдеуі кезінде мынадай ақпараттың болуы туралы талаптарды сақтауы: | ||
37. | Конкурс қорытындылары шығарылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде портал арқылы конкурс жеңімпазына хабарлама мен табиғи монополия субъектісі конкурстық құжаттамада шарт жобасына сәйкес келетін қол қойылған сатып алу туралы шартты жіберу бойынша талаптардың сақталуы | ||
38. | Конкурсқа қатысушының талап етуі бойынша оған конкурс нәтижелері және жеңімпазды таңдау себептері туралы толық ақпарат беру туралы талаптардың сақталуы | ||
39. | Егер біртекті тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің құндық мәндегі жылдық көлемі тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің төрт мың еселенген мөлшерінен аспаса, біртекті тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу өткізу бойынша талаптардың сақталуы. Бұл ретте баға шешуші шарт болып табылады | ||
40. | Баға ұсыныстарын сұратуды қолданумен өнім берушіні таңдау тәсілін қолдану мақсатында қаржы жылы ішінде біртекті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алудың жылдық көлемін бөліктерге бөлуге жол бермеу бойынша талаптардың сақталуы | ||
41. | Баға ұсыныстарын ұсыну мерзімі аяқталғанға дейін кемінде бес жұмыс күні бұрын порталда баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу туралы хабарландыруды және шарттың жобасын орналастыру | ||
42. |
Егер: | ||
43. |
Мынадай жағдайларда: | ||
44. |
Егер баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алу порталда автоматты түрде өтпеді деп танылса: | ||
45. |
Мынадай жағдайларда: | ||
46. | Жыл сайын, есептік кезеңнен кейінгі жылдың 1 мамырынан кешіктірмей уәкілетті органға бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы есептерді ұсынуы | ||
47. | Ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 тамызынан және келесі күнтізбелік жылдың 1 мамырынан кешіктірмей тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдындағы бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерді бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында есеп беру өткізілген күннен бастап күнтізбелік бес күннен кешіктірмей орналастыруы | ||
48. | Тұтынушылардың талабы бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтің тарифі, ұсыну шарттары туралы ақпаратты беру | ||
49. | Табиғи монополия субъектісі ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 тамызынан және келесі күнтізбелік жылдың 1 мамырынан кешіктірмей тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдында жарты жылдың және жылдың қорытындылары бойынша бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептер беру талаптарын сақтау | ||
50. | Тариф, оның өзгеруі туралы уәкілетті органды ол қолданысқа енгізілгенге дейін күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей хабардар ету | ||
51. | Алғаш рет құрылған; жаңа реттеліп көрсетілетін қызметті (жаңа реттеліп көрсетілетін қызметтерді) көрсететін табиғи монополия субъектісінің; егер қолданыстағы тариф объектiлер және (немесе) учаскелер бойынша бөлек бекiтiлген болса, жаңа объектiлерді және (немесе) учаскелерді сатып алған (салған) жағдайда; көрсетілетін қызметтеріне субъектіге тариф бекітілген кірме жолдардың ажырамас бөлігі болып табылмайтын кірме жолдардың жаңа учаскелері сатып алынған (салынған) жағдайда; қуаты аз табиғи монополия субъектісінің оңайлатылған тәртiппен бекітілген тарифтің қолданыс мерзімі аяқталуы бойынша тарифтік реттеудің шығынды әдісін қолдана отырып тарифті бекітуге берген өтінімін ұсынуы | ||
52. | Табиғи монополия субъектісі реттеліп көрсетілетін қызметтерге жатпайтын қызметті жүзеге асырған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде бұл жөнінде уәкілетті органға берілген (жіберілген) хабарламаның болуы | ||
53. | Реттеліп көрсетілетін қызметті ұсынумен байланысты емес шығындарды тарифке қоспау | ||
54. | Сырттағы ауаның нақты температурасын ескере отырып, жылу энергиясымен жабдықтау бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтің құнын тұтынушыларға тікелей не тұтынушының тұрған жерін анықтау мүмкін болмаған жағдайда жылу энергиясымен жабдықтау бойынша реттеліп көрсетілетін қызметке ақы төлеу кезінде тарифті төмендету арқылы қайта есептеуді жүргізу | ||
55. | Реттеліп көрсетілетін қызметтердің әрбір түрі бойынша және реттеліп көрсетілетін қызметтерге жатпайтын тұтастай қызмет бойынша кірістерді, шығындар мен тартылған активтерді бөлек есепке алуды жүргізу тәртібіне сәйкес табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің әрбір түрі бойынша кірістерді, шығындар мен тартылған активтерді бөлек есепке алуды жүргізудің әзiрленген және бекітілген әдiстемесінің болуы | ||
56. | Бекітілген тарифтік сметаның орындалуы | ||
57. | Бекітілген инвестициялық бағдарламаның іс-шараларын орындау | ||
58. | Уәкілетті органмен табиғи монополиялар субъектісінің меншігіндегі шаруашылықаралық және шаруашылықішілік бұру каналдары бар магистральдық арналарды кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау және техникалық жай-күйін жақсарту үшін беру жөніндегі сенімгерлік басқару шартын келісу | ||
59. | Уәкілетті органды тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдында есеп жүргізуден бір ай бұрын хабардар ету | ||
60. | Қуаты аз табиғи монополия субъектісі қайта ұйымдастырылғанға немесе таратылғанға дейін кемінде күнтізбелік он күн бұрын уәкілетті органға өзінің көрсетілген әрекеттерді жасау ниеті туралы жіберілген ақпараттың болуы | ||
61. | Тұтынушылардың талабы бойынша бекітілген тарифтік смета мен инвестициялық бағдарламада қамтылған ақпаратты ұсыну | ||
62. | Уәкілетті органның ведомствосына немесе оның аумақтық органына мәлімет үшін жыл сайын, 31 желтоқсанға дейінгі мерзімде шығындары бірінші басшының бұйрығымен бекітілген келесі күнтізбелік жылға арналған тарифтік реттеудің шығынды әдісін қолдана отырып тарифті бекіту кезінде ескерілетін табиғи монополия субъектісі сатып алатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесін жіберу | ||
63. | Сатып алу бойынша ақпаратқа бірыңғай қол жеткізу нүктесін қалыптастыру мақсатында электрондық сатып алудың ақпараттық жүйелерінде жүзеге асырылатын сатып алу туралы ақпаратты, мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының ақпараттық жүйесіне беруді қамтамасыз ету | ||
64. |
Тарифтің шығындық бөлігінде мынадай: | ||
65. |
Мына: | ||
66. | Тарифтік реттеудің ынталандыру әдісі қолданыла отырып тариф бекітілген кезде жыл сайын, есептік кезеңнің 1 мамырынан кешіктірілмейтін мерзімде уәкілетті органға, өзге де мемлекеттік органға не жергілікті атқарушы органға есептік жылы нақты қол жеткізілген кірістер, шығыстар, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы, табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерді ұсыну кезінде талаптардың сақталуы | ||
67. | Ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 тамызынан және келесі күнтізбелік жылдың 1 мамырынан кешіктірмей тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалар алдындағы бекітілген тарифтік сметаның орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламаның орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа мен сенімділік көрсеткіштерінің сақталуы және негіздемелермен бірге табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділігі көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерін, оның ішінде қаржылық есептілікті орналастыру | ||
68. | Тұтынушылар мен өзге де мүдделі тұлғалардың алдында табиғи монополиялар саларындағы коммуналдық көрсетілетін қызметтерді ұсыну жөніндегі есепті жыл сайын, мерзімді баспасөз басылымында, өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында есеп беру өткізілген күннен бастап күнтізбелік бес күннен кешіктірмей орналастыру | ||
69. |
Жария тыңдаулардың өткізілетін күні мен орны туралы хабарландыру мерзімді баспасөз басылымында жарияланғаннан кейін жария тыңдауларға қатысушылардың талабы бойынша: | ||
70. | Алда есеп беруді өткізу туралы хабарландыруды Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркелімінің жергілікті бөліміне енгізілген табиғи монополия субъектісінің аптасына кемінде бір рет шығарылатын және тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымында, ал Табиғи монополиялар субъектілері мемлекеттік тіркелімінің республикалық бөліміне енгізілген табиғи монополия субъектісінің аптасына кемінде бір рет шығарылатын және Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымында ол өткізілгенге дейін он бес жұмыс күнінен кешіктірмей жариялауы | ||
71. |
Мыналарды: |
Лауазымды адам (-дар) ________________________________________
лауазымы, қолы, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі
Бақылау субъектісінің басшысы ___________________________________
лауазымы, қолы, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 26 шілдедегі № 332 бұйрығына 3-қосымша |
Қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтауын тексеру парағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес
Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 12.12.2022 № 122 (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
Қоғамдық маңызы бар нарық субъектілеріне қатысы
__________________________________________________________________
біртекті бақылау субъектілері (объектілері) тобының атауы
__________________________________________________________________
Бақылау субъектісін (объектісін) тексеруді/бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган____
____________________________________________________________________
Бақылау субъектісін (объектісін) тексеруді/бару арқылы профилактикалық
бақылауды тағайындау туралы акт______________________________________
№, күні
Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы__________________________
____________________________________________________________________
Бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес-сәйкестендіру нөмірі /жеке
сәйкестендіру нөмірі__________________________________________________
____________________________________________________________________
Орналасқан жерінің мекенжайы___________________________________
____________________________________________________________________
№ | Талаптар тізбесі | Талаптарға сәйкес келеді | Талаптарға сәйкес келмейді |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган мұндай фактіні белгілеген кезден бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей не тұтынушылардың толық тізбесін белгілеу мүмкін болмаған жағдайда алдағы кезеңге арналған шекті баға деңгейін төмендету жолымен шекті бағаның негізсіз асып кетуі нәтижесінде алынған кірісті тікелей тұтынушыларға қайтару | ||
2 | Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен келісілген тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) шекті бағадан аспау | ||
3 |
Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органға: | ||
4 | Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органға электрондық нысанда кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағаның шекті бағадан жоғары алдағы көтерілуі туралы ақпаратты және олардың көтерілу себептерін растайтын негіздеуші материалдарды ұсына отырып, олардың көтерілу себептері туралы ақпаратты ұсыну | ||
5 | Шекті бағаларда ескерілген инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) іске асыруға алынған және пайдаланылмаған кірісті тікелей тұтынушыларға не алдағы кезеңге шекті баға деңгейін төмендету жолымен тұтынушылардың толық тізбесін белгілеу мүмкін болмаған жағдайда қайтару | ||
6 | Қоғамдық маңызы бар нарықтарда өткізілетін тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағаның шекті бағадан аспай, бағаның төмендеуі немесе көтерілуі күнінен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей төмендеу немесе жоғарылау себептерін көрсететін ақпаратты уәкілетті органға беру | ||
7 |
Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен бұқаралық ақпарат құралдарында: | ||
8 | Өзінің интернет-ресурсында не табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның интернет-ресурсында босату бағалары туралы, жария тыңдаулар мен қаржылық есептілік нәтижелері туралы ақпаратты орналастыру | ||
9 | Шекті бағаларда ескерілген электр энергиясын, тауарлық газды сатып алуға және (немесе) беруге арналған қаражатты пайдалану |
Лауазымды адам (-дар) ________________________________________
лауазымы, қолы, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі
Бақылау субъектісінің басшысы ___________________________________
лауазымы, қолы, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі