«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
1. Қоса беріліп отырған:
1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес «Білім туралы құжаттарға (түпнұсқалар) апостиль қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес «Білім беру туралы құжаттарды тану және нострификациялау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес «Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес «Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 27.01.2016 № 87 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (С. Нюсупов) белгіленген заңнамалық тәртіппен:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен соң осы бұйрықтың ресми жариялануын;
3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым вице-министрі Т.О.Балықбаевқа жүктелсін.
5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі А. Сәрінжіпов
«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
____________ Ә.Ө. Исекешев
2015 жылғы «___»________________
«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
_______________Е.А. Досаев
2015 жылғы 4 мамыр
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 16 сәуірдегі
№ 212 бұйрығына 1-қосымша
«Білім туралы құжаттарға (түпнұсқалар) апостиль қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 27.01.2016 № 87 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
1. Жалпы ережелер
1. «Білім туралы құжаттарға (түпнұсқалар) апостиль қою» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.
3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Өтініштерді қабылдау:
1) «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы;
2) «Электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру Мемлекеттік корпорация арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
4. Құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
1) Астана қаласының Мемлекеттік корпорациясы үшін және порталда 5 (бес) жұмыс күні;
2) басқа өңірлердегі Мемлекеттік корпорация үшін – 15 (он бес) жұмыс күні.
Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.
1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезек күтудің барынша рұқсат етілген уақыты – 15 минут;
2) Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің барынша рұқсат етілген уақыты – 15 минут.
5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды және қағаз түрінде.
6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – «апостиль» мөртаңбасы қойылған дайын құжаттарды қағаз тасымалдағышта беру;
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.
7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) ақылы түрде көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)» Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес мемлекеттік баж төленген күнге белгіленген 0,5 айлық есептік көрсеткішті құрайтын мемлекеттік баж алынады.
Мемлекеттік бажды төлеу қолма-қол және қолма-қол ақшасыз екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
Портал арқылы мемлекеттік қызметті алуға электронды сұрау берілген кезде төлем «электронды үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі - ЭҮТШ) арқылы жүзеге асырылады. Алдын ала төленген жағдайда төлем құжатының электронды көшірмесі қоса тіркеледі.
8. Жұмыс кестесі:
көрсетілетін қызметті берушіде – 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда дүйсенбі мен жұма аралығында, бекітілген кесте бойынша сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін;
мемлекеттік корпорацияда – Кодекске сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, бекітілген кесте бойынша түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.
Қабылдау «электронды» кезек тәртібінде, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша, жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, портал арқылы кезекті броньдауға болады;
порталда – жөндеу жұмыстарының жүргізілуіне байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталған соң, Кодекске сәйкес демалыс және мереке күндері өтініш білдірген жағдайда өтінішті қабылдау және нәтижесін беру келесі жұмыс күнімен жүзеге асады).
9. Көрсетілетін қызметті алушы немесе оның сенім білдірген өкілі өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
Мемлекеттік корпорацияға:
1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат (салыстыру үшін);
3) апостильдеуге ұсынылған құжат (түпнұсқа);
4) мемлекеттік баж төленгені туралы түбіртек (түпнұсқа).
порталға:
1) көрсетілетін қызметті алушының электрондық сандық қолтаңбасы қойылған электронды құжат түріндегі сұранысы;
2) апостиль қою үшін ұсынылған құжаттың электронды көшірмесі.
Жеке басын куәландыратын, бюджетке алым сомасын (ЭҮТШ арқылы төленген жағдайда) төлегенін растайтын құжаттар туралы мәліметті көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорацияның қызметкері «электронды үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпарат жүйелерінен алады.
Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісім береді.
Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттар тиісті құжаттардың қабылданғанын растау туралы қолхат негізінде жеке (не нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкілінің) куәлігін көрсеткен жағдайда жүзеге асырылады.
Мемлекеттік корпорация нәтижені бір ай ішінде сақтайды, содан соң оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң өтініш берген жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжатты көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.
Мемлекеттік корпорацияға өтініштің қабылданғанын растау тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат болып табылады.
Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» мемлекеттік көрсетілетін қызметке сұраудың қабылданғаны туралы мәртебе жіберіледі.
10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында қарастырылған тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, не оны алмастырушы адамның атына жазбаша түрде беріледі.
Шағымды қабылдаған адамның тегі және аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетіліп, шағымның көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) оның қабылданғанын растау болып табылады.
Мемлекеттік корпорация қызметкері дұрыс қызмет көрсетпеген жағдайда, шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша Мемлекеттік корпорация басшысының атына беріледі.
Мемлекеттік корпорацияның кеңсесіне қолма-қол және пошта арқылы түскен шағымның қабылдануын растау оның тіркелуі (шағымның екінші данасында немесе шағымға ілеспе хатта мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркелген күні қойылады) болып табылады.
Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығының телефоны арқылы алуға болады.
Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымның қаралу нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не Мемлекеттік корпорация кеңсесінде қолма-қол беріледі.
Портал арқылы жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 16-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.
Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушы «жеке кабинетінен» өтініш туралы ақпаратқа қол жеткізе алады, оны көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартып отырады.
Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.
12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін қызмет көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар
13. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында (Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8, Министрліктер үйі, 11-кіреберіс);
2) көрсетілетін қызметті берушінің control.edu.gov.kz интернет-ресурсында (Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8, Министрліктер үйі, 11-кіреберіс);
3) Мемлекеттік корпорацияның: www.con.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
14. Заңнамада белгіленген тәртіпте өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетінше жүруді, бағдарлануды жүзеге асыру қабілеттерінен немесе мүмкіндігінен толық немесе жартылай айырылған көрсетілетін қызметті алушылардан мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Бірыңғай байланыс орталығы 1414 арқылы өтініш беру жолымен Мемлекеттік корпорация қызметкері тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.
15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу тәртібінде порталдағы «жеке кабинеті», көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметі, сондай-ақ Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-23-66, 8 (7172) 74-23-99. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.
«Білім туралы құжаттарға
(түпнұсқалар) апостиль қою»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша
Нысан
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігі Білім және ғылым саласындағы
бақылау комитеті төрағасына
кімнен: ________________________________
тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)
көрсетіледі
мекен жайы _____________________________
________________________________________
байланыс телефоны
_______________________________________
Ұйымның телефоны/факсы
Жұмыс немесе оқу орны/ _________________
_______________________________________
ӨТІНІШ
Менің білім туралы құжатымды апостильдеуді өтінемін (керегін сызыңыз):
1. оқу бағдарламасы,
2. табель,
3. аттестат,
4. колледж, лицей, училище бітіргені туралы диплом,
5. жоғары білім туралы диплом,
6. ҰБТ, ТКТ сертификаты
7. анықтама
8. басқалары
кету елі ____________________________
Мынадай құжаттар тапсырылды:
1) Білім туралы құжаттың түпнұсқасы;
2) Білім туралы құжатқа қосымшаның түпнұсқасы;
3) Ұсынылатын құжаттардың көшірмелері;
4) Жеке куәлік (көшірмесі және түпнұсқасы).
Күні Өтініш білдіруші
Мынадай құжаттар тапсырылды: Төлемақы жасау реквизиттері:
Апостиль – Сарыарқа ауданы
БИН: 981140001115
БИК: ККМFKZ2A
КБК: 108125
КНП: 991
Мемлекеттік баж: 0,5 АЕК бір құжатқа
Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін
_____________ «____» ___ 20 ___ жылы
(қолы)
«Білім туралы құжаттарға
(түпнұсқалар) апостиль қою»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша
Нысан
______________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,
әкесінің аты (бар болса) (бұдан әрі - Т.А.Ә.)
немесе ұйымның атауы)
___________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)
Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат
«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы филиалының № _____________________________ бөлімі (мекенжайын көрсету) Сіздің «Білім туралы құжаттарға (түпнұсқалар) апостиль қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты _____________________________________________________________________
_________________ мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:
Жоқ құжаттардың атауы:
1) _______________________________________;
2) _______________________________________;
3) ….
Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалған.
________________________________________ _____________
Т.А.Ә. (Мемлекеттік корпорация қызметкері) (қолы)
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 16 сәуірдегі
№ 212 бұйрығына 2-қосымша
«Білім туралы құжаттарды тану және нострификациялау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 27.01.2016 № 87 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
1. Жалпы ережелер
1. «Білім туралы құжаттарды тану және нострификациялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), «Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – орталық) көрсетеді.
Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
1) орталық;
2) «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі
4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері орталыққа және Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде:
1) көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 4 (төрт) ай (Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді);
Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі мынадай жағдайда 1 (бір) айға ұзартылады:
1) егер білім туралы құжат Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына (бұдан әрі - ҚР МЖМБС) сәйкес келмеген жағдайда, қарау мерзімі көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында тестілеуден өтуі үшін 1 (бір) айға ұзартылады;
2) егер білім туралы құжатты берген білім беру ұйымы Орталықтың көрсетілетін қызметті алушының білім туралы құжаттарының түпнұсқалығын растау бойынша жолданған ресми өтінішіне жауап бермеген жағдайда, өтінішті қарау мерзімі 1 (бір) айға ұзартылады.
Құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут;
көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 минут.
5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – білім туралы құжаттарды тану/нострификациялау туралы куәлік немесе оның телнұсқасы.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
7. Мемлекеттік қызмет ақылы түрде жеке тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы).
Мемлекеттік қызметті көрсету құнын «Мемлекеттік мүлік туралы» 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңының 146 бабына сәйкес айқындалып осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес келтірілген.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құнын төлеу қолма-қол және қолма-қол ақшасыз нысанда екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
8. Жұмыс кестесі:
көрсетілетін қызметті берушіде – 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма аралығында, белгіленген жұмыс кестесі бойынша сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін;
орталықта – Кодекске сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен сенбіні қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
Көрсетілетін қызметті алушыны алдын ала жазу және оған жеделдетіп қызмет көрсету қарастырылмаған;
мемлекеттік корпорацияда: Кодекске сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін.
Қабылдау «электронды» кезек тәртібімен, жеделдетіп қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша жүзеге асырылады, портал арқылы кезекті броньдауға болады.
9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
орталыққа:
1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша білім туралы құжаттарды тану/нострификациялау туралы өтініш;
2) білім туралы құжаттың және оған мынадай ақпараттары бар қосымшаның нотариалды куәландырылған көшірмесі (білім туралы құжаттың және оған қосымшаның мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен бірге): оқу пәндерінің тізбесі, өтілген оқу пәндері мен практикаларының сағат/кредит көлемі, алған қорытынды бағалары, курстық және оқу бітіргендегі біліктілік жұмыстары, басқа да оқу процесін құрайтын қосымша (бар болған жағдайда);
Көрсетілетін қызметті алушы осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген білім туралы апостильденген не заңдастырылған құжаттарын немесе оқығанын және білім туралы құжат алғанын растайтын оқу орнынан мұрағаттық анықтама ұсынады;
3) бiлiм туралы құжат иесiнің жеке басын растайтын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін);
Қазақстан Республикасының резиденті емес тұлғалар үшін білім туралы құжат иесінің жеке басын растайтын құжаттың нотариалды расталған көшірмесі (мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен бірге).
Егер білім туралы құжат иесі оны алғаннан кейін тегін, атын немесе әкесінің атын (бар болса) ауыстырса, тегін, атын немесе әкесінің атын (бар болса) ауыстырғаны туралы немесе неке туралы немесе некені бұзу туралы акт жазбасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлігінің нотариалды куәландырылған көшірмесін ұсынуы қажет;
4) оқу орнының мөрімен расталған білім туралы құжатты (негізгі орта, жалпы орта білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттарды қоспағанда) берген оқу орнын аккредиттеу туралы куәліктің және/немесе лицензияның көшірмесі (мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен бірге). Оқу орнының лицензиясының және/немесе аккредиттеу туралы куәлігінің көшірмесі болмаған жағдайда, білім туралы құжатты берген білім беру ұйымы туралы ақпаратты (сайттарға немесе басқа да дереккөздерге сілтеме жасай отырып) ұсыну қажет;
5) уәкілетті өкілдің жеке басын растайтын құжаты (сәйкестендіру үшін) және өкілдікке өкілеттілікті куәландыратын құжат – көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде;
6) төлем туралы түбіртек.
Мемлекеттік корпорацияға:
1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша білім туралы құжаттарды тану/нострификациялау туралы өтініш;
2) білім туралы құжаттың және оған мынадай ақпараттары бар қосымшаның нотариалды куәландырылған көшірмесі (білім туралы құжаттың және оған қосымшаның мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен бірге): оқу пәндерінің тізбесі, өтілген оқу пәндері мен практикаларының сағат/кредит көлемі, алған қорытынды бағалары, курстық және оқу бітіргендегі біліктілік жұмыстары, басқа да оқу процесін құрайтын қосымша (бар болған жағдайда);
Көрсетілетін қызметті алушы осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген білім туралы апостильденген не заңдастырылған құжаттарын немесе оқығанын және білім туралы құжат алғанын растайтын оқу орнынан мұрағаттық анықтама ұсынады;
3) бiлiм туралы құжат иесiнің жеке басын растайтын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін);
Қазақстан Республикасының резиденті емес тұлғалар үшін білім туралы құжат иесінің жеке басын растайтын құжаттың нотариалды расталған көшірмесі (мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен бірге).
Егер білім туралы құжат иесі оны алғаннан кейін тегін, атын немесе әкесінің атын (бар болса) ауыстырса, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса) ауыстырғаны туралы немесе неке туралы немесе некені бұзу туралы акт жазбасын мемлекеттік тіркеу туралы куәлігінің нотариалды куәландырылған көшірмесін ұсынуы қажет (түпнұсқа салыстыру үшін, қайтаруға жатады);
4) білім туралы құжатты (негізгі орта, жалпы орта білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттарды қоспағанда) берген оқу орнын аккредиттеу туралы куәліктің және/немесе лицензияның көшірмесі (мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен бірге). Оқу орнының лицензиясының және/немесе аккредиттеу туралы куәлігінің көшірмесі болмаған жағдайда, білім туралы құжат берген білім беру ұйымы туралы ақпаратты (сайттарға немесе басқа да дереккөздерге сілтеме жасай отырып) ұсыну қажет;
5) уәкілетті өкілдің жеке басын растайтын құжаты (салыстыру үшін) және өкілдікке өкілеттілікті куәландыратын құжат – көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде;
6) төлем туралы түбіртек.
Телнұсқаны алу үшін көрсетілетін қызметті алушы орталыққа немесе Мемлекеттік корпорацияға мынадай құжаттарды ұсынады:
1) телнұсқа беру туралы өтініш;
2) бiлiм туралы құжат иесiнің жеке басын растайтын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін);
Қазақстан Республикасының резиденті емес тұлғалар үшін білім туралы құжат иесінің жеке басын растайтын құжаттың нотариалды расталған көшірмесі (мемлекеттік немесе орыс тіліндегі аудармасымен бірге).
3) Қазақстан Республикасының мерзімді баспасөз беттерінде жарияланған жоғалғаны туралы ақпарат;
4) уәкілетті өкілдің жеке басын растайтын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін) және өкілдікке өкілеттілікті куәландыратын құжат – көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде;
5) төлем туралы түбіртек.
Телнұсқа құжаттың түпнұсқасы берілген тегіне, атына, әкесінің атына (бар болған жағдайда) ресімделеді. Берілген куәлік бланкісінің оң жақ жоғары бұрышына «Телнұсқа» деген мөртабан басылады.
Телнұсқаны беру туралы өтінішті қарау мерзімі 1 (бір) айды құрайды.
Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу кезінде көрсетілетін қызметті алушы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік корпорация ұсынған нысан бойынша ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпия мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісім береді.
Мемлекеттік ақпарат жүйелерінде қамтылған жеке басын куәландыратын құжаттар, неке туралы немесе оны бұзу туралы куәліктер (2008 жылдан кейін берілген) туралы мәліметтерді Мемлекеттік корпорацияның қызметкері Мемлекеттік корпорацияның ақпараттық жүйелері арқылы тиісті мемлекеттік ақпарат жүйелерінен алады.
Құжаттарды қабылдау кезінде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттардың түпнұсқасын мемлекеттік ақпараттық жүйелерден ұсынылған мәліметтермен және құжаттардың жасалған электрондық көшірмелерімен салыстырады, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру тиісті құжаттарды қабылдағанын растайтын қолхат негізінде жеке басын растайтын куәлігін көрсеткен жағдайда (немесе уәкілетті өкілдің наториалды куәландырылған сенімхаты негізінде) жүзеге асырылады.
Мемлекеттік корпорация қорытындыны өзінде бір ай бойы сақтайды, содан кейін көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін жолдайды. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай ішінде хабарласқан жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір күн ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.
Мемлекеттік корпорацияға өтініштің қабылданғанын растау тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат болып табылады.
10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, орталық немесе Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3 қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, Министрлік басшысының не оны алмастырушы адамның атына жазбаша түрде беріледі.
Шағымды қабылдаған адамның тегі және аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетіліп, шағымның көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) оның қабылданғанын растау болып табылады.
Мемлекеттік корпорация немесе ортарлық қызметкері дұрыс қызмет көрсетпеген жағдайда, шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша Мемлекеттік корпорация немесе орталық басшысының атына беріледі.
Мемлекеттік корпорация кеңсесіне қолма-қол және пошта арқылы түскен шағымның қабылдануын растау оның тіркелуі (шағымның екінші данасында немесе шағымға ілеспе хатта мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркелген күні қойылады) болып табылады.
Сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорация немесе орталық қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 16-тармағында көрсетілген Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығының телефоны арқылы алуға болады.
Көрсетілетін қызметті алушының Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорация атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымның қаралу нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның кеңсесінде қолма-қол беріледі.
Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға өтінішпен жүгіне алады.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін
қызмет көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар
13. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) көрсетілетін қызметті берушінің: control.edu.gov.kz;
2) орталықтың: www.naric-Kazahstan.kz;
3) Мемлекеттік корпорацияның: www.con.gov.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
14. Заңнамада белгіленген тәртіпте өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетінше жүруді, бағдарлануды жүзеге асыру қабілеттерінен немесе мүмкіндігінен толық немесе жартылай айырылған көрсетілетін қызметті алушылардан мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Бірыңғай байланыс орталығы 1414 арқылы өтініш беру жолымен Мемлекеттік корпорация қызметкері тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.
15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтері, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
16. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.
«Білім туралы құжаттарды
тану және нострификациялау»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша
Білім туралы құжаттарды тану және нострификациялау бойынша
мемлекеттік қызмет көрсету құны
№ п/п |
Қызмет атауы | Көрсетілетін қызметтер бірлігінің бағасы (теңге) |
---|---|---|
1 |
Негізгі орта және жалпы орта білім туралы құжаттарды тану |
10 256 |
2 |
Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттарды тану |
13 252 |
3 |
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттарды тану |
18 017 |
4 |
Негізгі орта және жалпы орта білім туралы құжаттарды нострификациялау |
12 117 |
5 |
Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттарды нострификациялау |
20 393 |
6 |
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім туралы құжаттарды нострификациялау |
26 299 |
7 |
Куәліктің телнұсқасын жасау |
5 765 |
«Білім туралы құжаттарды
тану және нострификациялау»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша
Нысан
Қазақстан Республикасы Білім және байланыс телефоны |
Білім туралы құжаттарды тану/нострификациялау туралы
өтініш
Сізден _____________________________________ мамандығы бойынша
___________________________________________________________ берген
құжатты берген білім беру ұйымы көрсетіледі
___________________________________________________________ құжатты
аттестат, диплом, куәлік көрсетіледі
__________________________________________________________ сұраймын.
тану, нострификациялау көрсетіледі
Оқыған елі _________________________________________________
көрсетіледі
Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпия
мәліметтерді пайдалануға келісім беремін « » 20___ж.
_____________
жеке қолы
Ескертпе * Өтініш иесі ұсынылған мәліметтердің дұрыстығына жауапты болады.
«Білім туралы құжаттарды
тану және нострификациялау туралы»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына 3-қосымша
Нысан
______________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,
әкесінің аты (бар болса) (бұдан әрі - Т.А.Ә.)
немесе ұйымның атауы)
___________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)
Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат
«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, «Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығы» ШЖҚ РМК, Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты «Білім туралы құжаттарды тану және нострификациялау туралы» мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:
Жоқ құжаттардың атауы:
1) _______________________________________;
2) _______________________________________;
3) ….
Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалған.
___________________________________________ _________
Т.А.Ә. (бар болса) (Орталық қызметкері) (қолы)
______________________________________ __________
Т.А.Ә. (бар болса) (Орталық қызметкері) (қолы)
Орындаушы: Т.А.Ә. ______________
Тел._____________
Алдым:_________________________
көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушының Т.А.Ә./қолы
«__» _______ 20 __ жылы
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 16 сәуірдегі
№ 212 бұйрығына
3 қосымша
«Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін
аккредиттеу» мемлекеттік қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер
1. «Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерін аккредиттеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі.
2. Мемлекеттік қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.
3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі беру қызметі беруші арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі
4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері көрсетілетін қызметті алушының өтініш тапсырған сәтінен бастап:
1) заңды тұлғалар - ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыратын ұйымдар - күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде;
2) ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғалар - ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыратын ғылыми ұйымдармен, жоғары оқу орындарымен еңбек қатынастарында тұратын ғылыми, инженерлік-техникалық және өзге де қызметкерлер, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті дербес жүзеге асыратын ғалымдар – күнтізбелік 5 (бес) күн ішінде;
3) жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты және (немесе) заңды тұлғаның атауы және орналасқан жері өзгерген жағдайда аккредиттелген субъектілер көрсетілетін қызметті беруші осы мемлекеттік қызмет стандарттың 10-тармағына сәйкес мәліметтерді растайтын құжаттармен бірге аккредиттеу туралы куәлікті қайта ресімдеу туралы өтініш береді - күнтізбелік 20 (жиырма) күн ішінде;
4) аккредиттеу туралы куәлік жоғалған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші аккредиттелген субъектінің жазбаша өтініші бойынша аккредиттеу туралы куәліктің телнұсқасын береді - күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде;
5) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыру кезек күтудің уақыты рұқсат ең ұзақ - 25 минут;
6) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ - 25 минут.
5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - осы мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аккредиттеу туралы куәлік.
Мемлекеттік қызмет нәтижелерінің тұсаукесері: қағаз.
7. Көрсетілетін қызметті беруші аккредиттеу туралы куәлік алған, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында орналастырылған куәліктердің қолданысын тоқтатқан аккредиттелген субъектілердің деректер базасын қалыптастырады.
8. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (әрі қарай – қызмет алушы) тегін көрсетіледі.
9. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма аралығында көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағ. 9.00-ден 18.00 дейін.
Көрсетілетін қызметті алушыны алдын ала жазу және оған жеделдетіп қызмет көрсету қарастырылмаған.
10. Аккредиттеу туралы куәлік осы мемлекеттік қызмет стандарты 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бес жыл мерзімге беріледі. Аккредиттеу туралы куәлік көрсетілетін қызметті алушыға немесе оның уәкілетті өкіліне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкес заңды тұлғаның атынан берілетін сенімхат немесе жеке тұлғаның атынан нотариалды расталған сенімхат негізінде қол қою арқылы беріледі.
11. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) Жеке тұлғалар:
осы мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
жеке куәліктің, жоғары білім туралы дипломның, магистр дипломының, ғылыми дәреже беру туралы дипломның, ғылыми атақ беру туралы аттестаттың (дипломның) көшірмелері немесе нотариалды расталған көшірмелері.
2) Заңды тұлғалар:
осы мемлекеттік қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
осы мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субъектінің рейтингтік парағы;
құрылтай құжаттарының нотариалды расталған көшірмелері: ұйым жарғысы, ұйымды заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркеу туралы куәлік немесе анықтама, ұйымның бизнес-сәйкестендіру нөмірі көшірмелері немесе нотариалды расталған көшірмелері;
рейтингілік парақта көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттардың көшірмелері.
Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші ұсынылған көшірмелерді түпнұсқалармен салыстырады (сәйкестендіру үшін талап етіледі), содан кейін қызмет алушыға қайтарады. Тұпнүсқаны салыстыру үшін ұсынылмаған жағдайда, құжаттарының нотариалды расталған көшірмелерді үсынылады.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін
қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының
шешіміне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
12. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін: шағымды жазбаша түрде министрлік басшысының немесе оны алмастырушы адамның атына осы мемлекеттік қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекен-жайға жазады;
көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына осы мемлекеттік қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекен-жайға жазады.
Қызмет алушының арызында көрсетіледі:
жеке тұлғалардың - тегі, аты, жөні, мекен жайы көрсетіледі;
заңды тұлғалар – оның аты, мекен жайы, шығыс нөмері және күні көрсетіледі. Өтініште қызметті алушының қолы болуы тиіс.
Шағымның қабылдануын растау шағымды қабылдаған тұлғаның аты-жөні, берілген шағымға жауапты алу мерзімі және орны көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) тіркеуі болып табылады.
Көрсетілетін қызметті берушінің мекен-жайына түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күнінің ішінде қаратуға жатады.
Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күнінің ішінде қарауға жатады.
13. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптары
14. Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекен-жайлары интернет-ресурстарында орналасқан:
1) Министрліктің: www.edu.gov.kz (Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8, Министрліктер үйі, 11 кіре-беріс);
2) қызметті берушінің www.control.edu.gov.kz (Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8, Министрліктер үйі, 11 кіре-беріс).
15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпараты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі, анықтама қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.
16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-23-66, 8 (7172) 74-23-99. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-777, 1414.
«Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық
қызметтің субъектілерін аккредиттеу»
мемлекеттік қызмет стандартына
1-қосымша
Аккредиттеу туралы куәлік
Астана қаласы «____» __________» 20____ жылы
«Ғылым туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 23-бабына сәйкес
__________________________________________________________________
(заңды тұлғаның атауы/жеке тұлғаның Тегі, Аты, Әкесінің аты (болса)
__________________________________________________________________
ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде
аккредиттеледі. Куәлік Қазақстан Республиканың мемлекеттік бюджет
қаражаты есебінен ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметі
конкурсына қатысу үшін беріледі.
Уәкілетті орган
М.О.
Серия ______ № ____________
«Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық
қызметтің субъектілерін аккредиттеу»
мемлекеттік қызмет стандартына
2-қосымша
__________________________
__________________________
Тегі, Аты, Әкесінің аты (болса)
Өтініш
(жеке тұлғалар үшін)
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде
____________________________________________________________________
өтініш берушінің Т.А.Ә.)
аккредиттеу өткізуді сұраймын.
қосымша:
№ |
Құжаттың атауы |
Бар екендігі туралы белгі |
1 |
Жеке куәліктің, жоғары білім туралы дипломның; магистр дипломының; ғылыми дәреже беру туралы дипломның; ғылыми атақ беру туралы аттестаттың (дипломның) нотариалды расталған көшірмелері. |
20___ жылы «____» «_____________»
_________________________________
(Қолы) Тегі, Аты, Әкесінің аты (болса)
Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалған құпия ақпараттарды пайдалануына рұқсат етемін 20___ жылы «____» «_____________» (қолы)
«Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық
қызметтің субъектілерін аккредиттеу»
мемлекеттік қызмет стандартына
3-қосымша
____________________________
____________________________
(субъектінің толық атауы)
___________________________
Өтініш
(заңды тұлғалар үшін)
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде
___________________________________________________________________
(заңды тұлғаның атауы)
аккредиттеу өткізуді сұраймын.
Қосымша:
№ |
Құжаттың атауы |
Бар екендігі туралы белгі |
1. 2. 3. 4. |
Субъектінің рейтингтік парағы. құрылтай құжаттарының нотариалды расталған көшірмелері: ұйым жарғысы, ұйымды заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, ұйымның бизнес-сәйкестендіру нөмірі. рейтингтік парақта көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттардың көшірмелері. |
20___ жылы «____» «_____________»
Басшы
_________________________________________________
(Мөр орны) (Қолы) Тегі, Аты, Әкесінің аты (болса)
Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалған құпия ақпараттарды пайдалануына рұқсат етемін 20___ жылы «____» «_____________» (қолы)
«Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық
қызметтің субъектілерін аккредиттеу»
мемлекеттік қызмет стандартына
4-қосымша
Субъектің рейтингтік парағы
(заңды тұлғалар үшін)
_______________________________________________________
(субъектінің атауы, заңды мекенжайы, телефон, факс,
құрылған жылы, web-сайт, е-mail)
р/с № |
Көрсеткіштердің мазмұны |
1-блок. Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет (мемлекеттік, салалық және нысаналы бағдарламаларға сәйкес) |
|
1. |
ҒЗЖ-на қаржыландырудың жалпы көлемі: |
2. |
Инновациялық жобалардың саны…………. |
3. |
Басқа ғылыми ұйымдардың материалдары бойынша рецензиялардың саны: |
4. |
Қазақстан Республикасы Заңының жобалары бойынша жүргізілген ғылыми сараптамалардың саны....... |
ЖИЫНЫ: |
|
2-блок. Ғылыми әлеуеттің сапалық және сандық көрсеткіштері |
|
5. |
Диссертациялық кеңестердің саны: |
6. |
Ғылыми дәрежесі бар қызметкерлер саны: |
7. |
Ғылыми дәреже алуға (ҒҰ қызметкерлерінің басшылығымен) Қазақстан Республикасының басқа ұйымдарының ізденушілері қорғаған (КСРО ЖАК, ҚР ЖАК және ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті бекіткен) диссертациялардың саны: |
8. |
Субъектілер кеңесінде азаматтар қорғаған диссертациялардың саны: |
9. |
Ғылыми дәрежесін алуға диссертациялар бойынша рецензиялардың саны: |
10. |
Диссертациялар субъекті қызметкерлерінің оппонент болу саны: |
11. |
Ұлттық ғылыми кеңес құрамындағы ғылыми қызметкерлер саны: |
12. |
Біліктілігін көтеру курстарынан өткен қызметкерлердің саны: |
13. |
Қызметінің бағыты бойынша ғылыми ұйымның жанындағы курстарда, семинарларда, циклдерде оқитын ғылыми қызметкерлердің саны......................... |
14. |
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге арналған тиісті жабдығы бар зертханалардың саны |
15. |
Сертификатталған немесе аттестатталған талдау, бақылау және т.б. әдістемелердің саны: |
ЖИЫНЫ: |
|
3-блок. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелері |
|
16. |
Өнертабысына алынған патенталды құжаттар саны........ |
17. |
Оң шешім алған патенталдылардың саны...... |
18. |
Өнертабысқа берілген өтінімдер саны........ |
19. |
Зияткерлік меншік объектісін тіркеу туралы алынған куәліктердің саны................. |
20. |
Мерзімді басылымдардағы мақалалардың, шолулардың саны: |
21. |
Баспа қызметі. |
22. |
Съездерге, конференцияларға және т.б. дайындалған баяндамалардың саны: |
23. |
Съездерде, конференцияларда басып шығарылған баяндама тезистерінің саны: |
ЖИЫНЫ: |
|
4-блок. Нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу |
|
24. |
Әзірленген бағдарламалар саны....... |
25. |
Әзірленген және бекітілген директивалық, нормативтік құжаттар саны.................. |
26. |
Жоғары тұрған инстанцияға дайындалған ресми анықтамалар саны: |
27. |
Жоғары тұрған органдарға ғылыми ұйым қызметінің жекелеген бағыттарын реформалау жөнінде дайындалған және ұсынылған құжаттардың саны: |
ЖИЫНЫ: |
|
5-блок. Қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелері (ұйымдардың бухгалтерлік балансы қоса беріледі) |
|
28. |
Негізгі қаражаттың өсімі +/-: |
29. |
Игерілген қаражаттың орташа жылдық құны: |
30. |
Жоспардан ауытқу +/-: |
ЖИЫНЫ: |
|
6-блок. Қоғамдық іс-шараларға қатысу және БАҚ |
|
31. |
Халықаралық деңгейдегі съездердің, конференциялардың, симпозиумдардың, семинарлардың жұмысына қатысатын қызметкерлер саны: |
32. |
Өңірлік деңгейдегі съездердің, конференциялардың, симпозиумдардың, семинарлардың жұмысына қатысушылардың саны: |
33. |
Халыққа арнап теледидарда, радиода сөз сөйлеу, лекция оқу саны......... |
34. |
Тұрақты жұмыс істейтін түрлі комитеттерге, кеңестерге, қауымдастықтарға, академияларға және т.б. мүшелігі: |
ЖИЫНЫ: |
|
7-блок. Жақын және алыс шетелдердегі ғылыми ұйымдармен ынтымақтастық |
|
35. |
Ашылған жаңалықтарды беруге жасалған лицензияланған келісімдердің саны......................... |
36. |
Шығармашылық ынтымақтастық, ғылыми жетістіктерді енгізу туралы жасалған шарттардың саны: |
37. |
Қызметкерлер әзірлеген, енгізген ғылыми-техникалық өнертабыстардың саны: |
38. |
Мыналарды: |
39. |
Наградалар, сыйлықтар саны: |
ЖИЫНЫ: |
|
БАРЛЫҒЫ: |
Субъектінің рейтингін анықтау үшін жоғарыда
келтірілген деректердің дұрыстығын растаймын
Басшы
М.о. _____________ ________________________________
Қолы, Тегі, Аты, Әкесінің аты
(болса)
Қысқарған сөздердің түсіндіру ескертепесі:
* АЕК - Айлық есеп көрсеткіші
* ҒЗЖ - ғылыми-зерттеу жұмысы
* КСРО ЖАК - КСРО Жоғары аттестаттау комитеті
* ҚР БҒМ БҒСБК – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 16 сәуірдегі
№ 212 бұйрығына
4-қосымша
«Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер
1. «Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.
3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Ұлттық тестілеу орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:
1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы;
2) «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
1) көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған сәттен бастап – 25 минут;
2) құжаттар пакетін тапсыру үшін күтудің барынша рұқсат етілген уақыты – 20 минут;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің барынша рұқсат етілген ұзақтығы 3 (үш) сағат;
5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: - электронды және (немесе) қағаз түрінде.
6. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі 1-қосымшаға сәйкес Қазақстан Рееспубликасының Мемлекеттік стандарттарына сәйкес қазақ тілін меңгеру деңгейлерінің бірі: қарапайым, базалық, орта, ортадан жоғары және жоғары деңгейлері бойынша тілді меңгергендігін растайтын мемлекеттік сертификат.
Порталда мемлекеттік қызмет көрсетуді қарау нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат форматында жіберіледі.
Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті қағаз жеткізгіште алу үшін өтініш берген жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, қағазға басып шығарылады және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолымен расталады.
7. Мемлекеттік қызмет ақылы түрде жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – қызмет алушы) көрсетіледі.
Мемлекеттік қызмет көрсету құнын «Мемлекеттік мүлік туралы» 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қызмет беруші Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің келісімі бойынша осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес шығыстар есебін есепке алып айқындайды.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құнын төлеу қолма-қол және қолма-қол ақшасыз нысанда екінші деңгейдегі банктер, банктік операциялардың жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы іске асырылады.
Мемлекеттік қызметті алу үшін электронды сұраныс жіберілген жағдайда, төлем электронды үкіметтің «төлем шлюзі» (бұдан әрі - ЭҮТШ) арқылы жүзеге асырылады.
8. Жұмыс кестесі:
1) қызмет берушіде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, өтінішті қабылдау және көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырылады.
Алдын ала жазылу осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы бойынша жүзеге асырылады.
2) портал - тәулік бойы жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілісті қоспағанда (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс күні аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінгенде өтініш қабылдау және көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
9. Көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
2) жеке басын растайтын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
3) төлемді растайтын құжат.
порталға:
1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес сұрау;
Қызмет алушының жеке басын растайтын құжаттардың, қызметті алушының төлемді растаған құжатының мәліметін (ЭҮТШ арқылы төленген жағдайда) «электрондық үкіметтің» шлюзы арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы барлық қажетті құжаттарды берген кезде «жеке кабинетіне» мемлекеттік қызмет нәтижесін алу үшін күні мен уақытын көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсетуге сұраудың қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ хабарлама-есеп жіберіледі.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызмет берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
10. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жазбаша түрде көрсетілетін қызметті берушінің басшысының не оны алмастырушы тұлғаның атына осы мемлекеттік қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша беріледі.
Шағымның қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның тегі және аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны анықтау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
Көрсетілетін қызметті берушінің мекен-жайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
Портал арқылы жүгінгенде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты 1414 бірыңғай байланыс-орталығы бойынша алуға болады.
Шағым портал арқылы жолданғанда қызмет берушінің шағымды өңдеу барысында жаңартылған жүгінгені туралы ақпарат «жеке кабинетте» қол жетімді (жеткені, тіркелгені, орындалғаны, қаралғаны не қараудан бас тартқаны туралы белгі).
Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесімен келіспеген жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күн ішінде қарауға жатады.
11. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте сотқа жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып
қойылатын өзге де талаптар
12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) көрсетілетін қызметті берушінің: info@kazakhtest.kz интернет-ресурсында (Астана қаласы, Победа көшесі, 67, 2 этаж);
2) порталда орналасқан.
13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы «жеке кабинеті», көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметінің байланыс телефондары: 8 (7172) 51-83-06, 8 (7172) 51-83-10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы: 8-800-080-777, 1414.
«Қазақ тілін білу деңгейін бағалау
(ҚАЗТЕСТ)» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына 1-қосымша
Нысан
Өтінішті толтырған күні
______
Серия ______ СЕРТИФИКАТ № __________
Қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалау жүйесі – ҚАЗТЕСТ
Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзыреттіліктері
бойынша ________ деңгейін меңгергендігін және тест бөліктерінен
мынадай нәтижелер көрсеткендігін растайды.
Бөліктер ____________ Дұрыс жауаптардың пайыздық көрсеткіші
1. Тыңдалым (30 тапсырма) ____балл____%_
2. Лексика-грамматика (70 тапсырма) _____балл____%_
3. Оқылым (50 тапсырма) ____балл____%_
4. Жазылым (3 тапсырма) _____балл____%_
___________________________________________________________
Барлығы _____балл____%_
М.О
Ұлттық тестілеу
орталығының өкілі:______________________ 20 жылы _______
Тұлғаны куәләндыратын құжат болған Жарамды мерзімі – 2 жыл
жағдайда күші бар.
Действителен при предъявлении
документа, удостоверяющего личность.
«Қазақ тілін білу деңгейін бағалау
(ҚАЗТЕСТ)» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына 2-қосымша
Нысан
«Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының құны
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының атауы |
Бағасы |
«Қазақ тілін білу деңгейін бағалау (ҚАЗТЕСТ)» |
4841 теңге |
«Ұлттық тестідеу орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының білім беру ұйымдарында білім деңгейін тесттік бақылау өткізу кезінде қосымша көрсетілетін қызметтерге арналған бағалар прейскурантымен анықталған. Бағалар прейскуранты уәкілетті орган – Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетімен келісілген.
«Қазақ тілін білу деңгейін бағалау
(ҚАЗТЕСТ)» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына 3-қосымша
ӨТІНІШ
Қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалау жүйесі - ҚАЗТЕСТ бойынша тестілеу (қызмет түрі)
1. Тестіленушінің Т.А.Ә. (әкесінің аты бар болса) _____________
2. Ұлты _______________________________________________________
3. Туған жылы _________________________________________________
4. Жұмыс орны, лауазымы _______________________________________
5. Байланыс телефондары _______________________________________
6. Тестілеу түрі:
Деңгейді анықтау: Деңгейді бағалау:
Жалпы менгеру Қарапайым
Базалық
Орта
Ортадан жоғары
Жоғары
7. Сынақтан өтетін мерзімі, уақыты:
Күні Айы Жылы
сағат минут
Ескертпе ______________________________________________________
Қолтаңба ____________
Өтінішті қабылдаған қызметкер
______________________________________________
( Т.А.Ә. әкесінің аты бар болса)