Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 17 қаңтарда № 8275 тіркелді.

Жаңартылған

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 04.12.2015 № 676 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 5-бабының 6) тармақшасына сәйкес және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қарашадағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 195 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес 1 жастан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейін балаларды оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 1 жастан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейін балаларды оқыту орыс тілінде жүргізілетін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары бекітілсін;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 195 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Мектепке дейінгі және орта білім департаменті (Ж.А. Жонтаева):

      1) осы бұйрықтың белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;

      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр М.А. Әбеновке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2013 жылғы 1 қыркүйектен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Министр Б. Жұмағұлов

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
1-қосымша

1 жастан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейін балаларды оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 195 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Білім беру салалары/ Ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жас тобы (1 жастан бастап)

Кіші топ (2 жастан бастап)

Ортаңғы топ (3 жастан бастап)

Ересек топ (4 жастан бастап)

Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) (5-жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Қатынас"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Орыс тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

2

2,5

2,5

2,5


Математика негіздері

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

-

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

0,5

1

1

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,5

0,25

0,25

0,5

1

Жапсыру

-

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

-

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

-

0,5

0,5

0,5

6

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

7-10 минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут

7

Апталық оқу жүктемесінің көлемі

7

9

11

12

17

8

Вариативтік компонент*

-

-

1

2

3

9

Барлығы

7

9

12

14

20

      *іс-әрекет түрлері (ойын, дербес, шығармашылық), тілдерді үйрету, жеке жұмыс.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
2-қосымша

1 жастан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейін балаларды оқыту орыс тілінде жүргізілетін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

      Ескерту. 2-қосымшамен толықтырылды – ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 10.10.2018 № 556 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 195 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

Білім беру салалары/ Ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жас тобы (1 жастан бастап)

Кіші топ (2 жастан бастап)

Ортаңғы топ (3 жастан бастап)

Ересек топ (4 жастан бастап)

Мектепалды даярлық тобы (сыныбы) (5-жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Қатынас"

1

1

2,5

3

6


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Қазақ тілі

-

-

1

1

2

3

"Таным"

1

2

2,5

2,5

2,5


Математика негіздері

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

-

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

0,5

1

1

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,5

0,25

0,25

0,5

1

Жапсыру

-

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

-

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

-

0,5

0,5

0,5

6

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

7-10 минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут

7

Апталық оқу жүктемесінің көлемі

7

9

11,5

12,5

18

8

Вариативтік компонент*

-

-

0,5

1,5

2

9

Барлығы

7

9

12

14

20

      *іс-әрекет түрлері (ойын, дербес, шығармашылық), тілдерді үйрету, жеке жұмыс.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
3-қосымша

Мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

      Ескерту. Бұйрық 3-қосымшамен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 19.11.2014 № 479 (алғашқы жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысққа енгізіледі); жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 12.01.2022 № 5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

Мүмкіндіктері шектеулі балалардың қазақ тілінде жүргізілетін 1 жастан 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары


п/п

Көру қабілеті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап)

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Орыс тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Таным

2

3

3

3

2


Көру түйсігі**

 
1

 
1,5

 
1,5

 
1,5

 
1


Кеңістікте бағдарлай білу

1

1,5

1,5

1,5

1

7

Әлеумет

0,5

1

1

1

1


Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

0,5

1

1

1

1

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9,5

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


*Кіші топтар бойынша тифлопедагог өтеді, көзі көрмейтін балалармен жекелей жұмыс жасалады
** Көзі көрмейтін балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және сипап сезуді дамыту бойынша түзеу оқу қызметі жүргізіледі. Қалған балалармен сезіну және сипап сезуді дамыту түзеу оқу қызметінің жоғарыда көрсетілген барлық түрлерінде жүргізіледі.

      *қызмет түрлері (ойын, өзіндік, шығармашылық), тілдерді үйрену, жеке жұмыс.


п/п

Есту қабілеті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

4


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

1

Қазақ (орыс тілінде оқытылатын топтарда) тілі Орыс (қазақ тілінде оқытатын топтарда) тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

1

1

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Коммуникация

2

2

3,5

4

4


**** Тіл дамыту

1

1

1

2

2


Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту

1

1

2,5

2

2

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

20


* Ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді оқыту құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәреже) балалармен жүргізіледі.
** Көркем әдебиетті оқу сюжеттік-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі
*** Арнайы педагог (сурдопедагог) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді
**** Ымдау тілін естімейтін балалар (мектепалды даярлық тобы) 1 сағат көлемінде оқиды

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Қазақ (орыс тілінде оқытылатын топтарда) тілі Орыс (қазақ тілінде оқытатын топтарда) тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

0,5

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Естествознание

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтық)*

6

Денсаулық

 
2

 
3

 
3,5

 
4

 
5


Емдік дене тәрбиесі (суда немесе құрлықта)

1

1

1,5

2

2


Түзеу жұмыстары *

1

2

2

2

3

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

22


* Арнайы педагогтер (дефектолог, логопед) түзеуді қажет ететін кіші топтар бойынша жүргізеді.

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Интеллекті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

1

2

2

2

2

Мәдени-тазалық дағдылары

2

1

1

1

0,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1,5

1,5

2

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

3

"Таным"

1

1,5

2

2

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,5

1

1

1,5

Аппликация

0,25

0,5

0,5

0,5

1,5

Музыка

1

1

1

1

1

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу (қол еңбегі, шаруашылық-тұрмыстық еңбек)

-

0,5

0,5

1

1


Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Таным

1

2

2

2

2


Ойынға үйрету

1

1

1

1

0,5


Ойлауды қалыптастыру

-

0,5

0,5

0,5

1


Сенсорика

-

0,5

0,5

0,5

0,5

7

Әлеумет

1

2

2

2

1,5


Қоршаған ортамен танысу

0,5

0,5

0,5

1

0,5


Коммуникация

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5


Түзеу жұмыстары

-

1

1

0,5

0,5

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(1 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1,5

Орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда)

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

0,5

-

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1,5

1,5

1,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1,5

1,5

1,5

0,5

Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзеу

 
1,5

 
3

 
3

 
3


Қоршаған ортамен танысу және сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1


Сенсорика

0,5

1

1

1


Коррекционная работа

0,5

1

1

1

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

15

16

20


Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтағы) арнайы педагог (дефектологтармен) кіші топтарда немесе түзеуге мұқтаж балармен жеке жүргізіледі

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут


п/п

Сөйлеу тілі жалпы дамымаған

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1,5

2

3,5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

0,5

0,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1

Орыс тілі(қазақтілінде оқытатын топтарда)

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

-

-

Жаратылыстану

-

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1

1

1

2


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Коммуникация

 
3

 
3

 
4

 
4


Тіл дамыту

2

2

3

2


Сауат ашу негіздері

-

-

-

1,5


Дыбыс айту

1

1

1

1

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

14

16

20

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25
минут

25-30
минут

Дамуында күрделі бұзылыстар бар балалар 1 жастан 1-сыныпқа дейін

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Топтар бойынша аптасына өтілетін сағаттар саны

I деңгей (2-4 жас)

II деңгей (4-6 жас)

III деңгей 6-7 (8) жас

1

Денсаулық

3

3

3


Дене шынықтыру

3

2,5

2,5


Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

0,5

0,5

2

Коммуникация

1

1

1


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

3

Таным

1

1,5

3


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

0,5

0,5

1


Құрастыру

-

0,5

1


Жаратылыстану

0,5

0,5

1

4

Шығармашылық

3

3

3,5


Сурет салу/Тифлографика

1

1

1


Мүсіндеу

1

1

1,5


Музыка

1

1

1

5

Әлеумет

1

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

*"Коммуникация"

5

5

5


Ымдау, дактильді-жанаспалы сөйлеуді қалыптастыру (көру және есту қабілетінің аралас бұзылуымен)

2

2

2


Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін)

2

2

2


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

7

Таным

2

3

3


Сенсорика

1

1

1


Кеңістікте бағдарлай білу

1

2

2

8

Әлеумет

2

3

2,5


Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

1

1

0,5


Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру

1

1

1


Үй еңбегі және басқа жағдайларда мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

-

1

1

9

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

18

20,5

22

* Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру кезінде біріктірілген бұзылыстардың түріне байланысты жұмыс түрлерінің бірі таңдалады:
дактильді-байланыс байланыс нысандары;
- сөйлеудің ойнатқыш / дыбыстық жағы бұзылған жағдайда (церебральды сал ауруы, алалия кезінде) объектілерді-символдарды, суреттерді пайдалануға байланысты комуникация дағдылары қалыптасады;
- күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады, жұмысты дефектолог, логопед және тәрбиеші кіші топтар бойынша немесе жеке жүргізеді;
- бұл мүмкін болмаған жағдайда сағат коммуникацияның балама түрлерін қалыптастыруға беріледі.
"Тифлографика" ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті алғашқы көру қабілеті бұзылған балаларға арналған: егер көру мүмкіндігі болса, онда бала тәрбиешімен сурет салуды үйренеді, терең көру қабілеті бұзылған жағдайда арнайы мұғаліммен Тифлографияны меңгереді.

Мектепке дейінгі тәрбиенің үлгілік оқу жоспары мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және 1 жастан бастап орыс тілінде оқытатын 1-сыныпқа қабылданғанға дейін


п/п

Көру қабілеті бұзылған балалар үшін

Білім беру саласы / ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негізі

-

-

-

-

2

Қазақ тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

Таным

2

3

3

3

2


** Көру қабілеті

 
1

 
1,5

 
1,5

 
1,5

 
1


Кеңістіктегі бағдарлау

1

1,5

1,5

1,5

1

7

Әлеумет

0,5

1

1

1

1


Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

0,5

1

1

1

1

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9,5

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут



* Арнайы педагог (тифлопедагог) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді
** Көзі көрмейтін балалармен көру қабілетін дамытудың орнына жанасу және ұсақ моториканы дамыту бойынша түзеу оқу қызметі жүргізіледі. Басқа балалармен жанасу мен ұсақ моториканы дамыту жоғарыда аталған түзеу жаттығуларының барлық түрлерінде жүзеге асырылады.

      * қызмет түрлері (ойын, өзіндік, шығармашылық), тілдерді үйрену, жеке жұмыс.


п/п

Есту қабілеті бұзылған балалар үшін

Білім беру саласы / ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

4


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

1

Қазақ тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

1

1

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5


Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Коммуникация

2

2

3,5

4

4


**** Тіл дамыту

1

1

1

2

2


Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту

1

1

2,5

2

2

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

20


* Ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді оқыту құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәреже) балалармен жүргізіледі.
** Көркем әдебиетті оқу сюжеттік-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі
*** Арнайы педагог (сурдопедагог) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді
**** Ымдау тілін естімейтін балалар (мектепалды даярлық тобы) 1 сағат көлемінде оқиды

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1

1

1

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

2

Қазақ тілі

-

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

1

1,5

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

0,5

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3,5

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

0,5

1

Музыка

1

1

1

1

2

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

0,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,5

0,5

0,5

0,5

Арнайы түзеу оқу қызметі (кіші топтық)*

6

Денсаулық

2

3

3,5

4

5


Емдік дене тәрбиесі (суда немесе құрлықта)

1

1

1,5

2

2


Түзеу жұмыстары *

1

2

2

2

3

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

11

15

16

22


* Арнайы педагогтермен (дефектологтар, логопед) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді.

8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Интеллекті бұзылған балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Ерте жастағы топ
(1 жастан бастап

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3

3


Дене шынықтыру

1

2

2

2

2,5

Мәдени-тазалық дағдылары

2

1

1

1


Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

1,5

1,5

2

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

-

1

3

"Таным"

1

1,5

2

2

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

-

1

1

1

Сенсорика

0,5

0,5

-

-

-

Құрастыру

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

2

3

3

3,5

5


Сурет салу

0,5

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,5

1

1

1,5

Аппликация

0,25

0,5

0,5

0,5

1,5

Музыка

1

1

1

1

1

5

"Әлеумет"

-

0,5

0,5

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу (қол еңбегі, шаруашылық-тұрмыстық еңбек)

-

0,5

0,5

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Таным

1

2

2

2

2


Ойынға үйрету

1

1

1

1

0,5


Ойлауды қалыптастыру

-

0,5

0,5

0,5

1


Сенсорика

-

0,5

0,5

0,5

1

7

Әлеумет

1

2

2

2

1,5


Қоршаған ортамен танысу

0,5

0,5

0,5

1

0,5


Коммуникация

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5


Түзеу жұмыстары

-

1

1

0,5

0,5

8

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

9

13

15

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10
минут

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

2

2,5

5


Сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1,5

Қазақ тілі

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

0,5

-

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1,5

1,5

1,5

1,5


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1,5

1,5

1,5

0,5

*Арнайы түзеу оқу қызметі

6

Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзеу

 
1,5

 
3

 
3

 
3


Қоршаған ортамен танысу және сөйлеуді дамыту

0,5

1

1

1


Сенсорика

0,5

1

1

1


Түзеу жұмысы

0,5

1

1

1

7

Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

15

16

20


Арнайы түзеу оқу қызметін (кіші топтар) арнайы педагогтер (дефектологтар) кіші топта немесе түзеуге мұқтаж балалармен жеке жүргізеді.

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут


п/п

Сөйлеу тілі жалпы дамымаған

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Жас тобы

Кіші топ
(2 жастан бастап)

Орта топ
(3 жастан бастап)

Ересек топ
(4 жастан бастап)

Мектепалды
даярлық тобы (сыныбы)
(5жастан бастап)

1

"Денсаулық"

3

3

3

3


Дене шынықтыру

3

3

3

2,5

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

-

-

0,5

2

"Коммуникация"

1

1,5

2

3,5


Сөйлеуді дамыту

0,5

0,5

0,5

0,5

Көркем әдебиет

0,5

0,5

1

1

Сауат ашу негіздері

-

-

-

1

Қазақ тілі

-

0,5

0,5

1

3

"Таным"

2

2,5

2,5

2,5


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

1

1

1

Құрастыру

1

0,5

0,5

0,5

Сенсорика

1

0,5

-

-

Жаратылыстану

-

0,5

1

1

4

"Шығармашылық"

3

3

3,5

5


Сурет салу

1

1

1

1

Мүсіндеу

0,25

0,25

0,5

1

Аппликация

0,25

0,25

0,5

1

Музыка

1,5

1,5

1,5

2

5

"Әлеумет"

1

1

1

2


Өзін-өзі тану

-

-

-

1

Қоршаған ортамен танысу

1

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі *

6

Коммуникация

3

3

4

4


Тіл дамыту

2

2

3

2


Сауат ашу

-

-

-

1,5


Дыбыс айту

1

1

1

1


Ұйымдастырылған және арнайы түзеу оқу қызметінің жалпы көлемі

13

14

16

20

9

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30 минут

Дамуында күрделі бұзылыстар бар балалар 1 жастан 1-сыныпқа дейін

Білім беру салалары/ұйымдастырылған оқу қызметі

Топтар бойынша аптасына сағат саны

I деңгей
(2-4 жас)

II деңгей
(4-6 жас)

III деңгей
(6-7 жас (8)

1

Денсаулық

3

3

3


Дене шынықтыру

3

2,5

2,5


Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

-

0,5

0,5

2

Коммуникация

1

1

1


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

3

Таным

1

1,5

3


Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

0,5

0,5

1


Құрастыру

-

0,5

1


Жаратылыстану

0,5

0,5

1

4

Шығармашылық

3

3

3,5


Сурет салу/Тифлографика

1

1

1


Мүсіндеу

1

1

1,5


Музыка

1

1

1

5

Әлеумет

1

1

1


Әлеуметтік дамыту және еңбекке баулу

1

1

1

Арнайы түзеу оқу қызметі*

6

*"Коммуникация"

5

5

5


Көру және есту қабілеттерінің қатар бұзылыстары болған кездегі ыммен, дактильді-қатынас сөйлеуді қалыптастыру

2

2

2


Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін)

2

2

2


Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

1

1

1

7

Таным

2

3

3


Сенсорика

1

1

1


Кеңістікте бағдарлай білу

1

2

2

8

Әлеумет

2

3

2,5


Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

1

1

0,5


Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру

1

1

1


Домашний труд и поведение в других ситуациях

-

1

1

9

Үй еңбегі және басқа жағдайларда мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

18

20,5

22

Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру кезінде біріктірілген бұзушылық түріне байланысты жұмыс түрлерінің бірі таңдалады:
- при сочетанных бұзылуы, есту және көру қабілеті қалыптасады жостово-байланыс, тактильно-байланыстық нысанын коммуникация;
- сөйлеудің ойнатқыш / дыбыстық жағы бұзылғанда (балалардың церебралды сал ауруы, алалия кезінде) символдар, суреттер-заттарды пайдаланумен байланысты қарым-қатынас дағдылары қалыптасады;
- күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады, жұмысты дефектолог, логопед және тәрбиеші кіші топтар бойынша немесе жеке жүргізеді; бұл мүмкін болмаған жағдайда сағат коммуникацияның балама түрлерін қалыптастыруға беріледі.
"Тифлографика" ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті алғашқы көру қабілеті бұзылған балаларға арналған: егер көру мүмкіндігі болса, онда бала тәрбиешімен сурет салуды үйренеді, терең көру қабілеті бұзылған жағдайда арнайы мұғаліммен Тифлографияны меңгереді.