Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 04.12.2015 № 676 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 5-бабының 6) тармақшасына сәйкес және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
1.Мыналар:
1)
осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес 1 жастан 5 (6) жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға арналған үлгілік оқу жоспары;
2)
осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес 5 жастан 6 (7) жасқа дейінгі балаларды мектепалды даярлау сыныптары мен топтарына арналған үлгілік оқу жоспары бекітілсін;
3)
осы бұйрықтың 3-қосымшаға сәйкес мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту үшін үлгілік оқу жоспары бекітілсін.
Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 19.11.2014 № 479 (алғашқы жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысққа енгізіледі) бұйрығымен.
2. Мектепке дейінгі және орта білім департаменті (Ж.А. Жонтаева):
1) осы бұйрықтың белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр М.А. Әбеновке жүктелсін.
4. Осы бұйрық 2013 жылғы 1 қыркүйектен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.
* ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің аясынан тыс мектепке дейінгі ұйымдардың тақырыптық бағыты бойынша жұмыс, эксперимент
жұмысы, педагогтердің шығармашылық жұмыстары, дарынды балалармен жұмыс, ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінен тыс балалардың қызығушылығы бойынша жұмыс және шет тілдерін үйрету.
* ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің аясынан тыс мектепке дейінгі ұйымдардың тақырыптық бағыты бойынша жұмыс, эксперимент жұмысы, педагогтердің шығармашылық жұмыстары, дарынды балалармен жұмыс, ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінен тыс балалардың қызығушылығы бойынша жұмыс және шет тілдерін үйрету.
Ескерту. Бұйрық 3-қосымшамен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 19.11.2014 № 479 (алғашқы жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысққа енгізіледі) бұйрығымен.
Сөйлеу тілі жалпы дамымаған 2 - 7 жас
|
|
№
|
Білім беру салалары
|
І кіші топ 2-3 жас
|
ІІ кіші топ 3-4 жас
|
Ортаңғы топ 4-5 жас
|
Ересектер тобы 5-6 жас
|
Дайындық тобы
6-7 жас
|
|
Жалпы білімдік ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
|
І
|
Денсаулық
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Дене
шынықтыру
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
2
|
Қауіпсіз тәртіп негіздері, валеология
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
II
|
Коммуникация
|
-
|
-
|
-
|
2
|
4
|
1
|
Көркем
әдебиет
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
2
|
Тілдер
(мемлекеттік тіл
қазақ тілінде тәрбиелеп
және оқыту топтарда жүргізілмейді)
|
-
|
-
|
-
|
1
|
3
|
III
|
Таным
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
Сенсорика
|
0,75
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
-
|
0,5
|
1
|
1
|
1,5
|
3
|
Құрастыру
|
0,25
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
4
|
Экология негіздері
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,25
|
5
|
Қоршаған
ортамен таныстыру
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,75
|
IV
|
Шығармашылық
|
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
1
|
Бейнелеу
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Мүсіндеу
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
3
|
Жапсыру
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
4
|
Музыка
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
V
|
Әлеуметтік орта
|
-
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Қоршаған ортамен таныстыру
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
2
|
Экология
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
3
|
Өзін-өзі тану
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
|
Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті
|
VІ
|
Коммуникация
|
2
|
5
|
5
|
5
|
5
|
1
|
Тіл дамыту
|
2
|
5
|
5
|
3
І-жартыжылдық
2
ІІ-жартыжылдық
|
2
|
2
|
Сауат ашу және жазу негіздері
|
|
|
|
|
2
|
3
|
Дыбыс айту қабілеті
|
|
|
|
2
І- жартыжылдық
3
ІІ-жартыжылдық
|
1
|
Ұйымдастырылған және арнайы оқу
іс-әрекетінің жалпы көлемі
|
10
|
14
|
15
|
20
|
23
|
Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
|
10-15
минут
|
15-20
минут
|
20-25
минут
|
25-30
минут
|
25-30 минут
|
Көру қабілеті бұзылымымен 2 - 7 жас
|
№
|
Білім беру салалары
|
І кіші топ 2-3 жас
|
ІІ кіші топ
3-4 жас
|
Ортаңғы топ 4-5 жас
|
Ересектер тобы 5-6 жас
|
Дайындық тобы
6-7 жас
|
|
Жалпы білімдік ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
|
І
|
Денсаулық
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Дене
шынықтыру
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
2
|
Қауіпсіз
мінез-құлық негіздері, валеология
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
ІІ
|
Коммуникация
|
1
|
2
|
2
|
4
|
6
|
1
|
Тіл дамыту
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
Көркем әдебиет
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
3
|
Сауат ашу
және жазу негіздері
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1,5
|
4
|
Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)
|
-
|
0,5
|
0,5
|
2
|
3
|
III
|
Таным
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
Сенсорика
|
0,75
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
-
|
0,5
|
1
|
1
|
1,5
|
3
|
Құрастыру
|
0,25
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
4
|
Экология негіздері
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,25
|
5
|
Қоршаған ортамен таныстыру
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,75
|
IV
|
Шығармашылық
|
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
1
|
Бейнелеу
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Мүсіндеу
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
3
|
Жапсыру
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
4
|
Музыка
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
V
|
Әлеуметтік
орта
|
-
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Қоршаған ортамен таныстыру
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
2
|
Экология
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
3
|
Көркем
әдебиет
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
4
|
Өзін-өзі тану
|
|
|
|
1
|
1
|
|
Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті (ішкі топтық)
|
VI
|
Таным
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
1
|
Көру түйсігі**
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Кеңістікте бағдарлай білу
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
VІІ
|
Әлеуметтік орта
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
Ұйымдастырылған және арнайы
оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі
|
14
|
16
|
17
|
22
|
25
|
Оқу
іс-әрекетінің
ұзақтығы
|
10-15 минут
|
15-20 минут
|
20-25 минут
|
25-30
минут
|
25-30
минут
|
* Бала бақшаның өзіне тән ерекшіліктерін және ұйымдастырылған оқу-ісі шеңберінен шығатын жұмыстар:
балалардың бұзылымды көру функцияларын дамыту бойынша тәрбиешілердің жұмысы (офтальмолог дәрігердің ұсынымы бойынша);
топтық оқу әдістерінде бағдарламаны еңгермейтін балалармен тәрбиешілердің жекелік жұмыстары;
тәрбиешілердің балалармен мамандардың тапсырмасы бойынша жұмысы; педагогтардың шығармашылық жұмысы.
|
** Жаппай соқырлығы бар балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және ұсақ моторикасын дамыту бойынша түзеу-оқу жұмыстары жүргізіледі.
Басқа балалармен сезіну мен ұсақ моторикасын дамыту жоғарыда аталған барлық түзеу-оқу ісінде жүргізіледі.
|
Есту қабілеті бұзылған 2- 7 жас
|
№
|
Білім беру салалары
|
І кіші топ 2-3 жас
|
ІІ кіші топ 3-4 жас
|
Ортаңғы топ 4-5 жас
|
Ересектер тобы 5-6 жас
|
Дайындық тобы
6-7 жас
|
І
|
Денсаулық
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Дене шынықтыру
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
2
|
Валеология
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
II
|
Коммуникация
|
-
|
-
|
1
|
2
|
3
|
1
|
Тіл дамыту
|
-
|
-
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
Көркем
әдебиет
|
-
|
-
|
-
|
0,5
|
0,5
|
3
|
Сауат ашу
және жазу негіздері
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1,5
|
III
|
Таным
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
Сенсорика
|
0,75
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
-
|
0,5
|
1
|
1
|
1,5
|
3
|
Құрастыру
|
0,25
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
4
|
Экология негіздері
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,25
|
5
|
Қоршаған ортамен таныстыру
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,75
|
IV
|
Шығармашылық
|
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
1
|
Бейнелеу
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Мүсіндеу
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
3
|
Жапсыру
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
4
|
Музыка
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
V
|
Әлеуметтік орта
|
-
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Қоршаған ортамен таныстыру
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
2
|
Экология
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
3
|
Көркем әдебиет
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
4
|
Өзін-өзі тану
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
|
Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті
|
VІ
|
Коммуникация
|
1
|
3
|
3
|
3
|
3
|
1
|
Тіл дамыту
|
-
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Есту түйсігін дамыту және дыбыс айтуын қалыптастыру
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Ұйымдастырылған
және арнайы оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі
|
9
|
12
|
14
|
18
|
20
|
Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
|
10-15
минут
|
15-20
минут
|
20-25
минут
|
25-30
минут
|
25-30
минут
|
Ақыл-ой кемістігімен 2-7 (8) жас
|
№
|
Білім беру салалары
|
І кіші топ 2-3 жас
|
ІІ кіші топ 3-4 жас
|
Ортаңғы топ 4-5 жас
|
Ересектер тобы 5-6 жас
|
Дайындық тобы
6-7(8) жас
|
I
|
Денсаулық
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Дене
шынықтыру
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
2
|
Мәдени-гигиеналық дағдылар
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
ІI
|
Коммуникация
|
1
|
2
|
2
|
3
|
3
|
1
|
Тіл дамыту
және көркем әдебиетпен таныстыру
|
0,5
|
1,5
|
1,5
|
2
|
2
|
2
|
Көркем әдебиеті
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
III
|
Таным
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
Сенсорика
|
1
|
0,5
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Ойынға үйрету
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
3
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
4
|
Құрастыру
|
-
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
5
|
Қоршаған ортамен танысу
|
1
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
IV
|
Шығармашылық
|
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
1
|
Мүсіндеу
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
2
|
Жапсыру
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
3
|
Бейнелеу
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
4
|
Музыкалық тәрбие
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
V
|
Әлеуметтік орта
|
-
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Әлеуметтік даму және еңбек тәрбиесі
|
-
|
1
|
1
|
2
|
2
|
Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті
|
Түзеу жұмыстары
|
1
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Ұйымдастырылған және арнайы оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі
|
10
|
12
|
14
|
19
|
21
|
Оқу
іс-әрекетінің
ұзақтығы
|
10-15
минут
|
15-20
минут
|
20-25
минут
|
25-30
минут
|
30-35
минут
|
Психикалық дамуы тежелгенмен 2-7(8) жас
|
№
|
Білім беру салалары
|
І кіші топ 2-3 жас
|
ІІ кіші топ 3-4 жас
|
Ортаңғы топ 4-5 жас
|
Ересектер тобы 5-6 жас
|
Дайындық тобы
6 -7(8) жас
|
I
|
Денсаулық
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Дене
шынықтыру
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
2
|
Қауіпсіз
тәртіп
негіздері, валеология
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
ІI
|
Коммуникация
|
1
|
2
|
2
|
4
|
6
|
1
|
Сөйлеу тілін дамыту және қатынастық қабілетін қалыптастыру
|
0,5
|
1
|
1
|
0,5
|
1
|
2
|
Көркем
әдебиет
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
3
|
Сауат ашу
және жазу
негіздері
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1,5
|
4
|
Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)
|
-
|
0,5
|
0,5
|
2
|
3
|
III
|
Таным
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
Сенсорика
|
0,75
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
-
|
0,5
|
1
|
1
|
1,5
|
3
|
Құрастыру
|
0,25
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
4
|
Қоршаған ортамен таныстыру
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,75
|
5
|
Экология
негіздері
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,25
|
IV
|
Шығармашылық
|
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
1
|
Бейнелеу
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Мүсіндеу
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
3
|
Жапсыру
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
4
|
Музыка
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
V
|
Әлеуметтік орта
|
-
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Қоршаған ортамен танысу
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
2
|
Экология
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
3
|
Коркем әдебиет
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
4
|
Өзін-өзі тану
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті
|
Түзеу
жұмыстары
|
1
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Ұйымдастырылған
және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі
|
10
|
12
|
14
|
20
|
24
|
Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
|
10-15
минут
|
15-20
минут
|
20-25
минут
|
25-30
минут
|
30-35
минут
|
Тірек-қозғалыс аппаратының бұзылымдарымен 2 – 7(8) жас
|
№
|
Білім беру салалары
|
І кіші топ 2-3 жас
|
ІІ кіші топ 3-4 жас
|
Ортаңғы топ 4-5 жас
|
Ересектер тобы 5-6 жас
|
Дайындық тобы 6 -7(8) жас
|
І
|
Денсаулық
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
1
|
Дене
шынықтыру
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
2
|
Қауіпсіз
тәртіп негіздері, валеология
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
II
|
Коммуникация
|
1
|
2
|
2
|
4
|
6
|
1
|
Тіл дамыту
|
0,5
|
1,25
|
1,25
|
0,75
|
1
|
1
|
Көркем әдебиеті
|
0,5
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,5
|
2
|
Сауат ашу
және жазу
негіздері
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1,5
|
3
|
Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)
|
-
|
0,5
|
0,5
|
2
|
3
|
III
|
Таным
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
Сенсорика
|
0,75
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
-
|
0,5
|
1
|
1
|
1,5
|
3
|
Құрастыру
|
0,25
|
1
|
1
|
1
|
0,5
|
4
|
Қоршаған
ортамен
таныстыру
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,75
|
|
Экология
негіздері
|
0,5
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
0,25
|
IV
|
Шығармашылық
|
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
1
|
Бейнелеу
|
1
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
2
|
Мүсіндеу
|
0,5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
3
|
Жапсыру
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
4
|
Музыка
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
V
|
Әлеуметтік
орта
|
-
|
1
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Қоршаған
ортамен
танысу
|
-
|
0,5
|
0,5
|
0,25
|
0,25
|
2
|
Экология
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
3
|
Коркем
әдебиет
|
-
|
0,25
|
0,25
|
0,5
|
0,5
|
4
|
Өзін-өзі тану
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті
|
І
|
Денсаулық
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
1
|
ЕДШ
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
2
|
Жүзу
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Түзеу жұмыстары
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Ұйымдастырылған
және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі
|
19
|
21
|
22
|
27
|
30
|
Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
|
10-15 минут
|
15-20
минут
|
20-25
минут
|
25-30
минут
|
30-35
минут
|
Күрделі бұзылымдарымен 2-7(8) жас
|
Білім беру салалары
|
I саты 2-4 жас
|
II саты 4-6 жас
|
III саты
6-7(8)жас
|
І
|
Денсаулық
|
2
|
3
|
3
|
1
|
Дене
шынықтыру
|
2
|
3
|
3
|
II
|
Коммуникация*
|
2
|
3
|
3
|
1
|
Ишаралық,
дактильді қатынастық тілін дамыту
/көру және есту бұзылымдары бірлескенде
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Заттық символдармен, сүреттермен
байланысты
дағдыларын қалыптастыру
|
0,5
|
1
|
1
|
3
|
Балалардың ауызша тілін (дыбыстық) қалыптастыру
және дамыту
|
0,5
|
1
|
1
|
III
|
Таным
|
3
|
3
|
4
|
1
|
Сенсорлық
даму
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
2
|
Кеністіктегі
бағдар
|
1
|
1
|
1
|
3
|
Қоршаған
ортамен
таныстыру
|
1
|
1
|
1,5
|
4
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
|
0,5
|
0,5
|
1
|
IV
|
Шығармашылық
|
4
|
4
|
5
|
1
|
Мүсіндеу
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Жапсыру
|
1
|
1
|
1
|
3
|
Құрастыру
|
-
|
0,5
|
1
|
4
|
Музыка
|
2
|
1
|
1,5
|
5
|
Тифлографика**
|
-
|
0,5
|
0,5
|
V
|
Әлеуметтік
орта
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Әлеуметтік
даму және
еңбек тәрбиесі
|
1
|
1
|
1
|
Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті
|
|
Түзеу
жұмыстары
|
3
|
4
|
5
|
1
|
Тамақ жеу мен
үстелде отыруға байланысты
дағдыларын қалыптастыру
|
1
|
1
|
1
|
2
|
Киіну және
киімді күту дағдыларын қалыптастыру
|
1
|
1
|
2
|
3
|
Басқа жағдайлардағы тәртібі дағдыларын қалыптастыру және үй еңбегі
|
1
|
2
|
2
|
|
Ұйымдастырылған және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі
|
15
|
18
|
21
|
|
Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы
|
10-15 минут
|
15-20 минут
|
20-25 минут
|
|
*Күрделі бұзылымдары бар балалардың қатынастық дағдыларын қалыптастыру барысында бұзылымдардың үйлесуіне байланысты төмендегідей жұмыстың бағыттары көрсетіледі:
көру және есту бұзылымдары үйлескен кезде алғашында қатынастың ишаралық, дактильді қатынастық формасы қалыптасады;
БСА-ға байланысты бұзылымдар үйлескенде, сөйлеу тілінің қайта құру жағы бұзылғанда, символ- заттарды, суреттерді қолдануымен байланысты қатынастық дағдылар қалыптасады.
Бұзылыдардың барлық түрлері үйлескенде және дамудың барлық сатысында сөйлеу тілінің ауызша (дыбыстық) жағын қалыптастыру қажет.
**«Тифлографика» атты ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті көру қабілетінің алғашқы бұзылымдары бар балалар үшін қарастырылған
|
Психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттеріне және оңалту орталықтарына арналған типтік оқу жоспары
|
Ерте жас 0 – 3 жас
Сабақтар ұзақтығы 35-45 минут
|
№
|
Даму
бұзылымдары
категориясы
|
Түзету-дамыту сабақтары
|
Емдік
дене шынықтыру
|
Музыка
ырғақ сабақ
|
Командалық
бағалау
|
мұғалім-логопед
|
мұғалім арнайы педагог
|
педагог-психолог
|
жеке
сабақ
|
ішкі топтық
сабақ
|
жеке сабақ
|
ішкі топтық
сабақ
|
жеке сабақ
|
ішкі топтық
сабақ
|
жеке
сабақ
|
ішкі топтық
топтық
|
1
|
Психомоторлық дамуының тежелуі
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
жылына
2 рет
|
2
|
Психотілдік дамуының тежелуі
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
3
|
Тіл дамуының тежелуі
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
4
|
БСА
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
жылына
2 рет
|
5
|
Ринолалия
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Жылына 2 рет
|
6
|
Тұтықпа
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
7
|
Эмоциональдық бұзылымдар
|
-
|
-
|
көрсетілім
бойынша 2
|
-
|
3
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына 2 рет
|
8
|
1 -2 дәрежедегі саңыраулық
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
Жылына 2 рет
|
9
|
3 – 4 дәрежедегі саңыраулық
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
10
|
Көру
қабілетінің бұзылымдары
|
көрсетілім
бойынша 2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім
бойынша 2
|
көрсетілім
бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
11
|
Күрделі бұзылымдар
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
Жылына 1 рет
|
Мектепке дейінгі жас 3 - 8 жас
Сабақтар ұзақтығы 35-45 минут
|
1
|
Психикалық дамуы тежелген
|
көрсетілім бойынша 2
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
2
|
Жеңіл ақыл-ой кемістігі
|
көрсетілім бойынша 2
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
3
|
Орташа ақыл-ой кемістігі
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
4
|
ДЦП және
тірек-қозғалыс аппаратының басқа бұзылымдары
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
көрсетілім бойынша 2
|
2
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
5
|
1 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
6
|
2 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
7
|
3 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы
|
көрсетілім бойынша
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
8
|
Ринолалия
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
жылына
2 рет
|
9
|
Тұтықпаның ауыр деңгейі
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
көрсетілім
бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
10
|
Тұтықпаның орташа деңгейі
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
11
|
1 -2 дәрежедегі саңыраулық
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
12
|
3 – 4 дәрежедегі саңыраулық
|
-
|
-
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
13
|
Көру қабілетінің бұзылымдары
|
көрсетілім бойынша 2
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
14
|
Эмоционалдық бұзылымдар
|
көрсетілім бойынша 2
|
көрсетілім бойынша 2
|
3
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
жылына
2 рет
|
15
|
Күрделі бұзылымдар
|
2
|
-
|
2
|
-
|
-
|
-
|
көрсетілім бойынша 2
|
-
|
жылына 1 рет
|
*** Маманның «Көрсетілімі бойынша» нұсқау жасаған бағанында басқа өзіндік бұзылымдарға
(мысалы, ақыл-ой кемістігі+ тұтықпа, БСА + дизартрия) байланысты берілген
**** Бала ішкі топта оқуға дайын болған кезде ішкі топтық сабақтар қарастырылады,
жеке сабақтар алынып тастанылады
|