Бюджеттік мониторинг жүргізу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 16 ақпандағы N 68 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 3 наурызда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5574 болып енгізілді.

Қолданыстағы

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 112 , 113-баптарына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Бюджеттік мониторинг жүргізу ережесі (бұдан әрі – Ереже) бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік бюджеттің атқарылуын талдау және оның әдіснамасы департаменті (Қалиева А.Н.) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері және жергілікті атқарушы органдар бюджеттік мониторинг жүргізген кезде осы Ережені басшылыққа алсын.
      4. "Бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы талдамалық есепті жасау және табыс ету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2007 жылғы 24 шілдедегі N 263 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2007 жылғы 17 тамыздағы N 4881 болып тіркелген) күші жойылды деп танылсын.
      5. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ақпараттық технологиялар департаменті (Күнтубаев Д.Ж.) 2009 жылғы 17 сәуірдегі мерзімге дейін осы Ереженің қосымшаларын ескере отырып, "Бюджеттік процесс мониторингі" бағдарламалық қамтамасыз етуін пысықтасын және оның бюджеттік мониторинг жүргізу үшін республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерінде орнатылуын қамтамасыз етсін.
      6. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                             Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы 
Қаржы министрінің   
2009 жылғы 16 ақпандағы
N 68 бұйрығымен    
бекітілген      

Бюджеттік мониторинг жүргізу ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Бюджеттік мониторинг жүргізу ережесі (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 112 , 113-баптарына сәйкес әзірленген.
      Бюджеттік мониторинг - міндеттемелердің уақтылы қабылданбау, бюджеттік бағдарламалар бойынша төлемдердің уақтылы жүргізілмеу себептерін анықтау, бюджет түсімдері мен шығыстарының атқарылу болжамдарын жасау мақсатында жүзеге асырылатын бюджеттің атқарылу көрсеткіштерін, сондай-ақ бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің стратегиялық жоспарларында айқындалған нәтиженің көрсеткіштері бойынша деректерді тұрақты және жүйелі жинау, бақылап отыру және талдау.
      Бюджеттік мониторингті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар жүзеге асырады.

2. Мақсаты мен міндеттері

      2. Осы Ереженің әзірлену мақсаты республикалық және жергілікті бюджеттерді тиімді атқару мақсатында бюджет қаражатын пайдалану жөніндегі мониторинг рәсімдерін жүйелеу, сондай-ақ бюджет түсімдерінің құрылымы бойынша бюджет кірістерінің атқарылуын қадағалап отыру (салықтық, салықтық емес түсімдер, негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер, трансферттердің түсуі).
      3. Кірістердің атқарылуы кезінде және бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру кезінде бюджеттік мониторинг міндеттері:
      кірістердің атқарылуын талдау;
      жоспарлық және іс жүзіндегі көлемдерді салыстыра отырып, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджет қаражатын игеруін талдау;
      төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына (бұдан әрі – төлемдер бойынша жоспар) сәйкес төлемдердің уақтылы жүргізілмеу және міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарына (бұдан әрі - міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспары) сәйкес міндеттемелердің уақтылы қабылданбау себептерін анықтау болып табылады.

3. Бюджеттің атқарылуын талдау

$ 1 Бюджеттің кіріс бөлігінің атқарылуын талдау

      4. Бюджет кірістерінің атқарылуын талдау объектілері бюджетке түсетін түсімдердің түрлері: салықтық түсімдер; салықтық емес түсімдер; негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер; тиісті қаржы жылына арналған бюджет түсімдерінде көзделген ресми трансферттер түсімдері болып табылады.
      5. Бюджет кірістерінің атқарылуын талдау субъектілері бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган, өндіріп алуға жауапты және олардың түсуіне бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік органдар болып табылады.
      Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік, республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы бойынша талдау жүргізеді.
      Бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар облыстың, атап айтқанда облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінің, аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеттерінің атқарылуы бойынша талдауды, сондай-ақ бюджеттің төмен тұрған деңгейіне бөлінген нысаналы трансферттердің пайдаланылуын жүзеге асырады.
      Бюджеттік мониторинг бюджеттің атқарылуына талдау жүргізу функциясына кіретін бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың құрылымдық бөлімшелері алған ақпараттың негізінде жүзеге асырылады.
      6. Бюджеттің кіріс бөлігін талдау кезінде пайдаланылатын негізгі құраушы база бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган қалыптастыратын есепті деректердің айлық көлемі және Қазақстан Республикасының салықтық және кедендік заңнамаларға сәйкес салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің толық және уақтылы түсуін қамтамасыз ететін мемлекеттік органдар және салықтық емес түсімдерді, негізгі капиталды сатып алудан түсетін түсімдерді, трансферттерді қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша есептіден кейінгі айдың 10-на дейінгі мерзімде өндіріп алуға жауапты уәкілетті органдар ұсынатын түсімдердің тиісті түрлерін орындамау немесе асыра орындау себептері болып табылады.
      7. Алдыңғымен салыстырғанда ағымдағы айдағы республикалық және жергілікті (облыстық бюджеттердің (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеттер түсімдерінің санаттары бойынша кірістер түсімдерінің өсу немесе төмендеу себептерін талдау осы Ереженің 1-қосымшасына сәйкес І, ІІ, ІІІ нысандар бойынша жасалады.
      Көрсетілген ереженің І нысанында республикалық бюджет түсімдерінің санаттары бойынша өткен аймен салыстырғанда есепті ай деректерінің ауытқулары және өсу немесе төмендеу қарқыны пайызбен көрсетіледі.
      ІІ нысан бойынша республикалық және жергілікті (облыстық бюджеттердің (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеттерінің салық және төлемдерінің негізгі түрлері бойынша төмендеу себептері көрсетіле отырып, өткен аймен салыстырғанда есепті айдағы түсімдердің төмендеуі байқалатын ерекшеліктер көрсетіледі.
      ІІІ нысан ол бойынша есепті айда жоспарланбаған сипаттағы біржолғы түсімдер байқалған ерекшеліктерді көрсетеді. Салықтар және төлемдер түрлері бойынша өсу немесе төмендеу себептері бойынша түсіндірмелерде көрсетілген кезеңдер бойынша түсімдердің күрт түсуіне немесе өсуіне әсер еткен факторлар көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік, республикалық және жергілікті (облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеті), аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттеріне салық және төлем түрлері бойынша жыл басынан бастап асыра орындалу немесе орындалмау себептерін талдау осы Ереженің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасалады.
      9. Талдауда республикалық бюджет бойынша өңірлер есебінен жоспарды орындамау немесе асыра орындау қалыптасқан олар бойынша жыл басынан түсімдер болжамын орындаудың және орындамаудың себептері былай анықталады:
      болжамды орындамау – 90%-дан төмен,
      болжамды асыра орындау – 110%-дан артық.
      ұйымдардың салық төлеудегі өзгерістерінің нақты себептерін: өндірудің, өндірістің, тауар айналымының өсуін, экспортқа сатуды, амортизациялық аударымдар нормасының өзгеруін, еңбекақы төлеу қорының өсуін, қызметкерлер санының және жалақының өзгеруін, сондай-ақ абсолюттік немесе пайыздық цифрларының өзгеруін, салықтық заңнама өзгерістерінің әсерін сандармен көрсете отырып, басқа факторларды көрсету қажет.
      10. Өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда ағымдағы жылдың есепті кезеңінде мемлекеттік, республикалық және жергілікті (облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеті) бюджеттерге төленетін салықтар мен төлемдер түрлері бойынша кірістер түсімдерін талдау осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасалады.
      11. Өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда ағымдағы жылдың есепті кезеңінде мемлекеттік, республикалық және жергілікті (облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеті) бюджеттерге төленетін салықтар мен төлемдер түрлері бойынша кірістер түсімдерін талдауда салықтар мен төлемдер түрлерінің бөлінісінде себептер көрсетіледі:
      1) өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда жыл басынан түскен түсімдердің төмендеуі (өрлеу қарқыны 90%-дан төмен);
      2) өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда түскен түсімдердің өсуі (өрлеу қарқыны 110%-дан артық).
      12. Өңірлер бөлінісінде жыл басынан мемлекеттік, республикалық және жергілікті (облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеті) бюджеттер кірістерінің жоспарлы көрсеткіштерінің орындалмау себептерін талдау осы Ереженің 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасалады.
      13. Салықтар мен төлемдер бөлінісінде мемлекеттік, республикалық және жергілікті (облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеті) бюджеттерге түсетін түсімдер бойынша кемалым сомасын талдау осы Ереженің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасалады.
      14. Салықтар мен төлемдер бөлінісінде мемлекеттік, республикалық және жергілікті (облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеті) бюджеттерге түсетін түсімдер бойынша кемалым сомасын талдауда есепті кезеңдерге арналған салық түрлері бойынша кемалымның ахуалына талдау, сондай-ақ ұйымдар бөлінісінде кемалымның кемуіне немесе артуына ықпал еткен факторларды көрсете отырып, алдыңғы кезеңмен салыстырғанда есепті айдағы кемалымның салыстырмалы талдауы көрсетіледі.
      15. Өңірлер бөлінісінде жыл басынан бастап мемлекеттік, республикалық және жергілікті бюджеттерге түсетін кірістердің жоспарлы көрсеткіштерінің орындалмау себептерін талдауда өңірлер бөлінісінде бюджеттердің көрсетілген түрлерінің жоспарлы көрсеткіштерінің жалпы орындалуы көрсетіледі. Жоспардың орындалмауына жол берілмеген өңірлерде салықтардың негізгі түрлері бойынша себептер көрсетіле отырып, орындалмау себептері көрсетіледі.
      16. Талдау нәтижелері осы Ереженің қосымшаларына сәйкес нысан бойынша есепті айдан кейінгі 20-күніне қарсы ай сайын бюджеттерді атқару жөніндегі тиісті уәкілетті органның басшылығының мәліметіне жеткізіледі.
      17. Бюджеттің кіріс бөлігін атқару жөніндегі ақпаратты бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган тоқсан сайын есепті кезеңнен кейінгі 20-күніне дейін осы Ереженің 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметіне және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға ұсынады және салық және төлем түрлері бөлінісінде есепті кезеңде бекітілген жоспарлы көрсеткіштерден іс жүзіндегі түсімдердің неғұрлым күрделі ауытқу сомалары бойынша себептері көрсетіліп (бір жолғы жоспарланбаған түсімдер бойынша негіздемелері көрсетіліп), санаттар, оның ішінде сыныптар, кіші сыныптар бөлінісінде атқарылуы жөніндегі талдауды қамтиды.
      18. Жылдық күтілетін кірістердің түсуі ағымдағы жыл түсімдерінің орташа жылдық қарқыны әдісі негізінде мына формула бойынша есептеледі:

Оп = (Фп – Рп)/Nп*12 + Рп, мұндағы

      Оп – ағымдағы жылда күтілетін түсім;
      Фп – ағымдағы жылдың белгілі бір кезеңіндегі іс жүзіндегі түсім;
      Рп – ағымдағы жылдың белгілі бір кезеңіндегі іс жүзіндегі біржолғы түсімдер;
      Nп – ағымдағы жылдың іс жүзіндегі кезеңіндегі ай саны;
      12 – бір жылдағы ай саны.
      19. Мұнай секторы ұйымдарынан түсетін тікелей салық түсімдері бойынша талдауды Ұлттық қорға жіберілетін түсімдердің күтілетін көлемін есептеуді жүргізетін салық және бюджетке түсетін басқа да төлемдердің атқарылуын бақылауды қамтамасыз ететін мемлекеттік орган жүргізеді және есептіден кейінгі айдың 20-күніне дейін ай сайын Ұлттық қор активтерінің толықтырылуын есепке алу мақсатында бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға беріледі.

$ 2 Бюджеттің шығыс бөлігінің атқарылуын талдау

      20. Бюджет шығыстары атқарылуының бюджеттік мониторингін республикалық және тиісті жергілікті бюджеттердің атқарылуы және бюджеттік бағдарламалар әкімшілері беретін ақпарат бойынша бюджеттік есептілік негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      Жүргізілген бюджеттік мониторинг негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар ай сайын есептіден кейінгі айдың алғашқы 5 жұмыс күні ішінде бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне міндеттемелер бойынша жоспарға сәйкес бюджеттік бағдарламалар бойынша қабылданбаған міндеттемелер және төлемдер бойынша жоспардың уақтылы орындалмауы туралы ескерту ақпаратты жібереді, ал жергілікті бюджеттер бойынша осы ақпарат осы Ереженің 7-қосымшасына сәйкес бюджеттік бағдарламалар бойынша да жіберіледі.
      21. Функциясына есептілікті қалыптастыру кіретін бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесі есептіден кейінгі айдың үшінші күнінен кешіктірмей функциясына талдау жүргізу кіретін бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесіне бюджеттік мониторинг жүргізу үшін деректерді ұсынады.
      22. Республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері осы Ереженің 8-қосымшасына сәйкес бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру мониторингінің нәтижелері туралы есептерді есептіден кейінгі айдың алғашқы жеті күнінен кешіктірмей бюджетті атқару жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдарға ұсынады.
      23. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар тоқсан сайын (І тоқсанның қорытындыларынан бастап) есептіден кейінгі 20-күніне дейін және қаржы жылының қорытындылары бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметіне немесе тиісті жергілікті атқарушы органдардың әкімдігіне және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдарға осы Ереженің 9-қосымшасына сәйкес республикалық және жергілікті бюджеттердің шығыс бөлігінің атқарылуы туралы талдамалы есепті ұсынады.
      Қазақстан Республикасының Үкіметіне немесе тиісті жергілікті атқарушы органдардың әкімдігіне және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдарға ұсынуға арналған республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы есепті кезеңдегі талдамалы есеп төлемдер бойынша жоспарлардың орындалмау себептері және міндеттемелер бойынша жоспарға сәйкес міндеттемелерді уақтылы қабылдамау себептері көрсетіле отырып, жүргізілген бюджеттік мониторинг нәтижелеріне негізделеді.
      24. Талдамалы есепті жасау үшін бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар есептіден кейінгі айдың алғашқы бес жұмыс күні ішінде бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне "Бюджеттің атқарылуы туралы мерзімді есептілікті қалыптастыру" кіші жүйесінде "Бюджет үдерісінің мониторингі" (бұдан әрі – БҮМ бағдарламасы) бағдарламалық қамтуын пайдалана отырып, сыртқы қарыздарды есептемегенде бюджеттік бағдарламалар бөлінісінде, ал жергілікті бюджеттер бойынша бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бөлінісінде қаржыландырудың жоспарлары мен өтелген міндеттемелер бойынша деректерді жібереді. Сыртқы қарыздарды ескере отырып, есепті деректердің қалыптастырылуына қарай бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар көрсетілген ақпаратты бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне қайталап жібереді.
      25. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері есептіден кейінгі айдың алғашқы жеті күнінен кешіктірмей бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдарға "Бюджеттің атқарылуы туралы мерзімді есептілікті қалыптастыру" кіші жүйесінің БҮМ бағдарламасында қалыптастырылған бюджеттік бағдарламаларды іске асыру мониторингінің нәтижелері туралы есепті ұсынады. Осы есепте әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша, ал жергілікті бюджет бойынша әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша төлемдер бойынша жоспарлардың орындалмау себептері және міндеттемелер бойынша жоспарға сәйкес міндеттемелерді уақтылы қабылдамау себептері толтырылады.
      Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың бюджетін атқару жөніндегі жергілікті атқару органдары ай сайын есептіден кейінгі 15-күнінен кешіктірмей бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға осы Ереженің 9-қосымшасына сәйкес бюджеттік мониторинг нәтижелері бойынша жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы талдамалы есепті ұсынады.
      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдары ай сайын есептіден кейінгі 10-күнінен кешіктірмей облыстың бюджетін атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органға осы Ереженің 9-қосымшасына сәйкес бюджеттік мониторинг нәтижелері бойынша ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетінің атқарылуы туралы талдамалы есепті ұсынады.
      Төлемдер бойынша жоспарлардың орындалмау және міндеттемелер бойынша жоспарға сәйкес міндеттемелердің уақтылы қабылданбау себептері объективтік және субъективтік себептерге және мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша қаражатты үнемдеуге ажыратылады.
      26. Объективтік бюджеттік бағдарламалар әкімшісінен тәуелді емес объективтік себептерге мыналар жатады:
      бағамдық айырма;
      форс-мажорлық жағдайлар (көзделуі, қандай да болмасын іс-шаралармен алдын алуы немесе жойылуы мүмкін жағдайлар);
      бағасы және тұтынудың заттай көлемі өзгеру есебінен қалыптасқан түгел пайдаланылмаған қаражаттың қалдығы;
      бос орындардың болуы, ақысыз демалыстарды беру және еңбекке уақытша жарамсыздық парақтары бойынша төлемдер есебінен ағымдағы шығындар бойынша үнемдеу;
      ол бойынша Үкіметтің шешімдері қабылданбаған бөлінетін бюджеттік бағдарламалар бойынша бөлінбеген қалдық;
      бюджет қаражатын пайдаланушылардың іс жүзіндегі санын жоспарланғанға қарсы азайту;
      кредиттер, қарыздар бойынша сыйақы (мүдде) ставкасын өзгерту;
      облыстардың, Астана және Алматы қалалары әкімдерінің төлемнің негізділігін растайтын облыстық бюджеттердің, Астана және Алматы қалалары бюджеттерінің республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер бойынша құжаттардың болмауы.
      27. Басқа (субъективтік) себептерге мыналар жатқызылады:
      бәсекелес ортаның болмауына байланысты мемлекеттік сатып алу бойынша өтпей қалған конкурстар (маркетингтік талдаудың болмауы);
      бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаны тиімсіз басқаруы (конкурстық рәсімдерді уақтылы өткізбеу, оларды өткізу мерзімдерін ауыстыру, берушінің шарттың ережелерін бұзу, орындалған жұмыстардың актілерін, шот-фактураларды, тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) уақтылы бермеу);
      қаражатты сапасыз жоспарлау (бюджет қаражатының талап етілмеуі, көтеріңкі құндық және сандық көрсеткіштер, жылдық жоспарларды негізсіз айлық бөлу);
      бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру бойынша нормативтік құқықтық актілерді уақтылы қабылдамау.
      28. Жоспарларды неғұрлым егжей-тегжейлі зерделеу және орындалмау себептерін нақтылау үшін бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар сұратуларды бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне жібере алады. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ұсынған төлемдер мен міндеттемелер бойынша жоспарлардың орындалмау себептері жөніндегі ақпараттың шынайылығын растауға қажеттілік туындаған жағдайда бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар тиісті мәселе бойынша тексеру жүргізу және оның нәтижелерін беру үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі уәкілетті берген ішкі бақылау жөніндегі органға және оның аумақтық инспекцияларына сұрату жібереді.
      29. Осы Ереженің 8-қосымшасында көрсетілген бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру мониторингінің нәтижелері туралы есеп ББМ бағдарламасын қолдана отырып жасалады және былайша толтырылады:
      1) 1-12, 14, 15-бағандарды бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері толтырмайды (осы бағандардың мазмұны ББМ-тен автоматты түрде алынатын болады) және түзету құқығынсыз оқу режимінде пайдаланылатын болады;
      2) 13-бағанда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет шығыстары жөніндегі бір жылдағы күтілетін атқарылу әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша, ал жергілікті бюджеттер мен кіші бағдарлама бойынша 1 қазандағы жағдай бойынша және ағымдағы жылдың соңына дейінгі бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы есептен бастап көрсетіледі.
      3) 16-бағанда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша қалыптасқан қаражатты үнемдеу сомасын көрсетеді;
      4) 17-бағанда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Ереженің 26-тармағында жазылған, бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне жеке тәуелді емес объективті себептер бойынша қалыптасқан соманы көрсетеді;
      5) 18-бағанда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері 27-тармақта жазылған басқа да себептер бойынша қалыптасқан жалпы соманы көрсетеді;
      6) 19, 20, 21, 22-бағандарда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері басқа да себептер бойынша қалыптасқан жоспардың орындалмау сомасын таратып жазады;
      7) 23-бағанда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері тоқсан сайын бюджеттік бағдарламалардың, ал жергілікті бюджеттер, сондай-ақ бюджеттік кіші бағдарламалар бойынша есепті кезеңдегі төлемдер бойынша жоспардың орындалмау себептерін көрсетеді.
      30. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері нысанды осы бағдарламалық қамтыммен қалыптастырылатын белгіленген ХМL форматында қалыптастырылатын бағдарламалық қамтымда орындауы тиіс.
      31. Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру туралы есепке орталық атқарушы органның жауапты хатшысы (белгіленген тәртіппен орталық атқарушы органның жауапты хатшысының өкілеттіктері жүктелген лауазымды тұлға) немесе мемлекеттік мекеменің басшысы қол қояды, қойылған қолдар таратылып (тегі және аты-жөні) жазылған болуы тиіс.
      Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру мониторингінің нәтижелері туралы есепті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері қағаз және электрондық тасығыштарда береді.
      32. Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру мониторингінің нәтижелері туралы есептегі барлық құн көрсеткіштері бір ондық мәнімен мың теңгеде ұсынылады.
      33. Талдау нәтижелері бюджеттерді атқару жөніндегі уәкілетті тиісті органның басшылығының қаперіне ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 17-күніне жеткізіледі.

$ 3 Облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің атқарылуын талдау

      34. Облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің атқарылуын талдауды республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы жөніндегі есептілік және бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері берген ақпараттар негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдар жүзеге асырады.
      35. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептерді ай сайын есептіден кейінгі айдың 5-күніне дейін бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына осы Ереженің 10-қосымшасына сәйкес ұсынады.
      36. Аудандардың, облыстық маңызы бар қаланың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдары облыстық бюджеттен бөлінген және республикалық бюджеттің трансферттері есебінен іске асырылып жатқан ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептерді осы Ереженің 11-қосымшасына сәйкес жасайды және облыстың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдарына жібереді.
      37. Облыстың, республикалық маңызы бар қала мен астананың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдары ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептерді жасау кезінде республикалық бюджеттен бөлінген бюджеттің бекітілген, нақтыланған және түзетілген сомаларының дұрыс көрсетілуін қамтамасыз етеді және есепті кезеңге төлемдер жөніндегі жоспарлардың орындалмау себептері мен міндеттемелер жоспарына сәйкес міндеттемелердің уақтылы қабылданбау себептерін талдауды жүзеге асырады.
      Республикалық бюджеттен бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептерді есептіден кейінгі айдың 12-күніне дейінгі мерзімде бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға осы Ереженің 12-қосымшасына сәйкес жібереді.
       38. Бюджетті атқару жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдар облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы талдамалық есепті Қазақстан Республикасының Үкіметіне, тиісті жергілікті атқарушы органдардың әкімдіктері мен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдарға есептіден кейін тоқсан сайын айдың 20-күніне және қаржы жылының қорытындылары бойынша осы Ереженің 13-қосымшасына сәйкес ұсынады.
      39. Осы Ереженің 12-қосымшасында көрсетілген облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есеп пен осы Ереженің 13-қосымшасында көрсетілген облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы талдамалық есеп "Нысаналы трансферттерді қалыптастыру" модулінде ББМ бағдарламасын пайдалана отырып жасалады және былайша толтырылады:
      1) 1-7-бағандар толтырылмайды (осы бағандардың мазмұны ББМ-тен автоматты түрде берілетін болады) және түзету құқығынсыз оқу режимінде пайдаланылатын болады;
      2) 8-бағанда - республикалық бюджеттен есепті кезеңге бөлінген сома, 9-бағанда - есепті кезеңге жергілікті бюджеттердің төлемдері бойынша жоспар, 10-бағанда - қазынашылық органдарында қабылданған міндеттемелер, 11-бағанда – төленген міндеттемелердің сомасы, 12-бағанда – төленбеген міндеттемелердің сомасы, 13-бағанда – бір жылдық қаржыландыру жоспарын атқарудың күтілетін сомасы 9 айдың қорытындыларынан бастап және қаржы жылының аяғына дейін, 14-бағанда - республикалық бюджеттен есепті кезеңге бөлінген соманың атқарылу пайызы;
      3) 15-бағанда республикалық бюджеттен есепті кезеңге бөлінген соманың атқарылмау сомасы көрсетіледі;
      4) 16-бағанда мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша қалыптасқан қаражатты үнемдеу сомасы көрсетіледі;
      5) 17-бағанда бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне тәуелді емес объективті себептер бойынша қалыптасқан:
      бағамдық айырма;
      форс-мажорлық жағдаяттар (қандай да бір іс-шарамен көзделуі, алды алынуы немесе жойылуы мүмкін болмаған жағдаяттар) сомасы көрсетіледі;
      бағалардың өзгеруі және тұтынудың заттай көлемі есебінен қалыптасқан қаражаттың жете пайдаланылмаған қалдығы;
      бос орындардың болуы, ақысыз демалыстар беру және еңбекке уақытша жарамсыздық парақтары бойынша ағымдағы шығындар бойынша үнемдеу;
      бюджеттік қаражат алушылардың жоспардағыға қарағанда іс жүзіндегі санының азаюы;
      кредиттер бойынша сыйақылардың (мүдденің) ставкасының өзгеруі;
      облыстардың, Алматы және Астана қалаларының әкімдерінің облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер бойынша төлемнің негізділігін растаушы құжаттарының болмауы (ұсынылмауы);
      6) 18-бағанда 19-22-бағандарда қалыптасқан жалпы сома көрсетіледі;
      7) 23-бағанда республикалық бюджеттен есепті кезеңге бөлінген соманың атқарылмау себептері егжей-тегжейлі сипатталады.
      40. Облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептер мен облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы талдамалық есептердің шығу нысандары қағаз тасығыштарда ұсынылады және оларға негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың басшылары қол қояды, қойылған қолдар (тегі және аты-жөні) таратылып жазылады.
      41. Облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттердің, дамуға арналған нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылу мониторингінің нәтижелері туралы есептеріндегі және облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы талдамалық есептердегі барлық құн көрсеткіштері мың теңгемен ұсынылуға тиіс.
      42. Облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттер мен кредиттердің атқарылуын талдау нәтижелері бюджетті атқару жөніндегі тиісті уәкілетті орган басшылығының қаперіне жеткізіліп отырады.

$ 4. Бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткіштеріне қол
жеткізуді талдау

      43. Бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткішіне қол жеткізуді талдау Бюджет кодексінің 113-бабының 2-тармағы 2) тармақшасына сәйкес жүргізіледі және мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарлары мен бюджеттік бағдарламаларының қойылған мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу дәрежесін анықтау үшін нәтижелерді бағалаудың негізгі кезеңдерінің бірі болып табылады.
      44. Бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткішіне қол жеткізуді талдауды өз функциялары шегінде мемлекеттік органның Стратегиялық жоспарының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге бағытталған көрсеткіштер бойынша нәтижелерге қол жеткізуде қатысатын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жүргізеді.
      45. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерінің стратегиялық жоспарларында анықталған бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткішіне қол жеткізуді талдау қаржы жылының қорытындылары бойынша жүргізіледі.
      46. Жергілікті бюджеттерді атқару қорытындылары бойынша жергілікті бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) нәтиже көрсеткішіне қол жеткізуді талдау: 2009 жылы Қазақстан Республикасы Қаржы Министрінің 2003 жылғы 30 шілдедегі N 289 бұйрығымен бекітілген Бюджеттiк бағдарламаны iске асыру туралы есептi жасау және беру жөнiндегi ережеге сәйкес жергілікті бюджеттік бағдарламалардың паспорттарының деректері негізінде жүргізіледі және бағдарламаның мақсаттарына қандай дәрежеде қол жеткізілгенін анықтайды; 2010 жылы осы Ережеде белгіленген тәртіппен жүргізіледі.
      47. Нәтиже көрсеткішіне қол жеткізуді талдау деректері бойынша бюджеттік бағдарламаның тікелей нәтижесіне қол жеткізу және түпкілікті нәтижесіне қол жеткізу анықталады.
      48. Тікелей нәтиже бойынша қол жеткізу жыл сайын өткізіледі. Бюджеттік бағдарлама әкімшісі қызметінің тікелей нәтижесін анықтау - бюджеттік бағдарлама әкімшісінің көрсеткен қызметінің (орындаған жұмыстары) мемлекеттік органның стратегиялық жоспары мен бюджеттік бағдарламасында көзделген көлемін анықтау.
      49. Түпкілікті нәтижені анықтау – мемлекеттік саясаттың қойған мақсатына қол жеткізу деңгейін (дәрежесін) анықтау. Түпкілікті нәтиже бойынша қол жеткізуді талдау – іс-шараны толық көлемде орындау үшін белгіленген мерзімде күтілетін нәтижеге қол жеткізілген кезде жүргізіледі. Егер түпкілікті нәтижеге қол жеткізу есепті кезеңнен кейінгі қаржы жылдарына көзделетін болса, онда нәтиже көрсеткішіне қол жеткізуді талдауда есепті қаржы жылында түпкілікті нәтижеге қол жеткізу дәрежесі көрсетіледі.
      50. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органға бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері қаржы жылының қорытындылары бойынша бюджеттік бағдарламаларды іске асыру мониторингі нәтижелері туралы есепті ұсыну кезінде онымен бір мезгілде бюджеттік бағдарламалардың әкімшісінің стратегиялық жоспарында анықталған бюджеттік бағдарламалардың нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізу бойынша талдамалық ақпаратты қамтитын түсіндірме жазбаны ұсынады.
      51. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері берген ақпараттар, ішкі бақылау қызметтерінің материалдары, сондай-ақ ішкі және сыртқы факторлардың әсерін анықтау негізінде бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткішіне қол жеткізу бойынша талдау жүргізеді.
      52. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган бюджеттік бағдарламалардың нәтиже көрсеткішіне қол жеткізудің талдауын оның негізінде алынған ақпаратты түсімдер бойынша тиісті бюджетті атқару туралы, сондай-ақ бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы талдамалық есепке енгізу үшін жүзеге асырады.

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      1-қосымша

  Алдыңғымен салыстырғанда ағымдағы айдағы республикалық және
  жергілікті (облыстық бюджеттердің (республикалық маңызы бар
қала, астана) бюджеттер түсімдерінің санаттары бойынша кірістер
     түсімдерінің өсу немесе төмендеу себептерін талдау

І. Алдыңғы аймен салыстырғанда ағымдағы жылдың есепті айында
      республикалық бюджет түсімдерінің санаттары бойынша
          өсу/төмендеу қарқынының салыстырма кестесі

                                                         мың теңге

Санат

Санаттың атауы

алдыңғы айдағы түсімдер

есепті айдағы түсімдер

ауытқу (4-б.-3-б.)

түсімдердің өрлеу қарқыны, % (4-б./3-б.)*100)

1

2

3

4

5

6

1

Салықтық түсімдер





2

Салықтық емес түсімдер





3

Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер





4

Трансферттерден түсетін түсімдер






РБ кірістерінің жиыны











  II. Алдыңғы аймен салыстырғанда ағымдағы жылдың есепті айында
      республикалық және жергілікті (облыстық бюджеттердің
  (республикалық маңызы бар қала, астана) бюджеттерінің салық
    және төлемдері түсімдерінің өсуінің/төмендеуінің негізгі
                             себептері

                                                            мың теңге

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

алдыңғы айдағы түсімдер

есепті айдағы түсімдер

ауытқу (4-б.-3-б.)

түсімдердің өрлеу қарқыны, % (4-б./3-б.)*100)

Себептер

1

2

3

4

5

6

7

...







...







n








Көрсетілгендер бойынша жиыны






  III. Ағымдағы жылдың есепті айында республикалық бюджеттің
салықтары және төлемдері бойынша біржолғы түсімдер мен олардың
                    пайда болу себептері

                                                            мың теңге

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

барлығы

соның ішінде біржолғы түсімдер

Себептер

...





...






Көрсетілгендер бойынша жиыны




      Ескерту: бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдар осы нысанды облыс бюджеті, облыстық бюджеттің өзі, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеті бөлігінде толтырады

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      2-қосымша

   Мемлекеттік, республикалық және жергілікті (облыс бюджеті
(республикалық маңызы бар қала, астана) аудан бюджеті (облыстық
   маңызы бар қала) бюджеттерге салықтар мен төлемдер түрлері
  бойынша жыл басынан жоспарды асыра орындау немесе орындамау
                       себептерін талдау

     Ағымдағы жылдың есепті кезеңінде салықтар мен төлемдер
    бөлінісінде (бюджет атауы) түсімдер жоспарларының асыра
                       орындалу себептері

                                                            мың теңге

N

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

Есепті күнге арналған түсімдер жоспары

Есепті күнгі түсу фактісі

Ауытқу (5- б .-4- б .)

жоспарды орындау %- ы (5-б ./4- б ) *100)

Ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

8

1








2








....








n


т . б .






    Ағымдағы жылдың есепті кезеңінде салықтар мен төлемдер
   бөлінісінде (бюджет атауы) түсімдер жоспарларының асыра
                      орындалу себептері

                                                            мың теңге

N

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

Есепті күнге арналған түсімдер жоспары

Есепті күнгі түсу фактісі

Ауытқу (5- б .-4- б .)

жоспарды орындау %- ы (5- б ./4- б .)*100)

Ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

8

1








2








....








n


т . б .






      Ескерту: бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдар осы нысанды облыс бюджеті, облыстық бюджеттің өзі, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеті бөлігінде толтырады.

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      3-қосымша

  Өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда ағымдағы жылдың
есепті кезеңінде мемлекеттік бюджетке төленетін салықтар мен
     төлемдер түрлері бойынша кірістер түсімдерін талдау

                                                            мың теңге

N

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

ағымдағы жылдың есепті кезеңінде түсу фактісі

өткен жылдың ұқсас кезеңінде түсу фактісі

Ауытқу (4-б.-5-б.)

өсу қарқынының, төмендеудің %-ы

Ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

8

1








2








....








n


т.б.






       Ескерту: бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдар осы нысанды облыс бюджеті, облыстық бюджеттің өзі, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеті бөлігінде толтырады

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      4-қосымша

   Өңірлер бөлінісінде жыл басынан мемлекеттік, республикалық
        және жергілікті бюджеттер кірістерінің жоспарлы
         көрсеткіштерінің орындалмау себептерін талдау

                                                            мың теңге

Облыстардың , аймақтардың , аудандардың атауы

Бюджет атауы

Есепті күнге арналған
түсімдер жоспары

Есепті күнгі түсу фактісі

Ауытқу (3- б .-2- б .)

атқарылу % (3-б ./2- б .) *100)

1

2

3

4

5


























Жиыны :





кестенің жалғасы

жоспар орындалмаған негізгі салықтар

олар бойынша атқарылмау сомасы

Себептер

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

6

7

8

9

























       Ескерту: бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдар осы нысанды облыс бюджеті, облыстық бюджеттің өзі, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеті бөлігінде толтырады.

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      5-қосымша

  Салықтар мен төлемдер бөлінісінде жыл басынан мемлекеттік,
республикалық және жергілікті (облыс бюджеті (республикалық
маңызы бар қала, астана), аудан бюджеті (облыстық маңызы бар
  қала) бюджеттерге түсетін түсімдер бойынша берешек сомасын
                           талдау

    Ағымдағы жылдың басынан бастап "___" _________ жағдай
                 бойынша кемалымды талдау

                                                           мың теңге

N

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

Ағымдағы жылдың басындағы кемалым

Ағымдағы жылдың есепті күнгі кемалым

Ауытқу (4- б .-3- б .)

Ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

1







2







....







n







         Ағымдағы жылдың есепті айында кемалымды талдау

                                                            мың теңге

N

БС коды

Салықтар мен төлемдердің атауы

Ағымдағы жылдың есепті айындағы кемалым

Ағымдағы жылдың есепті айының соңындағы кемалым

Ауытқу
(4- б -3- б .)

Ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

1







2







....







n







      Ескерту : бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органдар осы нысанды облыс бюджеті , облыстық бюджеттің өзі , облыс , республикалық маңызы бар қала , астана бюджеті бөлігінде толтырады.

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      6-қосымша

         "__" ____________ 200___ ж. мемлекеттік бюджет
                  кірістерінің орындалуы

                                                         мың.теңге

Төлем атауы

МБ жоспары

МБ фактісі

Ауытқу ( Гр .3- Гр .2)

орындалу %-ы (Гр .3/ Гр .2)

РБ жоспары

1

2

3

4

5

6

Салықтық түсімдер






Корпоративтік табыс салығы






Жеке табыс салығы






Әлеуметтік салық






Мүлікке салық






Жер салығы






Көлік құралдарына салық






Бірыңғай жер салығы






Қосылған құн салығы






1) ІТӨ - не ҚҚС






2) импортқа ҚҚС






Акциздер ,






1) ІТӨ акциздер






2) Импортқа акциздер






Табиғи және басқа ресурстарды пайдаланудағы түсімдер






Халықаралық сауда мен ішкі операцияларға салықтар






Басқа да салықтар






Мемлекеттік баж






Салықтық емес түсімдер






Негізгі капиталды сатудан түскен түсімдер






Трансферттер түсімдері






БАРЛЫҒЫ






Кедендік төлемдер және салықтар






кестенің жалғасы

РБ фактісі

Ауытқу (Гр.7-Гр.6)

жүргізу ережесіне 6-қосымша

ЖБ жоспары

ЖБ фактісі

Ауытқу  (Гр.11-Гр.10)

орындалу % (Гр.11/Гр.10)

Ұлттық қорға түсімдер

МБ + Ұлттық қорға түсімдер

7

8

9

10

11

12

13

14

15














































                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      7-қосымша

     _____________ 200___ жылғы бюджеттік бағдарлама (кіші
   бағдарлама) кесіндісінде қабылданбаған міндеттемелер мен
төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарының уақтылы орындалмауы
                  туралы ақпарат - ескерту

                                                         мың теңге

Бюджеттік сыныптама коды

Атауы

Есепті қаржы жылына түзетілген бюджет

ББӘ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама *

1

2

3

4

5





















кестенің жалғасы

Есепті кезеңге жиынтық жоспар

Төленген міндеттемелер

орындалу % (8-б./6-б.*100)

Орындалмау сомасы (8-топ - 6-топ) 

Тіркелген міндеттемелер

Қабылданбаған міндеттемелер сомасы

төлемдер бойынша

міндеттемелер бойынша

6

7

8

9

10

11

12




































      * - жергілікті бюджет бойынша

                                              Бюджеттік мониторинг
                                                жүргізу ережесіне
                                                    8-қосымша

  ________________ 200___ жылғы жағдай бойынша бюджеттік
    бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) жүзеге асыру
        мониторингінің нәтижелері туралы есеп (**)

Бюджеттік бағдарлама әкімшісі ___________________
Бюджеттің түрі                ___________________
Есепті кезең                  ___________________
Өлшем бірлігі

                                                            мың теңге

Код

Атауы

Бір жылға арналған қаржыландырудың жиынтық жоспары

Есепті кезеңге

міндеттемелер бойынша

төлемдер бойынша

ББӘ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама (**)

1

2

3

4

5

6

7




Барлығы







оның ішінде :







Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар














Даму бағдарламалары











кестенің жалғасы

Қабылданған міндеттемелер

Төленген міндеттемелер

орындалу %  (бағ.9/бағ.7*100)

Орындалмау9-б. - 7-б.

Қабылданбаған міндеттемелер сомасы (8-б.-6-б.)

Бір жылға жоспардың күтілетін орындалуы

8

9

10

11

12

13





































кестенің жалғасы

Орындалу %  (бағ.11/бағ.5*100) 

Бір жылға орындалмаудың күтілетін сомасы (13-б. - 5-б.)

оның ішінде

мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша үнемдеу

объективті, республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшілеріне байланысты емес

басқа себептер

14

15

16

17

18































кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту (жоспардың орындалмау себептеріне бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің негіздемесі

оның ішінде мыналардың есебінен

бәсекеге қабілетті ортаның болмауынан мемлекеттік сатып алу бойынша өткізілмеген конкурстар (маркетингтік талдаудың болмауы)

бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаны тиімді басқармауы  (конкурстық рәсімдердің уақтылы өткізілмеуі,  оларды өткізу мерзімінің ауыстырылуы, жеткізушінің шарттың талаптарын бұзуы, орындалған жұмыстар актісін, шот -фактураларды, тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) берушілер нарығына талдаманы уақтылы ұсынбау

қаражатты негісіз жоспарлау (бюджеттік қаражатқа сұраныстың болмауы, көтерілген бағалық көрсеткіштер, жылдық жоспарлардың ай айларға дұрыс бөлінбеуі

бюджеттік бағдарламаларды жүзеге асыру бойынша нормативтік құқықтық актілерді уақтылы қабылдамау

19

20

21

22

23































       * 13-бағандарды бюджеттік бағдарлама әкімшісі толтырады а.ж. 9 айдың қорытындыларынан бастап және ағымдағы жылдың соңына дейін.
      ** кіші бағдарламаға дейін жергілікті атқарушы органдар әкімшісі ұсынады.

Орталық атқарушы органның
жауапты хатшысы           _____________    _________________________
                             (қолы)          (қолды таратып жазу)

Қаржы қызметінің басшысы  _____________    _________________________
                             (қолы)          (қолды таратып жазу)

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                      9-қосымша

         200___ жылғы________________ жағдай бойынша
    ___________________________ бюджеттің орындалуы туралы
                        талдамалы есеп

Бюджет түрі ___________________
Мерзімділігі ***

                                                          мың теңге

Код

Атауы

Бір жылға қаржыландырудың жиынтық жоспары

Есепті кезеңге қаржыландырудың жиынтық жоспары

ББӘ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама (**)

міндеттемелер бойынша

төлемдер бойынша

1

2

3

4

5

6

7




Барлығы







Ағымдағы бағдарлама














Даму бағдарламасы











кестенің жалғасы

Қабылданған міндеттемелер

Төленген міндеттемелер

орындалу %  (9-б./7-б.*100)

Орындалмау сомасы (9-б.-7-б.)

Қабылданбаған міндеттемелер сомасы (8-б.-6-б.)

Бір жылға жоспардың күтілетін орындалуы

орындалу %  (13-б./5-б.*100) 

Бір жылға жоспардың күтілетін орындалмауы  (13-б./5-б.)

8

9

10

11

12

13

14

15









































кестенің жалғасы

оның ішінде

мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша үнемдеу

объективті, республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшілеріне байланысты емес

басқа себептер

оның ішінде есебінен

бәсекеге қабілетті ортаның болмауынан мемлекеттік сатып алу бойынша өткізілмеген конкурстар (маркетингтік талдаудың болмауы)

бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаны тиімді басқармауы  (конкурстық рәсімдердің уақтылы өткізілмеуі,  оларды өткізу мерзімінің ауыстырылуы, жеткізушінің шарттың талаптарын бұзуы, орындалған жұмыстар актісін, шот-фактураларды уақтылы ұсынбау

16

17

18

19

20


























кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту (жоспардың орындалмау себептеріне бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің негіздемесі

оның ішінде есебінен

қаражатты негізсіз жоспарлау (бюджеттік қаражатқа сұраныстың болмауы, көтерілген бағалық көрсеткіштер, жылдық жоспарлардың ай айларға дұрыс бөлінбеуі

бюджеттік бағдарламаларды жүзеге асыру бойынша нормативтік құқықтық актілерді уақтылы қабылдамау

21

22

23
















      Ескерту:
      * 13-бағанды бюджеттік бағдарлама әкімшісі толтырады а.ж. 9 айдың қорытындыларынан бастап және ағымдағы жылдың соңына дейін
      ** кіші бағдарламаға дейін жергілікті атқарушы органдар әкімшісі ұсынады.
      *** осы Ереженің 23-тармағына сәйкес есепті тоқсан сайын ұсыну
          осы Ереженің 24-тармағына сәйкес есепті ай сайын ұсыну

Бюджетті атқару жөнінде
уәкілетті органның
құрылымдық бөлімшесінің
басшысы                   _____________    _________________________
                             (қолы)           (қолды таратып жазу)

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                     10-қосымша

    ____________ жылғы жағдай бойынша жергілікті бюджеттен
  бөлінген және республикалық бюджеттен бөлінген трансферттер
   есебінен жүзеге асырылатын нысаналы ағымды трансферттерді,
  дамытуға және кредиттерге арналған нысаналы трансферттерді
жүзеге асыру мониторингі нәтижелері туралы жергілікті бюджеттік
               бағдарлама әкімшісінің есебі

Бюджеттік бағдарлама әкімшісі: _______________
Бюджеттің түрі: ______________________________
Мерзімділігі: ай сайын

                                                          мың теңге

ББӘ

Бағдарлама

оның ішінде инвестжоба

Атауы

РБ ____ ж . бекітілген бюджет

РБ ____ ж . айқындалған бюджет

РБ ____ ж . түзетілген бюджет

1

2

3

4

5

6

7




Барлығы нысаналы трансферттер







оның ішінде :







дамытуға







...







ағымдағы







...







кредиттер




кестенің жалғасы

ЖБ бөлінген және есепті кезеңдегі республикалық бюджеттен іске асырылған трансферттердің есебінен

Есепті кезеңге ЖБ төлемдері бойынша қаржыландыру жоспары

Қабылданған міндеттемелер

Төленген міндеттемелер

Төленбеген міндеттемелер сомасы (11-б.-10-б.)

8

9

10

11

12




































кестенің жалғасы

Бір жылға жоспардың күтілетін орындалуы

Орындалу % (11-б./8-б.*100)

Орындалмау сомасы (11-б.-8-б)

оның ішінде

мемлекеттік сатып алу нәтижесінен үнем

объективті, бюджеттік бағдарлама әкімшісіне байланысты емес

Басқа себептер (18-топ+19-топ+20-топ+21-топ)

13

14

15

16

17

18











































кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту

оның ішінде есебінен

конкурстық рәсімдер ұзақ жүргізілген (жүргізілмеген) мемлекеттік сатып алу бойынша жүргізілмеген конкурстар

шарттар жасасу және оларды казынашылық органдарда тіркеу рәсімдерін ұзақ жүргізу

орындалған жұмыстар актілерін және төлемге шоттарды ұсынбау, жоспарланған іс-шараларды уақтылы өткізбеу, әкімшінің төлемдерді жүргізу бойынша құжаттарды дұрыс ресімдемеуі

басқалары (таратып жазу)

19

20

21

22

23




































Жергілікті бюджеттік бағдарлама
әкімшісінің басшысы         ________________   _____________________
                                ( қолы )          ( қолды таратып жазу )

Қаржы қызметінің басшысы    ________________   _____________________
                                ( қолы )          ( қолды таратып жазу )

                                                 Бюджеттік мониторинг
                                                   жүргізу ережесіне
                                                       11-қосымша

  ____________ жылғы жағдай бойынша облыстық бюджеттен бөлінген
   және республикалық бюджеттің трансферттері есебінен жүзеге
    асырылатын нысаналы ағымды трансферттерді, дамытуға және
    кредиттерге арналған нысаналы трансферттерді жүзеге асыру
мониторингі нәтижелері туралы аудандардың, облыстық маңызы бар
қалалардың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органының есебі

Аудан (облыстық маңызы бар қала): ___________________________
Бюджеттің түрі: _____________________________________________
Мерзімділігі: ай сайын

                                                          мың теңге

ББӘ

Бағдарлама

оның ішінде инвестжоба

Атауы

РБ ____ж. бекітілген бюджет

РБ ____ж. айқындалған бюджет

РБ ____ж. түзетілген бюджет

1

2

3

4

5

6

7




Барлығы нысаналы трансферттер







оның ішінде:







дамытуға







...







ағымдағы







...







кредиттер




кестенің жалғасы

ЖБ бөлінген және есепті кезеңдегі республикалық бюджеттен іске асырылған трансферттердің есебінен

Есепті кезеңге ЖБ төлемдері бойынша қаржыландыру жоспары

Тіркелген міндеттемелер сомасы

Төленген міндеттемелерсомасы

Төленбеген міндеттемелер сомасы (11-б.-10-б.)

8

9

10

11

12




































кестенің жалғасы

Бір жылға жоспардың күтілетін орындалуы

Орындалу % (11-б./8-б.*100)

Орындалмау сомасы (11-б.-8-б)

оның ішінде

мемлекеттік сатып алу нәтижесінен үнем

объективті, бюджеттік бағдарлама әкімшісіне байланысты емес

Басқа себептер

13

14

15

16

17

18











































кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту

оның ішінде есебінен

конкурстық рәсімдер ұзақ жүргізілген (жүргізілмеген) мемлекеттік сатып алу бойынша жүргізілмеген конкурстар

шарттар жасасу және оларды казынашылық органдарда тіркеу рәсімдерін ұзақ жүргізу

орындалған жұмыстар актілерін және төлемге шоттарды ұсынбау, жоспарланған іс-шараларды уақтылы өткізбеу, әкімшінің төлемдерді жүргізу бойынша құжаттарды дұрыс ресімдемеуі

басқалары (таратып жазу)

19

20

21

22

23




































Аудан , облыстық маңызы бар қала
бюджетінің атқарылуы бойынша
уәкілетті органның басшысы    _____________  _____________________
                                  ( қолы )      ( қолды таратып жазу )

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                     12-қосымша

  ____________ жылғы жағдай бойынша республикалық бюджеттен
бөлінген және республикалық бюджеттің трансферттері есебінен
жүзеге асырылатын нысаналы ағымды трансферттерді, дамытуға және
  кредиттерге арналған нысаналы трансферттерді жүзеге асыру
мониторингі нәтижелері туралы аудандардың, облыстық маңызы бар
қалалардың бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органының есебі

Облыстың, республикалық маңызы бар қала,
астананың атауы ___________________________
Бюджет түрі: __________________________________________________
Мерзімділігі: ай сайын

                                                          мың теңге

ББӘ

Бағдарлама

оның ішінде инвестжоба

Атауы

РБ ____ж. бекітілген бюджет

РБ ____ж. айқындалған бюджет

РБ ____ж. түзетілген бюджет

1

2

3

4

5

6

7




Барлығы нысаналы трансферттер







оның ішінде:







дамытуға







...







ағымдағы







...







кредиттер




кестенің жалғасы

ЖБ бөлінген және есепті кезеңдегі республикалық бюджеттен іске асырылған трансферттердің есебінен

Есепті кезеңге ЖБ төлемдері бойынша қаржыландыру жоспары

Қабылданған міндеттемелер

Төленген міндеттемелер

Төленбеген міндеттемелер сомасы (11-б.-10-б.)

8

9

10

11

12




































кестенің жалғасы

Бір жылға жоспардың күтілетін орындалуы

атқарылу % (11-б./8-б.*100)

Орындалмау сомасы (11-б.-8-б)

оның ішінде

мемлекеттік сатып алу нәтижесінен үнем

объективті, бюджеттік бағдарлама әкімшісіне байланысты емес

Басқа себептер

13

14

15

16

17

18











































кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту

оның ішінде есебінен

конкурстық рәсімдер ұзақ жүргізілген (жүргізілмеген) мемлекеттік сатып алу бойынша жүргізілмеген конкурстар

шарттар жасасу және оларды казынашылық органдарда тіркеу рәсімдерін ұзақ жүргізу

орындалған жұмыстар актілерін және төлемге шоттарды ұсынбау, жоспарланған іс-шараларды уақтылы өткізбеу, әкімшінің төлемдерді жүргізу бойынша құжаттарды дұрыс ресімдемеуі

басқалары (таратып жазу)

19

20

21

22

23




































Облыс, республикалық маңызы
бар қала және астана бюджетінің
атқарылуы бойынша
уәкілетті органның басшысы   ______________ ______________________
                                  (қолы)      (қолды таратып жазу)

                                                Бюджеттік мониторинг
                                                  жүргізу ережесіне
                                                     13-қосымша

    Облыстық бюджеттерге, Алматы және Астана қалаларының
   бюджеттеріне республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы
   трансферттер мен кредиттердің іске асырылуы туралы есеп

Облыстың, республикалық маңызы бар қала
және астана атауы: ___________________________
Мерзімділігі: тоқсан сайын

                                                          мың теңге

ББӘ

Бағдарлама

оның ішінде инвестжоба

Атауы

РБ ____ж. бекітілген бюджет

РБ ____ж. айқындалған бюджет

РБ ____ж. түзетілген бюджет

1

2

3

4

5

6

7




Барлығы нысаналы трансферттер







оның ішінде:







дамытуға







...







ағымдағы







...







кредиттер




кестенің жалғасы

РБ есепті кезеңде бөлінгендігі

Есепті кезеңге ЖБ төлемдері бойынша қаржыландыру жоспары

Қабылданған міндеттемелер

Төленген міндеттемелер

Төленбеген міндеттемелер сомасы (11-б.-10-б.)

8

9

10

11

12




































кестенің жалғасы

Бір жылға жоспардың күтілетін орындалуы

Атқарылу % (11-б./8-б.*100)

Орындалмау сомасы (11-б.-8-б)

оның ішінде

мемлекеттік сатып алу нәтижесінен үнем

объективті, бюджеттік бағдарлама әкімшісіне байланысты емес

Басқа себептер

13

14

15

16

17

18











































кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту

оның ішінде есебінен

конкурстық рәсімдер ұзақ жүргізілген (жүргізілмеген) мемлекеттік сатып алу бойынша жүргізілмеген конкурстар

шарттар жасасу және оларды қазынашылық органдарда тіркеу рәсімдерін ұзақ жүргізу

орындалған жұмыстар актілерін және төлемге шоттарды ұсынбау, жоспарланған іс-шараларды уақтылы өткізбеу, әкімшінің төлемдерді жүргізу бойынша құжаттарды дұрыс ресімдемеуі

басқалары (таратып жазу)

19

20

21

22

23




































Бюджеттің атқарылуы бойынша
уәкілетті органның басшысы    _____________ ________________________
                                  (қолы)        (қолды таратып жазу)