Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің
62-бабы
4-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі
ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің 2009 - 2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспары бекітілсін.
2. Осы қаулы 2009 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі К. Мәсімов
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2008 жылғы 20 желтоқсандағы
N 1188 қаулысымен
бекітілген
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің 2009-2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспары
Мазмұны
1.
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің миссиясы мен
көкжиегі
2.
Ағымдағы жағдайды талдау
3.
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің стратегиялық
бағыттары, мақсаттары және міндеттері
4.
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің функционалдық
мүмкіндіктері және ықтимал тәуекелдер
5.
Стратегиялық жоспарды әзірлеуге негіз болған нормативтік-
құқықтық актілердің тізбесі
6.
Бюджеттік бағдарламалар
1. Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің миссиясы мен көкжиегі
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің (бұдан әрі - Статистика агенттігі) миссиясы пайдаланушылардың (халық, бизнес, мемлекеттік органдар және халықаралық ұйымдар) сапалы статистикалық ақпаратқа қажеттілігін барынша қанағаттандыру жолымен Қазақстанның бәсекелестікке қабілеттілігінің дамуына жәрдемдесу болып табылады.
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің көкжиегі: 2011 жылға қарай статистика сапасына қанағаттанушылық көрсеткіштері, респонденттерге жүктемелер мен әкімшілік көздерін пайдалану бойынша Еуропалық Одақ елдерінің статистика кеңселерімен салыстыруға болатын мемлекеттік орган.
Мемлекеттік статистиканы дамыту Қазақстан Республикасының дамуының стратегиялық мақсаттарына жетуге, мемлекеттік органдар жүйесі қызметінің тиімділігін арттыруға және бағдарламалық құжаттарды әрі Президенттің Қазақстан Республикасының халқына жыл сайынғы жолдауларын ақпараттық-статистикалық қамтамасыз етуге жәрдемдесу болып табылады.
Статистика агенттігі жыл сайын статистика саласының 20 бағыты (саласы) бойынша 1041 базалық және 15 500 нақтыланған статистикалық көрсеткіштерді әзірлеуді жүзеге асырады.
Көрсеткіштер жыл сайынғы, жартыжылдық, тоқсандық, ай сайынғы және біржолғы кезеңділікпен, әртүрлі нақтылану дәрежесімен топтық белгілері немесе жіктеуіштер бойынша әзірленеді. Әлемдік стандарттарға және 100-ден астам салалық жіктеуішке, номенклатуралар мен анықтамаларға сәйкес келетін 10 мемлекеттік жіктеуіштер пайдаланылады. Еуропалық Одақ пен Қазақстандағы негізгі жіктеуіштерді іске қосу аралығының уақыт кезеңі шамамен екі жылды құрайды.
Статистикалық көрсеткіштерді жариялау мерзімі мен нақтылау дәрежелері әлемдік практикаға сәйкес келеді, деректердің едәуір бөлігі Интернет арқылы тегін негізде таратылады. Сонымен бірге пайдаланушылар Агенттіктің иелігіндегі қолда бар деректер мен статистикалық қадағалаулардың қамтуын кеңейту мүмкіндіктері немесе ауқымы туралы жеткілікті ақпараттандырылмаған.
Мемлекеттік статистика өндірісіне Халық Банкі және мемлекеттік органдар қатысады, олар жыл сайын 130-дан астам зерттеулер өткізеді, сондай-ақ мемлекеттік деректер қорымен тіркелім жүйелерін жүргізеді.
Заңды тұлғалар мен үй шаруашылықтары бойынша статистикалық нысандарды пайдалана отырып, статистикалық қадағалаулар жүргізу, бағаларды тіркеу, халыққа сауалнама жүргізу және есептік (тіркелімдік) жүйелерді жүргізу деректер алудың негізгі тәсілдері болып табылады. Қолда бар әкімшілік деректерді жеткілікті пайдаланбау әрі нысандар және көрсеткіштердің жекелеген топтары бойынша алғашқы деректерді өңдеу әдіснамасының күрделілігі есебінен респонденттерге жоғары жүктеме деректерді жинауды ұйымдастырудағы негізгі проблема болып табылады. Бұдан басқа, әртүрлі мемлекеттік органдардың және тіркелімдік жүйелер мен ішінара қадағалаулардың жеткіліксіз қолданылуы мен ұқсас көрсеткіштер жинау қайталанымы орын алып отыр.
Кәсіпорындардың орташа жүктемесі айына 8 статистикалық есепті құрайды (4-тен 50 нысанға дейін, кәсіпорынның мөлшеріне, өңірге және зерттеу жүргізу тәсіліне байланысты), оның өзінде, орташа респонденттің есепті толтыруға жұмсалатын уақыты жылына кәсіпорынның мөлшеріне байланысты 2-ден 29 адам-күн аралығында түрленіп отырады. Бұл көрсеткіштер шетелдік статистикалық офистердің көрсеткіштерінен 1,5-2 есеге артық. Бұдан басқа, шетелдерде (Норвегия, Канада, Австралия) заңнамалық, технологиялық және ұйымдастырушылық деңгейлерде статистикалық көрсеткіштер өндірісі үшін барлық әкімшілік көздерден алынған деректерді толық пайдалану қамтамасыз етілген, бұл респонденттер жүктемесінің (кәсіпорындардың мемлекеттік органдарға тапсыратын есептер санының азаюына) азаюына да ықпал етеді.
Сонымен бірге, түпкілікті нәтижелерге бағытталған жоспарлаудың жаңа жүйесін енгізуді ескере отырып, Стратегиялық жоспарлардың қамту аясын кеңейту, қосымша нақтылау және мемлекеттік органдардың орындау мониторингіне арналған құралдарды жасау талап етіледі.
Негізі "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 7 мамырдағы
Заңы
болып табылатын мемлекеттік статистика саласында қолданыстағы заңнама мына бағыттар бойынша жаңғыртуды талап етеді: статистикалық және өзге де мақсаттарға арналған ақпарат жинау арасындағы дәл бөліністі қамтамасыз ету, Статистика агенттігін әкімшілік деректерге қол жетімділігін қамтамасыз ету (мемлекеттік органдардың өкілеттіліктері мен жауапкершілігін бөлу), сапалы бастапқы ақпаратты ұсыну жөніндегі жауапкершілікті реттеу.
Деректерді өңдеу 10 жыл бұрын әзірленген, шамалы ғана жаңғыртылған және күрделі есептеу кезінде автоматтандырылмаған жұмыстардың едәуір көлемін талап ететін 200-ден астам бағдарламалық кешендерді қолдана отырып жүзеге асырылады.
2008 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша Статистика агенттігі бойынша жалпы техникалық жағдай: 6 қызметшіге орташа алғанда 1 дербес компьютерден, ал жекелеген өңірлерде бұл көрсеткіш бір жұмыс орнына 12 адамды құрайтын өте қиын жағдай болып табылады. Серверлік жабдық толығымен тозған, моральдық тұрғыдан 3-5 жыл бұрын ескірген. Аудандық деңгей автокөлік техникасымен қамтамасыз етілмеген, бұл мамандандырылған статистикалық байқауларды өткізуге мүмкіндік бермейді, ауылдық округтер деңгейінде қызметкерлердің қосымша штаты болуын талап етеді.
2008 жылғы бюджет шеңберінде есептеуіш техника құралдарына қажетттіліктің бір бөлігі жабылады, жарақтандыру дәрежесі шамамен 85%-ды құрайды. 2010 жылға қарай статистикалық көрсеткіштердің жоспарланған көлемін сапалы және тиімді шығын әзірлемелермен қамтамасыз ету үшін көлік, жиһаз және офистік үй-жайлармен жарақтандыруды қамтамасыз етуді қоса алғанда қызметкерлердің жұмыс орындарын толығымен қайта жарақтандыру жүргізу талап етіледі.
Статистика агенттігінің басты проблемасы жоғарғы білікті кадрлармен қамтамасыз етілуі болып табылады: орталық аппарат қызметкерлерінің 60%-да әдіснамалық жұмыс тәжірибесі жоқ, аумақтық органдардың басшылық буыны қызметкерлерінің 70%-ы 2011 жылға қарай зейнеткерлікке шығады, мемлекеттік тілді қызметкерлердің 50%-дан азы білсе, шетел тілін 30-ы ғана біледі. 2008 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша: кәсіптік оқыту және кәсіби біліктілікті жетілдіру жүйесі жоқ; Қазақстан Республикасында 2005 жылдан бастап "Статистика" мамандығы бойынша жоғары білімді мамандар оқыту жүзеге асырылмаған, арнайы курстар деңгейі Статистика агенттігінің қажеттілігіне сай емес. Аумақтық деңгейде жаңадан қабылданған қызметкерлердің тек 15% ғана жұмысын 3 жылдан әрі жалғастыруда.
Статистика агенттігінің көптараптық және екітараптық деңгейде түрлі статистикалық ұйымдармен (БҰҰ Статистикалық Комиссиясы, БҰҰ Еуропалық Экономикалық Комиссиясы, Экономикалық Ынтымақтастық және Даму Ұйымы, Еуростат, Түркия халықаралық ынтымақтастық агенттігі, ТМД Статистикалық комитеті және т.б.) және ұлттық статистикалық офистермен өзара халықаралық іс-қимылы жүзеге асырылуда.
Статистика агенттігі тиісті қаржыландырудың болмауына байланысты, статистиканың негізгі бағыттары бойынша өткізіліп жатқан халықаралық конференциялар мен семинарлардың тек 40 % ғана қатысады. Бүгінгі күнге дейін Статистика агенттігі Қазақстанның бәсекелестікке қабілетті мемлекет ретінде жүргізіп отырған сыртқы саясатымен сыйыспайтын техникалық және басқа да көмек сұраушы реципиент ретіндегі позицияны ұстанып келді.
Қазақстан Республикасында ресми статистикаға деген сенім деңгейі және деректер сапасына деген қанағаттанушылық дәрежесі басқа елдермен салыстырғандағы керсеткіштер айтарлықтай жоғары емес (арнайы зерттеу бойынша 50 %-дан кем) мысалы, дамыған елдерде (Канада, Австралия, Финляндия, Норвегия және т.б.) бұл көрсеткіш 85 %-дан асады.
Сонымен, ҚР Статистика агенттігі қызметінің проблемалық (қолданыстағы мемлекеттік статистика жүйесінің әлсіз жақтары және кемшіліктері) салалары:
1) тиімділігі жеткіліксіз нормативтік құқықтық база;
2) статистикалық көрсеткіштерді әзірлеу үшін әкімшілік (ведомствоаралық өзара іс-қимыл) көздердің деректерін жеткіліксіз пайдалану;
3) респонденттерге түсетін жүктемелердің елеулі салмағы;
4) жұмыстардың және ұйымдастырушылық құрылымның жеткіліксіз автоматтандырылған технологиясы;
5) Статистика агенттігінің техникалық төмен жабдықталуы;
6) білікті кадрлармен жеткіліксіз қамтамасыз етілуі болып табылады.
3. Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің стратегиялық бағыттары, мақсаттары және міндеттері
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі қызметінің 2009-2011 жылдарға арналған стратегиялық бағыттары:
1) мемлекеттік статистика жүйесін институционалды дамыту және статистикалық деректерді жеткізушілермен және пайдаланушылармен өзара іс-қимылды дамыту (1,2,3 проблемалық салалар);
2) статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту (3,4,5
проблемалық салалар);
3) кадрлық әлеуетті және халықаралық ынтымақтастықты дамыту (6 проблемалық сала).
Стратегиялық бағыттар және мақсаттар |
Мемлекеттің стратегиялық мақсаттарын іске асыруға бағытталған мемлекеттік органның қызметі |
Стратегиялық құжаттың, құқықтық нормативтік актінің атауы |
Мемлекеттік статистика жүйесін институционалды дамыту |
Қазақстан Республикасының тиімділігін және бәсекеге қабілеттілігін арттыру |
Мемлекет Басшысының 2008 жылғы 6 ақпандағы Қазақстан халқына "Мемлекеттік саясаттың негізгі мақсаты - Қазақстан азаматтарының әл-ауқатын арттыру" атты жолдауы |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
Экономикалық және саяси жүйені дамытуға ықпал жасау |
|
Кадрлық әлеуетті және халықаралық ынтымақтастықты дамыту |
Кадрларды қайта даярлау жүйесін әлемдік стандарттарға жақындату, халықаралық ұйымдарда Қазақстан Республикасының мүдделерін білдіру |
Стратегиялық жоспардың негізгі мақсаттары қоғам қажеттіліктері көрініс табатын Статистика агенттігі қызметінің статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, ресми статистикалық деректерге деген сенімнің жоғары деңгейі және респонденттерге арналған жүктемені төмендету болып табылады.
2011 жылға қарай жыл сайын 17 мыңнан кем түспейтін статистикалық көрсеткіштер әзірлемесін, респонденттерге арналған жүктемені кемінде 30%-ға төмендету, 80%-дан кем түспейтін ресми статистика сапасына деген қанағаттанушылық деңгейін қамтамасыз ету талап етіледі. Көрсетілген нысаналы индикаторларға қол жеткізу 2011 жылға қарай әрбір стратегиялық бағыттар бойынша міндеттерді шешу жолымен қамтамасыз етілетін болады.
Атауы |
Өлшем
|
Есепті
|
Жоспарлы
|
|||
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. Стратегиялық бағыт. Мемлекеттік статистика жүйесін институционалды дамыту және статистикалық деректерді жеткізушілермен және пайдаланушылармен өзара іс-қимылды дамыту |
||||||
1.1. Мақсат . Әкімшілік көздерді пайдалану есебінен респонденттерге арналған жүктемені азайту |
||||||
Нысаналы индикатор: 2011 жылға қарай жүктемені 30%-ға азайту. |
||||||
|
||||||
1.1.1. Міндет . Стратегиялық көрсеткіштерді әзірлеу үшін мемлекеттік органдар деректерінің базаларын барынша пайдалану |
||||||
"Мемлекеттік статистика туралы" Заңды әзірлеу және қабылдау |
НҚА |
- |
- |
1 |
- |
- |
Статистикалық көрсеткіштерді есептеу үшін Салық комитеті, Әділетмині, ІІМ және басқа да мемлекеттік органдардың бастапқы деректеріне толық қол жетімділікті қамтамасыз ету |
деректердің жалпы санынан, % |
30 |
30 |
100 |
100 |
100 |
Мемлекеттік органдармен электронды деректер алмасу (е-үкімет енгізу шараларына сәйкес) |
пайдаланылатын жүйелер санынан, % |
- |
5 |
25 |
50 |
75 |
Респонденттерге арналған жүктемені (кәсіпорынның статистикалық есеп нысандарын толтыруға жұмсайтын уақытын) төмендету |
жұмыс істеп тұрған деңгейден, % |
- |
- |
10 |
10 |
10 |
Мемлекеттік органдардың қолданысындағы ақпараттық жүйелерінің біріктірілуін қамтамасыз ету |
пайдаланы латын жүйелер санынан, % |
- |
- |
5 |
25 |
50 |
|
||||||
1.2. Ма қ сат. Ресми статистика деректерінің жоғары сенімділік деңгейіне қол жеткізу |
||||||
Нысаналы индикаторлар:
|
||||||
|
||||||
1.2.1. Міндет. Статистиканы пайдаланушыларға көрсетілетін қызмет түрлерінің тізбесін кеңейту, ақпараттық дереккөз ретінде Интернет-порталды пайдалану, электрондық түрдегі (пошта, он-лайн, жазылым) сұрауларды өңдеуді қамтамасыз ету. |
||||||
Статистика агенттігінің Интернет-порталына шығулардың саны |
Жыл ішіндегі шығулар |
0 |
Кемінде 1000 |
Кемінде 25 мың |
Кемінде 40 мың |
Кемінде 80 мың |
электрондық түрде өңделген сұраулар саны |
жалпы саннан, % |
0 |
1 |
30 |
60 |
100 |
электрондық статистикалық деректердің таратылымдарына жазылушылар саны |
адам |
|
|
Кемінде 1200 |
Кемінде 3000 |
Кемінде 3200 |
|
||||||
2. Стратегиялы қ бағыт. Статистикалық инфра құрылым мен әдіснаманы дамыту |
||||||
2.1. Ма қ сат. Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы көрсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету |
||||||
Нысаналы индикатор: алдыңғы қатарлы әлемдік практикаға сай әзірленетін көрсеткіштердің саны мен сапасын ұлғайту - жылына 5%-дан кем емес статистикалық қадағалаулар. |
||||||
2.1.1. Міндет. Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
||||||
Жаңа статистикалық зерттеулерді енгізу |
бірлік |
- |
1 |
3 |
3 |
3 |
Мемлекеттік органдардың нысаналы индикаторларының жетістіктерін сипаттайтын жаңа статистикалық зерттеулерді енгізу |
бірлік |
- |
- |
1 |
- |
- |
Талдамалы зерттеулерді жүргізу |
бірлік |
6 |
4 |
5 |
5 |
5 |
Ғылыми-зерттеу жұмыстары |
бірлік |
6 |
12 |
12 |
12 |
12 |
Нысандарды электрондық түрде өңдеу |
бірлік (зерттеулерден %) |
- |
- |
30
|
70
|
90
|
Жаңа көрсеткіштер енгізу |
жаңа көрсеткіштерден % |
- |
- |
5 |
5 |
5 |
Есептіліктің ведомстволық нысандарын оңтайландыру |
% |
- |
- |
50 |
100 |
100 |
|
||||||
2.2. Мақсат. Халықтың жалпы санын сипаттайтын көрсеткіштердің ауқымды тізбесін нақтылау, оның қалалық және ауылдық мекендерге бөлінуіне, жынысы мен жасына қарай, отбасы жағдайына, ұлтына, тіл білуіне, білім деңгейіне, сонымен қатар, үй шаруашылықтарының санына, табыс көздеріне, жұмыспен қамтылуына және тұрмыс жағдайы мен республиканың тұрғын үй қоры ахуалына қарай нақтылау. |
||||||
Нысаналы индикатор: ҚР тұрғындарының демографиялық, әлеуметтік-экономикалық белгілері бойынша жандандырылған деректері |
||||||
2.2.1. Міндет . Халықтың ұлттық санағын өткізу |
||||||
Халықтың ұлттық санағын өткізу |
бірлік |
|
|
1 |
|
|
|
||||||
2.3. Ма қ сат. Нысандарды жеңілдету және деректер өңдеудің қазіргі заманғы тәсілдерін енгізу есебінен респонденттер жүктемесін төмендету |
||||||
Нысаналы индикатор: респонденттер жүктемесін төмендету |
||||||
2.3.1. Міндет. Нысандарды жаңғырту және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды енгізу |
|
|
|
|
|
|
Нысандарды, 8 біріктірілген ақпараттық шағын жүйелерді және 4 тіркелім жүйесін электрондық түрде өңдеу |
бірлік (зерттеулер ден %) |
- |
- |
30
|
70
|
90
|
|
||||||
3. Стратегиялық бағыт. Кадрлық әлеуетті және халықаралық ынтымақтастықты дамыту |
||||||
3.1. Мақсат. Ресми статистика деректерінің жоғары сенімділік деңгейіне қол жеткізу, статистикалық ақпаратты пайдаланушылардың сауаттылығын көтеру және қызметкерлер біліктілігінің жоғары деңгейін арттыру есебінен статистиканың дамуын қамтамасыз ету |
||||||
Нысаналы индикатор: қызметкерлердің (100 %) және статистикалық ақпаратты пайдаланушылардың (3 мың адам) біліктілігін жүйелі жетілдіріп отыру |
||||||
|
||||||
3.1.1. Міндет. Статистикалық әдіснама және деректерді өңдеу мен талдаудың қазіргі заманғы тәсілдерін пайдалануға ұдайы оқыту жүйесін құру |
||||||
"Тренинг және статистика зерттеулер орталығын" құру |
бірлік |
- |
- |
1 |
- |
- |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің қызметкерлерін оқыту |
бірлік |
100 |
250 |
2000 |
2000 |
2000 |
Респонденттерді оқыту |
бірлік |
100 |
250 |
10000 |
10000 |
10000 |
Пайдаланушыларды оқыту |
бірлік |
- |
50 |
3000 |
3000 |
3000 |
Пайдаланушылардың әртүрлі топтары үшін оқу модульдерін енгізу |
бірлік |
- |
- |
10 |
20 |
30 |
Статистиканың негізгі салалары бойынша жыл сайынғы халықаралық семинарларға қатысу |
бірлік |
8 |
12 |
15 |
15 |
15 |
Қазақстан Республикасында халықаралық 3 семинар өткізу |
бірлік |
- |
1 |
3 |
3 |
3 |
4. Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің функционалдық мүмкіндіктері және ықтимал тәуекелдері
2009-2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспардың іске асырылуына ықпал ететін Статистика агенттігінің функционалдық мүмкіндіктері мыналар болып табылады:
1. Орталық аппараттың штаты салалық бөлімшелерді ұлғайту және ақпараттық технология мен адам ресурстарын дамыту қызметін құру, бақылау сапасы мен ішкі аудит, стратегиялық жоспарлау және баспасөз қызметі есебінен 250 қызметкерге дейін ұлғайтылды.
2. Статистиканың орталық аппараты мен облыстық департаменттер арасындағы, статистиканың облыстық департаменттері мен аудандық деңгейдегі, сондай-ақ ауылдық округ деңгейінде қызметтер мен міндеттерді аумақтық қайта бөлу мүмкіндігімен қоса жұмыс ұйымдастыру тиімділігіне талдау жасау жоспарланып отыр.
3. "Тренинг және статистика саласындағы зерттеулер орталығын" дамыту жолымен қызметкерлердің және статистиканы пайдаланушыларды оқыту жүйесін құру жоспарланып отыр.
4. Бюджеттік заңнаманы сақтау және ішкі аудит жүйесін құру бойынша іс-шаралар жоспарланды.
Ықтимал тәуекелдер кестеде келтірілген.
Тәуекел атауы |
Ықтимал салдарлар |
Басқару шаралары мен тетіктері |
Қаржыландырудың жеткіліксіздігі |
Стратегиялық бағыттардың толық іске асырылмауы |
Статистика агенттігінің жеткілікті бюджетін бекіту |
Статистикалық деректерді өндіру үшін мемлекеттік органдармен өзара тиімсіз іс-қимылдары |
Статистикалық көрсеткіштерді өндіру негізі ретінде әкімшілік көздер мен деректердің мемлекеттік базасын жеткіліксіз пайдалану |
"Мемлекеттік статистика туралы" Заңның жаңа редакциясын бекіту |
Кадрлық тәуекелдер, оның ішінде мемлекеттік статистика жүйесі үшін кәсіби мамандарды даярлау және оқыту жүйесінің болмауы |
Агенттік қызметкерлерінің кәсіби шеберлігінің, статистикалық деректер сапасының төмендеуі |
"Тренинг және статистика саласындағы зерттеулер орталығын" құру |
5. Стратегиялық жоспар әзірлеуге негіз болған нормативтік құқықтық актілердің тізбесі
Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджет
кодексі
"Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 30 қаңтардағы
кодексі
2001 жылғы 12 маусымдағы Салықтар және бюджетке басқа да міндетті төлемдер туралы кодексі
Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 5 сәуірдегі Кедендік
кодексі
"Қазақстан Республикасындағы 2006-2016 жылдарға арналған Гендерлік теңдік стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 29 қарашадағы N 1677
Жарлығы
"Ұлттық банк туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 30 наурыздағы
Заңы
"Мемлекеттік кәсіпорын туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 19 маусымдағы
Заңы
"Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 7 мамырдағы
Заңы
"Нормативтік құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы
Заңы
"2006-2008 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының мемлекеттік статистикасын жетілдіру бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 6 ақпандағы N 71
қаулысы
"Нәтижелерге бағдарланған мемлекеттік жоспарлау жүйесін енгізу жөніндегі тұжырымдама" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 26 желтоқсандағы N 1297
қаулысы
"Қазақстан халқының әл-қуатын арттыру — мемлекеттік саясаттың басты мақсаты" атты Мемлекет басшысының 2008 жылғы 6 ақпандағы Қазақстан халқына
Жолдауы
.
6. Бюджеттік бағдарламалар
Стратегиялық бағыттар, мақ
саттар мен бюджеттік бағдарламалар
бойынша шығыстардың бөлінуі
Стратегиялық бағыттар, мақсаттар және бюджеттік бағдарламалар
|
Есептік кезең |
Жоспарлы кезең |
|||
2007
|
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. Стратегиялық бағыт. Мемлекеттік статистика жүйесін институционалды дамыту және статистикалық деректерді жеткізушілермен және пайдаланушылармен өзара іс-қимылды дамыту |
|
|
|
|
|
1.1. Мақсат. Әкімшілік көздерді пайдалану есебінен респонденттерге арналған жүктемені азайту |
|
|
|
|
|
1.1.1. Міндет. Стратегиялық көрсеткіштерді әзірлеу үшін мемлекеттік органдардың деректер қорын барынша пайдалану |
|
|
|
|
|
1.2. Мақсат. Ресми статистика деректерінің жоғары сенімділік деңгейіне қол жеткізу |
|
|
|
|
|
1.2.1. Міндет. Статистиканы пайдаланушыларға көрсетілетін қызмет түрлерінің тізбесін кеңейту, ақпараттық дереккөз ретінде Интернет-порталды пайдалану, электрондық түрдегі (пошта, он-лайн, жазылым) сұрауларды өңдеуді қамтамасыз ету. |
|
|
|
|
|
2. Стратегиялық бағыт. Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
5 529 620 |
7 284 096 |
10 102 279 |
6 630 385 |
7 476 329 |
2.1. Мақсат. Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы көрсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету. |
5 269 320 |
4 432 031 |
5 532 527 |
6 450 066 |
7 436 329 |
2.1.1. Міндет. Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
5 269 320 |
4 432 031 |
5 532 527 |
6 450 066 |
7 436 329 |
001 бағдарлама "Статистикалық қызмет саласында және салааралық үйлестіруде мемлекеттік статистиканы реттеу жөніндегі қызмет көрсетулер" |
3 172 541 |
2 983 845 |
3 971 245 |
4 813 070 |
5 672 305 |
002 бағдарлама "Статистикалық деректерді жинау және өңдеу жөніндегі қызмет көрсетулер" |
804 990 |
895 390 |
1 200 128 |
1 299 252 |
1 400 951 |
004 бағдарлама "Мемлекеттік статистика саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер" |
15 907 |
41 377 |
61 673 |
66 607 |
71 602 |
007 бағдарлама "Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің ғимараттарын, үй-жайлары мен құрылыстарын күрделі жөндеу" |
52 044 |
112 535 |
70 285 |
50 605 |
54 400 |
008 бағдарлама "Қазақстан Республикасы Статистика агенттігін материалдық-техникалық жарақтандыру" |
1 084 829 |
257 420 |
75 000 |
54 000 |
58 050 |
009 бағдарлама "Статистикалық деректерді тарату
|
139 009 |
141 464 |
154 196 |
166 532 |
179 021 |
2.2. Мақсат. Халықтың жалпы санын сипаттайтын көрсеткіштердің ауқымды тізбесін нақтылау, оның қалалық және ауылдық мекендерге бөлінуіне, жынысы мен жасына қарай, отбасы жағдайына, ұлтына, тіл білуіне, білім деңгейіне, сонымен қатар, үй шаруашылықтарының санына, табыс көздеріне, жұмыспен қамтылуына және тұрмыс жағдайы мен республиканың тұрғын үй қоры ахуалына қарай нақтылау. |
|
2 634 189 |
4 206 752 |
55 319 |
34 000 |
2.2.1. Міндет. Халықтың ұлттық санағын өткізу |
|
2 634 189 |
4 206 752 |
55 319 |
34 000 |
006 бағдарлама "Халықтың ұлттық санағын өткізу" |
|
2 634 189 |
4 206 752 |
55 319 |
34 000 |
2.3. Мақсат. Нысандарды жеңілдету және деректер өңдеудің қазіргі заманғы тәсілдерін енгізу есебінен респонденттер жүктемесін төмендету |
260 300 |
217 876 |
363 000 |
125 000 |
6 000 |
2.3.1. Міндет. Нысандарды жаңғырту және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды енгізу |
260 300 |
217 876 |
363 000 |
125 000 |
6 000 |
003 бағдарлама "Мемлекеттік статистика органдарының ақпараттық жүйесін құру" |
260 300 |
217 876 |
363 000 |
125 000 |
6 000 |
3. Стратегиялық бағыт. Кадрлық әлеуетті және халықаралық ынтымақтастықты дамыту |
25 286 |
24 937 |
107 676 |
116 290 |
125 012 |
3.1.1. Мақсат. Ресми статистика деректерінің жоғары сенімділік деңгейіне қол жеткізу, статистикалық ақпаратты пайдаланушылардың сауаттылығын көтеру және қызметкерлер біліктілігінің жоғары деңгейін арттыру есебінен статистиканың дамуын қамтамасыз ету |
25 286 |
24 937 |
107 676 |
116 290 |
125 012 |
3.1.1. Міндет. Статистикалық әдіснаманы және деректерді өңдеу мен талдаудың қазіргі заманғы тәсілдерін пайдалануға үнемі оқыту жүйесін құру |
25 286 |
24 937 |
107 676 |
116 290 |
125 012 |
001 бағдарлама "Статистикалық қызмет саласында және салааралық үйлестіруде мемлекеттік статистиканы реттеу жөніндегі қызмет көрсетулер" |
25 286 |
24 937 |
107 676 |
116 290 |
125 012 |
2008 жылы аяқталатын басқа да бағдарламалар |
669 297 |
276 160 |
|
|
|
Агенттік бюджетінің жиыны |
6 224 203 |
7 585 193 |
10 209 955 |
6 746 675 |
7 601 341 |
Бюджеттік шығыстар жиынтығы
мың теңге
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама атауы |
Есептік кезең |
Жоспарлы кезең |
|||
2007
|
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
Ағымдағы
|
|
|
|
|
|
001 |
|
Статистикалық
|
3 197 827 |
3 008 782 |
4 078 921 |
4 929 360 |
5 797 317 |
002 |
|
Статистикалық
|
804 990 |
895 390 |
1 200 128 |
1 299 252 |
1 400 951 |
004 |
|
Мемлекеттік
|
15 907 |
41 377 |
61 673 |
66 607 |
71 602 |
005 |
|
Ауыл шаруашылығы
|
655 297 |
261 320 |
|
|
|
006 |
|
Ұлттық санақ
|
|
2 634 189 |
4 206 752 |
55 319 |
34 000 |
007 |
|
Қазақстан
|
52 044 |
112 535 |
70 285 |
50 605 |
54 400 |
008 |
|
Қазақстан
|
1 084 829 |
257 420 |
75 000 |
54 000 |
58 050 |
009 |
|
Статистикалық
|
139 009 |
141 464 |
154 196 |
166 532 |
179 021 |
116 |
|
Электрондық үкімет
|
14 000 |
14 840 |
|
|
|
|
|
Ағымдағы
|
5 963 903 |
7 367 317 |
9 846 955 |
6 621 675 |
7 595 341 |
|
|
Даму бюджеті |
|
|
|
|
|
003 |
|
Мемлекеттік
|
260 300 |
217 876 |
363 000 |
125 000 |
6 000 |
|
|
Даму
|
260 300 |
217 876 |
363 000 |
125 000 |
6 000 |
|
|
Агенттік
|
6 224 203 |
7 585 193 |
10 209 955 |
6 746 675 |
7 601 341 |
Бюджеттік шығыстар жиынтығы
мың теңге
Бағ-
|
Кіші
|
Бағдарлама атауы |
Есептік кезең |
Жоспарлы кезең |
|||
2007
|
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
Қызмет көрсетулер |
|
|
|
|
|
001 |
|
Статистикалық
|
3 197 827 |
3 008 782 |
4 078 921 |
4 929 360 |
5 797 317 |
002 |
|
Статистикалық
|
804 990 |
895 390 |
1 200 128 |
1 299 252 |
1 400 951 |
003 |
|
Мемлекеттік
|
260 300 |
217 876 |
363 000 |
125 000 |
6 000 |
004 |
|
Мемлекеттік
|
15 907 |
41 377 |
61 673 |
66 607 |
71 602 |
005 |
|
Ауыл шаруашылығы
|
655 297 |
261 320 |
|
|
|
006 |
|
Ұлттық санақ
|
|
2 634 189 |
4 206 752 |
55 319 |
34 000 |
009 |
|
Статистикалық
|
139 009 |
141 464 |
154 196 |
166 532 |
179 021 |
|
|
Қызмет көрсетулер бойынша жиыны |
5 073 330 |
7 200 398 |
10 064 670 |
6 642 070 |
7 488 891 |
|
|
Күрделі шығыстар |
|
|
|
|
|
116 |
|
Электрондық үкімет
|
14 000 |
14 840 |
|
|
|
007 |
|
Қазақстан
|
52 044 |
112 535 |
70 285 |
50 605 |
54 400 |
008 |
|
Қазақстан
|
1 084 829 |
257 420 |
75 000 |
54 000 |
58 050 |
|
|
Күрделі шығыстар
|
1 150 873 |
384 795 |
145 285 |
104 605 |
112 450 |
Агенттік шығыстарының
|
6 224 203 |
7 585 193 |
10 209 955 |
6 746 675 |
7 601 341 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
Бюджеттік бағдарлама |
001 "Статистикалық қызмет саласында және салааралық үйлестіруде мемлекеттік статистиканы реттеу жөніндегі қызмет көрсетулер" |
кіші бағдарлама |
|
Сипаттау |
|
2. Стратегиялық бағыт |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
2.1. Мақсат |
Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы керсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету |
2.1.1. Міндет |
Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
3. Стратегиялық бағыт |
Кадрлық әлеуетті және халықаралық ынтымақтастықты дамыту |
3.1. Мақсат |
Ресми статистика деректерінің жоғары сенімділік деңгейіне қол жеткізу, статистикалық ақпаратты пайдаланушылардың сауаттылығын көтеру және қызметкерлер біліктілігінің жоғары деңгейін арттыру есебінен статистиканың дамуын қамтамасыз ету |
3.1.1. Міндет |
Статистикалық әдіснама және деректерді өңдеу мен талдаудың қазіргі заманғы тәсілдерін пайдалануға ұдайы оқыту жүйесін құру |
Көрсеткіштер |
|||||||
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|
Сапа-
|
Жаңа
|
жаңа
|
- |
- |
5 |
5 |
5 |
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Сапа-
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиім-
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәти-
|
Бірыңғай тиімді
|
бірлік |
|
|
2 |
|
|
Бағ-
|
|
мың теңге |
3 197 827 |
3 008 782 |
4 078 921 |
4 929 360 |
5 797 317 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
Бюджеттік бағдарлама |
002 "Статистикалық деректерді жинау және өңдеу жөніндегі қызмет көрсетулер" |
Кіші бағдарлама |
|
Сипаттау |
Статистикалық деректерді жинау және өңдеу бойынша қызмет көрсету |
1. Стратегиялық бағыт |
Мемлекеттік статистика жүйесін институционалды дамыту және статистикалық деректерді жеткізушілермен және пайдаланушылармен өзара іс-қимылды дамыту |
1.2. Мақсат |
Ресми статистика деректерінің жоғары сенімділік деңгейіне қол жеткізу |
1.2.1 Міндет |
Статистиканы пайдаланушыларға көрсетілетін қызмет түрлерінің тізбесін кеңейту, ақпараттық дереккөз ретінде Интернет-порталды пайдалану, электрондық түрдегі (пошта, он-лайн, жазылым) сұрауларды өңдеуді қамтамасыз ету. |
2. Стратегиялық бағыт |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
2.1. Мақсат |
Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы көрсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету |
2.1.1. Міндет |
Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
Көрсеткіштер |
|||||||
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|
Санд
ық
|
Электрондық
|
жалпы
|
0 |
1 |
30 |
60 |
100 |
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|
Электрондық
|
адам |
|
|
Кемін-
|
Ке-
|
Кемін-
|
|
Нысандарды
|
бірлік
|
- |
- |
30
|
70
|
90
|
|
Есептіліктің
|
% |
- |
- |
50 |
100 |
100 |
|
Жаңа
|
бірлік |
- |
1 |
3 |
3 |
3 |
|
Мемлекеттік
|
бірлік |
- |
- |
1 |
- |
- |
Сапа-
|
Арнайы
|
% |
- |
- |
65 |
75 |
80 |
Тиім-
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Нәти-
|
Арнайы
|
% |
- |
- |
65 |
75 |
80 |
|
Әзірленетін
|
% |
- |
- |
5 |
5 |
5 |
Бағ-
|
|
мың теңге |
804 990 |
895 390 |
1 200 128 |
1 299 252 |
1 400 951 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
||||||
Бюджеттік бағдарлама |
003 "Мемлекеттік статистика органдарының ақпараттық жүйесін құру" |
||||||
Кіші бағдарлама |
|
||||||
Сипаттау |
|
||||||
2. Стратегиялық
|
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
||||||
2.3. Мақсат |
Нысандарды жеңілдету және деректер өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін енгізу есебінен респонденттерге арналған жүктемені азайту |
||||||
2.3.1. Міндет |
Нысандарды жаңғырту және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды енгізу |
||||||
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем
|
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Сандық
|
Электрондық түрде
|
бірлік
|
- |
- |
30
|
70
|
90
|
Сапалық
|
Біріктірілген
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиімділік
|
|
|
|
|
|
|
|
Н
ә
тижелік
|
Әзірленетін
|
% |
- |
- |
5 |
5 |
5 |
Бағдарла-
|
|
мың
|
260 300 |
217 876 |
363 000 |
125 000 |
6 000 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
||||||
Бюджеттік бағдарлама |
004 "Мемлекеттік статистика саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер" |
||||||
Кіші бағдарлама |
|
||||||
Сипаттау |
Мемлекеттік статистиканың әдіснамасын жетілдіру бойынша ғылыми-зерттеулер және талдамалы жұмыстарды жүргізу |
||||||
2. Стратегиялық бағыт |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
||||||
2.1. Мақсат |
Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы көрсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету |
||||||
2.1.1. Міндет |
Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
||||||
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем
|
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Сандық
|
Ғылыми-зерттеу жұмыстары |
бірлік |
6 |
12 |
12 |
12 |
12 |
Талдамалы зерттеулер жүргізу |
бірлік |
6 |
4 |
5 |
5 |
5 |
|
Сапалық
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиімділік
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Нәтижелік
|
Әзірленетін
|
% |
- |
- |
5 |
5 |
5 |
Бағдарла-
|
|
мың
|
15 907 |
41 377 |
61 673 |
66 607 |
71 602 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
||||||
Бюджеттік бағдарлама |
006 "Ұлттық санақ өткізу" |
||||||
Кіші бағдарлама |
|
||||||
Сипаттау |
Халық санағын өткізуді қамтамасыз ету және барлық санаттар: оларды жасы мен жынысына, неке жағдайына, ұлттық құрамына, білім деңгейіне, үй шаруашылықтарының мөлшері және санына, тілдерді білу деңгейіне, жұмыспен қамтылуына және тағы басқаларға бөлу бойынша деректерді алу. |
||||||
2. Стратегиялық бағыт |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
||||||
2.2. Мақсат |
Халықтың жалпы санын сипаттайтын көрсеткіштердің ауқымды тізбесін нақтылау, оның қалалық және ауылдық мекендерге бөлінуіне, жынысы мен жасына қарай, отбасы жағдайына, ұлтына, тіл білуіне, білім деңгейіне, сонымен қатар, үй шаруашылықтарының санына, табыс көздеріне, жұмыспен қамтылуына және тұрмыс жағдайы мен республиканың тұрғын үй қоры ахуалына қарай нақтылау. |
||||||
2.2.1. Міндет |
Халықтың ұлттық санағын өткізу |
||||||
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем
|
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Сандық
|
Қазақстан
|
бірлік |
|
|
1 |
|
|
Сапалық
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиімділік
|
|
|
|
|
|
|
|
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Нәтижелік
|
Қазақстан
|
% |
|
|
100 |
|
|
Бағдарла-
|
|
мың
|
|
2 634 189 |
4 206 752 |
55 319 |
34 000 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
||||||
Бюджеттік бағдарлама |
007 "Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің ғимараттарын, үй-жайлары мен құрылыстарын күрделі жөндеу" |
||||||
Кіші бағдарлама |
|
||||||
Сипаттау |
|
||||||
2. Стратегиялық бағыт |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
||||||
2.1. Мақсат |
Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы көрсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету |
||||||
2.1.1. Міндет |
Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
||||||
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем
|
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Сандық
|
Статистика
|
бірлік |
4 |
1 |
5 |
3 |
3 |
Сапалық
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиімділік
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелік
|
Үй-жайлардың жөндеу
|
% |
|
|
10,2 |
6,1 |
6,1 |
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Бағдарла-
|
|
мың
|
52044 |
112 535 |
70 285 |
50 605 |
54 400 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
||||||
Бюджеттік бағдарлама |
008 "Қазақстан Республикасы Статистика агенттігін материалдық-техникалық жарақтандыру" |
||||||
Кіші бағдарлама |
|
||||||
Сипаттау |
|
||||||
2. Стратегиялық бағыт |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
||||||
2.1. Мақсат |
Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы көрсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету |
||||||
2.1.1. Міндет |
Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
||||||
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем
|
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Сандық
|
Жұмыс орындарын қайта
|
бірлік |
- |
200 |
200 |
200 |
200 |
Сапалық көрсеткіштер |
|
|
|
|
|
|
|
Тиімділік көрсеткіштері |
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелік көрсеткіштер |
Техникалық,
|
% |
|
|
11 |
11 |
11 |
Бағдарламаны
|
|
мың теңге |
108 4829 |
257420 |
75 000 |
54 000 |
58 050 |
Әкімші |
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі |
||||||
Бюджеттік бағдарлама |
009 "Статистикалық деректерді тарату жөніндегі қызмет көрсетулер" |
||||||
Кіші бағдарлама |
|
||||||
Сипаттау |
Статистикалық деректерді тарату бойынша қызмет көрсету |
||||||
1. Стратегиялық бағыт |
Мемлекеттік статистика жүйесін институционалды дамыту және статистикалық деректерді жеткізушілер мен пайдаланушылардыц өзара іс-қимылдарын дамыту |
||||||
1.2. Мақсат |
Ресми статистика деректерінің жоғары сенімділік деңгейіне қол жеткізу |
||||||
1.2.1. Міндет |
Статистиканы пайдаланушыларға көрсетілетін қызмет түрлерінің тізбесін кеңейту, ақпараттық дереккөз ретінде Интернет-порталды пайдалану, электрондық түрдегі (пошта, он-лайн, жазылым) сұрауларды өңдеуді қамтамасыз ету. |
||||||
1. Стратегиялық бағыт |
Статистикалық инфрақұрылым мен әдіснаманы дамыту |
||||||
2.1. Мақсат |
Мемлекеттік органдар дамуының нысаналы көрсеткіштерінің статистикалық мониторинг жүйесін енгізумен қоса, көрсеткіштерді әзірлеу мен статистикалық көрсеткіштер жүйесін үнемі дамыту, сонымен қатар бәсекелестікке қабілеттілік көрсеткіштерімен қамтамасыз ету |
||||||
2.1.1. Міндет |
Статистикалық көрсеткіштер әзірлемелерінің әдіснамасын жаңғырту және дамыту, жаңа статистикалық көрсеткіштер енгізу. |
||||||
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем
|
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
Сандық
|
Статистика
|
Жыл
|
0 |
Ке-
|
Ке-
|
Ке-
|
Ке-
|
Көрсеткіштер |
|||||||
|
|
Өлшем бірлігі |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|
Электрондық
|
адам |
|
|
Ке-
|
Ке-
|
Ке-
|
Сапалық
|
Арнайы зерттеу/сұрау
|
% |
- |
- |
65 |
75 |
80 |
Тиімділік
|
|
|
|
|
|
|
|
Нәтижелік
|
Арнайы зерттеу/сұрау
|
% |
- |
- |
65 |
75 |
80 |
Бағдарла-
|
|
мың
|
139 009 |
141 464 |
154 196 |
166 532 |
179 021 |