Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 2012.04.06 № 149 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
"Шетелде кадрлар даярлау жөнiндегi республикалық комиссия туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 12 қазандағы N 470 Жарлығын, "Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерді іріктеу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 11 маусымдағы N 573 қаулысын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН :
1. Мыналар:
1) Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындауға конкурсқа қатысатын үміткерлердің құжаттарын қабылдау және үміткерлерді конкурстық іріктеуден өткізу жөніндегі нұсқаулық (1 қосымша);
2) алынып тасталды
3) алынып тасталды
4) Ғылыми тағылымдамадан өту үшін Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясына үміткерлерге арналған жіберуші ұйым (Қазақстан Республикасының мемлекеттік ғылыми ұйымының немесе жоғары оқу орнының) ұсынымының үлгілік нысаны (4-қосымша) ;
5) Ғылыми тағылымдамадан өту үшін Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясына үміткерлерге арналған ғылыми тағылымдамадан өту бағдарламасының жобасына талаптар (5 қосымша);
6) Үміткерлердің оқу/ғылыми тағылымдамадан өту үшін Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясына қатысу үшін сауалнамасының типтік нысаны бекітілсін (7-қосымша).
Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
2 . Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарының күші жойылды деп танылсын (6 қосымша).
3. Дамыту стратегиясы (С. Ырсалиев), жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім (С. Өмірбаев) департаменттері үміткерлердің құжаттарын қарастыру кезінде осы бұйрықты басшылыққа алсын.
4. Дамыту стратегиясы департаменті (С. Ырсалиев):
1) осы бұйрықтың белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.
5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр К.Н. Шәмшидиноваға жүктелсін.
6. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі .
Министр Ж. Түймебаев
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 19 мамырдағы
N 224 бұйрығымен бекітілген
1-қосымша
Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындауға конкурсқа қатысатын үміткерлердің құжаттарын қабылдау және үміткерлерді конкурстық іріктеуден өткізу жөніндегі нұсқаулық Жалпы ережелер
1. Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 11 маусымдағы N 573 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерді іріктеу ережесіне (бұдан әрі – Ереже) сәйкес Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясына үміткерлердің (бұдан әрі – үміткерлер) құжаттарын қабылдауды және үміткерлердің конкурстық іріктеуді жүргізу тәртібін нақтылайды.
Үміткерлердің құжаттарын қарау
2. Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындауға конкурсқа қатысатын үміткерлердің құжаттарын қабылдауды "Халықаралық бағдарламалар орталығы" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Қоғам) жүзеге асырады.
3. Құжаттарды қабылдау кезінде қабылданған құжаттарды тіркеу журналына және үміткерлердің электрондық базасына тиісті жазба енгізіледі. Үміткерге қабылданған құжаттар тізбесі, құжаттарды қабылдаған қызметкердің тегі және аты-жөні мен құжаттарды қабылдау күні көрсетілген қолжазба беріледі.
Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.05.26 N 250 бұйрығымен.
4. Үміткерлер құжаттарының Ереже талаптарына сәйкес келуін тексеруді Қоғам жүзеге асырады.
5. Үміткердің құжаттары осы Нұсқаулықтың 4-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда:
1) Үміткер электрондық деректер базасына тиісті жазба енгізіле отырып, оның құжаттары қабылданған күннен бастап 15 (он бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей үміткерге міндетті жазбаша бас тартылғандығы жөнінде хабарлама беріліп, "Болашақ" халықаралық стипендиясына конкурсқа (бұдан әрі – конкурс) қатысуға жіберілмейді;
2) Үміткер жойылатын сипаттағы сәйкессіздіктерді құжаттар қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 15 (он бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей жояды. Сәйкессіздіктер белгіленген мерзімде жойылған жағдайда, ол конкурсқа қатысуға жіберіледі;
6. Үміткерлердің материалдарын қарауды және конкурсқа жіберу туралы шешім қабылдауды Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссияның жұмыс органы (бұдан әрі – Жұмыс органы) – Білім және ғылым министрлігі мынадай жағдайларда жеке тәртіппен жүзеге асырады:
1) "Болашақ" халықаралық стипендиясы шеңберінде шетелде оқу үшін мәндес мамандықтар тізбесінде конкурсқа қатысу үшін үміткер ұсынған дипломда көрсетілген мамандықтың атауы болмағанда;
2) Ереженің 8-тармағының 3) тармақшасында, 12-тармағының 2) тармақшасында, 15 және 17-тармақтарында көрсетілген академиялық оқуға тіркелгенін растайтын құжатта көрсетілген мамандық атауы "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін басым мамандықтар тізбесінен таңдап алынған мамандық атауына сәйкес келмегенде;
3) Үміткер ұсынған бакалавр/маман/магистр дипломы, немесе ағымдағы үлгерімі туралы анықтама бойынша оқу бағасының жүйесі 1-қосымшадағы Бағалардың баламалығы кестесі бағасының жүйелеріне сәйкес келмегенде;
4) "Болашақ" халықаралық стипендиясы иегерлерін оқыту және ғылыми тағылымдамадан өткізу үшін ұсынылатын шетелдің жетекші жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханаларының тізімінде (бұдан әрі – Тізім) шығармашылық, медициналық мамандықтар бойынша мамандар даярлауды немесе ғылыми тағылымдамадан өтуді жүзеге асыратын мамандандырылған шетелдің жоғары оқу орны болмағанда;
5) Тізімде ғылыми тағылымдамадан өту үшін шетелдің ғылыми орталықтары мен зертханалары болмағанда;
6) Тізімде шетелдік жоғары оқу орнының болмауы, бірақ конкурсқа қатысу үшін құжаттар тапсыру сәтінде Times Higher Education, QS World University Ranking и Academic Ranking of World Universities жалпы академиялық халықаралық рейтингілерінің соңғы жарияланымдарындағы оқу орындарының алғашқы жүздігінде оның болуы;
7) Тізімде «Дінтану» (исламтану) мамандығы бойынша дайындықты жүзеге асыратын шетелдік жоғары оқу орнының болмауы.
Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.05.26 N 250, 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрықтарымен.
7. Үміткер конкурсқа қатысудан бас тартқан жағдайда, үміткерлердің электрондық деректер базасына жазба енгізіле отырып, үміткердің бас тарту туралы өтініші алынғаннан кейін 3 (үш) күнтізбелік күннен кешіктірмей қайтарылады.
Ескерту. 7-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.05.26 N 250 бұйрығымен.
8. Ереженің талаптарына құжаттары сәйкес келетін үміткерлерге конкурсқа қатысуға жіберу туралы шешім қабылданған күннен бастап 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде конкурсқа қатысуға жіберу туралы жазбаша хабарлама жіберіледі.
9. Осы Нұсқаулықтың 6-тармағында көрсетілген Жұмыс органы қарағаннан кейін қарсылық білдірген үміткерлердің құжаттары Қоғамның мұрағатына тапсырылады, немесе құжаттарды қайтаруды тіркеу журналына және үміткерлердің электрондық деректер базасына жазба енгізу арқылы қайтарылады. Үміткерлерге Жұмыс органынан шешім қабылданған күннен бастап 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде жазбаша хабарлама жіберіледі.
10. Жұмыс органымен қайтарылған үміткерлердің құжаттары Қоғамның мұрағатына тапсырылады, немесе үміткерлердің электрондық деректер базасына жазба енгізу арқылы үміткерлерге қайтарылады.
Ескерту. 10-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.05.26 N 250 бұйрығымен.
11. Ереженің талаптарына сәйкес келмейтін құжаттар Қоғамның мұрағатына тапсырылады, немесе құжаттарды қайтаруды тіркеу журналына және үміткерлердің электрондық деректер базасына жазба енгізу арқылы үміткерлерге қайтарылады.
Үміткерлерге конкурстық іріктеуді жүргізу
12. Үміткерлерге арналған Конкурстың турлары мен кезеңдері шетелдік және отандық ұйымдардың, Жұмыс органының келісімі бойынша Қоғам бекіткен кестеге сәйкес жүргізіледі.
13. Бірінші тур кезеңдерінің біреуінің қорытындысы бойынша өтпеген үміткерлер Конкурсқа одан әрі қатысуға жіберілмейді.
14. Осы Нұсқаулықтың 13-тармағында көрсетілген үміткерлердің құжаттары Қоғам мұрағатына тапсырылады немесе құжаттарды қайтаруды тіркеу журналына жазба енгізе отырып, үміткерге қайтарылады.
15. Конкурстық іріктеудің бірінші турының нәтижелері Қоғамның ресми веб-сайтында (бұдан әрі – сайт) жарияланады.
16. Конкурстық іріктеудің нәтижелері үміткерлердің электрондық базасына енгізіледі. Шақыртылған, бірақ Конкурстың бірінші тур кезеңдерінің біреуіне келмеген үміткер Конкурсқа одан әрі қатысуға жіберілмейді.
Шет тілін білу деңгейін анықтауға арналған тестілеуді өткізуді
17. Тілдік тестілеуді өткізуді шет тілін білу деңгейін анықтайтын ұйымдар (бұдан әрі – Шет тілі бойынша тестілеу ұйымы) 2-қосымшадағы шет тілін білудің қажетті ең төменгі деңгейіне сәйкес жүзеге асырады.
18. Өткізілетін тілдік тестілеудің түріне сәйкес Қоғам үміткерлердің тізімін қалыптастырады және оны Шет тілі бойынша тестілеу ұйымына жолдайды.
19. Қоғам тілдік тестілеулер өткізілетін орын мен уақытты анықтайды және үміткердің сауалнамасында көрсетілген электрондық пошта арқылы, сондай-ақ сайтта тиісті ақпаратты орналастыру жолымен оны өткізгенге дейінгі 5 (бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей үміткерлерге тілдік тестілеу өткізілетін күн мен орны туралы хабарлайды.
20. Шет тілін білу деңгейін анықтау бойынша тестілеуден Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 11 маусымдағы N 573 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерді іріктеу ережесінің 25-тармағында көрсетілген адамдар босатылады.
21. Тілдік тестілеу қорытындылары бойынша Шет тілі бойынша тестілеу ұйымы Қоғамға тестілеудің нәтижелерін ұсынады.
22. Оң нәтижелер алған үміткерлер мемлекеттік тіл бойынша тестілеуге жіберіледі.
Шетелдің жоғары оқу орындарының талаптары бойынша пәндік емтихандарды өткізу
23. Шетелдің жоғары оқу орындарының талаптарына сәйкес шет тілін білу деңгейін анықтау бойынша тестілеудің орнына таңдап алынған оқу мамандығына сәйкес пәндік емтихандар өткізілуі мүмкін.
24. Пәндік емтихандарды өткізуді Қоғам жіберген оқу мамандықтары мен бағдарламаларын көрсете отырып, үміткерлердің тізімі негізінде пәндік емтихандар өткізу күніне дейін 20 (жиырма) күнтізбелік күн бұрын шетелдік жоғары оқу орындарының өкілдері жүзеге асырады.
Ескерту. 24-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
25. <*>
Ескерту. 25-тармақ алынып тасталды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
26. Қоғам үміткерлерге пәндік емтихандардың өткізілетін күні мен орны туралы ол өткізілгенге дейін 5 (бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей хабарлайды.
27. Пәндік емтихан нәтижелері 2-қосымшадағы пәндік емтихандардың қажетті ең төменгі деңгейі бойынша ең төменгі өту балдарына сәйкес келген үміткерлер мемлекеттік тіл бойынша емтиханға жіберіледі.
Мемлекеттік тілді білу деңгейін анықтауға арналған тестілеуді өткізу
28. Мемлекеттік тіл бойынша тестілеу қызметінің негізгі бағыттарының бірі мемлекеттік тілді білу деңгейін анықтау болып табылатын жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – Мемлекеттік тілді тестілеуді өткізетін ұйым) 2-қосымшадағы мемлекеттік тілді білудің қажетті ең төменгі деңгейіне сәйкес жүзеге асырады.
29. Қоғам тестілеуден өтуге жіберілген үміткерлердің тізімін қалыптастырады және оны Мемлекеттік тілді тестілеуді өткізетін ұйымға ұсынады.
30. Қоғам мемлекеттік тіл бойынша тестілеуді өткізудің орны мен уақытын белгілейді, үміткерлерге өткізілетін тестілеу туралы үміткердің сауалнамасында көрсетілген электрондық пошта, сондай-ақ тиісті ақпаратты сайтта орналастыру арқылы ол өткізілгенге дейін 5 (бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей хабарлайды.
31. Тілдік тестілеу қорытындылары бойынша Мемлекеттік тілді тестілеуді өткізетін ұйымы Қоғамға тестілеу нәтижелерін ұсынады.
32. Мемлекеттік тіл бойынша тестілеуден оң нәтиже алған үміткерлер психологиялық тестілеуге жіберіледі.
Үміткерлердің шетелде оқуға және тұруға қабілеттерінің психологиялық диагностикасын өткізу
33. Үміткерлерді психологиялық тестілеуді қызметінің негізгі бағыттарының бірі психологиялық тестілеуді өткізу болып табылатын жеке немесе заңды тұлға (бұдан әрі – Психологиялық тестілеуді өткізетін ұйым) жүзеге асырады.
34. Психологиялық диагностика үміткерлердің шетелде оқуға және тұруға психологиялық дайындық деңгейін анықтау мақсатында тестілеу арқылы өткізіледі.
35. Қоғам психологиялық тестілеуден өтуге жіберілген үміткерлердің тізімін қалыптастырады, үміткерлерге кодтар белгілейді және оны психологиялық тестілеуді өткізетін ұйымға психологиялық тестілеу өткізуге дейін 1 (бір) күн бұрын ұсынады.
36. Қоғам психологиялық тестілеу жүргізетін орын мен уақытты белгілейді, үміткердің сауалнамасында көрсетілген электрондық пошта, сондай-ақ тиісті ақпаратты сайтта орналастыру арқылы ол өткізілгенге дейін 5 (бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей үміткерлерге өткізілетін тестілеу туралы хабарлайды.
37. Психологиялық тестілеуді өткізгеннен кейін Психологиялық тестілеуді өткізетін ұйым әр үміткерге ұсыныспен дербес қорытындылар дайындайды және оны Қоғамға ұсынады.
38. Дербес қорытындылар үміткердің психологиялық диагностикасының нәтижелерін, ақыл-ойының даму деңгейін, коммуникативтік, эмоциялық-еріктік қасиеттерін анықтауды қамтиды.
39. Психологиялық тестілеуді өткізетін тұлға шетелде оқуға және тұруға ұсынған үміткерлер Тәуелсіз сараптама комиссия (бұдан әрі – ТСК) мүшелерімен жеке әңгімелесуге жіберіледі.
Үміткерлердің тәуелсіз сараптама комиссиясының мүшелерімен жеке әңгімелесуін жүргізу және Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия отырысында материалдардың қаралуы
40. Үміткерлермен жеке әңгімелесуді ТСК мүшелері үміткердің кәсіби дайындық деңгейін, Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан тарихын, мемлекеттік рәміздерді білуін, сондай-ақ үміткердің оқудың және ғылыми тағылымдаманың таңдалған бағыты бойынша дайындығын анықтау үшін жүргізеді.
41. Қоғам жеке әңгімелесуге жіберілетін үміткерлердің тізімін қалыптастырады, үміткердің сауалнамасында көрсетілген электрондық пошта, сондай-ақ тиісті ақпаратты сайтта орналастыру арқылы ол өткізілгенге дейін 5 (бес) күнтізбелік күннен кешіктірмей үміткерлерге өткізілетін жеке әңгімелесу туралы хабарлайды және ТСК отырысына материалдар дайындайды.
42. Әрбір ТСК мүшесі үміткердің сұрақтарға берілген жауаптарын ескере отырып, қойылған сұрақтардың әрбір блогы бойынша 3-қосымшадағы жеке әңгімелесу парағына сәйкес бағалар қояды.
43. Қоғам Конкурстың екінші турының қорытындылары бойынша үміткерлердің материалдарын жинақтап, Жұмыс органына ұсынады.
44. Жұмыс органы үміткерлердің материалдарын Республикалық комиссия отырысына енгізеді.
45. Қоғам конкурс жеңімпаздарының тізімін Қоғам Республикалық комиссия отырысының хаттамасын алған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмей бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды.
Қазақстан Республикасы Президентінің
"Болашақ" халықаралық стипендиясын
тағайындауға конкурсқа қатысатын
үміткерлердің құжаттарын қабылдау
және үміткерлерді конкурстық
іріктеуден өткізу жөніндегі
нұсқаулықтың 1-қосымшасы
Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін бағалар баламалығының кестесі
Дәстүрлі жүйе бойынша баға | Несиелік жүйе бойынша баға | ||
---|---|---|---|
Бағаның сандық баламалығы | Бағаның әріптік баламалығы | %-дық мазмұны | |
Өте жақсы |
4,0 (4,33) |
A (А+) |
95-100 |
3,67 |
A- |
90-94 |
|
Жақсы |
3,33 |
B+ |
85-89 |
3,0 |
B |
80-84 |
|
2,67 |
B- |
75-79 |
|
Қанағаттанарлық |
2,33 |
C+ |
70-74 |
2,0 |
C |
65-69 |
|
1,67 |
C- |
60-64 |
|
1,33 |
D+ |
55-59 |
|
1,0 |
D |
50-54 |
|
Қанағаттанарлықсыз |
0 |
F |
0-49 |
Осы Бағалар баламалығының кестесіне сәйкес дәстүрлі жүйе бойынша 4,5 балы несиелік жүйе бойынша 3,37 балына сәйкес келеді.
Ескерту: осы тізімге кірмеген орташа бал баламалығын жеке тәртіппен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі қарастырады.
Қазақстан Республикасы
Президентінің «Болашақ»
халықаралық стипендиясын
тағайындауға конкурсқа
қатысатын үміткерлердің
құжаттарын қабылдау және
үміткерлерді конкурстық
іріктеуден өткізу жөніндегі
нұсқаулықтың 2-қосымшасы
Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясына үміткерлер үшін пәндік емтихандардың ең аз бастапқы балы
Емтихан атауы |
Бастапқы балы |
Орыс тілі |
«қанағаттанарлық» бағасынан кем емес |
Салалық пәндер |
әрбір пән бойынша «жақсы» бағасынан кем емес |
«Болашақ» халықаралық стипендиясына үміткерлер үшін мемлекеттік және шет тілдерін білудің, сондай-ақ пәндік емтихандардың қажетті ең төменгі деңгейі
Мемлекеттік тілді білудің қажетті ең аз деңгейі:
Тест блоктары |
Тесттік тапсырыстардың жалпы саны |
Жеткілікті болып табылатын дұрыс жауаптар саны |
Проценттік қатынастары |
Аудирлеу |
150 |
90 |
60% |
Лексико – грамматикалық тест |
|||
Оқылым |
Шет тілін білудің қажетті ең төменгі деңгейі |
|||||||
«Болашақ» халықаралық стипендиясын тағайындауға үміткерлер үшін шет тілін білудің қажетті ең төменгі деңгейі |
|||||||
№ |
Болжанған оқу елі |
Мамандық бағыты |
Бағдарлама |
Оқу тілі |
Бірінші сатылық деңгей |
Екінші сатылық деңгей |
Ескерту |
1 |
Австралия |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 5.0 |
IELTS: 9.0-дан 7.0 (әрбір блок бойынша кемінде 6.5) |
- |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
IELTS: 9.0-дан 7.0 (әрбір блок бойынша кемінде 6.5) |
||||
2 |
Австрия |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс |
Start Deutsch 2 Гете Институты |
Goethe-Zertifikat С1 |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Ағылшын тілінде оқу жекелеген мамандықтар бойынша "магистратура" бағдарламасы бойынша ғана жүргізіледі. |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс/Ағылшын |
— |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
|||
3 |
Ұлыбритания |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 6.0 |
IELTS: 9.0-дан 6.5 (әрбір блок бойынша кемінде 6.0) |
- |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
IELTS: 9.0-ден 7.0(writing кемінде 6.5) |
||||
4 |
Германия |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 4.5 |
IELTS: 9.0-ден 6.5 |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Ағылшын тілінде оқу жекелеген мамандықтар бойынша "магистратура" бағдарламасы бойынша ғана жүргізіледі. DAAD тестін барлық үміткерлер өтеді Қазақстанда DSH және Kleines Deutsches Sprachdiplom / GroЯes Deutsches Sprachdiplom des Goethe-Instituts ресми тесттерін өткізуге уәкілетті ұйымдар жоқ |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс/Ағылшын |
|
10-нан 6.5 (Тест DAAD) IELTS: 9.0-ден 6.5 |
|||
5 |
Ирландия |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 6.0 |
IELTS: 9.0-дан 6.5 |
- |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
||||
6 |
Италия |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Итальян/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 5.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.0 |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Қазақстанда сертификат бере отырып, итальян тілін білу деңгейін анықтау бойынша ресми тест жүргізуге уәкілетті ұйымдар жоқ. Италияда оқуға үміткерлер (жалпы негізде) CILS, CELI сертификаттары бар болғанда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. |
7 |
Канада |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Француз |
IELTS: 9.0-ден 5.5 |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
"Магистратура" бағдарламасына түсу кезінде GRE, GMAT немесе SAT I, SAT II (мамандығы мен бағдарламасына қарай) емтихандарын тапсыру қажет Француз тілінде оқу үшін Канадаға (жалпы негізде) оқуға үміткерлер конкурсқа қатысу үшін тек TFI сертификаты болған жағдайда жіберіледі |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
|||||
8 |
Қытай |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Қытай |
HSK 11-ден 3 деңгей HSK 6-дан 2 деңгей |
HSK 11-ден 6 деңгей HSK 6-дан 4 деңгей |
Қытай тілінде (жалпы негізде) Қытайда оқуға үміткерлер HSK сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
HSK 11-ден 7 деңгей |
||||
9 |
Корея |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/ |
IELTS: 9.0-ден 5.0 |
TOEFL: |
Кәріс тілінде (жалпы негізде) Кореяда оқуға үміткерлер Test of Korean Language сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
|||||
10 |
Нидерланды |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Нидерланд |
IELTS: 9.0-ден 5.5 |
IELTS: 9.0-ден 6.5 |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Нидерланд тілінде (жалпы негізде) Нидерландыда оқуға үміткерлер NT2 сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. "Магистратура" бағдарламасы бойынша түскен кезде GRE, GMAT (мамандықтарына қарай) емтихандарын тапсыру қажет. |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
||||
11 |
Норвегия |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Норвег |
IELTS: 9.0-ден 5.5 Bergenstesten 700-ден 400 |
IELTS: 9.0-ден 6.0 IBT 120-дан 81 |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Қазақстанда сертификат бере отырып, норвеж тілін білу деңгейін анықтау бойынша ресми тест жүргізуге уәкілетті ұйымдар жоқ. Норвеж тілінде (жалпы негізде) Норвегияда оқуға үміткерлер Bergenstesten сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Норвег |
— |
||||
12 |
Сингапур |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 5.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.0 |
— |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
||||
13 |
АҚШ |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 5.5 |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
"Магистратура" бағдарламасына түсу үшін GRE, GMAT емтихандары (мамандығына қарай) тапсырылады |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
|||||
14 |
Франция |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Француз |
TCF 699-дан 300 |
TCF 699-дан 350/DALF |
- |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
|
TCF 699-дан 400/DALF |
||||
15 |
Финляндия |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Фин/ |
National certificate of Language Proficiency Communication level 4 |
National certificate of Language Proficiency Academic level 5 |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Қазақстанда сертификат бере отырып, фин және швед тілдерін білу деңгейін анықтау бойынша ресми тест жүргізуге уәкілетті ұйымдар жоқ. Фин тілінде Финляндияда оқуға үміткерлер National certificate of Language Proficiency сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. Ағылшын тілінде оқу жекелеген мамандықтар бойынша "магистратура" бағдарламасы бойынша ғана жүргізіледі. |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
|||||
16 |
Швейцария |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Неміс/ |
IELTS: 9.0-ден 5.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.5 |
- |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
|||||||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
— |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
||||
17 |
Жапония |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/ |
IELTS: 9.0-ден 5.0 |
TOEFL: |
Жапон тілінде Жапонияда оқуға үміткерлер (жалпы негізде) Nouryekushiken сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 11 маусымдағы № 573 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерді іріктеу ережесімен анықталған адамдардың санаттары үшін белгіленген квоталар шеңберінде «Болашақ» халықаралық стипендиясын тағайындауға үміткерлер үшін шет тілін білудің қажетті ең төменгі деңгейі |
|||||||
1 |
Австралия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-дан 7.0 (әрбір блок бойынша кемінде 6.5) |
|||||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-дан 7.0 (әрбір блок бойынша кемінде 6.5) |
|||||
2 |
Австрия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Неміс/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Ағылшын тілінде оқу жекелеген мамандықтар бойынша "магистратура" бағдарламасы бойынша ғана жүргізіледі. |
|
Медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс |
Start Deutsch 1 Гете Институты |
Goethe-Zertifikat С1 |
|||
Техникалық, медициналық мамандықтар |
|||||||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
|||
3 |
Ұлыбритания |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-дан 6.5 (әрбір блок бойынша кемінде 6.0) |
|||||
Техникалық мамандықтар |
|||||||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-ден 7.0 (writing кемінде 6.5) |
|||||
4 |
Германия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Неміс/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Ағылшын тілінде оқу жекелеген мамандықтар бойынша "магистратура" бағдарламасы бойынша ғана жүргізіледі. DAAD тестін барлық үміткерлер өтеді Қазақстанда DSH және Kleines Deutsches Sprachdiplom / GroЯes Deutsches Sprachdiplom des Goethe-Instituts ресми тесттерін өткізуге уәкілетті ұйымдар жоқ |
|
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.5 |
|||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
Неміс/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 6.5 TOEFL: PBT 677-ден 550 IBT 120-дан 80 Test-DaF 4 DSH 2 |
||||
5 |
Израиль |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
6 |
Индия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
7 |
Ирландия |
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 TOEFL: |
IELTS: 9.0-дан 6.5 |
- |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
|||||
8 |
Испания |
Ғылыми тағылымдамалар |
Испан |
IELTS: 9.0-ден 3.0 TOEFL: DELE |
- |
Испанияда испан тілінде оқуға (ЖОО талабы бойынша) үміткерлер конкурсқа қатысуға тек DELE сертификаты болған кезде ғана жіберіледі. |
|
9 |
Италия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Итальян/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Қазақстанда сертификат бере отырып, итальян тілін білу деңгейін анықтау бойынша ресми тест жүргізуге уәкілетті ұйымдар жоқ. Италияда оқуға үміткерлер (жалпы негізде) CILS, CELI сертификаттары бар болғанда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі |
|
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Итальян/Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.0 |
|||
10 |
Канада |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Француз |
IELTS: 9.0-ден 3.0 IBT 120-дан 32 |
- |
"Магистратура" бағдарламасына түсу кезінде GRE, GMAT немесе SAT I, SAT II (мамандығы мен бағдарламасына қарай) емтихандарын тапсыру қажет Француз тілінде оқу үшін Канадаға (жалпы негізде) оқуға үміткерлер конкурсқа қатысу үшін тек TFI сертификаты болған жағдайда жіберіледі |
|
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
|||||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
||||||
11 |
Қытай |
Ғылыми тағылымдамалар |
Қытай/Ағылшын |
HSK 11-ден 2 деңгей |
- |
Қытай тілінде (жалпы негізде) Қытайда оқуға үміткерлер HSK сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі |
|
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Қытай |
HSK 11-ден 2 деңгей |
HSK 11-ден 6 деңгей |
|||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
HSK 11-ден 7 деңгей |
|||||
12 |
Корея |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/ |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Кәріс тілінде (жалпы негізде) Кореяда оқуға үміткерлер Test of Korean Language сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. |
|
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/ |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
TOEFL: |
Кәріс тілінде (жалпы негізде) Кореяда оқуға үміткерлер Test of Korean Language сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберілед |
||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
TOEFL: |
|||||
13 |
Нидерланды |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Нидерланд |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Қазақстанда сертификат бере отырып, нидерланд тілін білу деңгейін анықтау бойынша ресми тест жүргізуге уәкілетті ұйымдар жоқ. Нидерланд тілінде (жалпы негізде) Нидерландыда оқуға үміткерлер NT2 сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. "Магистратура" бағдарламасы бойынша түскен кезде GRE, GMAT (мамандықтарына қарай) емтихандарын тапсыру қажет |
|
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Нидерланд |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.5 |
|||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
|||||
14 |
Жаңа Зеландия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
15 |
Норвегия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Норвег |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Қазақстанда сертификат бере отырып, норвеж тілін білу деңгейін анықтау бойынша ресми тест жүргізуге уәкілетті ұйымдар жоқ. Норвеж тілінде (жалпы негізде) Норвегияда оқуға үміткерлер Bergenstesten сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі |
|
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Норвег |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.0 |
|||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
||||||
16 |
Польша |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Поляк |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
17 |
Сингапур |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.0 |
- |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
|
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
||||
18 |
АҚШ |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
"Магистратура" бағдарламасына түсу үшін GRE, GMAT емтихандары (мамандығына қарай) тапсырылады |
|
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
|||||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
||||||
19 |
Түркия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Түрік |
YOS: деңгей С |
- |
Түркия тілінде Түркияда оқуға үміткерлер (жалпы негізде) YOS сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі |
|
20 |
Франция |
Ғылыми тағылымдамалар |
Француз/Ағылшын |
TCF 699-дан 150 |
- |
- |
|
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Француз |
TCF 699-дан 200 |
TCF 699-дан 350/DALF |
|||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
TCF 699-дан 400/DALF |
|||||
21 |
Финляндия |
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Фин/ |
National certificate of Language Proficiency Communication level 3 |
National certificate of Language Proficiency Academic level 5 |
Ағылшын тілі бойынша тілдік курстардан өту ағылшын тілі ресми тіл болып табылатын елдерде жүзеге асырылады. Қазақстанда сертификат бере отырып, фмн және швед тілдерін білу деңгейін анықтау бойынша ресми тест жүргізуге уәкілетті ұйымдар жоқ. Фин тілінде Финляндияда оқуға үміткерлер National certificate of Language Proficiency сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі. Ағылшын тілінде оқу жекелеген мамандықтар бойынша "магистратура" бағдарламасы бойынша ғана жүргізіледі. |
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
||||||
22 |
Чехия |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Чех |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
23 |
Швейцария |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Неміс/ |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
- |
|
Техникалық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Неміс/ |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
IELTS: 9.0-ден 6.5 |
|||
Техникалық, медициналық мамандықтар |
|||||||
Гуманитарлық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/Неміс/ |
IELTS: 9.0-ден 7.0 |
||||
24 |
Швеция |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Швед |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Швеция тілінде Швецияда оқуға үміткерлер (жалпы негізде) TISUS (godkand)сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі |
|
25 |
Жапония |
Ғылыми тағылымдамалар |
Ағылшын/Жапон |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
- |
Жапон тілінде Жапонияда оқуға үміткерлер (жалпы негізде) Nouryekushiken сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі |
|
Техникалық, медициналық мамандықтар |
Магистратура |
Ағылшын/ |
IELTS: 9.0-ден 3.0 |
TOEFL: |
Жапон тілінде Жапонияда оқуға үміткерлер (жалпы негізде) Nouryekushiken сертификаты болған жағдайда ғана конкурсқа қатысуға жіберіледі |
ЕСКЕРТУ:
*Осы кестеде жоқ ғылыми тағылымдамадан өту елінің тілін білудің ең төменгі сатылық деңгейін қабылдаушы ел анықтайды, ал сол елде ғылыми тағылымдамадан өту үшін ағылшын тілін білу деңгейі Ұлыбритания үшін анықталған қажетті білім деңгейіне теңестіріледі.
**Осы санаттың сертификаты оларды «Болашақ» халықаралық стипендиясына конкурс шеңберінде тесттен өту нәтижесінде алған жағдайда қабылданады.
Бірінші сатылық деңгей:
Техникалық/медициналық мамандықтар бойынша үміткерлер үшін, сондай-ақ белгіленген квоталар шеңберінде қатысатын үміткерлер үшін - тілдік курстарға жіберуге арналған.
Екінші сатылық деңгей
- академиялық оқуға жіберуге арналған.
Емтихандар атаулары бойынша ақпарат:
IELTS (International English Language Testing System) – Ағылшын тілін білу тестілеуінің халықаралық жүйесі
D.E.L.E. (Diplomas de Espaсol como Lengua Extranjera) – Испан тілін шет тілі ретінде білу дәрежесін растайтын диплом
TCF (Test de connaissance du franсais) – Француз тілін білу тесті
DALF (Diplоme Approfondi de Langue Franсaise) - Француз тілін терең білуі туралы диплом
NT2 (Staatsexamen Nederlands als tweede taal) – Екінші тіл ретінде голланд тілінен мемлекеттік емтихан.
Bergenstesten (Test i norsk - hоyere nivе) – Норвеж тілін білу тесті
TISUS (Test i svenska fоr universitets-och hоgskolestudier) – Университетте оқу үшін швед тілін білу тесті
HSK – бұл қытай тілінің тасығышы болып табылмайтын тұлғалардың қытай тілін білу деңгейін сертификаттау үшін ҚХР мемлекеттік емтиханы, соның ішінде шетел азаматтары, хуфцяо және аз ұлттар өкілдері үшін.
Nouryekushiken – Жапон тілін анықтау бойынша емтихан.
Test of Korean Language Proficiency – Кәріс тілі деңгейін анықтау бойынша емтихан
GRE (Graduate Record Examination) – нақты мамандық бойынша базалық білімін тестілеу
GMAT (General Management Admission Test) – менеджмент саласында білім деңгейін және біліктілігін анықтайтын электрондық тест
CILS (Certificazione di Italiano come Lingua Straniera) – итальян тілін шет тілі ретінде білу деңгейін растайтын сертификат
CELI 1, 2, 3, 4, 5 (Certificatos di Conoscenza della Lingua Italiana) – итальян тілін 1-ші, 2-ші, 3-ші, 4-ші, және 5-ші деңгейлерде білу сертификаты
TOEFL (Test of English as a Foreign Language – шет тілі ретінде ағылшын тілінен тест) келесі түрлерге бөлінеді:
ITP (Institutional Testing Program) – үміткердің дайындық деңгейін анықтайтын бейресми тест
PBT (Paper-based test) – қағаз тасымалдағышындағы ресми тест
CBT (Computer-based test) – компьютер арқылы тапсырылатын ресми тест
IBT (Internet-based test) – Интернет арқылы тапсырылатын ресми тест
Қазақстан Республикасы Президентінің
"Болашақ" халықаралық стипендиясын
тағайындауға конкурсқа қатысатын
үміткерлердің құжаттарын қабылдау
және үміткерлерді конкурстық
іріктеуден өткізу жөніндегі
нұсқаулықтың 3-қосымшасы
"БОЛАШАҚ" халықаралық стипендиясын тағайындауға үміткерлермен тәуелсіз сараптама комиссиясының дербес әңгімелесу парағы
I. Ү МІТКЕР ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ А Қ ПАРАТ |
II. КОНКУРС БОЙЫНША А Қ ПАРАТ |
III. ДЕРБЕС ӘҢ ГІМЕЛЕСУ Н Ә ТИЖЕСІ |
Әң гімелесу қ орытындылары бойынша Т Ә УЕЛСІЗ САРАПТАМА КОМИССИЯСЫ М Ү ШЕЛЕРІНІ Ң ұ сынымдары
_ | | ОДАН ӘРІ КОНКУРС Қ А Қ АТЫСУ Ү ШІН Ұ СЫНАМЫН | | ОДАН Ә РІ КОНКУРС Қ А Қ АТЫСУ Ү ШІН Ұ СЫНБАЙМЫН ____________________________________________________________ ( қ ыс қ аша т ү сініктеме) ____________________________________________________________ __________________________________________________________________ ____________________________________________ ___________________ Т ә уелсіз сараптама комиссиясыны ң Т.А. Ә . қ олы 2009 ж. "____" ____________ ҮМІТКЕРДІҢ ЖЕКЕ ІСІМЕН ТАНЫСТЫМ ___________________ қолы |
---|
IV. Қ ОРЫТЫНДЫ БА Ғ А _______________ ________________________________ ___________ "_____" ____________ 2009 ж. |
Бағалау саясаты
Өте жақсы "5" |
- Терең теориялық білім (жауаптардың толықтығы мен дұрыстығы); |
Жақсы "4" |
- Теорияны жақсы білуі; |
Қанағаттанарлық "3" |
- Теория бойынша білімінің үзіктілігі; |
Қанағаттанарлықсыз "2" |
- Теорияны білмеуі; |
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 19 мамырдағы
N 224 бұйрығымен бекітілген
2-қосымша
Ескерту. 2-қосымша алынып тасталды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 19 мамырдағы
N 224 бұйрығымен бекітілген
3-қосымша
Ескерту. 3-қосымша алынып тасталды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 19 мамырдағы
N 224 бұйрығымен бекітілген
4-қосымша
Ғылыми тағылымдамадан өту үшін "Болашақ" халықаралық стипендиясына үміткерлерге арналған ұсыным хат
Осы ұсынымдық нысанды тек ұсынушы ұйымның бірінші басшысы ғана мемлекеттік немесе орыс тілдерінде, баспа әріпімен толтырады. Ұсынымдық нысанға бірінші басшы қол қояды және ұсынушы ұйымның ресми мөрімен куәландырылады.
Үміткердің Т.А.Ә.: _______________________________________________ |
1. Үміткерді қашаннан білесіз? ________________________________
2. Төменде келтірілген бағалау деңгейіне сәйкес үміткердің мынадай қасиеттеріне баға беріңіз:
Жоғары Орта Төмен Білмеймін
_ _ _ _
Кәсіптік дамуы |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Проблемаларды шешуге |_| |_| |_| |_|
икемділігі
_ _ _ _
Бейімделу қабілеті |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Талдау жасау қабілеті |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Көшбасшылық әлеует |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Тіл табыса алуы |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Шығармашылық ойлау |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Конкурсқа қатысу уәждемесі |_| |_| |_| |_|
3. Төменде келтірілген бағалау деңгейіне сәйкес үміткердің ғылыми тағылымдамасының бағдарламасына баға беріңіз:
Жоғары Орта Төмен Білмеймін
_ _ _ _
Өзектілігі |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Жаңашылдығы |_| |_| |_| |_|
_ _ _ _
Ғылыми және тәжірибелік |_| |_| |_| |_|
маңыздылығы
4. Мамандығы, ғылыми-зерттеу дағдылары шеңберінде үміткердің кәсіби және санаткерлік дайындығы деңгейіне сондай-ақ басқа елдердің жағдайында үміткердің жұмыс істеу қабілетіне баға беріңіз.
5. Үміткердің конкурстық іріктеуден өтуге әсер ететін, қандай да бір қосымша ақпаратыңыз бар ма?
_______ ______________________________ _________________
(жетекшінің Т.А.Ә.) қолы (М.О.)
___________
Күні
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 19 мамырдағы
N 224 бұйрығымен бекітілген
5-қосымша
Бекітемін
____________________________
(басшының лауазымы және Т.А.Ә.)
2009 жылғы "___"___________
N ____
Ғылыми тағылымдамадан өту үшін Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясына үміткерлерге арналған ғылыми тағылымдамадан өту бағдарламасының жобасына талаптар
1. Ғылыми тағылымдамадан өту бағдарламасының жобасында мынадай тармақтар көзделуі тиіс:
1. Ғылыми тағылымдамадан өтетін елі
2. Шетелдік ұйым
3. Ұзақтығы
4. "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін Басым мамандықтар тізбесіне сәйкес мамандығы
5. Тақырыбы
6. Өзектілігі мен жаңашылдығы
7. Мақсаты
8. Міндеттері
9. Өту кезеңдері
10. Зерттеу объектісі
11. Пайдаланылатын зерттеу әдістері
12. Қажетті материалдық-техникалық құралдар
13. Күтілетін нәтижелер
14. Күтілетін нәтижелерге жету бағасының өлшемдері
Ғылыми тағылымдамадан өтудің жоспар-кестесі:
N | Іс-шаралар атауы | Іс-шаралар өткізу мерзімдері | Пайдаланылатын технологиялар мен зерттеу әдістері | Есептілік нысаны |
---|---|---|---|---|
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 19 мамырдағы
N 224 бұйрығына 6-қосымша
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің күші жойылды деп танылған кейбір бұйрықтарының тізбесі
1. "Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2008 жылғы 12 маусымдағы N 340 бұйрығы ( Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2008 жылғы 11 шілдеде N 5243 тіркелген, 2008 жылғы 11 шілдеде N 104 және 2008 жылғы 18 шілдеде N 108 "Заң газетінде" жарияланған).
2. "Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2008 жылғы 18 шілдедегі N 424 бұйрығы (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 5288 тіркелген. 2008 жылғы 22 қазанда N 161 "Заң газетінде" жарияланған).
3. "Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 12 маусымдағы N 340 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 шілдедегі N 455 бұйрығы (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 5285 тіркелген. 2008 жылғы 15 қазанда N 10 Қазақстан Республикасының орталық атқарушы және басқа орталық мемлекеттік органдары актілерінің жинағында және 2009 жылғы 18 ақпанда N 25 "Заң газетінде" жарияланған).
4. "Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2008 жылғы 12 маусымдағы N 340 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 14 қаңтардағы N 7 бұйрығы ( Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 5513 тіркелген. 2009 жылғы 17 ақпанда N 57 "Заң газетінде" жарияланған).
5. "Болашақ" халықаралық стипендиясын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2008 жылғы 18 маусымдағы N 424 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 23 қаңтардағы N 21 бұйрығы ( Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 5511 тіркелген. 2009 жылғы 18 ақпанда N 25 "Заң газетінде" жарияланған).
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 19 мамырдағы
N 224 бұйрығына 7-қосымша
Ескерту. 7-қосымшамен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.05.1 N 191 (ресми жаряланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
Оқу/ғылыми тағлымдамадан өту үшін "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысуға арналған үміткер сауалнамасының типтік нысаны
____________________________________________________
Тегі/Фамилия (жеке куәлік бойынша/согласно
удостоверению личности)
____________________________________________________
Аты/Имя Әкесінің аты/Отчество
(жеке куәлік бойынша/согласно удостоверению личности)
Фотография (міндетті түрде) |
Ел |
___________________________________________________________ |
Оқу тілі |
___________________________________________________________ |
Оқу бағдарламасы/ғылыми |
___________________________________________________________ |
Мамандық |
___________________________________________________________ |
Шетелдегі жоғары оқу |
__________________________________________________________ |
"Болашақ" халықаралық стипендиясы шеңберінде квота алуға үміткер тұлғалар қатысу Мемлекеттік ғылыми-зерттеу Мемлекеттік қызметшілер |
Бұл кестені "Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ қызметкерлері толтырады
Данная таблица заполняется сотрудниками АО "Центр международных программ"
Ескертпелер/Замечания: _______________________________________________________________ Қолы _____________________ Тексерген күні _______________ |
I. ЖЕКЕ АҚПАРАТ
ЛИЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ
1. Жеке куәліктің деректері Жеке идентификациалық нөмірі _______________________________________________ Берілген күні - қолданылу мерзімі ______________ Берген мекеме _____________ |
2. Төлқұжат деректері Нөмірі __________________________ Берген мекеме ____________________________ Берілген күні - қолданылу мерзімі __________________________________________ |
3. Салық төлеушінің тіркеу нөмірі _________________________________________ |
4. Туған күні/айы/жылы ____________________________________________________ 5. Ұлты _________________________ 6. Отбасылық жағдайы ________________________ |
6. Байланыс деректері* |
|
Коды, үй телефоны __________________ |
Ұялы телефоны ________________________ |
Коды, жұмыс телефоны _______________ |
Қосымша байланыс телефондары |
e-mail _____________________________________________________________________ * Міндетті түрде./В обязательном порядке. |
___________________________________
үміткердің қолы/подпись претендента
7. Тұрғылықты орны (толық мекен-жайы, индексі) |
9. Тіркелген орны (толық мекен-жайы, индексі) |
* Байланыс деректеріңіз өзгерген жағдайда ол туралы 5 күн аралығында "Халықаралық бағдарламалар орталығы" АҚ-ның қызметкерлерін ескерту қажет. * В случае изменения контактных данных в течение 5 дней необходимо оповестить сотрудников АО "Центр международных программ".
8. Жақын туған-туысқандары/ата-аналары, аға-інілері, апалары, жұбайы, балалары, қамқоршылары/ туралы мәліметтер:
Сведения о ближайших родственниках /родители, братья, сестры, супруг/а/, дети, попечители/:
Туысқандық |
Аты-жөні, |
Жұмыс/оқу орны, қызметі, |
Үйінің мекен-жайы, |
Әкесі |
|||
Анасы |
|||
Аға-інілері |
|||
Апа-сіңлілері |
|||
Жұбайы |
|||
Балалары |
|||
Қамқоршылары |
___________________________________
үміткердің қолы/подпись претендента
9. Ата-анаңыздың/қамқоршылардың қызмет саласын көрсетіңіз
Укажите сферу деятельности родителей/попечителей
Туысқандық |
Қызмет саласы |
|
Әкесі |
Әскери қызметші/ Мемлекеттік қызметші/ Бюджеттік мекеме Жеке құрылым қызметкері/ |
Мемлекеттік кәсіпорын Зейнеткер/Пенсионер Жұмыссыз/Безработный Ата-анасы жоқ/Нет родителей Басқа/Другое ___________________ |
Анасы |
Әскери қызметші/ Мемлекеттік қызметші/ Бюджеттік мекеме Жеке құрылым қызметкері/ |
Мемлекеттік кәсіпорын Зейнеткер/Пенсионер Жұмыссыз/Безработный Ата-анасы жоқ/Нет родителей Басқа/Другое ____________________ |
Қамқоршылар |
Әскери қызметші/ Мемлекеттік қызметші/ Бюджеттік мекеме Жеке құрылым қызметкері/ |
Мемлекеттік кәсіпорын Зейнеткер/Пенсионер Жұмыссыз/Безработный Ата-анасы жоқ/Нет родителей Басқа/Другое ____________________ |
II. БІЛІМІ
ОБРАЗОВАНИЕ
10. Жоғары және жоғарыдан кейінгі білім |
Жоғары оқу орнының атауы, орналасқан жері Оқу бағдарламасы Мамандығы Оқу шарттары ________________________________ Оқу тілі _____________________ Жоғары оқу орнына түскен жылы Жоғары оқу орнын бітірген жылы Диплом қосымшасы бойынша орташа балы |
___________________________________
үміткердің қолы/подпись претендента
11. Жоғарыдан кейінгі білім |
Жоғарыдан кейінгі білім бағдарламаларын (магистратура, аспирантура, Мамандық Дәреже Бағдарлама Оқу жылдары Оқу орнының атауы Орналасқан жері |
III. КӘСІБИ ҚЫЗМЕТІ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
12. Еңбек ету қызметі
Трудовая деятельность
Айы және жылы |
Жұмыс орнының атауы |
Лауазымы |
Жұмыс орнының |
|
Келген |
Кеткен |
|||
13. Ғылыми дәрежеңіз, ғылыми атағыңыз _________________________
Ученая степень, ученое звание
14. Мамандық шифры және атауы/ ________________________________
Шифр и наименование специальности
15. Диссертация жұмысының тақырыбы/ ___________________________
Тема диссертационной работы
16. Бар болған жағдайда ғылыми жарияланымдарыңыз бен еңбектерің
ізді атап көрсетіңіз
Перечислите научные разработки, публикации и труды, в случае
наличия
Тақырыбы |
Баспаның атауы |
Шыққан жылы |
___________________________________
үміткердің қолы/подпись претендента
IV. КОНКУРСҚА ҚАТЫСУ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ
ИНФОРМАЦИЯ ПО УЧАСТИЮ В КОНКУРСЕ
17. Шетел тілі бойынша бұдан бұрын Сіз арнайы емтихан немесе тест |
18. Егер тапсырсаңыз, онда келесі кестені толтырыңыз:
Если сдавали, то заполните следующую таблицу:
Тесттің ресми атауы |
Нәтижесі |
Тапсырған күні |
19. Конкурс бойынша тілдік тестілеуден өтуге ниет білдірілген орын Астана |
Шетелдік жоғары оқу орындарына/мекемелерге оқу/ғылыми тағылымдамадан өту үшін өз беттерімен түскен тұлғалар толтырады
Заполняется лицами, самостоятельно поступившими в зарубежные вузы/организации на обучение/для прохождения научной стажировки)
20. Шетелдік мекемеге қандай шартпен қабылдандыңыз?
С каким условием Вы были приняты в зарубежную организацию?
_____________________________________________________________________
21. Ғылыми тағлымдамадан өту/оқу мерзімі ______________________
Сроки обучения/прохождения научной стажировки
22. Ғылыми зерттеудің тақырыбы/Тема научного исследования:
_____________________________________________________________________
23. Бұдан бұрын сізге халықаралық "Болашақ" стипендиясы
тағайындалды ма? Иә/Да
Присуждалась ли Вам ранее международная стипендия Жоқ/Нет
"Болашак"?
Егер тағайындалса, онда келесі жолды толтырыңыз:
Если присуждалась, то заполните следующие поля:
Тағайындалған жылы: __________________
Год присуждения:
Оқу бағдарламасы: _____________________
Программа обучения
Тиісті шартар бойынша міндеттемелер бар ма?:
Имеются ли обязательства по соответствующим договорам?: Иә/Да
Жоқ/Нет
___________________________________
үміткердің қолы/подпись претендента
24. Мен _____________________________________________, "Болашақ" халықаралық Я ________________________________________________________________, претендент(ка) на Төменде өзіңіздің қолыңызбен мынадай мәтінді жазыңыз: |
___________________________________
үміткердің қолы/подпись претендента