"Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 54-1-бабы 6-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
1. Қоса беріліп отырған Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) бекітілсін.
2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі комитеттерінің төрағалары, полиция, қылмыстық-атқару жүйесі департаменттерінің, білім беру ұйымдарының, дербес бөлімшелерінің және ведомстволық бағыныстағы мекемелерінің бастықтары жеке құрамның осы Қағидаларды зерделеуін ұйымдастырсын және орындауға қабылдасын.
3. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Идеологиялық және имидждік жұмыс департаменті (А.С. Махамбетова) заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрықты алғашқы ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Министрдің м.а. | М. Кожаев |
Министрдің м.а. 2022 жылғы 30 қарашадағы № 921 бұйрығына қосымша |
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидалары
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 54-1-бабы 6-тармағына сәйкес әзірленді.
2. Қағидалар Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының (бұдан әрі – ІІО) жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру тәртібін айқындайды және ІІО басшыларының, олардың кадр және тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының, сондай-ақ жеке құраммен тәрбие, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыруға жауапты бөлімшелер қызметкерлерінің осы жұмысқа бірыңғай тәсілді қамтамасыз етуге бағытталған.
2-тарау. ІІО-да тәрбие жұмысын ұйымдастыру тәртібі
1-параграф. ІІО-да тәрбие жұмысын ұйымдастыру
3. Тәрбие жұмысы жедел-қызметтік жұмыстың нәтижелілігіне, қызметтік тәртіп пен заңдылықты нығайтуға, сондай-ақ ұжымдардағы моральдық-психологиялық ахуалды нығайтуға оң әсер ететін жеке құрамды оқыту мен тәрбиелеудің ең пәрменді нысандарының бірі болып табылады.
4. Тәрбие жұмысы қызметкерлердің санасында және мінез-құлқында қоғамдық маңызы бар мұраттарды, патриотизм идеяларын, Отанға қызмет ету мотивтерін бекіту негізінде патриоттық сезімдерін, жоғары кәсіби, рухани-адамгершілік, моральдық-психологиялық қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған.
5. ІІО-дағы тәрбие жұмысының негізгі міндеттері:
1) жеке құрамға жоғары рухани мәдениетті және адамгершілік, мемлекеттік дүниетанымды және әлеуметтік белсенділікті сіңіру;
2) мемлекеттік саясаттың негіздерін және қазақстандық қоғамды дамыту мен қайта құру саласында ел басшылығы қабылдайтын шараларды түсіндіру арқылы құқықтық ақпараттандыру мен сауаттылық дәрежесін арттыру;
3) қызметкерлерде ІІО-ның мақсатын, оның қызмет ету ерекшеліктерін және олардың алдында тұрған міндеттерді орындаудағы өз орнын терең түсінуге тәрбиелеу;
4) қызметкерлердің Қазақстан Республикасын қорғауға моральдық және психологиялық әзірлігін, ІІО-ға тиесілігі үшін мақтанышын және жауапкершілігін қалыптастыру және сақтау;
5) кәсіби дағдылары мен машықтарды игеруге тұрақты ұмтылысты дамыту.
6. Тәрбие жұмысының негізгі түрлеріне мыналар жатады:
1) әлеуметтік-құқықтық жұмыс;
2) жеке құрамды хабардар ету;
3) ақпараттық телебағдарламаларды, радиохабарларды, хроникалық-деректі фильмдерді, аудио және бейнематериалдарды тыңдау және қарау;
4) басшыларды (командирлерді) және олардың орынбасарларын қарамағындағылармен тәрбие жұмысын жүргізу түрлері мен әдістеріне үйрету;
5) жеке құрамның тақырыптық кештері мен жиналыстары;
6) қызметкерлердің басшы құраммен, ІІО-ның, соғыс және еңбек ардагерлерімен, батырлармен, мемлекет қайраткерлерімен және белгілі адамдармен кездесулері;
7) тәрбие жұмысын ұйымдастыру тәжірибесімен алмасу;
8) мәдени-демалыс жұмысы;
9) жеке-тәрбие жұмысы;
10) аудио және бейнематериалдарды, ақпараттық-анықтамалық материалдарды, жадынамаларды дайындау және шығару;
11) сыбайлас жемқорлық қылмыстары үшін сотталған қызметкерлерге қатысты жеке құрамның қатысуымен ашық сот отырыстарын өткізу және сот үкімдерін жеткізу.
7. Тәрбие жұмысының негізгі құралдарына мыналар жатады:
1) мәдени-демалыс мекемелері;
2) ақпараттық-тәрбие жұмысының бөлмелері;
3) кітапханалар;
4) музейлер;
5) полиграфиялық жабдық;
6) техникалық тәрбие құралдары;
7) жылжымалы ақпараттық кешендер;
8) көрнекі ақпарат құралдары.
8. Тәрбие жұмысының негізгі әдістері:
1) ақпараттандыру;
2) оқыту;
3) сендіру;
4) насихаттау;
5) үгіт;
6) нұсқаулық;
7) пікірталас.
9. ІІО-да тәрбие жұмысы ағымдағы және перспективалық жоспарлар негізінде ұйымдастырылады және жүргізіледі.
10. Тәрбие жұмысын бақылау және үйлестіру кадр және тәрбие жұмысына жетекшілік ететін бастықтардың орынбасарларына жүктеледі.
2-параграф. ІІО-да әлеуметтік-құқықтық жұмысты ұйымдастыру
11. Әлеуметтік-құқықтық жұмысты ІІО басшылары, олардың кадр және тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары, кадрлық, тәрбие, идеологиялық жұмысты және кәсіптік даярлықты ұйымдастыруға жауапты бөлімшелердің қызметкерлері қамтамасыз етеді.
12. Әлеуметтік-құқықтық жұмыс құралдарына тәртіпті нығайту мәселелері бойынша әдістемелік құралдар (брошюралар, буклеттер, жадынамалар) жатады, сондай-ақ қызметкерлердің әлеуметтік кепілдіктерін қамтамасыз ету, құқықтық білім бұрыштары, әлеуметтік-құқықтық тақырыптағы деректі фильмдер мен бұқаралық ақпарат құралдарындағы айдарлар, көрнекі және техникалық ақпарат құралдары.
13. Әлеуметтік-құқықтық жұмыс жөніндегі іс-шараларды іске асыру ұжымдарда қолайлы моральдық-психологиялық ахуалды, қызметтік тәртіптің жоғары деңгейін және ІІО-дағы заңдылықты сақтау мүддесінде қызметкерлердің санасына тәрбиелік ықпал етудің нысандары мен әдістерінің бірлігі мен келісімділігін көздейтін кешенді жүйелі тәсілді болжайды.
14. ІІО-дағы әлеуметтік-құқықтық жұмыстың негізгі міндеттері:
1) қызметкерлерді әлеуметтік-құқықтық ағарту;
2) қызметкерлерді мемлекеттік саясат мәселелеріне бағдарлау;
3) ІІО қызметін регламенттейтін заңнамалық және нормативтік актілердегі өзгерістер, жүйеде болып жатқан реформалар мен оқиғалар туралы хабардар ету;
4) ұжымдарда әлеуметтік-психологиялық процестерді зерделеу және болжау;
5) басшыларды (командирлерді) қызметтік қызметің құқықтық негіздеріне оқыту;
6) қызметкерлер мен олардың отбасы мүшелерінің әлеуметтік қорғалуын нығайту;
7) жеке құрамды қызметтік міндеттерін адал атқаруға ынталандыру және мотивация мақсатында қызметте ерекшеленген қызметкерлерді ажырасуларда, нұсқамаларда, кеңестерде, салтанатты іс-шараларда жария түрде көтермелеу;
8) қызметкерлер мен олардың отбасы мүшелерінің әлеуметтік проблемаларын тиімді шешу мақсатында мемлекеттік билік және жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен, қоғамдық бірлестіктермен және қайырымдылық ұйымдарымен өзара іс-қимыл жасау.
15. ІІО-дағы әлеуметтік-құқықтық жұмыстың негізгі нысандары:
1) әлеуметтік-құқықтық мәселелер бойынша жеке құрамға жеке және ұжымдық кеңес беру;
2) әлеуметтік-құқықтық тақырып бойынша қызметкерлердің барлық санаттарымен сабақтар (дәрістер, ақпараттандыру, семинарлар, әңгімелер) өткізу;
3) оқу жылының қорытындысы бойынша тестілеу;
4) әлеуметтік сауалнамалар (сауалнама);
5) қызметкерлердің отбасы мүшелерімен жұмыс.
16. Қызметкерлердің отбасы мүшелерімен жұмыс тәртіп пен заңдылықты қатаң сақтау, отбасылық құндылықтарды нығайту және олардың отбасыларындағы моральдық-психологиялық ахуалды сауықтыру бойынша шаралар кешенін қабылдау арқылы қызметкерлердің жоғары жауынгерлік рухын қамтамасыз ету мақсатында ұйымдастырылады.
17. Қызметкерлердің отбасыларымен жұмыс істеудегі негізгі міндеттер:
1) отбасылардағы тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлар мен моральдық-психологиялық жағдайды зерделеу, қызметкерлердің моральдық-психологиялық жай-күйіне және қызмет өткеру сапасына теріс әсер ететін факторларды анықтау;
2) қызметкерлердің отбасыларына консультативтік, психологиялық, әлеуметтік-құқықтық және өзге де қажетті көмек көрсету;
3) туындайтын проблемалық мәселелерді шешуде уақтылы шаралар қабылдау үшін ІІО басшылығына ұсыныстар әзірлеу және енгізу.
18. Басшылар қызметінің қызметкерлердің отбасыларымен жұмысты ұйымдастыруда негізгі бағыттары:
1) бастықтарға (командирлерге), кадр, тәрбие және идеологиялық жұмыс бөлімшелеріне қызметкерлер мен олардың отбасы мүшелерінің моральдық-іскерлік және рухани-адамгершілік қасиеттерін, отбасылық мәдениеті мен мінез-құлық этикасын жоғары қалыптастыруда көмек көрсету;
2) ІІО-дағы қызметтің имиджі мен беделін арттыру, қызметкерлердің отбасы мүшелеріне Отан қорғаушы мамандығына деген мақтаныш пен құрмет сезімін ояту;
3) қызметтік ұжымдарда салауатты моральдық-психологиялық атмосфера құру үшін қызметкерлердің отбасыларын психологиялық қолдау және біріктіру;
4) зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекеттің саясатын, ұлтаралық және конфессияаралық келісім негіздерін, деструктивті және радикалды идеологияның мәнін түсіндіру мақсатында қызметкерлер мен олардың отбасы мүшелерін діни ағарту;
5) көп балалы және жас отбасыларға, қаза тапқан қызметкерлердің отбасыларына әлеуметтік, отбасылық-тұрмыстық мәселелерді шешуде көмек көрсету;
6) қызметкерлердің отбасыларының бос уақытын ұйымдастыру, позитивті әдет-ғұрыптар мен салт-дәстүрлерді насихаттау, салауатты өмір салтын насихаттау, халық шығармашылығына және көркемөнерпаздыққа қатысу;
7) жалпы білім беретін және мектепке дейінгі мекемелермен оқыту, қызметкерлердің балаларына орын беру, олардың сауықтыру демалысы мен бос уақытын ұйымдастыру мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;
8) Қойылған міндеттерді шешу үшін жергілікті атқарушы органдармен, қоғамдық бірлестіктермен және қайырымдылық ұйымдарымен өзара іс-қимыл жасау.
19. Қызметкерлердің отбасыларымен жұмыс істеудің негізгі принциптері:
1) жеке және сараланған тәсілдер;
2) жеке сипаттағы мәліметтердің құпиялылығын сақтау;
3) қызметкерлердің отбасы мүшелерімен өзара сыйластық, келісім және достық негізінде тұрақты және сенімді қарым-қатынас орнату;
4) әлеуметтік әріптестік, гендерлік теңдік, сындарлы өзара іс-қимыл және озық жұмыс тәжірибесімен алмасу қағидаттарын дамыту.
20. Қызметкерлердің отбасыларымен жұмыс істеудің негізгі нысандары:
1) психологиялық-әлеуметтанулық жұмыс жүргізу арқылы қызметкерлердің отбасыларындағы моральдық-психологиялық ахуалды отбасы мүшелерімен зерделеу және түсіндіру (тәрбие, профилактикалық және құқықтық сипаттағы әңгімелесулер мен дәрістер, жеке әңгімелесулер, социологиялық сауалнамалар, анонимді сауалнамалар, тренингтер, консультациялар және бейресми қарым-қатынас нысандары);
2) тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларды, моральдық-психологиялық ахуалды, отбасылық қатынастар саласындағы проблемалардың болуын зерделеу мақсатында қызметкерлердің отбасыларына бару;
3) қызметкерлердің отбасы мүшелерімен жұмыс мәселелері бойынша лауазымды адамдармен оқу-әдістемелік жиындар (өңірлерге барып) өткізу;
4) сұрақтар мен жауаптар кештері, ІІО басшылығының қатысуымен жергілікті атқарушы және құқық қорғау органдарының, банк секторының өкілдерін шақыра отырып, қызметкерлердің отбасы мүшелерімен кездесулер;
5) отбасылық құндылықтарды, рухани-адамгершілікті және патриоттықты нығайту бойынша әртүрлі идеялық және гуманитарлық бағыттағы тақырыптық кештер;
6) қызметкерлердің отбасы мүшелері үшін "Ашық есік күні", "батылдық сабақтарын", дөңгелек үстелдер, пікірталастар, кездесулер, көркемөнерпаздар конкурстарын, портреттер кештерін, демалыс кештерін, жастар және офицерлер балдарын, экскурсиялар, қайырымдылық және естелік акцияларын, спорттық жарыстар, театрландырылған қойылымдар мен концерттер, балалар ертеңгіліктерін өткізу.
3-параграф. ІІО-да мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыру
21. Мәдени-демалыс жұмысы ІІО-дағы тәрбиелік және әлеуметтік-құқықтық жұмыстың бір бөлігі болып табылады және оның басқа бағыттарымен тығыз өзара іс-қимылда жүргізіледі, олардың ішіндегі ең маңыздысы идеологиялық, патриоттық, адамгершілік және эстетикалық тәрбие болып табылады.
22. ІІО-дағы мәдени-демалыс жұмыстарында әртүрлі формалар, әдістер, күштер мен құралдар бар, оларды шебер пайдалану – қызметкерлердің жоғары эстетикалық, моральдық-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға, олардың рухани-эмоционалдық қалпын сақтауға, қызметтік міндеттерді сәтті шешуге жұмылдыруға ықпал етеді.
23. ІІО-да мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастырудың нысандары мен әдістерінің жүйесі мыналарды қамтиды:
1) жеке құрамға теле, радио, кино, аудио және бейне қызмет көрсету;
2) жеке құрамды әдебиеттермен және мерзімді басылымдармен қамтамасыз ету;
3) кәсіби және көркемөнерпаз ұжымдарының, мәдениет, спорт қайраткерлерінің, үгіт, көркемөнер және шығармашылық ұжымдардың сөз сөйлеуін ұйымдастыру;
4) жеке құрамның демалуына және моральдық рухын көтеруге ықпал ететін мәдени-бұқаралық және спорттық-сауықтыру іс-шараларын өткізу;
5) туған өлкенің тарихи және киелі жерлеріне экскурсиялар;
6) ІІО музейлері үшін материалдар жинау, тақырыптық көрмелер ұйымдастыру.
24. Мәдени-демалыс жұмыстарының негізгі құралдарына мыналар жатады:
1) мәдениет үйлері;
2) мәдени орталықтар;
3) жылжымалы ақпараттық кешендер;
4) музейлер;
5) жауынгерлік даңқ бөлмелері мен бұрыштары.
25. Мәдени-демалыс жұмысы тәрбие процесін жоспарлау жөніндегі құжаттарда жеке бөліммен көрсетіледі.
26. Қызметкерлердің патриоттық, адамгершілік және эстетикалық тәрбиесіне ықпал ететін мәдени-демалыс жұмысының тиімді элементтерінің бірі визуалды көрнекі үгіт болып табылады.
4-параграф. ІІО-да жеке-тәрбие жұмысын ұйымдастыру
27. Басшылар жүргізетін жеке-тәрбие жұмысы (бұдан әрі – ЖТЖ) – жеке құраммен тәрбие жұмысының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, және ұжымдарда салауатты моральдық-психологиялық ахуалды қалыптастыруға, тәртіп пен заңдылықтың бұзылуын алдын-алуға, қызметкерлерде жоғары моральдық-адамгершілік және мәдени қасиеттерді тәрбиелеуге, олардың кәсібилігін және қызметтік міндеттерін орындауға жауапкершілігін арттыруға бағытталады.
28. ЖТЖ дегеніміз қызметтік міндеттерді орындау кезінде ерекше маңызы бар оның жеке қасиеттерін, қабілеттерін, ерекшеліктерін, мүдделерін, қажеттіліктерін, мінезін, әлеуметтік-тұрмыстық проблемаларын жан-жақты зерттеу мақсатында көзделген нақты қызметкерге тәрбиелік ықпал етудің мақсатты шаралары.
29. Жеке жұмыс принциптерін қолдана отырып, басшының өз қарамағындағыларға мамандықтың, корпоративті мәдениеттің ерекшеліктерін, практикада қызметтік міндеттерді шешу түрлері мен әдістерін жылдам және тиімді жеткізуге, қызметкердің қызметі мен мінез-құлқын түзетуге, оның қателіктерін көрсетуге, оларды түзеуге мүмкіндігі болады.
30. ЖТЖ-ның негізгі мақсаттары:
1) қажетті кәсіби білімді, білікті және дағдыларды игеру;
2) қызметтік міндеттерді орындауға адал көзқарасты дамыту;
3) қызметтік тәртіп пен заңдылықты сақтау;
4) патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу.
31. ЖТЖ-ның міндеттері:
ЖТЖ-ны жүргізуді талап ететін қызметкерлерді есепке алу;
ЖТЖ-ның жағдайын талдау және бақылауды жүзеге асыру;
ЖТЖ-ның оң тәжірибесін жалпылау және тарату.
32. ЖТЖ бір жылға дейінгі мерзімде келесі адамдармен жүргізіледі:
1) ІІО-ға алғаш рет қабылданған қызметкерлер;
2) ведомстволық оқу орындарының түлектері;
3) қызметтік тәртіпті бұзуға бейім қызметкерлер;
4) отбасылық-тұрмыстық жағдайы қолайсыз қызметкерлер.
Негізделген қажеттілік туындаған кезде басшылар кез-келген қызметкермен ЖТЖ жүргізеді.
33. Басқарушы құраммен қатар ЖТЖ жүргізуге психологтар, тәлімгерлер, ІІО ардагерлері тартылады.
34. ЖТЖ педагогика мен психологияның ұсынымдарын қолдану негізінде қызметкердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ол орындайтын қызметтік міндеттермен тығыз байланыста жүзеге асырылады.
35. Қызметкердің жеке басын зерттеу ЖТЖ жүргізуге, тәрбиелік әсердің тиімді формалары мен әдістерін таңдауға негіз болады.
36. Белгілі бір қызметкердің жеке басын зерттеу үшін танымдық әңгіме, бақылау, сипаттамаларды зерттеу сияқты әдістер қолданылады.
1) танымдық әңгіме жүргізу кезінде:
әңгіменің мақсатын, оның міндеттерін алдын-ала анықтау;
қарамағындағыларды сипаттайтын қолда бар құжаттарды, ол туралы тікелей бастықтардың пікірлерін зерделеу;
сенімді әңгімеге ықпал ететін орын мен уақытты таңдау;
әңгімелесу барысында жайбарақаттық, ізгі ниет ортасын құру қажет, әңгімелесуді жауап алуға айналдырмау керек;
әңгіме шығармашылық сипатта болады, жетекшінің өзі баяндайды;
әңгімелесу барысында әдептілікті сақтау, сұхбаттасушының пікірін, реакциясын ескеру, оны жүргізу кезінде жазбалар жасамау қажет;
әңгімелесу барысында алынған деректерді талдау, қолда бар мәліметтермен салыстыру қажет, бұл қорытындылардың объективтілігін арттырады;
танымдық әңгіме бағыныштылар туралы ақпарат көзі ғана емес, сонымен бірге тәрбиелік сипатта болады.
2) бақылау – қызметкерді қызметтік міндеттерді орындау кезінде, жеке уақытында, азаматтармен, әріптестермен қарым-қатынас кезінде әртүрлі жағдайларда зерделеуге мүмкіндік береді.
Бақылау ұзақ немесе қысқа мерзімді болады. Ұзақ мерзімді (үздіксіз) бақылау қызметкердің негізгі жеке ерекшеліктерін, жалпы алғанда оның жеке қасиеттерін анықтауға мүмкіндік береді. Қысқа мерзімді (таңдамалы) бақылау қызметкердің жеке қасиеттерін зерттеуге көмектеседі.
Бақылаудың тиімділігі келесі шарттардың сақталуына байланысты:
бақылау міндеттерін дәл анықтау;
оның барысында қызметкер өзін айқын көрсететін зерттеуге жататын жағдайларды таңдау;
бақылаудың жүйелілігі;
бақылау нәтижелерін бекіту және оларды талдау;
бақылау нәтижесінде алынған деректерді қызметкер туралы басқа мәліметтермен салыстыру.
3) басшылардың, әріптестердің пікірлерін жинақтау әдістері қызметкердің жеке басын неғұрлым толық және жан-жақты зерделеу үшін қолданылады. Бұл ретте бұрынғы қызмет (жұмыс) орнынан аттестаттациялардағы, мінездемелердегі деректер ескеріледі. Жалпылау әдісімен алынған нәтижелерді алдыңғы әдістермен алынған мәліметтермен салыстыру қажет.
37. ЖТЖ-да келесі формалар қолданылады:
1) жеке іс материалдарын, басқа да сипаттайтын құжаттарды зерделеу – қызметкер туралы бастапқы ақпаратты алу және ЖТЖ журналын толтыру мақсатында жүргізіледі;
2) қызметкердің қызметі мен мінез-құлқын психологиялық-педагогикалық бақылау – бір уақытта қызметкердің мотивтерін, сезімдері мен ниеттерін анықтай отырып, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы фактілерді жинақтау және жалпылау мақсатында пайдаланылады;
3) жеке әңгімелесу – қызметкердің бойында белгілі бір жағымды қасиеттерді дамытуға немесе өндіруге бағытталған сенімді, серіктестік сипаттағы қарым-қатынасты көздейтін ең көп таралған түрі, оның барысында қызметкерге ІІО қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілердің негізгі талаптары, қызметтік тәртіп пен заңдылықты, мінез-құлықтың әдептілік нормаларын сақтау, кәсіби және мәдени деңгейін арттыру қажеттілігі түсіндіріледі. Жеке әңгіменің нәтижелері оның қысқаша мазмұнымен ЖТЖ журналына енгізіледі, олармен қызметкер қол қойып танысады.
4) жеке көмек – қызметтік іс-әрекеттің, жеке өмірдің түрлі мәселелерін шешу, нормативтік құқықтық актілер мен лауазымдық міндеттерді зерделеу, кәсіби шеберлік дағдыларын (техника, табельдік қару) меңгеру кезінде қолданылады. Жеке көмек түсініктемелер, кеңестер, қосымша сабақтар өткізу, жекелеген тапсырмаларды бірлесіп орындау түрінде көрсетіледі;
5) жеке тапсырмалар – басшы көрсеткен сенім үшін жауапкершілікке тәрбиелеу мақсатында қызметтік және қоғамдық тапсырмаларды қоюды қамтиды;
6) жеке бақылау – қызметкердің қызмет атқаруын, тапсырмаларды орындауын, материалдарды дайындау сапасын тексеру, кәсіби құзыреттілігін, бәсекеге қабілеттілігінің негізгі көрсеткіштерін айқындауын басшының жеке тексеруі түрінде жүргізіледі;
7) қызметкерлердің есептері мен хабарламаларын тыңдау – бөлімшенің (қызметтің) жеке құрамының кеңестерінде жүргізіледі;
8) тұрғылықты жері бойынша қызметкерлерге бару – оның тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын, отбасындағы моральдық-психологиялық ахуалды, қарым-қатынас шеңберін, бос уақытын, олардың тәртіп жағдайына, қызметке қатынасына әсерін зерделеу кезінде қолданылады;
9) моральдық, материалдық ынталандыру және тәртіптік ықпал ету әдістері – қызметкердің қызметтік іс-әрекетін бағалау, тәртіп пен заңдылықты сақтау, мінез-құлықтың кәсіби және жалпыадамзаттық нормаларын бағалау ретінде қолданылады.
38. Басшылар ЖТЖ-ны тоқсан сайын ЖТЖ журналдарының арнайы бөлімдерінде жоспарлайды.
39. ЖТЖ жоспарларында мынадай іс-шаралар көрсетіледі:
1) оларға тәрбиелік ықпал ету нысандары мен әдістерін айқындау мақсатында бағыныштылардың жеке ерекшеліктерін зерделеу;
2) қарамағындағылардың кәсіптік шеберлігін, білім беру және мәдени деңгейін, олардың әлеуметтік-құқықтық және дене шынықтыру даярлығын арттыру;
3) тәртіпті нығайту, жоғары моральдық-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу, жағымсыз қарым-қатынас ортасынан қорғау.
4) мамандармен (психологтармен, педагогтермен, заңгерлермен) консультациялар;
5) функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті негізгі құқықтар мен міндеттерді, нормативтік құқықтық актілерді және қызметтік құжаттарды зерделеуге көмек көрсету;
6) сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың талаптарын, әдеп кодексінің нормаларының жеткізу;
7) қарамағындағылардың бос уақытын ұйымдастыру, ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысуға тарту;
8) жеке тапсырмалар.
40. ЖТЖ жоспарын жасау алдында ұжымдағы моральдық-психологиялық ахуалды, тәртіп пен заңдылықтың жай-күйін, этикалық нормалардың сақталуын, өткен кезеңдегі қызмет пен тәрбие жұмысының нәтижелеріне жан-жақты талдау жүргізіледі.
41. ЖТЖ нәтижелері осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ЖТЖ журналында көрсетіледі, оны әрбір басшы лауазымда болған бүкіл кезең ішінде жеке өзі жүргізеді.
ЖТЖ журналы барлық бағынысты қызметкерлерге қатысты қажетті ақпараттық деректерді қамтиды, басшымен жеке ресімделеді және оның қоймасында қатаң сақталады. Бағынысты қызметкерлердің не бөгде адамдардың (тексерушілерді қоспағанда) ЖТЖ журналына қол жеткізуіне жол берілмейді.
ЖТЖ жүргізуді, оның ішінде ішкі істер органын (бөлімшесін) инспекциялау кезінде бағалаудың объективтілігі үшін, ЖТЖ аяқталғаннан кейін журнал осы бөліністе сақталады.
ЖТЖ журналы тігіледі және нөмірленеді.
42. ЖТЖ-ны ұйымдастыруды бақылау кадр және тәрбие жұмысына жетекшілік ететін бастықтардың орынбасарларына жүктеледі, олар тоқсанына кемінде бір рет олардың қызметін тексереді.
43. ЖТЖ ұйымдастыруды тексеру нәтижелері қызмет басшыларының журналдарында, ішкі істер органының (бөлімшесінің) тексеру қорытындылары бойынша анықтамаларда көрсетіледі, сондай-ақ жедел және аппараттық кеңестерде қаралады.
44. ЖТЖ ұйымдастырудың нәтижелері бойынша кадр және тәрбие жұмысына жетекшілік ететін бастықтардың орынбасарлары уәкілетті басшыға қызмет басшыларын көтермелеу не жазалау туралы ұсыныстар енгізеді.
45. Қызметкерлердің тәртіптік теріс қылықтарын қарастыру кезінде басшының ЖТЖ ұйымдастыру жай-күйі міндетті түрде назарға алынады.
46. ЖТЖ жүргізудегі басшылардың рөлі аттестаттау немесе жоғары тұрған лауазымға ұсыну кезінде бағаланады.
47. Кадр қызметтері жеке құраммен ЖТЖ жағдайын үнемі талдайды, құрылымдық бөліністер басшыларын осы жұмыстың теориясы мен практикасына үйретеді, озық тәжірибені жинақтайды және таратады, ІІМ-нің ЖТЖ ұйымдастыру жөніндегі талаптарын әр бастықтың (командирдің) сапалы орындауына қол жеткізеді.
48. Басшыларды жеке-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістеріне оқыту біліктілікті арттыру курстарында, оқу-әдістемелік жиындарда, сондай-ақ кәсіптік даярлау жүйесінде жүргізіледі. Дәрістермен қатар бағдарламаға тәжірибелік сабақтар, іскерлік ойындар, тәжірибе алмасу бойынша семинарлар енгізіледі.
3-тарау. ІІО-да психологиялық жұмысты ұйымдастыру тәртібі
1-параграф. Психологиялық жұмыстың мақсаты мен міндеттері
49. Психологиялық жұмысты ІІО-ның жеке құрамын жедел-қызметтік міндеттерді орындауға сүйемелдеуді және психологиялық даярлықты ұйымдастыру шеңберінде жоғары психологиялық (жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі бар лауазымды адамдар жүргізеді.
50. Психологиялық жұмыс заңдылық, кәсіби этика, жеке адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу, гуманизм және психологиялық көмек көрсету кезінде құпиялылықты қамтамасыз ету қағидаттарына сәйкес жүзеге асырылады.
51. Психологиялық жұмыстың негізгі мақсаты ұжымдардағы моральдық-психологиялық ахуалдың жай-күйін мониторингілеу, қызметкерлердің кәсіби-маңызды психологиялық қасиеттерін зерделеу және дамыту, психологиялық тұрақтылықты және жедел-қызметтік міндеттерді, оның ішінде экстермалдық жағдайларда тиімді орындауға әзірлігін қолдау болып табылады.
52. ІІО-дағы психологиялық жұмысты ұйымдастыру кезіндегі негізгі бағыттары:
1) қызметкерлердің жеке-тұлғалық ерекшеліктерінің психологиялық диагностикасы;
2) жеке құрамды психологиялық даярлау;
3) жеке құрамға психологиялық көмек;
4) қызметкерлермен психотүзеу жұмыс;
5) психологиялық профилактика.
53. ІІО-дағы психологиялық жұмыстың негізгі міндеттері:
1) жыл сайын социологиялық мониторинг жүргізу арқылы ІІО ұжымдарында әлеуметтік-психологиялық процестердің туындау себептері мен жағдайларын зерделеу, моральдық-психологиялық ахуалды жақсарту жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу;
2) жедел-қызметтік міндеттерді орындауға, оның ішінде әскери және төтенше жағдай, терроризмге қарсы операциялар жүргізу кезеңінде жеке құрамды психологиялық сүйемелдеу және даярлау;
3) қызметкердің жеке басының жеке-психологиялық ерекшеліктерінің психодиагностикасын жүзеге асыру, қызметкердің атқарып отырған лауазымына психологиялық және психофизиологиялық қасиеттерінің сәйкестігін айқындау;
4) қызметкерлерге жедел-қызметтік қызмет жағдайларына бейімделуде психологиялық қолдау және психологиялық көмек көрсету, тұлғааралық жанжалдардың, қызметтік жұмыстың ерекшелігі мен жағдайларынан, тұрмыстық және отбасылық жағдайлардан туындаған психоэмоционалдық бұзылулардың алдын алу;
5) әлеуметтік-психологиялық көзқарастарды психологиялық түзету және қызметкерлердің жеке және топтық мінез-құлқының құндылық бағдарлары, жағымсыз психикалық жай-күйлерін, оның ішінде қызметкерлердің аутоагрессивті мінез-құлқын түзетуді жүзеге асыру;
6) жоғары психологиялық көңіл бөлуді қажет ететін қызметкерлермен психологиялық жұмыс жүргізу;
7) қызметкерлердің жедел-қызметтік міндеттерін орындағаннан кейін қызметкерлердің кәсіптік жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге бағытталған психологиялық оңалту жүргізу;
8) ІІО басшыларының басқарушылық құзыреттілігін арттыру бойынша психологиялық жұмысты ұйымдастыру, жеке құраммен жұмыста қолдану бойынша ұсынымдар әзірлеу.
54. Психологиялық жұмыс нәтижелері (психологтардың қызметіне қатысты министрліктің бұйрықтарын, нұсқауларын орындау барысы мен нәтижелері туралы ақпарат, жобаларды, басқару шешімдерін, аналитикалық, есептік құжаттарды әзірлеу үшін қажетті басқа да ақпараттық материалдар мен мәліметтер) тоқсан сайын, сондай-ақ психологиялық жұмысты жалпы үйлестіруге жауапты лауазымды адамдардың ауызша сұрау салуы жағдайларында ұсынылады.
55. Кәсіби қызметтің тиімділігін арттыруға ықпал ететін сенімді жағдай жасау мақсатында психологиялық жұмысқа жауапты лауазымды адамдар өздерінің функционалдық міндеттерін орындау кезінде азаматтық киім түрінде болады (іскерлік стиль).
2-параграф. Қызметкерлердің жеке-тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық диагностикалау
56. Психологиялық диагностика қызметкерлердің кәсіби- психологиялық даярлық деңгейін анықтау үшін қызметкерлердің жеке психологиялық ерекшеліктерін терең, объективті және жан-жақты зерттеуден тұрады (бұдан әрі – диагностика).
57. Жеке тұлғаны зерделеу және алынған ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің психологиялық алгоритмдерін арнайы және психодиагностикалық әдістерді қолдану арқылы іске асырылады (құжаттар мен өмірбаяндық деректерді талдау, тестілеу, әңгімелесу, сауалнама, бақылау және т.б.).
58. Диагностиканы жүзеге асыру кезінде психологиялық ғылым шеңберінде сынақтан өткен және тиісті психометриялық сипаттамалары бар (сенімділік, жарамдылық, өкілдік, сенімділік) психологиялық диагностиканың ғылыми әдістері мен стандартталған әдістері ғана қолданылады.
59. Диагностика жеке және топтық нысандарда жүргізіледі:
1) ІІО жеке құрамымен – жылына бір рет;
2) "психологиялық бақылау тобындағы" қызметкерлермен;
3) курсанттармен және тыңдаушылармен – бастапқы және кейінгі зерделеуді қамтитын оқу орнына келгеннен кейін;
4) жоғары тұрған лауазымға тағайындау алдында кадр резервін қалыптастыру кезінде;
5) табельдік қаруды бекіту кезінде.
60. Қызметкерлердің (тыңдаушылардың) кәсіптік-психологиялық даярлық деңгейін бағалау өлшемшарттары мынадай тәртіппен айқындалады:
1) "психологиялық дайындықтың жоғары дәрежесі" стресстік жағдайларда қолайлы болжамдық белгілермен, сондай-ақ психикалық процестердің жоғары өнімділігімен сипатталады;
2) "психологиялық даярлықтың орташа дәрежесі" күнделікті жағдайларда қолайлы болжамдық белгілермен сипатталады, бірақ күрделілігі жоғары, уақыт тапшылығы, кенеттен, белгісіздік, жоғары тәуекел, шамадан тыс, ұзақ жүктеме және психикалық процестердің орташа өнімділігі жағдайларында айқын эмоционалдық көріністер болуы мүмкін;
3) "психологиялық дайындықтың төмен дәрежесі".
61. "Психологиялық даярлықтың төмен дәрежесі" бағасын алған адамдар психокотүзету іс-шараларға жатады.
62. Осы Қағидаларға 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша психологиялық қорытынды психологиялық диагностика жүргізілгеннен кейін күнтізбелік 15 күн ішінде дайындалады.
63. Психологиялық қорытынды келесі ақпаратты қамтиды:
1) анықталған жеке психологиялық ерекшеліктер туралы (психологиялық портрет);
2) жеке психологиялық ерекшеліктері бойынша ұсыныстар;
3) қызметке жарамдылығы туралы қорытынды.
64. "Психологиялық бақылау тобына" енгізілген немесе оған кіретін қызметкерлердің жеке психологиялық ерекшеліктері бойынша ұсыныстар, қызметкерге қажетті психологиялық жұмыс жүргізу және оны қызмет процесінде сүйемелдеу қажеттілігі туралы белгісімен лауазымды адамға жіберіледі.
65. Психологиялық қорытындыда келесі тұжырымдардың бірі шығарылады:
1) "бірінші кезекте ұсынылады";
2) "ұсынылады";
3) "шартты түрде ұсынылады";
4) "ұсынылмайды".
66. Психологиялық диагностика аяқталғаннан кейін психолог осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мәліметтерді қызметкердің жеке карточкасына және психодиагностикалық жұмыстарды есепке алу журналына осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша енгізеді.
67. Психологиялық диагностиканың қорытындысы бойынша терең психологиялық зерделеуге жататын адамдар анықталады. Өзіне-өзі қол жұмсау қаупі жоғары, жүйке-психикалық тұрақсыздық, бейімделу және депрессия белгілері бар, жағымсыз өмірлік оқиғаларды, отбасылық-тұрмыстық және қаржылық қиындықтарды, психофизиологиялық, жеке және басқа да проблемаларды бастан кешіретін қызметкерлер осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша динамикалық байқау журналына енгізіле отырып, "психологиялық байқау тобына" енгізіледі.
68. Қызметкер "психологиялық бақылау тобына" алты ай мерзімге бірінші басшының атына "ҚБПҮ" белгісімен психологтың дәлелді баянаты бойынша енгізіледі.
Қызметкердің психологиялық жағдайының нөлдік динамикасы жағдайында "психологиялық бақылау тобында" болу мерзімі тағы үш айға ұзартылады.
Қызметкердің психологиялық жағдайының теріс динамикасы жағдайында "психологиялық бақылау тобында" болу мерзімі алты айға дейін ұзартылады.
Оң динамика жағдайында қызметкер "психологиялық бақылау тобынан" бірінші басшының атына психологтың дәлелді баянатымен шығарылады. Бұл ретте, баянатта қызметкермен өткізілген психологиялық іс-шаралар туралы қысқаша баяндалады.
69. "Психологиялық бақылау тобына" енгізілген қызметкерді басқа бөлініске ауыстырған кезде жеке карточка, конвертті бөтен адамдардың ашуына тыйым салынумен "қбпү" және "жеке психологтың қолына" белгісімен ресімделіп, фельдъегерлік қызмет арқылы орын ауыстырған жерге жіберіледі. Жеке карточкада психологиялық сипаттама және қызметкердің "психологиялық бақылау тобында" болу себептері көрсетіледі.
70. Психологтар жүргізген диагностикалық және профилактикалық әңгімелесулер осы Қағидалардың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жұмыстардың жеке нысандары (консультациялар) журналында ескеріледі.
3-параграф. Қызметкерлерді психологиялық даярлау
71. Психологиялық даярлық – бұл жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіруі және кәсіби маңызды қасиеттерді дамыту негізінде психикалық шамадан тыс жүктемелерге төзімділікті қалыптастыру, кәсіби және қызметтік міндеттердің сенімді орындалуын қамтамасыз ететін жедел-жауынгерлік жағдайдың модельденген жағдайында табысты іс-қимыл тәжірибесін алу мақсатында қызметкерлерге бағытталған әсер ету кешені.
72. Психологиялық даярлықтың міндеттері:
1) стреске төзімділікті, бейімделу әлеуетін, коммуникативтік әлеуетті, ұйымдастырушылық қабілеттерді қамтитын олардың көшбасшылық қасиеттерін арттыру жолымен қызметкерлерді психологиялық даярлау;
2) кәсіби-маңызды қасиеттерді айқындау және қалыптастыру, сондай-ақ олардың психологиялық құзыреттілігін арттыру (тренингтік жұмыс, экстремалды жағдайларды модельдеу);
3) жеке құраммен психологиялық жұмыс әдістерін талдау және практикалық қолдану, сондай-ақ жетілдіру;
4) жедел-жауынгерлік міндеттерді, оның ішінде әскери және төтенше жағдайды шешу, терроризмге қарсы операцияларды жүргізу кезінде қызметкерлерді кәсіптік даярлау мүддесінде әдістемелік құралдар әзірлеу;
5) қызметкерлерді өзін-өзі диагностикалау, психикалық өзін-өзі реттеу және психологиялық өзара көмек әдістеріне, жедел-қызметтік міндеттер барысында туындайтын психологиялық қиындықтарды жеңуге үйрету;
6) төтенше жағдайларда жедел-қызметтік міндеттерді орындағаннан, қаруды қолданғаннан және пайдаланғаннан, қызметкерлер қызметтік міндеттерін атқару кезінде қаза тапқаннан кейін жеке құрамға психологиялық көмек көрсету;
7) қызметкерлердің денсаулық жағдайына қызметтік жұмыстың экстремалдық жағдайларының қолайсыз әсер ету салдарын азайтуға бағытталған оңалту іс-шараларын ұйымдастыру болып табылады.
73. Тренингтік жұмыстарды жүргізу барысында әртүрлі нысандар пайдаланылады: дәрістер, әңгімелер, жағдайды талдау, практикалық сабақтар, жаттығулар, іскерлік және жедел ойындар, психологиялық практикум, тестілеу және психологиялық білімді насихаттаудың басқа түрлері.
Сабақтарды өткізу үшін теориялық және практикалық әзірлемелер, ІІО психологтары үшін әдістемелік база пайдаланылады, сондай-ақ міндеттердің ерекшелігін және жағдайдың экстремалдылығын ескере отырып, дербес бағдарлама жасалады.
74. Қызметкерлердің психологиялық даярлығы бойынша жүргізілген жұмыс осы Қағидалардың 7-қосымшасына сәйкес нысан бойынша топтық жұмыс нысандары журналында (тренингтер) ескеріледі.
4-параграф. Ішкі істер органдарының бөліністерінде моральдық-психологиялық ахуалды зерделеу
75. ІІО-ның бөліністерінде моральдық-психологиялық ахуалды зерделеу тоқсан сайын, зерттеу жүргізу тәртібін қатаң сақтай отырып, ерікті негізде құпия түрде жүргізеді.
76. Зерттеу нәтижелерін объективті бағалау үшін қызметкерлердің нақты санының кемінде 70% қатысу қажет.
77. Зерттеу нәтижелері бойынша психолог қызметтік ұжымдарда қолайлы моральдық-психологиялық климатты қалыптастыру, басқару стилі мен әдістерін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді.
4-тарау. ІІО-да идеологиялық жұмысты ұйымдастыру тәртібі
78. ІІО-дағы идеологиялық жұмыс қызметкерлерде психологиялық тұрақтылықты, жоғары моральдық-адамгершілік қасиеттер мен патриоттық сезімдерді, Отанға деген сүйіспеншілікті, ант пен қызметтік борышқа адалдықты, таңдаған кәсібі үшін мақтаныш сезімін, деструктивті идеологияға қарсы тұруды қалыптастыру мақсатында ұйымдастырылады және жүргізіледі.
79. Идеологиялық жұмыстың міндеттері:
1) ІІО-да жеке құраммен тәрбиелік, әлеуметтік-құқықтық, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу, мемлекеттік саясатты, қорғаныс қабілетін нығайту, ұлтаралық және конфессияаралық келісімді қамтамасыз ету бойынша ел басшылығы қабылдап жатқан шараларды түсіндіру;
2) қызметкерлердің моральдық-психологиялық тұрақтылығын және экстремалды жағдайларда әрекет етуге дайындығын, олардың деструктивті діни ағымдардың идеологиясына төзбеушілігін қалыптастыру;
3) қызметкерлерде мемлекет саясатына, антқа, қызметтік борышқа адалдықты қалыптастыру, Отанға, өз халқына деген сүйіспеншілікті, Қазақстан Республикасын қорғау үшін қажетті патриоттық сезімдер мен моральдық-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу;
4) бұқаралық ақпарат құралдары арқылы ІІО қызметі туралы оң қоғамдық пікір қалыптастыру;
5) жеке құрамның моральдық-психологиялық жағдайын үнемі талдау;
6) ІІО-да идеологиялық жұмысты ұйымдастырудың озық тәжірибесін жинақтау және тарату.
80. Деструктивті идеялардың ІІО-ға енуіне жол бермеу саласындағы идеологиялық жұмыс мынадай тәртіппен ұйымдастырылады және жүргізіледі:
1) діни экстремизмге қарсы іс-қимыл саласындағы идеологиялық жұмысты жоспарлау;
2) қызметкерлер мен олардың отбасы мүшелерін моральдық және материалдық қолдау, ІІО-ның беделін арттыру, Отан қорғаушыларына деген құрмет атмосферасын қалыптастыру бойынша іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және өткізу;
3) ІІО ұжымдарына діни идеялардың ену әрекеттері фактілері бойынша қызметкерлердің өтініштерін іске асыру бойынша жедел шаралар қабылдау және қабылданған шешімдер туралы жеке құрамды хабардар ету;
4) жеке құрамды теріс ақпараттық әсерден қорғау жөнінде шаралар қабылдау.
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидаларына 1-қосымша |
Нысан
Жеке-тәрбие жұмысы ЖУРНАЛЫ
______________________________________________
лауазымы, атағы
______________________________________________
тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)
______________________________________________
бөлініс
Жеке құрамның тізімі
(бөліністің атауы)
№ | Атағы, лауазымы |
Тегі, аты, әкесінің аты | Туған күні | Ұлты | Білімі | Отбасы жағдайы | Әскердегі қызмет | ІІО-дағы қызмет | Мекенжайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Бағынысты қызметкер туралы деректер
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде) _________________________________
Туған күні ___________________________________________________________
Туған жері ___________________________________________________________
____________________________________________________________________
Ұлты________________________________________________________________
Білімі (қашан, қайда оқыды, мамандығы, кәсібі, оқудағы жетістігі)
____________________________________________________________________
Атағы ______________________________________________________________
(қашан берілді, бұйрық)
Лауазымы___________________________________________________________
Әскердегі қызмет (қашан, қайда, қандай лауазымда және атақта қызмет етті).
Жауынгерлік операцияларға қатысуы. Наградалары және әскери айбын
белгілері____________________________________________________________
____________________________________________________________________
ІІО қызметіне келу күні ________________________________________________
Қандай марапаттары бар және не үшін __________________________________
Қандай жазалары бар және не үшін _____________________________________
Алғашқы кәсіптік даярлықты өту _______________________________________
____________________________________________________________________
(қашан, қайда)
Қызметкерді психологиялық зерттеу нәтижелері __________________________
____________________________________________________________________
(округтік әскери-дәрігерлік комиссия қорытындысы бойынша)
ІІО-ға қызметке келгенге дейін қай жерде жұмыс істеді____________________
____________________________________________________________________
Тұратын жері (мекенжайы, үй телефоны, ұялы телефоны)___________________
____________________________________________________________________
Тұрғын үй тұрмыстық жағдайы_________________________________________
____________________________________________________________________
Отбасы жағдайы_____________________________________________________
____________________________________________________________________
Жақын туыстары (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), туған күні,
мекенжайы, жұмыс, оқу орны):
Жұбайы (зайыбы) _____________________________________________________
Балалары ____________________________________________________________
Әкесі ________________________________________________________________
Анасы _______________________________________________________________
Жұмыс және тұрғылықты жері бойынша жақын достары____________________
____________________________________________________________________
Жеке автокөліктің болуы (маркасы, мемлекетік нөмірі) _____________________
____________________________________________________________________
Ипотекалық қарыздың, кредиттің болуы (банк, ұйым)______________________
"Келісілді" "Бекітемін"
Бастықтың (командирдің) орынбасары Бастық (командир)
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
20___жылғы "____"________ 20__жылғы "____"________
1, 2, 3-айларға арналған жеке-тәрбие жұмысы Ж О С П А Р Ы
№ № | Атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы | Өткізу күні | ЖТЖ түрі | ЖТЖ-ның себебі, мақсаты | Орындалуы туралы белгі |
20____жылғы "_____" _______________
"Келісілді" "Бекітемін"
Бастықтың (командирдің) орынбасары Бастық (командир)
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
20___жылғы "____"________ 20__жылғы "____"________
4, 5, 6-айларға арналған жеке-тәрбие жұмысы Ж О С П А Р Ы
№ № | Атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы | Өткізу күні | ЖТЖ түрі | ЖТЖ-ның себебі, мақсаты | Орындалуы туралы белгі |
20____жылғы "_____" _______________
"Келісілді" "Бекітемін"
Бастықтың (командирдің) орынбасары Бастық (командир)
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
20___жылғы "____"________ 20__жылғы "____"________
7, 8, 9-айларға арналған жеке-тәрбие жұмысы Ж О С П А Р Ы
№ № | Атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы | Өткізу күні | ЖТЖ түрі | ЖТЖ-ның себебі, мақсаты | Орындалуы туралы белгі |
20____жылғы "_____" _______________
"Келісілді" "Бекітемін"
Бастықтың (командирдің) орынбасары Бастық (командир)
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
__________________________ ________________________
20___жылғы "____"________ 20__жылғы "____"________
10, 11, 12-айларға арналған жеке-тәрбие жұмысы Ж О С П А Р Ы
№ № | Атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы | Өткізу күні | ЖТЖ түрі | ЖТЖ-ның себебі, мақсаты | Орындалуы туралы белгі |
20____жылғы "_____" _______________
(ЖТЖ өткізген қызметкерге)
МІНЕЗДЕМЕ
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
20 ______жылғы "______" __________________________
Жеке-тәрбие жұмысын есепке алу
№№ | Атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы | Өткізу күні | ЖТЖ-ның түрі | ЖТЖ өткізудің себебі, мақсаты (ЖТЖ жоспары, қандай да бір факт немесе теріс іс-әрекет және т.б. бойынша | Қысқа мазмұндама, ЖТЖ-ның нәтижелері | Қорытындысы, ескертулер, қабылданған шаралар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Жеке әңгімелесу парағы
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Әңгімелесу сұрақтары:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Әңгімелесу бойынша қорытындылар:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Әңгімелесуді өткізген:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Әңгімелесудің қорытындыларымен танысты:
________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
20 ____ жылғы "____" _____________
ЖТЖ журналын тексерген адамдардың жазуы
№№ | Атағы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы | Ескертулер, ұсыныстар | Тексеру күні | Қолы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидаларына 2-қосымша |
Нысан
Психологиялық қорытынды
1. Тегі:
2. Аты:
3. Әкесінің аты (бар болған кезде):
4. Тестілеу кезіндегі жасы:
5. Жүргізу үшін негіз:
6. Психодиагностикалық тексеру мынадай әдістерді пайдаланумен жүргізілді:
7. Нәтижелер (портрет):
8. Ұсынымдар:
9. Ұсыныстар:
Психолог Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)
Таныстым ________________________________________________
Бұл ақпарат құпия болып табылады, жария етуге жатпайды.
Тек қызметтік мақсатта пайдаланылады.
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидаларына 3-қосымша |
Нысан
Қызметкердің №– жеке карточкасы Тегі: __________________________________________________________ Аты: __________________________________________________________ Әкесінің аты (бар болған кезде): __________________________________ Туған күні: ____________________________________________________ Қосымша ақпарат (психологиялық сипаттама) ______________________ _____________________________________________________________ |
---|
Психологтың психологиялық тестілеуден өту нәтижелері
себебі | әдістеме атауы | пайымдау, қорытынды | ескертпе |
Қорытынды _______________________________________________________________
Психолог _________________________________________________________________
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидаларына 4-қосымша |
|
Нысан |
Психодиагностикалық жұмыстарды есепке алу журналы
№ | Күні | Қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы | Психологиялық жұмыс әдістері | Зерттеу нәтижелері, қорытындылар | Ескертпе |
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидаларына 5-қосымша |
|
Нысан |
Динамикалық бақылау журналы
№ | Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), бөлініс | Есепке алу күні | Есептен шығару күні | Есепке алу себебі | Психикалық әдістермен түзету жұмыс түрі | Ескертпе |
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидаларына 6-қосымша |
|
Нысан |
Жеке жұмыс нысандары журналы (консультация)
№ | Күні | Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), лауазымы/ бөлінісі | Консультация негізі | Нәтижелер/ ұсыныстар | Ескертпе |
Ішкі істер органдарының жеке құрамымен тәрбиелік, психологиялық және идеологиялық жұмысты ұйымдастыру қағидаларына 7-қосымша |
|
Нысан |
Топтық жұмыс нысандары журналы (тренингтер)
№ | Өткізу күні | Бөлініс | Адам саны | Жұмыс түрі | Мақсаты | Ескертпе |