Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 18 желтоқсандағы № 146 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 16 қаңтарда № 10096 тіркелді

Қолданыстағы

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесінің 25-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістеме бекітілсін.
      2. Мемлекеттік басқару жүйесін дамыту (А.С. Биахметов) және Өңіраралық ынтымақтастық, өңірлерді талдау және бағалау департаменттеріне (А.А. Байтүкенова) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін, оның күнтізбелік 10 күн ішінде «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде және ресми бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын.
      3. «Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемені бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 100 және Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы 12 сәуірдегі № 107/НҚ бірлескен бұйрығының күші (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылғы 19 сәуірдегі № 9349 тіркелген) жойылды деп танылсын.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министрлері М.Е. Әбілқасымоваға және Қ.А. Өскенбаевқа жүктелсін.
      5. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                               Е. Досаев

Қазақстан Республикасы 
Ұлттық экономика министрінің
2014 жылғы 18 желтоқсандағы
№ 146 бұйрығымен   
бекітілді      

Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістеме

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістеме (бұдан әрі – Әдістеме) Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесін (бұдан әрі – Бағалау жүйесі) іске асыру мақсатында әзірленген.
      2. Әдістеме бағаланатын орталық мемлекеттік және облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдардың (бұдан әрі – жергілікті атқарушы органдар) қадағаланатын саланы/аяны/өңірді дамытуға бағытталған шараларының тиімділігін айқындауға арналған (бұдан әрі – бағаланатын мемлекеттік органдар).
      3. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау (бұдан әрі – тиімділікті бағалау) Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі бекітетін Мемлекеттiк органдар қызметiнiң тиiмдiлiгiне жыл сайынғы бағалау жүргізу кестесіне сәйкес (бұдан әрі – Бағалау кестесі) жүзеге асырылады.
      4. Тиімділікті бағалауды мынадай мемлекеттік органдар (бұдан әрі – бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар):
      Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі (бұдан әрі – Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган) – мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган тиімділігін бағалауды қоспағанда, орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың тиімділігін бағалауды;
      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі – мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган тиімділігін бағалауды;
      Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі - Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін орталық мемлекеттік органдардың тиімділігін бағалауды жүзеге асырады.
      5. Орталық мемлекеттік органдардың тиімділігіне бағалау жүргізу үшін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган Бағалау жүйесiнің шеңберінде бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелері туралы сараптама қорытындысын қалыптастыру жөніндегі сараптама комиссиясының (бұдан әрі - Сараптама комиссиясы) жұмыс органының кіші тобы болып табылатын, лауазымды тұлғалардан тұратын Кіші жұмыс тобын (бұдан әрі - Кіші жұмыс тобы) құрады.

2. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалауға арналған ақпарат көздері

      6. Тиімділікті бағалау:
      орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының (бұдан әрі – стратегиялық жоспар), оның ішінде 2, 3 және 6-бөлімдері;
      орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларын іске асыру туралы есептің;
      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумақтарды дамыту бағдарламаларының (бұдан әрі – Аумақтарды дамыту бағдарламасы) оның ішінде 2 және 4-бөлімдері, жергілікті атқарушы органдар үшін Базалық көрсеткіштер тізбесі негізінде;
      Аумақтарды дамыту бағдарламаларының іске асырылуы туралы есептің;
      статистикалық және ведомстволық деректердің;
      басқа да көздер (болған жағдайда) негізінде жүзеге асырылады.
      Көрсеткіштердің базалық тізбесі – бағалауға жататын біріздендірілген нысаналы индикаторлар мен аумақтарды дамыту бағдарламаларының нәтижелер көрсеткіштерінің жиынтығы.
      7. 5-тармақта көрсетілген Кіші жұмыс топтары бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратына олардың дұрыстығы тұрғысынан талдау жүргізеді.
      8. Деректердің дұрыстығы статистикалық деректермен, бәсекеге қабілеттіліктің халықаралық көрсеткіштерімен, сондай-ақ салалық орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың деректерімен расталады.

3. Бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратында қамтылған деректерді қайта тексеру

      9. Бағалау жүйесiнің 51-тармағына сәйкес бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратында қамтылған деректерді қайта тексеруді жүзеге асырады (бұдан әрі - Қайта тексеру).
      10. Қайта тексеру мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарының/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тікелей және түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізу бойынша ақпараттың дұрыстығын айқындау тұрғысынан жүргізіледі.
      11. Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тікелей нәтижелерін қайта тексеру растайтын құжаттарды жинау және талдау (ведомстволық есептер, орындалған жұмыстар мен көрсетілген қызметтер актілері, хаттамалар, хаттар және басқалары) жолымен жүзеге асырылуы мүмкін.
      12. Қайта тексеру рәсімі бағаланатын мемлекеттік органдардан растайтын құжаттарды сұраудан, есепті ақпаратты салыстырып тексеруден, осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Есепті ақпаратта қамтылған деректерді қайта тексеру қорытындылары бойынша тексеру актісін (бұдан әрі – Тексеру актісі) жасаудан тұрады.
      13. Қайта тексеру шеңберінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар құпиялылық белгісi бар құжаттардан басқа, растайтын құжаттардың электрондық көшірмелерін ала алады.

4. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау

      14. Тиімділікті бағалау мынадай критерийдің 2 түрі бойынша жүзеге асырылады:
      1) Процестік критерийлер:
      стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы;
      тәуекелдерді басқару сапасын талдау (орталық мемлекеттік органдар үшін ғана);
      2) Нәтижелілік критерийлері:
      стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу.
      15. Орталық мемлекеттік органдар үшін тиімділікті бағалау әрбір критерийдің салмақты мәнін ескере отырып, мынадай формула бойынша есептеледі:

      мұнда:
     – орталық мемлекеттік органдар үшін қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау;
      В - стратегиялық жоспарды талдаудың сапасы мен толықтығы, салмақты мәні – 0,15;
      C – тәуекелдерді басқару сапасын талдау, салмақты мәні – 0,15;
      D – стратегиялық жоспардың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу, салмақты мәні – 0,7;
      W – Әдістеменің 8-бөлімінде айқындалған балдарды шегеру.
      Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалаудың қорытынды балы үтірден кейін екі белгіге дейін математикалық дөңгелектеуді ескере отырып қалыптасады.
      16. Жергілікті атқарушы органдар үшін тиімділікті бағалау әрбір критерийдің салмақты мәнін ескере отырып, мынадай формула бойынша есептеледі:

      мұнда:
      – жергілікті атқарушы органдар үшін қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау;
      В – Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы, салмақты мәні – 0,2;
      D – Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу, салмақты мәні – 0,8;
      W – Әдістеменің 8-бөлімінде айқындалған балдарды шегеру.
      Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалаудың қорытынды балы үтірден кейін екі белгіге дейін математикалық дөңгелектеуді ескере отырып қалыптасады.
      17. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы» өлшемі бойынша есептеу жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті бөлімдері негізінде жүзеге асырылады.
      Талдау сапасы мен толықтығының коэффициенті мемлекеттік жоспарлау саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес, сараптамалық, атап айтқанда, стратегиялық жоспарларды/Аумақтарды дамыту бағдарламасын әзірлеу стратегиялық жолымен анықталады.
      18. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы» коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

B = (B1 + B2)/2,

      мұнда:
      B – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы коэффициенті;
      B1– нәтижеге бағдарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы коэффициенті;
      B2 – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының ағымдағы жағдайды талдауында ұсынылған деректердің өзектілік коэффициенті.
      19. Нәтижеге бағдарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы коэффициенті (B1) оның ішінде проблемаларды бағалаудың алдыңғы кезеңі үшін «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» критерийі бойынша коэффициенттер мақсаттарына қол жеткізілуімен байланысты есепті кезеңдегі бағалау үшін «Ағымдағы жағдайды талдау» (Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының екінші бөлімі) бөлімінде ұсынылғандар негізінде нәтижеге бағытталған Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы коэффициентін есептеу:
      Егер стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсатына қол жеткізу (Yi0) (Ki0,Yi0 < 1) және стратегиялық жоспардың/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асырудың алдыңғы кезеңдегі тиісті мақсатын іске асыру үшін жоспарланған барлық қол жеткізілмеген коэффициенттеріне қатысты есепті кезеңнің талдауында проблемалар, оның ішінде осы коэффициенттерге қол жеткізумен байланысты проблемалар көзделсе, B1 = 1.
      Егер стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсатына қол жеткізу (Yi0) (Ki0,Yi0 < 1) және стратегиялық жоспардың/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асырудың алдыңғы кезеңдегі тиісті мақсатын іске асыру үшін жоспарланған барлық қол жеткізілмеген коэффициенттеріне қатысты есепті кезеңнің талдауында проблемалар, оның ішінде осы коэффициенттерге қол жеткізумен байланысты проблемалар жартысынан астамы және жартысы көзделсе, B1 = 0,5.
      Егер стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсатына қол жеткізу (Yi0) (Ki0,Yi0 < 1) және стратегиялық жоспардың/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асырудың алдыңғы кезеңдегі тиісті мақсатын іске асыру үшін жоспарланған барлық қол жеткізілмеген коэффициенттеріне қатысты есепті кезеңнің талдауында проблемалар, оның ішінде осы коэффициенттерге қол жеткізумен байланысты проблемалардың жартысынан кемі көзделсе, B1 = 0.
      Ki0 – өткен кезең үшін «Стратегиялық жоспардың/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» критерийі бойынша стратегиялық жоспардың/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттарына қол жеткізу коэффициенті.
      Yi0 – өткен кезең үшін «Стратегиялық жоспардың/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» критерийі бойынша тиісті мақсатты іске асыру жоспарланған стратегиялық жоспардың/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициенті.
      20. Ағымдағы жағдайдағы талдауда ұсынылған деректердің өзектілігін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      B2 – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының ағымдағы жағдайдағы талдауында ұсынылған деректердің өзектілігі коэффициенті;
      qi – әрбір сала/бағыт бөлінісінде ағымдағы жағдайдағы талдауда ұсынылған деректердің өзектілігі параметрі;
      n – мемлекеттік орган қызметінің негізгі салаларының/бағыттарының жалпы саны.
      Егер қызмет саласының бағыты екі немесе одан да көп болса, онда әрбір бағытқа тиісті коэффициент беріледі.
      Жалпы сала бойынша коэффициент әрбір бағыт бойынша коэффициенттердің бағыттар санына бөлінген сомасына тең.
      21. Орталық мемлекеттік органдар үшін мемлекеттік орган қызметінің негізгі салалары/бағыттары бөлінісінде cтратегиялық жоспардың екінші бөліміне бағалау жүргізіледі. Аумақтарды дамыту бағдарламасы шеңберінде Қазақстан Республикасы орталық мемлекеттік органдардың қызметі салаларының тізбесі осы Әдістеменің 2-қосымшасында келтірілген.
      22. Әрбір параметрге (qi) тиісті коэффициент 1;0,5;0 беріледі.
      Егер тиісті сала/бағыт бойынша стратегиялық жоспардың ағымдағы талдауында соңғы үш жыл ішінде деректер пайдаланылса, онда qi = 1;
      Егер тиісті сала/бағыт бойынша стратегиялық жоспардың ағымдағы талдауында соңғы үш жыл ішінде деректер жартылай пайдаланылса, онда qi = 0,5;
      Егер тиісті сала/бағыт бойынша стратегиялық жоспардың ағымдағы талдауында соңғы үш жыл ішінде деректер пайдаланылмаса, онда qi = 0;
      23. Жергілікті атқарушы органдар үшін мемлекеттік орган қызметінің негізгі салалары/бағыттары бөлінісінде Аумақтарды дамыту бағдарламасының екінші бөліміне бағалау жүзеге асырылады. Аумақтарды дамыту бағдарламасы шеңберінде Қазақстан Республикасы жергілікті атқарушы органдардың қызметі салаларының тізбесі осы Әдістеменің 3-қосымшасында келтірілген.
      24. Әрбір параметрге (qi) тиісті коэффициент 1;0,5;0 беріледі.
      Егер Аумақтарды дамыту бағдарламасын тиісті сала/бағыт бойынша ағымдағы талдауда соңғы үш жылдағы деректер пайдаланылатын болса, онда qi = 1.
      Егер Аумақтарды дамыту бағдарламасын тиісті сала/бағыт бойынша ағымдағы талдауда соңғы үш жылдағы деректер жартылай пайдаланылатын болса, онда qi = 0,5.
      Егер Аумақтарды дамыту бағдарламасын тиісті сала/бағыт бойынша ағымдағы талдауда соңғы үш жылдағы деректер пайдаланылмаған болса, онда qi = 0.
      25. Орталық мемлекеттік органдар үшін «Тәуекелдерді басқару сапасын талдау» критерийінің коэффициенті стратегиялық жоспарлардың 6-бөлімін талдау арқылы мемлекеттік органның тәуекелді төмендетуге бағытталған тиісті іс-шаралар әзірлеуі, сондай-ақ орталық мемлекеттік органның нәтижелілік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-шаралардың ықпал етуі тұрғысынан талдау жасалады.
      «Тәуекелдерді басқару сапасын талдау» критерийі бойынша коэффициентін айқындау кезінде стратегиялық жоспардың үшінші бөлімінің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу тәуекелдерінің сәйкес келуі және ықпал ету дәрежесі ескеріледі.
      Тәуекелдерді басқару бойынша көзделген іс-шаралар сапасын талдау сараптамалық жолмен ықтимал тәуекелдердің көзделген іс-шаралармен арақатынасы арқылы жүзеге асырылады. Бұл ретте, бұл әдіс тәуекелді азайтуға/болдырмауға ықпал етпейтін формалды іс-шараларды анықтайды. «Тәуекелдерді басқару сапасын талдау» коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      С – тәуекелдер сапасын талдау коэффициенті;
      C1 – тәуекелдерді басқару процесі тиімділігінің параметрі;
      С2 – тәуекелдер санының стратегиялық жоспардың 3-бөлімінің мақсаттарына сәйкестігі параметрі;
      Тәуекелдерді басқару процесі тиімділігінің параметрі мынадай формула бойынша есептеледі:

      мұнда:
      C1 – тәуекелдерді басқару процесі тиімділігінің параметрі;
      L – тәуекелді азайтуға/болдырмауға бағытталған шаралардың саны, салмақты мәні – 0,5;
      M – шаралардың жалпы саны;
      N – қол жеткізілген мақсаттардың саны, салмақты мәні – 0,5;
      P – мақсаттардың жалпы саны.
      С2 тәуекелдер санының стратегиялық жоспардың 3-бөлімінің мақсаттарына сәйкестігі параметрі 1; 0,75; 0,5; 0,25; 0 мәндерін қабылдайды.
      Егер 3-бөлімнің әрбір мақсатына 6-бөлімнің тәуекелдері сәйкес келсе, онда С2 = 1;
      Егер 3-бөлім мақсаттарының жартысынан астамы 6-бөлімнің тәуекелдеріне сәйкес келсе, онда С2 = 0,75;
      Егер 3-бөлім мақсаттарының жартысы 6-бөлімнің тәуекелдеріне сәйкес келсе, онда С2 = 0,5;
      Егер 3-бөлім мақсаттарының жартысынан кемі 6-бөлімнің тәуекелдеріне сәйкес келсе, онда С2 = 0,25;
      Егер 3-бөлім мақсаттарына 6-бөлімнің тәуекелдеріне сәйкес келмесе, онда С2 = 0.
      26. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» критерийі мақсаттарға қол жеткізу коэффициентін есептеу арқылы айқындалады. Мақсаттарға қол жеткізу коэффициенті, өз кезегінде, екі құрамдауыштан тұрады: тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу коэффициенті, тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған міндеттемелерді іске асыру коэффициенті.
      27. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» критерийінің коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      D – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу коэффициенті;
      Xi – тиісті міндеттерге сәйкес әрбір мақсатқа қол жеткізу коэффициенті;
      n – мақсаттар саны.
      Тиісті міндеттерге (Хi) сәйкес әрбір мақсатқа қол жеткізу коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      мұнда:
      Ki – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсатына қол жеткізу коэффициенті;
      Yi – тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициенті.
      Мақсатқа қол жеткізу коэффициенті (Ki) мынадай формула бойынша есептеледі:

 

      мұнда:
      hj – тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін көзделген әрбір нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті;
      m – тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін көзделген нысаналы индикаторлардың жалпы саны.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті мақсатына қол жеткізу үшін көзделген әрбір нысаналы индикаторға (hj) қол жеткізу коэффициентін есептеу іс-жүзінде орындалғанның (жақсарғанның немесе нашарлағанның) жоспарланған жақсартуға ара қатынасы арқылы жүзеге асырылады:
      Бұл ретте, егер, hj > 1 болса, онда hj = 1, егер hj < 0, онда hj=0.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттарына қол жеткізу коэффициентін есептеу кезінде мыналар ескеріледі:
      есепті кезеңге жоспарлы мәні жоқ нысаналы индикатор мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды;
      бағалау жасау кезінде ресми статистикалық деректер болмаған жағдайда, шұғыл деректер есепке алынады. Шұғыл деректерді ұсыну мүмкін болмаған кезде, нысаналы индикатор мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды.
      Тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған міндеттерді іске асыру коэффициенті (Yi), тиісті міндетті орындау үшін көзделген тікелей нәтиженің әрбір көрсеткішіне қолжеткізілуді талдау жолымен айқындалады.
      Тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру дәрежесін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      Yi – тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициенті;
      zk – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының әрбір міндетін іске асыру коэффициенті;
      f – тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасы міндеттерінің жалпы саны.
      Бұл ретте, стратегиялық жоспардағы/Аумақтарды дамыту бағдарламасындағы әрбір (zk) міндетті іске асыру коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      pg – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыру үшін көзделген тікелей нәтиженің әрбір көрсеткішін іске асыру коэффициенті;
      r – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыру үшін көзделген тікелей нәтижелер көрсеткіштерінің жалпы саны.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыру үшін көзделген стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының (pg) тікелей нәтижесінің әрбір көрсеткішіне қол жеткізу коэффициентін есептеу іс-жүзінде атқарылғанның (жақсартылған немесе нашарланған) жоспарланғанға арақатынасы арқылы жүзеге асырылады.
      Бұл ретте, егер pg > 1 болса, онда pg = 1, егер pg < 0 болса, онда pg = 0.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттеріне қол жеткізу коэффициентін есептеу кезінде мыналар есепке алынады:
      есепті кезеңде жоспарлық мәні жоқ тікелей нәтиже көрсеткіші міндетке қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды;
      бағалау жүргізілген ресми статистикалық деректер болмаған жағдайда, шұғыл деректер есепке алынады. Шұғыл деректерді ұсыну мүмкін болмаған кезде, нысаналы индикатор мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды.

5. Қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау
нәтижелері туралы қорытынды

      28. Қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органның қызметі тиімділігін бағалаудың нәтижелері туралы қорытынды (бұдан әрі – Қорытынды) осы Әдістеменің 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құрастырылады.
      Қорытынды мынадай тәртіпте жасалады:
      «Балдар» деген бағанда өлшемдер бөлінісінде балдар көрсетіледі;
      «Коэффициент» деген бағанда өлшемдер бөлінісінде коэффициенттер көрсетіледі;
      «Балдарды шегеру» деген жолда осы Әдістеменің 9-бөліміне сәйкес шегерілген балдар көрсетіледі;
      «Жалпы баға» деген жолда осы Әдістеменің 1617-тармағына сәйкес формула бойынша есептелген жалпы балл көрсетіледі.
      «Орталық мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның қызметін бағалау бойынша талдамалық есеп және тұжырымдар» деген бөлімде орталық мемлекеттік орган немесе жергілікті атқарушы орган жоспарлаған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру нәтижелеріне толық талдау келтіріледі, оның ішінде:
      стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығын талдау;
      стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізілуді талдау;
      тәуекелдерді басқару сапасын талдау (тек қана орталық мемлекеттік органдар үшін);
      балдарды шегеру туралы ақпарат.
      Бұдан басқа осы бөлімде бағалаудың нәтижелеріне қатысты тиісті тұжырымдар көрсетіледі.
      Алынған бағалау нәтижесіне сәйкес мемлекеттік орган қызметінің тиімділік дәрежесі айқындалады. Бағаланатын мемлекеттік орган қызметі тиімділігінің жоғарғы дәрежесіне бағалау көрсеткіштеріне 90-нан 100 дейін балдар, орташа деңгейге – 70-тен 89,99 дейін балдар, төмен деңгейге – 50-ден 69,99 дейін балдар сәйкес келеді. Бағалау нәтижесі бойынша 49,99 бал жинаған мемлекеттік органның қызметі тиімді емес деп танылады.
      «Орталық мемлекеттік органнның/жергілікті атқарушы органның қызметін жақсарту бойынша ұсынымдар» деген бөлімде мемлекеттік орган қызметін одан әрі жақсарту бойынша ұсынымдар, сондай-ақ өзге де бар ұсынымдар егжей-тегжейлі сипатталады.

6. Бағалаудың нәтижелеріне шағымдану тәртібі

      29. Қорытындыны алған күннен бастап бағаланатын мемлекеттік орган бағалау нәтижелерімен келіспеген жағдайда, бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға растаушы құжаттармен қоса өзінің наразылықтарын жолдауға құқылы.
      30. Бағалау нәтижелерінің шағымдануы дәлелдейтін құжаттардың ұсынылуымен дәлелді және тиянақты болуы тиіс. Растайтын құжаттар мен дәлелдер жоқ, сондай-ақ мемлекеттік жоспарлау саласындағы нормативтік құқықтық актілер ережелеріне және стратегиялық жоспарларды/аумақтарды дамыту бағдарламаларды әзірлеу қағидаларына қарсы келетін наразылықтар қарастырылмайды.
      31. Бағалау нәтижелеріне наразылықтар болмаған жағдайда, бағаланатын мемлекеттік орган бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға тиісті хабарлама жібереді. Бағаланатын мемлекеттік органдар наразылық берудің уақыты белгіленген мерзім аяқталғаннан кейін қабылданбайды.
      32. Шағымдану рәсімін өткізу үшін бағалауға уәкілетті мемлекеттік органда құрамына наразылықтарын ұсынған мемлекеттік органдарды бағалауға қатысқан қызметкерлер кіре алмайтын Арнайы комиссия құрылады.
      Арнайы комиссияның саны мен құрамын бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган дербес айқындайды, бірақ құрамы кемінде 5 адам.
      33. Бағаланатын мемлекеттік органдардың растайтын құжаттары бар наразылықтарын алған күннен бастап, бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері бойынша келіспеушіліктер кестесін (бұдан әрі - Келіспеушіліктер кестесі) қалыптастырады және Арнайы комиссияның қарауына енгізеді.
      34. Арнайы комиссия наразылықтарды қарастыру мен бағалау нәтижелерінің объективтілігін анықтау бойынша отырыс өткізеді, оған наразылықтарды ұсынған бағаланатын мемлекеттік органың, мүдделі салалық орталық мемлекеттік органдар өкілдері, сондай-ақ мемлекеттік органды бағалауға қатысқан қызметкер шақырылады.
      35. Арнайы комиссияның отырыстарының нәтижелері бойынша Келіспеушіліктер кестесі пысықталып, оған Арнайы комиссия төрағасы қол қояды және бағаланатын мемлекеттік органға мәлімет үшін жеткізіледі.
      36. Бағаланатын мемлекеттік органдардың наразылықтарын алған күннен бастап он бес жұмыс күн ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган Сараптау комиссиясының жұмыс органына және бағаланатын мемлекеттік органдарға қорытынды тұжырымдарды жолдайды.

7. Қайта құрылған және таратылған мемлекеттік
органдарға бағалау жүргізу тәртібі

      37. Мемлекеттік орган қайта құрылған немесе таратылған жағдайда бағаланатын жылдың бірінші жартыжылдығында осы мемлекеттік органның бағалауы осы әдістемеге сәйкес құқықтық мирасқор мемлекеттік органның бағалауы шеңберінде жүзеге асырылады.
      38. Мемлекеттік орган қайта құрылған немесе таратылған жағдайда бағаланатын жылдың екінші жарты жылдығында оның қызметіне бағалау жүргізілмейді, ал осы мемлекеттік орган қызметін талдау нәтижелері құқықтық мирасқор мемлекеттік органға бағалау қорытындылары бойынша берілген ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу кезінде ескеріледі.

8. Бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратының
уақтылығын, толықтығын және дәйектілігін, сондай-ақ нысаналы
индикаторлардың асыра орындалуын айқындау рәсімі

      39. Бағаланатын мемлекеттік орган Бағалау кестесіне сәйкес мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында (желі) толық және дәйекті есепті ақпаратты уақтылы ұсынады/орналастырады.
      40. Есепті ақпаратын уақтылы, толық емес және дәйекті емес мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында (желі) ұсынылмаған/орналастырылмаған жағдайда, бұл бағыт бойынша бағаланатын мемлекеттік органнан қорытынды бағалаудан айыппұлдық балдар шегеріледі.
      41. Бағалау кестесінде көзделген мерзімнен кейін бағаланатын мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында ұсынылған/ орналыстырылған есепті ақпараты уақтылы емес деп танылады.
      Бағаланатын мемлекеттік органның есепті ақпаратын уақтылы ұсынбаған/орналастырмаған кезде 1,5 (бір жарым) балы шегеріледі.
      Құпия, ҚБП ақпараттарынан басқа, бағаланатын мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында есепті ақпарат болмаған жағдайда 2 (екі) айыппұлдық балы шегеріледі.
      42. Есепті ақпаратының құрылымына қойылатын белгіленген талаптарда көзделген (ұсыныстар, бөлімдер, кестелер, көрсеткіштер мәні және т.б.) элементтері жоқ есепті ақпараты толық емес деп танылады.
      Бағаланатын мемлекеттік органның толық емес ақпаратты ұсынғаны/орналастырғаны үшін 2 (екі) айыппұлдық баллы шегеріледі.
      43. Қайта тексеру барысында шындыққа сәйкес келмейтін фактілер анықталған кезде ол дәйектi емес есепті ақпарат деп танылады.
      Көрсетілген фактілер Тексеру актісінде тіркеледі.
      Әрбір тіркелген факт үшін бағаланатын мемлекеттік органның есепті ақпаратын дәйектi ұсынбағаны/орналастырмағаны үшін 0,2 айыппұлдық балл шегеріледі.
      Алдыңғы есепті жылдың тексеру актісін ескере отырып, бағаланатын мемлекеттік органның шындыққа сай келмейтін есепті ақпаратты қайта ұсынғаны/орналастырғаны үшін әрбір тіркелген факт үшін 0,5 айыппұлдық балл шегеріледі.
      Шындыққа сай келмейтін ақпарат ұсынғаны/орналастырғаны үшін шегерілетін сома 6,5 балдан аспауы тиіс.
      44. Егер нысаналы индикатор бойынша нақты көрсеткіштің жоспарлы мәннен 30%-ға астам асыра орындалуы байқалған жағдайда, нысаналы индикатордың әрбір тіркелген асыра орындалу факті үшін 0,2 айыппұлдық балл шегеріледі. Нысаналы индикатордың асыра орындалуының тіркелген фактісі, мемлекеттік органдағы сапасыз жоспарлауды айғақтайды.
      45. Шегерімдер туралы ақпарат «Талдамалық есеп және орталық мемлекеттік орган/жергілікті атқарушы орган қызметін бағалау қорытындылары» деген бөлімде көрсетіледі.

Қадағаланатын саладағы/аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар
мен міндеттерге қол жеткізу және
іске асыру тиімділігін бағалау
жөніндегі әдістемеге     
1-қосымша             

Нысан

Есепті ақпаратта қамтылған деректерді қайта тексеру
қорытындылары бойынша тексеру актісі
(орталық мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның атауы)

(есеп беру кезеңі)

Атауы

Шегерілетін балдар

1

Есепті ақпараттың уақтылы ұсынылмауы/орналастырмауы


2

Дәйекті емес ақпараттың уақтылы ұсынылмауы/орналастырмауы


3

Интернет-ресурста есепті ақпараттың болмауы


4

Толық емес ақпарат ұсыну/орналастыру


5

Нысаналы индикаторды асырып орындау


Барлығы:


1. Бағалау кестесіне сәйкес мемлекеттік органның есепті ақпаратты ұсыну/орналастыру мерзімі: 201_ жылғы «____»________.
1) Есепті ақпараттың ұсынылатын/орналастыратын нақты күні: 201_ жылғы «_»_______.
2) Бағаланатын мемлекеттік органның интернет-ресурсында есепті ақпараттың болмауы.
Шегерім ______ балды құрайды.
2. Толық ақпарат ұсынылмаған/орналастырылмаған, оның ішінде белгіленген талаптармен есепті ақпараттың құрылымына қойылатын белгіленген талаптармен көзделген мынадай элементтер көрсетілмеген (қосымшалар, бөлімдер, кестелер, көрсеткіштердің мәндері және т.б.):
1)
2)
Шегерім ______ балды құрайды.
3. Дұрыс емес ақпарат ұсынылды/орналастырылды. Қайта тексеру барысында фактілер шынайылығының мынадай сәйкессіздіктері анықталды:

Нысаналы индикатор/ тікелей нәтиже көрсеткіштерінің атауы

Есепті кезеңнің жоспары

Есепті кезеңнің факті

Қайта тексеру қорытындылары бойынша есепті кезең факті

Балдарды шегеру

Ескерту

1







...







Шегерім ______ балды құрайды.
Қорытынды шегерім ______ балл.

Уәкілетті органның өкілі, лауазымы _____  ________ __________________
                                   (күні)  (қолы) (қолды таратып жазу)

Бағаланатын мемлекеттік        _____  ________ __________________
органның өкілі, лауазымы       (күні)  (қолы) (қолды таратып жазу)

Қадағаланатын саладағы/аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар
мен міндеттерге қол жеткізу және
іске асыру тиімділігін бағалау
жөніндегі әдістемеге     
2-қосымша             

Нысан

Қазақстан Республикасы орталық мемлекеттік органдарының қызметі салаларының тізбесі

Мәні

Саланың/бағыттың атауы

Дереккөз

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі

1

Сала

Елдің тиімді әлеуметтік-экономикалық саясаты

Ереже

1.1

Бағыт

Макроэкономикалық саясат

Ереже

1.2

Бағыт

Мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетіктерін дамыту

Ереже

1.3

Бағыт

Бюджет саясаты

Ереже

1.4

Бағыт

Салық саясаты

Ереже

1.5

Бағыт

Кеден саясаты

Ереже

1.6

Бағыт

Ішкі сауда

Ереже

1.7

Бағыт

Бәсекелестікті дамыту

Ереже

1.8

Бағыт

Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар субъектілерінің қызметін реттеу

Ереже

1.9

Бағыт

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау

Ереже

1.10

Бағыт

Халықтың көші-қоны саласындағы саясат

Ереже

1.11

Бағыт

Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету

Ереже

1.12

Бағыт

Мемлекет міндеттемелерін басқару және қаржы секторын дамыту саясаты

Ереже

2

Сала

Өңірлерді дамыту саясаты және кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау

Ереже

2.1

Бағыт

Өңірлерді дамыту

Ереже

2.2

Бағыт

Кәсіпкерлікті дамыту

Ереже

3

Сала

Сәулетті, қала құрылысын, құрылысты және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты дамыту

Ереже

3.1

Бағыт

Тұрғын үй құрылысы

Ереже

3.2

Бағыт

Электрмен жабдықтау (электржелілік объектілер 0,4 кВ)

Ереже

3.3

Бағыт

Сумен жабдықтау және су бұру

Ереже

3.4

Бағыт

Жылумен жабдықтау (белгіленген қуаттылығы 100 Гкал/сағ және одан астам ЖЭО мен қазандықтар)

Ереже

3.5

Бағыт

Газбен жабдықтау

Ереже

4

Сала

Жер ресурстарын және геодезия мен картография қызметін басқару

Ереже

4.1

Бағыт

Жер ресурстарын тиімді пайдалануды қамтамыз ету

Ереже

4.2

Бағыт

Геодезия және картографияны дамыту

Ереже

5

Сала

Халықаралық экономикалық интеграция және сыртқы сауда қызметін реттеу және дамыту

Ереже

6

Сала

Мемлекеттік басқару жүйесін және квазимемлекеттік секторды дамыту

Ереже

6.1

Бағыт

Мемлекеттік жоспарлау

Ереже

6.2

Бағыт

Нәтижеге бағдарланған мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру және толыққанды жұмыс істеуі

Ереже

6.3

Бағыт

Мемлекеттік активтерді басқару саясаты

Ереже

6.4

Бағыт

Статистикалық ақпараттарды ұсыну

Ереже

6.5

Бағыт

Жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру жүйесін жетілдіру (құпиялы)

Ереже

6.6

Бағыт

Мемлекеттік материалдық резерв саласы саясатын мемлекеттік дамыту (құпиялы)

Ереже

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі

1

Сала

Ауылшаруашылық кешенін дамыту

Ереже

1.1

Бағыт

Мал шаруашылығы

Ереже

1.2

Бағыт

Өсімдік шаруашылығы

Ереже

1.3

Бағыт

Ауыл шаруашылық өнімдерін қайта өндеу

Ереже

1.4

Бағыт

Ветеринариялық қауіпсіздік жүйесін дамыту

Ереже

1.5

Бағыт

Фитосанитариялық қауіпсіздік жүйесін дамыту

Ереже

2

Бағыт

Су қорын пайдалану және қорғау

Ереже

2.1

Бағыт

Жерасты сулары бөлігінде жер қойнауын геологиялық зерделеуді қоспағанда, жерасты суларын ұтымды және кешенді пайдалану

Ереже

3

Сала

Балық, орман ресурстарын, жануарлар әлемінің ресурстарын ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды сақтау, ұтымды пайдалану мен қайта қалпына келтіру

Ереже

3.1

Бағыт

Балық шаруашылығы

Ереже

3.2

Бағыт

Орман шаруашылығы

Ереже

3.3

Бағыт

Жануарлар әлемінің түрлі алуандылығын сақтау, қорғау, қайта қалпына келтіру және тұрақты пайдалану

Ереже

3.4


Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар


Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігі

1.

Сала

Мәдениет

Ереже

1.1

Бағыт

Тарихи-мәдени мұра объектілерін күзету және пайдалану

Ереже

2.

Сала

Тілдерді дамыту

Ереже

3.

Сала

Ішкi саяси тұрақтылық, этносаралық келiсiмді нығайту

Ереже

4.

Сала

Мемлекеттік рәміздер

Ереже

5.

Сала

Мемлекеттiк әлеуметтік тапсырыс

Ереже

6.

Сала

Мұрағат iсi мен құжаттама

Ереже

7.

Сала

Діни қызметі және діни бірлестіктермен өзара іс-қимыл саласында мемлекетт3к саясатты дамыту

Ереже

8.

Сала

Денешынықтыру мәдениеті және спорт

Ереже

9.

Сала

Ойын бизнесі

Ереже

Қазақстан Республикасы Ұлттық банкі

1

Сала

Мемлекеттің ақша-кредит саясатын әзірлеу және жүргізу

Ереже

2

Сала

Төлем жүйелерінің жұмыс істеуін ұйымдастыру

Ереже

3

Сала

Валюталық реттеу мен валюталық бақылауды жүзеге асыру

Ереже

4

Сала

Қаржы жүйесінің тұрақтылығын қамтамасыз етуге жәрдемдесу

Ереже

5

Сала

Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын, өзге тұлғалардың құзыреті шегінде реттеу, бақылау және қадағалау

Ереже

5.1

Бағыт

Банк жүйесі

Ереже

5.2

Бағыт

Жинақтаушы зейнетақы қоры

Ереже

5.3

Бағыт

Бағалы қағаздар нарығы

Ереже

5.4

Бағыт

Сақтандыру және сақтандыру қызметі

Ереже

6

Сала

Қаржылық қызметті тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың тиісті деңгейін қамтамасыз ету

Ереже

7

Сала

Ақша-кредит статистикасы және сыртқы сектор статистикасы саласында статистикалық қызметті жүзеге асыру

Ереже

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі

1

Сала

Денсаулық сақтау субъектілері қызметінің тиімділігін қамтамасыз ету арқылы халыққа көрсетілетін сапалы медициналық көмектің барлық түрлерін ұйымдастыру

Ереже

1.1

Бағыт

Халыққа көрсетілетін сапалы медициналық көмектің барлық түрлерін ұйымдастыру

Ереже

1.2

Бағыт

Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсетуді қамтамасыз ету

Ереже

1.3

Бағыт

Медициналық көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау

Ереже

2

Сала

Аурулардың алдын алу мен салауатты өмір салтын қалыптастыру

Ереже

3

Сала

Халық үшін дәрілік заттардың қолжетімділігі мен сапасын арттыру

Ереже

4

Сала

Медициналық білім және ғылым, денсаулық сақтау саласындағы кадрлық саясат

Ереже

4.1

Бағыт

Саланы білікті кадрлармен қамтамасыз ету

Ереже

4.2

Бағыт

Медициналық ғылымды дамыту

Ереже

4.3

Бағыт

Фармацевтикалық ғылымды дамыту

Ереже

5

Сала

Еңбек, оның ішінде еңбек қауіпсіздігі және оны қорғау

Ереже

6

Сала

Жұмыспен қамту

Ереже

7

Сала

Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде зейнетақылық қамсыздандыру және міндетті әлеуметтік сақтандыру

Ереже

8

Сала

Әлеуметтік қолдау, оның ішінде азаматтардың жеке санаттарына әлеуметтік көмек

Ереже

9

Сала

Халықтың көші-қоны саласында өз құзыреті шегінде мемлекеттік саясатты іске асыру

Ереже

10

Сала

Арнайы әлеуметтік қызметтер көрсету, мүгедектерді әлеуметтік қорғау

Ереже

Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі

1

Сала

Еліміздің ғылыми-техникалық дамуы мен инновациялары

Ереже

2

Сала

Өнеркәсіп

Ереже

2.1

Бағыт

Таукен-металлургиялық кешені

Ереже

2.2.

Бағыт

Машина жасау

Ереже

2.3

Бағыт

Құрылыс индустриясы және құрылыс материалдары өндiрiсi, ағаш өңдеу және жиһаз өнеркәсiбi

Ереже

2.4

Бағыт

Химия өнеркәсібі

Ереже

2.5

Бағыт

Фармацевтикалық және медициналық өнеркәсіп

Ереже

2.6

Бағыт

Жеңіл өнеркәсіп

Ереже

3

Сала

Туризм қызметі

Ереже

3.1.

Бағыт

Туристік саладағы сервистің дамуы

Ереже

3.2.

Бағыт

Туристік саладағы инфрақұрылымның дамуы

Ереже

3.3.

Бағыт

Туристерді тарту

Ереже

4

Сала

Геология және жерқойнауын пайдалану

Ереже

4.1.

Бағыт

Геологиялық зерделеу

Ереже

4.2.

Бағыт

Минералды-шикізат базасын қалпына келтіру, жер қойнауын ұтымды және кешенді пайдалану

Ереже

4.3.

Бағыт

Көмірсутегі шикізатын қоспағанда, минералды ресурстарды пайдалану

Ереже

4.4

Бағыт

Қатты пайдалы қазбалар, жерасты сулар мен емдік балшықтар

Ереже

5

Сала

Жергілікті (Қазақстандық) қамтуды дамыту

Ереже

6

Сала

Экспорттық бақылау

Ереже

7

Сала

Энергиямен жабдықтау және энергия тиімділігі

Ереже

8

Сала

Техникалық реттеу мен метрология

Ереже

9

Сала

Инвестициялық саясат және инвестицияны қолдау

Ереже

9.1

Бағыт

Инвестицияларды қолдаудың мемлекеттік саясатын қалыптастыру және қолайлы инвестициялық аухалды жасау

Ереже

9.2

Бағыт

Арнайы экономикалық аймақтарды дамыту

Ереже

9.3

Бағыт

Қазақстан Республикасының Индустриаландыру картасы

Ереже

10.

Сала

Көлік және коммуникация

Ереже

10.1

Бағыт

Автожол секторын дамыту

Ереже

10.2

Бағыт

Теміржол көлігін дамыту

Ереже

10.3

Бағыт

Азаматтық авиацияны дамыту

Ереже

10.4

Бағыт

Су көлігін дамыту

Ереже

10.5

Бағыт

Развитие транзитно-транспортного потенциала Республики Казахстан

Ереже

11

Сала

Ақпараттық-коммуникациондық технология

Ереже

11.1

Бағыт

«Электронды үкімет» және ақпараттандыру

Ереже

11.2

Бағыт

Байланыс

Ереже

11.3

Бағыт

Ақпарат

Ереже

12

Сала

Ғарыш қызметі

Ереже

12.1

Бағыт

Ғарыштық инфрақұрылымын құру мен дамыту

Ереже

12.2

Бағыт

Ғарыш қызметінің ғылыми және ғылыми-технологиялық базасын дамыту

Ереже

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі

1

Сала

Мемлекет қызметін құқықтық қамсыздандыру

Ереже

1.1

Бағыт

Адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарының үстемдігін және Қазақстан Республикасының егемендігін қамтамасыз етуге, жалпы мемлекеттің даму стратегиясын әзірлеуге және іске асыруға, заң жобалау жұмысын жүргізуге, заңнаманы талдауға, жетілдіруге және жүйелеуге, нормативтік құқықтық актілер жобаларының заңдық сараптамасын жүргізуге қатысу арқылы қазақстандық қоғамды және мемлекетті тұрақты және үдемелі дамытуға бағытталған ұлттық заңнаманы қалыптастыруға қатысу

Ереже

1.2

Бағыт

Республиканың әлемдік қоғамдастықта ұлттық мүдделерін қорғау мен беделін нығайту мақсатында Қазақстанның халықаралық аренадағы қызметін, оның ішінде Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын дайындау мен жасау арқылы құқықтық қамтамасыз ету

Ереже

1.3

Бағыт

Заңды тұлғаларды, жылжымайтын мүлікке құқықты және онымен мәмлелерді, жылжымалы мүлік түрлеріне жеке кепілдерді, орталық мемлекеттік орагнадардың, жергілікті өкілетті және атқарушы органдардың нормативтік актілерін мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік есепке алуды жүзеге асыру және оларды бақылау

Ереже

1.4

Бағыт

Құқықтық көмек көрсетуді және заңды қызметтер көрсетуді ұйымдастыру мен құқықтық насихатты қамтамасыз ету

Ереже

1.5

Бағыт

Сот-сараптама қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру

Ереже

1.6

Бағыт

Зияткерлік меншік құқықтарын қорғау саласында мемлекеттік саясатты құру және жүзеге асыру

Ереже

1.7

Бағыт

Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша заңнамаға сәйкес іс жүргізуді жүзеге асыру

Ереже

1.8

Бағыт

Мемлекеттік саясатты іске асыру, сондай-ақ атқарушылық құжаттарды орындау саласындағы қызметті мемлекеттік реттеу

Ереже

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

1

Сала

Білім

Ереже

1.1

Бағыт

Мектепке дейiнгi тәрбие мен оқыту

Ереже

1.2

Бағыт

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру

Ереже

1.3

Бағыт

Техникалық және кәсіптік білім беру

Ереже

1.4

Бағыт

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру

Ереже

2

Сала

Ғылым

Ереже

3

Сала

Балалар құқығын қорғау

Ереже

4

Сала

Жастар саясаты

Ереже

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі

1

Сала

Мемлекеттік қызмет саласында бірыңғай мемлекеттік саясатты іске асыру

Ереже

1.1

Бағыт

Мемлекеттік қызметті жетілдіру және оның тиімділігін арттыру

Ереже

1.2

Бағыт

Кадрларды іріктеудің және мемлекеттік қызмет персоналын басқарудың тиімді жүйесін құру

Ереже

1.3

Бағыт

Мемлекеттік қызметшілерді даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіру

Ереже

1.4

Бағыт

Мемлекеттік қызметтің кадрлық құрамы мен мемлекеттік лауазымдары жай-күйінің мониторингі

Ереже

1.5

Бағыт

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің кадр резервін қалыптастыру

Ереже

1.6

Бағыт

Мемлекеттік қызметшілерді және мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға кандидаттарды тестілеу тәртібін айқындау

Ереже

1.7

Бағыт

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметшілерге қатысты тәртіптік істерді қарау

Ереже

1.8

Бағыт

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің тәртіптік істерін қарау бойынша мемлекеттік органдардың тәртіптік комиссияларының жұмысын үйлестіру

Ереже

1.9

Бағыт

Мемлекеттік органдарда персоналды басқарудың тиімділігін бағалау

Ереже

1.10

Бағыт

Мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы сақтауын бақылауды жүзеге асыру

Ереже

1.11

Бағыт

Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік этиканы сақтауын бақылауды жүзеге асыру

Ереже

2

Сала

Өз құзыреті шегінде мемлекеттік қызмет көрсету саласында бірыңғай мемлекеттік саясатты іске асыру

Ереже

2.1

Бағыт

Электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қоспағанда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау

Ереже

2.2

Бағыт

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылауды жүзеге асыру

Ереже

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі

1

Сала

Бюджеттік жоспарлау

Ереже

2

Сала

Бюджеттің атқарылуы

Ереже

3

Сала

Салық салу

Ереже

4

Сала

Кеден іс

Ереже

5

Сала

Мемлекеттік және мемлекет кепілдік беретін қарыз алу, үкіметтік және мемлекет кепілдік беретін борышты және мемлекет алдындағы борышты басқару

Ереже

6

Сала

Ішкі мемлекеттік қаржылық бақылау

Ереже

7

Сала

Мемлекеттік сатып алулар

Ереже

8

Сала

Мемлекеттік меншікті басқару және меншіктің мемлекеттік мониторингі

Ереже

9

Сала

Оңалту және банкроттық рәсімдердің жүргізілуін бақылау

Ереже

10

Сала

Заңсыз жолмен алынған кірісті заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл

Ереже

11

Сала

Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік

Ереже

Қазақстан Республикасы Сырқы істер министрлігі

1

Сала

Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын іске асыру

Ереже

1.1

Бағыт

Қазақстан Республикасының егемендігін, қауіпсіздігін, аумағының тұтастығы мен шекарасының беріктігін қорғаудың дипломатиялық құралдарымен және тәсілдерімен қамтамасыз ету

Ереже

1.2

Бағыт

Қазақстанның сыртқы саяси бағытын іске асыру, халықаралық бейбітшілік, жаһандық және өңірлік қауіпсіздікті қамтамасыз ету, сыртқы экономикалық саясаттың жүзеге асырылуына және халықаралық беделінің нығаюына жәрдемдесу, шетелдік мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен дипломатиялық және консулдық қатынастарды жүзеге асыруы

Ереже

1.3

Бағыт

Қазақстанның халықаралық дәрежесін және шет елде сыртқы саяси басымдылықты және бастаманы жылжытуды нығайту

Ереже

2

Сала

Қазақстан Республикасының, оның азаматтары мен шет елдегі заңды тұлғаларының мүдделері мен құқықтарын қорғау

Ереже

Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігі

1

Сала

Энергетика

Ереже

1.1

Бағыт

Электроэнергетика

Ереже

1.2

Бағыт

Көмір өнеркәсібі

Ереже

1.3

Бағыт

Жаңартылатын энергия көздерін дамыту

Ереже

1.4

Бағыт

Атомдық энергияны пайдалану

Ереже

2

Сала

Мұнай-газ саласын дамыту

Ереже

2.1

Бағыт

Мұнай саласын дамыту

Ереже

2.2

Бағыт

Газ саласын дамыту

Ереже

2.3

Бағыт

Мұнайгазхимия өнеркәсібін дамыту

Ереже

3

Сала

Қоршаған ортаның сапасын тұрақтандыру және жақсарту

Ереже

3.1

Бағыт

Қоршаған ортаға эмиссияларды төмендету

Ереже

3.2

Бағыт

Экологиялық реттеу және бақылау

Ереже

3.3

Бағыт

Гидрометеорологиялық қызметі және экологиялық мониторингі

Ереже

3.4

Бағыт

Төменкөміртекті дамыту және «Жасыл экономика» өту

Ереже

Қадағаланатын саладағы /аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар
мен міндеттерге қол жеткізу және
іске асыру тиімділігін бағалау
жөніндегі әдістемеге     
3-қосымша             

Аумақтарды дамыту бағдарламасы шеңберінде Қазақстан Республикасы жергілікті атқарушы органдарының қызметі салаларының тізбесі

Мәні

Саланың/бағыттың атауы

Дереккөз

1

Сала

Экономика

Ереже

1.1

Бағыт

Өңірлік макроэкономика

Ереже

1.2

Бағыт

Өнеркәсіп

Ереже

1.3

Бағыт

Агроөнеркәсіп кешені

Ереже

1.4

Бағыт

Шағын және орта бизнес, сауда

Ереже

1.5

Бағыт

Өңіраралық ынтымақтастық

Ереже

1.6

Бағыт

Инновациялар мен инвестициялар

Ереже

2

Сала

Әлеуметтік сала

Ереже

2.1

Бағыт

Білім

Ереже

2.2

Бағыт

Денсаулық сақтау

Ереже

2.3

Бағыт

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау

Ереже

2.4

Бағыт

Мәдениет

Ереже

2.5

Бағыт

Дене шынықтыру, спорт және туризм

Ереже

2.6

Бағыт

Мемлекеттік тілді дамыту

Ереже

3

Сала

Қоғамдық қауіпсіздік пен құқықтық тәртіп

Ереже

4

Сала

Инфрақұрылым

Ереже

4.1

Бағыт

Құрылыс

Ереже

4.2

Бағыт

Жолдар және көлік

Ереже

5

Сала

Тұрғынүй-коммуналдық шараушылық

Ереже

6

Сала

Экология және жер ресурстары

Ереже

7

Сала

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер

Ереже

Қадағаланатын саладағы /аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар
мен міндеттерге қол жеткізу және
іске асыру тиімділігін бағалау
жөніндегі әдістемеге     
4-қосымша             

Нысан

Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және оның іске асырылу тиімділігін бағалау нәтижелері туралы қорытынды

___________________________________________________________________
(орталық мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның атауы)

________________
(есеп беру кезеңі)

Бағалау критерийі

Коэффициент

Балдар

1

Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығын талдау



2

Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу



3

Тәуекелдерді басқару



4

Балдарды шегеру




Жалпы баға



Орталық атқарушы органдар/жергілікті атқарушы органның қызметін бағалау бойынша талдамалық есеп және тұжырымдар:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Орталық атқарушы органның/жергілікті атқарушы органдар қызметін жақсарту бойынша ұсынымдар: 

Мемлекеттік орган/Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі/Премьер-Министр Кеңсесі құрылымдық бөлімшесінің басшысы


____________ __________________
(қолы) қолды таратып жазу )

Мемлекеттік органның тиісті құрылымдық бөлімшесінің басшысы

_____________ __________________
(қолы) ( қолды таратып жазу)

20___ж. «____»______________

Қадағаланатын саладағы/аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар
мен міндеттерге қол жеткізу және
іске асыру тиімділігін бағалау
жөніндегі әдістемеге     
5-қосымша             

Нысан

Мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері бойынша келіспеушіліктер кестесі

_____________________________________________________________________
(мемлекеттік органның атауы)

«Қадағаланатын саладағы /аядағы /өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру» бағыты бойынша

Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның қорытындысы

Бағаланатын мемлекеттік органның наразылығы

Шағымдану қорытындысы бойынша шешім (қабылданды/қабылданбады)

Ескертпе
(наразылықты қабылдау/қабылдамау негіздемесі)

1

2

3

4

5

2





...





Тұжырымдар: 1-критерий бойынша: ___________________________;
2-критерий бойынша:________________________________________;
...
Шағымдану қорытындыларын ескере отырып, жалпы балл ___ құрады.

Комиссия төрағасы, лауазымы _______ ________ ________________________
                             (күні) (қолы) (қолды таратып жазу)

Шағымдану қорытындылармен таныстым
Бағаланатын мемлекеттік органның
өкілі, лауазымы ______ _______ ____________________
                (күні) (қолы) (қолды таратып жазу)

20___ж. «____»___________