Елдегі әлеуметтік-экономикалық жағдайды тұрақтандыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған "Халықтың табысын арттырудың 2025 жылға дейінгі бағдарламасы" кешенді жоспары (бұдан әрі – Кешенді жоспар) бекітілсін.
2. Кешенді жоспарды орындауға жауапты орталық және жергілікті атқарушы органдар, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдар (келісу бойынша), сондай-ақ өзге де ұйымдар (келісу бойынша):
1) Кешенді жоспарда көзделген іс-шаралардың уақтылы іске асырылуын қамтамасыз етсін;
2) жартыжылдық негізде, есепті жартыжылдықтан кейінгі айдың 5-күніне дейін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне Кешенді жоспардың орындалу барысы туралы ақпарат беріп тұрсын.
3. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі жартыжылдық негізде, есепті жартыжылдықтан кейінгі айдың 15-күніне дейін Қазақстан Республикасының Үкіметіне Кешенді жоспардың орындалу барысы туралы жиынтық ақпарат беріп тұрсын.
4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне жүктелсін.
5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі |
Ә. Смайылов |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 14 сәуірдегі № 218 қаулысымен |
|
бекітілген |
"Халықтың табысын арттырудың 2025 жылға дейінгі бағдарламасы" кешенді жоспары
Ескерту. Кешенді жоспарға өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 26.10.2022 № 850 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
Бүгінгі күні кедейшілік пен жұмыссыздықтың іс жүзіндегі деңгейінің проблемалары бойынша мынадай жағдай байқалуда.
1. Қазақстанда табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен халықтың үлесі 5,3 %-ды құрайды. ЭЫДҰ әдістемесі бойынша Қазақстандағы кедейшілік деңгейі орта есеппен 10 %-ды құрайды. ЭЫДҰ елдерінде кедей халықтың үлесі 11,6 %-ды құрайды (АҚШ-та – 16,8 %, Израильде – 17,7 %, Чилиде – 16,8 %, Канадада – 14,2 %, Аустралияда – 12,8 %, Ұлыбританияда – 10,8 %).
Бұл ретте 12 өңірде (Атырау, Батыс Қазақстан, Жамбыл, Қарағанды, Қостанай, Қызылорда, Маңғыстау, Павлодар, Солтүстік Қазақстан, Түркістан, Шығыс Қазақстан облыстары және Нұр-Сұлтан қ.) табысы ең төмен күнкөріс деңгейінен төмен халық үлесінің өсуі байқалуда.
5 өңірде (Ақмола, Маңғыстау, Түркістан, Шығыс Қазақтан облыстары және Шымкент қ.) көрсеткіш республикалық орташа деңгейден жоғары (5,3 %).
2. ЖІӨ құрылымында жұмыскерлер еңбекақысының төмен үлесі байқалуда – 2020 жылы басқа елдермен салыстырғанда 31,2 % (Ресейде – 46,7 %, Беларусьте – 49,7 %, ЕО-да – 47,9 %).
Бұл еңбекақы төлеудегі сәйкессіздіктерге, жасырын жұмыссыздықтың болуына және соның салдарынан жұмыс істейтін кедейлердің (Қазақстан – 32,7 %, Әзербайжан – 39,7 %, Ресей – 30,7 %, Грекия – 13,4 %) өсуіне байланысты проблемалардың болуымен негізделген.
3. Халық табысының қазіргі жай-күйінің жағдайының үрдісі келеңсіз. Номиналды табыстың 2010 жылғы 39,2 мың теңгеден 2021 жылы (қаңтар-қараша) 128,4 мың теңгеге дейін тұрақты оң серпініне қарамастан, халықтың нақты табысының өсу қарқыны төмендеп барады (2019 жылы 6,4 %, 2020 жылы 4,3 %, 2021 жылдың 11 айында 3,1 %). Бұл экономикалық өсудің баяулауымен (2020 жылы -2,5%, 2021 жылдың 9 айында 3,6%) және 2022 жылы да сақталатын жоғары инфляциялық қысыммен (2020 жылы 7,5 %, 2021 жылы 8,4 %) байланысты.
4. Өңірлер арасында ЖӨӨ бойынша алшақтық сақталып отыр. Мысалы, егер ЖӨӨ деңгейі бойынша 2010 жылы Алматы қаласы Солтүстік Қазақстан облысынан 8,7 есеге көп болса, 2020 жылы алшақтық 10 еселенген мөлшерде болды.
Жан басына шаққандағы ЖӨӨ бойынша өңірлік теңсіздіктегі алшақтық одан да елеулі болып отыр. Айталық, мысал үшін, Атырау облысында бұл көрсеткіш 2020 жылы Түркістан облысы бойынша көрсеткіштен 17 есеге көп болды.
5. Нақты табыстың орнықты серпініне қарамастан (2015 – 2016 жж. қоспағанда), тоғыз өңірде (Шымкент қаласы, Қостанай, Алматы, Ақмола, Солтүстік Қазақстан, Шығыс Қазақстан, Қарағанды, Жамбыл, Павлодар облыстары) еңбек табысының төмен болу проблемасы байқалады және соның салдарынан өзін-өзі жұмыспен қамтудың үлесі жоғары әрі халық кетіп жатыр.
Еңбек табысы салыстырмалы түрде жоғары екеніне қарамастан, төрт өңірде (Атырау, Маңғыстау облыстары, Нұр-Сұлтан, Алматы қалалары) нақты табыстың өсуінің орнықсыздығы проблемасы байқалады. Қалған төрт өңірде (Ақтөбе, Түркістан, Батыс Қазақстан, Қызылорда облыстары) нақты табыстың орнықты өспеуі, еңбек табысының төмен болуы, өзін-өзі жұмыспен қамтудың жоғары болуы және халықтың кетуі проблемасы байқалады.
Кедейшілік проблемасы мынадай үрдістермен де ушыға түседі.
Теңсіздіктің өсуі. Орташа және медиандық жалақы арасындағы теңсіздіктің өсуі мен алшақтықтың ұлғаюы байқалады, ол 1,5 есені құрап отыр (ЭЫДҰ елдерінде алшақтық 1,13-ті құрайды).
Халық табысының тең бөлінбеу белгілері. Үй қожалықтарының нақты табысының төмендеуі халықтың табыс деңгейі ең төмен топтарына әсерін тигізіп, табысы жоғары топтарға әсері мүлдем дерлік болмады. Кедей санатындағы 3,8 млн халық жалпы табыс жиынтығының 9,42 %-ын иеленеді, ал ең бай 3,8 млн адамға жалпы табыстың 39,4 %-ы тиесілі.
Жұмыс істейтін кедейлердің өсуі (жалдамалы жұмыскерлер арасындағы кедейшілік). Халық табысының құрылымын талдау соңғы 10 жылда халықтың еңбек табысының үлесі 10,8 п.т. төмендегенін көрсетіп отыр (2010 жылғы 71,3 %-дан 2021 жылғы үшінші тоқсанда 60,5 %-ға дейін), ал әлеуметтік трансферттер үлесі 10 п.т. өсті.
Өнімсіз жұмыспен қамтылудың жоғары үлесі. Бүгінде жұмыс істейтін халықтың едәуір бөлігі өнімділігі төмен еңбекпен айналысады және табысы төмен. Бұл экономикада жоғары деңгейдегі дағдыларды талап етпейтін жұмыс орындарының құрылуымен түсіндіріледі, мұның өзі өнімділік пен еңбекақы төлеуге әсерін тигізеді. Оның себебі табыстың өсуінде айтарлықтай әлеуеті бар өңдеу өнеркәсібінің, әсіресе өңдеп жасалуы жоғары өнімдерді шығаратын жоғары технологиялық кәсіпорындардың әлсіз дамуында.
Өзін-өзі жұмыспен қамтығандар арасындағы кедейшілік. Азаматтардың басым бөлігі де өзін-өзі жұмыспен қамтудан жеткілікті табыс ала алмай отыр. Қазақстанда өзін-өзі жұмыспен қамтыған 2 млн-нан астам адам бар, олардың 85 %-ы айына 100 мың теңгеден аз табыс табады, 10 %-ының табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен, ал кейбір өңірлерде бұл көрсеткіш шамамен 30 %-ға жетеді.
Экономиканың өнімділігі төмен салаларында жұмыспен қамтудың басым болуы. Қазақстанның жұмыспен қамтылу құрылымын қарастыра келе, 4,9 млн адам немесе жұмыс істейтін халықтың 56,3 %-ы өнімділігі төмен еңбекпен айналысатынын атап кеткен жөн. Бұл ретте жалдамалы 3 млн жұмыскер жалақысы аз, өнімділігі төмен салаларда жұмыс істейді.
Тұтастай алғанда, нақты табыстың тұрақты өспеуі, еңбек табысының салыстырмалы түрде төмен болуы, өзін-өзі жұмыспен қамтудың жоғары болуы және халықтың кетуі болашақта нақты табыстың өсуі бойынша мақсаттарға қол жеткізбеу тәуекелдері болып табылады.
Жоғарыда келтірілген талдауды ескере отырып, "Халықтың табысын арттырудың 2025 жылға дейінгі бағдарламасы" кешенді жоспары (бұдан әрі – Кешенді жоспар) әзірленді.
Кешенді жоспарды іске асыру мынадай 4 бағыт бойынша іс-шараларды қамтиды:
1) бюджеттен төленетін жалақыны арттыру жөніндегі міндеттемелер;
2) жаңа жұмыс орындарын құру арқылы халықтың табысын арттыру;
3) халық табысының сатып алу қабілетін қорғау;
4) табыс деңгейін арттыруды қамтамасыз ететін жүйелі шаралар.
Кешенді жоспарды іске асыру халықтың нақты табысының 4 – 5 % деңгейінде орташа жылдық өсу қарқынына және 2 млн-нан астам жұмыс орнын құруға алып келеді.
Р/с № | Іс-шаралар атауы | Аяқталу нысаны | Орындау мерзімі | Жауапты орындаушылар | Күтілетін әсер | Қаржылық қажеттілік |
---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
I. БЮДЖЕТТЕН ТӨЛЕНЕТІН ЖАЛАҚЫНЫ АРТТЫРУ ЖӨНІНДЕГІ МІНДЕТТЕМЕЛЕР | ||||||
1. |
Денсаулық сақтау, білім беру, мәдениет, спорт пен ғылым саласы жұмыскерлерінің орташа жалақысын көтеру, оның ішінде: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2023 жылдардағы |
ДСМ, Қаржымині |
дәрігерлердің орташа жалақысы 2023 жылы 531 мың теңгені құрайды; |
РБ шеңберінде – 431,8 млрд теңге: |
2. | Коммуналдық саладағы (электр энергетикасы, жылу энергетикасы, сумен жабдықтау, су бұру және газбен жабдықтау) табиғи монополиялар субъектілерінің өндірістік персоналының орташа жалақысын көтеру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2023 жылғы |
ҰЭМ, ЭМ, ИИДМ, ЭГТРМ, Еңбекмині | табиғи монополиялар субъектілерінің тарифтік сметаларында ескерілетін өндірістік персоналдың жалақы қорын ұлғайту есебінен коммуналдық саладағы кадрлық әлеуетті дамыту, осы субъектілердің жалақысын электр энергетикасы, жылу энергетикасы, сумен жабдықтау, су бұру және газбен жабдықтау салалары жұмыскерлерінің орташа салалық жалақысы деңгейіне дейін жеткізу | талап етілмейді |
3. | Азаматтық қызметшілердің жекелеген санаттарының жалақысын арттыру жөніндегі тәсілдерді қайта қарау |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 жылғы желтоқсан |
Еңбекмині, ҰЭМ, | 600 мыңға жуық азаматтық қызметшінің (мәдениет саласының қызметкерлері, архившілер, кітапханашылар, техникалық қызметкерлер, қорықшылар, жүргізушілер және басқалар) жалақысын арттыру | талап етілмейді |
4. |
Стипендиялардың мөлшерін ұлғайту: |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің |
2022 – 2025 жылдардағы қыркүйек |
БҒМ, Қаржымині |
130 мыңға жуық студенттің табысын арттыру ата-аналардың табысын сақтауға мүмкіндік береді және оқыту сапасына жағымды әсер етеді; |
РБ шеңберінде – 132,2 млрд теңге: |
5. | Чемпиондар мен жүлдегерлер қатарындағы спортшылар мен олардың жаттықтырушыларын өмір бойы ай сайынғы қамтамасыз етуді 24-тен 100 АЕК-ке дейін ұлғайту |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің | 2022 жылғы маусым | МСМ, Қаржымині, ҰЭМ | спортшылар мен олардың жаттықтырушыларын қолдау шараларын жақсарту |
0,4 млрд теңге |
6. | Ұлттық құрамалар спортшыларының штат санын ұлғайту |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы маусым | МСМ, Қаржымині, ҰЭМ | әлемдік аренада бәсекеге қабілеттілігін арттыру және спорт резерві үшін орындарды қамтамасыз ету үшін спорттың 170 түрі бойынша спортшылардың штат санын 1000-нан 3000 бірлікке дейін ұлғайту |
5 млрд теңге |
II. ЖАҢА ЖҰМЫС ОРЫНДАРЫН ҚҰРУ АРҚЫЛЫ ХАЛЫҚТЫҢ ТАБЫСЫН АРТТЫРУ | ||||||
7. |
Жастар арасында жұмыспен қамтуды арттыру үшін мынадай жолмен жағдай жасау: | |||||
1) мынадай: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2025 жылдардағы | Еңбекмині, Қаржымині, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
тұрақты жұмысқа орналастырылған жастардың үлесі – шараларға қатысушылардың жалпы санының 70 %-ы; |
РБ шеңберінде – 105,4 млрд теңге (оның ішінде: | |
2) түлектерді жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу үшін ЖОО-лар жанынан мансап орталықтарын құру; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2024 жылдардағы |
БҒМ, Еңбекмині, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
еңбек нарығын білікті мамандармен қамтамасыз ету; |
талап етілмейді; | |
8. |
Халықтың жекелеген осал топтары арасында: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 жылғы желтоқсан |
Еңбекмині, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
жыл сайын 20 мың әйелді қамту; |
ЖБ шеңберінде – |
9. |
Ауылдық жерлерде мыналар арқылы жұмыспен қамтуды ұлғайту және еңбек табысын арттыру: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан |
АШМ, ЭГТРМ, ҰЭМ, мүдделі орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері АШМ, ҰЭМ, Еңбекмині, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
ет шаруашылығында (ІҚМ, ҰМ және жылқы өсіру) және сүт шаруашылығында, бау-бақша шаруашылықтары мен көкөніс шаруашылығында 50 мың жаңа отбасылық шаруашылық құру; |
көзделген қаражат шеңберінде; |
10. | Мұнай-газ саласы үшін қажетті жаңа өндірістер мен технологияларды оқшаулау арқылы жаңа жұмыс орындарын құру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2024 жылдардағы желтоқсан |
ЭМ, ИИДМ, ҰЭМ, Қаржымині, ЭГТРМ, ЦДИАӨМ, СІМ, |
3 мың уақытша жұмыс орнын құру; | кәсіпорындардың меншікті қаражаты есебінен |
11. | Қазақстан Республикасының аумағында ірі мұнай-газ жобаларында жобалау жұмыстарын жүргізуге ынталандыру жолымен жергілікті қамтуды арттыру арқылы жаңа жұмыс орындарын құру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | ЭМ, "Самұрық-Қазына" ҰӘҚ" АҚ (келісу бойынша), "ҚазМұнайГаз" ҰК" АҚ (келісу бойынша), "Kazenergy" қауымдастығы (келісу бойынша), "KazService" МКО (келісу бойынша) | 2 500 жұмыс орнын құру | кәсіпорындардың меншікті қаражаты есебінен |
12. | Жер қойнауын пайдаланушы ірі кәсіпорындардың өндірістік және тұтынушылық қажеттіліктері шеңберінде (тамақ өнімдері, арнайы киім, қорғаныш костюмдері және басқалары), сондай-ақ оның шикізат өнімі негізінде олардың айналасында өңдеу өнеркәсібіндегі шағын және орта бизнесті дамыту жөніндегі, оның ішінде құрылыс саласы, металлургия және машина жасау жөніндегі кешенді бағдарлама қабылдау |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2023 жылғы қаңтар | ИИДМ, ҰЭМ, ЭМ, АШМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), жер қойнауын пайдаланушы ірі кәсіпорындар (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | жаңа ШОК-тың пайда болуы және жұмыс істеп тұрғандарын дамыту, жаңа жұмыс орындарын құру |
жеке инвестициялар есебінен |
13. |
Мемлекеттік қолдау шараларын пайдалана отырып, жалпы сомасы 930 млрд теңгеге қонақ үйлер, мейрамханалар, демалыс аймақтары мен басқа да туристік объектілер салу бойынша 420 инвестициялық жобаны іске асыру шеңберінде жұмыс орындарын құру: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | МСМ, "Kazakh Tourism" ҰК" АҚ (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
59 мың жұмыс орнын құру: | жеке инвестициялар есебінен |
14. |
Маңғыстау және Түркістан облыстарында оқиғалық туризмді дамыту жолымен экономикалық белсенділікті ынталандыру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан |
МСМ, |
жыл сайын 40 оқиғалық іс-шара өткізу; |
РБ шеңберінде – |
15. | Жұмыс орындарын құруды анық есепке алу жөніндегі тетіктерді әзірлей отырып, облыстардың, аудандар мен қалалардың әкімдері үшін халықтың әрбір 10 мың адамына кемінде 100 жаңа жұмыс орны индикаторын белгілеу |
Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне ақпарат |
2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | ҰЭМ, Еңбекмині, Қаржымині, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "БЖЗҚ" АҚ (келісу бойынша) | жыл сайын 110 мыңнан астам жұмыс орнын құру | талап етілмейді |
16. | Салықтар мен әлеуметтік төлемдерді төлеудің оңайлатылған жүйесін енгізу мүмкіндігін қарай отырып, цифрлық сервистер (платформалық жұмыспен қамту) арқылы қызметтер көрсететін адамдардың (фриланс) жұмыспен қамтылуына және қызметін формалдандыруға жәрдемдесу |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2023 жылғы желтоқсан | Еңбекмині, ЦДИАӨМ, ҰЭМ, Қаржымині, СИМ, ИИДМ |
тапсырыс берушілер мен орындаушылардың өзара іс-қимылының барлық процестерін цифрландыру; | талап етілмейді |
17. | 3 және 4-санат бойынша шетелдік жұмыс күшін тартуға квотаны қысқарту арқылы жұмыспен қамтуды арттыру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы желтоқсан | Еңбекмині, ҰЭМ, ІІМ, ИИДМ, ЭМ | квота санын 4,7 мыңға азайту | талап етілмейді |
18. | Мүгедектігі бар адамдарды жұмысқа орналастырудың тетіктерін жетілдіру, оның ішінде мүгедектігі бар адамдарды жұмысқа орналастыру үшін жұмыс орындары квотасының орындалуын бақылауды күшейту | Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат | 2022 – 2023 жылдардағы желтоқсан | Еңбекмині, ҰЭМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша) | 2025 жылға қарай мүгедектігі бар адамдардың жұмыспен қамтылу үлесін 24,8 %-дан 30 %-ға дейін ұлғайту (мүгедектігі бар адамдардың жұмыспен қамтылуын 22 мың адамға ұлғайту) | талап етілмейді |
19. | "Жұмыс орындарын құрудың интеграцияланған картасы" ақпараттық жүйесі арқылы мемлекет қатысатын жобалар шеңберінде жұмыс орындарын құруды және жұмысқа орналастыруды мониторингтеу |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | Еңбекмині, мүдделі орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету бөлігінде іске асырылатын бағдарламалардың (жобалардың) тиімділігін бағалау | талап етілмейді |
20. | Мемлекеттік және жеке деректер базаларын интеграциялау мен талдау арқылы "Ерте анықтау жүйесін" енгізу жолымен халыққа қызмет көрсетудің проактивті форматын қамтамасыз ету |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2023 – 2025 жылдардағы желтоқсан | Еңбекмині, ЦДИАӨМ, ҰЭМ, БҒМ, ДСМ, ҰҚК (келісу бойынша), мүдделі орталық мемлекеттік органдар, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | қажетті қолдау шараларын айқындай отырып, халықты санаттарға бөлу | талап етілмейді |
21. |
Мыналарды іске асыру арқылы жұмыс орындарын құру және еңбек табысын арттыру: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан |
АШМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
458,2 мың жұмыс орнын құру: |
талап етілмейді; |
22. |
Ғылыми және жоғары технологиялық жобаларды іске асыру арқылы өндірістік персоналдың табысын арттыруға ықпал ететін өнімділігі жоғары жұмыс орындарын құру, атап айтқанда: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2024 жылдардағы желтоқсан |
БҒМ, |
нақты кәсіпорындарды технологиялық жаңғырту есебінен жұмыс орындарын құру; |
қолданыстағы қаржыландыру шеңберінде; |
3) жеке инвесторларға инвестициялық преференциялар беру жөніндегі қызметтің басым түрлерінің тізбесін жаңа ғылыми-зерттеу орталықтарын және конструкторлық бюроларды құру жөніндегі қызмет түрлерімен толықтыру арқылы отандық және шетелдік инвесторларды тарта отырып, 5 ғылыми-зерттеу орталығын ұйымдастыру шеңберінде; |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің |
2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | СІМ, БҒМ, ҰЭМ, Қаржымині | алғашқы жылдары 400-ге дейін жұмыс орнын құру, сондай-ақ қазақстандық және шетелдік ғалымдарды, халықаралық деңгейдегі мамандарды тарту; | талап етілмейді; | |
4) жер қойнауын пайдаланушы портфельдік компаниялар 1 % мөлшерінде ҒЗТКЖ-ға жіберетін қаражатты тиімді бөлу үшін "Самұрық-Қазына" ҰӘҚ құрылымында Ғылыми-технологиялық бастамалар орталығын ұйымдастыру шеңберінде жаңа жұмыс орындарын құру және жаңа өндірістік жобаларды іске асыру; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы желтоқсан | "Самұрық-Қазына" ҰӘҚ" АҚ, БҚДА |
ұлттық компаниялардың ҒЗТКЖ-ға тапсырыстарын бәсекелес ортаға шығару және жоғары технологиялық жұмыс орындарын құра отырып, ұлттық компаниялардың өндірістік процестерінде алынған нәтижелерді пилоттау; | "Самұрық-Қазына" ҰӘҚ қаражаты есебінен; | |
5) ғалымдардың, оның ішінде ел өңірлеріндегі ЖОО мен ҒЗИ бизнес-дағдыларын арттыру үшін ғылыми-технологиялық акселераторды іске қосу; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2024 жылдардағы желтоқсан | БҒМ |
өңірлерде ғылыми қызмет нәтижелерін пайдалану; |
РБ шеңберінде – 1,5 млрд теңге: | |
|
|
|
|
|
| |
7) АӨК-те заманауи технологияларды әзірлеуге және енгізуге арналған шығындардың құнын субсидиялау тетігін пысықтау арқылы АӨК-тегі еңбек өнімділігін арттыру | Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар | 2022 – 2024 жылдардағы желтоқсан | АШМ | ауыл шаруашылығы өндірушілерінің ҒЗТКЖ-ға шығындарын субсидиялау есебінен АӨК-те еңбек өнімділігін арттыру және озық технологтарды енгізу | талап етілмейді | |
III. ХАЛЫҚ ТАБЫСЫНЫҢ САТЫП АЛУ ҚАБІЛЕТІН ҚОРҒАУ | ||||||
23. |
Мыналар арқылы бағаны тұрақтандыруды қамтамасыз ету: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 жылғы қыркүйек |
АШМ, СИМ, ҰЭМ, Қаржымині, ДСМ, ИИДМ, ЭМ, "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
азық-түлік тауарларының бағасын тұрақтандыруды, олардың нақты және экономикалық қолжетімділігін қамтамасыз ету; |
талап етілмейді; |
24. | ӘМАТ тізбесіне кірмейтін азық-түлік тауарларының өндірісін ұлғайту | Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне ақпарат |
2023 – 2024 жылдардағы |
АШМ, | нарықты азық-түлік тауарларымен 80 %-ға молықтыру | талап етілмейді |
25. | Ішкі нарықта негізгі азық-түлік тауарларының (тамақ өнеркәсібі) және құрылыс материалдарының, жеңіл, химия және фармацевтика өнеркәсібі тауарларының импортын алмастыру жөніндегі шараларды іске асыру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
жыл сайын 15 маусым және 15 желтоқсан |
ИИДМ, АШМ, Қаржымині, ДСМ, ҰЭМ, | нарықты азық-түлік тауарларымен және құрылыс материалдарымен, жеңіл, химия және фармацевтика өнеркәсібі тауарларымен молықтыру | ЖБ қаражаты есебінен |
26. | Маусымаралық кезеңде тиімді тауар интервенцияларын жүргізу мақсатында тұрақтандыру қорларының толтырылуын қамтамасыз ету |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2024 жылға дейін тоқсан сайынғы негізде |
АШМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | тұрақтандыру қорларының көкөністермен (қала халқының бес айлық қажеттілігінің 30 %-ы) және қарақұмық жармасымен және күнбағыс майымен (бүкіл халықтың бес айлық қажеттілігінің 30 %-ы) толтырылуы | талап етілмейді |
27. | Облыстар/республикалық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің өтінімдеріне сәйкес "Азық-түлік корпорациясы" ҰК" АҚ-ның шикізатты (қарақұмық, күнбағыс) және дайын ӘМАТ өнімі (қант) мен көкөніс өнімін (картоп) сатып алуының қосымша көлемдерін қалыптастыру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2024 жылға дейін тоқсан сайынғы негізде |
АШМ, | бағаны тұрақтандыру | қазіргі қаражат шеңберінде |
28. | Бағаның шекті көрсеткіштері асып кеткен жағдайда, ӘМАТ-қа шекті бағаларды енгізу |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2024 жылға дейін тоқсан сайынғы негізде | СИМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | бағаны тұрақтандыру | талап етілмейді |
29. | Ірі өндірушілер мен сауда желілері арасында ӘМАТ (күнбағыс майы, қант, қарақұмық жармасы, жұмыртқа және т.б.) бағасын төмендету және ұстап тұру туралы келісім жасасу |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2024 жылға дейін тоқсан сайынғы негізде | СИМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | бағаны тұрақтандыру | талап етілмейді |
30. | Газбен жабдықтау қызметтері үшін коммуналдық төлемдерді төлеу кезінде халықтың әлеуметтік осал топтарын жеке топқа бөлу практикасын енгізу |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы қараша | ҰЭМ, ИИДМ, Еңбекмині, ЭМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | тұтынушылардың мұқтаж санаты үшін коммуналдық қызметтерге ақы төлеу кезіндегі жүктемені азайту | талап етілмейді |
31. |
Электрондық қосымшаларды (iKomek 109 (Нұр-Сұлтан қаласы), Smart Qostanay (Қостанай қаласы) және т.б.) және: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2023 жылғы наурыз | ИИДМ, СИМ, БҚДА (келісу бойынша), ЦДИАӨМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | жылыту маусымында көмір бағасын ұстап тұру | ЖБ қаражаты есебінен |
32. | Электрондық форматта көппәтерлі тұрғын үйлерде сервистік көрсетілетін қызметтерді берушілерді ауыстыру бойынша шешімдер қабылдау рәсімдерін оңайлату |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 жылғы желтоқсан |
ИИДМ, ЦДИАӨМ, ҰЭМ, | бәсекелестікті және басқарушылар мен сервистік компаниялар көрсететін қызметтердің сапасын арттыру | талап етілмейді |
33. | Жеке тұрғын үй қорынан жалға алынған тұрғын үй үшін төлемнің бір бөлігін субсидиялау |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2023 жылдардағы желтоқсан | ИИДМ, "Отбасы банк" АҚ (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | кезекте тұрған 69,3 мың адамды жалдамалы тұрғын үймен қамтамасыз ету |
160,3 млрд теңге, оның ішінде: РБ – 128,3 млрд теңге; |
34. | Квазимемлекеттік және жеке ұйымдардың халыққа және бизнеске ақылы негізде көрсететін барлық қызметтерін оңтайландыру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2023 жылғы тамыз | ҰЭМ, Қаржымині | бизнес пен халықтың әртүрлі делдалдардың тарифтеріне шығасыларын қысқарту (Мемлекет басшысының 2022 жылғы 9 ақпандағы тапсырмасы) | талап етілмейді |
35. |
Екінші деңгейдегі банктердің банктік қарыз шартына өмірді сақтандыру қызметтерін таңу практикасын жою |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 жылғы шілде |
ҚНРДА (келісу бойынша), | тұтынушылардың банктік қарыздар алуға байланысты өзге көрсетілетін қызметтерге шығындарының түрлерін қысқарту | талап етілмейді |
36. | Азаматтардың қарыздар бойынша проблемалық берешегін реттеу үшін банктердің проблемалық қарыздармен жұмыс істеу жөніндегі жеке жоспарларын қабылдау |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы шілде | ҚНРДА (келісу бойынша), ЕДБ (келісу бойынша) | азаматтардың банктердегі проблемалық берешегін азайту жөніндегі талаптарды енгізу | талап етілмейді |
37. | "Әлеуметтік әмиянға" есепке алу жолымен халыққа әлеуметтік қолдаудың қаржылық емес шараларын (цифрлық ваучерлер/сертификаттар) проактивті тағайындау (көрсету) және ұсыну |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2023 – 2024 жылдардағы желтоқсан | СИМ, Еңбекмині, ЦДИАӨМ, ДСМ, БҒМ, Қаржымині, ҰЭМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
біріздендірілген сервис арқылы азаматтарға әлеуметтік қолдаудың қаржылық және қаржылық емес шараларын тиімді әрі бүкпесіз ұсыну шілде | талап етілмейді |
IV. ТАБЫС ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН ЖҮЙЕЛІ ШАРАЛАР | ||||||
38. | Ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасын есептеу әдістемесін ұлғайту жағына қарай қайта қарау бойынша ұсыныстар тұжырымдау |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 жылғы желтоқсан | Еңбекмині, ҰЭМ, Қаржымині, ДСМ, СЖРА (келісу бойынша) |
оны есептеу әдістемесін өзгерту: | талап етілмейді |
39. | Ең төменгі жалақы деңгейін айқындау жөніндегі әдіснамалық тәсілдерді әзірлеу |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы желтоқсан | Еңбекмині, ҰЭМ, Қаржымині, СЖРА (келісу бойынша) |
шамамен 2 млн адамды әлеуетті қамти отырып, ең төменгі жалақыны ұлғайту тәртібін айқындау | талап етілмейді |
40. | Халықтың нақты табысын мониторингтеу және талдау, оның ішінде ұлттық табыс серпінін ескеріп, оны бөлу параметрлерін бағалау |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2024 жылғы желтоқсан | ҰЭМ, СЖРА (келісу бойынша) | ұлттық табысты қайта бөлу бойынша ұсыныстар | талап етілмейді |
41. | Мынадай жолдармен дағдыларды жетілдіру арқылы жастар арасында табысты арттырудағы тәсілдерді кешенді қайта қарау: | |||||
1) кәсіптер бойынша цифрлық жолсілтер әзірлеу арқылы кәсіптік бағдар беруді енгізу; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | Еңбекмині, БҒМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
кемінде 400 мамандықты қамту; | жеке инвестициялар; | |
2) орта білім беру ұйымдарында "кәсіптік бағдар беруші педагог" штат бірлігін енгізу; |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің | 2022 – 2024 жылдардағы желтоқсан | БҒМ, Еңбекмині, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
мектеп оқушыларына мамандық таңдауда кешенді кәсіптік бағдар беруді енгізу; | бюджетте көзделген қаражат шеңберінде; | |
3) Павлодар қаласының оқу-өндірістік комбинаты (ОӨК) базасында салалық кәсіптік бағдарлаудың өңірлік пилотын іске қосу, кейіннен оны өңірлер мен кәсіпорындардың ОӨК-де кеңінен тарату; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан |
БҒМ, ИИДМ, АШМ, ЭМ, МСМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
Павлодар облысының 8-11 сынып оқушыларын 5 мың адамға дейін қамту; | ЖБ қаражаты есебінен, жеке инвестициялар; | |
4) кәсіпорындардың оқу орындарына (колледждерге, ЖОО-ға) қамқорлығын дамыту және дуальді оқытуды кеңінен тарату, сондай-ақ кәсіпорындар мен оқу орындары арасындағы интеграцияны қамтамасыз ету арқылы сұранысқа ие еңбек кадрларын даярлау; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | БҒМ, ИИДМ, АШМ, ЭМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
түлектерді толық жұмысқа орналастыру үшін негіздер құру; | талап етілмейді | |
5) халықты, негізінен жастарды жаппай даярлау, қайта даярлау, біліктілігін жоғарылату "фабрикаларын" құру: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2024 жылдардағы желтоқсан |
БҒМ, Еңбекмині, ИИДМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
студенттерді бизнес-технологиялар дағдыларына оқыту, өз ісін құру үшін шағын кәсіпорындар құру; |
ЖБ, РБ қаражаты есебінен; | |
7) кейіннен жұмысқа орналасу мүмкіндіктерін арттыру үшін Электрондық еңбек биржасында қысқа мерзімді онлайн оқыту арқылы жаңа дағдылар мен құзыреттерді алу мүмкіндіктері туралы халықты хабардар ету |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы желтоқсан | Еңбекмині, АҚДМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | жұмыссыздарды БАҚ арқылы хабардар ету | мемлекеттік ақпараттық тапсырыс және тапсырма шеңберінде | |
42. | Мыналар арқылы кәсіптік дағдыларды дамыту жолымен өндірістік персоналдың табысын арттыру: | |||||
1) өңдеу өнеркәсібі орындарының отандық инженерлік-техникалық персоналының шетелдік зауыттар мен ұйымдардағы тағылымдамасы; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2023 – 2025 жылдардағы желтоқсан |
ИИДМ, БҒМ, |
шетелдік зауыттарда шамамен 1000 маманның жыл сайынғы тағылымдамасы; |
жыл сайын РБ шеңберінде – 2,1 млрд теңге (70 %); | |
2) азаматтардың талап етілетін дағдылар мен біліктіліктерді тегін негізде тануы үшін жағдай жасау (ваучерлік жүйе); |
Қазақстан Республикасы Заңының | 2022 жылғы тамыз | Еңбекмині, БҒМ | жұмыс іздеп жүрген адамдар үшін дағдылар мен біліктіліктерді тануға кемінде 1000 ваучер беру, жыл сайын; |
РБ-ден қосымша қажеттілік – 213,891 млн теңге, оның ішінде: | |
|
|
|
|
|
| |
4) өңірлік деңгейде "Өмір жолдамасы" кадрларды озыңқы даярлау жобасын іске асыру мыналарды қамтиды ол: |
пилоттық сынамалау жоспары (Жол картасы) |
2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан |
облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, |
|
ЖБ қаражаты есебінен, жеке инвестициялар; | |
43. | Медиативтік құрал ретінде ҚР ЭЫДҰ Ұлттық байланыс орталығының тетігін пайдалану арқылы еңбек келіссөздерін жүргізу кезінде жұмыскерлердің (оның ішінде кәсіподақтардың) құзыреттері мен өкілеттіктерін арттыру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 жылғы желтоқсан | ҰЭМ, Еңбекмині, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері | жұмыскерлердің құқықтарын қорғау құралын жасау | талап етілмейді |
44. | Мынадай жолдармен өңдеу өнеркәсібі орындарының өндірістік персоналының табысын арттыру: | |||||
1) "КДҚ" АҚ және "ӨДҚ" АҚ арқылы қосымша қаржыландырумен қамтамасыз ету есебінен экспортқа бағдарланған және импортты алмастыратын жобаларды, оның ішінде 5-6 технологиялық құрылысты қаржыландыруды жақсарту арқылы қызметтің тиімділігін арттыру; |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2025 жылдардағы |
ИИДМ, ҰЭМ, Қаржымині, АШМ, "ҚДБ" АҚ (келісу бойынша), | 23 мың жұмыс орнын құру; |
РБ шеңберінде – 891,3 млрд теңге: | |
2) мыналар арқылы өңдеу өнеркәсібі орындарын жаңғыртуды ынталандыру есебінен табысы неғұрлым жоғары, өнімділігі жоғары жұмыс орындарын дамыту: |
|
|
|
|
| |
3) 6 %-дан аспайтын мөлшерлеме бойынша өндірушілерді экспорттық қаржыландыру түрінде мемлекеттік қолдау тетігі арқылы экспорттық жеткізілімдердің өсуі есебінен өндірілетін өнім көлемін ұлғайту |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | СИМ, "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша), "ҚДБ" АҚ (келісу бойынша) | сыртқы нарықта өңдеуші өнеркәсіп орындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру | талап етілмейді | |
45. |
Мыналар арқылы кәсіпкерлік субъектілері жұмыскерлерінің табысын арттыру: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2024 жылдардағы желтоқсан |
ҰЭМ, Қаржымині, |
моно-, шағын қалаларда және ауылдық елді мекендерде жаңа ШОК субъектілерін құру; |
талап етілмейді; |
3) ШОК-ты қаржылық қолдауды қамтамасыз ету арқылы орта бизнес кәсіпорындарының қызметін дамыту (бизнестің санаттары мен өмірлік циклының айырмашылықтары мен ерекшеліктерін ескере отырып): |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан | ҰЭМ, Қаржымині, ИИДМ, Еңбекмині, АШМ, мүдделі мемлекеттік органдар, БҚДА (келісу бойынша), "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша) | 2025 жылға қарай "орташа" бизнес кәсіпорындары санының 25 %-ға өсімі; | қазіргі қаражат шеңберінде; | |
4) қолдау құралдарын енгізу арқылы, оның ішінде мәдениет және спорт салаларындағы кәсіпкерлік субъектілерін акселерациялау жөніндегі алаң құру арқылы креативті индустриялардағы кәсіпорындардың дамуын ынталандыру |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне | 2023 – 2025 жылдардағы желтоқсан | МСМ, ҰЭМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері |
2023 жылы кемінде 300 адамды инкубациялау және оқыту; | 2023 жылға 380 млн теңге | |
46. |
Мыналар арқылы еңбек табысындағы теңгерімсіздікті жою: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 – 2025 жылдардағы желтоқсан |
ҰЭМ, ИИДМ, АШМ, Еңбекмині, СИМ, МСМ, ЦДИАӨМ, "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша), "QazIndustry" ҚИЭО" АҚ (келісу бойынша) |
мемлекеттік қолдаудың қаржылық шараларын алған кәсіпорындарда жалақыны орташа салалық деңгейден төмен болмайтын деңгейде қамтамасыз ету; |
талап етілмейді; |
47. |
Мыналар арқылы еңбек келісімшарттарын (шарттарын) ресімдеу бойынша ынталандыру шараларын тұжырымдау: |
Қазақстан Республикасының Үкіметіне |
2022 жылғы | Еңбекмині, Қаржымині, ҰЭМ | бейресми жұмыспен қамтылғандардың жұмыспен қамтылуын төмендету | талап етілмейді |
"Халықтың табысын арттырудың 2025 жылға дейінгі бағдарламасы" кешенді жоспарының орындалуын бақылау | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
48. | "Халықтың табысын арттырудың 2025 жылға дейінгі бағдарламасы" кешенді жоспары бойынша KPI-ға қол жеткізілуін бағалауды жүргізу |
Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне ақпарат | жыл сайын, есепті кезеңнен кейінгі жылғы мамырдың соңына дейін | СЖРА (келісу бойынша), ҰЭМ, Еңбекмині, ИИДМ, ЭМ, АШМ, ДСМ, БҒМ, ЦДИАӨМ, МСМ, АҚДМ, Әділетмині, "Самұрық-Қазына" ҰӘҚ" АҚ (келісу бойынша), "ҚДБ" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша) | "Халықтың табысын арттырудың 2025 жылға дейінгі бағдарламасы" кешенді жоспарын сапалы іске асыру | талап етілмейді |
Жоғарыда көрсетілген шараларды іске асыру мынадай нысаналы индикаторларға жоспарлы түрде қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді:
Мәні | Жауапты | |||||
2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Халықтың табысын арттыру жөніндегі KPI | ||||||
ЖІӨ-дегі еңбекақы төлеу үлесі, % | 30,9 | 32,6 | 34,5 | 36,4 | 38,5 | ҚР Үкіметі |
Ауыл, орман және балық шаруашылығы | 23,4 | 24,7 | 26,1 | 27,6 | 29,2 | АШМ, ЭГТРМ |
Тау-кен өндіру өнеркәсібі және карьерлерді игеру | 18,7 | 19,7 | 20,9 | 22,0 | 23,3 | ИИДМ, ЭМ, ЦДИАӨМ |
Өңдеу өнеркәсібі | 26,2 | 27,7 | 29,3 | 30,9 | 32,7 | ИИДМ, АШМ, ЭМ |
Электр энергиясымен, газбен, бумен, ыстық сумен және ауаны баптаумен жабдықтау | 42,8 | 45,1 | 47,8 | 50,4 | 53,3 | ЭМ |
Сумен жабдықтау; қалдықтарды жинау, өңдеу және жою, ластануды жою жөніндегі қызмет | 53,9 | 56,9 | 60,2 | 63,5 | 67,2 | ИИДМ |
Құрылыс | 43,7 | 46,1 | 48,8 | 51,5 | 54,5 | ИИДМ |
Бөлшек және көтерме сауда; автомобильдер мен мотоциклдерді жөндеу | 33,4 | 35,2 | 37,3 | 39,3 | 41,6 | СИМ |
Көлік және қоймалау | 27,6 | 29,1 | 30,8 | 32,5 | 34,4 | ИИДМ |
Тұру және тамақтану жөнінде қызметтер көрсету | 38,2 | 40,3 | 42,7 | 45,0 | 47,6 | МСМ |
Ақпарат және байланыс | 38,2 | 40,4 | 42,7 | 45,1 | 47,7 | АҚДМ, ЦДИАӨМ |
Қаржы және сақтандыру қызметі | 40,3 | 42,6 | 45,0 | 47,5 | 50,3 | ҚНРДА |
Жылжымайтын мүлікпен жасалатын операциялар | 7,1 | 7,5 | 7,9 | 8,3 | 8,8 | ИИДМ |
Кәсіптік, ғылыми және техникалық қызмет | 45,2 | 47,7 | 50,4 | 53,2 | 56,3 | ИИДМ, БҒМ, ОМО |
Әкімшілендіру және қосалқы қызмет көрсету саласындағы қызмет | 54,6 | 57,6 | 61,0 | 64,3 | 68,1 | ҰЭМ, ОМО |
Мемлекеттік басқару және қорғаныс; міндетті әлеуметтік қамсыздандыру | 73,2 | 77,2 | 81,7 | 86,2 | 91,1 | МҚІА |
Білім беру | 76,1 | 77,3 | 78,0 | 79,2 | 81,1 | БҒМ |
Денсаулық сақтау және халыққа әлеуметтік қызмет көрсету | 60,0 | 63,3 | 67,0 | 70,7 | 74,8 | ДСМ, Еңбекмині |
Өнер, ойын-сауық және демалыс | 58,6 | 61,8 | 65,4 | 69,0 | 73,0 | МСМ |
Өзге де қызметтер түрлерін көрсету | 33,6 | 35,4 | 37,5 | 39,5 | 41,8 | ҰЭМ, Еңбекмині |
Үй шаруасындағы адамдарды жалдайтын үй шаруашылықтарының қызметі; жеке тұтыну үшін тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді өндіретін үй шаруашылықтарының қызметі | 54,0 | 57,0 | 60,3 | 63,7 | 67,3 | Еңбекмині |
Еңбек қызметінен түсетін табыстың жалпы табыстағы үлесі, % | 70,3 | 73,1 | 76,2 | 79,1 | 82 | ҚР Үкіметі |
Ақмола облысы | 68,5 | 69,4 | 75,0 | 76,8 | 80,2 | Ақмола облысының әкімдігі |
Ақтөбе облысы | 76,7 | 73,65 | 78 | 80,25 | 85,2 | Ақтөбе облысының әкімдігі |
Алматы облысы | 69,4 | 72,3 | 77,1 | 78,5 | 81,1 | Алматы облысының әкімдігі |
Атырау облысы | 77,5 | 80,3 | 84,4 | 85,7 | 85,7 | Атырау облысының әкімдігі |
Батыс Қазақстан облысы | 70,2 | 73,3 | 76,5 | 80,8 | 81,9 | Батыс Қазақстан облысының әкімдігі |
Жамбыл облысы | 69,8 | 73,2 | 74,9 | 79,8 | 81,5 | Жамбыл облысының әкімдігі |
Қарағанды облысы | 70,8 | 67,9 | 75,0 | 77,2 | 82,5 | Қарағанды облысының әкімдігі |
Қостанай облысы | 70,7 | 70,4 | 75,0 | 77,3 | 82,4 | Қостанай облысының әкімдігі |
Қызылорда облысы | 68,9 | 71,4 | 73,9 | 77,2 | 80,6 | Қызылорда облысының әкімдігі |
Маңғыстау облысы | 81,7 | 79,5 | 81,6 | 85,2 | 87,7 | Маңғыстау облысының әкімдігі |
Павлодар облысы | 73,6 | 71,9 | 78,5 | 83,5 | 85,3 | Павлодар облысының әкімдігі |
Солтүстік Қазақстан облысы | 59 | 61 | 58,5 | 64,5 | 70,7 | Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі |
Түркістан облысы | 72,2 | 77,4 | 75,5 | 81,2 | 83,9 | Түркістан облысының әкімдігі |
Шығыс Қазақстан облысы | 60,4 | 64,4 | 66,8 | 70,9 | 72,1 | Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі |
Нұр-Сұлтан қ. | 73,6 | 78 | 80,4 | 83,9 | 85,3 | Нұр-Сұлтан қ. әкімдігі |
Алматы қ. | 67,1 | 74,2 | 75,3 | 77,5 | 78,8 | Алматы қ. әкімдігі |
Шымкент қ. | 73,7 | 76,9 | 81,1 | 81,4 | 83,7 | Шымкент қ. әкімдігі |
Жұмыс орындарын құру жөніндегі KPI | ||||||
Құрылған жұмыс орындарының саны, бірл. | -- | 444 443 | 499 103 | 535 637 | 569 487 | ҚР Үкіметі |
Кедейшілікті төмендету бойынша KPI | ||||||
Табысы ең төменгі күнкөріс көрсеткішінен төмен халықтың үлесі, % | 5,3 | 5,4 | 5,3 | 5,3 | 5,2 | ҚР Үкіметі |
Ақмола облысы | 5,6 | 5,6 | 5,6 | 5,6 | 4,3 | Ақмола облысының әкімдігі |
Ақтөбе облысы | 3,9 | 3,8 | 3,8 | 3,6 | 3,6 | Ақтөбе облысының әкімдігі |
Алматы облысы | 3,8 | 3,7 | 3,6 | 3,5 | 3,4 | Алматы облысының әкімдігі |
Атырау облысы | 5,4 | 5,4 | 5,3 | 5,3 | 5,2 | Атырау облысының әкімдігі |
Батыс Қазақстан облысы | 5,3 | 5,2 | 5,1 | 5,0 | 5,0 | Батыс Қазақстан облысының әкімдігі |
Жамбыл облысы | 6,4 | 6,4 | 6,3 | 6,3 | 6,3 | Жамбыл облысының әкімдігі |
Қарағанды облысы | 2,3 | 2,3 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | Қарағанды облысының әкімдігі |
Қостанай облысы | 5,4 | 6,0 | 6,0 | 6,0 | 6,0 | Қостанай облысының әкімдігі |
Қызылорда облысы | 5,4 | 5,4 | 5,3 | 5,3 | 5,2 | Қызылорда облысының әкімдігі |
Маңғыстау облысы | 5,8 | 5,7 | 5,7 | 5,6 | 5,6 | Маңғыстау облысының әкімдігі |
Павлодар облысы | 3,8 | 3,7 | 3,7 | 3,6 | 3,6 | Павлодар облысының әкімдігі |
Солтүстік Қазақстан облысы | 6,1 | 6 | 5,9 | 5,9 | 5,8 | Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі |
Түркістан облысы | 12,6 | 12,4 | 12,2 | 12 | 12 | Түркістан облысының әкімдігі |
Шығыс Қазақстан облысы | 5,3 | 5,3 | 5,2 | 5,2 | 5,1 | Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі |
Нұр-Сұлтан қ. | 1,9 | 1,9 | 1,9 | 1,9 | 1,9 | Нұр-Сұлтан қ. әкімдігі |
Алматы қ. | 4,9 | 4,8 | 4,6 | 4,3 | 3,9 | Алматы қ. әкімдігі |
Шымкент қ. | 2,9 | 2,8 | 2,8 | 2,7 | 2,7 | Шымкент қ. әкімдігі |
Жұмыссыздық деңгейі, % | 5,0 | 5,0 | 4,9 | 4,8 | 4,7 | ҚР Үкіметі |
Ақмола облысы | 4,9 | 4,9 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | Ақмола облысының әкімдігі |
Ақтөбе облысы | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | Ақтөбе облысының әкімдігі |
Алматы облысы | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,7 | Алматы облысының әкімдігі |
Атырау облысы | 5,0 | 5,0 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Атырау облысының әкімдігі |
Батыс Қазақстан облысы | 5,0 | 5,0 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Батыс Қазақстан облысының әкімдігі |
Жамбыл облысы | 4,9 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Жамбыл облысының әкімдігі |
Қарағанды облысы | 4,6 | 4,6 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Қарағанды облысының әкімдігі |
Қостанай облысы | 5,0 | 5,0 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | Қостанай облысының әкімдігі |
Қызылорда облысы | 4,9 | 4,9 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | Қызылорда облысының әкімдігі |
Маңғыстау облысы | 5,1 | 5,1 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Маңғыстау облысының әкімдігі |
Павлодар облысы | 4,9 | 4,9 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | Павлодар облысының әкімдігі |
Солтүстік Қазақстан облысы | 5,0 | 5,0 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі |
Түркістан облысы | 5,2 | 5,2 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Түркістан облысының әкімдігі |
Шығыс Қазақстан облысы | 4,9 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі |
Нұр-Сұлтан қ. | 4,7 | 4,7 | 4,8 | 4,8 | 4,6 | Нұр-Сұлтан қ. әкімдігі |
Алматы қ. | 5,3 | 5,3 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Алматы қ. әкімдігі |
Шымкент қ. | 5,2 | 5,2 | 4,9 | 4,9 | 4,9 | Шымкент қ. әкімдігі |
Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:
АЕК | | айлық есептік көрсеткіш |
АҚШ долл. | | Америка Құрама Штаттарының доллары |
АҚДМ | | Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі |
АҚС | | азаматтық-құқықтық сипат |
АӨК | | агроөнеркәсіптік кешен |
АШМ | | Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі |
"Азаматтарға арналған үкімет" МК" КеАҚ | | "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы |
"Азық-түлік корпорациясы" ҰК" АҚ | | "Азық-түлік келісімшарт корпорациясы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы |
"АХҚО" АҚ | | "Астана" халықаралық қаржы орталығы" акционерлік қоғамы |
"Атамекен" ҰКП | | "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы |
ӘМАТ | | әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары |
ӘА | | әлеуметтік аударымдар |
Әділетмині | | Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі |
ӘС | | әлеуметтік салық |
БАҚ | | бұқаралық ақпарат құралдары |
БҒМ | | Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі |
БҚДА | | Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі |
"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ | | "Бәйтерек" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы |
ҒЗИ | | ғылыми-зерттеу институты |
ДСМ | | Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі |
ЕДБ | | екінші деңгейдегі банктер |
ЕТҚК | | еңбекақы төлеу қорының көрсеткіші |
Еңбекмині | | Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі |
ЖБ | | жергілікті бюджет |
ЖҚШ | | жеке қосалқы шаруашылық |
ЖМЗЖ | | жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналары |
ЖОО | | жоғары оқу орны |
ЖТС | | жеке табыс салығы |
ЖШС | | жауапкершілігі шектеулі серіктестік |
ЖІӨ | | жалпы ішкі өнім |
ЖЭК | | жаңартылатын энергия көздері |
ИИДМ | | Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі |
км | | километр |
Қаржымині | | Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі |
Қорғанысмині | | Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігі |
ҚНРДА | | Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі |
"ҚДБ" АҚ | | "Қазақстанның Даму Банкі" акционерлік қоғамы |
"ҚазМұнайГаз" ҰК" АҚ | | "ҚазМұнайГаз" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы |
МӘМС | | міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру |
МӘМСЖ | | міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналар |
МЖӘ | | мемлекеттік-жекешелік әріптестік |
МЗЖ | | міндетті зейнетақы жарналары |
млрд | | миллиард |
млн | | миллион |
МСМ | | Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт министрлігі |
Мұнай-газ машинасын жасау орталығы | | "Мұнай-газ машинасын жасау саласын дамыту халықаралық орталығы" заңды тұлғалар бірлестігі |
ОӨК | | оқу-өндірістік комбинат |
"Отбасы банк" АҚ | | "Отбасы банк" акционерлік қоғамы |
"ӨДҚ" АҚ | | "Өнеркәсіпті дамыту қоры" акционерлік қоғамы |
п.т. | | пайыздық тармақ |
РБ | | республикалық бюджет |
СЖК | | салық жүктемесінің коэффициенті |
СЖРА | | Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі |
СИМ | | Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігі |
СІМ | | Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі |
"Самұрық-Қазына" ҰӘҚ" АҚ | | "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамы |
ТжКБ | | техникалық және кәсіптік білім беру |
ТМККК | | тегін медициналық көмектің кепілдендірілген көлемі |
т/ж | | темір жол |
ҰБ | | Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі |
ҰҚК | | Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік комитеті |
ҰМ | | ұсақ мал |
ҰЭМ | | Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі |
"ҰАҒБО" КЕАҚ | | "Ұлттық аграрлық ғылыми-білім беру орталығы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы |
ХҚКО | | Халыққа қызмет көрсету орталығы |
ЦДИАӨМ | | Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі |
ШОКС | | шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері |
ШОК | | шағын және орта кәсіпорындар |
ІҚМ | | ірі қара мал |
ІІМ | | Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі |
ЭГТРМ | | Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі |
ЭМ | | Қазақстан Республикасының Энергетика министрлігі |
ЭЫДҰ | | Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы |
"Astana Hub" КҚ | | "Astana Hub" халықаралық IT-стартаптар технопаркі" корпоративтік қоры |
"Kazakh Tourism" ҰК" АҚ | | "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы |
"Kazenergy" қауымдастығы | | "Kazenergy" Қазақстан мұнай-газ және энергетика кешені ұйымдарының қауымдастығы" заңды тұлғалар бірлестігі |
"KazService" МКО | | "KazService" мұнай сервистік компаниялар одағы |
KPI | | key performance indicators |
"QazaqGaz" ҰК" АҚ | | "QazaqGaz" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы |
"QazIndustry" ҚИЭО" АҚ | | "QazIndustry" қазақстандық индустрия және экспорт орталығы" акционерлік қоғамы |
NEET | | Not in Education, Empoyment or Training |
"Samryk-Kazyna Construction" АҚ | | АО "Samryk-Kazyna Construction" акционерлік қоғамы |