Көмірсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) рентабельділігі төмен, тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз және игерілген санатқа жатқызу қағидаларын және пайдалы қазбаларды өндіру салығы бөлігінде салық салу тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 18 сәуірдегі № 204 қаулысы.

Жаңартылған

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2022 № 1144 (қолданысқа енгiзiлу тәртібін 2-т. қараңыз) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы қаулы 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) Қазақстан Республикасының Кодексі (Салық кодексі) 720-бабының 4-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2022 № 1144 (қолданысқа енгiзiлу тәртібін 2-т. қараңыз) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Көмірсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) кенорындарының рентабельділігі төмен, тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз және игерілген санатқа жатқызу қағидалары және пайдалы қазбаларды өндіру салығы бөлігінде салық салу тәртібі бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2022 № 1144 (қолданысқа енгiзiлу тәртібін 2-т. қараңыз) қаулысымен.

      2. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 18 сәуірдегі
№ 204 қаулысымен
бекітілген

Көмірсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен, тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебитi аз және игерілген санатқа жатқызу қағидалары және пайдалы қазбаларды өндiру салығы бөлігінде салық салу тәртібі

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2022 № 1144 (қолданысқа енгiзiлу тәртібін 2-т. қараңыз) қаулысымен.

1-тарау. Көмiрсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу тәртібі және пайдалы қазбаларды өндiру салығы бөлігінде салық салу тәртібі

1-параграф. Көмiрсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу туралы өтініштерді беру және қарау тәртібі

      1. Көмiрсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу үшін осы бөлімнің 2-кіші бөлімінде айқындалған өлшемшарттарға сәйкес келетін көмiрсутектер кен орнын игеруді көздейтін қызметті жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға (бұдан әрі – уәкілетті орган) өтініш береді.

      2. Ағымдағы аяқталмаған күнтiзбелiк жылға кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу туралы өтiнiш ағымдағы күнтiзбелiк жылдың 1 қыркүйегінен кешіктірмей осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша берiледi. Өтінішке мынадай құжаттардың электрондық жеткізгіштердегі көшірмелері қоса беріледі:

      1) бірінші басшы немесе оны алмастыратын тұлға, сондай-ақ бас бухгалтер (бухгалтер) қол қойған алдыңғы қаржы жылындағы қаржылық есептілік;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде міндетті түрде аудит жүргізу белгіленген заңды тұлғалардың өткен қаржы жылындағы аудиторлық есебі (егер өтініш ағымдағы жылғы 1 маусымға дейін берілсе, онда өткен қаржы жылынан бұрынғы қаржы жылының аудиторлық есебі ұсынылады);

      3) жер қойнауын пайдаланушы заңды тұлғаның ағымдағы күнтізбелік жылдың өтініш берілген күнінен бұрынғы есепті кезеңі (тоқсан, жартыжылдық немесе тоғыз ай) үшін қаржылық есептілігі;

      4) жер қойнауын пайдаланушы заңды тұлғаның басшысы немесе оны алмастыратын тұлға растаған өткен күнтізбелік жылғы бюджеттің атқарылуы туралы есеп;

      5) жер қойнауын пайдаланушы заңды тұлғаның басшысы немесе оны алмастыратын тұлға растаған ағымдағы күнтізбелік жылға арналған бюджеттің есеп-қисабы;

      6) жер қойнаудың пайдаланушы заңды тұлғаның басшысы немесе оны алмастыратын тұлға растаған, ағымдағы күнтізбелік жылдың өтініш берілген күннен бұрынғы есепті кезеңі (тоқсан, жартыжылдық немесе тоғыз ай) үшін бюджеттің атқарылуы туралы есеп;

      7) салықтық есептілік (келісімшарт бойынша корпоративтік табыс салығы (бұдан әрі – КТС) және өткен салық кезеңіндегі келісімшарт бойынша үстеме пайда салығы (бұдан әрі – ҮПС) мен ағымдағы және өткен күнтізбелік жылдардағы келісімшарт бойынша пайдалы қазбаларды өндіру салығы (бұдан әрі – ПҚӨС) бойынша декларациялар);

      8) КТС бойынша аванстық төлемдердің есеп-қисабы (егер жер қойнауын пайдаланушы аванстық төлемдерді төлеуші болса) және ағымдағы есепті жылға жоспарланған КТС мөлшерінің есеп-қисабы;

      9) КТС бойынша салықтық міндеттемелердің есеп-қисабы, сондай-ақ ағымдағы салық кезеңіндегі келісімшарт бойынша таза кірістің, сату рентабельділігінің есеп-қисабы, бұл есеп-қисаптар жер қойнауын пайдаланушы заңды тұлғаның бюджетіне, көмірсутектердің болжамды бағасына және сол кезеңдегі келісімшарт бойынша көмірсутектерді өндірудің жоспарланатын көлеміне егжей-тегжейлі байланыстырылады;

      10) көмірсутектердің келісімшарт бойынша рентабельділік көрсеткіштерінің есеп-қисабы үшін пайдаланылған болжамды бағасын негіздеу;

      11) келісімшарт бойынша көмірсутектерді өндірудің жоспарланатын, құзыретті органмен келісілген көлемі.

      3. Кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу туралы алдағы күнтiзбелiк жылға өтiнiш ерте дегенде ағымдағы жылғы 30 қыркүйекте, бірақ ағымдағы жылғы 31 желтоқсаннан кешіктірмей, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша берiледi. Өтінішке осы Қағидалардың 2-тармағында көрсетілген құжаттардан басқа, мынадай құжаттардың электрондық жеткізгіштердегі көшірмелері қоса беріледі:

      1) жер қойнауын пайдаланушы заңды тұлғаның басшысы немесе оны алмастыратын тұлға растаған алдағы күнтізбелік жылға арналған бюджеттің есеп-қисабы;

      2) компанияның келісімшарт бойынша КТС бойынша салықтық міндеттемелерінің есеп-қисабы, сондай-ақ алдағы күнтізбелік жыл үшін келісімшарт бойынша таза кірістің, сату рентабельділігінің есеп-қисабы, бұл есеп-қисаптар жер қойнауын пайдаланушы заңды тұлғаның бюджетіне, көмірсутектердің болжамды бағасына және сол есепті кезеңдегі келісімшарт бойынша көмірсутекті өндірудің жоспарланатын көлеміне егжей-тегжейлі байланыстырылады.

      Бұл ретте осы Қағидалардың 2-тармағының 3) және 6) тармақшаларында көрсетілген мәліметтер ағымдағы күнтізбелік жылдың өткен тоғыз айы үшін беріледі.

      4. Өтініш беруші ұсынатын құжаттарда мәліметтер толық болмаған, немесе осы Қағидалардың 2 және 3-тармақтарында көзделген құжаттардың тізбесі толық ұсынылмаған, немесе өтініш осы Қағидаларда белгіленген талаптар бұзылып берілген жағдайларда уәкiлеттi орган өтініш түскеннен кейiн бес жұмыс күнiнен кешіктірмей өтiнiшті қараудан уәжді бас тарту жібереді.

      5. Уәкiлеттi орган өтiнiшті және (немесе) өтiнiште қамтылған мәліметтерді негiздейтін қосымша құжаттар мен есеп-қисаптарды қарауға қабылдағаннан кейiн бес жұмыс күнiнен кешіктірмей өтiнiш пен оған қоса берiлетін құжаттардың көшiрмелерiн мәселелер бойынша төменде тізбеленген мемлекеттiк органдарға қорытындылар дайындау үшін:

      1) салық есептілігінің деректерін растау үшін Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне;

      2) жер қойнауын пайдалануға арналған келiсiмшарт бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртiппен бекiтiлген жұмыс бағдарламаларын (жұмыстардың жылдық бағдарламаларын) және (немесе) жобалық шешiмдер мен мiндеттемелердi ескергенде көмiрсутекті өндiрудiң жоспарланатын көлемi мен жер қойнауын пайдалану жөнiндегi операциялар көлемiнiң негiздiлiгi мәселелерi бойынша көмірсутектер саласындағы уәкілетті органға;

      3) өз құзыретіне жататын және уәкiлеттi орган қойған мәселелер бойынша ПҚӨС жеке мөлшерлемесінің нақты мөлшері жөнінде негізделген шешімдер тұжырымдау мақсатында өзге де мемлекеттiк органдарға жібереді.

      Тиiстi мемлекеттiк органдардың қорытындылары өтiнiш пен оған қоса берiлетiн құжаттардың көшiрмелерi уәкілетті органнан алынған күннен бастап күнтiзбелiк жиырма күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға беріледі. Уәкiлеттi орган өтiнiш берушi ұсынған деректердің негiзiнде көрсетiлген мерзiмде келiсiмшарт бойынша рентабельдiлiктiң есеп-қисабын жүргiзедi және ПҚӨС жеке мөлшерлемесінің нақты мөлшері бойынша ұсыныстар дайындайды.

      6. Осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген мемлекеттік органдардың барлық қорытындылары алынған күннен бастап жеті жұмыс күнiнен кешіктірмей уәкілетті орган мемлекеттік органдардың қорытындылары қоса берілген өтінішті кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда, жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшартты рентабельділігі төмен санатқа, сондай-ақ кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу бойынша ұсынымдар тұжырымдау жөніндегі ведомствоаралық комиссияның (бұдан әрі – комиссия) қарауына енгізеді, ол кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда, көмiрсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен, тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебитi аз және игерілген санатқа жатқызу жөнінде ұсынымдар тұжырымдайды.

      Комиссия өтініш пен мемлекеттік органдардың қорытындыларын он жұмыс күнінен кешіктірмей қарайды және көмiрсутек кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу немесе жатқызудан бас тарту, рентабельділігі төмен кен орны бойынша ПҚӨС мөлшерлемесінің мөлшері (көмiрсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу туралы ұсыныс тұжырымдалған жағдайда) туралы ұсыныс тұжырымдайды.

      7. Комиссия көмiрсутек кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу туралы ұсыныс тұжырымдаған жағдайда уәкiлеттi орган он бес жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 12-тармағына сәйкес белгiленетiн ПҚӨС мөлшерлемелерін қоса беріп және осындай мөлшерлемелер қолданылатын күнтізбелік жылды көрсетіп, көмiрсутек кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) рентабельдiлiгi төмен санатқа жатқызылған кен орындарының тiзбесiне қосу туралы Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулысының жобасын әзiрлейдi және заңнамада белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының Үкiметiне енгiзедi.

      8. ПҚӨС мөлшерлемесі күнтізбелік жылға белгіленеді. Егер ПҚӨС мөлшерлемесі көрсетілген жыл ішінде белгіленсе, онда осы жылдың міндеттемелері бойынша күнтізбелік жылдың басынан бастап есепке жазылған және төленген ПҚӨС осы Қағидаларға сәйкес белгіленген мөлшерлеме бойынша қайта есептеледі.

      9. Уәкiлеттi орган көмiрсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызудан бас тарту туралы шешiмді комиссия тұжырымдаған ұсыныстарды ескере отырып қабылдайды және комиссия тиісті шешім шығарғаннан кейін он жұмыс күнi iшiнде бас тарту себептерiн көрсетіп, жазбаша түрде жер қойнауын пайдаланушының назарына жеткiзедi.

      10. Көмiрсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызудан бас тарту үшін:

      1) КТС төлеу бойынша салықтық міндеттемелердің ұсынылған есеп-қисабының, сондай-ақ таза кірістің, кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша тиісті күнтізбелік жылға арналған сату рентабельділігі есеп-қисабының Қазақстан Республикасының салық заңнамасына, оның ішінде осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес келмеуі;

      2) жер қойнауын пайдаланушының тиісті күнтізбелік жылға көмiрсутектердің рентабельділік деңгейін есептеу үшін пайдаланылатын негізсіз болжамды бағасын қолдануы;

      3) кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша тиісті күнтізбелік жылға мәлімделген өндіру көлемінің жоспарланатын өндіру көлеміне сәйкес келмеуі;

      4) егер өтініш ағымдағы күнтізбелік жылға берілсе, өткен күнтізбелік жылдың деректерімен не өтініш алдағы күнтізбелік жылға берілсе, енгізілетін түзетулер ескеріле отырып көрсетілген кезеңдегі бюджет негізінде есептелген жыл бойындағы болжамды деректер негізге алынған ағымдағы күнтізбелік жылдың деректерімен салыстырғанда көмірсутектердің бір тоннасына есептелген өндірістік шығындардың, өткізу шығындары мен жалпы әкімшілік шығындардың елеулі (10 %-дан жоғары) және (немесе) негізсіз ұлғайтылуы;

      5) ағымдағы аяқталмаған күнтізбелік жылдың өтініш берілген күнінен бұрынғы есепті кезеңдердің (жартыжылдық немесе тоғыз ай) қорытындылары бойынша кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша рентабельділіктің іс жүзіндегі деңгейінің 0 %-дан жоғары болуы негіз болып табылады.

      Жер қойнауын пайдаланушыға көмiрсутек кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызудан бас тартудың себептері жойылған жағдайда ол осы тарауда белгіленген тәртіппен уәкілетті органға қайтадан өтініш жолдауға құқылы.

2-параграф. Көмiрсутек кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен санатқа жатқызу өлшемшарттары

      11. Егер алдағы күнтiзбелiк жылдың немесе ағымдағы аяқталмаған күнтiзбелiк жылдың қорытындылары бойынша кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша рентабельдiлiктiң жоспарланатын деңгейi жер қойнауын пайдаланушы осы тармақта белгiленген тәртiппен дербес жүргiзетін есеп-қисаптар бойынша 0 %-ға тең немесе одан аз болса, көмiрсутек кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) рентабельдiлiгi төмен санатқа жатқызылады.

      Көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша жоспарланатын рентабельдiлiк деңгейiнiң күнтiзбелiк жылдағы есеп-қисабы көмiрсутектердің тиiстi кезеңдегі бағаларын қоса алғанда, жер қойнауын пайдаланушының болжамды деректері мен уәкілеттi орган растаған өндiру көлемiнiң негiзiнде жүргiзiледi.

      Кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша жоспарланатын рентабельдiлiк деңгейі мынадай формула бойынша айқындалады:



      СРк – көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша сату рентабельдiлiгi, пайызбен;

      ТКк – осы тармаққа және Қазақстан Республикасы Салық кодексiнiң 723-бабының шарттарына сәйкес салықтық есепке алу саясатында бекiтiлген жер қойнауын пайдаланушының салықты есепке алуды бөлек жүргiзу әдiстемесiне (бұдан әрi – жер қойнауын пайдаланушының әдiстемесi) сәйкес есептелген көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша таза кіріс;

      Зк – көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша алынған және өтелмеген, Қазақстан Республикасы Салық кодексінің 31-тарауына сәйкес есептелген, 2008 жылғы 31 желтоқсаннан кейін туындаған залал сомасы;

      ЖЖКк – көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша жер қойнауын пайдаланушының әдiстемесiне сәйкес есептелген жылдық жиынтық кіріс.

      Салық кезеңiнде көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша таза кірістің мөлшерiн жер қойнауын пайдаланушы мынадай формула бойынша айқындайды:

      ТКк = ССКк – КТСк, мұнда:

      КТСк – көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша жер қойнауын пайдаланушының әдiстемесiне сәйкес есептелген корпоративтiк табыс салығы;

      ССКк – көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша Қазақстан Республикасы Салық кодексiнiң 28-бабында көзделген кiрiс пен шығыс сомасына азайтылған, жер қойнауын пайдаланушының әдiстемесiне сәйкес есептелген салық салынатын кіріс.

      Салық салынатын кірісті айқындаған кезде қосымша салық мiндеттемелерiнiң есебінен шегерімдер сомасын не ұлғайтылуы табиғи монополия субъектiсiнiң реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарлар, жұмыстар) тарифтердің жоғарылауымен байланысты шығыстар есебінен шегерімдер сомасының ұлғаюын қоспағанда, салық кезеңіндегі шегерімдер сомасы өткен салық кезеңіндегі шегерімдер сомасынан аспауға тиіс. Ағымдағы аяқталмаған (алдағы) күнтiзбелiк жылы көмiрсутектер өндiрудiң жоспарланатын көлемi өткен (ағымдағы) күнтізбелік жылдың деңгейiнен 10 %-дан аса ауытқыған жағдайда көмiрсутек кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша рентабельділік деңгейін айқындау мақсаттары үшін шегерiмдер сомасы өндiру көлемiнiң өзгеруіне қарай пропорционалды түрде түзетiледі.

      12. Рентабельділігі төмен санатқа жатқызылған көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) үшін ПҚӨС мөлшерлемелері келісімшарт бойынша рентабельділік деңгейін 0 % деңгейіне жеткізу мақсатында мұнайдың бір баррелі үшін әлемдік баға шәкілі бойынша 1 АҚШ доллары өлшемімен белгіленеді.

      Рентабельділігі төмен санатқа жатқызылған көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша ПҚӨС ең төмен мөлшерлемесі тиісті салық кезеңінде қолданылатын ПҚӨС жалпыға бірдей белгіленген мөлшерлемесінің 5 %-ы мөлшерінде белгіленеді. Бұл ретте осы Қағидаларға сәйкес рентабельділігі төмен санатқа жатқызылған кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) үшін белгіленетін ПҚӨС мөлшерлемелері тиісті салық кезеңінде қолданылатын ПҚӨС жалпы жалпыға бірдей белгіленген мөлшерлемелерінен аспауға тиіс.

      Егер рентабельділігі төмен санатқа жатқызылған көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) үшін тиісті күнтізбелік жылға арналған ПҚӨС мөлшерлемелері көрсетілген жыл ішінде белгіленсе, онда күнтізбелік жылдың басынан бері төленген ПҚӨС өткен салық кезеңдерінде іс жүзінде қалыптасқан бағалар негізге алына отырып, осы тарауға сәйкес белгіленген мөлшерлемелер бойынша қайта есептеледі.

      Қазақстан Республикасы Салық кодексінің 741-бабында белгіленген тәртіппен айқындалатын баға негізінде осы тармаққа сәйкес белгіленген мөлшерлемелерді жер қойнауын пайдаланушы дербес қолданады.

      13. Салық төлеушi осы Қағидалардың 12-тармағына сәйкес белгіленген ПҚӨС мөлшерлемелерді қолданған күнтiзбелiк жылдан кейiнгi жылдың 15 ақпанынан кешiктiрмей осы ПҚӨС мөлшерлемелері қолданылған нақты деректердің негiзiнде өткен жылдың рентабельдiлiк көрсеткiштерiнiң есеп-қисабын жүргiзедi.

      Егер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша нақты рентабельділік деңгейі 0 % мәнінен асып кетсе, жер қойнауын пайдаланушы мынадай формуламен есептелетін мөлшерлеме бойынша ПҚӨС бойынша салықтық міндеттемелерді қайта есептеуді жүргізеді:



      СПк – көмiрсутек кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша ПҚӨС мөлшерлемесі, пайызбен;

      ЖЖКк – көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша жер қойнауын пайдаланушының әдістемесіне сәйкес есептелген жылдық жиынтық кіріс;

      Шк – ПҚӨС қоспағанда, көмiрсутектер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша жер қойнауын пайдаланушының әдістемесіне сәйкес есептелген шегерімдер;

      СБк – көмiрсутек кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бiр бөлiгi) бойынша жер қойнауын пайдаланушының әдістемесіне сәйкес есептелген ПҚӨС салықтық базасы.

      Бұл ретте осы тармаққа сәйкес есептелген ПҚӨС мөлшерлемесінің мөлшері үлкен санға қарай дөңгелектеу арқылы үтірден кейін екі белгіге дейінгі дәлдікпен есептеледі және осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген шекті мәндердің шеңберінен аспауға тиіс.

      Жер қойнауын пайдаланушы ПҚӨС мөлшерлемесінің алынған мәнін өткен күнтізбелік жылы төлеуге жататын ПҚӨС сомасын есептеу үшін қолданады. Егер осы тармаққа сәйкес өткен күнтізбелік жылға есептелген ПҚӨС сомасы осы Қағидалардың 13-тармағына сәйкес белгіленген мөлшерлеме бойынша өткен күнтізбелік жылға есептелген ПҚӨС сомасынан асып кетсе, асып кеткен тиісті сома ПҚӨС жөніндегі қосымша декларацияда көрсетіледі. Осы декларацияда көрсетілген ПҚӨС сомасы өткен күнтізбелік жылдың 4-тоқсанының салықтық міндеттемесі болып табылады және жалпыға бірдей белгіленген тәртіппен төлеуге жатады. Рентабельділіктің нақты деңгейі осы Қағидалардың 12-тармағының үшінші бөлігінде көрсетілген формула бойынша есептелген кезде пайдаланылған көрсеткіштер өзгерген жағдайда жер қойнауын пайдаланушы осындай өзгерістер салықтық есепке алуда көрсетілген сәттен бастап күнтізбелік 45 күннен аспайтын мерзімде салықтық міндеттемелерді осы тармаққа сәйкес қайта есептеуді және орындауды дербес жүргізеді.

2-тарау. Көмірсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз және игерілген санатқа жатқызу және пайдалы қазбаларды өндiру салығы бөлігінде салық салу тәртібі

1-параграф. Көмірсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу туралы өтініштерді беру және қарау тәртібі

      14. Көмірсутек кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) игеруді жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушы уәкілетті органға осы кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу туралы өтінішпен жүгінеді, бұл ретте мынадай шарттар қатар орындалуы шарт:

      1) кен орнының осы Қағидалардың 27-тармағында көрсетілген өлшемшарттардың біріне сәйкес келеді;

      2) кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша көмірсутектер өндіру көлемі жылына 3 (үш) миллион тоннадан аспайды;

      3) өткен күнтізбелік жылдың немесе аяқталмаған ағымдағы күнтізбелік жылдың қорытындылары бойынша кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша рентабельділіктің нақты немесе жоспарланатын деңгейі 25 %-ға тең немесе одан аз.

      Осы тармақтың мақсаттары үшін кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша рентабельділіктің есеп-қисабы кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша көрсеткіштер негізінде осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес жүргізіледі.

      15. Жер қойнауын пайдаланушының кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу туралы өтініші осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша беріледі. Өтінішке мынадай құжаттардың:

      1) кен орнының (кен орындарының тобының, кен орнының бір бөлігінің) қол жеткізілген технологиялық көрсеткіштерінің бекітілген жобалық шешімдерге сәйкестігі туралы есептің;

      2) Қазақстан Республикасының пайдалы қазбалар қорлары жөніндегі мемлекеттік комиссия хаттамасының;

      3) өтініш берілген күннен бұрынғы соңғы тоқсан аяқталған күнгі жағдай бойынша келісімшарттық (лицензиялық) міндеттемелердің орындалуы туралы есептің;

      4) осы Қағидалардың 2-тармағында көрсетілген құжаттардың электрондық жеткізгіштердегі көшірмелері қоса беріледі.

      16. Қажет болған жағдайда уәкiлеттi орган өтініш келіп түскеннен кейін бес жұмыс күнiнен кешіктірмей өтiнiш берушiден өтiнiште қамтылған мәлiметтерді негiздейтін басқа да құжаттар мен есеп-қисапты сұратады.

      Өтініш беруші уәкiлеттi органның тиісті сұрау салуын алғаннан кейін он жұмыс күнінен кешіктірмей Қағидалардың осы тармағына сәйкес сұратылатын, өтiнiште қамтылған мәліметтерді негіздейтін құжаттар мен есеп-қисаптарды уәкілетті органға электрондық жеткізгіштерде береді.

      17. Уәкiлеттi орган өтініш беруші ұсынған құжаттарда мәліметтер толық болмаған, немесе осы Қағидалардың 15 және 16-тармақтарында көзделген құжаттардың толық тізбесі ұсынылмаған, немесе өтініш осы Қағидаларда белгіленген талаптарды бұза отырып берілген жағдайда өтініш және (немесе) өтiнiште қамтылған мәлiметтерді негiздейтін қосымша құжаттар мен есеп-қисаптар түскеннен кейiн бес жұмыс күнiнен кешіктірмей өтiнiшті қараудан уәжді бас тартуды жібереді.

      18. Өтініш келіп түскеннен кейін уәкілетті орган кен орнының (кен орындарының тобының, кен орнының бір бөлігінің) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген өлшемшарттарға сәйкестігі немесе сәйкес еместігі және өтініш берушінің бекітілген жобалық шешімдерді сақтауы туралы қорытынды дайындау үшін бес жұмыс күнінен кешіктірмей өтініш пен оған қоса берілетін құжаттардың көшірмелерін осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген мемлекеттік органдарға, сондай-ақ мұнай және газ саласындағы уәкілетті органға қарауға жібереді.

      Тиiстi мемлекеттiк органдардың қорытындылары уәкiлеттi органға өтiнiш пен оған қоса берiлетiн құжаттардың көшiрмелері уәкілетті органнан алынған кезден бастап күнтiзбелiк жиырма күннен кешіктірмей берiледі.

      19. Мемлекеттік органдардың қорытындылары алынған күннен бастап жеті жұмыс күнінен кешіктірмей уәкілетті орган қорытындылар қоса берілген өтінішті комиссияның қарауына енгізеді.

      20. Комиссия он жұмыс күнінен кешіктірмей өтінішті қарайды және кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу немесе жатқызудан бас тарту туралы ұсыныс тұжырымдайды.

      21. Комиссия кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу туралы ұсыныс шығарған жағдайда уәкілетті орган он бес жұмыс күні ішінде кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген кен орындарының тізбесіне енгізу туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын әзірлейді және белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді, онда мынадай мәліметтер:

      1) тау-кендік бөлуге сәйкес кен орнының (кен орындары тобының, кен орнының бір бөлігінің) атауы және координаталары;

      2) жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың және лицензияның (бар болса) берілген күні және тіркеу нөмірі;

      3) осы Қағидалардың 28-тармағында көрсетілген кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) сәйкес келетін бір немесе бірнеше өлшемшарт қамтылады.

      Кен орнын (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген кен орындарының тізбесіне енгізілген жағдайда Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті шешімі қабылданған күнтізбелік жылдың басынан бері төленген ПҚӨС қосымша декларациялар беру жолымен Қазақстан Республикасы Салық кодексінің 741-бабында белгіленген тәртіппен айқындалатын өткен салық кезеңдерінде іс жүзінде қалыптасқан бағалар негізге алына отырып, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мөлшерлемелер бойынша қайта есептеледі.

      Егер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) ПҚӨС әртүрлі мөлшерлемелері белгіленген осы Қағидалардың 27-тармағында көрсетілген бірнеше өлшемшартқа сәйкес келсе, көрсетілген салықты есептеу және төлеу мақсаттары үшін мәні неғұрлым аз мөлшерлеме қолданылады.

      Кен орнының бір бөлігі тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызылған жағдайда ПҚӨС төмендетілген мөлшерлемесін айқындау үшін келісімшарт бойынша барлық өндіру көлемі ескеріледі.

      22. Кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызылған жағдайда 2019 жылғы 1 қаңтардан кейін қабылданған Қазақстан Республикасы Yкіметінің шешімдері бойынша осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетілген ПҚӨС төмендетілген мөлшерлемелері осындай шешім қабылданған жылдың 1 қаңтарынан бастап күнтізбелік үш жыл бойы қолданылады.

      ПҚӨС төмендетілген мөлшерлемелерін қолдану мерзімі өткенге дейін жер қойнауын пайдаланушы осы Қағидалардың ережелеріне сәйкес уәкілетті органға өтінішпен қайта жүгінеді.

      Бұл ретте осы тармақтың бірінші бөлігінде белгіленген ПҚӨС төмендетілген мөлшерлемелерінің қолданылуын шектеудің үш жылдық мерзімі акцияларының бақылау пакеті ұлттық компанияға тиесілі заңды тұлғаға және (немесе) дауыс беретін акцияларының 70 және одан да көп пайызы ұлттық компанияға тиесілі заңды тұлғаларға қатысты қолданылмайды.

      23. Осы Қағидалардың 21-тармағының екінші бөлігіне сәйкес ПҚӨС мөлшерлемелерін қолданған салық төлеуші ПҚӨС осы мөлшерлемелері қолданылған өткен күнтізбелік жылдан кейінгі жылдың 15 ақпанынан кешіктірмей осы Қағидалардың 11-тармағының үшінші бөлігінде көрсетілген формула бойынша нақты деректер негізінде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес ПҚӨС мөлшерлемелерін қолдана отырып кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша көрсеткіштер негізінде кен орны (кен орындарының бір тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша өткен жылғы нақты рентабельділіктің есеп-қисабын жүргізеді.

      Егер кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша осы Қағидалардың 11-тармағының үшінші бөлігінде көрсетілген формула бойынша есептелетін нақты рентабельдік деңгейі 20 % мәнінен асып кетсе, бірақ 25 %-дан аспаса, жер қойнауын пайдаланушы ПҚӨС бойынша салықтық міндеттемелерді осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасының Салық кодексінде тиісті жылға белгілеген ПҚӨС базалық мөлшерлемесінен 5 %-ға ұлғайтылған мөлшерлеме бойынша қайта есептеуді жүргізеді.

      Егер осы Қағидалардың 11-тармағының үшінші бөлігінде көрсетілген формула бойынша есептелетін кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша нақты рентабельділік деңгейі 25 % мәнінен асып кетсе, жер қойнауын пайдаланушы мынадай формуламен есептелетін мөлшерлеме бойынша ПҚӨС бойынша салықтық міндеттемелерді қайта есептеуді жүргізеді:



      СМк – кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша ПҚӨС мөлшерлемесі, пайызбен;

      ЖЖКк – кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша жер қойнауын пайдаланушының әдістемесіне сәйкес есептелген жылдық жиынтық кіріс;

      Шк – ПҚӨС-ті қоспағанда, жер қойнауын пайдаланушының әдістемесіне сәйкес есептелген кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша шегерімдер;

      СБк – кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша жер қойнауын пайдаланушының әдістемесіне сәйкес есептелген ПҚӨС салықтық базасы;

      К – Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен тиісті салық кезеңіне белгіленген КТС мөлшерлемесінің пайыздағы мөлшерлемені 100-ге бөлу арқылы ондық бөлшекке ауыстырылған мәні.

      Бұл ретте осы тармаққа сәйкес есептелген ПҚӨС мөлшерлемесінің мөлшері үлкен санға қарай дөңгелектеу арқылы үтірден кейін екі белгіге дейінгі дәлдікпен есептеледі және осы Қағидалардың 12-тармағында көрсетілген шекті мәндердің шеңберінен аспайды.

      Жер қойнауын пайдаланушы ПҚӨС мөлшерлемесінің алынған мәнін өткен күнтізбелік жыл үшін төленуге тиіс ПҚӨС сомасын есептеу үшін қолданады.

      Осы тармаққа сәйкес өткен күнтізбелік жылға есептелген ПҚӨС сомасы өткен күнтізбелік жылы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мөлшерлеме бойынша есептелген ПҚӨС сомасынан асып кеткен жағдайда асып кеткен тиісті сома ПҚӨС жөніндегі қосымша декларацияда көрсетіледі. Бұл декларацияда көрсетілген ПҚӨС сомасы өткен күнтізбелік жылдың 4-тоқсанының салықтық міндеттемесі болып табылады және жалпыға бірдей белгіленген тәртіппен төленуге тиіс. Осы Қағидалардың 11-тармағының үшінші бөлігінде көрсетілген формула бойынша рентабельділіктің нақты деңгейін есептеген кезде пайдаланылған көрсеткіштер өзгерген жағдайда осы тармаққа сәйкес салықтық міндеттемелерді қайта есептеу жүргізіледі.

      24. Кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызудан бас тарту туралы шешімді уәкілетті орган комиссия әзірлеген ұсыныстарды ескере отырып қабылдайды және он жұмыс күні ішінде бас тартудың себептерін көрсете отырып, жер қойнауын пайдаланушының назарына жеткізеді.

      25. Кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызудан бас тарту негіздері мыналарды қамтиды:

      1) КТС бойынша салықтық міндеттемелердің ұсынылған есеп-қисабының, сондай-ақ таза кірістің, келісімшарттар бойынша тиісті күнтізбелік жылға арналған сату рентабелділігінің есеп-қисабының Қазақстан Республикасының салық заңнамасына, оның ішінде осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес келмеуі;

      2) жер қойнауын пайдаланушының көмірсутектердің рентабельділік деңгейін есептеу үшін өтініш беруші пайдаланатын тиісті күнтізбелік жылғы негізсіз болжамды бағасын қолдануы;

      3) мәлімделген өндіру көлемінің тиісті күнтізбелік жылға арналған жоспарланатын көлеміне сәйкес келмеуі;

      4) өткен күнтізбелік жылдың немесе ағымдағы аяқталмаған күнтізбелік жылдың қорытындылары бойынша кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша рентабельділіктің нақты немесе жоспарланатын деңгейінің 25 %-дан асып кетуі;

      5) кен орнының (кен орындары тобының, кен орнының бір бөлігінің) осы Қағидалардың 28-тармағында көрсетілген, мәлімделген өлшемшарттардың бірде-біреуіне сәйкес келмеуі;

      6) мәлімделген өлшемшартқа (өлшемшарттарға) өтініш берушінің бекітілген жобалық шешімдерді (құжаттарды) бұзуы нәтижесінде қол жеткізу.

      26. Өтініште көрсетілген кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) параметрлерінің өзгеруі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілген жобалық шешімдерге (құжаттарға) сәйкес кен орнының (кен орындары тобының, кен орнының бір бөлігінің) қайтарымын ұлғайтуға бағытталған шаралар қабылдаудың нәтижесінде кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу туралы шешім қабылданғаннан кейін орын алса, бұл бұрын қабылданған шешімді қайта қарауға негіз болмайды.

      Тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген кен орындарының тізбесіне игерілу өлшемшартына қарай енгізілген кен орны бойынша бастапқы бекітілген қорлар ұлғайтылған жағдайда өлшемшарттың өзгеруінің жер қойнауын пайдаланушының кен орнының (кен орындары тобының, кен орнының бір бөлігінің) қайтарымын ұлғайтуға бағытталған шаралар қабылдауымен байланысты болмауы шартымен, егер мұндай ұлғайтудың нәтижесінде кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) көрсетілген өлшемшартқа сәйкес келмесе, комиссия бұрын қабылданған шешімді қайта қарайды.

      Көмірсутектер саласындағы уәкілетті орган жыл сайын бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға күнтізбелік жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген кен орындарының тізбесіне енгізілген кен орындары (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) бойынша ағымдағы алынатын қорлар туралы деректерді ұсынады.

      Жер қойнауын пайдаланушы уәкілетті органға тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген кен орындарының тізбесінде көрсетілген кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) сәйкес келетін өлшемшартты (өлшемшарттарды) өзгерту жөніндегі өтінішпен осы тарауда белгіленген тәртіппен жүгінеді.

2-параграф. Көмірсутектер кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген кен орындарының санатына жатқызу өлшемшарттары

      27. Кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа кен орнында (кен орындарының тобында, кен орнының бір бөлігінде) бекітілген жобалық шешімдерге сәйкес игеру барысында игерілу, су басу, дебиттің азаюы көрсеткіштерінің біріне қол жеткізілуі немесе кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі) мұнайдың жоғары тұтқырлығымен сипатталуы шартымен жатқызылады, олар мынадай мәндерге сәйкес келеді:

      1) көмірсутектер кен орнының (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі бойынша бөлек-бөлек әрбір кен орнының) игерілуі белгіленген тәртіппен бекітілген қазып алынатын қорлардың 80 және одан көп пайызын құрайды.

      Кен орнының (кен орындарының тобының, кен орнының бір бөлігінің) игерілу дәрежесі мынадай формула бойынша есептеледі:



      Ди –мұнай қорының игерілу дәрежесі, бекітілген қазып алынатын мұнай қорларына қатысты пайызбен көрсетіледі;

      Qж – тұтас кен орнындағы (кен орнының бір бөлігіндегі) жинақталған мұнай өндіру, тоннамен;

      Qқ – мұнайдың бекітілген қазылып алынатын қорлары, тоннамен;

      2) көмірсутектер кен орнының (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі бойынша бөлек-бөлек әрбір кен орнының) өнімін су басу 85 және одан көп пайызды құрайды.

      Кен орнын (кен орнының бір бөлігін) су басу мынадай формула бойынша есептеледі:



      Ск – кен орнын (кен орнының бір бөлігін) су басу пайызы;

      QС – өтініш берілген күннен бұрынғы күнтізбелік тоқсан күннен кем болмайтын кезеңде өндірілген су көлемі;

      Qсұйықт. – өтініш берілген күннен бұрынғы күнтізбелік тоқсан күннен кем болмайтын кезеңде өндірілген сұйықтық көлемі;

      3) кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі бойынша бөлек-бөлек әрбір кен орнының) мұнайының қойнауқат жағдайындағы тұтқырлығы 200 мПа*сек және одан да көп;

      4) кен орны (кен орындарының тобы, кен орнының бір бөлігі бойынша бөлек-бөлек әрбір кен орнының) ұңғымаларының орташа дебиті тәулігіне үш тоннадан аз.

      Кен орны (кен орнының бір бөлігі) бойынша бір ұңғыма мұнайының орташа тәуліктік дебиті мынадай формула бойынша есептеледі:



      qм – кен орны (кен орнының бір бөлігі) бойынша бір ұңғыма мұнайының орташа тәуліктік дебиті;

      Qм – өтініш берілген күннен бұрынғы күнтізбелік тоқсан күнен кем болмайтын кезеңде кен орны (кен орнының бір бөлігі) бойынша мұнай өндірудің орташа тәуліктік көлемі, тоннамен;

      N – кен орны (кен орнының бір бөлігі) ұңғымаларының тиісті кезеңдегі қолданыстағы өндіруші қорының орташа саны.

  Көмiрсутектер кен орнын
(кен орындарының тобын,
кен орнының бiр бөлiгiн)
рентабельділігі төмен,
тұтқырлығы жоғары, су басқан,
дебитi аз және игерілген
санатқа жатқызу қағидаларына
және пайдалы қазбаларды
өндiру салығы бөлігінде салық
салу тәртібіне
1-қосымша

Кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) рентабельділігі төмен, тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебитi аз және игерілген санатқа жатқызу туралы өтініш

      1. Жер қойнауын пайдаланушының (заңды не жеке тұлғаның) толық атауы:

      ______________________________________________________________

      ______________________________________________________________.

      2. Орналасқан жері (пошталық мекенжайы):

      _______________________________________________________________.

      3. Бизнес-сәйкестендіру нөмірі немесе жеке сәйкестендіру нөмірі

      _______________________________________________________________.

      4. Көмірсутектер өндіруді жүзеге асыруға және кен орнын (кен орындарының тобын, кен орнының бір бөлігін) рентабельділігі төмен, тұтқырлығы жоғары, су басқан, дебиті аз немесе игерілген санатқа жатқызу тәртібін қолдануды болжауға негіз болатын жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарт:

      4.1. Келісімшарт тараптарының толық атауы, келісімшарт жасалған күн:

      _______________________________________________________________;

      4.2. Құзыретті органда келісімшарттың тіркелген күні мен нөмірі:

      _______________________________________________________________;

      4.3. Келісімшарттың (кен орнының, кен орындары тобының, кен орнының бір бөлігінің) атауы:

      _______________________________________________________________;

      4.4. Келісімшарттық аумақтың (кен орнының, кен орындары тобының, кен орнының бір бөлігінің) орналасуы:

      _______________________________________________________________;

      4.5. Өндірілетін пайдалы қазбаның түрі: _____________________________;

      5. Өтініш беруге негіздеме (таңдаған жолдарға "Х" белгісін қойыңыз):

      рентабельділігі төмен;

      тұтқырлығы жоғары;

      су басқан;

      дебиті аз;

      игерілген;

      6. Байланысатын адам (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), лауазымы, телефоны):

      _______________________________________________________________.

      Қосымшалар:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      Басшының тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), лауазымы

      _______________________________________________________________

      Мөрдің орны

      Өтініш берілген күн: 20__ ж. "___" _______________

  Көмiрсутектер кен орнын
(кен орындарының тобын,
кен орнының бiр бөлiгiн)
рентабельділігі төмен,
тұтқырлығы жоғары, су басқан,
дебитi аз және игерілген
санатқа жатқызу қағидаларына
және пайдалы қазбаларды
өндiруге салынатын салық
бөлігінде салық салу тәртібіне
2-қосымша

Көмірсутектердің су басқан, дебиті аз, игерілген, тұтқырлығы жоғары кен орындары (кен орындарының топтары, кен орындарының бөліктері) үшін пайдалы қазбаларды өндiру салығының мөлшерлемелері

      1. Тұтқырлығы жоғарығының кен орындары үшін шикі мұнайға пайдалы қазбаларды өндіру салығының мөлшерлемелері:

Р/с

Жылдық өндіру көлемі

Тұтқырлығы 200-ден 300мПа*сек дейін болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

Тұтқырлығы 300 мПа*сек және одан жоғары болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

1.

Қоса алғанда
250 000 тоннаға дейін

1,5

0,25

2.

Қоса алғанда 500 000 тоннаға дейін

2,1

0,35

3.

Қоса алғанда
1 000 000 тоннаға дейін

2,4

0,4

4.

Қоса алғанда
2 000 000 тоннаға дейін

2,7

0,45

5.

Қоса алғанда
3 000 000 тоннаға дейін

3,0

0,5

6.

Қоса алғанда
4 000 000 тоннаға дейін

3,3

0,55

7.

Қоса алғанда
5 000 000 тоннаға дейін

3,6

0,6

8.

Қоса алғанда
7 000 000 тоннаға дейін

3,9

0,65

9.

Қоса алғанда
10 000 000 тоннаға дейін

4,5

0,75

10.

10 000 000 тоннадан жоғары

5,4

0,9

      2. Су басқан кен орындары үшін шикі мұнайға пайдалы қазбаларды өндіру салығының мөлшерлемелері:

Р/с

Жылдық өндіру көлемі

Су басуы 85-тен 95 %-ға дейін болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

Су басуы 95 % және одан жоғары болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

1.

Қоса алғанда
250 000 тоннаға дейін

1,5

0,25

2.

Қоса алғанда
500 000 тоннаға дейін

2,1

0,35

3.

Қоса алғанда
1 000 000 тоннаға дейін

2,4

0,4

4.

Қоса алғанда
2 000 000 тоннаға дейін

2,7

0,45

5.

Қоса алғанда
3 000 000 тоннаға дейін

3

0,5

6.

Қоса алғанда
4 000 000 тоннаға дейін

3,3

0,55

7.

Қоса алғанда
5 000 000 тоннаға дейін

3,6

0,6

8.

Қоса алғанда
7 000 000 тоннаға дейін

3,9

0,65

9.

Қоса алғанда
10 000 000 тоннаға дейін

4,5

0,75

10.

10 000 000 тоннадан жоғары

5,4

0,9

      3. Игерілген кен орындары үшін шикі мұнайға пайдалы қазбаларды өндіру салығының мөлшерлемелері:

Р/с

Жылдық өндіру көлемі

Игерілуі 80-нен 95 %-ға дейін болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

Игерілуі 95 % және одан жоғары болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

1.

Қоса алғанда
250 000 тоннаға дейін

1,5

0,25

2.

Қоса алғанда
500 000 тоннаға дейін

2,1

0,35

3.

Қоса алғанда
1 000 000 тоннаға дейін

2,4

0,4

4.

Қоса алғанда
2 000 000 тоннаға дейін

2,7

0,45

5.

Қоса алғанда
3 000 000 тоннаға дейін

3

0,5

6.

Қоса алғанда
4 000 000 тоннаға дейін

3,3

0,55

7.

Қоса алғанда
5 000 000 тоннаға дейін

3,6

0,6

8.

Қоса алғанда
7 000 000 тоннаға дейін

3,9

0,65

9.

Қоса алғанда
10 000 000 тоннаға дейін

4,5

0,75

10.

10 000 000 тоннадан жоғары

5,4

0,9

      4. Дебиті аз кен орындары үшін шикі мұнайға пайдалы қазбаларды өндіру салығының мөлшерлемелері:

Р/с

Жылдық өндіру көлемі

Ұңғымалардың дебиттері тәулігіне 2 т-дан 3 т-ға дейін болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

Ұңғымалардың дебиттері тәулігіне 1 т-дан 2 т-ға дейін болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

Ұңғымалардың дебиттері тәулігіне 1 т-дан аз болған кездегі мөлшерлемелер, %-бен

1.

Қоса алғанда
250 000 тоннаға дейін

2,5

1,5

0,25

2.

Қоса алғанда
500 000 тоннаға дейін

3,5

2,1

0,35

3.

Қоса алғанда
1 000 000 тоннаға дейін

4

2,4

0,4

4.

Қоса алғанда
2 000 000 тоннаға дейін

4,5

2,7

0,45

5.

Қоса алғанда
3 000 000 тоннаға дейін

5

3

0,5

6.

Қоса алғанда
4 000 000 тоннаға дейін

5,5

3,3

0,55

7.

Қоса алғанда
5 000 000 тоннаға дейін

6

3,6

0,6

8.

Қоса алғанда
7 000 000 тоннаға дейін

6,5

3,9

0,65

9.

Қоса алғанда 10 000 000 тоннаға дейін

7,5

4,5

0,75

10.

10 000 000 тоннадан жоғары

9

5,4

0,9

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 18 сәуірдегі
№ 204 қаулысына
қосымша

Қазақстан Республикасы Үкіметінің күші жойылған кейбір шешімдерінің тізбесі

      1. "Көмірсутек шикізаты кен орнын игеруді көздейтін жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшартты рентабельділігі төмен санатқа, сондай-ақ көмірсутек шикізаты кен орнын (кен орындарының бір тобын, кен орнының бір бөлігін) өте тұтқыр, су басқан, дебиті аз немесе сарқылған кен орындарының санатына жатқызу қағидасын және Су басқан, дебиті аз, сарқылған, өте тұтқыр көмірсутек шикізаты кен орнын игеретін жер қойнауын пайдаланушылар үшін пайдалы қазбаларды өндіруге арналған салық ставкаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1528 қаулысы.

      2. "Көмiрсутек шикiзаты кен орнын игерудi көздейтiн жер қойнауын пайдалануға арналған келiсiмшартты рентабельдiлiгi төмен санатқа, сондай-ақ көмiрсутек шикiзаты кен орнын (кен орындарының бiр тобын, кен орнының бiр бөлiгiн) өте тұтқыр, су басқан, дебитi аз немесе сарқылған кен орындарының санатына жатқызу қағидасын және Су басқан, дебитi аз, сарқылған, өте тұтқыр көмiрсутек шикiзаты кен орнын игеретiн жер қойнауын пайдаланушылар үшiн пайдалы қазбаларды өндiруге арналған салық мөлшерлемелерін бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1528 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2012 жылғы 29 қыркүйектегі № 1248 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 71, 1050-құжат).

      3. "Көмірсутек шикізаты кен орнын (кен орындарының бір тобын, кен орнының бір бөлігін) рентабельділігі төмен, өте тұтқыр, су басқан, дебиті аз және сарқылған кен орындарының санатына жатқызу қағидасын және пайдалы қазбаларды өндіруге салынатын салық бөлігінде салық салу тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1528 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 12 қарашадағы № 893 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2015 ж., № 57 – 58, 454-құжат).