Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2000 жылғы 16 мамырдағы N 394 Жарлығымен бекiтiлген Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Yкiметi қаулы етеді:
1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2004-2005 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекiтiлсiн.
2. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар Бағдарламада көзделген iс-шараларды уақтылы орындауды қамтамасыз етсiн, 20 қаңтардан және 20 шiлдеден кешiктiрмей Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгiне оларды iске асыру барысы туралы ақпарат ұсынсын.
3. Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi 1 ақпанға және 1 тамызға дейiн Қазақстан Республикасының Үкiметiне Бағдарламаны iске асыру барысы туралы ақпарат ұсынсын.
4. Бағдарламаның орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң бiрiншi орынбасары Г.А. Марченкоға жүктелсiн.
5. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрi
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2004 жылғы 13 сәуірдегі
N 411 қаулысымен
бекітілген
Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi
бизнесiне қарсы күрестiң 2004-2005 жылдарға арналған Бағдарламасы
Астана, 2004 ж.
Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2004-2005 жылдарға арналған бағдарламасының паспорты
Атауы Қазақстан Республикасында Нашақорлыққа және есiрткi
бизнесiне қарсы күрестiң 2004-2005 жылдарға
арналған бағдарламасы.
Әзiрлеу үшiн Қазақстан Республикасында Нашақорлыққа және есiрткi
негiздеме бизнесiне қарсы күрестiң 2004-2005 жылдарға
арналған бағдарламасы Қазақстан Республикасы
Yкiметiнiң 2003 жылғы 5 қыркүйектегi N 903
қаулысымен
бекiтiлген Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң 2003-2006 жылдарға арналған
бағдарламасын жүзеге асыру жөнiндегi iс-шаралар
жоспарының 10.9-тармағына сәйкес әзiрлендi.
Негiзгi Iшкi iстер министрлiгi, мүдделi министрлiктер
әзiрлеушiлер және ведомстволар, Астана, Алматы қалаларының,
облыстардың әкiмдерi.
Бағдарламаның Қазақстан Республикасында нашақорлықтың және
мақсаты есiрткi бизнесiнiң одан әрi таралуына қарсы тиiмдi
мемлекеттiк және қоғамдық iс-қимылдың толық
ауқымды жүйесiн қалыптастыру.
Бағдарламаның - Нашақорлықтың алдын алу, оны емдеу жүйесiн
мiндеттерi жетiлдiру және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту
жүйесiн құру;
- есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен
прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл
тетiгiн жетiлдiру;
- есiрткiнiң заңсыз айналымы, оларды терiс
пайдалануды бақылау саласында халықаралық
ынтымақтастықты жетiлдiру;
- есiрткiге қарсы насихатты жетiлдiру;
- нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеудiң,
оңалту мен әлеуметтiк жағдайын қалпына келтiрудiң
жаңа тұжырымдамалары мен емдеу әдiстерiн
практикаға кеңiнен енгiзу;
- құрамында есiрткi бар өсiмдiктердi әр түрлi
мақсаттағы өнеркәсiп өнiмiне қайта өңдеу
технологияларының ғылыми негiздерiн әзiрлеу.
Қаржыландыру Бағдарламаны iске асыру республикалық және
көздерi жергiлiктi бюджеттердiң қаражаты есебiнен,
халықаралық ұйымдар мен донор елдердiң өтеусiз
техникалық көмегiн талап етедi.
Бағдарламаны iске асыру республикалық бюджет
қаражатынан 2004-2005 жылдарда 852 млн. 73 мың
теңге,
2004 жылы - 375 млн. теңге, 2005 жылы - 477 млн.
73 мың теңге көлемiндегi қаржыландыруды талап
етедi.
Бағдарламаны iске асыру жергiлiктi бюджеттiң
қаражатынан 2004-2005 жылдарда 513 млн. 804 мың
теңге, 2004 жылы - 300 млн. 200 мың теңге, 2005
жылы - 213 млн. 604 теңге көлемiндегi
қаржыландыруды талап етедi.
Күтiлетiн Бағдарламаны iске асыру:
нәтиже - есiрткiнi терiс пайдаланатын адамдарды анықтауды
арттыруға және олардың санын қысқартуға,
есiрткiнiң заңсыз кiруiне қарсы Қазақстан
Республикасының кедендiк және мемлекеттiк
шекараларын бақылауды күшейтуге;
- есiрткi құралдары, психотроптық заттар мен
прекурсорлар прекурсорлар айналымын мемлекеттiк
бақылау жүйесiн жетiлдiруге;
- есiрткiнiң заңсыз айналымына байланысты iстер
бойынша сот iсiн жүргiзудi жетiлдiруге;
- есiрткiге сұранысты қысқарту, есiрткiге тәуелдi
адамдарды емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз
айналымының жолын кесу саласындағы перспективтi
бағдарламаларды әзiрлеу мен енгiзуде техникалық
көмек көрсету үшiн халықаралық ұйымдар мен донор
елдердiң назарын аудару арқылы есiрткiнiң заңсыз
айналымын бақылау саласында тығыз халықаралық
ынтымақтастыққа;
- нашақорлықпен ауыратын адамдарды алдын алуға,
оларды емдеу мен оңалтуға, сондай-ақ есiрткi
қылмысына қарсы күрес жөнiндегi құқық қорғау
органдарының қызметiне шығындарды оңтайландыруға;
- нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеу және
оңалту әдiстемелерiн жетiлдiруге;
- жастар арасында нашақорлықтың алдын алу
технологиясын және дене шынықтыру-алдын алу
жұмыстарының ұйымдастырушылық-басқару модельдерiн
әзiрлеу және байқап сынау жөнiндегi өңiраралық
дене шынықтыру-спорт орталықтарының, сондай-ақ
есiрткiнi терiс пайдаланатын балалар мен
жасөспiрiмдерге арналған оңалту орталықтарының
бөлiмшелерiн құруға және олардың жұмыс iстеуiн
қамтамасыз етуге;
- түрлi өнеркәсiп өнiмдерi мен медициналық
препараттар алу мақсатында құрамында есiрткi бар
өсiмдiктердi өңдеу технологиясын әзiрлеуге қол
жеткiзуге мүмкiндiк бередi.
Iске асыру 2004-2005 жылдар
мерзiмi
Қазақстан Республикасында Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2004-2005 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 5 қыркүйектегi N 903 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын жүзеге асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспарының 10.9-тармағына, сондай-ақ нашақорлыққа және есірткi бизнесiне қарсы күрес Үкiметтiң басым мiндетi ретiнде айқындалған Президенттiң "Қазақстан - 2030 - Барлық қазақстандықтардың өсiп-өркендеуi, қауiпсiздiгi және әл-ауқатының жақсаруы" деген Қазақстан халқына Жолдауына, "Есiрткi, психотроптық заттар, прекурсорлар және олардың заңсыз айналымы мен терiс пайдаланылуына қарсы iс-қимыл шаралары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2000 жылғы 16 мамырдағы N 394 Жарлығымен бекiтiлген Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясы негiзiнде (бұдан әрi - Стратегия), Елбасының 2000 жылғы 16 мамырдағы N 395 Жарлығымен және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 8 шiлдедегi N 736 қаулысымен бекiтiлген Мемлекеттiк бағдарламаның және Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2000-2001 және 2002-2003 жылдарға арналған мемлекеттiк бағдарламасының iске асырылу нәтижелерi ecкepiлe отырып әзiрлендi.
3. Проблеманың қазiргi жай-күйiн талдау
Қазiргi уақытта Стратегияның 2 кезеңi iске асырылды. 1-кезең қорытындысы Қазақстан Республикасында Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2000-2001 жылдарға арналған бағдарламасын әзiрлеу мен іске асыру арқылы елде Нашақорлыққа қарсы күрес жүйесiнiң негiзгі буындарын құру болып табылған 2000-2001 жылдарды қамтиды.
Айталық, құқық қорғау және басқа да мемлекеттiк органдар республикалық бюджеттен 2 млн. АҚШ долларына жуық сомада техника, жабдық, материалдар түрiнде нақты қолдау алды.
Консультативтiк-кеңесу мәртебесi болған бұрынғы Есiрткiге бақылау жасау жөнiндегi мемлекеттiк комиссияның орнына Әдiлет министрлiгiнiң құрамында Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi комитет мемлекеттiк ведомство түрiнде құрылды.
Әрбiр облыста, Астана және Алматы қалаларында әкiмдердiң орынбасарлары басқаратын Комитетке есеп беретiн нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi өңiрлiк комиссиялар жұмыс iстей бастады, бұл жергiлiктi жерлерде есiрткiге қарсы жұмыстарды ретке келтiруге мүмкiндiк бердi.
Стратегияның екiншi кезеңi құрылған буындарды нығайтуға бағытталған, осы кезеңдi iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 8 шiлдедегi N 736
қаулысымен
бекiтiлген Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасы әзiрлендi және ол аяқталу сатысында.
Бiлiм және ғылым министрлiгi Денсаулық сақтау министрлiгiмен бiрлесiп, балалар, жасөспiрiмдер мен жастар арасында темекi шегудiң, нашақорлықтың алдын алу бойынша көп сатылы бiлiм беру бағдарламасын әзiрледi.
Республиканың өңiрлерiнде наркологиялық диспансерлердiң құрылымында нашақорлықтың таралуының жаңа үрдiстерiн ескере отырып, наркологиялық қызметтердi жетiлдiру жөнiндегi жұмыстар жалғасуда, кәмелетке толмағандарды емдеу үшiн тұрақты бөлiмшелер құрылуда.
Iшкi iстер министрлiгiнiң Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi комитетi Денсаулық сақтау министрлiгiмен, Бiлiм және ғылым министрлiгiмен бiрлесiп, есiрткi картасын әзiрледi, онда есiрткi трафигiнiң бағыттары мен нашақорлыққа ұшыраған өңiрлер егжей-тегжейлi көрсетiлген.
Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес проблемаларына арналған мерзiмдi журнал шығарылды және өтеусiз негiзде таратылуда.
Нашақорлықты емдеу мен оның алдын алуға мамандандырылған мемлекеттiк емес мекемелермен, қоғамдық ұйымдармен өзара iс-қимыл нығаюда.
Iшкi iстер министрлiгiнiң, Қорғаныс министрлiгiнiң, Кедендiк бақылау агенттiгiнiң және Ұлттық қауiпсiздiк комитетi Шекара қызметiнiң арнайы бөлiмшелерiн, кинологиялық қызметтерiн ұйымдастырушылық және материалдық-техникалық тұрғыдан нығайту жүзеге айырылуда.
Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес саласына халықаралық ұйымдар мен донор елдердiң қаражатын тарту жөнiндегi жұмыстар жалғасуда, оның iшiнде "Қазақстан Республикасының Yкiметi мен Америка Құрама Штаттары Үкiметi арасындағы есiрткiнi бақылау және құқықтық тәртiптi қамтамасыз ету саласындағы өзара түсiнiстiк туралы меморандумға" қол қойылды.
Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң әсiресе соңғы жылдары шиеленiсе түскен проблемалары Азия мен Еуропадағы жүрiп жатқан әскери-саяси сипаттағы жаhандық процестерге, түрлi елдердегi қылмыстық күштердiң жеке әлеуметтiк проблемаларды есiрткiмен заңсыз сауданың, дiни фанатизм мен экстремизмнiң, халықаралық терроризмнiң өрiстеуiн арандату арқылы шешуге толассыз ұмтылуына да байланысты.
Географиялық орналасуы, көлiк инфрақұрылымының қарқынды дамуы, көптеген шектес мемлекеттермен шекараның "ашықтығы" және бiздiң мемлекетiмiздiң iшкi әлеуметтiк-экономикалық жағдайының тұрақтылығы Қазақстанның Оңтүстiк-Батыс, Оңтүстiк-Шығыс Азия елдерiнен Ресейге, әрi қарай Еуропаға есiрткi құралдары мен психотроптық заттардың транзитi үшiн "көлiк дәлiзiне" айналуына ықпал еттi.
Қолданылып отырған шараларға қарамастан, республикадағы есiрткi ахуалы күрделi күйiнде қалуда және тұрақты келеңсiз серпiнмен сипатталады.
Есiрткiнiң заңсыз айналымының көлемi мен Қазақстанда оларды терiс пайдаланудың ауқымы өсе түсуде, бұл тек халықтың денсаулығына ғана қатер тiгiп қоймай, сонымен бiрге экономикалық, саяси және әлеуметтiк жағдайды, мемлекеттiң жүргiзiп отырған экономикалық реформаларының процесiн тұрақсыздандыруға әкеп соғады.
Айталық, Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы жанындағы Құқықтық статистика және ақпарат жөнiндегi комитеттiң деректерiне сәйкес республикада 2002 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша есiрткi құралдары мен психотроптық заттарды терiс пайдаланатын 45505 адам профилактикалық есепте тұр, оның 1927-ci кәмелетке толмағандар және 4420-сы әйелдер. 2003 жылғы 1 қаңтарда 47241 адам осы есепте тұрды, оның 1722-ci кәмелетке толмағандар және 4700-ci әйелдер. Есiрткiнiң жастар арасында таралуы ерекше алаңдаушылық туғызады. Балалар мен жасөспiрiмдер нашақорлығы ұлғайып отыр.
Жоғарыда көрсетiлген статистикалық және өзге де деректердi талдау өткен жылдың осы кезеңiмен салыстырғанда, тiркелген есiрткi қылмыстарының саны 5,4% азайғанын (2002 жылдың 6 айында - 7226 қылмыс, 2003 жылдың 6 айында - 6837 қылмыс) көрсетедi, сату мақсатынсыз есiрткiнi заңсыз сатып алу мен сақтау фактiлерiн тiркеу жағдайы 11% төмендедi. Есiрткi қылмысының азаю себептерiнiң бiрi Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексi
259-бабының
1-бөлiгiнде көзделген қылмыстарды ашуды бағалау есебiнен алып тастау болды. Мұның мақсаты құқық қорғау органдарының ұйымдасқан топтармен немесе қылмыстық қоғамдастықтармен, есiрткiнi өткiзуге, сондай-ақ контрабандалық әкелуге байланысты есiрткi қылмыстарына қарсы күрестi күшейту болды.
Сонымен қатар, ағымдағы жылы өткiзумен байланысты тiркелген есiрткi қылмыстарының саны өткен жылмен салыстырғанда 59 фактiге көбейiп, 2441 қылмысты құрайды.
Сонымен бiрге есептi кезең 2002 жылдың 1 жарты жылдығымен салыстырғанда тiркелген есiрткi қылмыстары мына облыстарда: Ақмола облысында 18,7%, Қарағанды облысында 14,2%, Солтүстiк Қазақстан облысында 9,5% өскенi байқалды.
Заңсыз айналымнан алынатын есiрткi көлемiнiң ұлғаюы, өткiзумен байланысты қылмыстардың тұрақты өсу үрдiсi, осы ұлғаю себептерiнiң бiрi Қазақстан Республикасының аумағы арқылы "ауыр" есiрткiлердiң транзитi болып табылатынын растайды, ол тиiсiнше елдiң iшiндегi есiрткiге тәуелдi адамдар санының өсуiне тiкелей әсер етедi.
Есiрткi рыногында жүрiп жатқан қарқынды құрылымдық қайта құрудың салдарынан есiрткiнiң дәстүрлi каннабистiк тобын героин, апиын сияқты қымбат және денсаулыққа анағұрлым қауiптi есiрткiлер ығыстырды.
Қазiргi кезде Қазақстан Республикасында есiрткi ахуалы:
есiрткiге тәуелдi адамдарға алдын алу, емдеу және оңалту көмегiнiң жеткiлiксiз дамуымен;
есiрткiнiң заңсыз айналымына байланысты қылмыстар санының көбеюiмен;
Қазақстан аумағын "көлiк дәлiзi" ретiнде пайдаланудың жалғасуымен, соның салдарынан есiрткiнiң анағұрлым қауiптi түрлерiнiң (героин, апиын және синтетикалық есiрткiлер) контрабандасы мен транзитiнiң ұлғаюымен;
есiрткiнi тұтынушылар жасының төмендеуiмен сипатталады.
Республикадағы есiрткi уытының бетiн қайтару барлық қоғамдық және мемлекеттiк институттарды нақты жұмылдырғанда ғана мүмкiн болмақ.
4. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi
Бағдарламаның мақсаты Қазақстан Республикасында нашақорлықтың одан әрi таралуына қарсы тиiмдi мемлекеттiк және қоғамдық iс-қимылдың толық ауқымды жүйесiн қалыптастыру және есiрткi бизнесiне қарсы күрес болып табылады.
Бағдарламаның аса маңызды мiндеттерiнiң қатарында:
- нашақорлықтың алдын алу, одан емдеу жүйесiн жетiлдiрудi және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту жүйесiн құруды;
- есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл тетiгiн жетiлдiрудi;
- есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс пайдалануды бақылау саласында халықаралық ынтымақтастықты жетiлдiрудi;
- есiрткiге қарсы насихатты жетiлдiрудi;
- нашақорлықпен ауыратындарды емдеу, оңалту және әлеуметтiк қалпына келтiрудiң жаңа тұжырымдамалары мен әдiстерiн практикаға кеңiнен енгiзудi;
- құрамында есiрткi бар өсiмдiктердi түрлi мақсаттағы өнеркәсiп өнiмдерге қайта өңдеу технологиясының ғылыми негiздерiн әзiрлеудi атап көрсеткен жөн.
5. Бағдарламаны iске асырудың негiзгi
бағыттары мен тетiктерi
Осы Бағдарламаны iске асыру мыналарға:
есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымы, олардың заңсыз айналымы мен оларды терiс пайдалануға қарсы iс-қимыл саласында мемлекеттiк органдармен бiрлесе отырып, мемлекеттiк саясат пен стратегияны әзiрлеуге және iске асыруға; республикалық және өңiрлiк деңгейде әрi БАҚ арқылы есiрткiге қарсы iс-шараларды жүргiзу жолымен қоғамдық иммунитеттi қалыптастыруға;
мемлекеттiк бақылауды күшейту жолымен жүзеге асырылатын есiрткi құралдары, психотроптық заттар мен прекурсорлар айналымын бақылаудың тиімдiлiгiн көтеруге, есiрткi құралдары, психотроптық заттар мен прекурсорлар айналымына байланысты қызметтi лицензиялау жүйесiн жетiлдiруге; осы саладағы заңнаманың қолданылуын қадағалауды күшейтуге;
есiрткiнiң заңсыз айналымына қарсы күрес пен нашақорлықтан емдеудi тиiмдi ұйымдастыру үшiн қажеттi техника мен жабдықтарды сатып алу жолымен нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күреске тартылған мемлекеттiк органдарды материалдық-техникалық және ұйымдастырушылық кадрлық тұрғыдан нығайтуға;
нашақорлықпен уытқұмарлықпен ауыратындарға медициналық-әлеуметтiк көмек ұйымдастыруды нығайтуға; оны көрсету кезiнде оңалту бағдарламаларын, алдын алу бағдарламаларын әзiрлеу мен енгiзу, қалаларда, облыстарда "сенiм телефондарын" құру және жұмысын ұйымдастыру жолымен азаматтардың құқықтары мен бостандықтарына кепiлдiктi қамтамасыз етуге және т.б.;
есiрткi құралдары, психотроптық заттар мен прекурсорлар айналымы, олардың заңсыз айналымы мен оларды терiс пайдалануға қарсы iс-қимыл саласында тиiмдi халықаралық ынтымақтастық орнатуға;
ақпарат, тәжiрибе және есiрткi бизнесiне қарсы күресу әдiстерiн алмасу үшiн ғылыми-практикалық конференциялар, кездесулер өткiзуге;
заңнаманы қолдану практикасын талдау және қорыту жолымен есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымы саласындағы заңнаманы жетiлдiру;
есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымы саласында қызметiн жүзеге асыратын мамандарды, сондай-ақ есiрткi құралдары мен психотроптық заттарды қолданатын және қолдануға бейiм адамдардың алдын алу, оларды емдеу мен әлеуметтiк оңалтуды ұйымдастыру саласындағы мамандарды оқытуды және олардың бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастыруға;
есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымы, олардың заңсыз айналымы мен оларды терiс пайдалануға қарсы iс-қимыл саласында, сондай-ақ құрамында есiрткi бар өсiмдiктердi өнеркәсiп шикізаты ретiнде қолдану саласында ғылыми зерттеулер жүргiзуге.
Қазақстан Республикасындағы есiрткi ахуалының жай-күйi мен даму үрдiсiн талдау, нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес саласындағы стратегиялар мен бағдарламаларды iске асыру барысы туралы ақпараттық-талдау материалдарын дайындауға бағытталған.
6. Қажеттi ресурстар және оларды қаржыландыру көздерi
Осы Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар тиiстi қаржы жылына арналған республикалық және жергiлiктi бюджеттерде көзделген қаражат есебiнен және соның шегiнде және заңнамада тыйым салынбаған басқа да көздер есебiнен жүзеге асырылады.
Бағдарламаны iске асыру республикалық бюджет қаражатынан 2004 жылы - 375 млн. теңге, 2005 жылы - 477 млн, 73 мың теңге қаржыландыруды қажет етедi.
Бағдарламаны iске асыру жергiлiктi бюджет қаражатынан: 2004 жылы - 300 млн. 200 мың теңге, 2005 жылы - 213 мың 604 теңге қаржыландыруды қажет етедi.
7. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтиже
Бағдарламаны iске асыру:
есiрткiнi терiс пайдаланатын адамдарды анықтауды ұлғайтуға және олардың санын қысқартуға, есiрткiнiң заңсыз кiруiне қарсы Қазақстан Республикасының кеден және мемлекеттiк шекараларын бақылауды күшейтуге, есiрткi құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымын мемлекеттiк бақылау жүйесiн жетiлдiруге;
есiрткiнiң заңсыз айналымына байланысты iстер бойынша сот iсiн жүргізуді жетілдіруге;
нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күреске тартылған мүдделi органдарды ұйымдастырушылық, қажырлық және материалдық-техникалық нығайту жолымен олардың қызметтерiн жетiлдiруге;
есiрткiге сұранысты қысқарту, есiрткiге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз айналымының жолын кесу мақсатында қаржылық және техникалық көмек көрсетуi үшiн халықаралық ұйымдар мен донор елдердiң назарын аударту жолымен халықаралық ынтымақтастықты нығайтуға;
нашақорлықпен ауыратын адамдарды алдын алуға, емдеуге және оңалтуға, сондай-ақ есiрткi қылмысына қарсы күрес жөнiндегi құқық қорғау органдарының қызметiне кететiн шығындарды оңтайландыруға;
нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеу және оңалту әдiстерiн жетiлдiруге;
жастар арасында нашақорлықтың алдың алу технологиясын және дене шынықтыру-алдын алу жұмыстарын ұйымдастыру-басқару модельдерiн әзiрлеу және байқап сынау жөнiндегi өңiраралық дене шынықтыру-спорт орталықтарының, сондай-ақ есiрткiнi терiс пайдаланатын балалар мен жасөспiрiмдерге арналған оңалту орталықтарын құруға және жұмыс iстеуiн қамтамасыз етуге;
түрлi өнеркәсiп өнiмдерi мен медициналық препараттар алу мақсатында құрамында есiрткi бар өсiмдiктердi өңдеу технологиясын әзiрлеуге қол жеткiзуге мүмкiндiк бередi.
8. Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2004-2005 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар
ЖОСПАРЫ
____________________________________________________________________
Р/с| | Аяқтау | Орындалуына | Орындалу
N | Іс-шара | нысаны |(iске асырылуы. | мерзiмi
| | | на) жауаптылар |
____________________________________________________________________
1 | 2 | 3 | 4 | 5
____________________________________________________________________
1. Мемлекеттiк органдармен бiрге есiрткi құралдарының,
психотроптық заттар мен прекурсорлардың (бұдан әрi - ЕПП)
заңсыз айналымы саласындағы мемлекеттiк саясат пен
стратегияларды әзiрлеуге және iске асыруға қатысу
____________________________________________________________________
1 Мынадай: Үкiметке IIМ, 2004 ж.
1.1. Қазақстан ұсыныс министрліктер желтоқсан
Республикасы мен
Президентiнiң ведомстволар
"Нашақорлыққа және
есiрткi бизнесiне
қарсы күрестiң
2006-2014 жылдарға
арналған стратегия.
сын бекiту туралы"
Жарлығының жобасын
әзiрлеу қажеттiгi
туралы;
1.2. Нашақорлыққа Үкiметке IIМ, 2005 ж.
және есiрткi бизнесі. ұсыныс министрлiктер ақпан
не қарсы күрестiң мен ведомстволар
2006-2008 жылдарға
арналған бағдарлама.
сын әзiрлеу туралы;
2 Мыналарды: Мемлекеттiк ІІM, БҒМ, 2004-2005
2.1. Есiрткiге қарсы органдар ЭСЖҚА, ДСМ, ж.ж.
қоғамдық иммунитеттi басшыларының КБА,
қалыптастыру мақса. бұйрықтары, Қорғанысминi,
тында ақпараттық, БАҚ-та ҰҚК (келiсiм
насихат және кеңес жариялау, бойынша),
беру жұмыстарын көрнекi үгіт TуpCA,
жүргiзу құралдарын Ақпаратминi,
пайдалану, Мәдениетминi,
әдiстемелiк Астана, Алматы
ұсынымдарды қалаларының,
әзiрлеу және Атырау, Батыс
шығару, дөңге. Қазақстан,
лек үстелдер, Шығыс
семинарлар, Қазақстан,
спорттық- Қарағанды,
бұқаралық iс- Қостанай,
шаралар, Маңғыстау,
шығармашылық Ақтөбе,
конкурстар Оңтүстiк
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.2. Республикалық Мемлекеттiк ІІM, БҒМ, 2004-2005
және жергiлiктi органдар ЭСЖҚА, ДСМ, ж.ж.
деңгейде халықаралық басшыларының КБА,
есiрткiге қарсы бұйрықтары, Қорғанысминi,
күрес күнiне арналған БАҚ-та ҰҚК (келiсiм
(26 маусым) толық жариялау, бойынша),
ауқымды акциялар көрнекi үгіт TуpCA,
өткiзудi; құралдарын Ақпаратминi,
пайдалану, Астана, Алматы
2.3. Азаматтарды әдiстемелiк қалаларының,
есiрткiге қарсы ұсынымдарды Атырау Батыс
заңнаманы, нашақорлық әзiрлеу және Қазақстан,
қа және есiрткi шығару, дөңге. Шығыс
бизнесiне қарсы күрес лек үстелдер, Қазақстан,
жөнiндегi мемлекеттiк семинарлар, Қарағанды,
органдар қабылдаған спорттық-бұқа. Қостанай,
шараларды сақтау ралық iс-шара. Маңғыстау,
қажеттiгi туралы лар, шығарма. Ақтөбе,
ақпараттандыру; шылық конкурс. Оңтүстiк
тар Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.4. Спорттық- Мемлекеттiк ІІM, БҒМ, 2004-2005
бұқаралық және органдар ЭСЖҚА, ДСМ, ж.ж.
туристiк iс-шаралар. басшыларының КБА,
ды ұйымдастыруды бұйрықтары, Қорғанысминi,
жүргізу БАҚ-та ҰҚК (келiсiм
жариялау, бойынша),
көрнекi үгіт TуpCA,
құралдарын Ақпаратминi,
пайдалану, Мәдениетмині,
әдiстемелiк Астана, Алматы
ұсынымдарды қалаларының,
әзiрлеу және Атырау Батыс
шығару, дөңге. Қазақстан,
лек үстелдер, Шығыс
семинарлар, Қазақстан,
спорттық-бұқа. Қарағанды,
ралық iс-шара. Қостанай,
лар, шығарма. Маңғыстау,
шылық конкурс. Ақтөбе,
тар Оңтүстiк
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.5. Есiрткiге Мемлекеттiк ІІM, БҒМ, 2004-2005
тәуелдi балалар мен органдар ЭСЖҚА, ДСМ, ж.ж.
жастарды сауықтыру басшыларының КБА,
және оңалту жөнiн. бұйрықтары, Қорғанысминi,
дегi бағдарламаларды БАҚ-та ҰҚК (келiсiм
iрiктеу жөнiнде жариялау, бойынша),
мамандырылған көрнекi үгіт TуpCA,
үкiметтiк емес құралдарын Мәдениетмині,
мекемелер арасында пайдалану, Астана, Алматы
конкурс ұйымдастыру әдiстемелiк қалаларының,
ұсынымдарды Атырау Батыс
әзiрлеу және Қазақстан,
шығару, дөңге. Шығыс
лек үстелдер, Қазақстан,
семинарлар, Қарағанды,
спорттық-бұқа. Қостанай,
ралық iс-шара. Маңғыстау,
лар, шығарма. Ақтөбе,
шылық конкурс. Оңтүстiк
тар Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.6. Жастардың бос Мемлекеттiк ІІM, БҒМ,
уақытын мазмұнды органдар ЭСЖҚА, ДСМ,
ұйымдастыру жөнiнде басшыларының КБА,
семинар-тренинг бұйрықтары, Қорғанысминi,
өткiзу жөнiндегi iс- БАҚ-та ҰҚК (келiсiм
шаралар өткiзу жариялау, бойынша),
көрнекi үгіт TуpCA,
құралдарын Мәдениетмині,
пайдалану, Астана, Алматы
әдiстемелiк қалаларының,
ұсынымдарды Атырау Батыс
әзiрлеу және Қазақстан,
шығару, дөңге. Шығыс
лек үстелдер, Қазақстан,
семинарлар, Қарағанды,
спорттық-бұқа. Қостанай,
ралық iс-шара. Маңғыстау,
лар, шығарма. Ақтөбе,
шылық конкурс. Оңтүстiк
тар Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
3 Нашақорлыққа және Журнал IIМ, ЭСЖҚА, Тоқсан
есірткi бизнесiне шығару КБА, TуpCA, сайын
қарсы күpec ДСМ, БҒМ, СIМ,
проблемаларына КҚА, БП
арналған мерзiмдi (келiсiм
журнал шығаруды бойынша), ҰҚК
жалғастыру ШК (келiсiм
бойынша)
4 Республика аумағында Үкiметке IIМ, БҒМ, КБА, 2004-2005
"Допинг", "Көкнәр", ақпарат Астана, Алматы ж.ж.
"Канал", "Арна", қалаларының, желтоқсан
"Жасөспiрiм" және Маңғыстау,
т.б. арнайы жедел- Қостанай
алдын алу операцияла. облыстарының
рын өткiзу практика. әкiмдерi
сын жалғастыру
5 Мыналарды: АШМ 2004-2005
5.1. Шу алқабында Үкiметке Қоршағанорта. ж.ж.
есiрткiге қарсы ақпарат минi, ІІМ, желтоқсан
қызмет бойынша iс- Жамбыл, Алматы
шаралар өткiзудi: облыстарының
- құрамында есiрткi әкiмдерi
бар қарасораның
таралу аймағын
анықтауды, оның
ошақтарын жоюды
жалғастыруды
5.2. Құрамында Құрамында IIМ, АШМ, БҒМ 2005 ж.
есiрткi бар өсiмдiк. есiрткi бар ақпан
тердi жоюдың эколо. өсiмдiктердi
гиялық қауiпсiз жою
әдiстерiн жасау әдiстемесi
жөнiндегi ғылыми-
зерттеу жұмыстарының
нәтижелерiн талдауды
және енгізуді;
5.3. Қарасораны қайта Конференция ДСМ, БҒМ, 2004-2005
өңдеу әдiстемесiн КБА, IIМ, ж.ж.
әзiрлей отырып, оны ҰҚК ШК (келiсiм қыркүйек
дәрi-дәрмек өндiрi. бойынша), БП
сiнде пайдалану (келiсiм
жөнiнде ғылыми бойынша)
конференция өткiзудi
ұйымдастыру.
6 Балалар, Мемлекеттiк БҒМ, TуpCA, 2004-2005
жасөспiрiмдер және органдар Мәдениетминi, ж.ж.
жастар арасында басшыларының ДСМ, IIM,
демалыс қызметiн бұйрықтары, Қоршағанорта.
ұйымдастыруды әкiмдердiң минi, Астана,
жүзеге асыру: шешiмдерi Алматы
(спорт алаңдарын қалаларының,
салу және қайта Қарағанды,
жаңарту), конкурстар, Атырау, Ақтөбе,
балалар мен жасөспi. Қызылорда
рiмдерге арналған облыстарының
аулалық, спорттық- әкiмдерi
сауықтыру және
мәдени-ағарту
мекемелерiнiң
желiлерi
7 Есiрткiге тәуелдi Үкiметке Еңбекминi, Жарты жылда
адамдарды жұмысқа ақпарат Астана, Алматы 1 рет
орналастыру қалаларының,
мәселелерi жөнiндегi Қостанай,
мониторингтi жүзеге Шығыс Қазақстан
асыру облыстарының
әкiмдерi
___________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
1 1.1. IIМ,
министрліктер
мен
ведомстволар
1.2. IIМ,
министрлiктер
мен ведомст.
волар
2 ІІM, 17,160 21,410 РБ РБ
2.1.БҒМ, ЭСЖҚА, 0,772 1,478 РБ РБ
ДСМ, КБА, 0,2 0,2 РБ РБ
Қорғанысминi,
ҰҚК (келiсiм
бойынша),
TуpCA, 3,9 5,13 РБ РБ
Ақпаратминi, 8,217 10,240 РБ РБ
Мәдениетминi, 1,992 РБ РБ
Астана, Алматы
қалаларының,
Атырау, 0,842 0,842 ЖБ ЖБ
Батыс 1,4 1,4 ЖБ ЖБ
Қазақстан,
Шығыс 0,454 0,454 ЖБ ЖБ
Қазақстан,
Қарағанды, 4,018 ЖБ
Қостанай, 0,099 ЖБ
Маңғыстау, 1,07 1,503 ЖБ ЖБ
Ақтөбе, 0,5 0,5 ЖБ ЖБ
Оңтүстiк 0,633 0,633 ЖБ ЖБ
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.2. ІІM, БҒМ,
ЭСЖҚА, ДСМ,
КБА,
Қорғанысминi,
ҰҚК (келiсiм
бойынша),
TуpCA,
Ақпаратминi,
2.3. Астана,
Алматы
қалаларының,
Атырау,
Батыс Қазақстан,
Шығыс Қазақстан,
Қарағанды,
Қостанай,
Маңғыстау,
Ақтөбе,
Оңтүстiк
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.4. ІІM,
БҒМ, ЭСЖҚА,
ДСМ,
КБА,
Қорғанысминi,
ҰҚК (келiсiм
бойынша),
TуpCA,
Ақпаратминi,
Мәдениетмині,
Астана, Алматы
қалаларының,
Атырау,
Батыс
Қазақстан,
Шығыс
Қазақстан,
Қарағанды,
Қостанай,
Маңғыстау,
Ақтөбе,
Оңтүстiк
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.5. ІІM,
БҒМ, ЭСЖҚА,
ДСМ,
КБА,
Қорғанысминi,
ҰҚК (келiсiм
бойынша),
TуpCA,
Мәдениетмині, 2,0 3,0 РБ РБ
Астана, Алматы
қалаларының,
Атырау,
Батыс Қазақстан,
Шығыс Қазақстан,
Қарағанды,
Қостанай,
Маңғыстау,
Ақтөбе,
Оңтүстiк
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
2.6. ІІM,
БҒМ, ЭСЖҚА,
ДСМ, КБА,
Қорғанысминi,
ҰҚК (келiсiм
бойынша),
TуpCA,
Мәдениетмині, 2,0 РБ
Астана, Алматы
қалаларының,
Атырау,
Батыс
Қазақстан,
Шығыс
Қазақстан,
Қарағанды,
Қостанай,
Маңғыстау,
Ақтөбе,
Оңтүстiк
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
3 IIМ, ЭСЖҚА, 5,0 6,25 РБ РБ
КБА, TуpCA,
ДСМ, БҒМ,
СIМ, КҚА,
БП (келiсiм
бойынша),
ҰҚК ШҚ
(келiсiм
бойынша)
4 IIМ, БҒМ,
КБА,
Астана, Алматы
қалаларының,
Маңғыстау, 0,815 1,012 ЖБ ЖБ
Қостанай 0,018 ЖБ
облыстарының
әкiмдерi
5 5.1. АШМ, 1,726 4,0 РБ РБ
Қоршағанорта.
минi, ІІМ,
Жамбыл, 0,435 ЖБ
Алматы 5,256 ЖБ
облыстарының
әкiмдерi
5.2. IIМ,
АШМ, БҒМ
5.3. ДСМ, 0,622 РБ
БҒМ, КБА,
IIМ, ҰҚК ШҚ
(келiсiм
бойынша),
БП (келiсiм
бойынша)
6 БҒМ, TуpCA,
Мәдениетминi,
ДСМ, IIM,
Қоршағанорта.
минi, Астана,
Алматы
қалаларының,
Қарағанды, 18,427 ЖБ
Атырау, 4,464 3,6 ЖБ ЖБ
Ақтөбе, 15,0 15,81 ЖБ ЖБ
Қызылорда 1,0 ЖБ
облыстарының
әкiмдерi
7 Еңбекминi,
Астана, Алматы
қалаларының,
Қостанай, 0,014 ЖБ
Шығыс 2,209 ЖБ
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
___________________________________________________________________
2. ЕПП айналымы бақылау тиімділігін арттыру
___________________________________________________________________
8 Мынадай: Семинарлар, ІІM, ДСМ, 2004 ж.
8.1. Денсаулық сақтау дөңгелек ККМ, ЭМРМ, қыркүйек -
жүйесiндегi ЕПП үстелдер, ЕПП Қоршағанорта. 2005 ж.
айналымына байланысты айналымы мині, КБА, желтоқсан
қызметтi лицензиялау саласындағы БҒМ, ЭСЖҚА,
жүйесiн жетiлдiру қолданыстағы АШМ,
жөнiнде заңнамаға Қорғанысминi,
өзгерiстер мен БП (келiсiм
толықтырулар бойынша), ЖС
енгiзу туралы (келiсiм
нормативтiк бойынша),
құқықтық ҰҚК (келiсiм
кесiмдердiң бойынша), ҰҚК
жобалары ШК (келiсiм
бойынша)
8.2. Құрамында ЕПП Семинарлар, ІІM, ДСМ, Жыл сайын
бар өсiмдiктердi дөңгелек ККМ, ЭМРМ,
пайдалану бөлiгiнде үстелдер, ЕПП Қоршағанорта.
заңнаманы қолдануды айналымы мині, КБА,
жүзеге асыру жөнiнде саласындағы БҒМ, ЭСЖҚА,
қолданыстағы АШМ,
заңнамаға Қорғанысминi,
өзгерiстер мен БП (келiсiм
толықтырулар бойынша), ЖС
енгiзу туралы (келiсiм
нормативтiк бойынша),
құқықтық ҰҚК (келiсiм
кесiмдердiң бойынша), ҰҚК
жобалары ШК (келiсiм
бойынша)
8.3. ЕПП заңды Семинарлар, ІІM, ДСМ, Жыл сайын
айналымына дөңгелек ККМ, ЭМРМ,
мемлекеттiк бақылау үстелдер, ЕПП Қоршағанорта.
жүйесiн жетiлдiру айналымы мині, КБА,
жөнiнде; саласындағы БҒМ, ЭСЖҚА,
қолданыстағы АШМ,
заңнамаға Қорғанысминi,
өзгерiстер мен БП (келiсiм
толықтырулар бойынша), ЖС
енгiзу туралы (келiсiм
нормативтiк бойынша),
құқықтық ҰҚК (келiсiм
кесiмдердiң бойынша), ҰҚК
жобалары ШК (келiсiм
бойынша)
9 ЕПП айналымын Үкiметке БП (келiсiм 2004-2005
реттейтiн заңнаманы ақпарат бойынша) ж.ж.
қолдану тәжiрибесiн (өңiрлер қаңтар
жинақтау бөлiнiсiнде),
IIМ, ҰҚК, КБА,
ЭСЖҚА
10 Мыналарды: IIМ, ДСМ, ІІМ, КБА, 2004 ж.
10.1. ЕПП айналымы КБА арасында. ДСМ маусым
саласында мемлекет. ғы корпора.
тiк бақылауды жүзеге тивтiк
асыруға уәкiлеттi (ведомстволық)
мемлекеттiк органдар ақпараттық
мен олардың аумақтық желiнi ұйым.
органдары деңгейiнде дастыру
Деректер базасының
ұлттық жүйесiн (NDS)
енгiзудi
10.2. Құқық қорғау Жабдықтар, ІІМ 2004-2005
және арнайы химиялық ж.ж.
органдардың ЕПП препараттар, наурыз
табуға арналған үйрету
жабдықтар, техника. семинарлары
лар, химиялық
препараттар дайындау
жөнiндегi отандық
өндiрiстi дамытуды
жалғастыру
11 Прекурсорларды Үкiметке ІІМ, ЭМРМ, 2004 ж.
дайындайтын және ақпарат ИСМ қазан -
пайдаланатын 2005 ж.
кәсiпорындарда желтоқсан
оларды пайдалануға
мониторинг өткiзудi
жалғастыру
___________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
8 8.1. ІІМ, 5,856 10,0 РБ РБ
ДСМ, ККМ,
ЭМРМ,
Қоршағаорта.
мині, КБА,
БҒМ, ЭСЖҚА,
АШМ,
Қорғанысминi,
БП (келiсiм
бойынша), ЖС
(келiсiм
бойынша),
ҰҚК (келiсiм
бойынша), ҰҚК
ШҚ (келiсiм
бойынша)
8.2. ІІM,
ДСМ, ККМ,
ЭМРМ,
Қоршағанорта.
мині, КБА,
БҒМ, ЭСЖҚА,
АШМ,
Қорғанысминi,
БП (келiсiм
бойынша),
ЖС (келiсiм
бойынша),
ҰҚК (келiсiм
бойынша), ҰҚК
ШҚ (келiсiм
бойынша)
8.3. ІІM, ДСМ,
ККМ, ЭМРМ,
Қоршағанорта.
мині, КБА,
БҒМ, ЭСЖҚА,
АШМ,
Қорғанысминi,
БП (келiсiм
бойынша),
ЖС (келiсiм
бойынша),
ҰҚК (келiсiм
бойынша), ҰҚК
ШҚ (келiсiм
бойынша)
9 БП (келiсiм
бойынша)
(өңiрлер
бөлiнiсiнде),
IIМ, ҰҚК,
КБА, ЭСЖҚА
10 10.1. ІІМ, 2,09 2,09 РБ РБ
КБА, ДСМ
10.2. ІІМ 11,581 10,811 РБ РБ
11 ІІМ, 2,0 РБ
ЭМРМ, 2,084 РБ
ИСМ
___________________________________________________________________
3. Нашақорлыққа және есірткі бизнесіне қарсы күреске
тартылған мемлекеттік органдарды материалдық-техникалық және
ұйымдастырушылық-кадрлық тұрғыдан нығайту
___________________________________________________________________
12 Мыналарды: Жабдықтар ӘдМ 2004-2005
- есiрткi құралдарын, сатып алу ж.ж.
психотроптық заттар желтоқсан
мен прекурсорларды
сараптауды жүзеге
асыратын сот-сарапта.
ма орталығының
бөлiмшелерiн;
- наркологиялық Диагностика. ӘдМ 2004 ж.
сараптаманы жүзеге лық аппара. сәуір
асыратын қылмыстық- тура сатып
атқару жүйесi түзеу алу;
мекемелерiнiң бөлiм. әдiстемелiк
шелерiн материалдық- ұсынымдар
техникалық және
ұйымдастырушылық-
кадрлық тұрғыдан
қамтамасыз етудi
жалғастыру.
12.1. ССО кадрларын Министрдің ӘдМ 2004 ж.
қайта даярлау жөнiнде бұйрығы сәуір
орталық құру
13 ЕПП-нi әкелудiң және Жабдықтар IIМ, ҰҚК ШҚ 2004 ж.
әкетудiң контрабан. сатып алу (келiсiм наурыз,
далық жолын кесу бойынша), КБА, 2005 ж.
мақсатында Атырау, қазан
құқық қорғау және Оңтүстiк
арнайы органдардың Қазақстан,
кинологиялық қызмет. Батыс
терiн материалдық- Қазақстан,
техникалық тұрғыдан Солтүстiк
нығайтуды Қазақстан
жалғастыру. облыстарының
әкімдері
14 Есiрткiнiң заңсыз Техникалық IIМ, ЭСЖҚА, 2004-2005
айналымына қарсы құралдарды КБА, ҰҚК ШҚ ж.ж.
күрестің тиімділігін сатып алу; (келiсiм ақпан
арттыру мақсатында бойынша),
құқық қорғау және БП (ҚСжАЕК),
арнайы органдардың ҰҚК (келiсiм
есiрткi бизнесiне үкіметке бойынша),
қарсы күрес жөнiндегi ақпарат ККМ, Астана,
арнайы бөлiмшелерiн, Алматы
оның iшiнде қалаларының,
әуежайлардағы, Ақмола, Алматы,
автомобиль және темiр Атырау,
жол өткiзу пунктте. Қарағанды,
рiндегi, әсiресе Қостанай,
шекараның оңтүстiк Солтүстік
учаскелерiндегi Қазақстан
арнайы бөлiмшелерiн облыстарының
материалдық- әкiмдерi
техникалық тұрғыдан
нығайтуды жалғастыру
15 Қоныс аударуына Жабдықтар IIМ, IIМ 2004 ж.
байланысты Iшкiісминi сатып алу Академиясының
Академиясының оқу орталығы
ведомствоаралық оқу
орталығын материал.
дық-техникалық
тұрғыдан нығайтуды
жалғастыру
16 Нашақорлыққа және Бiрлескен ҚарМ, БП 2004-2005
есiрткi бизнесiне бұйрық (келiсiм ж.ж.
қарсы күрес жөнiнде. бойынша), қаңтар
гі iс-шаралар үшiн ЭСЖҚА,
облыстарда, Астана, облыстардың,
Алматы қалаларында үкiметке Астана, Алматы 2004-2005
республикалық және ақпарат қалаларының ж.ж.
жергiлiктi бюджет әкiмдерi, IIM тоқсан сайын
шеңберiнде сатып
алынған материалдық-
техникалық құралдарды
мақсатты пайдалану
бойынша тексерулердi
жүзеге асыру
17 Мыналарды: Әдiлетминiне ДСМ, Ақмола, 2004 ж.
- Фармация, ақпарат Алматы, Ақтөбе, қаңтар, -
фармацевтикалық Батыс 2004 ж.
және медициналық Қазақстан, желтоқсан
өндiрiс комитетiнiң Қызылорда,
аумақтық органдарын Солтүстiк
компьютерлiк жүйемен Қазақстан,
және байланыстың Қарағанды
өзге де түрлерiмен облыстарының
қамтамасыз етудi; әкiмдерi
құрамында ЕПП бар
дәрі-дәрмектерді
сақтауды жүзеге
асыратын арнайы
медициналық қамтама.
сыз ету базаларының
объектiлерiн техника.
лық және ұйымдастыру.
шылық тұрғыдан
нығайтуды жалғастыру
18 Наркологиялық Мемлекеттік Астана, Алматы 2004-2005
диспансерлердегi органдар қалаларының, ж.ж.
кәмелетке толмаған. басшыларының Алматы, Ақмола, желтоқсан
дарға арналған бұйрықтары Маңғыстау,
бөлiмшелердi: Оңтүстiк
- медициналық және Қазақстан,
педагогикалық Қызылорда,
кадрлармен жасақтау; Қостанай,
- қажеттi техникамен Павлодар,
жабдықтау жолымен Шығыс Қазақстан,
ұйымдастырушылық Атырау
және материалдық облыстарының
тұрғыдан нығайту әкiмдерi
____________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
12 ӘдМ 15,7 17,45 РБ РБ
Әдм 6,216 7,806 РБ РБ
12.1. ӘдМ 1,035 РБ
13 IIМ, 32,178 62,944 РБ РБ
ҰҚК ШҚ 13,319 8,8 РБ РБ
(келiсiм
бойынша),
КБА, 25,0 РБ
Атырау, 0,586 0,586 ЖБ ЖБ
Оңтүстiк 1,098 ЖБ
Қазақстан,
Батыс 2,275 ЖБ
Қазақстан,
Солтүстiк 6,32 ЖБ
Қазақстан
облыстарының
әкімдері
14 IIМ, 54,082 50,039 РБ РБ
ЭСЖҚА, 4,743 6,1 РБ РБ
КБА, 16,930 23,385 РБ РБ
ҰҚК ШҚ 34,856 42 РБ РБ
(келiсiм
бойынша),
БП (ҚСжАЕК), 2,626 РБ
ҰҚК (келiсiм 83,210 58,061 РБ РБ
бойынша),
ККМ, Астана,
Алматы
қалаларының,
Ақмола, 1,497 1,5 ЖБ ЖБ
Алматы, 3,565 4,528 ЖБ ЖБ
Атырау, 8,479 5,472 ЖБ ЖБ
Қарағанды, 3,567 ЖБ ЖБ
Қостанай, 2,049 ЖБ
Солтүстік 5,848 ЖБ
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
15 IIМ, IIМ
Академиясы.
ның оқу
орталығы
16 ҚарМ, БП
(келiсiм
бойынша),
ЭСЖҚА,
облыстардың,
Астана, Алматы
қалаларының
әкiмдерi, IIM
17 ДСМ, 5,789 РБ
Ақмола, 0,924 ЖБ
Алматы, 1,515 ЖБ
Ақтөбе, 0,360 ЖБ
Батыс 0,626 ЖБ
Қазақстан,
Қызылорда, 0,028 ЖБ
Солтүстiк 0,474 ЖБ
Қазақстан,
Қарағанды 1,861 ЖБ
облыстарының
әкiмдерi
18 Астана, Алматы
қалаларының,
Алматы, 10,06 ЖБ
Ақмола, 2,0 ЖБ
Маңғыстау, 1,147 1,369 ЖБ ЖБ
Оңтүстiк 1,278 ЖБ
Қазақстан,
Қызылорда, 1,0 ЖБ
Қостанай, 0,694 ЖБ
Павлодар, 20,162 ЖБ
Шығыс 1,0 ЖБ
Қазақстан,
Атырау 3,275 ЖБ
облыстарының
әкiмдерi
____________________________________________________________________
4. Нашақорлықпен, уытқұмарлықпен ауыратындарға
медициналық-әлеуметтiк көмектi ұйымдастыруды күшейту,
оны көрсету кезiнде азаматтардың құқықтары мен
бостандықтарының кепiлдiктерiн қамтамасыз ету
____________________________________________________________________
19 Медициналық- Алдын алу БҒМ, ДСМ, IIМ, 2004-2008
психологиялық бағдарламала. Астана, Алматы ж.ж.
педагогикалық көмек рын әзiрлеу қалаларының,
көрсетудi, оның және бекiту Алматы,
iшiнде облыстарда, қалаларда, Оңтүстiк
жоғарғы, кәсiптiк, облыстарда Қазақстан,
бастауыш, орта кәсiп. "сенiм Қызылорда,
тiк және жалпы бiлiм телефондары. Маңғыстау,
беру ұйымдарында ның" жұмысын Қостанай,
наркологиялық ұйымдастыра Атырау,
посттардың жұмысын отырып, Солтүстiк
ұйымдастыра отырып, пункттер құру Қазақстан
жастардың ауытқымалы облыстарының
және өзiне-өзi қол әкiмдерi
жұмсайтын мiнез-
құлқының алдын
алуды және ескертудi
ұйымдастыру, аноним.
дiк қызметтi дамыту
жөнiнде шаралар
қабылдау
20 Мыналарды: Үкiметке Барлық облыс. 2004 ж.
20.1. Есiрткiге ақпарат тардың маусым -
тәуелдi адамдарды әкімдері, 2005 ж.
профилактикалау, Астана, Алматы қаңтар,
емдеу және oңалту қалаларының, желтоқсан
саласымен айналысатын Алматы,
үкiметтiк емес ұйым. Ақтөбе,
дарды қолдау жөнiнде; Маңғыстау,
Шығыс Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
20.2. Есiрткiге Нормативтiк IIM 2004-2005
тәуелдi адамдар үшiн құқықтық ж.ж.
бiрыңғай телефонмен кесiмнiң наурыз
кеңес беру құру жобасы
жөнiндегi iс-шаралар.
ды жалғастыру
20.3. Медициналық Нормативтiк IIM, ДСМ, БҒМ, 2004 ж.
оңалту курсынан құқықтық Мәдениетминi, сәуір
өткен, нашақор кесім Ақпаратминi, 2005 ж.
диагнозымен ауыратын ЕХӘҚМ желтоқсан
адамдарды әлеуметтiк-
психологиялық оңалту
орталығын құру
жөнiндегi iс-шаралар.
ды жалғастыру
____________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
19 БҒМ, ДСМ, IIМ,
Астана,
Алматы
қалаларының,
Алматы, 7,783 ЖБ
Оңтүстiк 0,91 ЖБ
Қазақстан,
Қызылорда, 1,002 1,053 ЖБ ЖБ
Маңғыстау, 0,887 0,987 ЖБ ЖБ
Қостанай, 14,860 15,537 ЖБ ЖБ
Атырау, 21,842 1,042 ЖБ ЖБ
Солтүстiк 1,596 ЖБ
Қазақстан
облыстарының
әкiмдерi
20 20.1. Барлық
облыстардың
әкімдері,
Астана, Алматы
қалаларының,
Алматы, 0,343 ЖБ
Ақтөбе, 122,173 138,055 ЖБ ЖБ
Маңғыстау, 1,104 1,269 ЖБ ЖБ
Шығыс Қазақстан 1,1 1,434 ЖБ ЖБ
облыстарының
әкiмдерi
20.2. ІІМ 5,298 5,298 РБ РБ
20.3 IIM, 40,044 46,346 РБ РБ
ДСМ, БҒМ,
Мәдениетминi,
Ақпаратминi,
ЕХӘҚМ
____________________________________________________________________
5. ЕПП айналымы және олардың заңсыз айналымы мен оларды
терiс пайдалануға қарсы іс-қимыл саласында тиiмді
халықаралық ынтымақтастық орнату
____________________________________________________________________
21 Шарттық-құқықтық Халықаралық СIМ, IIМ, БҒМ, 2004-2005
базаны жетілдiру келiсiмдер ДСМ, КБА, ж.ж.
нашақорлыққа және мен ЭСЖҚА, БП
есiрткi бизнесiне шарттар (келiсiм
қарсы күрес бойынша), ҰҚК
саласындағы екi (келiсiм
жақты және көп бойынша)
жақты келiсiмдерге
қол қою жөнiндегi
жұмысты жалғастыру
22 Ақпарат тәжiрибе Конференция СIМ, IIМ, КБА, 2004 ж.
және есiрткi бизне. ЭСЖҚА, БП мамыр
сiне қарсы күрестегi (келiсiм
әдiстер алмасу бойынша), ҰҚК
мақсатында ШЫҰ-ға (келiсiм
қатысушы мемлекет. бойынша)
тердiң арнайы
бөлiмшелерi өкiлдерi.
нiң қатысуымен
конференция өткiзу
23 Мыналарды: Семинарлар СIМ, IIМ, 2004-2005
23.1. Шет елдер мен КБА, ЭСЖҚА, ж.ж.
халықаралық ұйымдар. ҰҚК (келiсiм мамыр
дың (БҰҰ, ЕҚБ, EO, бойынша), БП
ЕҚЫY) есiрткi (келiсiм
бизнесiне қарсы күрес бойынша), ЖС
жөнiндегi мамандан. (келiсiм
дырылған бөлiмшелер бойынша)
өкiлдерiнiң
қатысуымен оқыту
семинарларын өткiзу;
23.2. нашақорлыққа Үкiметке СIМ, IIМ, КБА, 2004-2005
және есiрткi ақпарат ЭСЖҚА, ҰҚК ж.ж.
бизнесiне қарсы күрес (келiсiм мамыр
саласына халықаралық бойынша), БП
ұйымдар мен донор (келiсiм
елдердiң қаражатын бойынша), ЖС
тарту практикасын (келiсiм
жалғастыру бойынша)
24 НЕК саласындағы Халықаралық СIМ, IIМ 2005 ж.
өзара түсiнiстiк пен конференция КБА, ҰҚК
ынтымақтастық туралы (келiсiм
Меморандумға сәйкес бойынша), ҰҚК
iшкi саяси ведомст. ШК (келiсiм
волар басшыларының бойынша)
кездесуiн дайындау
және өткiзу
____________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
21 СIМ,
IIМ,
БҒМ,
ДСМ, КБА,
ЭСЖҚА, БП
(келiсiм
бойынша),
ҰҚК (келiсiм
бойынша)
22 СIМ,
IIМ,
КБА, ЭСЖҚА,
БП (келiсiм
бойынша),
ҰҚК (келiсiм
бойынша)
23 23.1. СIМ,
IIМ,
КБА, ЭСЖҚА,
ҰҚК (келiсiм
бойынша),
БП (келiсiм
бойынша),
ЖС (келiсiм
бойынша)
23.2. СIМ,
IIМ, КБА,
ЭСЖҚА, ҰҚК
(келiсiм
бойынша),
БП (келiсiм
бойынша),
ЖС (келiсiм
бойынша)
24 СIМ,
IIМ, КБА,
ҰҚК (келiсiм
бойынша), ҰҚК
ШҚ (келiсiм
бойынша)
____________________________________________________________________
6. Заңнаманы қолдану практикасын талдау және қорыту арқылы
ЕПП айналымы саласындағы заңнаманы жетiлдiру
____________________________________________________________________
25 Заңнаманы қолдану Yкiметке IIМ, ЭСЖҚА, 2004 ж.
практикасын талдау ұсыныстар КБА, ДСМ, БҒМ, шілде
және қорыту арқылы БП (келiсiм
нашақорлыққа және бойынша), ҰҚК
есiрткi бизнесiне (келiсiм
қарсы күрес жөнiндегi бойынша), ҰҚК
нормативтiк-құқықтық ШК (келiсiм
базаны жетiлдiру бойынша),
Астана, Алматы
қалаларының,
Маңғыстау
облысының
әкiмдерi
26 Есiрткi құралдары. Халықаралық IIМ, CIM, КБА, 2004 ж.
ның, психотроптық конференция ДСМ, АШМ, ИСМ, шілде
заттар мен прекур. Алматы ЭMPM, БҒМ, ККМ,
сорлардың заңды қаласы БП (келiсiм
айналымын бақылау бойынша), ҰҚК
саласындағы (келiсiм
Орта Азия елдерi бойынша), ҰҚК
мен Қазақстанның ШК (келiсiм
заңнамасын дамыту бойынша)
мен бiрiздендiру
жөнiнде шаралар
қабылдау
____________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
25 IIМ, ЭСЖҚА,
КБА, ДСМ, БҒМ,
БП (келiсiм
бойынша), ҰҚК
(келiсiм
бойынша), ҰҚК
ШҚ (келiсiм
бойынша),
Астана, Алматы
қалаларының,
Маңғыстау 0,331 0,466 ЖБ ЖБ
облысының
әкiмдерi
26 IIМ, 1,625 РБ
CIM, КБА, ДСМ,
АШМ, ИСМ,
ЭMPM, БҒМ,
ККМ, БП
(келiсiм
бойынша), ҰҚК
(келiсiм
бойынша), ҰҚК
ШҚ (келiсiм
бойынша)
____________________________________________________________________
7. ЕПП айналымы саласындағы қызметтi жүзеге асыратын
мамандарды, сондай-ақ есірткі құралдары мен психотроптық
заттарды қолданатын және қолдануға бейім адамдарды
профилактикалауды, емдеу, әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
саласындағы мамандарды оқытуды және біліктілігін арттыруды
ұйымдастыру
____________________________________________________________________
27 РФ ІІМ бiлiктiлiктi Министрлердiң ІІМ, СІМ 2004-2005
арттырудың жалпы бұйрықтары, ж.ж.
ресейлiк институты үкiметке
базасында есiрткi ақпарат
бизнесiне қарсы күрес
жөнiндегi Iшкiісминi
арнайы бөлiмшелерiнiң
қызметкерлерiн оқыту
және бiлiктiлiгiн
арттыруды ұйымдастыру
28 Есiрткiге тәуелдi Оқыту семинар. ДСМ, БҒМ, ІІМ, 2004 ж.
адамдарды профилакти. лары, бiлiм Астана, Алматы
калау, емдеу және беру ұйымда. қалаларының,
оңалту саласындағы рының желiле. Шығыс
мамандарды даярлау рiн кеңейту, Қазақстан,
жөнiндегi iс-шаралар. оларды қажеттi Маңғыстау
ды ұйымдастыруды кадрлар облыстарының
өткiзудi жалғастыру құрамымен әкімдері
қамтамасыз ету
29 Көп құрамды Нормативтiк ЖС (келісім 2004-
аудандық соттарда құқықтық бойынша) 2005 ж.ж.
есiрткiлердiң заңсыз кесiмнiң
айналымына байланысты жобасы
iстердi қарау бойынша
судьяларды мамандан.
дыруды жалғастыру
____________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
27 ІІМ, 3,363 РБ
СІМ
28 ДСМ,
БҒМ, 0,412 0,412 РБ РБ
ІІМ, Астана,
Алматы
қалаларының,
Шығыс 0,15 ЖБ
Қазақстан,
Маңғыстау 1,112 1,217 ЖБ ЖБ
облыстарының
әкімдері
29 ЖС (келісім 0,261 РБ
бойынша)
____________________________________________________________________
8. ЕПП айналымы олардың заңсыз айналымы мен оларды тepic
пайдалануға қарсы iс-қимыл саласында, құрамында есiрткi бар
өсiмдiктердi өндiрiстiк шикiзат ретiнде пайдалану саласында
ғылыми зерттеулер жүргiзу, Қазақстан Республикасында есiрткi
жағдайы мен оның даму үрдiсiн талдау
____________________________________________________________________
30 2000-2005 жылдар Үкiметке ДСМ, БҒМ 2004-2005
кезеңiнде есiрткiге ақпарат ж.ж.
тәуелдi адамдардың желтоқсан
арасында емдеу-алдын
алу және оңалту
жұмыстарын жетiлдiру.
ге бағытталған
нашақорлыққа және
есiрткi бизнесiне
қарсы күрес саласында
ғылыми зерттеулер
жүргізудi жүзеге
асыру
31 Құрамында есiрткi Үкiметке БҒМ, 2004-2005
бар өсiмдiктердi әр ақпарат Қоршағанорта. ж.ж.
түрлi мақсаттағы мині
өнеркәсiптiк өнiм.
дерге қайта өңдеу
технологияларының
ғылыми негiздерiн
әзiрлеу
32 Ақпарат, тәжiрибе, Yкiметке IIМ, ЭСЖҚА, 2004-2005
есiрткi бизнесiне ақпарат КБА, БП ж.ж.
қарсы күрес әдiстерiн (келiсiм желтоқсан
алмасу мақсатында бойынша), ҰҚК
ведомствоаралық (келiсiм
семинар-кеңестер бойынша), ҰҚК
өткiзу ШҚ (келiсiм
бойынша),
Қорғанысминi,
ЖС (келiсiм
бойынша)
____________________________________________________________________ Республикалық бюджет
___________________________|________________________________________
2004 | 2005
375,0 | 477,73
852,73
____________________________________________________________________
Кестенің жалғасы
____________________________________________________________________
Р/с| Орындалуына | Болжанып отырған | Қаржыландыру көзі
N | (іске | шығыстар (млн.теңге) |
| асырылуына) |________________________________________________
| жауаптылар |Республика.|Жергілікті | Республика.|Жергілікті
| |лық бюджет | бюджет | лық бюджет | бюджет
| |________________________________________________
| |2004 |2005 |2004| 2005 | 2004 | 2005|2004 |2005
| |жыл | жыл |жыл | жыл | жыл | жыл | жыл | жыл
____________________________________________________________________
1 | 4 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
____________________________________________________________________
30 ДСМ, 13,0 РБ
БҒМ
31 БҒМ, 22,0 РБ
Қоршағанорта.
мині
32 IIМ, ЭСЖҚА, 0,3 0,3 РБ РБ
КБА, БП
(келiсiм
бойынша), ҰҚК
(келiсiм
бойынша), ҰҚК
ШҚ (келiсiм
бойынша),
Қорғанысминi,
ЖС (келiсiм
бойынша)
____________________________________________________________________ Жергілікті бюджет
___________________________|________________________________________
2004 | 2005
300,2 | 213,604
513,804
____________________________________________________________________
Ескертпе:
Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу:
IIМ - Iшкi iстер министрлiгi;
БҒМ - Бiлiм және ғылым министрлiгi;
ДСМ - Денсаулық сақтау министрлiгi;
Қорғанысминi - Қорғаныс министрлiгi;
СIМ - Сыртқы iстер министрлiгi;
АШМ - Ауыл шаруашылығы министрлiгi;
Қоршағанортаминi - Қоршаған ортаны қорғау министрлiгi;
Еңбекминi - Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi;
ККM - Көлiк және коммуникациялар министрлiгi;
ИСМ - Индустрия және сауда министрлiгi;
Әдiлетминi - Әдiлет министрлiгi;
Ақпаратминi - Ақпарат министрлiгi;
Мәдениетминi - Мәдениет министрлiгi;
ЭMPM - Энергетика және минералдық ресурстар министрлiгi;
Қаржыминi - Қаржы министрлiгi;
БП - Бас Прокуратура;
ЖС - Жоғарғы Сот;
ҰҚК - Ұлттық қауiпсiздiк комитетi;
ҰҚҚ ШҚ - Ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң Шекара қызметi;
БП (ҚСжАЕК) - Бас прокуратура (Құқықтық статистика және арнайы есептер жөнiндегi комитет);
TуpCA - Туризм және спорт жөнiндегi агенттiк;
КБА - Кедендiк бақылау агенттiгі;
ЭСЖҚА - Экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес жөнiндегi агенттiк;
КҚА - Көш-қон және демография жөнiндегi агенттiк.