Ескерту. Қаулының күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2009.09.19. N 1411 Қаулысымен.
Қазақстан Республикасы Президентiнің 2000 жылғы 16 мамырдағы N 394 Жарлығымен бекiтілген Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекiтiлсiн.
2. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар, өзге де мемлекеттiк органдар Бағдарламада көзделген iс-шаралардың тиiсiнше және уақтылы орындалуын қамтамасыз етсiн.
3. Бағдарламаны орындауды қамтамасыз ету жөнiндегi бақылау мен үйлестiру Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi комитетiне жүктелсiн.
4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң орынбасары Б.Ә. Мұхаметжановқа жүктелсiн.
5. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.
Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2002 жылғы 8 шілдедегі
N 736 қаулысымен
бекітілген
Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есірткі бизнесіне қарсы күрестің 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасы
Астана, 2002 жыл
1. Бағдарламаның паспорты
Атауы - Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және
есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003
жылдарға арналған бағдарламасы
Әзірлеу үшін - Ел Президентiнiң "Қазақстан - 2030. Барлық
негiздеме қазақстандықтардың өсiп-өркендеуi, қауiпсiздiгi
және әл-ауқатының артуы" деген 1997 жылғы 10
қазандағы Қазақстан халқына Жолдауы ;
"Есiрткі, психотроптық заттар, прекурсорлар және
олардың заңсыз айналымы мен терiс пайдаланылуына
қарсы iс-қимыл шаралары туралы" Қазақстан
Республикасының Заңы ;
Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2000 жылғы
16 мамырдағы N 394 Жарлығымен бекiтiлген
Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және
есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005
жылдарға арналған стратегиясы
Негiзгi - Әділет министрлiгі, Ұлттық қауiпсiздiк комитетi,
әзiрлеушілер Iшкi iстер министрлiгі, Бас прокуратура, Қаржы
министрлiгi, Мемлекеттiк кiрiс министрлiгi,
Бiлiм және ғылым министрлiгі, Мәдениет, ақпарат
және қоғамдық келiсiм министрлігі, Денсаулық
сақтау министрлiгi, Жоғарғы Сот, Еңбек және
халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi, Сыртқы
iстер министрлiгi, Қаржы полициясы агенттiгі,
Туризм және спорт жөнiндегi агенттiк.
Мақсаты - Қазақстан Республикасында нашақорлықтың және
есiрткі бизнесiнiң одан әрi таралуына қарсы
тиiмдi мемлекеттік және қоғамдық іс-қимыл
жүйесiнiң негiзгi буындарын нығайту.
Мiндеттерi - нашақорлықтың алдын алу, оны емдеу жүйесiн
нығайту және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту
жүйесiн құру;
есiрткiнiң, психотроптық заттардың және
прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл
тетiгiн нығайту;
есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс
пайдалануды бақылау саласында халықаралық
ынтымақтастықты нығайту.
Қаржыландыру - республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң
көздерi қаражаттары, халықаралық ұйымдар мен донор
елдердiң өтемсiз техникалық көмегі
Бағдарламаны iске асыру республикалық бюджет
қаражатынан 2002-2003 жылдарда 460,95 млн.
теңге қаржыландыруды талап етедi.
Күтілетін - Бағдарламаны iске асыру нашақорлықтың алдын алу
нәтижелер тиiмдiлігін арттыруға, есiрткiнi заңсыз
пайдаланатын адамдарды уақытында анықтауға және
олардың санын қысқартуға, есiрткiнiң заңсыз
кiруiне қарсы Қазақстан Республикасының кедендiк
және мемлекеттiк шекарасын бақылауды күшейтуге,
есiрткiнiң, психотроптық заттардың және
прекурсорлардың айналымын мемлекеттiк бақылау
жүйесiн нығайтуға, есiрткiнiң заңсыз айналымына
байланысты iстер бойынша сот iсiн жүргізу
тиiмдiлігін арттыруға, есiрткiнiң заңсыз
айналымын бақылау саласында халықаралық ұйымдар
мен донор елдердiң назарын аудару арқылы
есiрткiге сұранысты азайтуға, есiрткiге тәуелдi
адамдарды емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз
айналымының жолын кесу саласында перспективалы
бағдарламаларды әзiрлеуде және енгiзуде оларға
техникалық көмек көрсету үшiн халықаралық
ынтымақтастықты нығайтуға қол жеткiзуге
мүмкiндiк бередi.
Iске асыру - 2002-2003 жылдар
мерзiмі
2. Кіріспе
Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес Үкiметтiң басым мiндетi ретiнде айқындалған Президенттiң "Қазақстан - 2030. Барлық қазақстандықтардың өркендеуi, қауiпсiздiгі және әл-ауқатының артуы" деген Қазақстан халқына Жолдауына , "Есiрткi, психотроптық заттар, прекурсорлар және олардың заңсыз айналымы мен терiс пайдаланылуына қарсы iс-қимыл шаралары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзiрлендi.
Бағдарлама Қазақстан Республикасындағы нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2000-2001 жылдарға арналған мемлекеттiк бағдарламасын iске асыру нәтижелерi ескерiле отырып, Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясы негiзiнде әзiрлендi.
3. Проблеманың қазіргі жай-күйін талдау
Соңғы жылдары есiрткiнi, психотроптық заттар мен прекурсорларды терiс пайдалану әрi олардың заңсыз айналымының республикада жаппай таралуы етек алды және экономиканың, құқық тәртiбiнiң жай-күйiне, қоғамдағы әлеуметтiк-психологиялық ахуалға, халықтың денсаулығы мен тектiк қорына барған сайын терiс әсер етуде.
Орналасу ерекшелігiне орай Қазақстан Республикасының аумағы есiрткiнi Оңтүстiк-Батыс Азия елдерiнен, ең алдымен, Ауғанстаннан Еуропа елдерiндегі, соңғы жылдары Ресейдегi оларды өткiзетiн әлемдiк рыноктарға жеткiзу үшiн оны транзиттiк дәлiз ретiнде пайдаланатын халықаралық есiрткi картельдерi мүдделерiнiң аясында қалып отыр. Есiрткi транзитiнiң ертеден пайдаланылып келе жатқан Азиядан Орталық Қазақстан арқылы Ресейге және әрi қарай - Еуропаға созылған бағытын "Өлiм Жiбек жолы" деп атайды.
Қалыптасқан ахуал тиiсiнше мемлекеттен халықтың психикалық және тән саулығын есiрткiнiң лекіген толқынынан қорғауға бағытталған нақты пәрмендi шаралар қабылдауды талап етедi.
Қазақстан Республикасында есiрткiнiң таралуы мен оларды терiс пайдалануға байланысты тiркелген құқық бұзушылық санының өзгеру серпiнi олардың ұдайы өсуiн айқын көрсетiп отыр. Бұдан басқа, есiрткiнi жүйелi пайдаланатын адамдар саны да көбеюде. Бұл факторлар Қазақстандағы экономикалық және әлеуметтiк ахуалға теріс әсер етедi және үрей туғызады.
Осыған байланысты есiрткi айналымына бақылауды одан әрi күшейту, есiрткінi терiс пайдалануға қарсы iс-қимылға мемлекеттiк құрылымдар мен қоғамдық ұйымдардың қызметiн жандандыру мақсатында Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi комитетiн нығайту мақсатқа сай келедi.
Есiрткiнiң мемлекеттегі заңсыз айналымы проблемасы жалпы ұлттық сипат алып отыр, өйткенi халықтың барлық жiгі, соның iшiнде балалар да тартылған. Айталық, Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы жанындағы Құқықтық статистика және ақпарат орталығының (департаментiнiң) деректерiне сәйкес 2001 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша алдын алу есебiнде есiрткiнi терiс пайдаланатын 38320 адам тұр, соның iшiнде 1938-i кәмелетке толмағандар. 2002 жылғы 1 қаңтардағы есепте осындай 45505 адам тұр және 1927-i кәмелетке толмағандар. Алдын алу есебiндегі кәмелетке толмағандардың жалпы санының 1131-i оқушылар, 228-i - 15 жасқа дейiнгі кәмелетке толмағандар; есірткiні теріс пайдаланатын әйелдердiң саны үстiмiздегі жылдың басында 4420-ны құрады.
Жоғарыда көрсетiлген статистикалық және өзге де мәлiметтердi талдау есiрткiнi заңсыз таратуға және оларды медициналық емес пайдалануға байланысты қылмыстар мен өзге де құқық бұзушылықтар саны өсуiнiң тұрақты үрдiсiнiң сақталуы туралы айғақтайды.
Есiрткiге қол жетiмдiлiк, оларды iс жүзiнде кедергiсiз сатып алу мүмкiндiгі, салыстырмалы түрде арзандығы республикада бүгіндерi есiрткiнi терiс тұтынудың, нашақорлық пен есiрткi бизнесiнiң етек алуының басты себептерiнiң бiрi болып отыр. Бұл ретте психиатриялық және наркологиялық қызметтердiң жай-күйiн жақсарту жөнiнде мемлекет қабылдап жатқан шаралар әлi де жеткiлiксiз.
1990 жылмен салыстырғанда 2000 жылы диспансерлер саны бiр жарым есе, төсектер саны 2,5 есе қысқарып кетті. Соңғы үш жылда наркологиялық кабинеттердiң саны екi есеге жуық азайды, наркологиялық ұйымдардағы жасөспiрiмдер кабинеттерiнiң саны кемiдi.
Қазiргi кезде Қазақстан Республикасында есiрткiге қатысты ахуал:
есiрткіге тәуелдiлiкпен азап шегуші адамдар үшiн алдын алу, емдеу және оңалту көмегінiң жеткiлiксiз дамуымен;
есiрткінiң заңсыз айналымына байланысты қылмыстар санының көбеюiмен;
Қазақстан аумағын транзиттiк дәлiз ретінде пайдаланудың жалғасуымен, соның салдарынан есiрткiнiң анағұрлым қауіпті түрлерiнiң (героиннiң, апиынның және синтетикалық есiрткілердiң) контрабандасы мен транзитiнiң ұлғаюымен;
есiрткiнi тұтынушылар жасының төмендеуiмен сипатталады.
Республикадағы есiрткілiктiң бетiн қайтару мемлекет пен қоғамның күшi толық жұмдасқанда ғана мүмкiн болмақ.
4. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері
Бағдарламаның мақсаты Қазақстан Республикасында нашақорлықтың одан әрi таралуына қарсы тиiмдi мемлекеттiк және қоғамдық iс-қимыл жүйесiнiң негiзгi буындарын нығайту және есiрткi бизнесiне қарсы күресу болып табылады.
Бағдарламаның аса маңызды мiндеттерiнiң қатарында:
1) нашақорлықтың алдын алуды, оны емдеу жүйесiн нығайтуды және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту жүйесiн құруды;
2) есірткінiң, психотроптық заттардың және прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл тетiгін нығайтуды;
3) есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс пайдалануды бақылау саласында халықаралық ынтымақтастықты нығайтуды бөлiп көрсеткен жөн.
5. Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттары мен тетігі
Алға қойылған мақсаттарға қол жеткiзу әрi басты мiндеттердi шешу үшiн Бағдарламамен Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң қазiргi жүйесiн нығайтуға бағытталған шаралар кешенiн iске асыру көзделiп отыр.
Нашақорлықтың алдын алу, оны емдеу жүйесiн нығайту және есiрткiге тәуелдi адамдарды оңалту жүйесiн құру iсiнде Нашақорлықтың медициналық-әлеуметтiк проблемалары республикалық орталығының, нашақорлықтан емделудiң курсынан сәтті өткен адамдарды медициналық-әлеуметтiк оңалту орталықтарының, сондай-ақ елiмiздiң медициналық жоғары оқу орындарының қызметiне зор көңiл бөлiнетiн болады. Бүгiнгi таңда алдын алу емдеу және оңалту осы келеңсiз құбылысқа қарсы күрестiң неғұрлым пәрмендi жолдары болып табылатындықтан, мәселенiң осы қыры ерекше назар аударуға лайық және нашақорлыққа "нәр беретiн" тамырларды анықтауға, жоюға немесе оқшаулауға бағытталады.
Мұқтаж адамдардың көмектi уақтылы алу және тиiстi қызметтерге қол жеткiзу мүмкiндiгiн туғызу керек. Бұл ретте есiрткi мен психотроптық заттарды пайдаланатын және пайдалануға бейiм жасөспiрiмдердi емдеуге және әлеуметтік оңалтуға ерекше көңiл бөлiнедi, осы орайда барлық наркологиялық диспансерде жасөспiрiмдер бөлiмдерi ашылатын болады.
Қазiргi кезеңде Нашақорлықтың медициналық-әлеуметтiк проблемалары республикалық орталығы нашақорлықтың алдын алу, оны емдеу және оңалту саласында елдiң басты емдеу-клиникалық, ғылыми және оқу-әдiстемелiк базасына айналуға тиiс. Орталықтың алдында қоғамда есiрткiнi терiс пайдаланудың деңгейiн жан-жақты, терең және үнемi талдау негiзiнде есiрткiге сұранысты қысқарту, алдын алу, есiрткiге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту жөнiндегi республикалық мақсатты бағдарламалар әзiрлеу; үйлестiрушi немесе атқарушы ретiнде оларды iске асыруға қатысу; ауруды емдеудiң қазiргi заманғы әдiстерiн жасап, оларды (сынап көрген соң) елде кеңiнен енгiзуге ұсыну; нашақорлық неғұрлым көбiрек жайлаған аймақтарды анықтау және мүдделi министрлiктер мен ведомстволарды олардың бара-бар шаралар қолдануы мақсатында хабардар ету; халықтың түрлi санаттарының арасында есiрткiнi терiс пайдаланудың тұрақты мониторингiнiң тетiгiн енгізу мiндетi тұр.
Сондай-ақ Орталық негізiнде халықаралық ұйымдар мен шет елдердiң мамандары қатысып тұратын тұрақты жұмыс iстейтiн курстар, семинарлар жұмыс iстеуге тиiс. Құрамында есірткісі бар өсiмдiктердiң таралу орнын анықтау, экологиялық ортаны ескерiп, оларды оқшауландыру күресiнiң әдiстерiн әзiрлеу, құрамында есiрткiсi бар өсiмдiктердi өнеркәсiптiк өндiрiсте пайдаланудың ғылыми негіздерiн жасау және нашақорлыққа қарсы күрестiң басқа да проблемалары бойынша ғылыми-зерттеу бағдарламалары орындалатын болады.
Есiрткiге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту саласындағы қазiргi заманғы стратегияның негiзiнде осы салада мемлекеттiк саясаттың негізгi бағыттары әзiрленетiн болады.
Наркология саласында:
нашақорлықты әлеуметтік қауiптi ауру ретiнде тану жағдайында наркологиялық қызметтердi жетiлдiру мен дамыту;
бас бостандығынан айыру орындарында наркологиялық қызметтердi ұйымдастыруды және жарақтандыруды жақсарту;
наркологиялық мекемелердi аса тиiмдi дәрiлермен және осы заманғы жабдықтармен қамтамасыз ету жөнiнде шаралар қолдану керек.
Әлеуметтiк есiрткi иммунитетiн егу мақсатында балаларға, жасөспiрiмдер мен жастарға арналған есiрткiге қарсы оқу-танымдық әдебиеттер әзiрлеу және басып шығару қажет, оқу орындарының жоспарында есiрткiге қарсы тақырыптарда лекциялар енгізiлетiн болады.
Бұдан басқа, есiрткiге қарсы тақырыптарда көркем шығармаларға конкурстар, спорттық жарыстар ұйымдастырып, телеарналар мен кинотеатрларда қоғам үшiн есiрткiнiң залалы туралы деректі, ғылыми-көпшiлiк және көркем фильмдер көрсете отырып, республикалық және жергiлiктi деңгейлерде Халықаралық нашақорлыққа қарсы күрес күнiне (26 маусым) арналған акциялар өткiзу белгiленiп отыр.
Осы Бағдарламаны iске асырудың келесi бағыты нашақорлыққа және есiрткі бизнесiне қарсы күрес саласындағы заңдарды жетiлдiруге және есiрткi, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына бақылауды күшейтуге бағытталған шаралар кешенiн қамтитын есiрткi, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз айналымына қарсы iс-қимыл тетiгін нығайту болып табылады.
Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес проблемасы тиiмдiлiгi осы салаға тартылған барлық мемлекеттiк органдардың бiрлесiп үйлестiрiлген күш-жiгерi мен iс-әрекеттерiне байланысты жан-жақты сипат алатынын ескере отырып, мемлекеттiк органдардың есiрткі, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымын бақылауды жүзеге асыру тәртiбiн реттейтiн нормативтiк құқықтық кесiмдердi одан әрi әзiрлеуi қажет болады.
Осы кезеңде есiрткi бизнесiнде ақшаның "ағылуына" қарсы күрес стратегиясын әзiрлеуге және iске асыруға кiрiсу керек.
Осы қызметте келесi маңызды бағыт зертхана жабдықтарын сатуға бақылауды қамтамасыз ету, прекурсорлардың заңсыз жасалуына, таралуы мен олардың ашық айналымнан жасырын айналымға шығарылуына жол бермеу жөнiнде шаралар қолдану болып табылады.
Есiрткiнiң негiзгi ағыны республикаға iргелес мемлекеттерден заңсыз келiп түсетiнiн ескере отырып, республиканың кедендiк және мемлекеттiк шекарасының оңтүстiк және оңтүстiк-шығыс учаскелерiн, Алматы, Астана қалаларының халықаралық әуежайларын және Ақтау қаласының теңiз портын күшейту жөнiнде шаралар қабылдау керек.
Шекара арқылы есiрткi партияларын заңсыз тасу және оларды республика аумағында тасымалдау кезiнде оларды табудың анағұрлым тиiмдi әдiсi иттерді пайдалану болып табылатынын практика көрсетiп отыр. Бiрiншi кезеңде құқық қорғау органдары есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi арнаулы бөлiмшелердi бiлiктi кинолог-мамандармен және сапалы дайындалған иттермен қамтамасыз ету мүмкiндігін алды. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк кiрiс министрлiгінiң Кеден комитетi 2001 жылы Алматы қаласында Кинологиялық орталық ашты, Ұлттық қауiпсiздiк комитетi және Iшкi iстер министрлiгi қолда бар ведомстволық питомниктердi жаңғыртты, бұл есiрткiнiң заңсыз айналымына қарсы күрестi жоспарлы күшейтуге одан әрi ықпал етуi тиiс. Екiншi кезеңде осы мақсатта есiрткiнiң заңсыз айналымына қарсы күрестi жүзеге асыратын органдарда кинологиялық қызметтерді ұйымдастырушылық-кадрлық және техникалық нығайтуды жүзеге асыруға бағытталған қосымша шаралар қабылданатын болады.
Бас прокуратура жанындағы Құқықтық статистика және ақпарат орталығы (департаментi) жүргізген есiрткiге байланысты қылмыстар туралы ақпаратты жедел талдау негiзiнде есiрткi қылмысының серпiнiн, құбылу себептерiн зерделеу және оған қарсы iс-қимылдың тиiмдi шараларын әзiрлеу керек.
Есiрткiге байланысты iстердi қарау бойынша көп құрамды аудандық соттарда судьяларды мамандандыруды енгiзу процесi дамитын болады.
Сонымен қатар IIМ Академиясының есiрткiнiң, психотроптық заттардың заңсыз айналымына қарсы күрес жөнiндегi құқық қорғау органдары мамандарының бiлiктiлiгiн арттыру және қайта даярлау жөнiндегi оқу орталығында кадрлардың мамандандырылған оқуы жоспарлануда.
Заңсыз егiлетiн және жабайы өсетiн қарасора мен апиын көкнәрiн анықтау және құрту жөнiндегi жыл сайынғы науқандар, олардың жасырын айналымға түсуiнiң жолын кесу мақсатында жалғаса беретiн болады.
Осы мақсатта құрамында есiрткi бар өсiмдiктердiң өсуi және өсiрiлуi туралы деректер қорын құру, мүдделi мемлекеттiк органдармен өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықты нығайту керек.
Есiрткiнiң заңсыз айналымын бақылау саласындағы халықаралық ынтымақтастық пен тәжiрибе алмасуды нығайту үшін ТМД елдерiнiң ғылыми-практикалық конференциясын өткiзу керек.
Халықаралық ұйымдар мен донор елдердi есiрткіге сұранысты қысқарту, есiрткiге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз айналымының жолын кесу саласында перспективалы бағдарламалар әзiрлеу мен енгiзуге техникалық көмек көрсетуi үшiн оларды кеңiрек тарту керек.
Бағдарламаны iске асыру жөнiндегі iс-шаралар жоспары оларды кезең-кезеңмен орындауды көздейдi. Iс-шаралардың кешендігі нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күресте мемлекеттiк және жергілiкті билiк пен басқару органдарының қызметiн барынша үйлестiруге әрi мүмкiндiктерiн шоғырландыруға септiк жасайды.
Жоспарланған iс-шараларды орындау Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясын iске асырудың екiншi кезеңiн қамтиды.
Бағдарлама нашақорлыққа және есірткі бизнесiне қарсы күрестiң қолданылып жүрген нысандары мен әдiстерiнiң тиiмдiлiгін арттыруға, мемлекеттiк органдардың қызметiн үйлестiрудi одан әрi дамытуға және нығайтуға бағытталған.
Бағдарламаның әкiмшісi Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң Нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегі комитетi болып табылады.
Бағдарламаны iске асыруға республикалық және жергілiктi бюджеттерден бөлiнетiн барлық қаражат, сондай-ақ сыртқы техникалық көмек шеңберiндегi жабдықтар мен техника нақты iс-шаралардың орындалуына жауапты министрлiктер мен ведомстволарға берiлетiн болады.
6. Қажетті ресурстар және оларды қаржыландыру көздері
Осы Бағдарламаны iске асыру жөнiндегі iс-шаралар тиiстi қаржы жылына арналған республикалық және жергiлiктi бюджеттерге берiлетiн қаражат есебiнен және шегінде әрi заңнамамен тыйым салынбаған басқа да көздерден жүзеге асырылатын болады.
Бағдарламаны iске асыру республикалық бюджет қаражатынан 2002 жылы - 85,95 млн. теңге, 2003 жылы - 375 млн. теңге қаржыландыруды талап етедi.
2002 жылы қаржыландыру сомасы нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi iс-шараларды орындауға арналған республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң сметаларында көзделген, 2003 жылы тиiстi жылға арналған бюджеттi қалыптастыру жөнiндегі бюджет комиссиясы белгілейдi және "Бюджет жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 сәуiрдегi Заңына сәйкес түзетiлуi мүмкiн.
7. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтиже
Бағдарламаны iске асыру кезiнде мынадай нәтижелер күтiледi:
нашақорлықтың алдын алу, оны емдеудiң тиiмдi жүйесiн нығайту және нашақорлықпен ауыратын адамдарды оңалту жүйесiн құру;
есiрткiнi, психотроптық заттарды және прекурсорларды жасырын айналымнан алу жөнiндегі қызметтi жандандыру, оларды әкелу мен әкетуде Қазақстан Республикасының кедендiк және мемлекеттік шекарасын бақылауды күшейту;
мүдделi органдарды ұйымдық, кадрлық және материалдық-техникалық нығайту, олардың арасында тиiмдi өзара iс-қимыл орнату арқылы олардың қызметiн жақсарту;
нашақорлық пен есiрткі бизнесiнiң таралуымен байланысты проблемаларды шешуде қоғамның барынша жұмдаса түсуiне қол жеткiзу;
есiрткiнiң заңсыз айналымын және оларды терiс пайдалануды бақылау саласында халықаралық ұйымдар мен донор елдердiң назарын аудару арқылы есiрткіге сұранысты азайту, есiрткіге тәуелдi адамдарды емдеу және оңалту, есiрткiнiң заңсыз айналымының жолын кесу саласында перспективалы бағдарламаларды әзiрлеуде және енгiзуде оларға техникалық көмек көрсету үшiн халықаралық ынтымақтастықты нығайту.
8. Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2002-2003 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
Р/с! Iс-шара !Аяқтау!Орындалуына!Орындалу!Болжанып отырған!Қаржылан. |
----------------------------------------------------------------------------
1 ! 2 ! 3 ! 4 ! 5 ! 6 ! 7
----------------------------------------------------------------------------
Есiрткіге тәуелдi адамдар арасында емдеу және оңалту жұмысын,
нашақорлықтың алдын алуды нығайту
1. Жастар мен Үкiмет ЕХҚМ, ДСМ, 2003 4,1 Жергілікті
жасөспiрiмдер қаулысы, Алматы жыл бюджет
үшiн есiрткіге әкiмдер қаласы,
байланысты шешiмдерi Ақтөбе, 4,0 -"-
проблемаларды Батыс
шешуде оларға Қазақстан, 8,1 -"-
көмек көрсету Шығыс
мақсатында Қазақстан, 3,0 -"-
әлеуметтiк Жамбыл
қызметтер құру облыстарының 0,25 -"-
жөнiнде шаралар әкiмдерi
қабылдау
2. Әлеуметтiк Кiтапша. БҒМ, ДСМ, 2003 2,85 Республи.
есiрткі лар, бук. МАКМ, ІІМ жыл 2,26 калық
иммунитетiн леттер, бюджет
егу мақсатында: плакаттар,
2.1. Балаларға, журналдар
жасөспiрiмдер
мен жастарға
арналған
есiрткіге қарсы
оқу-танымдық
әдебиеттер
әзiрлеу және
басып шығару
2.2. Ата- Әдiстемелiк БҒМ, ДСМ, 2003 4,27 Республи.
аналар мен ұсынымдар, ІІМ, МАКМ жыл 0,39 калық
педагогтарға, зерделiктер бюджет
басқа да
мамандарға
арналған
әдiстемелiк
ұсынымдар
әзiрлеу және
басып шығару
2.3. Есiрткіге Оқу орында. БҒМ 2002
қарсы рының жос. жылғы
тақырыптарда парларына шілде -
лекция лекциялар 2003
курстарын курстарын жыл
әзірлеу және енгізу
оқу орындары туралы
жоспарларына ведомстволық
енгізу бұйрық
2.4. Есiрткіге Нашақорлыққа ӘдМ 2002 1,36 15,0 Республи.
қарсы қарсы күрес (НЕКК), жылғы 3,8 3,7 калық
тақырыптарда халықаралық МАКМ, маусым - 1,75 бюджет
көркем күнiне БFМ, СТА, 2003 жыл 8,2 -//-
шығармаларға арналған IIМ,
кәсiптiк акциялар Ақтөбе, 3,64 Жергі.
конкурстар, өткiзу Батыс лікті
спорттық туралы Қазақстан, бюджет
жарыстар ведомстволық Шығыс 1,14 -//-
ұйымдастырып, бұйрықтар, Қазақстан
телеарналарда жарияланымдар, облыстарының 3,0 -//-
және сұхбаттар, әкiмдерi
кинотеатрларда радио-теле-
қоғам үшін хабарлар,
есірткінің за. "дөңгелек
лалы туралы де. үстелдер",
ректі, ғылыми- көрнекi үгiт
көпшілік және құралдары
көркем фильмдер
көрсете отырып;
жалпы бiлiм
беретін, кәсiптік
мектептер
оқушылары
арасында
есiрткiге қарсы
тақырып бойынша
үздiк суретке,
шығармаға,
плакаттарға
конкурстар
өткiзе отырып,
республикалық
және жергiлiктi
деңгейлерде
Халықаралық
нашақорлыққа
қарсы күрес
күнiне (26 маусым)
арналған
акциялар өткiзу
2.5. Бұқаралық Радио- МАКМ, БҒМ, Ұдайы 15,8 15,8 Республи.
ақпарат құрал. телехабар. ҚПА, ӘдМ 1,0 калық
дары арқылы лар, (НЕКК), 0,20 бюджет
қоғамдық санада жарияла. ДСМ, ІІМ, -//-
әлеуметтiк нымдар, ҰҚК
есiрткі сұхбаттар, (келісім 0,05 -//-
иммунитетін ақпарат. бойынша),
қалыптастыру тық-насихат СТА, МКМ 1,47 1,47 -//-
жөнiндегi iс-шаралар, КК, 0,5 Жергілікті
қызметтi семинар- Ақтөбе, 0,35 бюджет
жандандыру тренингтер, Батыс
және азамат. "дөңгелек Қазақстан,
тарды мемлекет. үстелдер", Шығыс 5,0 -//-
тiк органдардың конферен. Қазақстан,
нашақорлыққа циялар, Жамбыл
және есiрткі бейнеро. облыстар. 1,62 -//-
бизнесiне қарсы ликтер ының
күресте қолданып әкімдері
жатқан шаралары
туралы, соның
iшiнде танымал
қоғам қайрат.
керлерiн, ғылым
және мәдениет
өкiлдерiн,
дәрiгерлердi
және басқа да
мамандарды тарта
отырып хабардар
ету
2.6. Балалардың Спорт Солтүстiк 2003 жыл 4,1 Жергiлiктi
және жасөспiрiм. мектептерi Қазақстан, бюджет
дердiң бос мен сек. Батыс 7,5 -//-
уақытын ұйым. цияларын Қазақстан,
дастыру ашу туралы Шығыс 6,0 -//-
мақсатында осы әкiмдердiң Қазақстан
жұмысқа ПИК пен шешiмдерi облыстарының
нашақорлыққа әкiмдерi
және есiрткі
бизнесiне қарсы
күрес жөнiндегi
аймақтық комис.
сияларды тарта
отырып, спорт
мектептерi,
жасөспiрiм
секциялары
жүйесiн дамыту
3. Балалар, Оқу-әдiс. БFМ, ДСМ, 2002 жылғы 1,4 Республи.
жасөспiрiмдер темелiк Алматы қазан 0,05 0,05 калық
және жастар көп сатылы қаласы, - 2003 бюджет
арасында бiлiм беру Ақтөбе, жылғы Жергілік.
есiрткі, бағдарла. Батыс тамыз ті бюджет
темекi шегудің масын Қазақстан, 1,0 -//-
алдын алу әзiрлеу Шығыс
жөнiнде көп туралы Қазақстан, 1,3 -//-
сатылы бiлiм ведомст. Жамбыл
беру бағдар. волық облыстар. 2,0 -//-
ламасын бұйрықтар, ының
әзiрлеу оқу-әдiс. әкiмдерi 4,74 -//-
темелiк
ұсынымдар,
мамандардың
тағылым.
дамасы
4. Кәмелетке Кәмелетке ДСМ, 2002 жылғы
толмағандарды толмаған. Солтүстік қазан - 2,2 Жергілікті
емдеу үшiн дарға Қазақстан, 2003 жылғы 5,0 бюджет
наркологиялық арналған Ақтөбе, желтоқсан
диспансерлер стацио. Шығыс 5,75 -//-
құрылымында нарлық Қазақстан, 0,5 -//-
стационарлық бөлiмдер Жамбыл
бөлiмдер құру туралы облыстар.
құру және ведомст. ының
нығайту волық әкiмдерi
бұйрық,
әкiмдердiң
шешiмдерi
5. 5.1. Мыналарды Есірткіні ДСМ, БҒМ, 2002 0,58 0,58 Республи.
әзiрлеу: теріс пай. облыстар, жылғы калық
- және халық. далануға Астана қараша бюджет
тың әр түрлi тұрақты және - 2003
санаттарының мониторинг Алматы жылғы
есiрткiнi тетігі, қалаларының жел.
терiс пайдала. мониторинг әкімдері** тоқсан
нуына тұрақты тетігін
мониторинг енгізу
тетiгiн туралы
енгiзу; бірлескен
- есiрткiге бұйрық.
сұранысты Бағдарла.
қысқарту, малар,
есiрткіге мақсатты
тәуелдi республика.
адамдарды лық және
емдеу және аймақтық
оңалту бағдар.
жөнiндегi ламалар
мақсатты әзірлеу
республикалық туралы
және аймақтық ведомст.
бағдарламалар волық
бұйрықтар,
әкімдер
шешімдері
5.2. Есiрткі Есiрткiнi ДСМ 2002
құралдарын пайдалануды жылғы
пайдалануды ерте анықтау жел.
ерте анықтау мен емдеу тоқсан
мен науқасты әдiстеме. - 2003
емдеудiң лерiн жылғы
қазiргi әзiрлеу жел.
заманғы туралы тоқсан
әдістерiн ведомст.
әзiрлеу волық
бұйрықтар
5.3. Есiрткі Yкiметке ӘдМ (НЕКК), 2002
анағұрлым көп ақпарат IIМ, ДСМ, жылғы
тараған БҒМ желтоқсан
аймақтарды - 2003
анықтау жылғы
желтоқсан
5.4. Құрамында Құрамында БҒМ 2003 5,0 Республи.
есiрткi бар есірткі жылғы калық
өсiмдiктер бар желтоқсан бюджет
таралатын өсімдік.
аудандарды терді
анықтау және жою
экологиялық әдістемесі
ортаны назарға
ала отырып,
оларды жою
жөнiндегi күрес
әдiстерiн
әзiрлеу
5.5. Құрамында Құрамында БҒМ 2003 5,5 Республи.
есiрткi бар есірткі жылғы калық
өсiмдiктерді бар желтоқсан бюджет
өнеркәсіптік өсімдік.
өндіріске терді
пайдаланудың өнеркәсіп.
ғылыми негіз. тік қолдану
дерін әзірлеу әдістемесі
6. Есірткінiң Әкiмдердiң Облыстар, 2002
таралуының жаңа шешiмдерi, Астана жылғы
үрдістерін наркологиялық және қазан -
ескере отырып, қызметтердi Алматы 2003
республика жетiлдiру қалалар. жылғы
аймақтарындағы туралы ының желтоқсан
наркологиялық бұйрық әкiмдерi,
қызметтердi ДСМ
жетiлдiру
жөнiндегi
жұмысты
жалғастыру
7. Бас бостанды. Ведомстволық ӘдМ 2003 10,0 Республи.
ғынан айыру бұйрықтар (ҚАЖК), жылғы калық
орындарында ДСМ қараша бюджет
наркологиялық
қызметтi
ұйымдастыруды,
жарақтандыруды
жақсарту
8. Есiрткiнi Үкiметке ДСМ, БҒМ, 2002
терiс ақпарат ІІМ жылғы
пайдалануды желтоқсан
қысқартуға - 2003
және ЖҚТБ/АҚТҚ жылғы
бақылауға желтоқсан
бағытталған
жобаларды
iске асыру
9. Нашақорлықтың Нашақорлықтың ДСМ 2002 4,5 Республи.
медициналық- медициналық- жылғы калық
әлеуметтiк әлеуметтiк қазан - бюджет
проблемалары проблемалары 2003
республикалық республикалық жылғы
ғылыми-прак. ғылыми- желтоқсан
тикалық практикалық
орталығын оны орталығы және
елдегi наша. есiрткiнi
қорлықты емдеу, терiс пайдала.
оңалту, оның нудың тұрақты
алдын алу мониторингі
саласындағы тетігін
басты емдеу- бекіту туралы
клиникалық, ведомстволық
ғылыми, оқу- бұйрықтар
әдiстемелiк
базасына
айналдыру
арқылы кеңейту;
халықтың әр
түрлi санат.
тарында
есiрткiнi терiс
пайдаланудың
тұрақты
мониторингi
тетiгiн әзiрлеу
және енгiзу
10. Медициналық Ведомстволық БҒМ, ДСМ 2002
жоғарғы оқу бұйрықтар, жылғы
орындарына ғылыми желтоқсан
нашақорлықты әзірленімдер - 2003
емдеу мен оның жылғы
алдын алу желтоқсан
саласында
тиісті ғылыми
тақырыптар
әзірлеу
11. Наркологиялық Үкіметке ДСМ, 2002
мекемелердi ақпарат облыстар, жылғы
тиiмділігi Астана желтоқсан
жоғары дәрi- және - 2003
дәрмек құрал. Алматы қа. жылғы
дарымен және лаларының желтоқсан
қазiргi әкімдері
заманғы жаб. ***
дықтармен
қамтамасыз
етуге шаралар
қабылдау
12. Нашақорлыққа Мерзімді ӘдМ 2002 2,3 3,93 Республи.
және есiрткi журнал (НЕКК), жылғы калық
бизнесiне ДСМ, ІІМ, қыркүйек бюджет
қарсы күрес МКМ КК, -//-
проблемаларына БҒМ, БП
арналған (келісім
мерзiмдi бойынша)
журнал шығару
13. Дiнге Үкіметке МАКМ, ДСМ, 2002
сенушiлер мен ақпарат БҒА, ӘдМ жылғы
олардың жа. желтоқсан
қындарының - 2003
есiрткіні жылғы
тұрақты қа. желтоқсан
былдамауын
қалыптастыру
бойынша дiни
конфессиялар.
мен өзара
iс-әрекет
жасау
14. Елiмiзде Үкiметке ӘдМ 2002 1,27 8,0 Республи.
есiрткіге ақпарат, (НЕКК) жылғы калық
қарсы күрес семинарлар, қыркүйек бюджет
жұмыстарын "дөңгелек - 2003
үйлестiру үстелдер", жылғы
мақсатында конференциялар желтоқсан
семинарлар,
"дөңгелек
үстелдер",
конференциялар
өткiзу
Есiрткiнiң, психотроптық заттар мен прекурсорлардың заңсыз
айналымына қарсы іс-әрекет тетігін нығайту
15. Есiрткі Есiрткі ҚПА, МКМ 2003 0,25 Республи.
бизнесi бизнесi КК, БП жылғы калық
ақшасының ақшасының (келісім мамыр бюджет
"ағылуына" "ағылуына" бойынша),
қарсы күрес қарсы күрес ҰҚК
стратегиясын стратегиясы, (келісім
әзiрлеу және әдiстемелiк бойынша)
iске асыру ұсынымдар
16. Заңсыз Қылмыстық ӘдМ, ІІМ, 2003
айналымнан iс жүргізу МКМ КК, жылғы
алынған кодексiне ҚПА, ҰҚК мамыр
есiрткiнi, және (келісім
психотроптық "Соттардың, бойынша),
заттар мен прокуратура, Жоғарғы
прекурсорларды алдын ала Сот
олардың тергеу, (келісім
"қайталама" анықтау, бойынша),
айналымына сот БП
жол бермеу сараптамасы (келісім
мақсатында органдарының бойынша)
сақтау, iске қылмыстық
асыру және iстер,
жою мәселе. азаматтық
лерiн iстер
реттейтiн жөнiндегi
нормативтiк және
құқықтық әкiмшiлiк
кесiмдерге құқық
өзгерiстер бұзушылық
мен толық. iстер
тырулар туралы
енгiзу заттай дәлел.
демелердi,
құжаттарды
алу, есепке
алу, сақтау,
беру және жою
тәртібi
туралы"
нұсқаулыққа
өзгерiстер
мен
толықтырулар
енгiзу туралы
нормативтiк
құқықтық
кесiмдер
17. Нашақорлықты Үкіметке ДСМ, БҒА, 2002
емдеуге және ақпарат ӘдМ жылғы
алдын алуға желтоқсан
маманданды. - 2003
рылған жылғы
мемлекеттiк желтоқсан
емес
мекемелермен,
қоғамдық
ұйымдармен
өзара iс-
әрекеттерді
нығайту
17.1. Наша. Үкіметке ДСМ, БҒА, 2002
қорлықты ақпарат ӘдМ жылғы
емдеуге және желтоқсан
алдын алуға - 2003
маманданды. жылғы
рылған мем. желтоқсан
лекеттiк емес
мекемелер,
қоғамдық
ұйымдар
қызметiн
бағалауды
жүзеге
асыру
18. Қазақстан Министрi. ІІМ, ҰҚК 2003 58,29 Республи.
Республика. ліктер мен (келісім жылғы 28,5 калық
сының құқық ведомстволар бойынша), ақпан - бюджет
қорғау және бөлiмшелерiн ҚПА желтоқсан 7,55 -//-
арнаулы нығайту
органдарының туралы
есiрткі ведомстволық
бизнесiне бұйрықтар
қарсы күрес
жөнiндегi
бөлiмшелерiн
ұйымдық және
материалдық
техникалық
нығайту
19. Есiрткiнi Кеден және ҰҚК ШҚ, 2003 50,85 Республи.
алып өтуге шекара МКМ КК жылғы 48,83 калық
жол бермеу бақылауын ақпан - бюджет
мақсатында күшейту желтоқсан
шекаралық туралы
бекеттерде ведомстволық
кеден және бұйрықтар
шекара
бақылауын
күшейту
20. Есiрткінiң Үкiметке ӘдМ, IIМ, 2002
заңсыз ақпарат ҰҚК жылғы
айналымына (келiсiм қазан,
қарсы күресте бойынша), 2003
ақпарат, МКМ КК, жылғы
тәжiрибе және ҰҚК ШҚ қараша
әдiстер алмасу
мақсатында
семинар-
кеңестер
өткiзу
21. Ұйымдасқан Қылмыстық ІІМ, ҰҚК 2003 0,06 Республи.
қылмыстық ұйымдардың (келісім жылғы калық
топтар немесе немесе бойынша), маусым бюджет
қылмыстық қылмыстық БП
қоғамдастық. қоғамдастық. (келісім
тардың тардың бойынша),
есiрткінiң, есірткі, МКМ КК,
психотроптық психотроптық ӘдМ, ҚПА
заттар мен заттар мен
прекурсорлар. прекурсор.
дың заңсыз лардың заңсыз
айналымына айналымына
байланысты байланысты
жасаған жасаған
қылмыстарын қылмыстарын
арнайы арнайы
тергеу тергеу
әдiстемесiн әдiстемесi
әзiрлеу
22. Соттарда Соттарда Жоғарғы 2003
есiрткіге есiрткiге Сот жылғы
байланысты байланысты (келісім тамыз
құқық бұзу. құқық бойынша)
шылықтар бұзушылықтар
туралы iстердi туралы
қарау бойынша iстердi
судьялардың қарау
мамандануын бойынша
енгiзу судьялардың
мамандануы
туралы
ведомстволық
бұйрық
23. Әдiлет Үкіметке ӘдМ (ССО) 2002 25,12 25,12 Республи.
министрлiгiнiң ақпарат жылғы калық
сот қазан, бюджет
сараптамасы 2003
органдары жылғы
бөлiмшелерiн қыркүйек
материалдық-
техникалық
нығайту
жөнiндегi
жұмысты
жалғастыру
24. Денсаулық Үкіметке ДСМ, ӘдМ 2003
сақтау ақпарат (ССО) жылғы
министрлi. мамыр
гiнiң сот
медициналық
органдары
бөлiмшелерiн
материалдық-
техникалық
қамтамасыз
ету жай-күйiн
зерделеу және
оның қызметiн
жақсарту
бойынша
ұсыныстар
енгiзу
25. Есiрткіге Ақпарат ІІМ, ҰҚК 2003
байланысты алмасуды (келісім жылғы
қылмыстар жетілдіру бойынша), наурыз
және олардың туралы МКМ КК,
жасалуына ведомст. БП (келісім
қатысы бар воаралық бойынша),
адамдар туралы бұйрық ҰҚК ШҚ
дерекқорды
ведомствоаралық
дерекқорда
жандандыру,
мүдделі
министрлiктер
мен ведомстволар
арасында
ақпараттар
алмасу
26. Кәсiпорындарда Үкіметке ӘдМ (НЕКК), 2002 0,7 0,7 Республи.
прекурсорлар ақпарат ЭМРМ, АШМ жылғы калық
өндiру мен қазан - 2,68 бюджет
пайдалану 2003
мониторингiн жылғы
жүргiзу желтоқсан
27. Кинология Үкіметке ІІМ, МКМ КК, 2002 20,0 27,97 Республи.
қызметтерiн ақпарат ҰҚК ШҚ жылғы 13,5 11,6 калық
ұйымдық және қазан - 3,75 бюджет
техникалық 2003 -//-
нығайтуды жылғы
жүзеге асыру желтоқсан
28. Есiрткінi, Жабдық, ӘдМ (НЕКК), 2003 10,0 Республи.
психотроптық химиялық ЭСМ, ІІМ, жылғы калық
заттар мен препарат. ҰҚК (келісім наурыз бюджет
прекурсорларды тар, бойынша),
табуға оқытатын МКМ КК,
арналған семинар. ҰҚК ШҚ
жабдықтар, лар
техникалар,
химиялық
препараттар
дайындау
жөнiндегi
отандық
өндiрiстi
дамыту
29. Нашақорлыққа Үкіметке ӘдМ (НЕКК), 2003
және есiрткi ақпарат облыстардың, жылғы
бизнесiне Астана және наурыз
қарсы күрес Алматы қа.
жөнiндегi лаларының
аймақтық әкімдері
комиссияның
есiрткiнiң
заңсыз
айналымына
тосқауыл қою
жөнiндегi
қызметiн
бақылау және
үйлестiру
30. "Есiрткiнiң, Бақылауға ӘдМ (НЕКК), 2003
прекурсорлар жататын ІІМ, МКМ жылғы
мен психо. жабдықтар КК, ЭСМ шілде
троптық тізбесін
заттардың бекіту
заңсыз туралы
айналымына Үкімет
қарсы күрес қаулысы,
туралы" бірлескен
БҰҰ Конвенция. іс-шаралар
сының 13-бабына жоспары
сәйкес
зертханалық
жабдықтар
саудасына
бақылауды
қамтамасыз ету
31. Прекурсорларды Бірлескен ӘдМ (НЕКК), 2002
заңсыз іс-шаралар ЭСМ, ЭМРМ, жылғы
даярлаудың, жоспары ІІМ, МКМ шілде -
импорттаудың, КК, ҰҚК ШҚ, 2003
экспорттаудың, ҰҚК (келісім жылғы
айналымының, бойынша) желтоқсан
таралуының
және заңды
айналымнан
заңсыз
айналымға
шығып кетуiнiң
жолын кесу
жөнiнде
шаралар
қабылдау
32. Денсаулық Бас Облыстар Ұдайы
сақтау, халықты прокура. мен оларға
медициналық тураның теңестіріл.
және дәрiлiк жұмыс ген проку.
қамтамасыз ету жоспары рорлар
жүйесiнде (келісім
есiрткi мен бойынша)
психотроптық
заттардың
пайдаланылуын
реттейтiн
заңнаманың
қолданылуын
бақылауды
күшейту
33. Шаруашылық Бірлескен ӘдМ (НЕКК), 2003
жүргiзушi іс-шаралар ІІМ, БП жылғы
субъектiлердiң жоспары (келісім ақпан
есiрткiнi, бойынша),
психотроптық ЭМРМ
заттар мен
прекурсорларды
өндiрiстiк
мақсаттарға
қолданылуын
бақылауды
қатаңдату
34. Есiрткi, Мемлекеттік ӘдМ (НЕКК), 2003
психотроптық бақылауды ДСМ, ІІМ, жылғы
заттар мен жетiлдiру ҰҚК (келісім сәуір
прекурсорлар жөнiндегi бойынша),
айналымы ұсыныстар, МКМ КК, АШМ,
саласында ведомстволық ҚПА, БП
мемлекеттiк және (келісім
бақылау ведомство. бойынша),
жүйесiн аралық ЭСМ, ЭМРМ
жетiлдiру бұйрықтар
Есірткіні бақылау саласында тиімді халықаралық ынтымақтастықты нығайту
35. Нашақорлыққа Халықаралық СІМ, ӘдМ, Ұдайы
және есiрткі келiсiмдер ІІМ, МКМ
бизнесiне мен шарттар КК, БП
қарсы күрес (келісім
саласындағы бойынша),
шарттық- ҚПА, ҰҚК
құқықтық (келісім
базаны бойынша)
жетiлдiру,
екi жақты
және көп
жақты
келiсiмдерге
қол қою
жөнiндегi
жұмыстарды
жалғастыру
36. Шет елдердiң Семинарлар СIМ, ӘдМ, 2002 Бюджеттен
есiрткi ІІМ, МКМ жылғы тыс
бизнесiне КК, БП шілде - қаражат
қарсы күрес (келісім 2003
бойынша маман. бойынша), жылғы
дандырылған ҚПА желтоқсан
бөлiмшелерi
өкілдерінiң
қатысуымен
оқыту
семинарларын
жүйелi өткiзу
37. Есiрткі Конференция СІМ, ӘдМ 2003 3,0 Республи.
бизнесiне (НЕКК), ІІМ, жылғы калық
қарсы күрес МКМ КК, ҚПА, маусым бюджет
ақпаратын, ҰҚК (келісім
тәжiрибесiн бойынша),
және әдiстерiн БП (келісім
алмасу бойынша),
мақсатында Жоғарғы Сот
ТМД-ның арнайы (келісім
бөлiмшелерi бойынша)
өкiлдерiнiң
қатысуымен
конференция
өткізу
38. БҰҰ-ның Семинарлар ӘдМ (НЕКК), 2002 Бюджеттен
бiлiктi СІМ, ІІМ жылғы тыс
сарапшыларын (оқу қыркүйек қаражат
мамандарды орталығы) - 2003
оқыту жылғы
процестерiне желтоқсан
тарту
тәжiрибесiн
жалғастыру
39. Халықаралық Үкiметке ӘдМ (НЕКК), 2002
ұйымдар мен ақпарат СІМ, ІІМ, жылғы
донор елдердiң ҚПА, МКМ желтоқсан
қаражатын КК, ҰҚК ШҚ, - 2003
Қазақстан ҰҚК жылғы
Республикасында (келісім желтоқсан
нашақорлыққа бойынша),
және есiрткі БП (келісім
бизнесiне бойынша),
қарсы күрес Жоғарғы Сот
саласына тарту (келісім
жөнiндегi бойынша)
жұмысты
жалғастыру
Барлығы 85,95 375,0 74,84
---------------------------------------------------------------------------
* Сомалар 2002 жылы нашақорлыққа және есiрткі бизнесiне қарсы күрес жөнiндегi iс-шараларды орындауға арналған республикалық бюджеттiк бағдарлама әкiмшілерiнiң сметасында көзделген.
** Осы бағанда келтiрiлген шығыстар сомасы алдын ала жобаланған және 2003 жылға арналған республикалық бюджеттi қалыптастыру жөнiндегi бюджеттiк комиссия "Бюджет жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 сәуiрдегi Заңына сәйкес белгiлейтiн болады.
*** Iс-шаралар нашақорлыққа және есiрткі бизнесiне қарсы күреске 2002 жылға арналған жергiлiктi бюджеттерден бөлiнген қаражат ескерiле отырып iске асырылады; 2003 жылға арналған соманы 2003 жылға арналған жергiлiктi бюджеттердi түзу кезiнде іздестіру ұсынылады.