Күші жойылды - ҚР Бас Прокуратурасының 2011.02.25 № 18 (ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
Қолданушылардың назарына!!!
Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.
"Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабын іске асыру мақсатында, "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 4-1) тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:
1. Қоса тіркеліп отырған мемлекеттік қызметтер көрсетудің стандарттары бекітілсін:
1) соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама беру бойынша;
2) прокуратура, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша.
2. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі - Комитет) осы бұйрықты:
1) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуден өткізу үшін;
2) Комитеттің облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық органдарына оқып - білуді ұйымдастыру және мүлтіксіз орындау үшін жолдасын.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының орынбасарлары М.Қ. Уәйісов және Г.В. Кимге жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы арнайы жариялымнан кейін күнтізбелік он күн ішінде күшіне енеді.
Қазақстан Республикасының
Бас Прокуроры
Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2008 жылғы 21 қаңтардағы
N 3 бұйрығымен
бекітілген
"Соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің Стандарты 1. Жалпы бөлім
1. Осы стандарт соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет көрсету).
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған, арыз беруші өз қолымен өтініш береді.
3. Мемлекеттік қызметті көрсету Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 22 желтоқсандағы "Құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Заңының 9-бабы және Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының "Арнайы есепке алудың жекелеген түрлерін жүргізу мен пайдаланудың Қағидасын бекіту туралы" 2004 жылғы 29 сәуірдегі N 23 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 2843 тіркелген) негізінде жүзеге асырылады.
4. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық органдары көрсетеді (бұдан әрі - аумақтық органдар) (осы стандартқа 1 қосымша ).
5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің қорытынды нысаны (нәтижесі) азаматтың соттылығы барлығын немесе жоқтығын растайтын қағаз тасушыдағы анықтама беру болып табылады.
6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, шет ел азаматтарына және азаматтығы жоқ тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - өтініш беруші).
7. Мемлекеттік қызмет қажетті құжаттар тапсырылған уақыттан бастап жеті күн ішінде көрсетіледі.
Құжаттарды тапсыру және анықтаманы алу барысындағы кезекте тұрудың ең ұзақ уақыты: бір сағаттан аспайды.
8. Мемлекеттік қызмет ақысыз көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі, оны алу үшін қажетті құжаттар, сондай ақ оларды толтыру үлгілері туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің (бұдан әрі - Комитет) ресми сайтында www.pravstat.kz адресі бойынша, ресми ақпарат көздерінде, сондай-ақ, Комитеттің аумақтық органдары ғимараттарындағы стендтерде, ақпарат тақтайшаларында орналастырылады.
10. Аумақтық органдардың жұмыс кестесі түскі үзілісті қосқанда бескүндік жұмыс аптасын, құрайды - жазғы мезгілде сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 12.30-дан 14.30-ға дейін; қысқы мезгілде сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекке тұру тәртібінде, алдын ала жазылусыз немесе жедел жүзеге асырусыз жүзеге асырылады.
11. Мемлекеттік қызметті көрсету күту және қажетті құжаттарды дайындау үшін қолайлы жағдай жасалған аумақтық органдардың ғимараттарында жүзеге асырылады. Қажетті құжаттар тізімі мен оларды толтыру үлгілері көрсетілген стендтер ілінген.
2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі
12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші жеке тұлғасын куәландыратын құжатты (паспорт немесе жеке куәлік, кәмелетке толмағандар үшін немесе құжаттандыру барысында паспорт немесе жеке куәлік болмаған жағдайда - туу туралы куәлік) ұсынады.
Бір адамға қатысты анықтаманы ұсыну туралы өтінішті басқа адам оның осындай анықтаманы алуға және құжаттарды тапсыруға нотариуспен куәландырылған сенім хаты болған жағдайда бере алады.
13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші тұрғылықты жері бойынша аумақтық органға өз қолымен толтырған өтінішті береді.
14. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген адрестер бойынша жүгінуі қажет.
15. Өтініш берушінің мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды ұсынғанын растайтын құжат болып азаматтардың соттылығы бар немесе жоқтығы жөнінде анықтама беру туралы арыздарын есепке алу журналы табылады.
16. Соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама өтініш берушінің жеке өзіне немесе оның сенімді адамына мемлекеттік қызмет көрсетілген жерде беріледі.
17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатуға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырмау негіз болады.
3. Жұмыс қағидаттары
18. Комитеттің қызметі адамның конституциялық құқығын, қызметті атқару барысындағы заңнамалықты сақтауға, жеткілікті және толық ақпарат беру, оны қорғау, қағидаттарына негізделеді.
4. Жұмыс нәтижелері
19. Аумақтық органның жұмыс нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
20. Мемлекеттік органның жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.
5. Шағымдану тәртібі
21. Мемлекеттік қызметті көрсетудің сапасы бойынша кінәрәттар болған жағдайларда, шағым аумақтық органдардың басшылары, Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының орынбасары - Комитет Төрағасы және Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының басшылары атына беріледі. Комитеттің сенім телефоны - 31-74-07, аумақтық органдардың сенім телефондары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген.
Даулы жағдайлар азаматтық сот өндірісі тәртібінде шешіледі.
22. Шағым мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органның басшылығының атына, заңда көрсетілген тәртіпте, сондай ақ осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес электронды адреске беріледі.
23. Қабылданған шағым жеке (заңды) тұлғалардың өтініштерін есепке алу журналына тіркеліп, заңмен бекітілген мерзім ішінде қаралады.
Шағымды қарау нәтижесі туралы өтініш иесіне жазбаша түрде пошта немесе электронды пошта арқылы хабарланады.
6. Байланыс ақпараты
24. Ұсынылатын мемлекеттік қызмет үшін жауапты аумақтық органдар басшыларының мекен-жайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген.
25. Комитеттің мекен жайы: 010000, Астана қаласы, Московская көшесі, 34 үй. Электронды пошта: www.pravstat.kz., Қабылдау бөлмесінің телефоны: (87172) 31-81-88.
"Соттылығы барлығы
немесе жоқтығы туралы
анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
көрсетудің стандартына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің
облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық
органдарының тізімі
р/с |
Бөлімшелердің |
Толық |
Байланыс телефоны, |
1. |
Комитеттің Алматы |
050045 |
272-60-07, 272-86-40 |
2 |
Комитеттің Астана |
473000 |
34-29-71, 34-14-52 |
3. |
Комитеттің Алматы |
040000 |
24-07-36, 24-28-21 |
4. |
Комитеттің Ақмола |
475000 |
40-19-92, 25-58-87 |
5. |
Комитеттің Қарағанды |
470038 |
56-40-08, 56-82-26 |
6. |
Комитеттің Қостанай |
4580003 |
53-70-71, 53-58-82 |
7. |
Комитеттің Қызылорда |
120019 |
27-64-09, 27-26-12 |
8. |
Комитеттің Маңғыстау |
466200 Ақтау қ., |
42-89-57, 42-89-58 |
9. |
Комитеттің Жамбыл |
080000 Тараз қ., |
45-67-50, 45-77-322 |
10. |
Комитеттің Атырау |
060002 |
32-55-96, 32-08-34 |
11. |
Комитеттің Ақтөбе |
030006 |
21-78-91, 21-21-85 |
12. |
Комитеттің Павлодар |
637025 |
53-31-44, 53-65-66 |
13. |
Комитеттің Оңтүстік |
486050 |
53-74-41, 21-46-17 |
14. |
Комитеттің Батыс |
090000 Орал қ., |
51-12-36, 50-09-27 |
15. |
Комитеттің Шығыс |
492018 |
47-99-43, 47-96-20 |
16. |
Комитеттің Солтүстік |
642007 |
36-23-85, 36-28-05 |
"Соттылығы барлығы
немесе жоқтығы туралы
анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
көрсетудің стандартына
2-қосымша
Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері |
Көрсет- |
Көрсет- |
Көрсет- |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Уақтылығы | |||
---|---|---|---|
1.1. құжаттарды тапсырған сәттен |
|||
1.2. қызмет алуды кезекте қырық |
|||
2. Сапасы | |||
2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапа- |
|||
2.2. құжаттарды лауазымды тұлға |
|||
3. Қол жетімділігі | |||
3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы |
|||
3.2. тұтынушы құжаттарды толтырған |
|||
3.3. Интернет арқылы қолжетімді |
|||
4. Шағымдану үдерісі | |||
4.1. қызметтің осы түрі бойынша |
|||
4.2. белгіленген мерзімде қаралған |
- |
||
4.3. шағымданудың қолданыстағы |
|||
4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттан- |
|||
5. Сыпайылық | |||
5.1. қызметкерлердің сыпайылығына |
Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2008 жылғы 21 қаңтардағы
N 3 бұйрығымен
бекітілген
Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер
1. Осы стандарт прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді.
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
3. Прокуратура органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын Конвенцияға Қазақстан Республикасының қосылуы туралы" 1999 жылғы 30 желтоқсандағы Заңы негізінде жүзеге асырылады.
4. Осындай мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның атауы:
Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы, Астана қаласы, Сейфуллин көшесі, 73, веб-сайт: www.procuror. kz.
5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің қорытынды нысаны (нәтижесі) құжатқа қол қойған адамның қолының түпнұсқалығын және оның өкілеттігін куәландыратын, сондай-ақ осы құжатты бекіткен мөрлер мен мөртабандарды растайтын арнайы мөртабан - апостиль қою болып табылады.
6. Мемлекеттік қызмет Гааг конвенциясына қатысушы - мемлекеттердің аумағында прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын кейбір құжаттарын заңдастыру талап етілетін барлық жеке тұлғаларға көрсетіледі.
7. Мемлекеттік қызмет бір жұмыс күні ішінде көрсетіледі. Қажетті құжаттарды тапсыру және мемлекеттік қызметті алу барысындағы кезекте тұрудың ең ұзақ уақыты: 20 минуттан аспайды.
8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін Қазақстан Республикасының "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Кодексіне (Салық кодексінің) сәйкес мемлекеттік төлем бекітілген, және де ол төлемді жүргізген күніндегі ең төменгі есеп көрсеткішінің 20 пайызын құрайды.
Төлем алушы - Астана қаласы бойынша Алматы салық комитеті
СТН 620200000007
Е/ш 000080900
ФАӨ 195301070
Төлемнің тағайындалуы 108113
9. Мемлекеттік қызмет көрсету және қажетті құжаттарды алу тәртібі туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының веб-сайтында: www.procuror. kz. Бас прокуратура ғимаратында орналасқан ресми ақпарат көздерінде, сондай-ақ стендтерінде және ақпараттық тақталарында орналасады.
10. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының жұмыс кестесі бескүндік жұмыс аптасын құрайды - жазғы мезгілде сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 12.30-дан 14.30-ға дейін; қысқы мезгілде сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекке тұру тәртібінде, алдын ала жазылусыз немесе жедел жүзеге асырусыз жүзеге асырылады.
11. Құжаттарды қабылдау және беру жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының рұқсаттама бюросында күтуге қолайлы жағдайлар жасалған.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
12. Апостиль қою үшін Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасына Гааг конвенциясына қатысушы - мемлекеттердің аумағында құжаттарды заңдастыру талап етілетін прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының ресми құжаттарын және мемлекеттік баждың төленуі туралы түбіртекті ұсыну қажет.
Апостиль қою үшін құжаттарды қабылдауды Халықаралық келісім-шарттардың қолданылуын қадағалау басқармасының мамандары Бас прокуратураның рұқсаттама бюросында жүзеге асырады.
13. Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын құжаттарға апостиль қою үшін құжатта мүддесі қозғалатын адамнан басқа апостиль алу құқығын беретін куәландырылған сенімхаты бар басқа адам жүзеге асыруы мүмкін.
14. Гааг конвенциясына қатысушы - мемлекеттердің аумағында құжаттарды заңдастыру талап етілетін прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының ресми құжаты мен мемлекеттік баждың төленуі туралы түбіртек Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының Халықаралық келісім-шарттардың қолданылуын қадағалау басқармасының маманына тапсырылады.
15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып азаматтардың өтініштерін тіркеу журналы болып табылады.
16. Прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының апостиль қойылған ресми құжаты осы Стандарттың 13-тармағында көрсетілген адамдарға жеке басын куәландыратын құжат немесе нотариуспен куәландырылған сенім хатты ұсынған жағдайда беріледі.
17. Осы Стандарттың 12, 13-тармақтарында көрсетілген құжаттарды ұсынбау, немесе ұсынылған құжаттардың түпнұсқасы болмаған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға негіз болады.
3. Жұмыс қағидаттары
18. Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының қызметі адамның конституциялық құқығын, қызметті атқару барысындағы заңнамалықты сақтауға, жеткілікті және толық ақпарат беру, оны қорғау, қағидаттарына негізделеді.
4. Жұмыс нәтижелері
19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
20. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.
5. Шағымдану тәртібі
21. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына наразылық болған жағдайда шағым Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Халықаралық келісім-шарттардың қолданылуын қадағалау басқармасы бастығының атына беріледі.
Даулы мәселелер азаматтық сот ісін жүргізу тәртібінде шешіледі.
22. Шағымдарды қабылдау, тіркеу және қарау Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіпте шешіледі.
6. Байланыс ақпараты
23. Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы, 010000, Астана қаласы, Сейфуллин көшесі, 73, веб-сайт: www.procuror. kz. тел.712676.
Прокуратура органдарынан шығатын
ресми құжаттарға апостиль қою
бойынша мемлекеттік қызмет
көрсетудің үлгі стандартына
Қосымша
Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні
Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері |
Көрсеткіш- |
Көрсет- |
Көрсет- |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Уақтылығы | |||
---|---|---|---|
1.1. құжаттарды тапсырған сәттен |
|||
1.2. қызмет алуды кезекте қырық |
|||
2. Сапасы | |||
2.1. қызметті ұсыну үдерісінің |
|||
2.2. құжаттарды лауазымды тұлға |
|||
3. Қол жетімділігі | |||
3.1. қызметті ұсыну тәртібі |
|||
3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс |
|||
3.3. Интернет арқылы қол жетімді |
|||
4. Шағымдану үдерісі | |||
4.1. қызметтің осы түрі бойынша |
|||
4.2. белгіленген мерзімде қарал- |
- |
||
4.3. шағымданудың қолданыстағы |
|||
4.4. шағымдану мерзіміне |
|||
5. Сыпайылық | |||
5.1. қызметкерлердің сыпайылығы- |