ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Осы бұйрық 01.07.2020 бастап қолданысқа енеді
Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы "Теміржол көлігі туралы" Заңының 14 бабы 2 тармағы 33-2) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
1. Қоса берілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысында лококтив тартымы операторының шығындарын ұзақмерзімді субсидиялау әдістемесі бекітілсін.
2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіпте:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін;
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық 2020 жылғы 1 шілдеден бастап қолданысқа енеді.
Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі |
Б. Атамкулов |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрлігі
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрлігі
Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 22 сәуірдегі № 218 бұйрығымен бекітілген |
Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысында локомотив тартымы операторының шығындарын ұзақмерзімді субсидиялау көлемін анықтау әдістемесін бекіту туралы
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялаудың көлемдерін айқындау әдістемесі (бұдан әрі – әдістеме) "темір жол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Заңының 14-бабы 2-тармағының 33-2) тармақшасына сәйкес әзірленді және әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялаудың көлемдерін айқындайды.
2. Әдістемені қолданудың негізгі принциптері:
1) жолаушылар темір жол тасымалының Әлеуметтік және стратегиялық маңызы;
2) жолаушылар тасымалының тиімділігін арттыру.
3. Осы Әдістемеде келесі ұғымдар қолданылады:
1) Жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторы – меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздерде жолаушылар тасымалдары үшін пайдаланылатын тартқыш көлік құралына (локомотивке) иелік ететін, оны күтіп-ұстауды, пайдалануды қамтамасыз ететін тұлға;;
2) Тасымалдаушы-жүктерді немесе жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, почта жөнелтілімдерін тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын және тасымалдау құжаттарында көрсетілген, тартқыш Көлік құралдарын қоса алғанда, меншік құқығында немесе өзге де заңды негізде жылжымалы құрамды иеленетін тұлға;;
3) уәкілетті орган - темір жол көлігі саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.
4. Әдістеме бойынша есептеулер уәкілетті органмен жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым операторын субсидиялау бағдарламасы шеңберінде бюджеттік өтінімді ұсынған кезде есеп айырысуларды негіздеу үшін қолданылады.
2-тарау. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау көлемдерін айқындау
5. Жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым қызметтерінің көлемін есепке алу мақсаттары үшін Локомотив-сағаттар көрсеткіші пайдаланылады.
6. Локомотив-сағаттардың санын есептеу мынадай құрамдастардан жүргізіледі::
1) поездар қозғалысының нормативтік кестесіне сәйкес локомотивтің поездың басындағы жол жүру кезіндегі уақыты;
2) уәкілетті органның және жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын жолаушылар тасымалдаушыларының шарттарымен айқындалатын жүру кезеңділігі.
Локомотив-сағаттардың санын есептеу тарту түрлері (жылу және электр) бойынша бөлінеді.
Саны локомотив-сағатқа сәйкес есептеледі жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторы арасындағы шартпен белгіленеді.
Объемы долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям определяется по формуле:
Поезд бойынша қызметтердің құны
мұнда:
Rлок-поезд бойынша локомотивтік тартқыш қызметтері үшін шығыстар;
Vлок.сағат-тепловоз – тартымының жоспарланған Локомотив-сағаттарының саны;
Рлок.сағат-тепловоз – тепловозды тартқыш қызметтері үшін сағат-тариф, теңге;
Vлок.сағат-элек – тартымының жоспарланған Локомотив-сағаттарының саны;
Рлок.сағат-элек – электровозды тарту қызметі үшін тариф, теңге.
7. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялаудың көлемі тартым үлгілері бөлінісінде локомотивтік тартым қызметтерінің шекті бағасына қайта көбейтілген Локомотив-сағаттардың көлемі ретінде есептеледі.