"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 27 қаңтардағы № 30 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы № 490 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 14 желтоқсанда № 16092 болып тіркелді

Қолданыстағы

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 27 қаңтардағы № 30 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14813 болып тіркелген, 2017 жылғы 23 ақпанда "Егемен Қазақстан" газетінің № 38 (29019) санында жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларында:

      2-тармақ мынадай мазмұндағы 8) тармақшамен толықтырылсын:

      "8) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Субсидиялауға жататын бағыттар:

      1) асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға:

      ірі қара малдың, қойлардың, ешкілердің, маралдардың (бұғылардың) аналық басымен, сондай-ақ балараның ұяларымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстар жүргізуге жұмсалған шығындарды арзандату;

      отандық және шетелдік шаруашылықтардан асыл тұқымды ірі қара мал, қой, ешкі, жылқы, шошқа, түйе, марал (бұғы) төлін сатып алуға жұмсалған шығындарды арзандату;

      отандық және шетелдік шаруашылықтардан ет және жұмыртқа бағытындағы құстардың ата-енелік/ата-тектік нысандағы асыл тұқымды тәуліктік балапанын сатып алуға жұмсалған шығындарды арзандату;

      жеке және заңды тұлғалардың табынның өсімін молайтуға пайдаланылатын етті, сүтті және сүтті-етті тұқымдардың асыл тұқымды тұқымдық бұқаларын күтіп-бағуға жұмсалған шығындарын арзандату;

      асыл тұқымдық және дистрибьютерлік орталықтардың жеке қосалқы шаруашылықтарда және ауыл шаруашылығы кооперативтерінде, сондай-ақ, қойдың қаракөл тұқымдарын өсірумен айналысатын шаруа (фермер) қожалықтарында ірі қара малдың және қойдың аналық басын қолдан ұрықтандыру бойынша қызметтер көрсетуге жұмсалған шығындарын 100 %-ға дейін өтеу.

      асыл тұқымдық және дистрибьютерлік орталықтардың ауыл шаруашылығы жануарларының аналық басын сақтау және қолдан ұрықтандыруды ұйымдастыру үшін пайдаланылатын арнайы техника мен технологиялық жабдық сатып алуға жұмсалған шығындарын 50 %-ға дейін өтеу;

      2) мал шаруашылығының өнiмдiлiгi мен өнiм сапасын арттыруға:

      бұқашықтарды бордақылау, қозы етін, шошқа етiн, жылқы етiн, түйе етін, құс етiн (бройлер тауығының етін, күрке тауықтың етін, суда жүзетін құс етін), тағамдық жұмыртқа (тауық және бөдене жұмыртқасы), сүт (сиыр, бие, түйе, ешкі сүті), биязы жүн және жартылай биязы жүн өндіру құнын арзандату;

      құрамажем зауыттары өндірген және ауыл шаруашылығы кооперативтеріне өткізілген құрамажем құнын арзандату;

      ауыл шаруашылығы жануарлары азығына жұмсалған шығындар құнын арзандату;

      ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарының сиыр етінің құнын арзандату.";

      6-тармақтың 7) және 8) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) тауар өндiрушiлер ауыл шаруашылығы кооперативтерін, сондай-ақ, ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарын қоспағанда, басқа жеке және заңды тұлғалардан одан әрi қайта сату және (немесе) қайта өңдеу үшiн сатып алған мал шаруашылығы өнімі;

      8) тауар өндірушілер айырбас бойынша, өзара есеп айырысу шотына өткізген немесе ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттары сатып алатын бұрын субсидияланған мал шаруашылығы өнімін қоспағанда, бұрын субсидияланған мал шаруашылығы өнімі;";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Субсидиялар тауар өндірушілерге, өзге де жеке және заңды тұлғаларға бағыттардың мынадай басымдықтарына сәйкес төленеді:

      асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуға:

      ірі қара малдың және қойдың аналық басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстар жүргізу;

      асыл тұқымды ірі қара мал және қой сатып алу;

      асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытудың қалған бағыттары;

      мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруға:

      ауыл шаруашылығы кооперативінің бұқашықтарды бордақылауы және сүт өндіруі;

      сүт (сиыр, бие, түйе, ешкі сүті) өндірісінің құнын арзандату;

      құс еті өндірісінің құнын арзандату;

      бұқашықтарды бордақылау құнын арзандату;

      қозы еті өндірісінің құнын арзандату;

      құрамажем құнын арзандату;

      биязы және жартылай биязы жүн өндірісінің құнын арзандату;

      шошқа еті өндірісінің құнын арзандату;

      жылқы еті өндірісінің құнын арзандату;

      түйе еті өндірісінің құнын арзандату;

      тағамдық жұмыртқа (тауық және бөдене жұмыртқасы) өндірісінің құнын арзандату;

      ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарымен алынатын сиыр етінің құнын арзандату.

      Бір немесе бірнеше бағыт бойынша қаражат қалып қойған жағдайда, субсидиялар субсидиялау бағыттарының басымдығына сәйкес қайта бөлінеді.

      9-тармақ мынадай мазмұндағы 10) тармақшамен толықтырылсын:

      "10) ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарында алынған сиыр етінің бір килограмы үшін төленеді.";

      14, 15 және 16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша тауар өндірушілер тиісті негіздердің туындауына қарай, осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша:

      1) қағаз түрінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы;

      2) электрондық түрде "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы субсидиялар алуға арналған өтінімдер жолдайды.

      Тауар өндірушілер негіздер туындаған сәттен бастап (тауар өндіруші осы Қағидалардың өлшемшарттары мен талаптарына сәйкес келген сәттен бастап) он екі айдан аспаған өтінімдерді береді.

      Мемлекеттік корпорация бір жұмыс күні ішінде өтінімді Бөлімге жолдайды.

      Тауар өндірушінің ЭЦҚ-сы қойылған электрондық өтінім автоматты түрде Бөлімге өңдеу үшін жолданады.

      15. Бөлім өтінім түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 16-тармағының 2 абзацында көрсетілмеген бағыттар бойынша өтінімді толтырылған деректердің толықтығына тексереді және осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес 3-нысан бойынша АТЖ және АЖБ деректеріне салыстырып-тексеруді жүзеге асырады.

      Өтінімді толықтай толтырмау немесе АТЖ және АЖБ деректерін салыстырып-тексеру нәтижелері бойынша сәйкес келмеу анықталған жағдайда, Бөлім осы Қағидаларға 5-1-қосымшаның нысанына сәйкес, ескертулерді жою үшін екі күндік мерзімді көрсете отырып, өтінімді пысықтау қажеттігі туралы хабарламаны қағаз түрінде Мемлекеттік корпорацияға немесе электрондық түрде портал арқылы жолдайды.

      Хабарламада көрсетілген мерзімде пысықталған өтінім қағаз түрінде Мемлекеттік корпорацияға немесе электрондық түрде порталға беріледі.

      Мемлекеттік корпорация бір жұмыс күні ішінде өтінімді Бөлімге жолдайды.

      Тауар өндірушінің ЭЦҚ-сы қойылған электрондық өтінім автоматты түрде Бөлімге өңдеу үшін жолданады.

      Ескертулерді хабарламада көрсетілген мерзімде пысықтамағанда, Мемлекеттік корпорация өтінімді қабылдамайды, сондай-ақ, портал өтінімді қабылдамайды.

      Тауар өндірушілер пысықталғаннан кейін өтінімді қайта енгізе алады.

      16. Бөлім құжаттардың толық пакеті түскенен кейін екі жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 2-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады.

      Бұл ретте, асыл тұқымды жануарларды сатып алу, асыл тұқымды ірі қара мал мен қойдың аналық басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу, тұқымдық түрленумен қамтылған асыл тұқымды ірі қара мал мен қойдың аналық басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу және өсімді молайту үшін пайдаланылатын етті, сүтті, сүтті-етті тұқымдардың асыл тұқымды тұқымдық бұқаларын күтіп-бағу субсидиялау бағыттары бойынша құрамында Бөлім маманы бар жұмыс тобы тиісті ауылдық округ әкімдігінің маманы мен ветеринар дәрігері жеті жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігін салыстырып-тексеру үшін шаруашылыққа барады. Жұмыс тобының құрамы Бөлім бұйрығымен бекітіледі.

      Шығу нәтижелері бойынша осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша салыстырып-тексеру актісі жасалады, оның түпнұсқасы осы Қағидалардың 28-тармағында көрсетілген мерзімдерде Бөлімде сақталады.

      Осы Қағидалардың 2-қосымшасында көрсетілген өлшемшарттар мен талаптарға сәйкес келмеу анықталған жағдайда Бөлім көрсетілген мерзім ішінде тауар өндірушіге бас тарту себептерін көрсете отырып, Мемлекеттік корпорацияға қағаз түрінде немесе электрондық түрде АТЖ арқылы порталға осы Қағидалардың 11-қосымшаның 2-нысаны бойынша хабарлама жібереді.

      Тауар өндіруші осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес өлшемшарттар мен талаптарға сәйкес келген жағдайда, Бөлім көрсетілген мерзім ішінде өтінімді АТЖ арқылы салыстырып-тексеру актісінің электрондық көшірмесін қоса бере отырып, Облыс басқармасына, Қала басқармасына жолдайды.

      Облыс басқармасы, Қала басқармасы өтінім түскеннен кейін екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін деректердің толықтығын тексереді және сәйкес келген жағдайда, тауар өндірушіге осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша АТЖ арқылы өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдайды.

      Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы берген жағдайда Облыс басқармасы, Қала басқармасы көрсетілген мерзім ішінде өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарламаны Бөлімге жолдайды. Бөлім бір жұмыс күні ішінде өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарламаны Мемлекеттік корпарацияға жолдайды.

      Тауар өндіруші Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету күніне жатпайды, бұл ретте Бөлім мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің аяқталуына бір күн бұрын ұсынады.

      Көрсетілген деректердің толық еместігі және салыстырып тексеру актісінің қате жасалғаны анықталса, өтінім көрсетілген мерзім ішінде АТЖ арқылы барлық сәйкессіздіктердің уәжді негіздемесімен бірге Бөлімге пысықтауға қайтарылады.

      Салыстырып тексеру актісі қате жасалуы себебінен қайтарылған жағдайда, Бөлім бір күн ішінде Басқармаға АТЖ арқылы пысықталған актіні енгізеді.";

      21, 22, 23 және 24-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Тауар өндірушілер базалық норматив бойынша тұқымдық түрлендірумен қамтылған ірі қара малдың аналық басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізуге субсидия алу үшін ағымдағы жылдың 1 қыркүйегіне дейінгі мерзімде осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетілген өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестікті қамтамасыз етеді және осы Қағидалардың 14-тармағында айқындалған мерзімдерде Мемлекеттік корпорациясы немесе портал арқылы өтінім береді.

      Қосымша норматив бойынша ірі қара малдың асыл тұқымды аналық басымен және тұқымдық түрлендірумен қамтылған ірі қара малдың аналық басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізуге субсидия алуға арналған өтінімдер күнтізбелік жылда бір рет, бірақ ағымдағы жылдың 20 қарашасынан кешіктірілмей беріледі. Бұзаулардың шығу пайызы мынадай формуламен есептеледі:

      В=Т/К*100, мұнда:

      В – өтінім берген күнге төлдердің шығу пайызы;

      Т – өтінім берген күнге дейінгі соңғы он екі ай ішінде соңғы төлдегенде сиырлардан (сиыр – төлдеген аналық бас немесе 36 айдан үлкен аналық бас) алынған бұзаулардың саны;

      К – өтінім берген күнге сиырлардың (сиыр – төлдеген аналық бас немесе 36 айдан үлкен аналық бас) саны.

      Тауар өндірушілер қойлардың аналық басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізуге субсидиялар алу үшін ағымдағы жылдың 1 қазанына дейін осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетілген өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестікті қамтамасыз етеді және осы Қағидалардың 14-тармағында айқындалған мерзімдерде Мемлекеттік корпорация немесе портал арқылы өтінім береді.

      Тауар өндіруші асыл тұқымды ірі қара малды төлемін кейінге қалдыра отырып (ішінара төлей отырып), кредитке немесе лизингке сатып алған жағдайда, бюджеттік қаражатты өтінімде көрсетілетін сатушының, кредит берушінің немесе лизинг берушінің есебіне аударуға жол беріледі.

      Жеке және заңды тұлғалар табынның өсімін молайту үшін асыл тұқымды тұқымдық бұқаларды күтіп-бағуға субсидиялар алу үшін ағымдағы жылдың 1 қыркүйегіне дейін осы Қағидаларға 2-қосымшада көрсетілген өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестікті қамтамасыз етеді және осы Қағидалардың 14-тармағында айқындалған мерзімдерде Мемлекеттік корпорация немесе портал арқылы өтінім береді.

      22. Тауар өндірушілер мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша:

      1) Мемлекеттік корпорация арқылы қағаз түрінде;

      2) портал арқылы электрондық түрде өтінімдер ұсынады.

      23. Субсидиялар алудың ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында құс фабрикаларының/100 мал орнынан басталатын бордақылау алаңдарының/шошқа өсіруші кәсіпорындардың/ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарының тізбесі (бұдан әрі – Тізбе) және олардың өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігі облыстар, Астана мен Алматы қалалары деңгейінде "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының (бұдан әрі – "Атамекен" ҚР ҰКП) өңірлік кәсіпкерлер палаталары құратын, құрамында "Атамекен" ҚР ҰКП-да аккредиттелген қоғамдық салалық одақтар мен қауымдастықтар өкілдері және Бөлім маманы бар арнайы комиссияның осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес 1-нысан бойынша қорытындысы негізінде жылына бір рет айқындалады, ол Облыс басқармасы мен Бөлімге жолданады.

      24. Арнайы комиссия осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес құс фабрикаларының/100 мал орнынан басталатын бордақылау алаңдарының/шошқа өсіруші кәсіпорындардың/ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарының тиісті инфрақұрылымының бар-жоғын тексереді.

      Жыл ішінде Тізбені өзгертуге жол беріледі. Бұл ретте, құс фабрикалары мен шошқа өсіруші шаруашылықтар үшін арнайы комиссияның қорытындысына қоса берілетін өнім өндірудің технологиялық картасы жасалады.

      Тауар өндірушілердің өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігін айқындау бес жұмыс күні ішінде өтеусіз негізде "Атамекен" ҚР ҰКП-ның өңірлік кәсіпкерлер палатасына тауар өндірушінің жазбаша хабарламасы негізінде жүзеге асырылады.

      Құрамажем құнын субсидиялау құрамажем кәсіпорындарына бекітілген ауыл шаруашылығы кооперативтері тізімінен ауыл шаруашылығы кооперативтеріне арзандатылған баға бойынша нақты өткізілген құрамажем көлемі үшін жүзеге асырылады. Ағымдағы жылдың 1 наурызына дейін Бөлім осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес өлшемшарттар мен талаптарды ескере отырып, субсидиялауға жататын ауыл шаруашылығы кооперативтері тізімін бекітеді және ауыл шаруашылығы жануарлары түрлері (кооператив мүшелерінің ИСЖ-да тіркелген) бойынша жылдық қажеттілік нормалары негізінде олардың құрамажемге жылдық қажеттілігі көлемдерін айқындайды.

      Бекітілген ауыл шаруашылығы кооперативтері тізімі тоқсан сайынғы негізде қайта қаралуы мүмкін. Бекітілген ауыл шаруашылығы кооперативтері тізімі Облыс басқармасына жолданады және аудан, облыстық маңызы бар қала әкімдігінің сайтында жарияланады.

      Субсидиялауға бір килограмы 40 теңгеден аспайтын арзандатылған бағамен өткізілген құрамажем жатады.

      Құрамажем зауыты құрамажем бекітілген Тізбедегі ауыл шаруашылығы кооперативтеріне өткізілген жағдайда, оның өткізілген көлемі үшін өтінім береді.";

      26 және 27-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Бөлім өтінім беруге негіз пайда болған сәттен бастап (өткізілген өнім үшін ақы төленген сәттен бастап) үш айдан аспаған өтінімдерді қабылдайды.

      27. Бөлім өтінімді алған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде тауар өндірушінің өтінімін осы Қағидалардың 6, 7, 8-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді.

      Бөлім бұқашықтарды бордақылау, қозы еті, жылқы еті, түйе еті, шошқа еті құнын арзандатуды субсидиялау бағыттары бойынша салыстырып тексеру жүргізу үшін ветеринариялық ұйымнан осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бір мал иесінің тіркелген/шығып кеткен (АЖБ-дан) жануарлары бойынша ақпарат алады.

      Бөлім мал шаруашылығы өнімін субсидиялауға өтінім берген тауар өндірушілерді, оларда болған жағдайда, ауданның, республикалық және облыстық маңызы бар қалалардың ветеринария бөлімі ұсынған, ауыл шаруашылығы жануарларының тиісті түрлері бойынша аса қауіпті және инфекциялық аурулар бойынша карантиндiк iс-шаралар қолданылған тауар өндірушілер тізімімен салыстырып тексеруді жүзеге асырады.

      Бөлім көрсетілген мерзім ішінде тауар өндірушінің қызмет орнына осы Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестікті айқындау және зоотехникалық есепке алудың бастапқы құжаттарына (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру жүргізу үшін мынадай жағдайларда барады:

      1) жекелеген бағыт бойынша өтінімді алғаш рет беру;

      2) алдыңғы өтініммен салыстырғанда, өндіріс деңгейінің/кәсіпорын қуатының ұлғаюына байланысты субсидиялау нормативінің артуы;

      3) жекелеген бағыт бойынша өтінім берілген көлемдердің өткен айдың өтінімінен жиырма пайыздан астам асып кетуі.

      Осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес өлшемшарттар мен талаптарға, осы Қағидалардың 6, 7, 8-тармақтарында көрсетілген шарттарға сәйкес келмеу анықталған жағдайда, өтінім көрсетілген мерзім ішінде барлық сәйкессіздіктердің уәжді негіздемесі бар Мемлекеттік корпорация және портал арқылы ілеспе хатпен тауар өндірушіге қайтарылады.

      Тауар өндірушілер түзетілген сәйкессіздіктерді ескере отырып, өтінімді қайта енгізе алады.";

      32-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Облыс басқармасы облыс, қала бойынша жиынтық акт бекітілген күннен кейін үш жұмыс күні ішінде Бөлімге осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес 1-нысан бойынша мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруға арналған бағыттар бойынша тауар өндірушілердің өтінімдерін қарастыру қорытындылары жөніндегі ақпаратты жолдайды.

      Бөлім алынған ақпарат бойынша кейіннен тауар өндірушіге (өтінім берушіге) Мемлекеттік корпорация немесе портал арқылы беру үшін қарау нәтижелерін қысқаша сипаттай отырып, әр тауар өндіруші (өтінім беруші) бойынша жеке-жеке осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарлама қалыптастырады.".

      көрсетілген Қағидаларға 1 және 3-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген Қағидаларға 5-қосымшаның 4-нысаны осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бұйрықтың 4-қосымшасына сәйкес көрсетілген Қағидаларға 5-1-қосымшасымен толықтыру;

      көрсетілген Қағидаларға 11-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Мал шаруашылығы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесінің ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрықтың ол ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Құқықтық қамтамасыз ету департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
А. Мырзахметов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      ________ Д. Абаев

      2017 жылғы 12 желтоқсан

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      _______________Б. Сұлтанов

      2017 жылғы 12 желтоқсан

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ____________Т. Сүлейменов

      2017 жылғы 12 желтоқсан

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2017 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 490 бұйрығына
1-қосымша
Асыл тұқымды мал
шаруашылығын дамытуды, мал
шаруашылығының өнімділігін
және өнім сапасын арттыруды
субсидиялау қағидаларына
1-қосымша

Субсидиялар нормативтері

Субсидиялау бағыты

Өлшем бірлігі

1 бірлікке арналған субсидиялар нормативтері,
теңге

Етті мал шаруашылығы

1.

Асыл тұқымдық және селекциялық жұмыс жүргізу

1.1

Тауарлы аналық бас

1)

Базалық норматив

бас

10 000

2)

Қосымша норматив:



80%-дан бастап (қоса алғанда) төл беру шығымы

бас

8 000

60%-дан бастап (қоса алғанда) төл беру шығымы

бас

6 000

1.2

Асыл тұқымды аналық бас

1)

Базалық норматив

бас

10 000

2)

Қосымша норматив:



80%-дан бастап (қоса алғанда) төл беру шығымы

бас

20 000

70%-дан бастап (қоса алғанда) төл беру шығымы

бас

15 000

2.

Асыл тұқымды ірі қара мал сатып алу*

бас

150 000

2.1.

Ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарының сиыр еті өндірісінің құнын арзандату
 

килограмм

175

Сүтті және сүтті-етті мал шаруашылығы

1.

Селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу

1.1

Асыл тұқымды аналық бас



1)

Базалық норматив

бас

10 000

2)

Қосымша норматив



70%-дан бастап (қоса алғанда) төл беру шығымы

бас

20 000

60%-дан бастап (қоса алғанда) төл беру шығымы

бас

15 000

2.

Асыл тұқымды ірі қара мал сатып алу*

1)

отандық шаруашылықтардың асыл тұқымды ірі қара малы

бас

170 000

2)

импортталған асыл тұқымды ірі қара мал



Аустралия, АҚШ және Канада елдерінен

бас

225 000

Еуропа және ТМД елдерінен

бас

150 000

3.

Сүт өндіру мен дайындаудың құнын арзандату**:

1)

бағымдағы мал басы 400 бастан басталатын шаруашылық

килограмм

25

2)

бағымдағы мал басы 50 бастан басталатын шаруашылық

килограмм

15

3)

ауыл шаруашылығы кооперативтері

килограмм

10

Мал шаруашылығы

1.

100 бастан бастап тірі салмақтағы бұқашықтарды бордақылау шығындарын арзандату:

1)

400-ден 450 килограмға дейін

бас
 

45 000

2)

451-ден 500 килограмға дейін

60 000

3)

501-ден 550 килограмға дейін

65 000

4)

551-ден 600 килограмға дейін және одан жоғары

75 000

2.

Ауыл шаруашылығы кооперативтері үшін бұқашықтарды бордақылау шығындарын арзандату

бас

20 000

 
3.

Жеке қосалқы шаруашылықтарда және ауыл шаруашылығы кооперативтерінде сондай-ақ, қойдың қаракөл тұқымдарын өсірумен айналысатын шаруа (фермер) қожалықтарында ірі қара малдың аналық басын қолдан ұрықтандыруды ұйымдастыру

бас

****

4.

Асыл тұқымдық және дистрибьютерлік
орталықтар сатып алған ауыл шаруашылығы
жануарларының аналық басын қолдан
ұрықтандыруды жүргізу үшін
пайдаланылатын арнайы техника мен
технологиялық жабдықтың құнын арзандату

бірлік

****

5.

Қоғамдық және тауарлы табындарда етті, сүтті және сүтті-етті тұқымдардың асыл тұқымды тұқымдық бұқаларын күтіп-бағу

бас

100 000

Етті құс шаруашылығы

1.

Отандық және шетелдік шаруашылықтардан ата-енелік/ата-тектік нысандағы етті бағыттағы асыл тұқымды тәуліктік балапан сатып алу

голова

600

2.

Құс (бройлер) етін өндіру құнын арзандату **

1)

15 000 тоннадан басталатын нақты өндіріс*****

килограмм

80

2)

10 000 тоннадан басталатын нақты өндіріс*****

килограмм

70

3)

5 000 тоннадан басталатын нақты өндіріс*****

килограмм

60

4)

1000 тоннадан басталатын нақты өндіріс *****

килограмм

50

3.

Күрке тауық етін өндіру құнын арзандату*****

килограмм

200

4.

Нақты өндірісі 20 тоннадан басталатын құс (суда жүзетін құс және бройлер) етін өндіру құнын арзандату*****

килограмм

40

Жұмыртқалы құс шаруашылығы

1.

Отандық және шетелдік шаруашылықтардан ата-енелік/ата-тектік нысандағы жұмыртқа бағытындағы асыл тұқымды тәуліктік балапан сатып алу

бас

400

2.

Тағамдық жұмыртқа өндіру құнын арзандату*****

1)

200 млн. данадан басталатын нақты өндіріс

дана

3

2)

150 млн. данадан басталатын нақты өндіріс

дана

2,7

3)

100 млн. данадан басталатын нақты өндіріс

дана

2,5

4)

50 млн. данадан басталатын нақты өндіріс

дана

2,2

5)

20 млн. данадан басталатын нақты өндіріс

дана

2

3.

Бөдене жұмыртқаларын өндіру құнын арзандату

дана

****

Шошқа шаруашылығы

1.

Асыл тұқымды шошқалар сатып алу*

бас

75 000

2.

Шошқа етін өндіру құнын арзандату***

1)

нақты бордақыланғаны 3 000 бастан бастап

килограмм

100

2)

нақты бордақыланғаны 2 000 бастан бастап

килограмм

85

3)

нақты бордақыланғаны 1 000 бастан бастап

килограмм

70

4)

нақты бордақыланғаны 500 бастан бастап

килограмм

55

Қой шаруашылығы

1.

Жеке қосалқы шаруашылықтарда, ауыл шаруашылығы кооперативтерінде, сондай-ақ, қойдың қаракөл тұқымдарын өсірумен айналысатын шаруа (фермер) қожалықтарында қойлардың аналық басын қолдан ұрықтандыруды ұйымдастыру

бас

****

2.

Асыл тұқымдық және дистрибьютерлік орталықтар сатып алған, ауыл шаруашылығы жануарларының аналық басын қолдан ұрықтандыруды жүргізу үшін пайдаланылатын арнайы техника мен технологиялық жабдықтың құнын арзандату

бірлік

****

3.

Селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу

1)

асыл тұқымды қойлардың аналық басы

бас

2 500

2)

тауарлы қойлардың аналық басы

бас

1 500

4.

Асыл тұқымды қойлар сатып алу*

1)

тұсақтар

бас

8 000

2)

тұқымдық қошқарлар

бас

20 000

3)

асыл тұқымдық орталықтарға арналған тұқымдық қошқарлар

бас

30 000

5.

Қозы етін өндіру құнын арзандату**

бас

1 500

6.

Қайта өңдеуге өткізілген биязы және жартылай биязы жүн өндіру құнын арзандату*****

1)

сапасы 60-тан басталатын жүн

килограмм

150

2)

сапасы 50-ден басталатын жүн

килограмм

100

Жылқы шаруашылығы

1.

Асыл тұқымды айғырлар сатып алу*

бас

100 000

2.

Асыл тұқымды аналық бас сатып алу*

бас

40 000

3.

Бие сүтін өндіру және қайта өңдеу құнын арзандату, оның ішінде ауыл шаруашылығы кооперативтері үшін

килограмм

****

4.

Жылқы етін өндіру құнын арзандату

килограмм

****

Түйе шаруашылығы

1.

Асыл тұқымды тұқымдық түйелер сатып алу*

бас

100 000

2.

Асыл тұқымды аналық бас сатып алу*

бас

40 000

3.

Түйе сүтін өндіру және қайта өңдеу құнын арзандату, оның ішінде ауыл шаруашылығы кооперативтері үшін

килограмм

****

4.

Түйе етін өндіру құнын арзандату

килограмм

****

Марал шаруашылығы (бұғы шаруашылығы)

1.

Асыл тұқымды жануарлар сатып алу

бас

****

2.

Аналық баспен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу

бас

****

Ешкі шаруашылығы

1.

Асыл тұқымды мал сатып алу

бас

****

2.

Асыл тұқымды ешкілердің аналық басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу

бас

****

3.

Ешкі сүтін өндіру және қайта өңдеу құнын арзандату, оның ішінде ауыл шаруашылығы кооперативтері үшін

килограмм

****

Балара шаруашылығы

1.

Балара ұясымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу

балара ұясы

****

Азық өндіру

1.

Мал шаруашылығы өнімін өндірумен айналысатын ауыл шаруашылығы кооперативтері үшін құрамажем зауыттары өткізген құрамажем құнын арзандату

тонна

20 000

2.

Ауыл шаруашылығы жануарлары азықтарына арналған шығындар құнын арзандату******

бас

****

      Ескертпе:

      * - асыл тұқымды жануарларды сатып алу бекітілген нормативке дейін, бірақ оны сатып алу құнының 50%-ынан аспайтын мөлшерде субсидияланады;

      ** - осы Қағидаларға 5-тармаққа сәйкес Министрлікпен келісу бойынша белгіленген нормативтен жергілікті бюджеттен және/немесе басқа бюджеттік бағдарламалардан бөлінген кезде қосымша бюджеттік қаражат бөлінгенде субсидиялау нормативін ұлғайту 50% -ға дейін рұқсат етіледі;

      *** - союға жіберілген жануарлардың нақты саны АЖС базасынан соңғы 12 ай үшін үзінді-көшірме негізінде айқындалады (пайдалануға жаңа енгізілген бордақылау алаңдарын қоспағанда);

      **** - субсидиялар нормативі мен өлшемшарттары мен талаптары осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес Министрлікпен келісім бойынша облыс, Астана және Алматы қалалары әкімдігінің қаулысымен, бірақ, қолдан ұрықтандыруды және сүтті бағыттағы асыл тұқымды ірі қара малды жыл бойы қорада күтіп-баққан жағдайда, азыққа жұмсалған шығындар құнын арзандатуды қоспағанда, шығындардың 50%-ынан аспайтын мөлшерде бекітіледі;

      ***** - ауыл шаруашылығы өнімнің нақты өндірісі өткен жылдың 24-сх нысаны бойынша өткен жылдың жылдық статистикалық деректерімен айқындалады;

      ****** - субсидиялар нормативі Министрлік ұсынған ауыл шаруашылығы жануарларының бір басына арналған тікелей өндірістік шығындар нормативтері негізінде айқындалады.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2017 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 490 бұйрығына
2-қосымша
Асыл тұқымды мал
шаруашылығын дамытуды, мал
шаруашылығының өнімділігін
және өнім сапасын арттыруды
субсидиялау қағидаларына
3-қосымша

Мал шаруашылығының өнiмдiлiгiн және өнім сапасын арттыруға арналған
субсидиялар беруге үміткер ауыл шаруашылығы тауарын өндiрушiлерге, жеке және
заңды тұлғаларға қойылатын өлшемшарттар мен талаптар

Субсидиялау бағыты

Параметрлері

Өлшемшарттар мен талаптар

1.

Бұқашықтарды бордақылау шығындарын арзандату

1000 бастан басталатын нақты бордақылау*

1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және бордақылаудағы бұқашықтар басының АЖБ мен АТЖ-да тіркелуі.
2. Бұқашықтардың тiрiдей салмағы кемінде 400 килограмм**.
3. Әр бұқашықты бордақылау мерзімі кемінде 100 күн (бордақылау мерзімі бұқашықтың АЖБ жүйесі арқылы бордақылау алаңына қойылған мерзімнен бұқашықты бордақылау алаңына қабылдау-беру актісінің күнінен бұқашықтарды сою актісіне дейін саналады), малды бордақылау жөніндегі көрсетілетін қызметті жүзеге асыру кезінде бордақылау мерзімі бұқашықты бордақылау алаңына қойған мерзімнен (бордақылау қызметін көрсететін шарт бойынша бұқашықтарды бордақылау алаңына қабылдау-тапсыру актісінің күнімен расталады) құқық меншігінен тыс байланыссыз және бұқашықты бордақылау алаңынан басқа жерге ауыстырусыз бұқашықтарды сою актісіне дейін есептеледі.
4. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.
5. Етті бағыттағы ірі қара мал кәсіпорның технологиялық жобалаудың ұсынылған нормаларына сәйкес келетін дамыған инфрақұрылымы бар, ірі қара малды бордақылауға арналған мамандандырылған алаң:
-кіреберістегі дезинфекциялық тосқауыл;
-карантиндік алаң;
-жануарларды күтiп-бағуға арналған алаңдар;
- желден қорғаныс (оңтүстік өңірлер үшін міндетті емес);
- науалар мен астаулар алдында қатты төсем;
-науалар және/немесе азық үстелі;
-сумен жабдықтау көзі мен жүйесі;
-жылытқышы бар астаулар (оңтүстік өңірлер үшін міндетті емес);
- көң сақтау қоймасы және қар суын жинауға арналған мүйіс;
-азық дайындау (дән уатқыш/жаныштағыш немесе құрама жем цехі) және азық тарату техникасы/жабдығы;
- азықтарға арналған сақтау қоймасы;
- ветеринариялық пункт, ІҚМ-ға арналған таразылары бар өткелек пен бекіткіш, жануарларды түсіру мен тиеуге арналған басқыш;
-қажетті азық көлемінің болуы және бұқашықтарды астықпен бордақылауға арналған рационныңсақталуы.

100 бастан басталатын нақты бордақылау*

1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және бордақылаудағы бұқашық бастарының АЖБ-да тіркелуі.
2. Сойысқа өткізу сәтінде бұқашықтардың тiрiдей/сойыс салмағы кемінде 400 килограмм/200 килограмм**.
3. Әр бұқашықты бордақылау мерзімі кемінде 100 күн (бордақылау мерзімі бұқашық АТЖ жүйесі арқылы бордақылау алаңына қойылған мерзімнен, бұқашықтарды бордақылау алаңына қабылдау-беру актісінің күнінен бұқашықтарды сою актісіне дейін саналады).
4. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастырумен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.
5. Бір реттік бордақыланатын ірі қара малды бордақылауға арналған және мынадай инфрақұрылымы бар алаң:
Жануарларды күтiп-бағуға арналған алаңдар;
Азық дайындау (дәнуатқыш/жаныштағыш немесе құрама жем цехі) және азық тарату техникасы /жабдығы;
Жануарларды түсірумен тиеуге арналған басқыш.

Ауыл шаруашылығы кооперативі

1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және бордақылаудағы мал басының (кооператив мүшелерінің) АЖБ-да тіркелуі.
2. Сойысқа өткізу сәтінде бұқашықтардың тiрiдей/сойыс салмағы кемінде 350 килограмм/170 килограмм** және бордақылау алаңдарына өткізгенде бұқашықтардың тірідей салмағы кемінде 250 килограмм;
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу;
4. Кооператив мүшелерінің саны кеміндежиырма;
5. Келесі шарттардың біреуін орындау:
5.1 ет өндіруші кәсіпорынға өткізу;
5.2 Есепке алу нөмірі бар өзінің немесе кооператив мүшелерінің біріне (қызметтер көрсетуге арналған шарт жасасумен) тиесілі сою пунктінде (тоңазытқыш қондырғысы және ветеринариялық-санитариялық зертханасы бар) немесе сою алаңында (тоңазытқыш жабдығы бар) сою;
5.3 бұқашықтарды 1000 мал орнынан басталатынбордақылау алаңына өткізу.

2.

Қозы етін өндіруді арзандату
 


1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және қозыбасының АЖБ-да тіркелуі.
2. Қозыны өткізу кезіндегі жасы он екі айдан аспауы керек.
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастырумен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.

3.

Жылқы етін өндіруді арзандату

Жылқының кемінде 75 аналық басы бар шаруашылық

1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және мал басының АЖБ-да тіркелуі.
2. Жылқылардың (союға өткізілетін) тiрiдей салмағы кемінде 350 килограмм болуы тиіс**.
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.

4.

Түйе етін өндіруді арзандату

Түйенің кемінде 75 аналық басы бар шаруашылық

1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және мал басының АЖБ-да тіркелуі.
2. Түйелердің (союға өткізілетін) тiрiдей салмағы кемінде 350 килограмм болуы тиіс**.
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.

5.

Шошқа етін өндіруді арзандату

500 бастан бастап нақты бордақыланатын шошқа кешені

1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және мал басының АЖБ-да тіркелуі.
2. Шошқалардың сойысқа өткізу сәтіндегі тiрiдей салмағы кемінде 100 килограмм**.
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.
4.Мыналардың:
- шошқа басының (толықтыратын төл және мегежін);
- өнеркәсіптік алаңды (азық тарату, суару желісі және микроклимат) автоматтандырудың;
- сою жабдығы;
- құрама жем цехінің;
- таразы құрылғысының болуы.

6.

Құс (бройлер, күрке тауық, суда жүзетін) етін өндіруді арзандату

Жылына құс (бройлер, күрке тауық) етін 1000 тоннадан бастап нақты өндіру
***

1. Мынадай инфрақұрылымы бар құсфабрикасы:
- құсты жыл бойы күтіп-бағу үшін технологиялық жағдайдың болуы;
- құсты торда немесе еденде күтіп-бағуға арналған технологиялық жабдықтың болуы;
-құс сою жөніндегі желінің (сою цехі) болуы;
2. Аталған сертификаттардың (ИСО, ХАССП тамақ қауiпсiздiгі жүйесi) бiрiнiң болуы.
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастырумен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.

Жылына құс (суда жүзетін, бройлер) етін 20 тоннадан бастап нақты өндіру***

1. Құстарды күтіп-бағуға арналған жайдың болуы.
2. Өнеркәсіптік союды жүзеге асыру.
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру және жүзеге асыру.

7.

Тағамдық жұмыртқа өндіруді арзандату

Жылына 20 млн. жұмыртқадан бастап нақты өндіру***

1. Мынадай инфрақұрылымы бар құсфабрикасы:
- құсты жыл бойы күтіп-бағу үшін технологиялық жағдайдың болуы;
- құсты торда немесе еденде күтіп- бағуға арналған технологиялық жабдықтың болуы;
- жұмыртқаны сұрыптауға арналған автоматты машинаның болуы****;
2. Аталған сертификаттардың (ИСО, ХАССП тамақ қауiпсiздiгі жүйесi) бiрiнiң болуы.
3. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастырумен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.

Жылына 1000 данадан бастап бөдене жұмыртқасын нақты өндіру***

1. Құстарды күтіп-бағуға арналған торлы жабдығы бар жайдың болуы.
2. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру және жүзеге асыру.

8.

Сүт өндіруді арзандату

Кемінде 400 бас бағымдағы сауын сиыры бар сүтті-тауарлы ферма

1. Жануарлардың мал басының бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және АТЖ мен АЖБ-да тіркелуі.
2. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.
3. Тиiстi инфрақұрылымы, механикаландырылған сауу, көң шығару және азық тарату, автосуару мүмкіндігі мен азық цехі бар сүт кешенiнiң болуы.

Кемінде 50 бас бағымдағы сауын сиыры бар сүтті-тауарлы ферма

1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және мал басының АТЖ мен АЖБ-да тіркелуі.
2. Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыру және зоотехникалық есепке алуды жүргізу.
3. Тасымалды сауу қондырғыларын қоса алғанда, машинамен сауудың болуы.

Ауыл шаруашылығы кооперативі

1.Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру және іске асыру.
2. Кооператив мүшелерінің саны кемінде 20.
3. Өзінің сүтқабылдау пунктінің болуы.
4. Сүтті қайта өндеуші (оның ішінде меншікті) кәсіпорынға өткізілген және дайындалған сүт субсидиялауға жатады.
5. аналық басты қолдан ұрықтандыруды ұйымдастыру (қолдан ұрықтандыру бойынша қызмет көрсету шартпен расталады) немесе асылтұқымды тұқымдық бұқашықтарды табында қолдану (шағылыстыру контингентінің отыз басына кемінде бір тұқымдық қошқар) 2018 жылдың 1 қаңтарынан аналық басты қолдан ұрықтандыруды ұйымдастыру (қолдан ұрықтандыру бойынша қызмет көрсетуге шартпен расталады) және сүтті, сүтті-етті тұқымды асыл тұқымдық тұқымдық бұқаларды қолдану (шағылыстыру контингентінің отыз басына кемінде бір тұқымдық қошқар).

9.

Бие/түйе/ешкі сүтін өндіруді арзандату*****


1. Жануарлардың бірдейлендіру нөмірлерінің болуы және мал басының АЖБ-да тіркелуі, ауылшаруашылығы кооперативтерінен басқа.
2. Сүтті қайтаөңдеуші кәсіпорынға немесе есептік нөмірі бар сүтті қайта өңдеу жөніндегі цехқа өткізу.
3.Ветеринариялық, ветеринариялық-санитариялық iс-шараларды ұйымдастыру және жүзеге асыру.

10.

Биязы және жартылай биязы жүн
өндіруді арзандату


1.Қойларды қырқуға, жүнді сұрыптауға және дайындауға арналған қора-жайлардың болуы.
2. Жүннiң сапасы кемінде 50******.
3. Биязы және жартылай биязы жүндi бастапқы қайта өңдеуші кәсiпорынға өткiзу.

11.

Құрама жем
құнын арзандату


1. Есептік нөмірі бар құрама жем зауыты.
2. Құрама жем сапасын растаудың зертханалық талдауының болуы.
3. Кемінде 20 мүшесі бар ауылшаруашылығыкооперативтерінеарзандатылғанқұрамажемөткізу.

12.

Сою салмағындағы сиыр еті өндірісін арзандату

Ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаты

1. Жобалау қуаты жылына кемінде 100 мың басты құрайтын ірі қара малды союға арналған өзінің жабдығының болуы;
2. Сойылған ірі қара малдың қалдықтарын кәдеге жарататын өз жүйесінің болуы;
3. Экспорт көлемі физикалық мәнде жалпы нақты жылдық өндірістің кемінде 30%-ын құрауы;
4. Халықаралық сапа стандартына сәйкес болуы (халықаралық аудитпен расталған);

      Ескертпелер:

      * нақты бордақылау субсидиялар алуға арналған өтінім берген күннің алдындағы он екі айлық кезең үшін бордақылау алаңынан өткізілген бұқашықтар санымен анықталады (нормативі 12 айға көбейтілген өндірілген өнімнің нақты өтінім берілген көлемдеріне сүйене отырып анықталады, жаңадан іске қосылған мал бордақылау алаңдарын қоспағанда);

      ** - жануарлардың малдың (союға өткiзiлетiн) тiрiдей/сойыс салмағы мал шаруашылығы өнiмі өткізілген, есептік нөмiрi (коды) бар қайта өңдеуші кәсіпорын немесе тауар өндiрушi қызметтерiн (малды сою жөнiндегi) пайдаланған, есептік нөмірі (коды) бар сою пункті берген анықтамамен расталуы тиiс. Жыл бойы етке өткізілген шошқа төлінің саны есепті жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша шаруашылықтың негізгі мегежіндеріне арналған төл шығымының 50%-ы нормативі бойынша анықталады;

      *** - деңгей 12 айдан кем қызметі етіп жатқан тауар өндірушілер үшін, қызмет кезеңіне айлармен бөлініп, 12 айға көбейтілген өндірілген өнімнің нақты өтінім берілген көлемдеріне сүйене отырып анықталады;

      **** - талап 2017 жылдың бірінші шілдесінен бастап қолданылады;

      ***** - бие/түйе/ешкі/ сүтін өндірудің жылдық көлемі сауын биенің/түйенің 1 басына 750/1500/800 килограмм нормативі бойынша айқындалады;

      ****** - жүннiң сапасы жүн сапасын бағалау жөнiндегi зертхана берген анықтамамен расталады.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2017 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 490 бұйрығына
3-қосымша
Асыл тұқымды мал
шаруашылығын дамытуды, мал
шаруашылығының өнiмдiлiгiн
және өнім сапасын арттыруды
субсидиялау қағидаларына
5-қосымша
  4-нысан
_________________ ауданының
ауыл шаруашылығы бөлімі

Бұқашықтарды бордақылау, қозы етін, сүт, жылқы етiн, түйе етін, шошқа етiн, құс және күрке тауық етiн, тағамдық жұмыртқа, биязы және жартылай биязы жүн өндiру, ірі қара малды союмен және етін бастапқы қайта өңдеумен айналысатын ет комбинаттарының сиыр етін өндіру шығындарын арзандатуға субсидиялар алуға арналған өтінім

      1. Тауар өндіруші: __________________________________________________________

      (жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)/заңды тұлғаның атауы)

      2. Жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі (жеке/заңды тұлға үшін)

      __________________________________________________________________________

      3.Тауар өндірушінің мекенжайы:______________________________________________

      (облыс, аудан, қала/село/ауыл, көше, үй №)

      4. Шаруашылықтың есепке алу нөмірі (бар болса): _______________________________

      5. Табын бойынша орташа сауым (бағымдағы сүтті сиырлардың кемінде 50 басы бар сиыр сүтін өндіретін тауар өндірушілер үшін)

      6. Өткізілген/өндірілген көлем (қажеттісін толтыру):

Өнім түрі

Сою/өңдеу жөніндегі кәсіпорынның есепке алу нөмірі

Өнімді сатып алушы, бизнес сәйкестендіру нөмірі

Өлшем бірлігі

Өндірілген/ дайындалған және өткізілген көлем, бірлік

1 бірлік үшін субсидиялау нормативі, теңге

Субсидия лардың жиыны, мың теңге

1

2

3

5

6

7

8

Бұқашықтар бордақылау



бас




Қозы еті



бас




Жылқы еті



килограмм




Түйе еті



килограмм




Шошқа еті



килограмм




Құс еті



килограмм




Күрке тауық еті



килограмм




Тағамдық жұмыртқа



дана




Сиыр сүті



килограмм




Бие сүті



килограмм




Ешкі сүті



килограмм




Түйе сүті



килограмм




Биязы және жартылай биязы жүн



килограмм




Сиыр еті



килограмм





Р/с №

Деректер көзі

Қажетті мәліметтер

Деректер

1

2

3

4

1.

Өнімнің өткізілгенін растайтын құжаттар (өнімді өзінің қайта өңдеуші кәсіпорындарына немесе цехтеріне берген жағдайда ұсынылмайды)

Құжат (тар) атауы


Нөмір (лер) (бар болса)


Құжатта (тарда) көрсетілген күн


Өткізілген өнім көлемі


Шарт бойынша сомасы, теңге


2.

Өткізілген өнімге ақы толық төленгенін растайтын құжаттар (өнімді өзінің қайта өңдеуші кәсіпорындарына немесе цехтеріне берген жағдайда ұсынылмайды)

Құжатта (тар) атауы


Нөмір (лер) (бар болса)

Құжатта (тарда) көрсетілген күн

Өткізілген өнім көлемі

Төленген сома, теңге

3.

Тауар өндірушіге тиесілі емес кәсіпорынның көрсетілетін қызметін пайдаланған кезде жануарларды сою және бастапқы өңдеу бойынша көрсетілген қызметтерді растайтын құжаттар (шарт, шот-фактура, төлем құжаты)

Құжат (тар) атауы


Нөмір (лер) (бар болса)


Құжатта (тарда) көрсетілген күн


Өткізілген және төленген өнім көлемі


4.

Өнімді өткізуге арналған тауарлық-көліктік жүкқұжаттардың тізілімі (өнімді өзінің жеке қайта өңдеуші кәсіпорындарына немесе цехтеріне өткізген жағдайда)

Тауарлық-көліктік жүкқұжаттың нөмірі және күні (әрбір жүкқұжат бойынша көрсетіледі)


Өткізілген өнім көлемі, килограмм (әрбір жүкқұжат бойынша көрсетіледі)


5.

Кассалық чектердің тізілімі (өнімді өздері өткізген жағдайда толтырылады)

Кассалық чектің нөмірі және күні (әрбір чек бойынша көрсетіледі)


Өткізілген өнім көлемі, килограмм (әрбір чек бойынша көрсетіледі)


6.

Жануарларды сою актісі

Акт (тар) нөмірі және күні


Сойылған мал басы саны, бас


Барлық тірідей салмағы, килограмм


Барлық сойыс салмағы, килограмм


Бір бастың орташа сойыс салмағы, килограмм


7.

Электрондық шаруашылық бойынша есепке алудан немесе "Мал шаруашылығы жай-күйінің есебі" 24-аш нысаны есебінен үзінді-көшірме (ауыл шаруашылығы кооперативтері ұсынбайды)

Құжат атауы


Күні және кезеңі


Нөмірі (бар болса)


Өндірілген өнім көлемі, килограмм


Есептің тіркеу нөмірі және статистика органдарының оны қабылдау күні


8.

Ағымдағы шоттың болуы туралы екінші деңгейдегі банктiң немесе ұлттық почта операторының анықтамасы

ЖСН/БСН


ЖСК


Кбе


Банктің немесе почта операторының деректемелері:
Банктің немесе почта операторының атауы:


БСК


БСН


Кбе


      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын және дұрыс емес мәліметтер ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілік туралы хабардармын.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Тауар өндіруші ______________ _________________________________________

      (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мөрі (бар болса))

      20__ жылғы"_____" _______________

      Өтінім 20__ жылғы"_____" _______________ қарауға қабылданды

      _________________ облысы ________________ ауданының ауыл шаруашылығы бөлімінің басшысы __________________________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мөр (бар болса))

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2017 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 490 бұйрығына
4-қосымша
  Асыл тұқымды
мал шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығының
өнiмдiлiгiн және өнім сапасын
арттыруды субсидиялау
қағидаларына
5-1-қосымша
нысан

Субсидиялар алуға арналған өтінімді пысықтау қажеттілігі туралы
№_____ хабарлама*

      20 ___ жылғы "___" _________

      Тауар өндіруші ____________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Жүгіну мақсаты ___________________________________________________________

      (субсидияланатын бағыт)

      Өтініш берілген күн 20 ___ жылғы "_______" __________________________________

      ________________________________________________________ қайта жөндеу қажет

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      _________________ облысы ____________________ ауданы (қаласы) ауыл шаруашылығы бөлімінің басшысы

      ______________ _________________________________ __________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) (қолы)

      * - Өтінімді пысықтау мерзімі екі жұмыс күні.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2017 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 490 бұйрығына
5-қосымша
  Асыл тұқымды
мал шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығының
өнiмдiлiгiн және өнім сапасын
арттыруды субсидиялау
қағидаларына
11-қосымша
  Әкімшілік деректерді жинауға
арналған 1-нысан

"________________облысы________ ауданы (қаласы) бойынша
"тауар өндірушілердің өтінімдерін қарау қорытындылары жөніндегі ақпарат"
20___ жылғы "____" ___________ жай-күй бойынша есептік кезең

      Индекс: 4-ЖИВ

      Кезеңділігі: тұрақты

      Ұсынатын тұлғалар шеңбері: облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жергілікті атқарушы органдарының ауыл шаруашылығы басқармалары

      Қайда ұсынылады: аудандардың жергілікті атқарушы органдарының ауыл шаруашылығы бөлімдері

      Ұсыну мерзімі: тұрақты мал шаруашылығының өнiмдiлiгiн және өнім сапасын арттыру жөніндегі облыс бойынша жиынтық актіні бекіту қорытындылары бойынша

Р/с

Тауар өндірушінің (өтінім берушінің) атауы

Жеке сәйкестіндіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі

Субсидиялау бағыты

Өтінім бойынша өндірілген және өткізілген өнімнің көлемі (тонна, бас, дана)

Субсидиялау нормативі (теңге)

Тиесілі субсидиялар сомасы (теңге)

Қарау қорытындысы

1

2

3

4

5

6

7

8

















      Ауыл шаруашылығы басқармасының басшысы

      _______________ _____________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мөр)

      Мал шаруашылығы/субсидиялау бөлімінің басшысы

      _____________ _______________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Қаржы бөлімінің басшысы

      _________________ _____________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Ескертпе: Толтыру бойынша түсіндірме осы әкімшілік деректерді жинауға арналған "Тауар өндірушілердің өтінімдерін қарау қорытындылары жөніндегі ақпарат" нысанына қосымшада келтірілген.

  Әкімшілік деректерді жинауға
арналған "Тауар өндірушілердің
өтінімдерін қарау
қорытындылары жөніндегі
ақпарат" нысанына
қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған
"Тауар өндірушілердің өтінімдерін қарау қорытындылары жөніндегі ақпарат"
нысанын толтыру бойынша түсіндірме
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Әкімшілік деректерді жинауға арналған "Тауар өндірушілердің өтінімдерін қарау қорытындылары жөніндегі ақпарат" нысанын толтыру бойынша түсіндірме "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде
№ 11284 болып тіркелген) сәйкес әзірленді.

      2. Аталған Нысанды жүргізудің негізгі міндеті аудандардың ауыл шаруашылығы бөлімдерін тауар өндірушілердің мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруға арналған өтінімдерін қарау қорытындылары туралы хабардар ету болып табылады.

      3. Толтырылған нысан аудандардың жергілікті атқарушы органдарының ауыл шаруашылығы бөлімдеріне ұсынылады.

      4. Көрсеткіштер облыс бойынша бекітілген жиынтық акт бойынша қалыптастырылады.

      5. Нысанға бірінші басшы, ол болмаған жағдайда, оның міндетін атқарушы адам қол қояды.

2-тарау. Нысанды толтыру бойынша түсіндірме

      Мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:

      6. Нысанның 1-бағанында реттік нөмір көрсетіледі.

      7. Нысанның 2-бағанында тауар өндірушінің атауы көрсетіледі.

      8. Нысанның 3-бағанында жеке сәйкестіндіру нөмірі немесе бизнес сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі.

      9. Нысанның 4-бағанында субсидиялау бағыты көрсетіледі.

      10. Нысанның 5-бағанында өтінім бойынша өндірілген және өткізілген өнімнің көлемі көрсетіледі.

      11. Нысанның 6-бағанында субсидиялау нормативі көрсетіледі.

      12. Нысанның 7-бағанында тиесілі субсидиялар сомасы көрсетіледі.

      13. Нысанның 8-бағанында қарау нәтижесі көрсетіледі.

  2-нысан

Хабарлама

      20 ___ жылғы "___" _________

      Тауар өндіруші ____________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Жүгіну мақсаты ____________________________________________________________

      (субсидияланатын бағыт)

      Өтініш берілген күн 20 ___ жылғы "_______" ___________________________________

      Шешім ___________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      _________________ облысы _______________ ауданы (қаласы) ауыл шаруашылығы

      бөлімінің басшысы

      ________________________ __________________________ _______________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) (қолы)