"Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 7 шілдедегі № 432 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 7 шілдеде № 13923 болып тіркелді

Қолданыстағы

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т.қараңыз

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2013 жылғы 23 ақпандағы № 78 (28013) санында жарияланған) мынадай толықтырулар енгізілсін:
      1-тармақ мынадай мазмұндағы 6-3), 6-4), 6-5), 6-6), 6-7) тармақшалармен толықтырылсын:
      «6-3) осы бұйрыққа 6-3-қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптар үшін негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның) үлгілік оқу жоспары;
      6-4) осы бұйрыққа 6-4-қосымшаға сәйкес оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптар үшін негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнының) үлгілік оқу жоспары;
      6-5) осы бұйрыққа 6-5-қосымшаға сәйкес оқыту ұйғыр, өзбек, тәжік тілдерінде жүргізілетін сыныптар үшін негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның) үлгілік оқу жоспары;
      6-6) осы бұйрыққа 6-6-қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның) үлгілік оқу жоспары;
      6-7) осы бұйрыққа 6-7-қосымшаға сәйкес оқыту орыс тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның) үлгілік оқу жоспары;»;
      осы бұйрыққа 12345-қосымшаларға сәйкес 6-3, 6-4, 6-5, 6-6, 6-7-қосымшалармен толықтырылсын.
      2. Мектепке дейінгі және орта білім департаменті (Ж.А. Жонтаева) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін электрондық тасымалдағышта елтаңбалы мөрмен куәландырылған қағаз данасын қоса бере отырып жолдауды;
      3) тіркелген осы бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мөрімен расталған және осы бұйрыққа қол қоюға уәкілетті адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған баспа және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды;
      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Э.А. Суханбердиеваға жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2017 жылғы 1 қыркүйектен бастап 5, 7 сыныптар үшін, 2018 жылғы 1 қыркүйектен бастап 6, 8-сыныптар үшін, 2019 жылғы 1 қыркүйектен бастап 9 (10) сыныптар үшін қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Білім және ғылым министрі               Е. Сағадиев

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 7 шілдедегі
№ 432 бұйрығына 1-қосымша

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№ 500 бұйрығына 6-3)-қосымша

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптар үшін негізгі орта
білім берудің (жаңартылған мазмұнның) үлгілік оқу жоспары

Білім салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

5

6

7

8

9

Апталық

Жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

11

11

11

11

11

55

1870

1

Қазақ тілі

3

3

3

2

2

13

442

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

3

3

12

408

3

Орыс тілі мен әдебиеті

3

3

3

3

3

15

510

4

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

15

510

II

Математика және информатика

6

6

6

6

6

30

1020

5

Математика

5

5

5

5

5

25

850

6

Информатика

1

1

1

1

1

5

170

III

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

27

918

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

4

136

8

Физика

-

-

2

2

2

6

204

9

Химия

-

-

1

2

2

5

170

10

Биология

-

-

2

2

2

6

204

11

География

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

21

714

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

10

340

13

Дүниежүзі тарихы

1

1

1

1

1

5

170

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

34

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

5

170

V

Технология және өнер

3

3

1

1

1

7

306

16

Музыка

1

1




2

68

17

Көркем еңбек

2

2

1

1

1

7

238

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

510

18

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

510

Инварианттық оқу жүктемесі

29

29

32

33

34

157

5338

Вариативтік компонент

Элективті курстар

3

3

1

2

3

12

408

Жеке және топтық жұмыстар

1

1

1

1

1

5

170

Вариативті оқу жүктемесі

4

4

2

3

4

17

578

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

33

33

34

36

38

174

5916

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 7 шілдедегі
№ 432 бұйрығына 2-қосымша

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№ 500 бұйрығына 6-4)-қосымша

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптар үшін негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның) үлгілік оқу жоспары

Білім салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

5

6

7

8

9

Апталық

Жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

13

13

13

13

13

65

2210

1

Орыс тілі

3

3

3

2

2

13

442

2

Орыс әдебиеті

2

2

2

3

3

12

408

3

Қазақ тілі мен әдебиеті

5

5

5

5

5

25

850

4

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

15

510

II

Математика және информатика

6

6

6

6

6

30

1020

5

Математика

5

5

5

5

5

25

850

6

Информатика

1

1

1

1

1

5

170

III

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

27

918

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

4

136

8

Физика

-

-

2

2

2

6

204

9

Химия

-

-

1

2

2

5

170

10

Биология

-

-

2

2

2

6

204

11

География

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

21

714

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

10

340

13

Дүниежүзі тарихы

1

1

1

1

1

5

170

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

34

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

5

170

V

Технология және өнер

3

3

1

1

1

7

306

16

Музыка

1

1




2

68

17

Көркем еңбек

2

2

1

1

1

7

238

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

510

18

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

510

Инварианттық оқу жүктемесі

31

31

34

35

36

167

5678

Вариативтік компонент

Элективті курстар

1

1

-

1

1

4

136

Жеке және топтық жұмыстар

1

1

-

-

1

3

102

Вариативті оқу жүктемесі

2

2

-

1

2

7

238

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

33

33

34

36

38

174

5916

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 7 шілдедегі
№ 432 бұйрығына 3-қосымша

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№ 500 бұйрығына 6-5)-қосымша

Оқыту ұйғыр, өзбек, тәжік тілдерінде жүргізілетін сыныптар үшін
негізгі (жаңартылған мазмұнның) орта білім берудің үлгілік оқу
жоспары

Білім салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағат саны

Жалпы жүктеме, сағат

5

6

7

8

9

Апталық

Жылдық

Инварианттық компонент

I

Тіл және әдебиет

14

14

13

13

13

67

2278

1

Ана тілі

3

3

2

2

2

12

408

2

Ұйғыр/Өзбек/Тәжік әдебиеті

2

2

2

2

2

10

340

3

Қазақ тілі мен әдебиеті

3

3

3

4

4

17

578

4

Орыс тілі мен әдебиеті

3

3

3

2

2

13

442

5

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

15

510

II

Математика және информатика

6

6

6

6

6

30

1020

6

Математика

5

5

5

5

5

25

850

7

Информатика

1

1

1

1

1

5

170

III

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

27

918

8

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

4

136

9

Физика

-

-

2

2

2

6

204

10

Химия

-

-

1

2

2

5

170

11

Биология

-

-

2

2

2

6

204

12

География

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

21

714

13

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

10

340

14

Дүниежүзі тарихы

1

1

1

1

1

5

170

15

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

34

16

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

5

170

V

Технология және өнер

3

3

1

1

1

7

306

17

Музыка

1

1




2

68

18

Көркем еңбек

2

2

1

1

1

7

238

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

510

19

Дене шынықтыру

3

3

3

3

3

15

510

Инварианттық оқу жүктемесі

32

32

34

35

36

169

5746

Вариативтік компонент

Элективті курстар

1

1

-

1

1

4

136

Жеке және топтық жұмыстар

-

-

-

-

1

1

34

Вариативті оқу жүктемесі

1

1

-

1

2

5

170

Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

33

33

34

36

38

174

5916

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 7 шілдедегі
№ 432 бұйрығына 4-қосымша

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№ 500 бұйрығына 6-6)-қосымша

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға
арналған негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның)
үлгілік оқу жоспары

Есту қабілеті бұзылған балалар (естімейтін)

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар



5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

11

12

10

10

10

10

63

2142

1

Қазақ тілі

4

5

4

4

4

4

25

850

2

Қазақ әдебиеті

4

4

3

3

3

3

20

680

3

Орыс тілі мен әдебиеті

3

3

3

3

3

3

18

612

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

4

Математика

5

5

5

5

4

4

28

952

5

Информатика

1

1

1

1

2

2

8

272

III

Жаратылыстану

2

2

4

6

8

8

30

1020

6

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

7

География

-

-

2

2

2

2

8

272

8

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Физика

-

-

-

2

2

2

6

204

10

Химия

-

-

-

-

2

2

4

136

IV

Адам және қоғам

1

3

4

4

4

5

21

714

11

Қазақстан тарихы

-

2

2

2

2

2

10

340

12

Дүниежүзілік тарих

-

-

1

1

1

1

4

136

13

Құқық негіздері

-

-

-

-

-

1

1

34

14

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

4

4

4

3

3

4

22

748

15

Технология

3

3

3

3

3

4

19

646

16

Бейнелеу өнері

1

1

1




3

102

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

17

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

27

30

31

32

34

36

190

6460

Түзетуші компонент

Түзеу бағытындағы оқу жүктемесі

18

18

6

6

6

4

58

1972

Сөйлеуді қалыптастыру және құлақпен қабылдауды дамыту *

16

16

4

4

4

2

46

1564

Ыммен сөйлеу

1

1

1

1

1

1

6

204

Ауызекі сөйлеу тілі

1

1

1

1

1

1

6

204

Вариативті компонент

Факультативтер

-

2

2

2

2

2

10

340

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

45

50

39

40

42

42

258

8772

Ескерту:
*5-6 сыныптарда бір оқушы үшін сөйлеуді қалыптастыру және есту арқылы қабылдауды дамыту бойынша аптасына жекелей және топтық сабақтарға 2 сағат, 7-9 сыныптарда – 0,5 сағат, 10 сыныпта 0,25 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.
Екінші тілді оқыту оқушының тілдік даму деңгейін ескеруге байланысты.

Есту қабілеті бұзылған балалар (нашар еститін, бастапқыда естіп кейін естімей қалған балалар)

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

I

Тіл мен әдебиет

11

11

11

11

11

11

66

2244

1

Қазақ тілі

3

4

3

3

3

3

19

646

2

Қазақ әдебиеті

3

2

3

3

3

3

17

578

3

Орыс тілі мен әдебиеті

3

3

3

3

3

3

18

612

4

Ағылшын тілі

2

2

2

2

2

2

12

408

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

5

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

4

8

8

8

32

1088

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

-

2

2

2

6

204

11

Химия

-

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

5

26

884

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

13

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

4

2

2

3

17

578

16

Технология

2

2

3

2

2

3

14

476

17

Бейнелеу өнері

1

1

1

-

-

-

3

102

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

18

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Инвариантивті оқу жүктемесі

29

29

32

34

35

36

195

6630

Түзетуші компонент

Түзеу бағытындағы оқу жүктемесі

17

17

5

4

4

2

49

1666

Сөйлеуді қалыптастыру және құлақпен қабылдауды дамыту *

16

16

4

4

4

2

46

1564

Түзету ритмикасы

1

1

1

-

-

-

3

102

Вариативті компонент

Факультативтер

-

2

2

2

2

4

12

408

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

46

48

39

40

41

42

256

8704

Ескерту:
*5-6 сыныптарда бір оқушы үшін сөйлеуді қалыптастыру және есту арқылы қабылдауды дамыту бойынша аптасына жекелей және топтық сабақтарға 1,6 сағат, 7-9 сыныптарда – 0,4 сағат, 10 сыныпта 0,2 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.

Көру қабілеті бұзылған балалар (көрмейтін және көруі нашар балалар)

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

11

11

11

11

11

10

65

2210

1

Қазақ тілі

3

3

3

2

2

1

14

476

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

3

3

3

15

510

3

Орыс тілі және әдебиеті

3

3

3

3

3

3

18

612

5

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

5

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

6

8

8

8

34

1156

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

2

4

4

4

5

6

25

850

12

Қазақстан тарихы

1

2

2

2

2

2

11

374

13

Дүниежүзілік тарих

-

1

1

1

1

2

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

4

3

2

1

2

3

15

510

16

Технология

1

1

-

-

-

-

2

68

17

Бейнелеу өнері

3

2

2

1

2

3

13

442

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

18

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі


29

32

33

35

36

193

6562

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

10

10

5

5

5

5

40

1360

ЕДТ

2

2

-

-

-

-

4

136

Қалған көру мүшесі мен көзбен қабылдауды қорғау және дамыту

1

1

-

-

-

-

2

68

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

1

1

1

1

1

1

6

204

Кеңістіктік бағытталу**

3

3

3

3

3

3

18

612

Мимика мен пантомимиканы дамыту

1

1

1

1

1

1

6

204

Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзеу***

2

2

-

-

-

-

4

136

Вариативті компонент

Факультативтер

-

-

2

2

2

2

8

272

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

38

39

39

40

42

43

241

8194

Ескерту:
* Қалған көру қабілетін дамыту бойынша бір оқушымен жекелей сабақ өткізу үшін аптасына 0,1 сағат оқу уақыты бөлінеді.
** Кеңістіктік бағытталу бойынша бір оқушымен жекелей сабақ өткізуге аптасына 0,3 сағат оқу уақыты бөлінеді.
***Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзеу бойынша бір оқушымен жекелей сабаққа аптасына 0,2 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.

Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар



5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл мен әдебиет

11

11

11

11

11

10

65

2210

1

Қазақ тілі

3

3

3

2

2

1

14

476

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

3

3

3

15

510

3

Орыс тілі мен әдебиеті

3

3

3

3

3

3

18

612

4

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

5

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

8

35

1190

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-


 
 

4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

1

2

2

2

7

238

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

5

26

884

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

13

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

1

1

1

4

13

442

16

Технология

2

2

1

1

1

4

11

374

17

Бейнелеу өнері

1

1

-

-

-

-

2

68

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

18

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі


 
 

29

32

33

34

36

193

6562

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

8

8

8

8

8

8

48

1632

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

2

2

2

2

2

2

12

408

Емдік дене тәрбиесі*

3

3

3

3

3

3

18

612

Міндетті жекелей және топтық түзету сабақтары **

3

3

3

3

3

3

18

612
 

Вариативті компонент

Факультативтер, таңдау бойынша курстар

-

-

2

2

2

1

7

238

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

37

37

42

43

44

45

248

8432

Ескерту:
* Бір баламен өткізілетін емдік дене тәрбиесі аптасына оқу уақытының 0,25 сағаты бөлінеді.
**бір оқушымен өткізілетін жекелей түзету сабақтарына аптасына 0,25 сағат бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады. Екінші және үшінші тілдерді оқыту баланың тілдік даму деңгейін есепке алумен жүзеге асады.

Сөйлеу қабілеті ауыр бұзылыстарға үшыраған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

10

10

10

11

11

11

63

2142

1

Қазақ тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

2

2

2

12

408

3

Орыс тілі және әдебиеті

3

3

3

3

3

3

18

612

5

Ағылшын тілі

2

2

2

3

3

3

15

510

II

Математика мен информатика

7

7

6

6

6

6

38

1292

5

Математика

6

6

5

5

5

5

32

1088

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

6

8

8

8

34

1156

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

4

5

25

850

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

13

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

-

1

1

34

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

3

1

2

3

15

510

16

Технология

2

2

3

1

2

3

13

442

17

Бейнелеу өнері

1

1

-

-

-

-

2

68

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

18

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі


29

32

33

34

36

193

6562

Түзетуші компонент

Сөйлеуді дамытудың кемшіліктерін түзету *

8

8

6

6

4

4

36

1224

Вариативті компонент

Факультативтер

2

2

2

2

3

3

14

476

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

39

39

40

41

41

43

243

8262

Ескерту:*сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзетуге 5-6 сыныптарда бір балаға аптасына 0,6 сағат, 7-8 сыныптарда -0,5 сағат, 9-10 сыныптарда -0,3 сағат бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады. Екінші және үшінші тілдерді оқыту баланың тілдік даму деңгейін есепке алумен жүзеге асады.

Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

11

11

11

11

11

11

66

2244

1

Қазақ тілі

3

3

3

2

2

2

15

510

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

3

3

3

15

510

3

Орыс тілі және әдебиеті

3

3

3

3

3

3

18

612

5

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

5

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

8

35

1190

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-


4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

1

2

2

2

7

238

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

5

26

884

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

13

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

1

1

1

1

10

340

16

Технология

2

2

1

1

1

1

8

272

17

Бейнелеу өнері

1

1

-

-

-

-

2

68

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

18

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі


29

32

33

34

34

191

6494

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

7

5

5

5

5

5

32

1088

Әлеуметтік-тұрмыстық бағыт

2

2

2

2

2

2

12

408

Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзеу*

2






2

68

Міндетті жекелей және топтық түзету сабақтары**

3

3

3

3

3

3

18

612

Вариативті компонент

Факультативтер

2

2

2

2

2

2

12

408

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

38

36

39

40

41

41

235

7990

Ескерту: * Сөйлеу кемшіліктерін түзету үшін бір балаға аптасына 0,2 сағат оқу уақыты жұмсалады.
** Түзету сабақтарына бір оқушыға аптасына 0,25 сағат бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады. Екінші және үшінші тілдерді оқыту баланың тілдік даму деңгейін есепке алумен жүзеге асады.

Ақыл-ой қалықтығының жеңіл түріне ұшыраған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

9

8

8

8

7

6

46

1564

1

Қазақ тілі

4

3

3

3

3

2

18

612

2

Оқу және сөйлеуді дамыту

3

3

3

3

2

2

16

544

3

Орыс тілі

2

2

2

2

2

2

12

408

II

Математика және информатика

5

5

5

5

5

5

30

1020

4

Математика

5

5

4

4

4

4

26

884

5

Информатика

-

-

1

1

1

1

4

136

III

Жаратылыстану

2

4

4

4

4

-

18

612

5

Қоршаған әлем

2

-

-

-

-

-

2

68

6

Жаратылыстану

-

2

2

2

2

-

8

272

7

География

-

2

2

2

2

-

8

272

IV

Адам және қоғам

1

1

3

4

4

1

14

476

8

Қазақстан тарихы

-

-

2

2

2

-

6

204

9

Қоғам және құқық

-

-

-

1

1

1

3

102

10

Мінез-құлық мәдениеті

1

1

1

1

1

-

5

170

V

Технология және өнер

12

12

14

13

14

22

87

2958

11

Бейнелеу өнері

1

1

1

1

-

-

4

136

12

Музыка

1

1

1

-

-

-

3

102

13

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

2

2

2

2

2

-

10

340

14

Жалпы еңбекке баулу

8

8

-

-

-

-

16

544

15

Кәсіби еңбекке баулу

-

-

10

10

12

22

54

1836

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

16

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

32

33

37

37

37

37

213

7242

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

5

4

1

1

1

-

12

408

Сөйлеу дамыту кемшіліктерін түзету *

2

2

-

-

-

-

4

136

Түзету ритмикасы

1

1

-

-

-

-

2

68

Танымдық қызметті түзету

1

1

1

1

1

-

5

170

Белсенді қозғалыс сипатындағы жекелей және топтық сабақтар

1

-

-

-

-

-

1

34

Вариативті компонент

Факультативтер

-

-

1

1

1

2

5

170

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

37

37

39

39

39

39

230

7820

Еңбек тәжірибесі (күнде)

5

5

10

10

10

-

40

40

Ақыл-ойы қалық балалардың МОЖС орындауы талап етілмейді.
*Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзету үшін бір балаға аптасына оқу уақытының 0,3 сағаты бөлінеді. Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады. Жағдай жасалса 10 сыныпта тереңдетілген кәсіби дайындық сыныптары ашылады.

Ақыл-ой қалықтығы шектеулі оқушылар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

6

6

6

6

6

30

1020

1

Оқу, жазу және сөйлеуді дамыту

6

6

6

6

6

30

1020

II

Математика

3

3

3

3

3

15

510

2

Есеп

3

3

3

3

3

15

510

III

Жаратылыстану

2

3

3

3

3

14

476

3

Қоршаған әлем

2

-

-

-

-

2

68

4

Адам және әлем

-

3

3

3

3

12

408

IV

Адам және қоғам

1

1

1

1

1

5

170

5

Мінез-құлық мәдениеті

1

1

1

1

1

5

170

V

Технология және өнер

13

15

15

18

18

79

2686

6

Сурет салу

1

1

1

1

1

5

170

7

Музыка және әуен

2

2

2

2

2

10

340

8

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

2

2

2

2

2

10

340

9

Шаруашылық еңбек

2

2

2

3

3

12

408

10

Қол өнері

6

8

8

10

10

39

1326

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

15

510

11

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

15

510

Тұрақты оқу жүктемесі

28

31

31

34

34

158

5372

Түзетуші компоненті

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

7

4

4

1

1

17

578

Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзету *

4

2

2

-

-

8

272

Психомоториктер мен сенсорлы үрдістерді басқару

2

1

1

1

1

6

204

Белсенді қозғалыс сипатындағы жекелей және топтық сабақтар

1

1

1

-

-

3

102

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

35

35

35

35

35

175

5950

Еңбек тәжірибесі (күнде)

5

5

10

10

10

40

40

Ескерту: ақыл-ойы қалық оқушылардан МОЖС орындау талап етілмейді.
* сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзетуге 5-сыныпта бір балаға аптасына 0,5 сағат, 6 және 7 сыныптарда -0,25 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.
Ауыр бұзылыстарға ұшыраған оқушыларды оқытудың жұмыстық оқу жоспары ақыл-ойы қалық оқушыларға арналған Типтік оқу жоспарының негізінде жасалады, ол оқушылардың даму бұзылыстардың екінші түрлеріне сәйкес түзеу компоненттерін қамтиды.


Қазақ тілінде үй жағдайында жекелей түрде негізгі тегін орта білім беретін типтік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

5

6

7

8

9

10

I

Тіл және әдебиет

4

4

4

4

4

4

1

Қазақ тілі

1

1

1

1

1

1

2

Қазақ әдебиеті

1

1

1

1

1

1

3

Орыс тілі және орыс әдебиеті

1

1

1

1

1

1

4

Ағылшын тілі

1

1

1

1

1

1

II

Математика және информатика

4

4

3

3

3

3

5

Математика

4

4

3

3

3

3

III

Жаратылыстану

1

1

2

2

2

2

10

Жаратылыстану

1

1

-

-

-

-

11

География

-

-

0.5

0,5

0,5

0,5

12

Биология

-

-

0,5

0,5

0,5

0,5

13

Физика

-

-

0,5

0,5

0,5

0,5

14

Химия

-

-

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Адам және қоғам

1

1

1

1

1

1

15

Қазақстан тарихы

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

16

Дүниежүзілік тарихы

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

10

10

10

10

10

10

Ескерту: пәндер арасында сағаттарды бөлу және мектептегі жеке сабақтарға қатысуға жол беріледі.
Қажет болған жағдайда түзету көмегі тәртіп бойынша психолого-педагогикалық түзету кабинеттерінде және оңалту орталықтарында көрсетіледі.

Ақыл-ой қалықтығының жеңіл түріне ұшыраған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

5

6

7

8

9

I

Тіл және әдебиет

4

4

4

4

4

1

Қазақ тілі

2

2

2

2

2

2

Оқу және сөйлеуді дамыту

1

1

1

1

1

3

Орыс тілі

1

1

1

1

1

II

Математика

2

2

2

2

2

4

Математика

2

2

2

2

2

III

Жаратылыстану

1

1

1

1

1

5

Қоршаған әлем

1

-

-

-

-

6

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

0,5

7

География

-

0,5

0,5

0,5

0,5

ІV

Адам және қоғам

-

-

0,5

0,5

0,5

8

Қазақстан тарихы

-

-

0,5

0,5

0,5

Технология және өнер

1

1

0,5

0,5

0,5

9

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

1

1

0,5

0,5

0,5


Инвариативті оқу жүктемесі

8

8

8

8

8

Түзету компоненті


Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

2

2

2

2

2


Танымдық қызмет пен сөйлеуді түзету

2

2

2

2

2

,

10

10

10

10

10

Ақыл-ой дамуы қалық оқушылардан МОЖС орындауы талап етілмейді. Пәндер арасында сағаттарды бөлу және мектептегі жеке пәндерге қатысуға жол беріледі.

Ақыл-ой қалықтығы шектеулі оқушылар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны



5

6

7

8

9

I

Тіл және әдебиет

2

2

2

2

2

1

Оқу, жазу және сөйлеуді дамыту

2

2

2

2

2

II

Математика

2

2

2

2

2

2

Есеп

2

2

2

2

2

ІІІ

Жаратылыстану

2

-

-

-

-

3

Қоршаған әлем

2

-

-

-

-

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

4

Адам және әлем

-

2

2

2

2

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

5

Сурет салу

1

1

1

1

1

6

Шаруашылылық еңбек

1

1

1

1

1

7

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

1

1

1

1

1


Инвариативті оқу жүктемесі

9

9

9

9

9

Түзетуші компонент


Психомоториктерді және сенсорлы үрдістерді дамыту

1

1

1

1

1

Оқу жүктемесінің ауқымды көлемі

10

10

10

10

10

Ақыл-ой дамуы қалық оқушылардан МОЖС орындауы талап етілмейді. Пәндер арасында сағаттарды бөлу және мектептегі жеке пәндерге қатысуға жол беріледі.

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 7 шілдедегі
№ 432 бұйрығына 5-қосымша

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 8 қарашадағы
№ 500 бұйрығына 6-7)-қосымша

Оқыту орыс тілінде жүргізілетін мүмкіндігі шектеулі оқушыларға
арналған негізгі орта білім берудің (жаңартылған мазмұнның)
үлгілік оқу жоспары

Есту қабілеті бұзылған балалар (естімейтін)

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

11

12

10

10

10

10

63

2142

1

Қазақ тілі

4

5

4

4

4

4

25

850

2

Қазақ әдебиеті

3

3

2

2

2

2

13

442

3

Орыс тілі мен әдебиеті

4

4

4

4

4

4

24

816

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

4

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

5

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

4

6

8

8

30

1020

6

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

7

География

-

-

2

2

2

2

8

272

8

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Физика

-

-

-

2

2

2

6

204

10

Химия

-

-

-

-

2

2

4

136

IV

Адам және қоғам

1

3

4

4

4

5

21

714

11

Қазақстан тарихы

-

2

2

2

2

2

10

340

12

Дүниежүзілік тарих

-

-

1

1

1

1

4

136

13

Құқық негіздері

-

-

-

-

-

1

1

34

14

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

4

4

4

3

3

4

22

748

15

Технология

3

3

3

3

3

4

19

646

16

Бейнелеу өнері

1

1

1

-

-

-

3

102

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

17

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

27

30

31

32

34

36

190

6460

Түзетуші компонент

Түзетуші компоненттің жүктемесі

18

18

6

6

6

4

58

1972

Сөздің айтылуын қалыптастыру және құлақпен қабылдауды дамыту *

16

16

4

4

4

2

46

1564

Ыммен сөйлеу

1

1

1

1

1

1

6

204

Ауызекі сөйлеу тілі

1

1

1

1

1

1

6

204

Вариативті компонент

Факультативтік сабақтар


2

2

2

2

2

10

340

Оқу жүктемесінің ауқымды көлемі

45

50

39

40

42

42

258

8772

Ескерту:
*5-6 сыныптарда бір оқушы үшін сөйлеуді қалыптастыру және есту арқылы қабылдауды дамыту бойынша аптасына жекелей және топтық сабақтарға 2 сағат, 7-9 сыныптарда – 0,5 сағат, 10 сыныпта 0,25 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.
Екінші тілді оқыту оқушының тілдік даму деңгейін ескеруге байланысты.

Есту қабілеті бұзылған балалар (нашар еститін, бастапқыда естіп кейін естімей қалған балалар)

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл мен әдебиет

13

13

13

13

13

13

78

2652

1

Қазақ тілі

3

4

3

3

3

3

19

646

2

Қазақ әдебиеті

3

2

3

3

3

3

17

578

3

Орыс тілі мен әдебиеті

5

5

5

5

5

5

30

1020

4

Ағылшын тілі

2

2

2

2

2

2

12

408

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

6

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

7

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

4

8

8

8

32

1088

8

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

9

География

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Биология

-

-

2

2

2

2

9

306

11

Физика

-

-

-

2

2

2

6

204

12

Химия

-

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

5

26

884

13

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

14

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

15

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

16

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

4

2

2

3

17

578

17

Технология

2

2

3

2

2

3

14

476

18

Бейнелеу өнері

1

1

1

-

-

-

3

102

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

19

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

31

31

34

36

37

38

207

7038

Түзетуші компонент

Түзеу бағытындағы оқу жүктемесі

17

17

5

4

2

2

47

1598

Сөйлеуді қалыптастыру және құлақпен қабылдауды дамыту *

16

16

4

4

2

2

44

1496

Түзету ритмикасы

1

1

1


-

-

3

102

Вариативті компонент

Факультативтер

-

-

2

2

2

2

8

272

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

48

48

41

42

41

42

262

8908

Ескерту:
*5-6 сыныптарда бір оқушы үшін сөйлеуді қалыптастыру және есту арқылы қабылдауды дамыту бойынша аптасына жекелей және топтық сабақтарға 1,6 сағат, 7-9 сыныптарда – 0,4 сағат, 10 сыныпта 0,2 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.

Көру қабілеті бұзылған балалар (көрмейтін және көруі нашар балалар)

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

13

13

13

13

13

12

77

2618

1

Қазақ тілі

3

3

3

2

2

1

14

476

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

3

3

3

15

510

3

Орыс тілі және әдебиеті

5

5

5

5

5

5

30

1020

4

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

5

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

6

8

8

8

34

1156

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

2

4

4

4

5

6

25

850

12

Қазақстан тарихы

1

2

2

2

2

2

11

374

13

Дүниежүзілік тарих

-

1

1

1

1

2

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

4

3

2

1

2

3

15

510

16

Технология

3

2

2

1

2

3

13

442

17

Бейнелеу өнері

1

1

-

-

-

-

2

68

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

21

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

30

31

34

35

37

38

205

6970

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

10

10

5

5

5

5

40

1360

ЕДТ

2

2

-

-

-

-

4

136

Қалған көру мүшесі мен көзбен қабылдауды қорғау және дамыту

1

1

-

-

-

-

2

68

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

1

1

1

1

1

1

6

204

Кеңістіктік бағытталу**

3

3

3

3

3

3

18

612

Мимика мен пантомимиканы дамыту

1

1

1

1

1

1

6

204

Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзеу***

2

2

-

-

-

-

4

136

Вариативті компонент

Факультативтер

-

-

2

2

2

2

8

272

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

40

41

41

42

44

45

253

8602

Ескерту:
* Қалған көру қабілетін дамыту бойынша бір оқушымен жекелей сабақ өткізу үшін аптасына 0,1 сағат оқу уақыты бөлінеді.
** Кеңістіктік бағытталу бойынша бір оқушымен жекелей сабақ өткізуге аптасына 0,3 сағат оқу уақыты бөлінеді.
***Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзеу бойынша бір оқушымен жекелей сабаққа аптасына 0,2 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.

Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме,сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл мен әдебиет

13

13

13

13

13

12

77

2618

1

Қазақ тілі

3

3

3

2

2

1

14

476

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

3

3

3

15

510

3

Орыс тілі мен әдебиеті

5

5

5

5

5

5

30

1020

4

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

5

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

8

35

1190

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

1

2

2

2

7

238

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

5

26

884

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

13

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

1

1

1

4

13

442

16

Технология

2

2

1

1

1

4

11

374

17

Бейнелеу өнері

1

1

-

-

-


2

68

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

23

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

31

31

34

35

36

38

205

6970

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

8

8

8

8

8

8

48

1632

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

2

2

2

2

2

2

12

408

Емдік дене тәрбиесі*

3

3

3

3

3

3

18

612

Міндетті жекелей және топтық түзету сабақтары **

3

3

3

3

3

3

18

612
 

Вариативті компонент

Факультативтер, таңдау бойынша курстар

-

-

2

2

2

1

7

238

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

39

39

44

45

46

47

260

8840

Ескерту: * Бір баламен өткізілетін емдік дене тәрбиесі аптасына оқу уақытының 0,25 сағаты бөлінеді.
**бір оқушымен өткізілетін жекелей түзету сабақтарына аптасына 0,25 сағат бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады. Екінші және үшінші тілдерді оқыту баланың тілдік даму деңгейін есепке алумен жүзеге асады.

Сөйлеу қабілеті ауыр бұзылыстарға ұшыраған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

12

12

12

13

13

13

75

2550

1

Қазақ тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

2

2

2

12

408

3

Орыс тілі және әдебиеті

5

5

5

5

5

5

30

1020

4

Ағылшын тілі

2

2

2

3

3

3

15

510

II

Математика мен информатика

7

7

6

6

6

6

38

1292

5

Математика

6

6

5

5

5

5

32

1088

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

6

8

8

8

34

1156

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-

-

4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

-

2

2

2

6

204

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

4

5

25

850

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

13

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

-

1

1

34

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

3

1

2

3

15

510

16

Технология

2

2

3

1

2

3

13

442

17

Бейнелеу өнері

1

1

-

-

-

-

2

68

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

23

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

31

31

34

35

36

38

205

6970

Түзетуші компонент

Сөйлеуді дамытудың кемшіліктерін түзету * *

8

8

6

6

4

4

36

1224

Вариативті компонент

Факультативтер

2

2

2

2

3

3

14

476

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

41

41

42

43

43

45

255

8670

Ескерту:*сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзетуге 5-6 сыныптарда бір балаға аптасына 0,6 сағат, 7-8 сыныптарда -0,5 сағат, 9-10 сыныптарда -0,3 сағат бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады. Екінші және үшінші тілдерді оқыту баланың тілдік даму деңгейін есепке алумен жүзеге асады.

Психикалық дамуы кешеуілдеген балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

13

13

13

13

13

13

78

2652

1

Қазақ тілі

3

3

3

2

2

2

15

510

2

Қазақ әдебиеті

2

2

2

3

3

3

15

510

3

Орыс тілі және әдебиеті

5

5

5

5

5

5

30

1020

4

Ағылшын тілі

3

3

3

3

3

3

18

612

II

Математика мен информатика

6

6

6

6

6

6

36

1224

5

Математика

5

5

5

5

5

5

30

1020

6

Информатика

1

1

1

1

1

1

6

204

III

Жаратылыстану

2

2

7

8

8

8

35

1190

7

Жаратылыстану

2

2

-

-

-


4

136

8

География

-

-

2

2

2

2

8

272

9

Биология

-

-

2

2

2

2

8

272

10

Физика

-

-

2

2

2

2

8

272

11

Химия

-

-

1

2

2

2

7

238

IV

Адам және қоғам

4

4

4

4

5

5

26

884

12

Қазақстан тарихы

2

2

2

2

2

2

12

408

13

Дүниежүзілік тарих

1

1

1

1

1

1

6

204

14

Құқық негіздері

-

-

-

-

1

1

2

68

15

Өзін-өзі тану

1

1

1

1

1

1

6

204

V

Технология және өнер

3

3

1

1

1

1

10

340

16

Технология

2

2

1

1

1

1

8

272

17

Бейнелеу өнері

1

1

-

-

-


2

68

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

18

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Инвариантивті оқу жүктемесі

31

31

34

35

36

36

203

6902

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

7

5

5

5

5

5

32

1088

Әлеуметтік-тұрмыстық бағыт

2

2

2

2

2

2

12

408

Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзеу*

2






2

68

Міндетті жекелей және топтық түзету сабақтары**

3

3

3

3

3

3

18

612

Вариативті компонент

Факультативтер

2

2

2

2

2

2

12

408

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

40

38

41

42

43

43

247

8398

Ескерту:
* Сөйлеу кемшіліктерін түзету үшін бір балаға аптасына 0,2 сағат оқу уақыты жұмсалады.
** Түзету сабақтарына бір оқушыға аптасына 0,25 сағат бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады. Екінші және үшінші тілдерді оқыту баланың тілдік даму деңгейін есепке алумен жүзеге асады.

Ақыл-ой қалықтығының жеңілдетілген түріне ұшыраған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

10

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

9

8

8

8

7

6

46

1564

1

Қазақ тілі

4

3

3

3

3

2

18

612

2

Оқу және сөйлеуді дамыту

3

3

3

3

2

2

16

544

3

Орыс тілі

2

2

2

2

2

2

12

408

II

Математика және информатика

5

5

5

5

5

5

30

1020

4

Математика

5

5

4

4

4

4

26

884

5

Информатика



1

1

1

1

4

136

III

Жаратылыстану

2

4

4

4

4

-

18

612

6

Қоршаған әлем

2

-

-

-

-

-

2

68

7

Жаратылыстану

-

2

2

2

2

-

8

272

8

География

-

2

2

2

2

-

8

272

IV

Адам және қоғам

1

1

3

4

4

1

14

476

9

Қазақстан тарихы

-

-

2

2

2

-

6

204

10

Қоғам және құқық

-

-

-

1

1

1

3

102

11

Мінез-құлық мәдениеті

1

1

1

1

1

-

5

170

V

Технология және өнер

12

12

14

13

14

22

87

2958

12

Бейнелеу өнері

1

1

1

1



4

136

13

Музыка

1

1

1




3

102

14

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

2

2

2

2

2


10

340

15

Жалпы еңбекке баулу

8

8





16

544

16

Кәсіби еңбекке баулу



10

10

12

22

54

1836

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

12

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

3

18

612

Тұрақты оқу жүктемесі

32

33

37

37

37

37

213

7242

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

5

4

1

1

1


12

408

Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзету *

2

2





4

136

Түзету ритмикасы

1

1





2

68

Танымдық қызметті түзету

1

1

1

1

1


5

170

Белсенді қозғалыс сипатындағы жекелей және топтық сабақтар

1






1

34

Вариативті компонент

Факультативтер



1

1

1

2

5

170

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

37

37

39

39

39

39

230

7820

Еңбек тәжірибесі (күнде)

5

5

10

10

10


40

40

Ақыл-ойы қалық балалардың МОЖС орындауы талап етілмейді.
*Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзету үшін бір балаға аптасына оқу уақытының 0,3 сағаты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.
Жағдай жасалса 10 сыныпта тереңдетілген кәсіби дайындық сыныптары ашылады.

Ақыл-ой қалықтығы шектеулі балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

Жүктеме, сағаттар

5

6

7

8

9

Апталық

Жылдық

Тұрақты компонент

I

Тіл және әдебиет

6

6

6

6

6

30

1020

1

Оқу, жазу және сөйлеуді дамыту

6

6

6

6

6

30

1020

II

Математика

3

3

3

3

3

15

510

2

Есеп

3

3

3

3

3

15

510

III

Жаратылыстану

2

3

3

3

3

14

476

3

Қоршаған әлем

2





2

68

4

Адам және әлем


3

3

3

3

12

408

IV

Адам және қоғам

1

1

1

1

1

5

170

5

Мінез-құлық мәдениеті

1

1

1

1

1

5

170

V

Технология және өнер

13

15

15

18

18

79

2686

6

Сурет салу

1

1

1

1

1

5

170

7

Музыка және әуен

2

2

2

2

2

10

340

8

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

2

2

2

2

2

10

340

9

Шаруашылық еңбек

2

2

2

3

3

12

408

10

Қол өнері

6

8

8

10

10

42

1428

VI

Дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

15

510

10

Бейімдік дене тәрбиесі

3

3

3

3

3

15

510

Тұрақты оқу жүктемесі

28

31

31

34

34

158

5372

Түзетуші компонент

Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

7

4

4

1

1

17

578

Сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзету *

4

2

2



8

272

Психомоториктер мен сенсорлы үрдістерді басқару

2

1

1

1

1

6

204

Белсенді қозғалыс сипатындағы жекелей және топтық сабақтар

1

1

1

-

-

3

102

Оқу жүктемесінің ауқымды мөлшері

35

35

35

35

35

175

5950

Еңбек тәжірибесі (күнде)

5

5

10

10

10

40

40

Ескерту: ақыл-ойы қалық оқушылардан МОЖС орындау талап етілмейді.
* сөйлеуді дамыту кемшіліктерін түзетуге 5-сыныпта бір балаға аптасына 0,5 сағат, 6 және 7 сыныптарда -0,25 сағат оқу уақыты бөлінеді.
Дене тәрбиесі сабақтары сағаттарының сағаттарын азайту оқушының психофизикалық жағдайының ерекшелігін ескерумен жүзеге асады.
Ауыр бұзылыстарға ұшыраған оқушыларды (Көру қабілетінің бұзылуы және ақыл-ой қалыстығы, есту қабілетінің бұзылуы және ақыл-ой қалыстығы, тірек-қимыл аппаратының бұзылуы және ақыл-ой қалыстығы ) оқытудың жұмыстық оқу жоспары ақыл-ойы қалық оқушыларға арналған Типтік оқу жоспарының негізінде жасалады, ол оқушылардың даму бұзылыстардың екінші түрлеріне сәйкес түзеу компоненттерін қамтиды.

Орыс тілінде үй жағдайында жекелей түрде тегін негізгі орта білім беретін
Типтік оқу жоспары

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

5

6

7

8

9

10

Тұрақты  компонент

I

Тіл және әдебиет

4

4

4

4

4

4

1

Қазақ тілі

1

1

1

1

1

1

2

Қазақ әдебиеті

1

1

1

1

1

1

3

Орыс тілі және орыс әдебиеті

1

1

1

1

1

1

4

Ағылшын тілі

1

1

1

1

1

1

II

Математика және информатика

4

4

3

3

3

3

5

Математика

4

4

3

3

3

3

III

Жаратылыстану

1

1

2

2

2

2

6

Жаратылыстану

1

1

-

-

-

-

7

География

-

-

0,5

0,5

0,5

0,5

8

Биология

-

-

0,5

0,5

0,5

0,5

9

Физика

-

-

0,5

0,5

0,5

0,5

10

Химия

-

-

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Адам және қоғам

1

1

1

1

1

1

15

Қазақстан тарихы

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

16

Дүниежүзілік тарихы

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

Оқу жүктемесінің ауқымды көлемі

10

10

10

10

10

10

Ескерту: пәндер арасында сағаттарды бөлу және мектептегі жеке сабақтарға қатысуға жол беріледі.
Қажет болған жағдайда түзету көмегі тәртіп бойынша психолого-педагогикалық түзету кабинеттерінде және оңалту орталықтарында көрсетіледі.

Ақыл-ой қалықтығының жеңіл түріне ұшыраған балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

5

6

7

8

9

I

Тіл және әдебиет

4

4

4

4

4

1

Қазақ тілі

2

2

2

2

2

2

Оқу және сөйлеуді дамыту

1

1

1

1

1

3

Орыс тілі

1

1

1

1

1

II

Математика

2

2

2

2

2

4

Математика

2

2

2

2

2

III

Жаратылыстану

1

1

1

1

1

5

Қоршаған әлем

1

-

-

-

-

6

Жаратылыстану

-

0,5

0,5

0,5

0,5

7

География

-

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Адам және қоғам

-

-

0,5

0,5

0,5

8

Қазақстан тарихы

-

-

0,5

0,5

0,5

V

Технология және өнер

1

1

0,5

0,5

0,5

9

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

1

1

0,5

0,5

0,5


Инвариативті оқу жүктемесі

8

8

8

8

8


Түзетуші компонент


Түзету бағытындағы оқу жүктемесі

2

2

2

2

2


Танымдық қызмет пен сөйлеуді түзету

2

2

2

2

1

Оқу жүктемесінің ауқымды көлемі

10

10

10

10

10

Ақыл-ой дамуы қалық оқушылардан МОЖС орындауы талап етілмейді. Пәндер арасында сағаттарды бөлу және мектептегі жеке пәндерге қатысуға жол беріледі.

Ақыл-ой қалыстығы шектеулі балалар

Білім беру салалары және оқу пәндері

Сыныптар бойынша апталық сағаттар саны

5

6

7

8

9

I

Тіл және әдебиет

2

2

2

2

2

1

Оқу, жазу және сөйлеуді дамыту

2

2

2

2

2

II

Математика

2

2

2

2

2

2

Есеп

2

2

2

2

2

III

Жаратылыстану

2

-

-

-

-

3

Қоршаған әлем

2

-

-

-

-

IV

Адам және қоғам

-

2

2

2

2

4

Адам және әлем

-

2

2

2

2

V

Технология және өнер

3

3

3

3

3

5

Сурет салу

1

1

1

1

1

6

Шаруашылылық еңбек

1

1

1

1

1

7

Әлеуметтік-тұрмыстық бағытталу

1

1

1

1

1


Инвариативті оқу жүктемесі

9

9

9

9

9

Түзетуші компонент


Түзетуші оқу жүктемесі

1

1

1

1

1


Психомоториктерді және сенсорлы үрдістерді дамыту

1

1

1

1

1

Оқу жүктемесінің ауқымды көлемі

10

10

10

10

10

Ақыл-ой дамуы қалық оқушылардан МОЖС орындауы талап етілмейді. Пәндер арасында сағаттарды бөлу және мектептегі жеке пәндерге қатысуға жол беріледі.