Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
"Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған:
1) "Аудандық орталықтан алыс елді мекендердегі бастапқы медициналық санитариялық консультациялық диагностикалық көмек көрсететiн денсаулық сақтау ұйымдарының дәріхана пункттері арқылы және фармацевтикалық бiлiмi бар маман болмаған жағдайда жылжымалы дәрiхана пункттері арқылы дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды өткізуді жүзеге асыру үшін медициналық бiлiмi бар мамандарды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
2) "Фармацевтивкалық қызмет лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілген.
2. "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
3. "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 25 қыркүйектегі № 279 қаулысының 1 тармағының 1) тармақшасы (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекттік тіркеу тізілімінде № 2361 болып тіркелген, 2014 жылдың 18 қарашасында № 159 (18016) "Ақ жол" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Е. Манжуовқа жүктелсін.
5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Облыс әкімі | К. Көкрекбаев |
Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 30 шілдедегі № 172 қаулысымен бекітілген |
"Аудандық орталықтан алыс елді мекендердегі бастапқы медициналық-санитариялық консультациялық диагностикалық көмек көрсететiн денсаулық сақтау ұйымдарының дәріхана пункттері арқылы және фармацевтикалық бiлiмi бар маман болмаған жағдайда жылжымалы дәрiхана пункттері арқылы дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды өткізуді жүзеге асыру үшін медициналық бiлiмi бар мамандарды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер
1. "Аудандық орталықтан алыс елді мекендердегі бастапқы медициналық-санитариялық консультациялық диагностикалық көмек көрсететiн денсаулық сақтау ұйымдарының дәріхана пункттері арқылы және фармацевтикалық бiлiмi бар маман болмаған жағдайда жылжымалы дәрiхана пункттері арқылы дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды өткізуді жүзеге асыру үшін медициналық бiлiмi бар мамандарды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 293 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11338 тіркелген) "Аудандық орталықтан алыс елді мекендердегі бастапқы медициналық-санитариялық консультациялық диагностикалық көмек көрсететiн денсаулық сақтау ұйымдарының дәріхана пункттері арқылы және фармацевтикалық бiлiмi бар маман болмаған жағдайда жылжымалы дәрiхана пункттері арқылы дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды өткізуді жүзеге асыру үшін медициналық бiлiмi бар мамандарды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде жүзеге асырылады.2. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
2) www.e.gov.kz,www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы(бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз нұсқада.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі –стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау парағы.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау
4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін көрсетілген қызметті алушы стандарттың 9 тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, ұсынылған құжаттардың толықтығы мен сәйкестігін тексеріп, порталда тіркеуді жүзеге асырады, қызмет алушыға құжаттарды қабылдау туралы қолхат (хабарландыру) беріледі және қызмет алушыны тестілеу және әңгімелесу жүргізудің орны мен күні туралы хабарландырады – орындау уақыты 30 (отыз) минут. Ұсынылған құжаттардың толық болмау факті анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті қараудың тоқтатылғандығы туралы жазбаша уәжделген жауап береді;
2) басшы құжаттарды қарап, бұрыштама қояды, ары қарай орындау үшін жауапты қызметкерге жолдайды – орындау уақыты 1 (бір) жұмыс күні;
3) жауапты қызметкері қызметті алушыны тестілеуден өтуіне құжаттарды дайындайды – орындау уақыты 6 (алты) жұмыс күні;
4) қызметті алушыны тестілеу – орындау уақыты 60 (алпыс) минут.
Әңгімелесуге қызметті алушы тест нәтижесі оң болғанда жіберіледі.
Жауаптар нәтижелері, егер тестілеу қорытындылары дұрыс жауаптар санынан 70%-дан кем болған жағдайда теріс болып саналады. Аттестаттауға жататын тұлға тестілеуден өткен кезде теріс нәтиже алған жағдайда аттестаттаудың екінші сатысына (әңгімеге қатысуға) жіберілмейді, ол туралы бас тарту туралы дәлелді жауап беріледі;
5) қызмет алушымен әңгімелесу жүргізуді аттестациялық комиссия жүргізеді, нәтижесінде комиссияның хаттамалық шешімі шығарылады – орындау уақыты 3 (үш) жұмыс күні;
6) жауапты қызметкер хаттамалық шешім негізінде, басшы қол қоюы үшін бұйрықтың жобасын дайындайды – орындау уақыты 3 ( үш) жұмыс күні;
7) басшы аттестаттау парағын беру туралы бұйрыққа қол қояды – орындау уақыты 2 (екі) сағат;
8) жауапты қызметкер аттестаттау парағын толтырады – орындау уақыты 2 (екі) сағат;
9) аттестациялық комиссиясы аттестаттау парағына қол қояды – орындау уақыты 2 (екі) жұмыс күні;
10) жауапты қызметкер мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қызмет алушыға ұсынады.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету мерзімі құжаттарды өткізген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайды.
6. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша процедураның (іс-қимылдың) мынадай процедураларды (іс-қимылдарды) орындауды бастауға негіз болатын нәтиже:
1) мемлекеттік қызмет көрсетуге қажетті құжаттарды қабылдау және порталда тіркеуді жүзеге асыру, қызмет алушыға құжаттарды қабылдау туралы қолхат (хабарландыру) беру;
2) басшының құжаттарды қарауы, бұрыштама қою;
3) жауапты қызметкердің тестілеуге құжаттарды дайындау;
4) қызметті алушыны тестілеу;
5) қызметті алушының аттестациялық комиссиясымен әңгімелесуі, хаттамалық шешім шығару;
6) "Аудандық орталықтан алыс елді мекендердегі бастапқы медициналық-санитариялық консультациялық диагностикалық көмек көрсететiн денсаулық сақтау ұйымдарының дәріхана пункттері арқылы және фармацевтикалық бiлiмi бар маман болмаған жағдайда жылжымалы дәрiхана пункттері арқылы дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды өткізуді жүзеге асыру үшін медициналық бiлiмi бар мамандарды аттестаттау" туралы бұйрықтың жобасын дайындау;
7) "Аудандық орталықтан алыс елді мекендердегі бастапқы медициналық-санитариялық консультациялық диагностикалық көмек көрсететiн денсаулық сақтау ұйымдарының дәріхана пункттері арқылы және фармацевтикалық бiлiмi бар маман болмаған жағдайда жылжымалы дәрiхана пункттері арқылы дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды өткізуді жүзеге асыру үшін медициналық бiлiмi бар мамандарды аттестаттау" туралы бұйрыққа қызмет беруші басшысының қол қоюы;
8) аттестаттау парағын толтыру;
9) аттестациялық комиссиясының аттестаттау парағына қол қоюы;
10) аттестаттау парағын беру.
3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау
7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:1) кеңсе қызметкері;
2) басшы;
3) жауапты қызметкер;
4) аттестациялық комиссия.
8. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы рәсімдердің (әрекеттердің) дәйектілігін сипаттау:
1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, ұсынылған құжаттардың толықтығы мен сәйкестігін тексеріп, порталда тіркеуді жүзеге асырады, қызмет алушыға құжаттарды қабылдау туралы қолхат (хабарландыру) беріледі және қызмет алушыны тестілеу және әңгімелесу жүргізудің орны мен күні туралы хабарландырады – орындау уақыты 30 (отыз) минут. Ұсынылған құжаттар сәйкес болмаған жағдайда дәлелді бас тарту;
2) басшы құжаттарды қарап, бұрыштама қояды, ары қарай орындау үшін жауапты қызметкерге жолдайды - орындау уақыты 1 (бір) жұмыс күні;
3) жауапты қызметкер қызметті алушыны тестілеуден өтуіне құжаттарды дайындайды - орындау уақыты 6 (алты) жұмыс күні;
4) қызметті алушыны тестілеу - орындау уақыты 60 (алпыс) минут. Әңгмелесуге қызметті алушы тест нәтижесі оң болғанда жіберіледі;
5) қызмет алушымен әңгімелесуді аттестациялық комиссия жүргізеді, нәтижесінде комиссияның хаттамалық шешімі шығарылады - орындау уақыты 3 (үш) жұмыс күні;
6) жауапты қызметкер хаттамалық шешім негізінде, басшы қол қоюы үшін бұйрықтың жобасын дайындайды - орындау уақыты 3 ( үш) жұмыс күні;
7) басшы бұйрыққа қол қояды - орындау уақыты 2 (екі) сағат;
8) жауапты қызметкер аттестаттау парағын толтырады - орындау уақыты 2 (екі) сағаты;
9) аттестациялық комиссиясының аттестаттау парағына қол қоюы – орындау уақыты 2 (екі) жұмыс күні;
10) жауапты қызметкер мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қызмет алушыға ұсынады.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау
9. Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету кезінде қызметті берушінің және қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін сипаттау:1) қызметті алушы электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы электронды үкімет веб-порталында авторизацияланады;
2) қызметті алушының мәліметтерінің дұрыс болмауына байланысты бас тарту туралы хабарламанының электронды үкімет веб-порталымен жасақталуы - орындау уақыты 20 (жиырма) секунд;
3) қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрін таңдауы, стандарттың 9-тармағындағы құжаттардың көшірмесін тіркеуі-орындау уақыты 10 (он) минут;
4) қызметті алушының тіркелген құжаттары қызметті беруші кеңсесіне түседі.
10. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасын қоса, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілген қызмет беруші мен көрсетілген қызмет алушының жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі тәртібінің сипаттамасы:
1) қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі және парольдің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
2) 1 үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталда қызметті алушының жеке сәйкестендіру нөмірі мен паролін енгізу (авторизациялау үдерісі);
3) 1 шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын порталда тексеру;
4) 2 үдеріс –қызметті алушы деректерінде бар бұзушылықтарына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;
5) 3 үдеріс –қызметті алушының осы регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету мен сұрау салу нысанын экранға шығаруы және қызметті алушының оның құрылымы мен нысандық талаптарын ескере отырып нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сондай-ақ сұрау салуды куәландыруы (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электронды сандық қолтаңбада тіркеу куәлігін таңдауы;
6) 2 шарт - порталдаэлектронды сандық қолтаңба тіркеу куәлігінің іс-қимыл мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ (сұрау салуда көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі және электронды сандық қолтаңба тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі арасындағы) сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;
7) 4 үдеріс –қызметті алушының электронды сандық қолтаңба түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;
8) 5 үдеріс –қызметті алушының электронды сандық қолтаңба көмегiмен мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және қызметті беруші өңдеу үшін бекітілген халық тіркеліміндегі автоматтандырылған жұмыс орны ақпараттық жүйесіне "электрондық үкімет" шлюзіарқылы электрондық құжатты (сұрау салуды) жіберу;
9) 3 шарт – электрондық құжаттың (сұрау салудың) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету негiздерiне сәйкестiгiн қызметті берушiнiң (өңдеуі) тексеруi;
10) 6 үдеріс – бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаның қалыптасуы;
11) 7 үдеріс – қызметті алушының жеке кабинетінде электрондық өтінім статусы түрінде хабарлама беріледі.
11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Жамбыл облысы әкімдігінің zhambyl.gov.kz ресми сайтында және "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің http://densaulyk.zhambyl.kz интернет-ресурсында орналастырылады.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметті "электрондық үкiмет" веб-порталы арқылы көрсетілгендегі функционалдық іс-қимылдарының диаграммасы
Шартты белгілер
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызметті берушіге жүгінгенде және электронды үкімет порталы арқылы
Шартты белгілер:
Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы "30" шілдедегі № 172 қаулысымен бекiтiлген |
"Фармацевтикалық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер
1. "Фармацевтикалық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Фармацевтикалық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 293 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11338 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Фармацевтикалық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес, "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызметті беруші) көрсетеді.2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру:
1) қызметті берушінің кеңсесі;
2) www.e.gov.kz, www.elіcense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – лицензия, қайта ресімделген лицензия, фармацевтикалық қызметке лицензияның телнұсқасы.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау
4. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімін (іс-әрекетін) бастаудың негізі көрсетілетін қызметті алушымен (не сенiмхат бойынша оның өкiлiмен) жүгінген кезде стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну болып табылады.5. Мемлекеттік қызмет көрсетуді жүргізу құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
1) қызметті берушінің кеңсесі қызметкерімен 15 минуттың ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оны қызметті берушінің басшысына жіберу;
2) қызметті берушінің басшысымен үш сағаттың ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және бөлім басшысына жіберу;
3) қызметті берушінің бөлім басшысымен үш сағаттың ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және жауапты орындаушыға жіберу;
4) қызмет берушінің жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын 2 жұмыс күн ішінде қарап, сұраныс жіберу және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін дайындайды: лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде – 14 (он төрт) жұмыс күнінен кешіктірмей, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде – 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын беру кезінде –1 (бір) жұмыс күні ішінде;
5) қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне үш сағат ішінде қол қояды және қызметті алушыға беру үшін қызметті берушінің кеңсесіне/порталға жолдау.
6. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі келесі рәсімді орындауды бастау үшін негіз болып табылады:
1) қызмет алушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын қызмет берушінің кеңсесінде тіркеу және оларды қызмет берушінің басшысына жолдауы;
2) қызмет беруші басшысының бұрыштамасы;
3) қызмет берушінің бөлімі басшысының бұрыштамасы;
4) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін рәсімдеу және оларды қызметті беруші басшысына қол қою үшін тапсыру;
5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қызмет алушыға тапсыру.
3. Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау
7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
қызметті берушінің басшысы;
қызметті берушінің бөлімінің басшысы;
қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
8. Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы рәсімдердің (әрекеттердің) дәйектілігін сипаттау:
1) қызметті берушінің кеңсесі қызметкерімен 15 минуттың ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оны қызметті берушінің басшысына жіберу;
2) қызметті берушінің басшысымен үш сағаттың ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және бөлім басшысына жіберу;
3) қызметті берушінің бөлім басшысымен үш сағаттың ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызметті алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және жауапты орындаушыға жіберу;
4) қызмет берушінің жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын 2 жұмыс күн ішінде қарап, сұраныс жіберу және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін дайындайды: лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде – 14 (он төрт) жұмыс күнінен кешіктірмей, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде – 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын беру кезінде – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
5) қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне үш сағат ішінде қол қояды және қызметті алушыға беру үшін қызметті берушінің кеңсесіне/порталға жолдау.
4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау
9. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет беруші мен қызмет алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:1) қызмет алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің және бизнес сәйкестендіру нөмірінің, сондай-ақ паролінің (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін) көмегімен портал арқылы тіркеуді жүзеге асырады;
2) 1- үдеріс –мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының жеке сәйкестендіру нөмірін/бизнес сәйкестендіру нөмірін және паролін (енгізу рәсімі) порталға енгізу;
3) 1- шарт - қызмет алушының жеке сәйкестендіру нөмірінің/бизнес сәйкестендіру нөмірі және паролі арқылы порталда тіркелген құжаттарының толықтығы мен сәйкестігін тексеру;
4) 2- үдеріс - қызмет алушының құжаттары толық немесе сәйкес болмаған жағдайда, тіркеуден бас тарту туралы хабарламаны порталда жасақтау;
5) 3- үдеріс – қызмет көрсету барысында қызмет алушының осы регламентте көрсетілген қызмет түрін таңдауына байланысты сұрау салу айқындылығы (расталған) үшін, қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркелу куәлігін таңдауы, сондай-ақ сұрау салу нысанын экранға шығарып, сұрау салу нысанына қоса тіркелген стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттар топтамасы электрондық көшірмесінің құрылымына және нысан талбына сай қызмет алушы нысанын (мәліметтердің енгізілуі) толтыру;
6) 2 - шарт - электрондық цифрлық қолтаңбасы тіркелу куәлігінің жарамдылық мерзімін және оның тізімде болуы не болмауын (жойылуын), сондай-ақ сәйкестендіру мәліметінің (сұрау салуда көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі мен электрондық цифрлық қолтаңбасы тіркелу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірінің/бизнес сәйкестендіру нөмірінің) сәйкестігін порталда тексеру;
7) 4 - үдеріс – сұрау салушы электрондық цифрлық қолтаңбасы тіркелу куәлігінің сәйкестігі расталмауына байланысты, сұранған қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын жасақтау;
8) 5 - үдеріс –электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған (расталған) электрондық құжаттарды (қызмет алушының сұрау салуын) өңдеу үшін "электрондық үкімет" шлюзі "электрондық үкімет" шлюзі арқылы аймақтық "электрондық үкімет" шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына жіберу;
9) 3 - шарт – қызмет көрсетуші, қызмет алушы ұсынған стандартта көрсетілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсетуге негізділігін тексеру;
10) 6 - үдеріс - қызмет алушының құжаттары лайық болмаған жағдайда сұранған қызметті көрсетуден бас тарту хабарламасын жасақтау;
11) 7 - үдеріс – қызмет алушының порталмен жасақталған қызмет көрсету нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы.
Электрондық құжат қызмет көрсетуші уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы жасақталады.
10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-әрекеттері осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес диаграммада келтірілген.
5. Қорытынды ережелер
11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.Мемлекетттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызметті берушінің интернет-ресурсында орналыстырылады.
"Фармацевтикалық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша |
Портал арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша функционалдық өзара әрекеттерінің диаграммасы
"Фармацевтикалық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша |
"Фармацевтикалық қызметке лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі бизнес-процесінің анықтамалығы
А. Қызметті беруші кеңсесі арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
Б. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
Құрылымдық-функционалдық бірлік: қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қымылдары;