Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік кодексі 141-бабының 3-тармағына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
1. Мыналар:
1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Ақпараттандыру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Байланыс саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
3) осы бірлескен бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес ақпараттандыру саласындағы мемлекеттік бақылау саласындағы тексеру парағы;
4) осы бірлескен бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес байланыс саласындағы мемлекеттік бақылау саласындағы тексеру парағы;
5) осы бірлескен бұйрықтың 5-қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасының электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы заңнамасының сақталуына мемлекеттік бақылау саласындағы тексеру парағы бекітілсін.
2. Мыналардың:
1) «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуына, ақпараттандыру, байланыс саласындағы тәуекелдер дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 маусымдағы № 735 және Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 30 маусымдағы № 494 (нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11891 болып тіркелген, «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылдың 30 қазанынан жарияланған) бірлескен бұйрығының;
2) «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуына, ақпараттандыру, байланыс саласындағы тексеру парақтарының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 маусымдағы № 734 және Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 30 маусымдағы № 493 (нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11890 болып тіркелген, «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылдың 30 қазанынан жарияланған) бірлескен бұйрығының күші жойылды деп танылсын.
3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті (Т.Б. Қазанғап):
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялауға оның көшірмелерін баспа және электронды түрде жіберуді;
3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;
4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 3-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
5. Осы бірлескен бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму Ұлттық экономика министрінің
министрінің міндетін атқарушы міндетін атқарушы
_________________ Ж. Қасымбек _______________ М. Құсайынов
«КЕЛІСІЛГЕН»
Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу жөнiндегi
комитетiнің төрағасы
_______________ С. Айтпаева
2015 жылғы 31 желтоқсан
Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1275 және
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 841 бірлескен бұйрығына
1-қосымша
Ақпараттандыру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттары
1. Жалпы ережелер
1. Осы Ақпараттандыру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі - Өлшемшарттар) 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежесіне жатқызу және ішінара тексерулер жүргізу кезінде тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін әзірленген.
2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) ақпараттандыру саласындағы тексерілетін субъектілер (бұдан әрі – тексерілетін субъектілер) – электрондық ақпараттық ресурстардың, ақпараттық жүйелердің иемденушілері;
2) тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде оның салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
3) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жекелеген тексерілетін субъектіге (объектіге) тікелей байланыссыз тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттар;
4) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты тексерілетін субъектінің (объектінің) қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
5) тәуекелдерді бағалау жүйесі – тексерулерді тағайындау мақсатында бақылау және қадағалау органы жүргізетін іс-шаралар кешені.
3. Ішінара тексерулер үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.
2. Объективті өлшемшарттар
4. Ақпараттандыру саласындағы тәуекелді айқындау тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде оның салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы мемлекеттік ақпараттық жүйелермен бірігетін ақпараттық жүйелерді бақылаусыз пайдалану ақпараттық жүйелерге рұқсат етілмеген қол жеткізу жолымен мемлекеттік органдардың ақпараттарының жойылуына, сондай-ақ мемлекеттік органдардың ақпараттарының және дербес деректердің заңсыз таралуына, қолданылуына және өңделуіне әкелетін ақпараттандыру саласындағы тәуекелдері анықталады.
5. Ақпараттандыру саласында жоғарғы тәуекел дәрежесіне ақпараттандыру объектілерінің меншік иелері мен иелері тексерілетін субъектілер жатады.
6. Жоғары дәрежеге жатпайтын тексерілетін субъектілерге бақылау-кассалық машиналардың мемлекеттік тізіліміне қосуға қорытынды алған, компьютерлік жүйе болып табылатын бақылау-кассалық тексеру субъектілері жатады.
7. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған тексерілетін субъектілерге қарасты ішінара тексеру жүргізіледі.
3. Субъективті өлшемшарттар
8. Субъективті өлшемшарттар өрескел, елеулі және елеусіз болып үш дәрежеге бөлінген тексеру парақтарында көрсетілген ақпараттандыру саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптары (бұдан әрі - Талаптар) негізінде әзірленген.
9. Өрескел бұзушылықтар – мемлекеттік органдардың ақпараттарын және дербес деректерді заңсыз қолдануға, таратуға, сондай-ақ оның бұрмалануына және жоғалуына әкелетін бұзушылықтар.
Елеулі бұзушылықтар – мемлекеттік ақпараттық жүйемен біріккен ақпараттық жүйені пайдалану кезінде ақпараттық қауіпсіздік талаптарын бұзу, сондай-ақ дербес деректерді жинау, өңдеу және сақтау талаптарын бұзу, ақпараттандыру саласындағы екі немесе одан көп расталған өтініш немесе шағымның болуы.
Елеусіз бұзушылықтар – Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда, субъектінің дербес деректерін жинауға және өңдеуге оның келісімін алғаны туралы дәлелдеменің болмауы және ақпараттандыру саласындағы бір расталған өтініш немесе шағымның болуы.
10. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:
1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;
2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.
11. Дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының ақпараттандыру саласындағы заңнаманы бұзатын тексерілетін субъектілерді анықтау үшін қажет.
Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау тексерілетін субъектіге қатысты тексерулерді ең жоғары әлеуетті тәуекелмен шоғырландыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте, талдау мен бағалау кезінде нақты тексерілетін субъектіге қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері қолданылмайды.
Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдер дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері:
1) бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және өзге де тексеру нысандары). Бұл ретте, бұзушылықтардың ауырлық дәрежесі (өрескел, елеулі, елеусіз) тексеру парақтарында көрсетілген Қазақстан Республикасының аққпараттандыру саласындағы заңнама талаптарын бұзған жағдайда қойылады.
2) тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен өтініштердің болуы туралы мәліметтерді талдау нәтижелері пайдаланылады.
12. Субъективті өлшемшарттар бойынша тексерілетін субъектілердің тәуекел дәрежесін бағалау және оларды жоғары дәрежедегі тәуекел тобына және жоғары дәрежеге жатпайтын топқа жатқызу мына көрсеткіштер арқылы жүзеге асырылады:
1) «бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және өзге де тексеру нысандары)» ақпараттық көздері бойынша субъективті өлшемшарттар осы Өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес айқылдалады;
2) «тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен өтініштердің болуы» ақпараттық көздері бойынша субъективті өлшемшарттар осы Өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес айқындалады.
13. Әр ақпараттық дерек бойынша тәуекел дәрежесі мынадай тәсіл бойынша анықталады.
Өрескел дәрежедегі бір орындалмаған талап 100 көрсеткішке теңеседі және ол ішінара тексеру жүргізуге негіз болып табылады.
Егер өрескел дәрежедегі талаптардың бұзылуы анықталмаған кезде, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және елеусіз дәрежелерінің жиынтық көрсеткіштері есептеледі.
Елеулі дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткішін анықтау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7
мұндағы:
Рз – елеулі дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
Р1 – елеулі дәрежедегі индикаторлардың жалпы саны, тексеруге (сараптауға) ұсынылатын тексеру субъектін (объектіне) қойылатын талаптар;
Р2 – елеулі дәрежедегі талаптардың бұзушылықтар саны.
Елеусіз дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткішін анықтау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3
мұндағы:
Рн – елеусіз дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
Р1 – елеусіз дәрежедегі индикаторлардың жалпы саны, тексеруге (сараптауға) ұсынылатын тексерілетін субъектіге (объектіге) қойылатын талаптар;
Р2 – елеусіз дәрежедегі талаптардың бұзушылықтар саны.
Тәуекел дәрежедегі жалпы көрсеткіші (Р) 0 ден 100 дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және көрсеткіштерді мына формула бойынша жиынтықтау арқылы анықталады:
Р = Рз + Рн
мұндағы:
Р – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
Рз – елеулі дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
Рн - елеусіз дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші.
Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъектілерге жатқызылуы:
1) жоғарғы тәуекел дәрежесіне – тәуекел дәрежесі 60 тан 100 дейінгі көрсеткіш кезінде оған қатысты ішінара тексеру жүргізіледі;
2) жоғарғы тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған – тәуекел дәрежесі 0 дан 60 дейінгі көрсеткіш кезінде оған қатысты ішінара тексеру жүргізілмейді.
4. Қорытынды ережелер
14. Ішінара тексеру жүргізудің мерзімділігі субъективті өлшемшарттар бойынша алынатын мәліметтерге жүргізілетін талдау мен бағалаудың нәтижелері бойынша айқындалады және бір жылда бір ретті құрайды.
15. Ішінара тексерулер реттеуші мемлекеттік органның бірінші басшысы бекітетін, жүргізілген талдау және бағалау нәтижелері бойынша жартыжылдыққа қалыптастырылатын ішінара тексерулер тізімдері негізінде жүргізіледі. Ішінара тексеру тізімдері тиісті есепті кезең басталғанға дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмей құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органға жіберіледі.
16. Ішінара тексерулердің тізімдері:
1) субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші ең жоғары тексерілетін субъектілердің (объектілердің) басымдығы;
2) мемлекеттік органның тексерулерді жүзеге асыратын лауазымды тұлғаларына түсетін жүктемелері ескеріле отырып жасалады.
Ақпараттандыру саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау өлшемшарттарына
1-қосымша
«Бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және
өзге де тексеру нысандары)» ақпараттық көздері бойынша
субъективті өлшемшарттар
№ |
Өлшемшарттар |
Бұзушылық |
Алдыңғы тексерулердің талдау нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және өзге нысандағы бақылаулар (қатаңдық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды орындамаған жағдайда орнатылады)) |
||
1. |
міндетті аттестатауға жататын объектілерді аттестаттау бойынша талапты сақтауы |
өрескел |
2. |
сервистік бағдарламалық өнімді, «электрондық үкіметтің» ақпараттық-коммуникациялық платформасын, мемлекеттік органның интернет-ресурсын және ақпараттық жүйесін, ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілеріне жатқызылған ақпараттық жүйені, мемлекеттік органның ақпараттық жүйесімен интеграцияланатын немесе мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстарды қалыптастыруға арналған мемлекеттік емес ақпараттық жүйені ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынау бойынша міндетті сақтауы |
өрескел |
3. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері санкцияланбаған қол жеткізуді болғызбау шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
елеулі |
4. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері егер мұндай санкцияланбаған қол жеткізуді болғызбау мүмкін болмаса, санкцияланбаған қол жеткізу фактілерін уақтылы анықтау шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
елеулі |
5. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері электрондық ақпараттық ресурстарды өңдеу мен беру құралдарына санкцияланбаған ықпал етуге жол бермеу шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
елеулі |
6. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері санкцияланбаған қол жеткізу салдарынан түрлендірілген не жойылған электрондық ақпараттық ресурстарды жедел қалпына келтіру шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
елеулі |
7. |
Дербес деректерді қамтитын электрондық ақпараттық ресурстарды алған ақпараттық жүйелердің меншік иелері және иеленушілері оларды қорғау бойынша шараларды қолдану бойынша міндетті сақтауы |
өрескел |
8. |
Субъектінің дербес деректердi жинау, өңдеу шарттарының бұзылғаны туралы ақпарат болған жағдайда, меншік иесінен және (немесе) оператордан, сондай-ақ үшінші тұлғадан өз дербес деректерін бұғаттауды талап ету бойынша құқығын сақтауы |
елеулі |
9. |
Субъектінің Қазақстан Республикасының заңнамасын бұза отырып жиналған және өңделген өз дербес деректерін, меншік иесінен және (немесе) оператордан, сондай-ақ үшінші тұлғадан өз дербес деректерін жоюды талап ету бойынша құқығын сақтауы |
елеулі |
10. |
Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда, субъектінің дербес деректерін жинауға және өңдеуге оның келісімін алғаны туралы дәлелдемені ұсыну бойынша міндетті сақтауы |
елеусіз |
Ақпараттандыру саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау өлшемшарттарға
2-қосымша
«Тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан,
мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен
өтініштердің болуы» ақпараттық көздері бойынша
субъективті өлшемшарттар
№ |
Өлшемшарттар |
Бұзушылық |
1. |
ақпараттандыру саласындағы бір расталған өтініш немесе шағымның болуы |
елеусіз |
2. |
ақпараттандыру саласындағы екі немесе одан көп расталған өтініш немесе шағымның болуы |
елеулі |
Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1275 және
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 841 бірлескен бұйрығына
2-қосымша
Байланыс саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары
1. Жалпы ережелер
1. Осы Байланыс саласындағы тәуекел дәрежелерін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – өлшемшарттар) 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежесіне жатқызу және ішінара тексерулер жүргізу кезінде тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін әзірленген.
2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) байланыс операторы – Қазақстан Республикасында тіркелген, байланыс қызметтерiн көрсететін заңды тұлға;
2) байланыс саласындағы тексерілетін субъектілері (бұдан әрі – тексерілетін субъектілер) – байланыс операторлары, ведомстволық және корпоративтік телекоммуникация желілерінің, ортақ пайдаланылатын телекоммуникация желісіне қосылатын жеке коммутациялық жабдықтың иелері, радиожиілік спектрін пайдаланушылар болып табылатын радиоэлектрондық құралдардың иелері;
3) тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
4) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жекелеген тексерілетін субъектіге (объектіге) тікелей байланыссыз тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
5) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты тексерілетін субъектінің (объектінің) қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;
6) тәуекелдерді бағалау жүйесі – тексерулерді тағайындау мақсатында бақылау және қадағалау органы жүргізетін іс-шаралар кешені.
3. Ішінара тексерулер үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және (немесе) субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.
2. Объективті өлшемшарттар
4. Байланыс саласындағы тәуекелді айқындау тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығына байланысты мыналармен байланысты жүзеге асырылады:
арнаулы жедел-іздестіру іс-шарасы техникалық құралдарсыз телекоммуникация желілерінде жабдықтарды пайдалану жедел іздестіру әрекеті органдарымен қажетті іс-шараларды өткізу мүмкіндігінің болмауына әкелуі мүмкін;
трафиктерді өткізу тәртібін бұзу әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдай болған кезде кез келген желілер мен байланыс құралдарының (үкіметтік байланыстан басқа) қызметін тоқтата тұруға мүмкін еместігіне әкелуі мүмкін байланыс саласындағы тәуекелдері анықталады.
5. Байланыс саласында жоғарғы дәрежедегі тәуекел дәрежелеріне лицензияланбайтын байланыс түрлерін көрсететін тексерілетін субъектілер, сонымен қатар арнаулы, ведомстволық және корпоративтік телекоммуникация желілерінің, ортақ пайдаланылатын телекоммуникация желісіне қосылатын жеке коммутациялық жабдықтың иелері жатады.
6. Жоғары дәрежеге жатпайтын тексерілетін субъектілерге қалааралық телефон байланысы, халықаралық телефон байланысы, спутниктік жылжымалы байланыс және ұялы байланыс (стандарт атауын көрсете отырып) қызметтерін көрсетуге лицензия алған және радиожиілік спектрін пайдаланушылар болып табылатын радиоэлектрондық құралдардың иелері тексерілетін субъектілер жатады.
7. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған тексерілетін субъектілерге қарасты ішінара тексеру жүргізіледі.
3. Субъективті өлшемшарттар
8. Субъективті өлшемшарттар осы өлшемшарттарға қосымшада келтірілген үш дәрежеге бөлінген: өрескел, елеулі, елеусіз тексеру парағында көрсетілген Қазақстан Республикасының байланыс саласындағы заңнаманың талаптарының (бұдан әрі - Талаптар) негізінде әзірленген.
9. Өрескел бұзушылықтар – жедел іздестіру әрекеті органдарымен қажетті іс-шараларды өткізу мүмкіндігінің болмауына, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдай болған кезде кез келген желілер мен байланыс құралдарының (үкіметтік байланыстан басқа) қызметін тоқтата тұруға мүмкін еместігіне әкелуі мүмкін бұзушылықтар, сондай-ақ Қазақстан Республикасының бірыңғай телекоммуникация желісінде пайдаланылатын техникалық байланыс құралдарының пошта байланысының техникалық құралдарының электро магниттік сәулелеу көзі болып табылатын радиоэлектрондық құралдар мен жоғары жиілікті құрылғылардың, сәйкестiгiн растамау.
Елеулі бұзушылықтар – біліктілік талаптарының шарттарын, Қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторы телекоммуникацияларының желiлеріне қойылатын талаптарды сақтамау, пайдаланушыларға сапасы жағынан байланыс қызметтерінің сапа көрсеткіштеріне сәйкес келмейтін байланыс қызметтерiн көрсету, Қазақстан Республикасының байланыс саласындағы заңнамасы талаптарының бұзылғаны анықталған кезде нұсқамаларды орындамау, байланыс саласындағы екі немесе одан көп расталған өтініш немесе шағымның болуы.
Елеусіз бұзушылықтар – Байланыс қызметтерін көрсету қағидаларының, Нөмірлеу ресурсын бөлу және нөмірлерді беру, сондай-ақ оларды алып қою қағидаларының талаптарын орындамау, байланыс саласындағы бір расталған өтініш немесе шағымның болуы.
10. Субъективті өлшемшарттарды айқындайтын мынадай:
1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;
2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.
11. Дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының байланыс саласындағы заңнаманы бұзатын тексерілетін субъектілерді анықтау үшін қажет.
Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау тексерілетін субъектіге қатысты тексерулерді ең жоғары әлеуетті тәуекелмен шоғырландыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте, талдау мен бағалау кезінде нақты тексерілетін субъектіге қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері қолданылмайды.
Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдер дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері:
1) бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және өзге де тексеру нысандары). Бұл ретте, бұзушылықтардың ауырлық дәрежесі (өрескел, елеулі, елеусіз) тексеру парақтарында көрсетілген Қазақстан Республикасының байланыс саласындағы заңнама талаптарын бұзған жағдайда қойылады.
2) көрсетілетін байланыс қызметтінің сапа мониторингі нәтижесі;
3) тексерілетін субъектілерге жеке және заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен өтініштердің болуы туралы мәліметтерді талдау нәтижелері пайдаланылады.
12. Субъективті өлшемшарттар бойынша тексерілетін субъектілердің тәуекел дәрежесін бағалау және оларды жоғарғы дәрежедегі тәуекел тобына және жоғары дәрежеге жатпайтын топқа жатқызу мына көрсеткіштер арқылы жүзеге асырылады:
1) «бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және өзге де тексеру нысандары)» ақпараттық көздері бойынша субъективті өлшемшарттар осы Өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес анықталады;
2) «көрсетілетін байланыс қызметтінің сапа мониторингі нәтижесі» ақпараттық көздері бойынша субъективті өлшемшарттар осы Өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес анықталады;
3) «тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен өтініштердің болуы» ақпараттық көздері бойынша субъективті өлшемшарттар осы Өлшемшарттарға 3-қосымшаға сәйкес анықталады.
13. Әр ақпараттық дерек бойынша тәуекел дәрежесі төмендегі тәсіл бойынша анықталады.
Өрескел дәрежедегі бір орындалмаған талап 100 көрсеткішке теңеседі және ол ішінара тексеріс жүргізуге негіз болып табылады.
Егер өрескел дәрежедегі талаптардың бұзылуы анықталмаған кезде, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және елеусіз дәрежелерінің жиынтық көрсеткіштері есептеледі.
Елеулі дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткішін анықтау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7
мұндағы:
Рз – елеулі дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
Р1 – елеулі дәрежедегі индикаторлардың жалпы саны, тексеруге (сараптауға) ұсынылатын тексерілетін субъектілерге (объектілерге) қойылатын талаптар;
Р2 – елеулі дәрежедегі талаптардың бұзушылықтар саны.
Елеусіз дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткішін анықтау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:
Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3
мұндағы:
Рн – елеусіз дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
Р1 – елеусіз дәрежедегі индикаторлардың жалпы саны, тексеруге (сараптауға) ұсынылатын тексерілетін субъектіге (объектіге) қойылатын талаптар;
Р2 – елеусіз дәрежедегі талаптардың бұзушылықтар саны.
Тәуекел дәрежедегі жалпы көрсеткіші (Р) 0 ден 100 дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және көрсеткіштерді мына формула бойынша жиынтықтау арқылы анықталады:
Р = Рз + Рн
мұндағы:
Р – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
Рз – елеулі дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
Рн - елеусіз дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші.
Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъектілерге жатқызылуы:
1) жоғарғы тәуекел дәрежесіне – тәуекел дәрежесі 60 тан 100 дейінгі көрсеткіш кезінде оған қатысты ішінара тексеру жүргізіледі;
2) жоғарғы тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған – тәуекел дәрежесі 0 дан 60 дейінгі көрсеткіш кезінде оған қатысты ішінара тексеру жүргізілмейді.
4. Қорытынды ережелер
14. Ішінара тексеру жүргізудің мерзімділігі субъективті өлшемшарттар бойынша алынатын мәліметтерге жүргізілетін талдау мен бағалаудың нәтижелері бойынша айқындалады және бір жылда бір ретті құрайды.
15. Ішінара тексерулер реттеуші мемлекеттік органның бірінші басшысы бекітетін, жүргізілген талдау және бағалау нәтижелері бойынша жартыжылдыққа қалыптастырылатын ішінара тексерулер тізімдері негізінде жүргізіледі. Ішінара тексеру тізімдері тиісті есепті кезең басталғанға дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмей құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органға жіберіледі.
16. Ішінара тексерулердің тізімдері:
1) субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші ең жоғары тексерілетін субъектілердің (объектілердің) басымдығы;
2) мемлекеттік органның тексерулерді жүзеге асыратын лауазымды тұлғаларына түсетін жүктемелері ескеріле отырып жасалады.
Байланыс саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау өлшемшарттарына
1-қосымша
«Бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және
өзге де тексеру нысандары)» ақпараттық көздері бойынша
субъективті өлшемшарттар
№ |
Өлшемшарттар |
Бұзушылық |
Алдыңғы тексерістердің талдау нәтижелері (ішінара, жоспардан тыс және өзге нысандағы бақылаулар (қатаңдық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды орындамаған жағдайда орнатылады) |
||
1. |
байланыс желілерінде жедел-іздестіру қызметін жүзеге асыратын органдарға барлық байланыс желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізудің ұйымдастырушылық және техникалық мүмкіндіктерін қамтамасыз ету бойынша міндетті сақтауы |
өрескел |
2. |
абоненттер туралы қызметтік ақпаратты екі жыл шегінде жинау мен сақтауды жүзеге асыру бойынша міндетті сақтауы |
өрескел |
3. |
Қазақстан Республикасының бірыңғай телекоммуникация желісінде пайдаланылатын техникалық байланыс құралдарының пошта байланысының техникалық құралдарының электро магниттік сәулелеу көзі болып табылатын радиоэлектрондық құралдар мен жоғары жиілікті құрылғылардың, сәйкестiгiн растауы |
өрескел |
4. |
Қазақстан Республикасының байланыс саласындағы заңнамасы талаптарының бұзылғаны анықталған кезде нұсқамалар жіберуі |
елеулі |
5. |
Қазақстан Республикасының өлшем бірлігін қамтамасыз етудің мемлекеттік жүйесінің тізіліміне енгізілген, қолданыстағы тексеру сертификаты бар байланыс операторының деректер таратуды өлшеу жүйесі мен қосылу ұзақтығын өлшеу жүйесі бар міндетті трафикті есепке алу жүйелерінің болуы |
елеулі |
6. |
байланыс операторының, қызмет провайдерінің, ведомстволық телекоммуникациялар желісі, арнайы тағайындалған телекоммуникациялар желісі, корпоративтік желі иелерінің бөлінген нөмірлеу ресурсының 50 пайыздан астамын тағайындалған сәттен бастап екі жылдың ішінде пайдалану бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
7. |
нөмірлеу ресурсын алушымен нөмірлеу ресурсын пайдалануы (нөмірлеу аймағын географиалық айқындамайтын «DEF» кодындағы «Х1», «Х1Х2» индекстері; қызметтердің қол жеткізу кодтарын пайдалануымен байланыс қызметтерін ұсынатын (Х1Х2Х3)/(Х1Х2Х3Х4) операторлар кодтары; «1UV (Х1(Х2))» шұғыл жедел, ақпараттық-анықтамалық және тапсырыс беру қызметтеріне қол жеткізу нөмірлері, қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторларының таңдау префикстері) бөлінген сәттен бастап екі жыл ішінде 6 айдан астам пайдалану бойынша талабын сақтауы (уәкілетті орган жүзеге асыратын тексеру нәтижелері бойынша) |
елеусіз |
8. |
қалааралық және халықаралық байланыс шетелдік операторлармен трафик алмасуды Қазақстан Республикасының қалааралық және халықаралық байланыс операторлары арқылы жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
өрескел |
9. |
қалааралық және халықаралық байланыс операторлары шетелдік операторлармен трафик алмасуды Телекоммуникация желілерін орталықтан басқару жүйесі арқылы жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
өрескел |
10. |
телекоммуникация желiсiнің басқару орталығы Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан жерүсті сегменттерi мен коммутациялық тораптарды қамту бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
11. |
көліктік желiлердi резервке қою тәуелсiз географиялық трассалар бойынша ұйымдастырылған тәуелсiз айналма жолдарды беру немесе сол тарату желiлерiнде ұйымдастырылатын трактiлерге (арналарға) ауыстыру жолымен жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
12. |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында жер үстiндегi байланыс жолдары бойынша көлiктiк желiнiң шетелдердiң байланыс операторларының телекоммуникация желiлерiмен кемiнде бiр тоғысу нүктесiнің болу бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
13. |
қалааралық және (немесе) халықаралық мәртебесiн берген сәтте қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында көлiктiк телекоммуникация желiлерiнің болуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
14. |
қалааралық және (немесе) халықаралық мәртебесiн берген сәтте қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында қалааралық және халықаралық коммутация станцияларының болуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
15. |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында жұмыс iстеуін қамтамасыз ететiн жүйелерi – басқару жүйесi мен техникалық пайдалану жүйесінің болуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
16. |
қалааралық және (немесе) халықаралық мәртебесiн берген сәтте қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында тактiлi желілiк синхрондау жүйесiнің болуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
17. |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсiнде басқа елдердің жалпы пайдалануындағы телекоммуникация желілерімен халықаралық байланысуды ұйымдастыру үшін кемінде үш тарату (екеуi өз желiсiнiң бағытымен және бipeуi басқа елдiң желiсiнiң бағытында) шығуы (үш бағыт) желiлiк тораптардың болуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
18. |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникацияның әмбебап қызметтерiн қамтамасыз ететiн желiлерiн құруды (дамытуды) дербес құруы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
19. |
жұмылдыру дайындығы жөніндегі iс-шараларды орындауы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
20. |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсiнде кемiнде алты облыстың (географиялық нөмiрлеу аймағы), Астана және Алматы қалаларының аумағын қамтуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
21. |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсiнде басқа Қазақстан Республикасы ортақ пайдаланылатын телекоммуникация желісінде Қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторы желісімен қосылыстардың болуы |
елеулі |
22. |
техникалық басшылар мен мамандардың білікті құрамының болуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
23. |
акционерлері (қатысушылары) арасында акциялар пакетін (жарғылық капиталға қатысу үлестерін) бөлу жөніндегі ақпараттың болуы бойынша талабын сақтауы |
елеулі |
24. |
ұялы байланыс операторы Байланыс қызметтерiн пайдаланушылар үшiн қосылуы тегін болып табылатын шұғыл медициналық, құқық қорғау, өрт, авария, анықтама және басқа да қызметтердiң тiзбесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 3 қыркүйектегі № 929 қаулысына сәйкес қосылыстарды ұсынуды қамтамасыз ету бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
25. |
зияткерлік қызметтер (лотерея, дауыс беру, телевикторина, викторина, анықтамалық ақпараттық қызметтер, танысу қызметтері) ұсынылған жағдайда тарифтелетін қосылудың басталуына дейін байланыс операторымен абонентке осындай қосылыстың құны туралы хабарлау бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
26. |
ұялы байланыс қызметтерін көрсетуге байланысты ақпаратты абоненттерге ұсыну мақсатында ақпараттық-анықтамалық қызмет көрсету жүйесін құру бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
27. |
байланыс операторының желісінде абонент алған байланыс қызметтерін, оларды пайдалану уақыты, ұқсас стандартты басқа желі абоненттерінің телефон нөмірлерімен қосылыстары туралы ақпараттарды автоматты түрдегі есепке алуды жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
28. |
абоненттерге қалааралық немесе халықаралық телефон байланысы операторын еркін таңдау техникалық мүмкіндігін қамтамасыз ету бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
29. |
абоненттерге түнгі уақытта (сағат 22:00 ден 06:00 дейін) бұрын абонент сұратпаған, қысқа мәтіндік хабарламаларды және/немесе мультимедиялық хабарламалар арқылы ақпараттарды (жарнамалық сипаттағы таратуларды) жіберу бойынша шек қою бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
елеусіз |
30. |
байланыс операторының абонентке телефон байланысы қызметін көрсеткенде оған өзге ақылы қызметтерді күштеп жүктеуге жол бермеу бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
31. |
абонент телефон байланысы қызметінің сапасы нашарлағаны туралы өтінішті берген күнінен бастап күнтізбелік үш күн ішінде сапасын қалпына келтіру бойынша қажетті шараларды қабылдау және абоненттік төлемнің қайта есебін жүргізу бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
32. |
абоненттің кінәсінен емес терминалдың нақты әрекетсіздік кезеңінде абоненттік төлемдерге қайта есеп жүргізу бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
33. |
абонентті телефон желілеріндегі авариялар туралы және осы аварияларды жоюдың болжанатын мерзімі туралы хабардар ету бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
34. |
абонентті абоненттік нөмірді алмастыру туралы және (немесе) себептерді көрсетумен терминалды ажырату туралы 30 күннен кешіктірмей жазбаша хабардар ету бойынша талабын сақтау бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
35. |
абоненттерді байланыс қызметтеріне тарифтердің өзгеруі туралы, оларды қолданысқа енгізгенге дейін 30 күннен кешіктірмей хабарлау бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
36. |
уақтылы төлемегені үшін ажыратылған телефон байланысы қызметіне қолжетімділікті, берешекті өтеген кезден бастап жиырма төрт сағат ішінде тегін қайта іске қосу бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
37. |
абоненттің талабы бойынша оған телефон байланысы қызметін көрсетуге байланысты ақпаратты ұсыну бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
38. |
байланыс операторының абонентке телефон байланыс қызметін көрсету кезінде ол өзге қызметтерді алу шартын орындамаған жағдайда оның құқығын шектеуге жол берілмеу бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
39. |
байланыс операторы мен абонент арасында жасалатын телефондық байланыс қызметтерін көрсету туралы жария шарттың болуы |
елеусіз |
40. |
Байланыс операторларының олардың желісінде жұмыс істейтін абоненттік құрылғылардың сәйкестендіру кодының тізілімін жүргізу бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
елеусіз |
41. |
өз желісінде абоненттік құрылғы иесінің өтінішімен сәйкестендіру коды бойынша абоненттік құрылғы жұмысын, тоқтата тұру немесе қалпына келтіру бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
елеусіз |
42. |
абоненттерді байланыс құралдарын жартылай немесе толық ағытуға байланысты алдын-алу қызметтері туралы және осы жұмыстарды аталған жұмыстар басталғанға дейін күнтізбелік он күн бұрын осы жұмыстарды өткізу мерзімдері туралы хабарлау бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
елеусіз |
43. |
тәулік бойы режимінде ағымдағы есеп шотындағы ақшаның балансын тексеруді қамтамасыз ету бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
44. |
абонентке көрсетілген ұялы байланыс қызметтеріне артық төленген ақша қаражатын қайтаруы немесе оларды ұялы байланыс қызметтеріне аванстау ретінде есептеу бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
45. |
ұялы байланыс операторының абонентке ұялы байланыс қызметтерін көрсетуде техникалық мүмкіндігі бар, ұялы байланыс қызметтерін көрсету туралы шарт жасасудан бас тартуға жол бермеу бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
46. |
абоненттік нөмірлерді байланыс желісі нумерациясы жоспарының өзгеруіне байланысты абоненттерді осындай ауыстыру себебі туралы абоненттерге алдынала хабарлай отырып тегін ауыстыру бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
47. |
байланыс қызметтеріне төлеу кредиттік есеп айырысу тәсілінің шарттарын сақтау бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
48. |
байланыс қызметтеріне төлеу аванстық есеп айырысу тәсілінің шарттарын сақтау бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
49. |
абоненттік нөмір абонентте абоненттің жеке шотында ақша аяқталғаннан бастап он екі айдың ішінде сақталуы бойынша талабын сақтауы |
елеусіз |
Байланыс саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау өлшемшарттарына
2-қосымша
«Көрсетілетін байланыс қызметтінің сапа мониторингі нәтижесі»
ақпараттық көздері бойынша субъективті өлшемшарттар
№ |
Өлшемшарттар |
Бұзушылық дәрежелері |
1. |
пайдаланушыларға сапасы жағынан стандарттарға, техникалық нормаларға, байланыс қызметiн көрсету шартының талаптарына сәйкес келетiн байланыс қызметтерiн көрсету бойынша міндетін сақтамауы |
елеусіз |
Байланыс саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау өлшемшарттарына
3-қосымша
«Тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан,
мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен
өтініштердің болуы» ақпараттық көздері бойынша
субъективті өлшемшарттар
№ |
Өлшемшарттар |
Бұзушылық дәрежелері |
1. |
байланыс саласындағы бір расталған өтініш немесе шағымның болуы |
елеусіз |
2. |
байланыс саласындағы екі немесе одан көп расталған өтініш немесе шағымның болуы |
елеулі |
Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1275 және
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 841 бірлескен бұйрығына
3-қосымша
Ақпараттандыру саласындағы мемлекеттік бақылау саласындағы
тексеру парағы
Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________
Тексеруді тағайындау туралы акт _____________________________________
(№, күні)
Тексерілетін объектінің атауы: ______________________________________
ЖСН/БСН _____________________________________________________________
Орналасқан орнының мекенжайы: _______________________________________
№ |
Талаптар тізбесі |
Талап етіледі |
Талап етілмейді |
Талаптарға сәйкес келеді |
Талаптарға сәйкес келмейді |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
міндетті аттестатауға жататын объектілерді аттестаттау бойынша талапты сақтауы |
||||
2. |
сервистік бағдарламалық өнімді, «электрондық үкіметтің» ақпараттық-коммуникациялық платформасын, мемлекеттік органның интернет-ресурсын және ақпараттық жүйесін, ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілеріне жатқызылған ақпараттық жүйені, мемлекеттік органның ақпараттық жүйесімен интеграцияланатын немесе мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстарды қалыптастыруға арналған мемлекеттік емес ақпараттық жүйені ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне сынау бойынша міндетті сақтауы |
||||
3. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері санкцияланбаған қол жеткізуді болғызбау шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
||||
4. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері егер мұндай санкцияланбаған қол жеткізуді болғызбау мүмкін болмаса, санкцияланбаған қол жеткізу фактілерін уақтылы анықтау шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
||||
5. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері электрондық ақпараттық ресурстарды өңдеу мен беру құралдарына санкцияланбаған ықпал етуге жол бермеу шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
||||
6. |
«Электрондық үкіметтің» ақпараттандыру объектілерінің және ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілерінің меншік иелері немесе иеленушілері санкцияланбаған қол жеткізу салдарынан түрлендірілген не жойылған электрондық ақпараттық ресурстарды жедел қалпына келтіру шараларын қолдану бойынша міндетті сақтауы |
||||
7. |
Дербес деректерді қамтитын электрондық ақпараттық ресурстарды алған ақпараттық жүйелердің меншік иелері және иеленушілері оларды қорғау бойынша шараларды қолдану бойынша міндетті сақтауы |
||||
8. |
Субъектінің дербес деректердi жинау, өңдеу шарттарының бұзылғаны туралы ақпарат болған жағдайда, меншік иесінен және (немесе) оператордан, сондай-ақ үшінші тұлғадан өз дербес деректерін бұғаттауды талап ету бойынша құқығын сақтауы |
||||
9. |
Субъектінің Қазақстан Республикасының заңнамасын бұза отырып жиналған және өңделген өз дербес деректерін, меншік иесінен және (немесе) оператордан, сондай-ақ үшінші тұлғадан өз дербес деректерін жоюды талап ету бойынша құқығын сақтауы |
||||
10. |
Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда, субъектінің дербес деректерін жинауға және өңдеуге оның келісімін алғаны туралы дәлелдемені ұсыну бойынша міндетті сақтауы |
Уәкілетті органның жауапты лауазымдық тұлғалары:
_______________________ _______________ _____________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
_______________________ _______________ _____________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
Тексерілетін объектінің иесі:
_______________________ _______________ _____________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1275 және
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 841 бірлескен бұйрығына
4-қосымша
Байланыс саласындағы мемлекеттік бақылау саласындағы
тексеру парағы
Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________
Тексеруді тағайындау туралы акт _____________________________________
(№, күні)
Тексерілетін объектінің атауы: ______________________________________
ЖСН/БСН _____________________________________________________________
Орналасқан орнының мекенжайы: _______________________________________
№ |
Талаптар тізбесі |
Талап етіледі |
Талап етілмейді |
Талаптарға сәйкес келеді |
Талаптарға сәйкес келмейді |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
байланыс саласында лицензияланатын қызмет түрлерін көрсетуге лицензияның болуы |
||||
2 |
байланыс желілерінде жедел-іздестіру қызметін жүзеге асыратын органдарға барлық байланыс желілерінде жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізудің ұйымдастырушылық және техникалық мүмкіндіктерін қамтамасыз ету бойынша міндетті сақтауы |
||||
3 |
абоненттер туралы қызметтік ақпаратты екі жыл шегінде жинау мен сақтауды жүзеге асыру бойынша міндетті сақтауы |
||||
4 |
Қазақстан Республикасының бірыңғай телекоммуникация желісінде пайдаланылатын техникалық байланыс құралдарының пошта байланысының техникалық құралдарының электро магниттік сәулелеу көзі болып табылатын радиоэлектрондық құралдар мен жоғары жиілікті құрылғылардың, сәйкестiгiн растауы |
||||
5 |
Қазақстан Республикасының байланыс саласындағы заңнамасы талаптарының бұзылғаны анықталған кезде нұсқамалар жіберуі |
||||
6 |
Қазақстан Республикасының өлшем бірлігін қамтамасыз етудің мемлекеттік жүйесінің тізіліміне енгізілген, қолданыстағы тексеру сертификаты бар байланыс операторының деректер таратуды өлшеу жүйесі мен қосылу ұзақтығын өлшеу жүйесі бар міндетті трафикті есепке алу жүйелерінің болуы |
||||
7 |
байланыс операторының, қызмет провайдерінің, ведомстволық телекоммуникациялар желісі, арнайы тағайындалған телекоммуникациялар желісі, корпоративтік желі иелерінің бөлінген нөмірлеу ресурсының 50 пайыздан астамын тағайындалған сәттен бастап екі жылдың ішінде пайдалану бойынша талабын сақтауы |
||||
8 |
нөмірлеу ресурсын алушымен нөмірлеу ресурсын пайдалануы (нөмірлеу аймағын географиалық айқындамайтын «DEF» кодындағы «Х1», «Х1Х2» индекстері; қызметтердің қол жеткізу кодтарын пайдалануымен байланыс қызметтерін ұсынатын (Х1Х2Х3)/(Х1Х2Х3Х4) операторлар кодтары; «1UV (Х1(Х2))» шұғыл жедел, ақпараттық-анықтамалық және тапсырыс беру қызметтеріне қол жеткізу нөмірлері, қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторларының таңдау префикстері) бөлінген сәттен бастап екі жыл ішінде 6 айдан астам пайдалану бойынша талабын сақтауы (уәкілетті орган жүзеге асыратын тексеру нәтижелері бойынша) |
||||
9 |
қалааралық және халықаралық байланыс шетелдік операторлармен трафик алмасуды Қазақстан Республикасының қалааралық және халықаралық байланыс операторлары арқылы жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
||||
10 |
қалааралық және халықаралық байланыс операторлары шетелдік операторлармен трафик алмасуды Телекоммуникация желілерін орталықтан басқару жүйесі арқылы жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
||||
11 |
телекоммуникация желiсiнің басқару орталығы Қазақстан Республикасының аумағында орналасқан жерүсті сегменттерi мен коммутациялық тораптарды қамту бойынша талабын сақтауы |
||||
12 |
көліктік желiлердi резервке қою тәуелсiз географиялық трассалар бойынша ұйымдастырылған тәуелсiз айналма жолдарды беру немесе сол тарату желiлерiнде ұйымдастырылатын трактiлерге (арналарға) ауыстыру жолымен жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
||||
13 |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында жер үстiндегi байланыс жолдары бойынша көлiктiк желiнiң шетелдердiң байланыс операторларының телекоммуникация желiлерiмен кемiнде бiр тоғысу нүктесiнің болу бойынша талабын сақтауы |
||||
14 |
қалааралық және (немесе) халықаралық мәртебесiн берген сәтте қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында көлiктiк телекоммуникация желiлерiнің болуы бойынша талабын сақтауы |
||||
15 |
қалааралық және (немесе) халықаралық мәртебесiн берген сәтте қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында қалааралық және халықаралық коммутация станцияларының болуы бойынша талабын сақтауы |
||||
16 |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында жұмыс iстеуін қамтамасыз ететiн жүйелерi – басқару жүйесi мен техникалық пайдалану жүйесінің болуы бойынша талабын сақтауы |
||||
17 |
қалааралық және (немесе) халықаралық мәртебесiн берген сәтте қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсi құрамында тактiлi желілiк синхрондау жүйесiнің болуы бойынша талабын сақтауы |
||||
18 |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсiнде басқа елдердің жалпы пайдалануындағы телекоммуникация желілерімен халықаралық байланысуды ұйымдастыру үшін кемінде үш тарату (екеуi өз желiсiнiң бағытымен және бipeуi басқа елдiң желiсiнiң бағытында) шығуы (үш бағыт) желiлiк тораптардың болуы бойынша талабын сақтауы |
||||
19 |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникацияның әмбебап қызметтерiн қамтамасыз ететiн желiлерiн құруды (дамытуды) дербес құруы бойынша талабын сақтауы |
||||
20 |
жұмылдыру дайындығы жөніндегі iс-шараларды орындауы бойынша талабын сақтауы |
||||
21 |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсiнде кемiнде алты облыстың (географиялық нөмiрлеу аймағы), Астана және Алматы қалаларының аумағын қамтуы бойынша талабын сақтауы |
||||
22 |
қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторының телекоммуникация желiсiнде басқа Қазақстан Республикасы ортақ пайдаланылатын телекоммуникация желісінде Қалааралық және (немесе) халықаралық байланыс операторы желісімен қосылыстардың болуы |
||||
23 |
техникалық басшылар мен мамандардың білікті құрамының болуы бойынша талабын сақтауы |
||||
24 |
акционерлері (қатысушылары) арасында акциялар пакетін (жарғылық капиталға қатысу үлестерін) бөлу жөніндегі ақпараттың болуы бойынша талабын сақтауы |
||||
25 |
радиожиілік спектірін пайдалануға рұқсаттың болуы |
||||
26 |
радиоэлектрондық құралдарды және жоғары жиілікті құрылғыларды пайдалануға рұқсаттың болуы |
||||
27 |
радиоэлектрондық құралдар мен жоғары жиiлiктi құрылғылардың техникалық сипаттамалары мен пайдалану жағдайларының рұқсатта жазылған талаптарға сай келуi |
||||
28 |
пайдаланушыларға сапасы жағынан стандарттарға, техникалық нормаларға, байланыс қызметiн көрсету шартының талаптарына сәйкес келетiн байланыс қызметтерiн көрсету бойынша міндетін сақтауы |
||||
29 |
ұялы байланыс операторы Байланыс қызметтерiн пайдаланушылар үшiн қосылуы тегін болып табылатын шұғыл медициналық, құқық қорғау, өрт, авария, анықтама және басқа да қызметтердiң тiзбесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 3 қыркүйектегі № 929 қаулысына сәйкес қосылыстарды ұсынуды қамтамасыз ету бойынша талабын сақтауы |
||||
30 |
зияткерлік қызметтер (лотерея, дауыс беру, телевикторина, викторина, анықтамалық ақпараттық қызметтер, танысу қызметтері) ұсынылған жағдайда тарифтелетін қосылудың басталуына дейін байланыс операторымен абонентке осындай қосылыстың құны туралы хабарлау бойынша талабын сақтауы |
||||
31 |
ұялы байланыс қызметтерін көрсетуге байланысты ақпаратты абоненттерге ұсыну мақсатында ақпараттық-анықтамалық қызмет көрсету жүйесін құру бойынша талабын сақтауы |
||||
32 |
байланыс операторының желісінде абонент алған байланыс қызметтерін, оларды пайдалану уақыты, ұқсас стандартты басқа желі абоненттерінің телефон нөмірлерімен қосылыстары туралы ақпараттарды автоматты түрдегі есепке алуды жүзеге асыру бойынша талабын сақтауы |
||||
33 |
абоненттерге қалааралық немесе халықаралық телефон байланысы операторын еркін таңдау техникалық мүмкіндігін қамтамасыз ету бойынша талабын сақтауы |
||||
34 |
абоненттерге түнгі уақытта (сағат 22:00 ден 06:00 дейін) бұрын абонент сұратпаған, қысқа мәтіндік хабарламаларды және/немесе мультимедиялық хабарламалар арқылы ақпараттарды (жарнамалық сипаттағы таратуларды) жіберу бойынша шек қою бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
||||
35 |
байланыс операторының абонентке телефон байланысы қызметін көрсеткенде оған өзге ақылы қызметтерді күштеп жүктеуге жол бермеу бойынша талабын сақтауы |
||||
36 |
абонент телефон байланысы қызметінің сапасы нашарлағаны туралы өтінішті берген күнінен бастап күнтізбелік үш күн ішінде сапасын қалпына келтіру бойынша қажетті шараларды қабылдау және абоненттік төлемнің қайта есебін жүргізу бойынша талабын сақтауы |
||||
37 |
абоненттің кінәсінен емес терминалдың нақты әрекетсіздік кезеңінде абоненттік төлемдерге қайта есеп жүргізу бойынша талабын сақтауы |
||||
38 |
абонентті телефон желілеріндегі авариялар туралы және осы аварияларды жоюдың болжанатын мерзімі туралы хабардар ету бойынша талабын сақтауы |
||||
39 |
абонентті абоненттік нөмірді алмастыру туралы және (немесе) себептерді көрсетумен терминалды ажырату туралы 30 күннен кешіктірмей жазбаша хабардар ету бойынша талабын сақтау бойынша талабын сақтауы |
||||
40 |
абоненттерді байланыс қызметтеріне тарифтердің өзгеруі туралы, оларды қолданысқа енгізгенге дейін 30 күннен кешіктірмей хабарлау бойынша талабын сақтауы |
||||
41 |
уақтылы төлемегені үшін ажыратылған телефон байланысы қызметіне қолжетімділікті, берешекті өтеген кезден бастап жиырма төрт сағат ішінде тегін қайта іске қосу бойынша талабын сақтауы |
||||
42 |
абоненттің талабы бойынша оған телефон байланысы қызметін көрсетуге байланысты ақпаратты ұсыну бойынша талабын сақтауы |
||||
43 |
байланыс операторының абонентке телефон байланыс қызметін көрсету кезінде ол өзге қызметтерді алу шартын орындамаған жағдайда оның құқығын шектеуге жол берілмеу бойынша талабын сақтауы |
||||
44 |
байланыс операторы мен абонент арасында жасалатын телефондық байланыс қызметтерін көрсету туралы жария шарттың болуы |
||||
45 |
Байланыс операторларының олардың желісінде жұмыс істейтін абоненттік құрылғылардың сәйкестендіру кодының тізілімін жүргізу бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
||||
46 |
өз желісінде абоненттік құрылғы иесінің өтінішімен сәйкестендіру коды бойынша абоненттік құрылғы жұмысын, тоқтата тұру немесе қалпына келтіру бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
||||
47 |
абоненттерді байланыс құралдарын жартылай немесе толық ағытуға байланысты алдын-алу қызметтері туралы және осы жұмыстарды аталған жұмыстар басталғанға дейін күнтізбелік он күн бұрын осы жұмыстарды өткізу мерзімдері туралы хабарлау бойынша талабын сақтауы (ұялы байланыс операторы үшін) |
||||
48 |
тәулік бойы режимінде ағымдағы есеп шотындағы ақшаның балансын тексеруді қамтамасыз ету бойынша талабын сақтауы |
||||
49 |
абонентке көрсетілген ұялы байланыс қызметтеріне артық төленген ақша қаражатын қайтаруы немесе оларды ұялы байланыс қызметтеріне аванстау ретінде есептеу бойынша талабын сақтауы |
||||
50 |
ұялы байланыс операторының абонентке ұялы байланыс қызметтерін көрсетуде техникалық мүмкіндігі бар, ұялы байланыс қызметтерін көрсету туралы шарт жасасудан бас тартуға жол бермеу бойынша талабын сақтауы |
||||
51 |
абоненттік нөмірлерді байланыс желісі нумерациясы жоспарының өзгеруіне байланысты абоненттерді осындай ауыстыру себебі туралы абоненттерге алдынала хабарлай отырып тегін ауыстыру бойынша талабын сақтауы |
||||
52 |
байланыс қызметтеріне төлеу кредиттік есеп айырысу тәсілінің шарттарын сақтау бойынша талабын сақтауы |
||||
53 |
байланыс қызметтеріне төлеу аванстық есеп айырысу тәсілінің шарттарын сақтау бойынша талабын сақтауы |
||||
54 |
абоненттік нөмір абонентте абоненттің жеке шотында ақша аяқталғаннан бастап он екі айдың ішінде сақталуы бойынша талабын сақтауы |
Уәкілетті органның жауапты лауазымдық тұлғалары:
_______________________ _______________ _____________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
_______________________ _______________ _____________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
Тексерілетін объектінің иесі:
_______________________ _______________ _____________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1275 және
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 841 бірлескен бұйрығына
5-қосымша
Қазақстан Республикасының электрондық құжат және электрондық
цифрлық қолтаңба туралы заңнамасының сақталуына мемлекеттік
бақылау саласындағы тексеру парағы
Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________
Тексеруді тағайындау туралы акт _____________________________________
(№, күні)
Тексерілетін объектінің атауы: ______________________________________
ЖСН/БСН _____________________________________________________________
Орналасқан орнының мекенжайы: _______________________________________
№ |
Талаптар тізбесі |
Талап етіледі |
Талап етілмейді |
Талаптарға сәйкес келеді |
Талаптарға сәйкес келмейді |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Өтініш берушіні тексерген кезде Қазақстан Республикасының уақыт бірлігі эталонынан, позициялаудың спутниктік жаһандық жүйелерінен, жалпыға бірдей танылған халықаралық көздерден уақыттың ағымдағы мәні туралы цифрлық ақпараттың мерзімді берілуін қамтамасыз ететін техникалық құралдар кешені бар аккредиттелетін куәландырушы орталықтың уақытын үйлестіру рәсімінің болуы |
||||
2 |
осы куәландырушы орталықта және оны пайдаланушылар қолданатын ҚР СТ 1073-2007 бойынша пайдаланылатын АКҚҚ-ға сәйкестік сертификатының болуы |
||||
3 |
акредиттелетін куәландырушы орталық мемлекеттік ақпараттық жүйелермен ықпалдастырылған жағдайда, куәландырушы орталықтың ақпараттық қауіпсіздік талаптарына және Қазақстан Республикасының аумағында қабылданған стандарттарға сәйкестігі аттестатының болуы |
||||
4 |
тiркеу куәлiгiн керi қайтарып алу бойынша тiркеу куәлiгi иесiнiң немесе оның өкiлiнiң талабын сақтауы |
||||
5 |
серверлік үй-жайларға қойылатын талаптарды сақтауы |
||||
6 |
куәландырушы орталықтың ақпараттық қауіпсіздік саясатын регламенттейтін бекітілген нормативтік-техникалық құжаттардың тізбесінің болуы |
||||
7 |
куәландырушы орталық қызметінің регламенттейтін бекітілген нормативтік-техникалық құжаттардың тізбесінің болуы |
||||
8 |
тіркеу куәліктерін қолдану саясатын регламенттейтін бекітілген нормативтік-техникалық құжаттардың тізбесінің болуы |
||||
9 |
куәландырушы орталық туралы ережені регламенттейтін бекітілген нормативтік-техникалық құжаттардың тізбесінің болуы |
||||
10 |
штаттан тыс, дағдарысты жағдайларда өтініш берушінің атынан куәландырушы орталықтың тіркеу куәліктерін сүйемелдеу, әкімшілендіру, шығару жөніндегі жұмыстарға тікелей қатысып, жұмыстарды жүзеге асыратын жұмыскерлердің іс-қимылы жөніндегі нұсқаулықтың болуы бойынша талапты сақтауы |
||||
11 |
куәландырушы орталықтың ақпараттық ресурстарын резервтік көшіру туралы нұсқаулығының бар болуы бойынша талапты сақтауы |
||||
12 |
куәландырушы орталықтың бағдарламалық қамтамасыз етілуін орнату және ретке келтіру жөніндегі нұсқаулықтың болуы бойынша талапты сақтауы |
||||
13 |
тіркеу куәлігінде электрондық цифрлық қолтаңбаның ашық кілтінің болуы бойынша талапты сақтауы |
||||
14 |
тіркеу куәлігінде электрондық цифрлық қолтаңбаның тиiстi жабық кiлтiн жасау үшiн пайдаланылатын электрондық цифрлық қолтаңба құралдары туралы деректердің болуы бойынша талапты сақтауы |
||||
15 |
тіркеу куәлігінде электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану салалары мен оны қолдануды шектеу туралы ақпараттың болуы бойынша талапты сақтауы |
||||
16 |
тіркеу куәлігінде тиiстi куәландырушы орталықтың реквизиттерiнің болуы бойынша талапты сақтауы |
||||
17 |
өтініш беруші бекіткен куәландырушы орталықтың модульдерінің (компонент бөліктерінің) өзара іс-қимылының схемасының және қолданылатын криптографиялық түрлендіру алгоритмдері туралы деректер және электрондық цифрлық қолтаңба процесін іске асыру жөніндегі басқа да бастапқы деректер (негізгі талаптар) мен жекелеген параметрлерге және куәландырушы орталыққа қойылатын талаптар бар электрондық цифрлық қолтаңба схемаларының болуы бойынша талапты сақтауы |
Уәкілетті органның жауапты лауазымдық тұлғалары:
_______________________ _______________ _____________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
_______________________ _____________________________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)
Тексерілетін объектінің иесі:
________________________ ____________________________________________
(лауазымы) (қолы) (Тегі Аты Әкесінің аты
(егер ол болған жағдайда)