«Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
1. Мыналар:
1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері;
2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері бекітілсін.
2. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Өнеркәсіп комитеті осы бірлескен бұйрық талаптарыныңа зерделенуін және орындалуын қамтамасыз етсін.
3. Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің Өнеркәсіп комитеті (Б.Ә. Қасымбеков) заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оны күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;
3) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігінің интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсін.
4. «Өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң орынбасары - Индустрия және жаңа технологиялар министрiнiң 2012 жылғы 28 қарашадағы № 426 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрiнiң 2012 жылғы 5 желтоқсандағы № 325 бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8204 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2013 жылғы 9 ақпандағы № 64 (28003) санында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар бірінші вице-министрі А.П. Рауға жүктелсін.
6. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
Қазақстан Республикасы Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрінің орынбасары - Өңірлік даму министрі
Қазақстан Республикасының
Индустрия және жаңа
технологиялар министрі
________________ Ә. Исекешев _____________ Б. Жәмішев
Қазақстан Республикасы Премьер -
Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Индустрия және жаңа технологиялар
министрінің 2014 жылғы 29 сәуірдегі
№ 141 және Қазақстан Республикасының
Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы
5 мамырдағы № 127/ОД
бірлескен бұйрығына
1-қосымша
Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия
өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану,
мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық),
магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi
құбырларын пайдалану бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке
кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері
1. Осы Өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі - Өлшемдер) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленген.
2. Осы Өлшемдерде мынадай ұғымдар қолданылады:
1) тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
2) тексерілетін субъектілер – қызметіне бақылау және қадағалау жүзеге асырылатын жеке тұлғалар, заңды тұлғалар, оның ішінде мемлекеттік органдар, заңды тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері.
3. Өнеркәсіп саласындағы тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану Өлшемдері:
1) бақылау субъектілерінің жүзеге асыратын қызмет түріне байланысты тәуекелдердің маңыздылығына негізделген объективтік;
2) тексерулер нәтижелері бойынша анықталған бақылау субъектілерінің лицензиялау саласындағы заңнаманы бұзушылыққа жол беруіне байланысты анықталатын субъективтік болып бөлінеді.
4. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына бастапқы жатқызу объективтік өлшемдер ескере отырып, жүзеге асырылады.
5. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына одан кейінгі жатқызу субъективтік өлшемдер ескере отырып, жүзеге асырылады.
6. Өнеркәсіп саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемдерін ескере отырып тексерілетін, тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану жөніндегі өнеркәсіп саласындағы субъектілер тәуекелдің орташа дәрежесіне жатқызылады.
7. Бақылау субъектілерінің бұдан кейінгі тәуекел топтарына бөлінуі Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.
8. Осы Өлшемдердің қосымшасына сәйкес тәуекел өлшемдері бойынша балдар жалпы жиынтық қорытындыны анықтау үшін қосылады.
9. Жиынтық қорытынды нәтижелері тексерілетін субъектілерді тиісті тәуекел дәрежелері бойынша бөлу үшін мынадай тәртіпте пайдаланылады:
1) жоғарғы тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 10 және одан жоғары балл жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
2) орташа тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 3-тен 9 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
3) елеусіз тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 0-ден 2 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
4) тәуекелдің жоғарғы дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа және төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
5) тәуекелдің орташа дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің елеусіз дәрежесіне ауыстырылады;
6) тәуекелдің орташа және елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері анағұрлым жоғарғы және анағұрлым төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
7) тәуекелдің елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа дәрежесіне ауыстырылады.
10. Тексерілетін субъектілерге бір тәуекел тобы ішінде жоспарлы тексеру өткізу үшін іріктеу мынадай қағидат бойынша жүзеге асырылады:
1) анағұрлым үлкен тексерілмеген кезең;
2) жинаған балдарының анағұрлым үлкен саны.
Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау,
өндіру), мұнай-химия, химия
өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және
(немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу
өндірістерін жобалау (технологиялық),
магистральдық газ құбырларын, мұнай
құбырларын, мұнай өнiмдерi
құбырларын пайдалану бойынша
өнеркәсіп саласындағы жеке
кәсіпкерлік тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемдеріне
қосымша
Тәуекел өлшемдері бойынша балдар
№ |
Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері |
Балдар |
1 |
2 |
3 |
Тау-кен өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) |
||
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: тау-кен өндiрiстерiн жобалау үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы |
10 |
|
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
7 |
|
Қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда) өндiрудi жобалау |
||
1 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда) өндiрудi жобалау үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы |
10 |
2 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
7 |
Қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын әзірлеу жобаларын және технологиялық регламенттердi жасау |
||
1 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: тау-кен өндiрiстерiн жобалау үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы |
10 |
2 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
7 |
Тау-кен өндiрiстерiн пайдалану |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: тау-кен өндiрiстерiн пайдалану үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда), өндiру |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: қатты пайдалы қазбаларды (кең таралған пайдалы қазбаларды қоспағанда) өндiру үшiн – инженерлiк |
10 |
құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы |
||
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Ашық және жер асты тәсiлдерiмен қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын ашу және әзiрлеу |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ашық және жер асты тәсiлдерiмен қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын ашу және әзiрлеу үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Кен орындарында технологиялық жұмыстарды жүргiзу |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: кен орындарында технологиялық жұмыстарды жүргiзу үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Пайдалы қазбаларды өндiру үшiн жару жұмыстарын жүргiзу |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: пайдалы қазбаларды өндiру үшiн жарылыс жұмыстарын жүргiзу үшiн: |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен |
3 |
|
қызметтердің болмауы |
||
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Кенiштер мен шахталарды жабу бойынша жою жұмыстары |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: кенiштер мен шахталарды жабу бойынша жою жұмыстары үшiн – инженерлiк құрылыстар, машиналар, тетiктер, құралдар, арнайы көлiктер, жабдықтар, өлшеу жабдықтары және бақыланатын технологиялық процесстің болмауы |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Ұңғымаларды жер астында және күрделi жөндеу; жабдықтар мен агрегаттарды бөлшектеу; ұңғымалар көтергiшiн орнату |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ұңғымаларды жер астында және күрделi жөндеу; жабдықтар мен агрегаттарды бөлшектеу; ұңғымалар көтергiшiн орнату үшiн – тиiстi технологиялық жабдықтардың болмауы |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
||
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Ұңғымаларды жөндеуден кейiн сынау |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ұңғымаларды жөндеуден кейiн сынау үшiн – тиiстi технологиялық жабдықтардың болмауы |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Ұңғымаларды жуу, цементтеу, байқаудан өткізу және игеру |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: ұңғымаларды жуу, цементтеу, байқаудан өткізу және игеру үшiн – тиiстi технологиялық жабдықтардың болмауы |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды |
3 |
|
пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
||
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
3 |
|
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
маркшейдерлік жұмыстарды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
10 |
Химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) |
||
1 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) үшiн – жобалау үшiн лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудiң, электронды-есептеу машиналарының, арнайы ұйымдастыру техникасы (принтерлер, көбейту-көшiру техникасы, плоттерлер және өзге де жабдық) болмауы |
10 |
2 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы |
7 |
Химия өндiрiстерiн пайдалану |
||
1 |
Қызметтiң лицензияланатын түрлерi мен кiшi түрлерiн (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентiнің болмауы |
2 |
2 |
Меншiк құқығында немесе өзге де заңды негiздерде өндiрiстiк база (ғимарат, үй-жайлар). Өндiрiстiк база өтiнiш берiлген кiшi қызмет түрлерiне сәйкес жабдықталуға және мыналарды қамтуға тиiс: химия өндiрiстерiн пайдалану үшiн: |
10 |
3 |
Мыналарды: |
|
машиналарды, тетiктердi, көлiк құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетудi |
3 |
|
1 |
2 |
3 |
еңбек қауіпсіздігін бақылауды |
||
метрологиялық бақылауды |
3 |
|
технологиялық процесті сақтауды және берілген сападағы өнімнің шығарылуын сақтауды |
3 |
|
қоршаған ортаны қорғау қамтамасыз ететін жауапты тұлғалар мен қызметтердің болмауы |
3 |
|
4 |
Тиiстi бiлiм деңгейiне жауап беретiн техникалық басшылар мен мамандардың бiлiктiлiк құрамы (басшылар үшiн – тиiстi салада жоғары техникалық, мамандар үшiн – кемiнде тиiстi салада орта арнаулы бiлiм) және басшылар үшiн тиiстi салада лицензияланатын қызметтiң кiшi түрi бойынша кемiнде 3 жыл практикалық тәжiрибесi болмауы. |
10 |
Қазақстан Республикасы Премьер -
Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Индустрия және жаңа технологиялар
министрінің 2014 жылғы 29 сәуірдегі
№ 141 және Қазақстан Республикасының
Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы
5 мамырдағы № 127/ОД
бірлескен бұйрығына
2-қосымша
Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi
және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары
болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған
түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу
жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және
қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп
саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемдері
1. Осы Өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік саясындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі - Өлшемдер) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленген.
2. Осы өлшемдерде мынадай ұғымдар қолданылады:
1) тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
2) тексерілетін субъектілер – қызметіне бақылау және қадағалау жүзеге асырылатын жеке тұлғалар, заңды тұлғалар, оның ішінде мемлекеттік органдар, заңды тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері.
3. Өнеркәсіп саласындағы заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша Өлшемдері:
1) бақылау субъектілерінің жүзеге асыратын қызмет түрлеріне байланысты тәуекелдердің маңыздылығына негізделген объективтік;
2) тексерулер нәтижелері бойынша анықталған бақылау субъектілерінің лицензиялау саласындағы заңнаманы бұзушылыққа жол беруіне байланысты анықталатын субъективтік болып бөлінеді;
4. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына бастапқы жатқызу объективтік өлшемдер ескеріле отырып, жүзеге асырылады.
5. Бақылау субъектілерін тәуекел топтарына одан кейінгі жатқызу субъективтік өлшемдер ескеріле отырып, жүзеге асырылады.
6. Өнеркәсіп саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемдерін ескере отырып тексерілетін, заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп саласындағы субъектілер тәуекелдің орташа дәрежесіне жатқызылады.
7. Бақылау субъектілерінің бұдан кейінгі тәуекел топтарына бөлінуі Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп саласындағы жеке кәсіпкерлік аясында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.
8. Осы Өлшемдердің қосымшасына сәйкес тәуекел өлшемдері бойынша балдар жалпы жиынтық қорытындыны анықтау үшін қосылады.
9. Жиынтық қорытынды нәтижелері тексерілетін субъектілерді тиісті тәуекел дәрежелері бойынша бөлу үшін мынадай тәртіпте пайдаланылады:
1) жоғары тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 17 және одан жоғары балл жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
2) орташа тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 9-дан 16 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
3) елеусіз тәуекел тобына тексерулер нәтижесінде 0-ден 8 балға дейін жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
4) тәуекелдің жоғары дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа және төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
5) тәуекелдің орташа дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
6) тәуекелдің орташа және елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері анағұрлым жоғарғы және анағұрлым төменгі дәрежесіне ауыстырылады;
7) тәуекелдің елеусіз дәрежесіндегі бақылау субъектілері тәуекелдің орташа дәрежесіне ауыстырылады.
10. Тексерілетін субъектілерге бір тәуекел тобы ішінде жоспарлы тексеру өткізу үшін іріктеу мынадай қағидат бойынша жүзеге асырылады:
1) анағұрлым үлкен тексерілмеген кезең;
2) жинаған балдарының анағұрлым үлкен саны.
Заңды тұлғалардың өз өндірісі барысында
және құрамында түстi және (немесе) қара
металл сынықтары және (немесе) қалдықтары
болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде
пайда болған түстi және қара металл сынықтары
мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда,
заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары
мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi
және лицензиаттарға өткiзуi бойынша өнеркәсіп
саласындағы жеке кәсіпкерлік тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемдеріне қосымша
Тәуекел өлшемдері бойынша балдар
№ |
Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері |
Баллдар |
|
1 |
2 |
3 |
|
Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, өңдеуi және лицензиаттарға өткiзуi |
|||
1 |
Мамандандырылған жеке меншiк құқығындағы қоршалған өндiрiстiк базамен қамтитын мыналардың болмауы: |
||
оттегi және пропаны бар баллондарды сақтауға арналған орынның |
2 |
||
қара және түстi металдардың сынықтары мен қалдықтарын және қорытпаларды топтары, түрлерi, маркалары мен сұрыптары бойынша бөлiп сақтауға арналған контейнерлердi немесе алаңдардың |
2 |
||
түстi және қара металдардың сынықтары мен қалдықтарын жинауға (дайындауға), сақтауға және қайта өңдеуге арналған жабық үй-жайды не асфальтталған немесе қатты жамылғылы орынның |
2 |
||
сынықтар мен қалдықтарды сұрыптауға, кесуге және пакеттеуге арналған жабдығы мен құралдары бар арнайы алаңдарды немесе өндiрiстiк үй-жайлардың |
2 |
||
өрт сөндiру құралдарымен жарақтандырылған түстi және қара металдардың жарылу қаупi бар сынықтарына арналған қойманың |
17 |
||
жұмысшы персоналды орналастыруға арналған қызметтік үй-жайдың |
1 |
||
белгiленген тәртiппен тiркелген кемiнде 50 %-ы электромагниттiк шайбалармен не грейферлiк қапсырулармен жарақталуы тиiс жүк көтергiштiгi кемiнде 5 тонна стационарлық немесе ұтқыр жеке меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздегі жүк көтергiш жабдықтың |
3 |
||
қара металдардың сынығын отпен кесуге арналған жабдықты, оның iшiнде қысыммен жұмыс iстейтiн ыдыстардың |
2 |
||
қара металдардың жеңiл салмақты сынығын пакеттеуге арналған |
2 |
||
престердi, гидроқайшыларды, жоңқаны сұрыптауға және ұсақтауға арналған қондырғылардың |
|||
олардың салыстырып тексерiлгенi туралы сертификаты бар өлшем құралдарының (автомобиль немесе темiр жол таразыларын және басқа да өлшем құралдарын) |
1 |
||
салыстырып тексерiлгенi туралы сертификаты бар қара және түстi металдардың сынықтары мен қалдықтары радиациясының деңгейiн өлшеуге арналған дозиметрлiк немесе радиометрлiк жабдықтың болмауы |
9 |
||
2 |
қара және түстi металдардың сынықтары мен қалдықтарын тасымалдау үшiн жеке меншiк құқығындағы немесе өзге заңды негіздегі (жүк) автокөлiктің болмауы |
2 |
|
3 |
мынадай мөлшерлерде: түстi металдардың сынықтарымен және қалдықтарымен жұмыс iстеу үшiн - кемiнде 400 шаршы метр; қара металдардың сынықтарымен және қалдықтарымен жұмыс iстеу үшiн - кемiнде 1000 шаршы метр автокөлiк үшiн кiреберiс жолдары бар және/немесе кiреберiс темiр жол тұйықтары бар жеке меншiк немесе жалға алу құқығындағы жер учаскесi не оның үлесi болмауы |
3 |
|
4 |
заңды тұлғаның басшысы бекiткен түстi және қара металдардың сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, қайта өңдеу және сату жөнiндегi нұсқаулықтың болмауы |
2 |
|
5 |
пайдаланылатын жабдықпен жұмыс iстеу үшiн арнайы даярлықтан өткен бiлiктi персоналдың (краншылар, престеушiлер, газбен кесушiлер, пиротехниктер, дозиметршiлер) болмауы |
17 |
|
Мамандандырылған өндiрiстiк базадан өзге жерде аумақтық орналасқан жеке меншік немесе жалға алу құқығындағы, қоршалған қабылдау пунктiн ашқан жағдайда: |
|||
1 |
қоршаудың болмауы |
1 |
|
2 |
қолма-қол ақшамен жұмысқа ыңғайланған (сейф немесе арнайы жабдықталған касса, байланыс құралдары, фискальдық жады бар бақылау-кассалық аппарат) үй-жайдың болмауы |
2 |
|
3 |
олардың салыстырып тексерiлгенi туралы сертификаты бар өлшем құралдарының (автомобиль немесе темiр жол таразыларын және басқа да өлшем құралдары) болмауы |
1 |
|
4 |
қабылдау пунктiнiң заңды тұлғаға тиесiлiлiгi, лицензия нөмiрi, жұмыс режимi көрсетiлген маңдайшаның болмауы |
1 |
|
5 |
кемiнде 200 шаршы метр алаңның болмауы. |
2 |