Білім беру жүйесіне тексеру жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері мен тексеру парақтарының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 23 шілдедегі № 293 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрдің бірінші орынбасары -Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2013 жылғы 26 шілдедегі № 160/НҚ Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 27 тамызда № 8641 тіркелді

Қолданыстағы

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13 және 15-баптарына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бастауыш, негізгі орта білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парағының нысаны;
      3) осы бірлескен бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жалпы орта білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парағының нысаны;
      4) осы бірлескен бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парағының нысаны;
      5) осы бірлескен бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (С.Ә. Ырсалиев):
      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін;
      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осыны бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. «Білім беру жүйесіне тексеру жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері мен тексеру парағының нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2011 жылғы 11 ақпандағы № 55 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің 2011 жылғы 16 ақпандағы № 37 бірлескен бұйрығының күші жойылды деп танылсын (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6803 болып тіркелген, «Казахстанская правда» газетінің 2011 жылғы 17 тамыздағы № 261 (26682) жарық көрген, Қазақстан Республикасы орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдарының актілер жинағы, 2011 жылғы № 6 (тираждың шыққан уақыты 14.09.2011 ж.), 2011 жылғы № 12 (тираждың шыққан уақыты 13.10.2011 ж.).
      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі М.К. Орынхановқа жүктелсін.
      5. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы              Қазақстан Республикасы
      Білім және ғылым министрі           Премьер-Министрдің
                                          бірінші орынбасары -
                                          Қазақстан Республикасы
                                          Өңірлік даму министрі
      __________Б. Жұмағұлов              _________ Б. Сағынтаев

Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрінің  
2013 жылғы 23 шілдедегі № 293 
және Қазақстан Республикасы  
Өңірлік даму министрінің   
2013 жылғы 26 шілдедегі № 160/НҚ
бірлескен бұйрығына 1-қосымша

Білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік
саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері 

      1. Білім беру жүйесінде тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі - Критерийлер) білім беру ұйымдарында жоспарлы тексеріс жүргізу үшін әзірленді.
      2. Осы Критерийлерде мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тәуекел – білім беру ұйымдары ұсынатын білім беру қызметі сапасының төмендеу ықтималдығы;
      2) тексерілетін субъектілері – жеке кәсіпкерлік субъектілері болып табылатын және бастауыш, негізгі орта, орта (жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру), орта білімнен кейінгі, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейлері бойынша білім беру қызметін жүзеге асыратын білім беру мекемелері;
      3) өлшеу коэффициенті – тәуекел дәрежесін бағалау үшін критерийдің сапалы көрсеткішіне байланысты берілетін коэффициент.
      3. Уәкілетті орган және оның аумақтық органдары тексерілетін субъектілерді олардың қызметі туралы мәліметтер және тексеру нәтижелері негізінде жинаған балдарын ескере отырып тәукел дәрежелеріне бөледі.
      4. Тәуекел дәрежесін бағалау үшін осы Критерийге 123 және  4-қосымшаларда көрсетілген критерийлер қолданылады.
      5. і критерийінің балдық мәні Пі формуласымен анықталады:
                          Пі = Ді х Кij        (1)
      онда Ді - олардың жалпы көрсеткішінен і критерийінің үлесі (балмен),
      Кij - i критерийіне арналған өлшеу коэффициенті, онда Кij = 0,1; 0,5; 1,0 (j = 1; 2; 3; 4 болғандағы)
      k білім беру ұйымының тәуекелділік деңгейін бағалауға арналған Pk жиынтық көрсеткіші мына формула бойынша анықталады:
                        Рk = Пі = (Ді х Кij)         (2)
      Ең жоғарғы балл 100 балды құрайды, ең төменгі — 10 балл.
      Pk жиынтық көрсеткіші бойынша k ұйымы үшін тәуекелдік аймағы анықталады.
      6. Тексерілетін субъектілерін білім беру деңгейі үшін тәуекел дәрежелеріне жатқызу осы Критерийге 5-қосымшаға сәйкес анықталады.

Білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу 
бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы 
тәуекел дәрежесін бағалау критерийлеріне
1-қосымша              

Бастауыш, негізгі орта білім беру қызметін жүзеге асыратын
білім беру ұйымдары үшін

Тәуекел дәрежесін бағалау критерийінің атауы (Пі)

і критерийінің балдық мәні, Ді

Өлшеу коэффициентін анықтаудың сапалық көрсеткіштері

Салмақ коэффициенті, Кіj

1

2

3

4

5

1

Оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкес болуы, (П1)

10

Бұзушылықтың болмауы

1

Талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Талаптардың 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

2

Жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің үлесі, (П2)

10

Біліктілік талаптарына сәйкес келеді

1

Біліктілік талаптарына сәйкес келмейді

0,1

3

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы, (П3)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

4

Білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы, (П4)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

5

Білім алушылар контингентіне шаққанда толық оқу цикліне келетін оқу әдебиеті қорының болуы, (П5)

10

Біліктілік талаптарына сәйкес келеді

1

Біліктілік талаптарына сәйкес келмейді

0,1

6

Білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы, (П6)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

7

Интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен, оқу-зертхана жабдықтарымен жарақтандырылуы, (П7)

10

Бар және талапқа сәйкес

1

Бар және талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Жоқ

0,1

8

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидалары (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін), (П8)

10

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

9

Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары (білім беру деңгейлері бойынша), (П9)

20

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

1

Білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу 
бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы 
тәуекел дәрежесін бағалау критерийлеріне
2-қосымша              

Жалпы орта білім беру қызметін жүзеге асыратын
білім беру ұйымдары үшін

Тәуекел дәрежесін бағалау критерийінің атауы
(Пі)

і критерийінің балдық мәні,
Ді

Өлшеу коэффициентін анықтаудың сапалық көрсеткіштері

Салмақ коэффициенті, Кіj

1

2

3

4

5

1

Оқу жұмыс жоспарының үлгілік оқу жоспарына сәйкес болуы, (П1)

12

Бұзушылықтың болмауы

1

Талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Талаптардың 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

2

Жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің үлесі, (П2)

12

Біліктілік талаптарына сәйкес келеді

1

Біліктілік талаптарына сәйкес келмейді

0,1

3

Білім алушылар контингентіне шаққанда толық оқу цикліне келетін оқу әдебиеті қорының болуы, (П3)

12

Біліктілік талаптарына сәйкес келеді

1

Біліктілік талаптарына сәйкес келмейді

0,1

4

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі материалдық және материалдық емес активтердің болуы, (П4)

12

Бар

1

Жоқ

0,1

5

Білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы, (П5)

12

Бар

1

Жоқ

0,1

6

Білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы, (П6)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

7

Казіргі заманғы жабдықтармен жарақтандырылған оқу пәндеріне арналған кабинеттердің болуы (байланыс және коммуникация құралдары, желілік қарым-қатынас, кең аумақты интернет, мультимедиалық кабинеттер, интерактивтік тақта, аудио және видеотехника, цехтар және шеберханалар), (П7)

10

Бар және талапқа сәйкес

1

Бар және талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Жоқ

0,1

8

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидалары (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін), (П8)

10

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

9

Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары (білім беру деңгейлері бойынша), (П9)

10

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

1

Білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу 
бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы 
тәуекел дәрежесін бағалау критерийлеріне
3-қосымша              

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру
қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдары үшін

Тәуекел дәрежесін бағалау критерийінің атауы (Пі)

і критерийінің балдық мәні, Ді

Өлшеу коэффициентін анықтаудың сапалық көрсеткіштері

Салмақ коэффициенті, Кіj

1

2

3

4

5

1

Оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі, (П1)

10

Бұзушылықтың болмауы

1

Талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Талаптардың 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

2

Штаттағы оқытушылардың олардың жалпы санына шаққандағы үлесі, (П2)

10

Біліктілік талаптарына сәйкес келеді

1

Біліктілік талаптарына сәйкес келмейді

0,1

3

Жоғары және бірінші санаттағы оқытушылардың және (немесе) магистрлер, ғылыми дәрежесі және атағы бар оқытушылардың үлесі, (П3)

8

Біліктілік талаптарына сәйкес келеді

1

Біліктілік талаптарына сәйкес келмейді

0,1

4

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі материалдық және материалдық емес активтердің болуы, (П4)

6

Бар

1

Жоқ

0,1

5

Оқу және оқу-әдістемелік әдебиеті қорының болуы, (П5)

8

Біліктілік талаптарына сәйкес келеді

1

Талаптар 50 %-ға дейін сәйкес келеді

0,5

Біліктілік талаптарына сәйкес емес

0,1

6

Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары (білім беру деңгейлері бойынша), (П6)

8

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

7

Білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары (білім беру деңгейлері бойынша), (П7)


8

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

8

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидалары (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін), (П8).


6

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

9

Білім алушының бір жылғы оқуына жұмсалатын ең төменгі шығыстардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысында көзделген шығыстар деңгейіне сәйкестігі, (П9)

6

Оқуға жұмсалатын шығыс 100 % сәйкес келеді және белгіленген нормадан жоғары

1

Оқуға жұмсалатын шығыс белгіленген норманың 91-99 %-ы шегінде

0,5

Шығыстар белгіленген норманың 90 %-ынан кем

0,1

10

Өндірісте өндірістік оқытуды ұйымдастыру, (П10)

6

Өндірістік практика бойынша кәсіпорындармен шарттардың болуы

1

Мамандықтардың 30 %-дан төмені өндірістік практика бойынша кәсіпорындармен шарттарға отырумен қамтамасыз етілген

0,5

Өндірістік практика бойынша кәсіпорындармен шарттар жоқ

0,1

11

Білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы, (П11)

6

Бар

1

Жоқ

0,1

12

Білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы, (П12)

6

Бар

1

Жоқ

0,1

13

Оқу-зертхана жабдықтарымен жарақтандырылған кабинеттердің болуы, (П13)

6

Бар және талапқа сәйкес

1

Бар және талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Жоқ

0,1

14

Интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптардың болуы, (П14)

6

Бар және талапқа сәйкес

1

Бар және талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Жоқ

0,1

Білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу 
бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы 
тәуекел дәрежесін бағалау критерийлеріне
4-қосымша              

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру қызметін
жүзеге асыратын білім беру ұйымдары үшін

Тәуекел дәрежесін бағалау критерийінің атауы (Пі)

і критерийінің балдық мәні, Ді

Өлшеу коэффициентін анықтаудың сапалық көрсеткіштері

Салмақ коэффициенті, Кіj

1

2

3

4

5

1

Жоғары білімнің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары, (П1)

6

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

2

Жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары, (П2)

6

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

3

Білім алушыларды білім беру ұйымдарының үлгілері бойынша ауыстыру және қайта қабылдау қағидалары, (П3)

6

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

4

Білім беру ұйымдарындағы білім алушыларға академиялық демалыс беру қағидалары, (П4)

6

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

5

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидалары (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін), (П5)

6

Қаулы талаптарының сақталуы

1

Қаулы талаптарының 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Қаулы талаптарының 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

6

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы,(П6)

4

Бар

1

Жоқ

0,1

7

Білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы, (П7)

2

Бар

1

Жоқ

0,1

8

Білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы, (П8)

2

Бар

1

Жоқ

0,1

9

Оқу жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкес болуы, (П9)

4

Бұзушылықтың болмауы

1

Талаптардың барлық санына шаққандағы 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Талаптардың барлық санына шаққандағы 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

10

Студенттің бір жылғы оқуына жұмсалатын ең төменгі шығыстардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің мемлекеттік тапсырысты бекіту жөніндегі қаулысында көзделген шығыстар деңгейіне сәйкестігі, (П10)

4

Оқуға жұмсалатын шығыс 100 % сәйкес келеді және белгіленген нормадан жоғары

1

Оқуға жұмсалатын шығыс белгіленген норманың 91-99 %-ы шегінде

0,5

Шығыстар белгіленген норманың 90 %-ынан кем

0,1

11

Практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен шарттардың болуы, (П11)

3

Барлық мамандықтар бойынша кәсіпорындармен шарттардың болуы

1

Барлық мамандықтың 30 %-дан кемі кәсіпорындармен шарттарға отырумен қамтамасыз етілген

0,5

Кәсіпорындармен шарттар жоқ

0,1

12

Тиісті ғылыми даярлық мамандықтары бойынша мамандандырылған ғылыми-техникалық, ғылыми-әдістемелік, клиникалық, эксперименттік базаның болуы, (П12)

3

Бар

1

Жоқ

0,1

13

Әскери мамандықтардан басқа, ұйымдармен және кәсіпорындармен ғылыми зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар жүргізуге шарттардың болуы, (П13)

4

Барлық мамандықтар бойынша шарттардың болуы

1

Барлық мамандықтың 30 %-дан кемі шарттармен қамтамасыз етілген

0,5

Шарттар жоқ

0,1

14

Білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті оқу және зертханалық құралдармен жабдықталуы, (П14)

4

Бар және талаптарға сәйкес

1

Бар және талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Жоқ

0,1

15

Интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптардың жарақтандырылуы, (П15)

4

Бар және талаптарға сәйкес

1

Бар және талаптардың 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Жоқ

0,1

16

Кітапхана қоры, (П16)

6

Біліктілік талаптарына сәйкес

1

Біліктілік талаптарына сәйкес емес

0,1

17

Жоғары білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыру, (П17)

4

Бұзушылықтың болмауы

1

Талаптардың барлық санына шаққандағы 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Талаптардың барлық санына шаққандағы 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

18

Ғылыми дәрежелері және атақтары бар оқытушылардың олардың жалпы санына шаққандағы үлесі, (П18)

6

Біліктілік талаптарына сәйкес

1

Біліктілік талаптарына сәйкес емес

0,1

19

Штаттағы оқытушылардың олардың жалпы санына шаққандағы үлесі, (П19)

6

Біліктілік талаптарына сәйкес

1

Біліктілік талаптарына сәйкес емес

0,1

20

Бір оқытушыға есептегенде студенттер контингентінің білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкестігі, (П20)

4

Біліктілік талаптарына сәйкес

1

Біліктілік талаптарына сәйкес емес

0,1

21

Ғылым докторының немесе философия (PhD) докторыларының болуы, (П21)

6

Бар және талапқа сәйкес

1

Бар, алайда штатта емес

0,5

Жоқ

0,1

22

Тиісті мамандық бойынша ғылыми алмасу мәселелерін регламенттейтін ведомствоаралық шарттардың болуы, (П22)

4



Бар

1

Жоқ

0,1

Жоқ

0,1

Рухани (діни) бiлiм беру ұйымдарына:

1

Даярлық бейіні бойынша жоғары діни білімі бар және діни бірлестіктер қоятын талаптарға сәйкес келетін штаттағы оқытушылардың болуы, (П1)

14

Біліктілік талаптарына сәйкес

1

Біліктілік талаптарына сәйкес емес

0,1

2

Білім алушылар контингентіне шаққанда бір білім алушыға толық оқу цикліне дінтану сараптамасынан өткен оқу әдебиеті қорының болуы, (П2)

14

Біліктілік талаптарына сәйкес

1

Біліктілік талаптарына сәйкес емес

0,1

3

Осы діни білім беру мекемесінің жұмыс істеу орындылығының негіздемесі бар тиісті республикалық діни бірлестіктер мен өңірлік діни бірлестіктердің қолдаухатының және Қазақстан Республикасының аумағында діни бірлестікті тіркеу туралы куәлік көшірмесінің болуы, (П3)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

4

Діни бірлестік басшылығы бекіткен даярлық бейіні бойынша білім беру бағдарламаларының және оқу жоспарларының болуы, (П4)

12

Бұзушылықтың болмауы

1

Талаптардың барлық санына шаққандағы 30 %-ға дейін сақталмауы

0,5

Талаптардың барлық санына шаққандағы 30 %-дан артық сақталмауы

0,1

5

Мәлімделген діни білім беру бағдарламаларына Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің сараптама қорытындысының болуы, (П5)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

6

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі оқу-материалдық активтердің болуы, (П6)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

7

Білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы, (П7)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

8

Білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы, (П8)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

9

Интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен жарақтандырылуы, (П9)

10

Бар

1

Жоқ

0,1

Білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу 
бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы 
тәуекел дәрежесін бағалау критерийлеріне
5-қосымша              

Білім берудің әр деңгейі үшін тәуекел дәрежесін анықтау

Тәуекел дәрежесіне жатқызу

Рk, балл

ЖОО-лар

1

Жоғары дәрежелі тәуекелге

10-40 балл (33,3 %)

2

Орташа дәрежелі тәуекелге

41-70 балл (33,3 %)

3

Төмен дәрежелі тәуекелге

71-100 балл (33,3 %)

Колледждер мен кәсіптік лицейлер

1

Жоғары дәрежелі тәуекелге

10-20 балл (11,1 %)

2

Орташа дәрежелі тәуекелге

21-40 балл (22,2 %)

3

Төмен дәрежелі тәуекелге

41-100 балл (66,7 %)

Мектептер

1

Жоғары дәрежелі тәуекелге

шағын жинақталған мектептер үшін: 10-20 балл (12,2 %);
басқа мектептер үшін:10-30 балл (22,3 %)

2

Орташа дәрежелі тәуекелге

шағын жинақталған мектептер үшін: 21-35 балл (16,6 %);
басқа мектептер үшін: 31-50 бал (22,2 %)

3

Төмен дәрежелі тәуекелге

шағын жинақталған мектептер үшін: 36-100 балл (72,2 %);
басқа мектептер үшін: 51-100 балл (55,5 %).

Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрінің  
2013 жылғы 23 шілдедегі № 293 
және Қазақстан Республикасы  
Өңірлік даму министрінің   
2013 жылғы 26 шілдедегі № 160/НҚ
бірлескен бұйрығына 2-қосымша

                                                 Нысан

Бастауыш, негізгі орта білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу
бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парағы

1. Тексеруді тағайындаған орган:_____________________________________
_____________________________________________________________________

2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________

3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекен-жайы, телефон,
электронды адресі): _________________________________________________
_____________________________________________________________________

4. СТН (БИН): _______________________________________________________

5. Тексеруді тағайындау туралы акт: 20___ жылғы «___»_______№ ____

Білім беру қызметіне қойылатын талаптар

Б

БЖ

ІБЖ

ҚБ

ҚТЖ

1

1.1. Бастауыш білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







жоғары және бірінші санаттағы мұғалімдердің үлесі олардың жалпы санының 20 %-нан кем болмауы;







білім алушылар контингентіне шаққанда бір білім алушыға толық оқу цикліне саны кемінде 15 бірлік басылымнан келетін оқу әдебиеті қорының болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы.







1.2. Негізгі орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







жоғары және бірінші санаттағы мұғалімдердің үлесі олардың жалпы санының 30 %-нан кем болмауы;







білім алушылар контингентіне шаққанда бір білім алушыға толық оқу цикліне саны кемінде 15 бірлік басылымнан келетін оқу әдебиеті қорының болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы;








интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен, оқу-зертхана жабдықтарымен жарақтандырылуы.






2

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларының сақталуы (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін).






3

Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының (білім беру деңгейлері бойынша) сақталуы.






Ескерту: Б - бұзушылықтар бар
БЖ – бұзушылықтар жоқ
ІБЖ – іс барысында жойылды
ҚБ – қайта бұзушылық
ҚТЖ – қайта тексеру барысында жойылды

Лауазымды тұлға:
________________      ____________   20__ жылғы «____»______
  (Т.А.Ә.)               (қолы)

Тексеру субъектісінің өкілі:
________________      ____________   20__ жылғы «____»______
  (Т.А.Ә.)               (қолы)

Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрінің  
2013 жылғы 23 шілдедегі № 293 
және Қазақстан Республикасы  
Өңірлік даму министрінің   
2013 жылғы 26 шілдедегі № 160/НҚ
бірлескен бұйрығына 3-қосымша

                                                 Нысан

Жалпы орта білім беру жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша
жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру парағы

1. Тексеруді тағайындаған орган: ____________________________________
_____________________________________________________________________

2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________

3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекен-жайы, телефон,
электронды адресі): _________________________________________________
_____________________________________________________________________

4. СТН (БИН): _______________________________________________________

5. Тексеруді тағайындау туралы акт: 20___ жылғы «___»_______№ ____

Білім беру қызметіне қойылатын талаптар

Б

БЖ

ІБЖ

ҚБ

ҚТЖ

1

1.1. Жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкес болуы;







жоғары және бірінші санаттағы мұғалімдердің үлесі олардың жалпы санының 30 %-нан кем болмауы;







білім алушылар контингентіне шаққанда бір білім алушыға толық оқу цикліне саны кемінде 25 бірлік басылымнан келетін оқу әдебиеті қорының болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы;







интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен, оқу-зертхана жабдықтарымен жарақтандырылуы.






2

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидалары сақталуы (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін).






3

Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының (білім беру деңгейлері бойынша) сақталуы.






Ескерту:
Б - бұзушылықтар бар
БЖ – бұзушылықтар жоқ
ІБЖ – іс барысында жойылды
ҚБ – қайта бұзушылық
ҚТЖ – қайта тексеру барысында жойылды

Лауазымды тұлға:
__________________     ____________  20__ жылғы «____»______
  (Т.А.Ә.)               (қолы)

Тексеру субъектісінің өкілі:
__________________     ____________  20__ жылғы «____»______
  (Т.А.Ә.)               (қолы)

Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрінің  
2013 жылғы 23 шілдедегі № 293 
және Қазақстан Республикасы  
Өңірлік даму министрінің   
2013 жылғы 26 шілдедегі № 160/НҚ
бірлескен бұйрығына 4-қосымша

                                                 Нысан

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру
жүйесіне тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы
тексеру парағы

1. Тексеруді тағайындаған орган: ____________________________________
_____________________________________________________________________

2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________

3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекен-жайы, телефон,
электронды адресі):__________________________________________________
_____________________________________________________________________

4. СТН (БИН): _______________________________________________________

5. Тексеруді тағайындау туралы акт: 20___ жылғы «___»_______№ ____

Білім беру қызметіне қойылатын талаптар

Б

БЖ

ІБЖ

ҚБ

ҚТЖ

1

Білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларының сақталуы (білім беру деңгейлері бойынша).






2

2.1. Техникалық және кәсіптік білімнің білім беру оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







штаттағы оқытушылар үлесінің олардың жалпы санының 70 % кем болмауы;







жоғары және бірінші санаттағы оқытушылар және (немесе) магистрлер үлесінің олардың жалпы санының 30 %-нан кем болмауы;







білім алушылар контингентіне шаққанда бір білім алушыға толық оқу цикліне саны кемінде 25 бірлік басылымнан келетін оқу әдебиеті қорының болуы;







интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен, оқу-зертхана жабдықтарымен, арнайы оқу жабдығымен жарақтандырылуы;







практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен жасалған шарттардың болуы;







білім алушының бір жылғы оқуына жұмсалатын ең төменгі шығыстардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті оқу жылына арналған техникалық және кәсіптік білімі бар мамандар даярлауға арналған мемлекеттік тапсырысты бекіту жөніндегі қаулысында көзделген шығыстар деңгейіне сәйкестігі;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы.







2.2. Орта білімнен кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


штаттағы оқытушылар үлесінің олардың жалпы санының 70 %-нан кем болмауы;







жоғары және бірінші санаттағы оқытушылардың және (немесе) магистрлердің, ғылыми дәрежелері және атақтары бар оқытушылар үлесінің олардың жалпы санының 40 %-нан кем болмауы;







білім алушылар контингентіне шаққанда бір білім алушыға толық оқу цикліне саны кемінде 25 бірлік басылымнан келетін оқу және оқу-әдістемелік әдебиеті қорының және цифрлы тасымалдағыштарда оқу жоспарының кемінде 20 % (әскери мамандықтардан басқа) болуы;







оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен, оқу-зертхана жабдықтарымен, арнайы оқу жабдығымен жарақтандырылуы;







практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен жасалған шарттарының болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы.






3

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларының сақталуы (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін).






4

Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары (білім беру деңгейлері бойынша).






Ескерту:
Б - бұзушылықтар бар
БЖ – бұзушылықтар жоқ
ІБЖ – іс барысында жойылды
ҚБ – қайта бұзушылық
ҚТЖ – қайта тексеру барысында жойылды

Лауазымды тұлға:
________________     ____________  20__ жылғы «___»______
  (Т.А.Ә.)              (қолы)

Тексеру субъектісінің өкілі:
________________     ____________  20__ жылғы «___»______
  (Т.А.Ә.)              (қолы)

Қазақстан Республикасы    
Білім және ғылым министрінің  
2013 жылғы 23 шілдедегі № 293 
және Қазақстан Республикасы  
Өңірлік даму министрінің   
2013 жылғы 26 шілдедегі № 160/НҚ
бірлескен бұйрығына 5-қосымша

                                                 Нысан

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне
тексеріс жүргізу бойынша жеке кәсіпкерлік саласындағы тексеру
парағы

1. Тексеруді тағайындаған орган: ____________________________________
_____________________________________________________________________

2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________

3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекен-жайы, телефон,
электронды адресі): _________________________________________________
_____________________________________________________________________

4. СТН (БИН): _______________________________________________________

5. Тексеруді тағайындау туралы акт: 20___ жылғы «___»_______№ ____

Білім беру қызметіне қойылатын талаптар

Б

БЖ

ІБЖ

ҚБ

ҚТЖ

1

Жоғары білімнің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларының сақталуы.






2

Жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларының сақталуы.






3

Білім алушыларды білім беру ұйымдарының үлгілері бойынша ауыстыру және қайта қабылдау қағидаларының сақталуы.






4

Білім беру ұйымдарындағы білім алушыларға академиялық демалыс беру қағидаларының сақталуы.






5

Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларының сақталуы (қашықтықтан оқыту технологиясын енгізген ұйымдар үшін).






6

6.1. Рухани (діни) бiлiм беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


даярлық бейіні бойынша жоғары діни білімі бар және діни бірлестіктер қоятын талаптарға сәйкес келетін штаттағы оқытушылардың болуы;







білім алушылар контингентіне шаққанда бір білім алушыға толық оқу цикліне дінтану сараптамасынан өткен саны кемінде 50 бірлік басылымнан келетін оқу әдебиеті қорының және цифрлы тасымалдағыштарда оқу жоспарының кемінде 20 % болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі оқу-материалдық активтердің болуы;







интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен жарақтандырылуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







осы діни білім беру мекемесінің жұмыс істеу орындылығының негіздемесі тиісті республикалық діни бірлестіктер мен өңірлік діни бірлестіктер қолдаухатының және Қазақстан Республикасының аумағында діни бірлестікті тіркеу туралы куәлік көшірмесінің болуы;







діни бірлестік басшылығы бекіткен даярлық бейіні бойынша білім беру бағдарламаларының және оқу жоспарларының болуы;







мәлімделген діни білім беру бағдарламаларына Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің сараптама қорытындысының болуы.







6.2 «Бакалавр» академиялық дәрежесін тағайындай отырып, жоғары білімнің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


жоғары білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыру;







ұлттық зерттеу университеттері, зерттеу университеттері, ұлттық жоғары оқу орындары, университеттер, академиялар үшін ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет жүргізу, кадрлардың біліктілігін арттыру және оларды қайта даярлау;
институттар (консерваториялар, жоғары мектептер, жоғары училищелер) үшін педагогикалық қызмет, кадрлардың біліктілігін арттыру және оларды қайта даярлау;







бір оқытушыға есептегенде студенттер контингентінің білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкестігі;







штаттағы оқытушылар үлесінің олардың жалпы санының, оның ішінде білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының базалық циклдері мен бейінді пәндері бойынша:
ұлттық зерттеу университеттері, зерттеу университеттері, ұлттық жоғары оқу орындары, университеттер, академиялар үшін 80 %-дан кем болмауы;
институттар (консерваториялар, жоғары мектептер, жоғары училищелер) үшін 70 %-дан кем болмауы;
педагогикалық мамандықтар үшін білім беру ұйымының түріне қарамастан 80 %-дан кем болмауы;







штаттағы оқытушылар санынан ғылыми дәрежелері және атақтары бар оқытушылардың үлесі:
ұлттық зерттеу университеттері, зерттеу университеттері үшін 70 %-дан кем болмауы;
ұлттық жоғары оқу орындары (өнер және мәдени білім беру ұйымдарынан басқа) үшін 55 %-дан кем болмауы;
университеттер, академиялар үшін 50 %-дан кем болмауы;
институттар (жоғары мектептер, жоғары училищелер) үшін 45 %-дан кем болмауы;
педагогикалық институттар үшін 50 %-дан кем болмауы;
өнер және мәдени білім беру ұйымдары үшін ғылыми дәрежелері, сонымен қатар құрметті атақтары бар және оларға теңестірілген оқытушылар үлесінің 35 %-дан кем болмауы;
Қорғаныс, Ішкі істер, Төтенше жағдайлар министрліктеріне және Ұлттық қауіпсіздік комитетіне, Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігіне (қаржы полициясы) ведомстволық бағыныстағы білім беру ұйымдары үшін әскери (арнайы) атағы полковниктен төмен емес, «спорт шебері» және одан жоғары атағы бар ғылыми дәрежелері және атақтары бар оқытушылар үлесінің 40 %-дан кем болмауы;







студенттердің келтірілген контингентіне шаққанда толық оқу цикліне саны кемінде 140 бірлік басылымнан келетін оқу және ғылыми әдебиет қорының болуы. Бұл ретте қазақ және орыс тілдеріндегі басылымдар оқыту тілдері бойынша оқушылар контингентіне барабар болуы тиіс.
Кітапхана қоры соңғы 5 жылдағы әлеуметтік-гуманитарлық бейіндегі пәндері бойынша; жаратылыстану, техникалық, ауыл шаруашылығы пәндер бойынша соңғы 10 жылда басылып шығарылған негізгі оқу әдебиетін қамтуға тиіс.
Мамандықтың (әскери мамандықтардан басқа) оқу жоспарының базалық және бейінді пәндерінің цифрлы тасымалдағыштардағы оқу әдебиетімен қамтамасыз етілуі - 40 %-нан кем болмауы.
Басқа кітапхана және ғылыми қорлармен, оның ішінде республикалық жоғары оқу орындары аралық электрондық кітапханамен шарттарының болуы;







оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті оқу-зертхана жабдықтарымен жарақтандырылуы;







студенттің бір жылғы оқуына жұмсалатын ең төменгі шығыстардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті оқу жылына жоғары білімді мамандар даярлауға арналған мемлекеттік тапсырысты бекіту жөніндегі қаулысында көзделген шығыстар деңгейіне сәйкестігі;







практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен жасалған шарттардың болуы;







педагогикалық мамандықтар үшін педагогикалық практика базалары бойынша мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарымен тікелей шарттардың болуы;







әскери мамандықтардан басқа, ұйымдармен және кәсіпорындармен ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар жүргізуге шарттардың болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







6.3. «Магистр» академиялық дәрежесін бере отырып, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының және ғылыми ұйымдардың қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


жоғары білім берудің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыру; педагогикалық мамандықтар үшін қазіргі заманғы педагогикалық оқу технологиялары саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;







магистранттарды даярлау мамандығының білім беру ұйымдары ғылыми зерттеулерінің тақырыптарына сәйкестігі;







тиісті даярлау бағыттары бойынша ғылыми, ғылыми-білім беру, өндірістік және ғылыми-өндірістік орталықтармен ынтымақтастық туралы келісімдердің болуы;
педагогикалық мамандықтар үшін бірлескен білім беру және ғылыми жобаларды, оқытушылар мен магистранттардың тағылымдамадан өтуін орындау жөнінде шетелдік университеттермен тікелей шарттардың болуы;







оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







тиісті мамандықтар бойынша штатта ғылым докторының немесе екі философия (PhD) докторының болуы;







ғылыми дәрежесі және атақтары бар оқытушылар үлесінің штаттағы оқытушылар санының 70 %-дан кем болмауы;
мәдениет және өнер білім беру ұйымдары үшін, оның ішінде Қазақстан Республикасының құрметті атағы бар және оларға теңестірілген оқытушылар үлесінің 60 %-дан кем болмауы;
Қорғаныс, Ішкі істер, Төтенше жағдайлар министрліктеріне және Ұлттық қауіпсіздік комитетіне, Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігіне (қаржы полициясы) ведомстволық бағыныстағы білім беру ұйымдары үшін әскери (арнайы) атағы полковниктен төмен емес ғылыми дәрежелері және атақтары бар оқытушылар үлесінің 60 %-дан кем болмауы;







тиісті бейіндегі ғылыми дәрежесі, кемінде үш жыл ғылыми-педагогикалық жұмыс өтілі, отандық және шетелдік басылымдарда ғылыми жарияланымдары, магистрлік даярлық мамандығы бойынша оқу құралдары бар жетекші мамандардың, штаттағы оқытушылардың магистранттарға ғылыми жетекшілікті жүзеге асыруы;







әскери мамандықтардан басқа, ұйымдармен және кәсіпорындармен ғылыми зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар жүргізуге шарттардың болуы;







тиісті ғылыми даярлық мамандықтары бойынша мамандандырылған ғылыми-техникалық, ғылыми-әдістемелік, клиникалық, эксперименттік базаның болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығындағы білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы;







магистранттың бір жылғы оқуына арналған ең төменгі шығыстардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті оқу жылына арналған жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар мамандар даярлауға арналған мемлекеттік тапсырысты бекіту жөніндегі қаулысында көзделген шығыстар деңгейіне сәйкестігі;







білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті және қазіргі заманғы талаптарға сай келетін оқу-зертхана жабдықтарымен жарақтандырылуы;







практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен, оның ішінде шетелдік ғылыми тағылымдамадан өтуге жасалған шарттардың болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы.







6.4. Жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білім берудің (резидентура) кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының және ғылыми ұйымдардың қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы;


кемінде үш жыл ғылыми-педагогикалық жұмыс өтілі, даярлық бейіні бойынша отандық және шетелдік басылымдарда, халықаралық конференциялардағы еңбектерінде ғылыми жарияланымдары, оқу құралдары бар кемінде екі даярлық бейіні бойынша ғылыми дәрежелі штаттағы маманның болуы;







тиісті ғылыми даярлық мамандықтары бойынша мамандандырылған ғылыми-әдістемелік, клиникалық, материалдық-техникалық базаның болуы;







қажетті жабдықпен, зертханалармен, кітапханамен қамтамасыз етілуі;







оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







тыңдаушының бір жылғы оқуына жұмсалатын ең төменгі шығыстардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті оқу жылына арналған жоғары оқу орнынан кейінгі білімді мамандар даярлауға арналған мемлекеттік тапсырысты бекіту жөніндегі қаулысында көзделген шығыстар деңгейіне сәйкестігі;







практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен (ғылыми ұйымдарды қоспағанда) жасалған шарттардың болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы.







6.5. Философия (PhD) докторы және бейіні бойынша доктор (адъюнктура) ғылыми дәрежесін бере отырып, Қорғаныс, Ішкі істер, Төтенше жағдайлар министрліктеріне және Ұлттық қауіпсіздік комитетіне, Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігіне (қаржы полициясы) ведомстволық бағыныстағы білім беру ұйымдарының, сондай-ақ жоғары оқу орнынан кейінгі әскери білімнің кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


кемінде үш жыл ғылыми-педагогикалық жұмыс өтілі, даярлық бейіні бойынша отандық және шетелдік басылымдарда, халықаралық конференциялардың еңбектерінде ғылыми жарияланымдары, оқу құралдары бар әрбір ғылыми даярлау мамандығы бойынша кемінде бір штаттағы ғылым докторының болуы;







ғылыми дәрежелері мен атақтары бар, оқытушылар үлесінің әскери (арнайы) атағы полковниктен төмен емес штаттағы оқытушылар санының 100 %-дан кем болмауы;







тиісті мамандық бойынша ғылыми алмасу мәселелерін регламенттейтін ведомствоаралық шарттардың болуы;







тиісті ғылыми даярлық мамандықтары бойынша мамандандырылған ғылыми-техникалық, ғылыми-әдістемелік, тәжірибелік және материалдық-техникалық базаның болуы;







қажетті жабдықпен, зертханалармен, кітапханамен қамтамасыз етілуі;







оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







тыңдаушының бір жылғы оқуына жұмсалатын ең төменгі шығыстардың тиісті оқу жылына жоғары оқу орнынан кейінгі білімді мамандар даярлауға арналған мемлекеттік тапсырысты бекіту жөніндегі тиісті нормативтік актілерде көзделген шығыстар деңгейіне сәйкестігі;







практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен жасалған шарттардың болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы.







6.6. Философия докторы (PhD) және бейіні бойынша доктор дәрежесін бере отырып, докторантура бағдарламалары бойынша біліктілігі жоғары ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау жөніндегі білім беру ұйымдарының және ғылыми ұйымдардың қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес болуы:


бакалавриаттың және магистратураның кәсіптік оқу бағдарламаларын іске асыру;







ғылыми дәрежелері мен атақтары бар оқытушылар үлесінің штаттағы оқытушылар санының 100 %-дан кем болмауы;







тиісті мамандық бойынша философия докторы (PhD) және бейіні бойынша доктор дәрежелері бар шетелдік ғалымдардың болуы;







даярлаудың тиісті мамандығы бойынша шетелдік ғалымдармен келісімдердің болуы;







ұйымдармен және кәсіпорындармен ғылыми зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар жүргізуге шарттардың болуы;







оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігі;







докторантура бағдарламаларын іске асыратын аккредиттелген шетелдік жоғары оқу орындарымен және (немесе) ғылыми ұйымдармен ғылыми алмасу туралы шарттардың болуы;







тиісті ғылыми даярлық мамандықтары бойынша мамандандырылған ғылыми-техникалық, ғылыми-әдістемелік, клиникалық, эксперименттік және материалдық-техникалық базаның болуы;







докторантура мамандығы бойынша білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті ақпараттық желіге кіре алатын компьютерлік сыныптармен, тиісті мамандық бойынша электрондық дерекқоры бар кітапханалық қормен жарақтандырылуы, ғылыми зертханалардың және мультимедиалық оқу материалдардың болуы;







практикадан өткізу базалары ретінде белгіленген ұйымдармен, оның ішінде шетелдік ғылыми тағылымдамадан өтуге жасалған шарттардың болуы;







білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы;







білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы;







меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару құқығына тиесілі білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін материалдық және материалдық емес активтердің болуы.






7

Жоғары білімнiң кәсіптік оқу бағдарламаларын iске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының сақталуы.






8

Жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білімнiң білім беру бағдарламаларын iске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының сақталуы.






Ескерту:
Б - бұзушылықтар бар
БЖ – бұзушылықтар жоқ
ІБЖ – іс барысында жойылды
ҚБ – қайта бұзушылық
ҚТЖ – қайта тексеру барысында жойылды

Лауазымды тұлға:
_______________________     ____________  20__ жылғы «____»______
   (Т.А.Ә.)                   (қолы)

Тексеру субъектісінің өкілі:
_______________________     ____________  20__ жылғы «____»______
   (Т.А.Ә.)                   (қолы)