Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді: 1. Меншіктің барлық нысанындағы ұйымдардың жалақы төлеу бойынша берешекті өтеуі жөніндегі ұсынылып отырған шаралар жоспары бекітілсін. 2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 18 желтоқсандағы N 1295 қаулысымен бекітілген Меншіктің барлық нысанындағы ұйымдардың жалақы төлеу бойынша берешекті өтеуі жөніндегі Шаралар жоспары __________________________________________________________________________ |Рет | Іс-шара |Орындау|Орындауға жауаптылар| Аяқталу |N | |мерзімі| | нысаны |____|______________________________|_______|____________________|_________ |1 | 2 | 3 | 4 | 5 |____|______________________________|_______|____________________|_________ |1. |Жалақы төлеу бойынша берешегі |Ай |Ұлттық статистика |Ұйымдар | |бар ұйымдардың тізбесін, жалпы|сайын |агенттігі |тізбесі | |ақшалай сомасын, қанша уақыттан | | | |бері борышты екенін анықтау | | | |____|______________________________|_______|____________________|_________ |2. |Жалақы төлеуді екі айдан астам|Кесте |Қаржымині, |Бас Про- | |уақыттан бері кешіктіріп отыр.|бойынша|Мемкірісмині, |куратура- | |ған меншіктің барлық нысанында| |Еңбекәлеуметмині |ға өтінім | |ғы ұйымдарда берешектің қалып.| | |жасау | |тасу себебіне бірлесіп тексеру| | | | |жүргізу туралы Қазақстан Респу| | | | |бликасының Бас Прокуратурасына| | | | |өтінім жасау, оның нәтижесі | | | | |бойынша:- жалақыны өндіріп | | | | |алу, соның ішінде сот тәрті. | | | | |бімен өндіріп алу жөнінде шара| | | | |лар қолдану; | | | | | - қалыптасқан берешектің себ-| | | | |ептеріне талдау жүргізу, төлем| | | | |қабілетсіздігі болған жағдайда| | | | |банкроттық жөнінде шаралар | | | | |қолдану | | | |____|______________________________|_______|____________________|_________ |3. |Акцияларының бақылау пакеті мем-|Желтоқ-|Қаржымині |Қазақстан | |лекет үлесі болып табылатын ак- |сан | |Республи. | |ционерлік қоғамдар акционерлері-| | |касының | |нің жалпы жиналысының қарауына | | |Үкіметіне | |жалақы бойынша берешекті өтеу | | |ақпарат | |кестелерін бекіту және акционер-| | |беру | |қоғамдар басшыларының оларды | | | | |орындаудағы жеке жауапкершілігін| | | | |белгілеу, орындамағаны үшін алып| | | | |отырған лауазымынан босатуға | | | | |дейін шара қолдану туралы ұсыныс| | | | |енгізу | | | |____|________________________________|_______|__________________|_________ |4. |Меншіктің барлық нысанындағы |Желтоқ-|Облыстардың, Астана |Бұл да | |ұйымдардың жалақы жөніндегі бе- |сан |мен Алматы қалалары-| | |решекті өтеу және еңбек қабіле- | |ның әкімдері | | |нен айрылуына әкеп соққан еңбек | | | | |жарақатына байланысты зиянды | | | | |өтеуі жөніндегі шаралардың жос- | | | | |парларын әзірлеу және бекіту | | | |____|________________________________|_______|____________________|_______ |5. |Борышкер ұйымдар басшыларының |Кесте |Жедел жұмыс тобы, |Кесте, | |жалақы мен зиянды өтеу жөніндегі|бойынша|Еңбекәлеуметмині |хаттама | |есептерін жұмыс тобының мәжіліс-| | |лар | |терінде облыстардың, Астана мен | | | | |Алматы қалаларының әкімдерін | | | | |қатыстыра отырып тыңдау және | | | | |заңдарға сәйкес шаралар қолдану | | | |____|________________________________|_______|____________________|_______ |6. |Ұйымдардың мемлекет алдындағы |Желтоқ-|Қаржымині, |Қазақстан | |кредиторлық берешегіне талдау |сан |Мемкірісмині, |Республи. | |жүргізу және директивалық жеткі-| |Ұлттық статистика |касының | |зілімдер және 1994-1995 жылдары | |агенттігі |Үкіметіне | |республикалық бюджеттен берілген| | |ақпарат | |орталықтандырылған несиелерді | | |беру | |(директивті несиелер мен респуб-| | | | |каішілік есептеме нәтижелері | | | | |бойынша берілген несиелер) мер- | | | | |зімінде қайтармауы салдарынан | | | | |өткен жылдары қордаланған борыш-| | | | |тарды өтеу жөнінде ұсыныстар ен-| | | | |гізу | | | |____|________________________________|_______|__________________|_________ |7. |Ұйымдардың бюджет пен бюджеттен |- " - |Мемкірісмині, |Қазақстан | |тыс қорлар алдындағы борыштарына| |Қаржымині |Республи- | |талдау жасау және осы борыштарды| | |касы | |сегменттеу мен банкроттық рәсі- | | |Үкіметі. | |мін жүргізу жолымен қайта құры- | | |нің қаулы | |лымдау жөнінде ұсыныстар енгізу | | |сы |____|________________________________|_______|__________________|_________ |8. |Инвесторлардың сенімгерлік бас- |Жеке |Қаржымині |Қазақстан | |қаруға арналған келісім-шарттар-|кесте | |Республи- | |ға және сату-сатып алу шарттары-|бойынша| |касының | |на жалақы төлеу жөніндегі бере- | | |Үкіметіне | |шегі мен бюджет пен бюджеттен | | |ақпарат | |тыс қорларға борыштарын өтеуі | | |беру | |жөніндегі міндеттемелерін орын- | | | | |дауына қатысты бөлігіне тексеру | | | | |жүргізу | | | |____|________________________________|_______|__________________|_________ |9. |Қазақстан Республикасы Үкіметі- |ҚР Үкі-|Қаржымині |Бұл да | |нің 1998 жылғы 29 сәуірдегі |метінің| | | |N 393 қаулысына сәйкес жекелеген|қаулысы| | | |жекешелендірілген ұйымдардың |белгі- | | | |берешектерін реттеу жөніндегі |леген | | | |жұмысты аяқтау |мерзім-| | | | |де | | |____|________________________________|_______|____________________|_______ |10. |Табиғи монополиялар субъектіле- |Желтоқ-|Қаржымині, |Қазақстан | |ріне қатысты олардың банктік |сан |Мемкірісмині, |Республи- | |шоттарына келіп түсетін ақшаның | |Табиғи монополия- |касы- | |70 процентін бюджетке салық | |ларды реттеу жөнін|Үкіметі- | |төлеуге, 30 процентін жалақы | |дегі комитет |нің | |төлеуге көздейтін жеке тәртіпті | | |қаулысы | |белгілеу | | | |____|________________________________|_______|__________________|_________ |11. |Экспорттаушылардың Қазақстан |Ұдайы |Мемкірісмині, |Қазақстан | |банктеріндегі шоттарына ақшаның | |Ұлттық Банк |Республи- | |түсуіне және мәміле-паспорттары-| | |касының | |ның шарттарына сәйкес импорттық | | |Үкіметіне | |келісім-шарттар бойынша тауарлар| | |ақпарат | |толық берілмеген кезде аванстар-| | |беру | |дың қайтарылуына бақылау орнату | | | |____|________________________________|_______|__________________|_________ |12. |Жұмыс істеп жатқан Мемлекеттік |Желтоқ-|Еңбекәлеуметмині, |Қазақстан | |еңбек қорғау инспекциясы мен |сан |Әділетмині |Республи- | |Мемлекеттік жұмыспен қамту инс- | | |касы | |пекциясын Мемлекеттік еңбек инс-| | |Үкіметі- | |пекциясын Мемлекеттік еңбек инс-| | |ның | |пекциясы етіп қайта ұйымдастыру | | |қаулысы | |туралы ұсыныс енгізу, оның | | | | |құқықтары мен міндеттерін | | | | |белгілеу | | | |____|________________________________|_______|__________________|_________ |13. |Ұйымдарды сатып алу-сату, басқа-|Желтоқ-|Еңбекәлеуметмині, |Қазақстан | |руға беру және жекешелендіру |сан |Қаржымині, |Республи- | |шарттарын жасасқан кезде Қазақс-| |Энергетика, индуст|касы | |тан Республикасының Еңбек және | |рия және саудамині|Премьер- | |халықты әлеуметтік қорғау | | |Министрі- | |министрлігімен келісу тетігін | | |нің | |енгізу жөнінде ұсыныс әзірлеу | | |өкімі | |және енгізу | | | |____|________________________________|_______|__________________|_________ |14. |Қазақстан Республикасының "Еңбек|1999 |Еңбекәлеуметмині, |Қазақстан | |туралы" Заң жобасының жаңа ре- |жылдың |Әділетмині |Республи- | |дакциясында жұмыс берушінің оның|I тоқ- | |касының | |кінәсінен жалақы және өсім тө- |саны | |"Еңбек | |леуді кешіктіргені үшін жауап- | | |туралы" | |кершілігін қатаңдату | | |Заңының | | | | |жобасы |____|________________________________|_______|__________________|_________ |15. |Тарифтік келісімдер мен ұжымдық |Ұдайы |Еңбекәлеуметмині, |Қазақстан | |шарттар жасасқан кезде еңбек | |Кәсіподақтар Феде.|Республи- | |заңдарының сақталуына заңдарда | |рациясы Кеңесі жә.|касының | |берілген құқықтардың шегінде | |не Ерікті Кәсіпода|Үкіметіне | |қоғамдық бақылауды күшейтуді | |қтар Конфедерация.|ақпарат | |көздеу | |сы |беру |____|________________________________|_______|__________________|_________ Оқығандар: Орынбекова Д.К. Кобдалиева Н.М.