"Жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 2 ақпандағы № 54 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 29 тамыздағы N 886 қаулысы

Қолданыстағы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу әдістемесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 2 ақпандағы № 54 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 8, 104-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу әдістемесінде:
      7-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) Республикалық бюджет комиссияның шешімімен өңірлер бойынша абсолюттік сомалармен ағымдағы нысаналы трансферттер есебінен бұрын қаржыландырылған тұрақты сипаттағы шығындар.»;
      15-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      « і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) ағымдағы есептік шығындарына республикалық бюджеттен қаржыландырылатын стационарлық, стационарды алмастыратын және амбулаториялық-емханалық медициналық көмек көрсетуге арналған шығындар есепке алынады.»;
      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «17. Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі екі бөліктен тұрады:
      1) бірінші бөлік жалпы өңірлік өнім мен халық санының өсімін ескере отырып ағымдағы шығындардың облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) болжамды көлеміне пайыздық қатынаста айқындалады;
      2) екінші бөлік Республикалық бюджет комиссиясының шешімімен айқындалатын дамытуға арналған шығындардың қосымша көлемінен (бұдан әрі – «пул») пайыздық қатынаста айқындалады.
      Екінші бөлік өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуының мәселелерін шешуде әкімдердің экономикалық ынталарын күшейту үшін қызмет етеді.
      Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемінің есебі әрбір облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) немесе аудан (облыстық маңызы бар қала) бойынша жеке мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      
      мұндағы БДБШi – і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) бюджеттік даму бағдарламалары бойынша есептік шығындар;
      ЕШi – облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) ағымдағы есептік шығындары;
      ЕШ – барлық облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жалпы ағымдағы есептік шығындары;
      Хi – і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) халқы саны өсімінің болжамы; халық саны өсімінің кері болжамы болған жағдайда 0-ге тең қолданылады;
      Х – облыстар (республикалық маңызы бар қала, астана) халқы санының өсу болжамдарының оң мәнінің сомасы;
      ӨӨБi – і-облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жалпы өңірлік өнімінің болжамы;
      ӨӨБ – облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жалпы өңірлік өнімі болжамының сомасы;
      ҚШКi – і-облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) дамытуға мынадай формула бойынша айқындалатын қосымша шығындар көлемі:

      
      П – көлемі Республикалық бюджет комиссиясының шешімімен айқындалатын барлық облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) дамытуға арналған қосымша шығындар «пулы»;
      hi – ортамерзімдік кезеңге жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін белгілейтін заң жобасын әзірлеудің алдыңғы жылдың алдындағы үш жылдың салықтық кірістерінің өсуі және тұрақты жұмыс орындарын құру бойынша облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) әкімдері жұмысының рейтингтік бағалауын негізге ала отырып бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды ұлғайтуға әсер ететін коэффициенті.
      hi коэффициентінің шамасы салық және тұрақты жұмыс орындарын құру бойынша рейтингтегі өңірдің орнына байланысты белгіленеді:
      бірінші - төртінші орындар «пулдан» - 10%;
      бесінші - сегізінші орындар «пулдан» - 8%;
      тоғызыншы - он екінші орындар «пулдан» - 6%;
      он үшінші- он алтыншы орындар «пулдан» - 1 %.
      Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша жекелеген аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) шығындар есебі мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      
      мұндағы БДБШі – і-ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттік даму бағдарламалары бойынша есептік шығындары;
      ЕШi – і-ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) ағымдағы есептік шығындары;
      ЕШ – барлық аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) жалпы ағымдағы есептік шығындары;
      Хi – і-ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) халқы саны өсімінің болжамы; халық саны өсімінің кері болжамы болған жағдайда 0-ге тең қолданылады;
      Х – аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) халқы санының өсу болжамдарының оң мәнінің сомасы;
      КБi – і-ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеті кірістерінің болжамы;
      КБ – аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеті кірістері болжамының сомасы.»;
      көрсетілген әдістемеге қосымша осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                            С.Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2013 жылғы 29 тамыздағы
№ 886 қаулысына   
қосымша       

Әдістемеге
қосымша

Мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың тізбесі, оларға көрсеткіштер мен коэффициенттер

Функционалдық кіші топтардың атауы

Көрсеткіштер

Коэффициенттер

1

2

3

1. Жалпы сипаттағы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер

Мемлекеттік басқарудың жалпы функцияларын орындайтын өкілетті, атқарушы және басқа да органдар

Тұрақты халық саны

таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Қаржы қызметі

таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Жоспарлау және статистикалық қызмет

таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Жалпы сипаттағы өзге де қызметтер

таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздық;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

2. Қорғаныс

Әскери қажеттіліктер

18-ден бастап 26 жасты қоса алғандағы әскерге шақырылатын жастағы ер азаматтар

таратып орналастыру дисперсиялығы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Төтенше жағдайлар жөніндегі жұмысты ұйымдастыру

Тұрақты халық саны

урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

3. Қоғамдық тәртіп, қауіпсіздік, құқықтық, сот, қылмыстық-атқару қызметі

Құқық қорғау қызметі

Тұрақты халық саны

урбанизация;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

4. Білім беру

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту

1-5 жастағы балалар саны

урбанизация;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру

6-18 жастағы балалар саны

таратып орналастыру дисперсиялығы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім

14-тен 18 жасқа дейінгілер

урбанизация;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Мамандарды қайта даярлау және біліктілігін арттыру

Тұрақты халық саны

урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Білім беру саласындағы өзге де қызметтер

Тұрақты халық саны

тығыздық;
халықтың жас мөлшері құрылымы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

5. Денсаулық сақтау

Кең бейінді ауруханалар

Тұрақты халық саны

халықтың жас мөлшерінің құрылымы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Халықтың денсаулығын қорғау

тығыздық;
урбанизация;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Мамандандырылған медициналық көмек

ауқым;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Емханалар

урбанизация;
халықтың жас мөлшерінің құрылымы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Медициналық көмектің басқа түрлері

тығыздық;
урбанизация;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Денсаулық сақтау саласындағы өзге де қызметтер

тығыздық;
урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

6. Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

Әлеуметтік қамсыздандыру

6-18 жастағы балалар саны және зейнеткерлік жасынан асқан халық саны

таратып орналастыру дисперсиялығы;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Әлеуметтік көмек

Тұрақты халық саны

таратып орналастыру дисперсиялығы;
кедейлікті есепке алу (кірісі күнкөріс деңгейінен төмен адамдар үлесінің негізінде);
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы өзге де қызметтер

таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

7. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

Тұрғын үй шаруашылығы

Тұрақты халық саны

урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Коммуналдық шаруашылық

урбанизация;
тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Елді мекендерді көркейту

урбанизация;
тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

8. Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістік

Мәдениет саласындағы қызмет

Тұрақты халық саны

урбанизация;
ауқым;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Спорт

ауқым;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Ақпараттық кеңістік

урбанизация;
ауқым;
ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Туризм

Туризм, келетін  адам-күндер

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Мәдениетті, спортты, туризмді және ақпараттық кеңістікті ұйымдастыру жөніндегі өзге де қызметтер

Тұрақты халық саны

урбанизация;
ауқым;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

10. Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар дүниесін қорғау, жер қатынастары

Ауыл шаруашылығы

Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің орташа тізімдік саны

ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Су шаруашылығы

Суды тұтыну (млн. текше м)

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Орман шаруашылығы

Орман қоры (млн. га)

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Қоршаған ортаны қорғау

Атмосфераға ластаушы заттардың шығарындылары

урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Жер қатынастары

Тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

11. Өнеркәсіп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі

Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі

Тұрақты халық саны

тығыздық;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

12. Көлік және коммуникация

Автомобиль көлігі

Жергілікті маңызы бар автожолдардың ұзындығы

урбанизация;
жолдарды күтіп-ұстау;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Көлік және коммуникация саласындағы өзге де қызметтер

Жолаушылар айналымы (млн. п-км)

урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

13. Басқалары

Экономикалық қызметті реттеу

Тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Кәсіпкерлік қызметті қолдау және бәсекелестікті қорғау

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Табиғи монополияларды реттеу

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Басқалары

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу