Кеме экипажының ең аз құрамына қойылатын талаптарды белгілеу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 28 маусымдағы № 726 Қаулысы

Қолданыстағы

      «Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 17 қаңтардағы Заңының 4-бабы 2-тармағының 25) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған кеме экипажының ең аз құрамына қойылатын талаптар бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                             К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2011 жылғы 28 маусымдағы
№ 726 қаулысымен   
бекітілген      

Кеме экипажының ең аз құрамына қойылатын талаптар

      1. Осы кеме экипажының ең аз құрамына қойылатын талаптар (бұдан әрі - Талаптар) кеме экипажының ең аз құрамына қойылатын талаптарды белгілейді, ол кеме жүзуінің қауіпсіздігін және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету үшін қажет.
      2. Талаптар Қазақстан Республикасының Теңіз кемелерінің мемлекеттік кеме тізілімінде және бербоут-чартерлік тізілімінде мемлекеттік тіркеуге жататын өздігінен жүретін кемелерге қолданылады.
      3. Экипаждың ең аз құрамына мынадай лауазымдар кіреді, олардың саны осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес кемелер экипаждарының ең аз құрамының нормативіне сәйкес белгіленеді:
      1) капитан;
      2) капитанның аға көмекшісі;
      3) капитанның екінші көмекшісі;
      4) капитанның үшінші көмекшісі;
      5) аға механик;
      6) екінші механик;
      7) үшінші механик;
      8) төртінші механик;
      9) электромеханик;
      10) матрос;
      11) радиоэлектроника бойынша капитанның көмекшісі;
      12) аспазшы.
      4. Кеме экипажы құрамының осы Талаптарға сәйкестігі кеменің мемлекеттік тіркелуі жүзеге асырылған теңіз портының капитаны үш жыл мерзімге Талаптарға қосымшаға сәйкес нысан бойынша беретін Кеме экипажының ең аз құрамы туралы куәлікпен расталады.
      5. Кеме экипажының саны кеме экипажының ең аз құрамы туралы куәлікте көрсетілгеннен кем болған кезде, кеменің теңізге шығуына жол берілмейді.
      6. Кеме экипажының ең аз құрамына жолаушыларға қызмет көрсететін жұмыскерлер, кемелердің командалық құрамы және кеме командасы кірмейді.
      7. Тез бүлінетін жүктерді тасымалдайтын кемелерде кеме экипажының ең аз құрамында рефрижераторлық қондырғылар жөніндегі механиктің лауазымы көзделеді.
      Басты дизель-электр қондырғысы бар кемелерде кеме экипажының құрамына жолаушылар кемесінде екі электр механигі және басқа үлгідегі кемелерде бір электр механигі кіргізіледі.
      «Aut» нышаны жоқ, қызмет көрсететін бір немесе екі құралдар мен жүйелер бойынша автоматтандыру талаптарын қанағаттандырмайтын кемелерде кеме экипажы құрамы бір матрос (рульдеуші) - мотор арттырылады.
      «Aut» нышаны бар, қызмет көрсететін бір немесе екі құралдар мен жүйелер бойынша автоматтандыру талаптарын қанағаттандырмайтын кемелерде экипаж құрамы тиісті мамандығы бар бір маманға арттырылады.
       8. Кеме экипажынсыз пайдаланылатын екі және одан көп кемелерді сүйрегіш кемелермен сүйреуді жүзеге асыру кезінде, сүйрегіш кеме экипажының штатына әрбір екі кемеге қатардағы құрамның бір адамы қосылады.
      Ұзындығы 75 метрден артық өздігінен жүретін кемелердің немесе 75 метрден артық құрамның жұмысы кезінде кеменің (құрамның) алдыңғы және артқы жағында бір мезгілде арқандап байлауды (арқанды шешуді) қамтамасыз ететін қатардағы құрам жұмыскерлерінің саны кемінде төрт адамды құрайды.
      9. Осы Талаптарды есепке ала отырып, кеме иесі кемеге оны пайдалануға енгізгенге дейін берілетін экипаждың штаттық кестесін әзірлейді және бекітеді.

Кеме экипажының ең аз құрамына
қойылатын талаптарға   
1-қосымша         

Кеме экипаждарының ең аз құрамы нормативтері

Кеме экипажының кәсіби құрамы

Жалпы сыйымдылығы 5000 тіркелімдік тоннаға дейін

Жалпы сиымдылығы 5000 тіркелімдік тоннадан артық

Кеме тіркелімінің Aut 1, Aut 2, Aut 3 белгілері бар кемелер

Тіркелім класында автоматтандыру белгісі жоқ кемелер

Кеме тіркелімінің Aut 1, Aut 2, Aut 3 белгілері бар кемелер

Тіркелім класында автоматтандыру белгісі жоқ кемелер

Шетелде жүзу

Жағалаудағы жүзу

Шетелде жүзу

Жағалаудағы жүзу

Шетелде жүзу

Жағалаудағы жүзу

Шетелде жүзу

Жағалаудағы жүзу

үш ауысымдық

үш ауысымдық

екі ауысымдық

үш ауысымдық

үш ауысымдық

екі ауысымдық

үш ауысымдық

үш ауысымдық

екі ауысымдық

үш ауысымдық

үш ауысымдық

екі ауысымдық

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Капитан

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Капитанның аға көмекшісі

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Капитанның екінші көмекшісі

1

1

-

1

1

-

1

1

-

1

1

-

Капитанның үшінші көмекшісі

-

-

-

-

-

-

1

-

-

1

-

-

Аға механик

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Екінші механик

-

-

-

1

1

1

-

-

-

1

1

1

Үшінші механик

1

-

1

1

1

-

1

1

1

1

1

1

Төртінші механик

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Электромеханик

1

1

1

1

-

1

1

1

1

1

1

1

Қатардағы құрам

3

3

2

3

3

2

5

5

4

6

6

4

Радиоэлектроника бойынша капитанның көмекшісі

1

-

-

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Аспазшы

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Барлығы

11

9

7

12

11

9

14

13

11

17

15

12

Ескертпе: Кеме тіркелімінің Aut 1 және Aut 3 белгісі бар немесе экипаждың аз құрамында басқа сыныптау қоғамының автоматтау көлемі бойынша ұқсас белгісі бар кемелерде бір механик көзделеді.

Кеме экипажының ең аз құрамына
қойылатын талаптарға    
2-қосымша          

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН REPUBLIK OF KAZAKHSTAN
(Қазақстан Республикасының Елтаңбасы) КЕМЕ ЭКИПАЖЫНЫҢ ЕҢ A3 ҚҰРАМЫ ТУРАЛЫ КУӘЛІК СВИДЕТЕЛЬСТВО
О МИНИМАЛЬНОМ СОСТАВЕ ЭКИПАЖА THE CERTIFICATE
ON THE MINIMAL STRUCTURE OF CREW

      Түзетулерімен 1974 жылғы Теңіздегі адам өмірін қорғау жөніндегі халықаралық конвенцияның V/13 (2) қағидасының ережелері және 1999 жылғы 25 қарашадағы ІМО А. 890 (21) қарарлары негізінде берілді.
      Выдано на основании положений Правил V/13 (2) Международной конвенции по охране человеческой жизни на море 1974 года с поправками и резолюции IMO A.890 (21) от 25 ноября 1999 г.
      Issued under the provision of regulation V/13 (2) of the International convention for the safety of life at sea 1974, as amended and IMO Resolution A.890 (21) adopted on 25 November 1999 under the authority of the Government of Republic of Kazakhstan

Кеме туралы мәліметтер
Сведения о судне
Particulars of ship

1.Кеменің атауы _____________________________________________________
Название судна.______________________________________________________
Name of the ship.____________________________________________________

2. Тіркеу нөмірі немесе шақыру дабылы _______________________________
Регистровый номер или позывной сигнал _______________________________
Distinctive number or letters _______________________________________

3. ІМО нөмірі _______________________________________________________
Номер ІМО ___________________________________________________________
ІМО number __________________________________________________________

4. Тіркеу порты _____________________________________________________
Порт приписки________________________________________________________
Port of registry ____________________________________________________

5. Жалпы сыйымдылығы:
1969 жылғы Кемелерді өлшеу жөніндегі халықаралық конвенция бойынша __________________
      Валовая вместимость:
      По Международной конвенции по обмеру судов 1969 года __________
      Gross tonnage:
      International Tonnage Convention, 1969 ________________________

      6. Негізгі қозғалтқыш құрылғысының қуаттылығы, кВт _____________________________________________________________________
Мощность главной двигательной установки, кВт ________________________
Main propulsion power, kW ___________________________________________

7. Кеменің үлгісі ___________________________________________________
Тип судна ___________________________________________________________
Type of ship ________________________________________________________

8. Кезеңмен вахтасыз қызмет көрсететін машиналық үй-жай _____________
Машинное помещение с периодически безвахтенным обслуживанием ________
Periodically unattended machinery space _____________________________

9. Жүзу ауданы _____________________________________________________
Район плавания ______________________________________________________
Trading area ________________________________________________________

      Осы құжатта көрсетілген кеме, егер теңізге шыкқан кезде бортында төмендегі кесте(лер)де көрсетілген персонал санынан және лауазымдарынан/шендерінен кем емес экипажы бар болса, ол жасақталған экипаж болып саналады.
      Указанное в данном документе судно считается укомплектованным экипажем, если при выходе в море оно имеет на борту экипаж с количеством и должностями/званиями персонала, не менее того, что указано в таблице(ах) ниже:
      The ship named in this document is considered to be safely manned if, when in proceeds to sea, it carries not lees than the number and grades/capacities of personnel in the table (s) below:

Сыртқы беті
Оборотная сторона
Back

Лауазымы/шені
Должность/звание
Grade/capacity

Диплом (ПДМНВ конвенциясының ережесі)
Диплом (Правило Конвенции ПДМНВ)
Certificate (STCW regulation)

Тұлғалардың саны
Число лиц
Number of persons

Капитан
Капитан
Master



Капитанның аға көмекшісі
Старший помощник капитана
Chief mate



Капитанның екінші көмекшісі
Второй помощник капитана
Deck officer



Капитанның үшінші көмекшісі
Третий помощник капитана
Third officer



Аға механик
Старший механик
Chief engineer



Екінші механик
Второй механик
Second engineer



Үшінші механик
Третий механик
Third engineer



Төртінші механик
Четвертый механик
Fourth engineer



Электромеханик
Электромеханик
Electric engineer



Матростар
Матросы
Deck ratings



Радиоэлектроника бойынша капитанның көмекшісі
Помощник капитана по радиоэлектронике
Radio electronic officer



Аспазшы
Повар



      Кестеде көрсетілген экипаж мүшелерінің біліктілігі мен саны 1999 жылғы 25 қарашадағы IMO A.890 (21) қарарына сәйкес кеменің, адамдардың, жүктің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.
      Квалификация и число членов экипажа, указанные в таблице, обеспечивают безопасность судна, людей, груза и окружающей среды в соответствии с резолюцией IMO A.890 (21) от 25 ноября 1999 года.
      The grades and number of personal shown in the table safe Manning of the ship, life, cargo and environment in accordance with Resolution IMO A.890 (21) adopted on 25 November 1999.

Ерекше талаптар немесе шарттар, егер болса __________________________
Особые требования или условия, если таковые имеются: ________________
Special reguirements or conditions, if any __________________________
Теңіз портының капитаны берген ______________________________________
Выдан капитаном морского порта ______________________________________
Sea harbour Master __________________________________________________

Қолы  _____________________________________                      Мөрі

Подпись ______________________________________                 Печать
Signature ________________________________________________________________ Seal

Берілген мерзімі _______________ Қолданылу мерзімі __________________
Дата выдачи ____________________ Срок действия
Issued on ______________________ Expiry date ________________________