Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 20 наурыздағы N 217 Қаулысы

Жаңартылған

      Норма шығару қызметiн жетiлдiру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулар бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi

                                              Қазақстан Республикасы
                                                    Үкiметiнiң
                                            2007 жылғы 20 наурыздағы
                                                 N 217 қаулысымен
                                                     бекiтiлген

  Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулар

      1. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң заң жобалау қызметiн жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 11 қыркүйектегi N 1376 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПYАЖ-ы, 2000 ж., N 40, 455-құжат):
      1-тармақта:
      Заң жобалау қызметi мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссияның құрамына мыналар енгiзiлсiн:
      Супрун Виктор Васильевич - Қазақстан Республикасының Экономика және бюджеттiк жоспарлау вице-министрi;
       Әрiпханов Айдар Әбдiразақұлы - Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау вице-министрi;
      Сұлтанов Бақыт Тұрлыханұлы - Қазақстан Республикасының Қаржы вице-министрi;
      Құдайбергенов Ескендiр Көпбосынұлы - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттiгi төрағасының орынбасары;
      Бекбаев Ерзат Зейноллаұлы - Қазақ гуманитарлық заң университетiнiң Құқықтық қамтамасыз ету және сараптама орталығы директорының орынбасары, заң ғылымдарының кандидаты;
      Бәшiмов Марат Советұлы - Еуропалық құқық сараптау институтының директоры, Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы Мемлекеттiк басқару академиясының профессоры, Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы Адам құқықтары жөнiндегi комиссияның сарапшысы;
      көрсетiлген құрамнан Орымбаев Ардақ Сиязбекұлы, Палымбетов Болат Әбiлқасымұлы, Смайылов Әлихан Асханұлы, Мәуленов Ғазиз Сырбайұлы, Үмбетәлиев Мәди Тоқтарұлы шығарылсын;

      6-тармақтағы "69" деген сандар "79" деген сандармен ауыстырылсын;
      көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Заң жобалау қызметi мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссия туралы ережеде:

      4-тармақтың он екiншi абзацы "жiберу туралы" деген сөздерден кейiн ", сондай-ақ заң жобаларының тұжырымдамаларын ғылыми құқықтық сараптамаға жiберу туралы" деген сөздермен толықтырылсын.

      2. "Норма шығармашылығы қызметiн жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 30 мамырдағы N 598 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., N 16, 172-құжат):
      1) 1-тармақтағы "Заң жобаларына" деген сөздер алынып тасталсын;
      3) 2-тармақ "Заң жобаларын", "заң жобасы" деген сөздерден кейiн "және заң жобаларының тұжырымдамаларын", "және заң жобаларының тұжырымдамалары" деген сөздермен толықтырылсын;
      3) мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:
      "2-1. Көрсетiлген Ережеде айқындалған сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргiзуге жiберу өлшемдерiне сәйкес келетiн нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын әзiрлеушi уәкiлеттi мемлекеттiк органдар көрсетiлген Ереже талаптарына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргiзуге жiберудi қамтамасыз етсiн.";
      4) көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Заң жобаларына ғылыми сараптама жүргізу ережесiнде:
      тақырыбындағы "Заң жобаларына" деген сөздер алынып тасталсын;
      кiрiспедегi "заң актiлерiн" деген сөздер "нормативтiк құқықтық актiлердi" деген сөздермен ауыстырылсын;

      1-тармақта:
      "Заң жобаларының" деген сөздер "Нормативтiк құқықтық актiлер жобаларының және заң жобалары тұжырымдамаларының" деген сөздермен ауыстырылсын;
      "қаралатын жобаның" деген сөздер "қаралатын жобалардың және заң жобалары тұжырымдамаларының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      2-тармақта:
      "оның iшiнде" деген сөздер алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:
      "Заң жобаларының тұжырымдамалары бойынша ғылыми құқықтық сараптама жүргізiледi.
      Нормативтiк құқықтық актiлер жобаларын сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргiзуге жiберу өлшемдерiне сәйкес келетiн заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық актiлердiң жобалары бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізiледi.
      Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргiзуге жiберу өлшемдерi мыналар болып табылады:
      1) мемлекеттiк органның және/немесе лауазымды тұлғаның бақылау-қадағалау өкiлеттiктерiне қатысты нормалардың болуы;
      2) рұқсат беру рәсiмдерiне қатысты нормалардың болуы;
      3) жеке және заңды тұлғаларға мiндеттер енгiзудi немесе қолданыстағы мiндеттердi өзгертудi көздейтiн нормалардың болуы;
      4) санкциялар салу, жауапкершiлiкке тарту, оларды беру жөнiндегi мемлекеттiк органның және/немесе лауазымды тұлғаның өкiлеттiктерiн, сондай-ақ мемлекеттiк басқару деңгейлерi арасындағы өкiлеттiктердiң аражiгiн ажыратуды көздейтiн нормалардың болуы.
      Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобалары өзге де қажеттi жағдайларда да сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргiзуге жiберiлуi мүмкiн.";

      3-тармақта:
      "Қазақстан Республикасының Үкiметi бастамашылық еткен заң жобаларына" деген сөздер "Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларына, заң жобаларының тұжырымдамаларына" деген сөздермен ауыстырылсын;
      "ұйымдастыру" деген сөзден кейiн "заң жобаларын" деген сөздер алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:
      "Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми және криминологиялық сараптамалар жүргiзуге жiберудi ғылыми құқықтық сараптама жүргiзген сарапшының немесе келiсушi мемлекеттiк органдардың ұсынымдары бойынша да Сараптаманы ұйымдастырушылар жүзеге асыруы мүмкiн.
      Заң жобаларының тұжырымдамаларын ғылыми сараптама жүргiзуге жiберудi Заң жобалау қызметi мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссияның отырысына материалдар дайындау барысында, оның отырыстарының нәтижелерi бойынша, жоспарлы және бағдарламалық құжаттарды қалыптастыру кезiнде, сондай-ақ заң жобаларын жедел әзiрлеу қажеттiгi жағдайында Әдiлет министрлiгi де жүзеге асыруы мүмкiн.";
      2-бөлiмнiң тақырыбындағы "Заң жобалары ғылыми сараптамасының" деген сөздер "Ғылыми сараптаманың" деген сөздермен ауыстырылсын;

      5-тармақ мынадай мазмұндағы 6), 7), 8), 9) тармақшалармен толықтырылсын:
      "6) осы заң жобасы қабылданған жағдайда қолданыстағы заңнамаға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу қажеттiгiн анықтау;
      7) заң жобасы нормаларының ғылыми пысықталуының сипаттамасы, заңнамалық базаны жақсарту жөнiнде ғылыми негiзделген ұсыныстар әзiрлеу;
      8) құқықтың тиiстi саласының қағидаттарына ықтимал қайшылықтарды анықтау;
      9) заң жобасында қамтамасыз етiлетiн айқын немесе жасырын ведомстволық немесе топтық мүдденi анықтау;";
      6) тармақша 10) тармақша болып саналсын;

      5-1-тармақта:
      бiрiншi абзацтағы "Криминологиялық сараптама" деген сөздер "Заң жобаларының ғылыми криминологиялық сараптамасы" деген сөздермен ауыстырылсын;
      6) тармақша алынып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 5-2 және 5-3-тармақтармен толықтырылсын:
      "5-2. Нормативтiк құқықтық актiлер жобаларының сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптамасының негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      1) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын жасауға ықпал ететiн нормаларды анықтау;
      2) нормативтiк құқықтық актiнiң қаралатын жобасында анықталған олқылықтарды жою жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу;
      3) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға кедергi келтiретiн нормативтiк құқықтық актiлер жобаларының нормаларын ұсынымдар нысанында әзiрлеу;
      4) нормативтiк құқықтық акт жобасын қабылдаудың салдарларын сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын жасау ықтималдығы бөлiгiнде жалпы бағалау;
      5) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы күрестiң ықтимал тиiмдiлiгін айқындау.
      5-3. Заң жобаларының тұжырымдамаларына ғылыми құқықтық сараптаманың негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      1) заң жобасын қабылдаудың негiздiлiгiн және уақтылығын бағалау не заң жобасын қабылдау қажеттiгiнiң жоқтығы немесе орынсыздығы туралы ғылыми негiзделген дәлелдемелер әзiрлеу;
      2) заң жобасы тұжырымдамасының сапасын бағалау және оны жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу;
      3) заң жобасын қабылдаудың құқықтық және әлеуметтiк-экономикалық салдарларын бағалау;
      4) заң жобасы тұжырымдамаларының құқықтың негiз қалаушы қағидаттарына сәйкестiгiн айқындау;
      5) тұжырымдамада айқындалатын құқықтық қатынастардың қолданыстағы заңнамада реттелуi мәнiн бағалау;
      6) тұжырымдамада айқындалған құқықтық қатынастардың Қазақстан Республикасы Конституциясының 61-бабының 3-тармағына сәйкестiгi мәнiн бағалау;
      7) халықаралық тәжiрибенi анықтау және оны тұжырымдамада айқындалатын құқықтық қатынастарда қолдану мүмкiндiгiн бағалау;
      8) заң жобасының тұжырымдамасы, оның мазмұны бойынша жалпы қорытынды;
      9) заң жобасы қабылданған жағдайда қолданыстағы заңнамаға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу қажеттiгiн анықтау;
      10) Сараптаманы ұйымдастырушы қойған өзге де мәселелерге жауаптар алу";

      6-тармақ "жобаны" деген сөзден кейiн "және заң жобаларының тұжырымдамаларын" деген сөздермен толықтырылсын;

      7-тармақтың екiншi абзацындағы "Жоба" деген сөзден кейiн "және заң жобасының тұжырымдамасы" деген сөздермен толықтырылсын;

      9-тармақтағы "Заң жобаларына" деген сөздер "Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларына және заң жобаларының тұжырымдамаларына" деген сөздермен ауыстырылсын;

      10-1-тармақта:
      бiрiншi абзацтағы "Сараптама" деген сөз "Ғылыми сараптама" деген сөздермен ауыстырылсын;
      екiншi абзацта "келiсу" деген сөз "келiскенге дейiн" деген сөздермен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы төртiншi және бесiншi абзацтармен толықтырылсын:
      "Заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық актiлерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама Қазақстан Республикасының Үкiметiне енгiзгенге дейiн жүргiзiледi.
      Мемлекеттiк тiркеуге жататын заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық актiлерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiне енгiзгенге дейiн жүргiзiледi.";

      11-тармақта:
      "Заң жобалары", "заң жобасын", "заң жобасына" деген сөздер тиiсiнше "Нормативтiк құқықтық актiлердiң жобалары, заң жобасының тұжырымдамалары", "нормативтiк құқықтық актiнiң жобасын, заң жобасының тұжырымдамасын", "нормативтiк құқықтық актiнiң жобасына, заң жобасының тұжырымдамасына" деген сөздермен ауыстырылсын;
      "сараптама" деген сөздiң алдынан "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;
      бесінші абзацтағы "сараптама" деген сөздің алдынан "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;        

      13-тармақта:
      "заң жобасының", "заң жобасына", "заң жобасын", "заң жобасында" деген сөздер "нормативтiк құқықтық акт жобасының", "нормативтiк құқықтық актiнiң жобасына", "нормативтiк құқықтық актiнiң жобасын", "нормативтiк құқықтық актiнiң жобасында" деген сөздермен ауыстырылсын";
      бесiншi абзац "заң жобасында" деген сөздерден кейiн "және заң жобасының тұжырымдамасында" деген сөздермен толықтырылсын;
      7-бөлiмiнiң тақырыбындағы "Сараптама" деген сөз "Ғылыми сараптама" деген сөздермен ауыстырылсын;

      15-тармақта:
      бiрiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "15. Ғылыми сараптама нормативтiк құқықтық актiнiң жобасын немесе заң жобасының тұжырымдамасын және оларға материалдарды сарапшыға ұсынған күннен бастап он бес күнтiзбелiк күннен аспайтын мерзiмде жүргiзiлуi тиiс.";
      екінші абзацтағы "ретте" деген сөзден кейін "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;

      15-1-тармақта:
      "заң жобасын" деген сөз "нормативтiк құқықтық актiнiң жобасын немесе заң жобасының тұжырымдамасын" деген сөздермен ауыстырылсын;
      "жағдайда" деген сөзден кейiн "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;
      8-бөлiмiнiң тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      "8. Сарапшы";

      16-тармақта:
      бiрiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "16. Сарапшы";
      "алуға", "беруге" деген сөздер тиiсiнше "алады", "бередi" деген сөздермен ауыстырылсын;
      екiншi абзацтағы "сараптама" деген сөздiң алдынан "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;
      бесiншi абзацтағы "сараптаманы" деген сөздің алдынан "ғылыми" деген сөзбен толықтырылып, "тартуға" деген сөз "тартуы мүмкiн" деген сөздермен ауыстырылсын;

      17-тармақта:
      бiрiншi абзацтағы "мынаған мiндеттi" деген сөздер алынып тасталсын;
      "беруге", "жоюға", "хабарлауға", "беруге", "қамтамасыз етуге" деген сөздер тиiсінше "бередi", "жояды", "хабарлайды", "бередi", "қамтамасыз етедi" деген сөздермен ауыстырылсын;
      бесіншi абзацтағы "ұйымдастырушыға" деген сөзден кейiн "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;

      18-тармақта:
      бiрiншi абзацтағы "бойынша" деген сөзден кейiн "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;
      екiншi абзацтағы "қайталама" деген сөзден кейiн "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;

      19-тармақтағы "қорытынды", "ал" деген сөздерден кейiн тиiсiнше "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;

      20-тармақта:
      бiрiншi абзацтағы "Сараптамалық қорытындыда" деген сөздер "Нормативтiк құқықтық акт жобасының ғылыми сараптамасының қорытындысында" деген сөздермен ауыстырылсын;
      екiншi абзацтағы "сараптама" деген сөздiң алдынан "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;
      үшiншi абзацтағы "сараптама" деген сөздiң алдынан "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;
      бесiншi абзацтағы "сараптаманың" деген сөздiң алдынан "ғылыми" деген сөзбен толықтырылсын;
      алтыншы, жетiншi және сегiзiншi абзацтардағы "заң жобасының" деген сөздер "нормативтiк құқықтық акт жобасының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      мынадай мазмұндағы 20-1-тармақпен толықтырылсын:
      "20-1. Заң жобасы тұжырымдамасының ғылыми құқықтық сараптамасының сараптамалық қорытындысында мыналар көрсетiлуге тиiс:
      ғылыми құқықтық сараптаманы жүргiзген ұйым немесе тұлға;
      Сараптаманы ұйымдастырушы;
      ғылыми құқықтық сараптаманың мәнi мен мақсаттары, сарапшының алдына қойылған мәселелер;
      заң жобасы тұжырымдамасының атауы;
      қойылған мәселелерге негiзделген және толық жауаптар.";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "21. Ғылыми сараптамаға бiрнеше нормативтiк құқықтық актiлердiң жобалары немесе заң жобаларының тұжырымдамалары ұсынылған жағдайда сарапшы ғылыми сараптама жүргiзедi және нормативтiк құқықтық акт жобасының немесе заң жобасы тұжырымдамасының әрқайсысы бойынша қорытынды жасайды.";

      23-тармақта:
      бiрiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "Ғылыми сараптама тұжырымдары ұсынымдық сипатта болады.
      Сараптамалық қорытындыда нормативтiк құқықтық акт жобасына ескертулер мен ұсыныстар болған кезде Сараптаманы ұйымдастырушы оларды құзыретiне сараптамалық қорытындыда қозғалатын мәселелердi қарау кiретiн мемлекеттiк органдарға пысықтау және тиiстi ұстанымды қалыптастыру үшiн нормативтiк құқықтық актiнiң жобасымен бiр мезгiлде жiбередi.";
      екiншi абзацтағы "заң жобасын" деген сөздер "нормативтiк құқықтық акт жобасын немесе заң жобасының тұжырымдамасын" деген сөздермен ауыстырылсын;
      үшiншi абзацта:
      "Заң жобасы", "заң жобасы" деген сөздер тиiсiнше "Нормативтiк құқықтық актiнiң жобасы", "нормативтiк құқықтық актiнiң жобасы" деген сөздермен ауыстырылсын;
      "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң" деген сөзден кейiн "не Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң" деген сөздермен толықтырылсын.

      3. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Регламентi туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2002 жылғы 10 желтоқсандағы N 1300 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., N 44, 443-құжат):
      көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Регламентi 66-тармағының төртiншi абзацындағы "бекiтiлген" деген сөзден кейiн "Заң жобаларына" деген сөздер алынып тасталсын.

      4. "Қазақстан Республикасының уәкiлеттi органдарында заң жобалау жұмыстарын ұйымдастыру ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 21 тамыздағы N 840 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПYАЖ-ы, 2003 ж., N 34, 344-құжат):
      көрсетiлген қаулымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының уәкiлеттi органдарында заң жобалау жұмыстарын ұйымдастыру ережесiнде:

      2-тармақта:
      екiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "заң жобаларының тұжырымдамаларын әзiрлеу;";
      мынадай мазмұндағы екiншi және төртiншi абзацтармен толықтырылсын:
      "Норма шығармашылығы қызметiн жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2002 жылғы 30 мамырдағы N 598 қаулысымен бекiтiлген Ғылыми сараптама жүргiзу ережесiне сәйкес заң жобаларының тұжырымдамаларына ғылыми сараптама жүргiзу;
      заң жобаларының тұжырымдамаларын Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жанындағы Заң жобалау қызметi мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссияда (бұдан әрi - Комиссия) қарау;";

      6-тармақ "тұжырымдамасымен" деген сөзден кейiн "және заң жобасы тұжырымдамасының ғылыми құқықтық сараптамасының қорытындысымен" деген сөздермен толықтырылсын;

      мынадай мазмұндағы 20-1-тармақпен толықтырылсын:
      "20-1. Жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүдделерiн қозғайтын заң жобалары сараптамалық қорытынды алу үшiн жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң аккредиттелген бiрлестiктерiне жiберiледi.
      Жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң аккредиттелген бiрлестiктерiнiң сараптамалық қорытындылары ұсынымдық сипатта болады.
      Сараптамалық қорытындыда заң жобасына ескертулер және ұсыныстар болған кезде уәкiлеттi орган оларды құзыретiне сараптамалық қорытындыда қозғалатын мәселелердi қарау кiретiн мемлекеттiк органға пысықтау және тиiстi ұстанымды қалыптастыру үшiн заң жобасымен бiр мезгiлде жiбередi.
      Жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң аккредиттелген бiрлестiктерiнiң сараптамалық қорытындылары заң жобасы қабылданғанға дейiн оған мiндеттi қосымша болып табылады.

      21-тармақта:
      "Заң жобаларына" деген сөздер алынып тасталсын;
      "материалдармен бiрге" деген сөздерден кейiн "келiсушi мемлекеттiк органдарға" деген сөздермен толықтырылсын;

      мынадай мазмұндағы 21-1-тармақпен толықтырылсын:
      "21-1. Егер Қазақстан Республикасы заңының қолданысын қамтамасыз ету үшiн заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық акт қабылдау қажет болса, заң жобасын әзiрлеушi мемлекеттiк орган заң жобасын жан-жақты пысықтау мақсатында келiсушi мемлекеттiк органдардың қарауына заң жобасын iске асыру үшiн қажеттi заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын бiр мезгiлде енгiзедi.
      Егер заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық актiнiң жобасын әзiрлеу басқа мемлекеттiк органның құзыретiне жатқан жағдайда, онда ол заң жобасын әзiрлеушi мемлекеттiк органның сұратуы бойынша заңға тәуелдi актiнiң тиiстi жобасын ұсынады.".

      5. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2009.10.29 N 1707 Қаулысымен.

      6. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2009.10.29 N 1707 Қаулысымен.

      7. "Нормативтiк құқықтық кесiмдердi мемлекеттiк тiркеу ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2006 жылғы 17 тамыздағы N 778 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., N 30, 330-құжат):
      9-тармақ мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "Hopмa шығармашылығы қызметiн жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2002 жылғы 30 мамырдағы N 598 қаулысымен бекiтiлген Ғылыми сараптама жүргiзу ережесiне сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптамаға жататын нормативтiк құқықтық актiге тиiстi сараптамалық қорытындының көшiрмесi қоса берiледi.".