Еңбектi қорғаудың аймақтық басқармасының Мемлекеттiк бас /мемлекеттiк/ инспекторы туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек Министрлiгiнің 1994 жылғы 15 наурыздағы N 51 қаулысы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1994 жылғы 25 маусымда тіркелді. Тіркеу N 1. Қолданылуы тоқтатылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 9 ақпандағы N 124 қаулысымен.

     Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы желтоқсанның 17-сiндегi N 1270 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының Еңбек министрлiгi жанындағы Еңбектi қорғау департаментiнiң еңбектi қорғау жөнiндегi мемлекеттiк инспекциясы туралы ережеге сәйкес Қазақстан Республикасының Еңбек министрлiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
     Еңбектi қорғаудың аймақтық басқармасының Мемлекеттiк бас /мемлекеттiк/ инспекторы туралы ереже қосымшаға сәйкес бекiтiлсiн.

      Министрдiң
     бiрiншi орынбасары

Қазақстан Республикасы  
Еңбек министрлiгiнiң   
1994 ж. наурыздың 15-дегi
N 51 қаулысымен    
БЕКIТIЛГЕН      

Еңбектi қорғаудың аймақтық басқармасының
Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/
инспекторы туралы
ЕРЕЖЕ

I. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

     1. Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/ инспекторы өзiнiң қызметiнде Қазақстан Республикасының заңдары мен нормативтiк актiлерiн және Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы желтоқсанның 17-сiндегi N 1270 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының Еңбек министрлiгi жанындағы Еңбектi қорғау департаментiнiң еңбектi қорғау жөнiндегi мемлекеттiк инспекциясы туралы ереженi және осы Ереженi басшылыққа алады.

     2. Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/ инспекторы өзiнiң қызметiн право қорғау органдарымен, еңбектi қорғау мәселелерiнде басқа да арнайы өкiлдiк берiлген мемлекеттiк қадағалау және бақылау органдарымен өзара байланысты түрде жүзеге асырады.

     3. Жоғары техникалық бiлiмi бар, өндiрiсте кемiнде бес жыл практикалық жұмыс стажы бар адам мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекторы бола алады. Еңбектi қорғау инспекторлары тиiстi даярлықтан өтедi және сирек дегенде үш жылда бiр рет аттестациядан өтедi.

     4. Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекциясының қызметi территориялық-салалық принцип бойынша құрылады.

     5. Аймақтық мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/ инспекторларын қызметке аймақтық Еңбектi қорғау басқармасының басшысы бекiтедi /қызметтен босатады/.

II. НЕГIЗГI МIНДЕТТЕР

     6. Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/ инспекторының негiзгi мiндеттерi мыналар:

     6.1. Жұмыс iстейтiн барлық адамдардың еңбектi қорғау жөнiндегi заңдарды сақтауын қадағалау және бақылау жасау.

     6.2. Еңбектi қорғау жөнiндегi заңдардың және орындалуға тиiс актiлердiң бұзылуын анықтау және оған тиым салу, еңбектi қорғаудың бұзылуына жол берген жұмыс берушiлерге, лауазымды адамдарға, жұмысшылар мен азаматтарға өзiне берiлген право шегiнде шара қолдану.

     6.3. Еңбектi қорғау мәселелерi жөнiнде нормативтiк актiлердi, аймақтық және республикалық бағдарламаларды даярлауға және енгiзуге қатысу.

     6.4. Өндiрiстегi жазатайым жағдайлар, кәсiби аурулар мен еңбектi қорғау жөнiндегi заңдардың, орындалуға тиiс және нормативтi актiлердiң бұзылуы туралы ақпараттарды жинақтап, оларға талдау жасау.

III. Праволары мен мiндеттерi

     7. Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/ инспекторына мынадай праволар берiлiп, мiндеттер жүктеледi:

     7.1. Еңбектi қорғау департаментi тағайындалған үлгi бойынша берген куәлiгiн ұсынып тәулiктiң кез келген уақытында басшыға алдын ала хабарламастан және меншiк түрлерiне қарамастан кәсiпорындарға, ұйымдарға баруға.

     7.2. Меншiктiң барлық түрлерiндегi бiрлестiктерде, кәсiпорындарда және ұйымдарда еңбектi қорғау жөнiндегi заңдардың және нормативтiк актiлердiң орындалуына мемлекеттiк қадағалау және бақылау жасауға.

     7.3. Жергiлiктi басқару органдарынан, меншiктiң барлық түрлерiндегi кәсiпорындардан, жұмыс берушiлерден еңбектi қорғау жөнiндегi ережелер мен нормаларға және еңбек туралы заңдарға қатысты мәселелер жөнiнде кез келген құжаттармен танысуды талап етуге және қажеттi ақпараттар алуға.

     7.4. Өндiрiсте салауатты және қауiпсiз еңбек жағдайларын жасау жөнiндегi жұмыста өзiн көрсете бiлген кәсiпорындардың қызметкерлерiн көтермелеу туралы басшылық алдына ұсыныстар енгiзуге.

     7.5. "Еңбектi қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабына сәйкес еңбек ұжымдарындағы жанжал ахуалдарды шешуге қатысуға.

     7.6. Жұмыс берушiлерге және кәсiпорындардың басқа да лауазымды адамдарына еңбектi қорғау туралы заңдардың бұзылуын жою туралы /заңды және нормативтi құжаттарға сүйене отырып/ орындалуы мiндеттi болып табылатын жарлықтар /I-ГИ түрiнде/ беруге және олардың орындалуын бақылауға.

     7.7. Кәсiпорындарда еңбек туралы заңдардың бұзылуы туралы құжаттар түзегенде өз жұмыстарында фирмалық банкiлердi, пломбирлердi, жеке штамптарды /үлгiлерi тiркелiп отыр/ пайдалануға.
      Ескерту.N 1, N 2, N 3, N 4, N 5 қосымшалар .

     7.8. Еңбектi қорғау жөнiндегi заң актiлерiн (3-ГИ нысаны) және  басқа нормативтiк актiлердi бұзғаны үшiн кәсiпорын басшыларына, лауазымды адамдарға, жұмысшыларға заңда тағайындалған тәртiп бойынша айып салуға, аталған адамдарды атқарып отырған қызметтерiнен босату туралы ұсыныстар енгiзуге, ал қажет болған жағдайларда, цехтарды, учаскелердi, жұмыс орындарын және жабдықтарды пайдалануды тоқтатуға /тиым салуға/, бұл жөнiнде мiндеттi түрде жарлық берiлуi және пломбылар салынуы тиiс.
      Ескерту. 7.8-тармақ өзгертiлдi - ҚР Еңбек министрiнiң 1995.04.03. N 4-4 қаулысымен .

     7.9. Өндiрiстiк және әлеуметтiк-тұрмыстық объектiлердi, салу, қайта құру және техникалық жарақтандыру барысында оларда еңбектi қорғау талаптарының сақталуы жағынан алдынала қадағалауды жүзеге асыруға және құрылысы аяқталған өндiрiстiк объектiнi пайдалануға бергенде оны қабылдау комиссияның жұмысына қатысуға.

     7.10. Нормативтiк-техникалық құжаттардың талаптарына сай келмейтiн арнаулы киiмдердi, арнаулы аяқ киiмдердi және жеке адамды қорғайтын басқа да құралдарды қызметкерлерге беруге тыйым салуға.

     7.11. Кәсiпорындар мен ұйымдардың әкiмшiлiктерiнiң ұжымдық шарттарда, келiсiмдерде және басқа құжаттарда көрсетiлген еңбектi қорғау жөнiндегi шаралардың орындалуына және еңбектi қорғауға арналған қаражаттың жұмсалуына бақылау жасауға.

     7.12. Өкiлдiк құзырын асырып алғанын және негiзсiз санкциялар қолданғаны үшiн Қазақстан Республикасының қолданылып отырған заңдарына сәйкес жауап беруге.

     7.13. Өзiнiң жұмысы туралы жылына екi рет /2-ГИ үлгi/ NN 1,2,3 қосымшаларымен есеп беруге, сондай-ақ ай сайын оперативтiк мәлiметтер /I-ОС үлгi/ берiп отыруға.

     7.14. Ауыр зардаптарға душар еткен, қазаға ұшыратқан, немесе топ адамды осындай жағдайға килiктiрген өндiрiстегi жазатайым жағдайлар туралы белгiленген тәртiп бойынша /дереу/ Еңбектi қорғау басқармасының басшылығына хабарлауға /телефон, факс және т.с. арқылы/.

     7.15. Өндiрiстегi жазатайым жағдайларды тексерiп, ол жөнiнде кәсiпорын басшысына орындалуы мiндеттi болып саналатын қорытынды жарлық беруге.

     8. Еңбектi қорғау жөнiндегi мемлекеттiк бас инспектор /2-тармақта көзделген шаралардың үстiне/:

     8.1. Саладағы еңбектi қорғау жөнiндегi мемлекеттiк инспекторлардың жұмысын ұйымдастырады.

     8.2. Облыс /сала/ шеңберiнде еңбек туралы заңдардың сақталуын қадағалайтын және бақылайтын мемлекеттiк органдардың қызметiн үйлестiредi.

     8.3.Облыстағы /саладағы/ инспекторлар жүргiзген тексерулердiң нәтижесi туралы есептерге және басқа материалдарға талдау жасайды, еңбектi қорғау туралы заңдардың анықталған бұзылу фактiлерiн жою жөнiнде шаралар қабылдайды.

     8.4. Еңбектi қорғау жөнiндегi мемлекеттiк инспекторлардың ауыр зардаптарға душар еткен, қазаға ұшыратқан және топ адамды осындай жағдайға килiктiрген жазатайым жағдайларды тексерулерiнiң дұрыстығына және кезiнде жүргiзiлуiне бақылау жасайды.

     8.5. Өндiрiсте топ адамды /екi адамға дейiн/ жазатайымға ұшыратқан, қаза болған жағдайды тексеруге қатысады.

     8.6. Құрылысы аяқталған өндiрiстiк объектiлердi пайдалануға беруге қабылдап алу жөнiндегi Мемлекеттiк комиссияның жұмысына қатысады.

     8.7. Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекторларының өзi бақылайтын кәсiпорындарды тексеру жөнiндегi жұмыс жоспарларының, кестелерiнiң орындалуын тексередi.

     8.8. Мемлекеттiк және қоғамдық ұйымдарда өзiнiң құзырына жататын мәселелер қаралғанда оларға өкiл болып қатысуға құқы бар.

     8.9. Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекторларының құзырына жататын мәселелер жөнiнде кәсiпорын басшылары /бұлар ұсыныс түсiрсе/ мен инспекторлар арасындағы алауыздықтарды қарайды және қажет болған жағдайда бұлардың шешiмдерi мен қорытындыларының күшiн жояды /қайта қарайды/, ал осыған ұқсас ахуалдарды Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас инспекторының шешiмдерi жөнiндегi алауыздықтарды Аймақтық еңбектi қорғау басқармасының басшысы қарайды немесе заң бойынша тағайындалған тәртiпке сәйкес шағым түсiрiледi.

     9. Еңбектi қорғаудың мемлекеттiк бас /мемлекеттiк/ инспекторға /дәрiгер/ мынадай мiндеттер мен праволар жүктеледi:

     9.1. Денсаулық сақтау мекемелерiмен, санитарлық қадағалау және бақылау органдарымен бiрлесе отырып, жазатайым жағдайлар мен кәсiби аурулардан сақтандыру жөнiнде мақсатты жұмыстар жүргiзуге;
     - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлiгiнiң 1993 жылғы қазанның 21-iндегi N 440 бұйрығының еңбекшiлердi жұмысқа қабылдарда және мезгiл-мезгiл мiндеттi түрде алдын ала тексеруден өткiзудiң сапалы жүргiзiлуi туралы бөлiгiн жүзеге асыруға бақылау жасау;
     - кәсiби аурулармен зақымданған сырқат адамдарды диспансерлерге орналастыру.

     9.2. Медициналық-әлеуметтiк сарапшылар комиссиясы мен /МӘСК/ бiрлесе отырып, жазатайым жағдайларға және кәсiби ауруларға байланысты мүгедектiкке ұшыраудың ахуалын, себептерiн, медициналық-әлеуметтiк және кәсiби қалпына келтiрушiлiк жағдайларды зерттеу.
     Атқарылған жұмыстың нәтижесi жөнiнде заң және атқару органдарына ұсыныстар енгiзу.

     9.3. Емдеу-сақтандыру тағамдары мен арнайы сүттi тегiн алуға право беретiн жұмыстар атқаратын өзгерiстердiң, мамандықтар мен лауазымдардың тiзбесiн қайта қарау.
     Тiзбеге сәйкес емдеу-сақтандыру тағамдарының, арнайы сүттiң берiлуiне бақылауды қамтамасыз ету.

     9.4. Арнаулы киiмдердi, арнаулы аяқ киiмдердi және адамның жеке басын қорғайтын басқа құралдарды берудiң үлгi нормасын талдап жасауға қатысу.
     Жұмысшылар мен қызметшiлердiң арнаулы киiмдермен қамтамасыз болу жағдайына бақылау жасау.
     Адамдардың жеке басын қорғау құралдарының сапасын жақсарту және олармен қамтамасыз ету, мұны республика көлемiнде жүзеге асыру мүмкiндiгi жөнiнде нақты, көзделген ұсыныстар даярлау.

     9.5. Кәсiпорындар мен мекемелердегi кәсiби аурулардың ахуалы туралы деректердiң есебiн жүргiзу, бұл жөнiнде бекiтiлген I-II3 үлгi бойынша тоқсанның, жарты жылдың және жылдың қорытындысы бойынша есеп беру.
     Кәсiби аурулардың пайда болу себептерiн анықтаумен бiрге оның ахуалдарына егжей-тегжейлi талдау жасау.

     9.6. Өндiрiстегi жазатайым жағдайлар мен кәсiби аурулардың ахуалдардың нәтижесі бойынша еңбек гигиенасы мен кәсiби паталогия ғылыми-зерттеу институтымен, емдеу-сақтандыру мекемелерiмен бiрлесе отырып, кәсiби ауруларға және жазатайым жағдайларға соқтыратын факторлардың себептерiн зерттеу және жұмыс iстеушiлердiң денсаулығын қорғауға бағытталған шараларды талдап жасау.
     Талдаудың қорытындыларын аймақтық басқармалар басшыларына, өнеркәсiп салаларының басшыларына табыс ету және Аймақтық басқармалар кеңесiнiң қарауына енгiзу.

     9.7. Азаматтардың ұсыныстарын, мәлiмдемелерi мен арыздарын қолданылып жүрген заңда тағайындалған мерзiмде қарау және олар жөнiнде қажеттi шаралар қабылдау.

     9.8. 9.1-9.7-тармақтарда көрсетiлген мiндеттердi орындау үшiн Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/ инспекторының /дәрiгер/ осы Ереженiң 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.8, 7.10 - тармақтарына сай праволары бар.

     10. Жұмыс берушiлер мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекторларына олардың жұмыс iстеуi үшiн қажеттi жағдайларды қамтамасыз етуге мiндеттi /үй болу, ұйымдастыру техникаларын, жеке басын қорғау және байланыс құралдарын, кәсiпорындарды зерттеп қарап, өндiрiстегi жазатайым жағдайлар мен апаттарды тексеру үшiн көлiк беру/.

Қазақстан Республикасы
Еңбек министрлiгiнiң
1994 жылғы наурыздың
15-iндегi N 51   
қаулысымен    
БЕКIТIЛГЕН    

Еңбектi қорғау департаментiнiң Мемлекеттiк
еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/
инспекторының бiрыңғай куәлiгiнiң
ҮЛГIСI

Қазақстан Республикасы Еңбек министрлiгi
Еңбектi қорғау департаментi
КУӘЛIК N____________

_________________________________________        _______________
      /фамилиясы, аты, әкесiнiң аты/              /өзiнiң қолы/
_________________________________________     199__ж.____берiлдi
         мемлекеттiк еңбектi                  Куәлiк меншiк түрл.
_________________________________________     лерiне қарамастан
 қорғау инспекторы болып қызмет атқарады      Қазақстан Республи.
_________________________________________     касының аумағындағы
     Департамент                               кәсiпорындарда,ме.
      төрағасы             _____________      кемелер мен ұйым.
                               /қолы/         дарда күшiнде
                                              болады.

                                                         I-ГИ     

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЕҢБЕКТI ҚОРҒАУ ДЕПАРТАМЕНТI
МЕМЛЕКЕТТIК ЕҢБЕКТI ҚОРҒАУ ИНСПЕКЦИЯСЫ

    Кiмге______________________________________________________
                /фамилиясы, аты, әкесiнiң аты, лауазымы/
    ___________________________________________________________
               /меншiк түрлерiне қарамастан кәсiпорынның,
    ____________________________________________________________
               ұйымның аты/, тел.

Ұйғарым N______
-----------------------------------

                                199____ж.__________________

     "Еңбектi қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының
9-бабының сәйкес
_________________________________________________________________
Рет |  Анықталған тәртiп бұзушылықтар  |  Орындау  | Ескертулер
NN  |және оларды жою жөнiндегi талаптар|  мерзiмi  |
_____|__________________________________|___________|____________
__1__|_______________2__________________|_____3_____|_____4______
    Ұйғарымды орындау мерзiмi аяқталғаннан кейiн жазбаша
түрде мына адреске хабарласын:___________________________________
_________________________________________________________________
     Мемлекеттiк еңбектi қорғау          ________________________
    бас /мемлекеттiк/ инспекторы         /қолы,фамилиясы,аты,
                                           әкесiнiң аты/
     Ұйғарымды алдым                     ________________________
    199__ж._______________               /қолы, фамилиясы, аты,
                                          әкесiнiң аты/

    N______куәлiктiң тiркемесi


     Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы 17 желтоқсандағы 1270 қаулысымен бекiтiлген Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекциясы туралы Ереженiң бесiншi тармағына сәйкес Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекторы /бас инспекторы/ мынадай құқықтарға ие:
     - алдын ала хабарламастан және кез келген уақытта, меншiгi мен қожалық ету нысанына, қарамастан, барлық кәсiпорындарда болуға және тексеруге;
     - жекелеген өндiрiс учаскелерiн, станоктарды, жабдықтарды тоқтатуға /тиым салуға/;
     еңбектi қорғау жөнiндегi заңдарды бұзғаны үшiн кәсiпорындардың басшыларына, лауазымды адамдарына, жұмысшыларына белгiленген тәртiппен айып салуға.
     Кәсiпорындармен ұйымдардың жұмыс берушiлерi Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекторына /бас инспекторына/ қызметiн атқаруына қажеттi жағдай жасауға мiндеттi.

N 1-қосымша          
Қазақстан Республикасының   
Еңбектi қорғау департаментi
Мемлекеттiк Еңбектi қорғау
инспекциясы          

МЕМЛЕКЕТТIК ЕҢБЕКТI ҚОРҒАУ
БАС ИНСПЕКТОРЫ
___________облысы бойынша

___________199_ж. N______

N 2-қосымша      
Қазақстан Республикасының
Еңбектi қорғау департаментi
Мемлекеттiк Еңбектi қорғау
инспекциясы      

МЕМЛЕКЕТТIК ЕҢБЕКТI ҚОРҒАУ
ИНСПЕКТОРЫ
__________облыс бойынша

199__ж.________ N______

     

Мемлекеттiк еңбектi қорғау
инспекциясы туралы ережеге
N 3-қосымша     

Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекторының
пломбир қысқашының бет жағының
ҮЛГIСI
МИ
ЕҚ

Мемлекеттiк еңбектi қорғау
инспекциясы туралы ережеге
N 4 қосымша

Мемлекеттiк еңбектi қорғау
инспекторының жеке штампының
ҮЛГIСI

N 5 қосымша

Сақтау кепiлдiгiне қолхат
                          Объектiнiң аты___________________________
                          _________________________________________
                          Пломбы салыну себебi_____________________
                          _________________________________________
                          _________________________________________
                          Мемлекеттiк инспектор____________________
                          _________________________________________
                              /фамилиясы, аты, әкесiнiң аты, қолы/
                          Пломбыны сақтауға қабылдап алдым_________
                          _________________________________________
                          /лауазымы, фамилиясы, аты, әкесiнiң аты,
                          _________________________________________
                           қолы /
                          Уақыты_________________Ұйғарым N_________
                          _________________________________________
                                      жыртып алынатын жер

Қазақстан Республикасының Еңбектi қорғау департаментi
Мемлекеттiк инспекция

Мемлекеттiк еңбектi қорғау
инспекциясының рұқсатынсыз
пломбыны алуға
ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ.

Кiнәлi адамдар еңбектi қорғау
заңдарын және басқа да норма.
тивтiк актiлердi бұзғаны үшiн
"Еңбектi қорғау туралы"
Қазақстан Республикасы Заңының
28-бабы бойынша жауапқа
тартылады.

Сақтау кепiлдiгiне қолхат
                           Объектiнiң  аты________________________
                           _______________________________________
                           Пломбы салыну  себебi__________________
                           _______________________________________
                           _______________________________________
                           Мемлекеттiк инспектор__________________
                           _______________________________________
                            /фамилиясы, аты, әкесiнiң аты, қолы/
                           _______________________________________
                           Уақыты_____________Ұйғарым N___________

2-ГИ үлгi

________________________облысы /саласы/ бойынша
Мемлекеттiк еңбектi қорғау бас /мемлекеттiк/
инспекторының 199___жылғы__________________________________
                           /жарты жылдық, жылдық/
жұмысы туралы
ЕСЕП

____________қ.

__________________________________________________________________
Рет |                                      |  199__ж.    |199__ж.
NN  |             Көрсеткiштер             |есеп берiлiп |өткен
    |                                      |отырған кезең|кезең
_____|______________________________________|_____________|_______
__1__|________________2_____________________|______3______|___4___
1.   Мемлекеттiк инспектордың бақылауындағы
     /салалар бойынша/ кәсiпорындар саны
2.   Тексеру жүргiзiлгенi, барлығы
3.   Тексеру нәтижесi бойынша ұйғарым
     берiлгендерi:
3.I. соның iшiнде еңбектi қорғау саласында
     арнаулы өкiлдiк берiлген басқа да
     қадағалау және бақылау органдарымен
     бiрге
4.   Анықталған тәртiп бұзушылық саны:
4.I. Олардың iшiнде орындалғаны
5.   Өндiрiстегi жазатайым жағдайларды
     тергеу және есепке алу туралы ережеге
     сәйкес арнаулы тергеуге жататын
     жазатайым жағдайлардың саны
5.I.  Оның iшiнен мемлекеттiк еңбектi қорғау
     инспекторының тергегенi
6.   Жазатайым жағдайлар туралы Н-I үлгi
     бойынша алынған актiлер көшiрмелерiнiң
     саны
6.I. Олардың iшiнен қайта жасауға
     қайтарылғаны
7.   Пайдалануға берiлуге ұсынылған
     объектiлердiң саны:
7.I. Олардың iшiнен есеп берiлiп отырған
     кезеңде қабылданбағаны
8.   /Белгiленген тәртiп бойынша/
     жұмысы тоқтатылғаны:
8.I. Станоктар, машиналар, жабдықтар
8.2. Өндiрiстiк учаскелер, цехтар
8.3. Кәсiпорындар
9.   Ұсыныс жолдағандар:
9.I. Еңбек туралы заңдарды бұзғаны үшiн
     лауазымды адамдарды атқарып отырған
     жұмысынан босату немесе оларға
     тәртiптiк жаза қолдану туралы
     кәсiпорын  басшыларына немесе жоғарғы
     шаруашылық органдарына енгiзiлген
     ұсыныстар
9.2. Кiнәлi адамдарды қылмысты жауапқа
     тарту үшiн прокуратура органдарына
     жолданған материалдар
10.   Еңбектi қорғау жөнiндегi ережелердi,
     еңбек туралы заңдарды бұзғаны үшiн
     жауапқа тартылғандар:
     - лауазымды адамдар
     - жұмысшылар
     - соның iшiнде:
10.I. Мемлекеттiк инспектордың талабы
     бойынша жұмыстан босатылғандар
10.2. Тәртiптiк жауапкершiлiкке тартылғаны
10.3. Айып салынғаны: адам/теңге
10.4. Қылмысты жауапқа тартылғаны
11.   Еңбектi қорғау мәселелерi бойынша
     қаралған хаттар мен арыздардың саны
12.   Есеп берiлiп отырған мерзiмде
     саладағы кәсiпорындардың өндiрiсте
     зақымдану орын алмағандар саны
     /Жарты жылдық, жылдық/ есеппен бiрге
     еңбектi қорғаудың жағдайы және
     атқарылған жұмыс туралы түсiнiктеме
     жолданады
__________________________________________________________________

      Мемлекеттiк еңбектi қорғау
     бас /мемлекеттiк/ инспекторы______     ____________________
                                  қолы      /ф-сы, аты, әкесiнiң
                                                аты/

2-ГИ ҮЛГIГЕ N 1 ҚОСЫМША

_________________________________облысы(саласы) бойынша
199___ж________________________________________________
/жарты жылдағы, жыл бойғы/
өндiрiстегi зақымдану туралы
МӘЛIМЕТТЕР

____________________________________________________________________
Рет| Саланың аты |    Орташа тiзiм бойынша    |Зардап шеккендер саны
N |             | жұмыс iстеушiлер саны/адам/|
  |             |____________________________|_____________________
  |             |Барлығы|соның iшiнде әйелдер|Барлығы|соның iшiнде
  |             |_______|____________________|_______| _әйелдер .__
  |             |199-   |199- | 199- | 199-  |199- |199-|199-|199-
____________________________________________________________________
1 |     2       |  3    |  4  |  5   |  6    |  7  |  8 | 9  | 10
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Соның iшiнде:
____________________________________________________________________
Өлгендерi           |  Мүгедектiкке ұшыраған ауыр  |  Топ адам болып
                   |           жағдайлар          |  зақымданғандар
____________________________________________________________________
Барлығы | соның iшi.|Барлығы | соның iшiнде әйелдер|неше рет|Адамдар
       |нде әйелдер|        |                     |Барлығы |Барлығы
____________________________________________________________________
199-|199-|199-|199- |199- | 199- | 199- | 199-  |199-|199-|199-|199-
____________________________________________________________________
11  |12  | 13 | 14  | 15  | 16   |  17  |  18   | 19 | 20 | 21 | 22
____________________________________________________________________
_______________________________________
Кәсiби ауруға ұшырап зардап шеккендер
_______________________________________
         Барлығы
_______________________________________
    199 -       |     199 -
_______________________________________
     23         |         24
_______________________________________
     Ескертулер: К = зардап шеккендер саны Х 1000
                 ж  ----------------------------
                    орташа тiзiм бойынша жұмыс
                    iстеушiлер саны
    К (жиiлiк коэффициентi) - бұл жұмыс iстейтiн 1000 адамға
     ж                        шаққанда жазатайым жағдайларда
                              зақымданғандар саны;
    К  = жұмысқа жарамсыз болған күндер саны
     ау  -----------------------------------
         зардап шеккендер саны
    К  (ауыртпалық коэффициентi) - бұл зардап шеккен бiр адамға
     ау                            шаққандағы жұмысқа жарамсыз
                                   болған уақыттың орташа
                                   ұзақтығы немесе жұмысқа
                                   жарамсыз болған күн саны;
    К  = жұмысқа жарамсыз болған күн саны Х 1000
     жж  --------------------------------------------
         орташа тiзiм бойынша жұмыс iстеушiлер саны;
    К (жұмысқа жарамсыздық коэффициентi) - бұл жұмыс iстейтiн
     жж                                    1000 адамға
                                           шаққанда жұмысқа
                                           жарамсыз болған
                                           уақыттың орташа
                                           ұзақтығы.
____________________________________________________________________
Адам -күн санына шаққанда жұмысқа | Жазатайым жағдайлардың материал.
жарамсыз болған уақыт             | дық зардаптары, теңге есебiмен
____________________________________________________________________
     199 -      |      199 -     |     199 -      |    199 -
____________________________________________________________________
      25        |       26       |      27        |     28
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Жұмыс iстейтiн 1000 адамға шаққанда |Жұмыс iстейтiн 1000 адамға шақ.
жиiлiк коэффициентi К(ж)            |қанда жұмысқа жарамсыздық коэф.
                                   | фициентi К(жж)
____________________________________________________________________
    199 -       |     199 -        |    199 -     |     199 -
____________________________________________________________________
     29         |      30          |      31      |      32
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Ауырлық коэффициентi  | 1000 адамға шаққанда | 1000 адамға шаққанда
     К (ау)          |өлiмге ұшырау жағдай. |мүгедектiкке ұшыраудың
                     |ларының жиiлiк коэфф. |жиiлiк коэффициентi
                     |ициентi К(жө)         | К(жм)
____________________________________________________________________
   199 -  |  199 -   |   199 -  |   199 -   |   199 -   |  199 -
____________________________________________________________________
    33    |    34    |    35    |    36     |    37     |    38
____________________________________________________________________

2-ГИ Үлгiге N 2 Қосымша

Қазақстан Республикасының Еңбектi қорғау департаментi
Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекциясы

___________________облысы (саласы) бойынша 199 ____ ж.
________________________ өндiрiстiк зақымдану туралы
(жарты жылда, жыл бойына)
МӘЛIМЕТТЕР

____________________________________________________________________
 Рет N |   Саланың аты     |    Зардап шеккендер саны, адам
____________________________________________________________________
       |                   |         199 -      |       199 -
____________________________________________________________________
   1   |        2          |          3         |          4
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
           Жазатайым жағдайларға ұшыратқан оқиғалар түрi
____________________________________________________________________
Жол-көлiк    | Биiктен құлап | бүлiну, опырылу, | электр қуатымен
            | зардап шегу   | заттар құлауы    | зақымдану
____________________________________________________________________
199 - | 199- | 199 -  | 199- |   199-   | 199-  |   199-  | 199-
____________________________________________________________________
 5   |   6  |  7     |  8   |   9      |  10   |    11   |    12
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
            Жазатайым жағдайларға ұшыратқан оқиғалар түрi
____________________________________________________________________
зиянды заттар - және басқа  |           |    Басқалар   |  Ескерту
факторлар ықпал             |           |               |
____________________________________________________________________
    199-    |    199-      | 199-| 199-| 199-  | 199-  |
____________________________________________________________________
     13     |     14       | 15  | 16  | 17    |  18   |     19
____________________________________________________________________
    Ескерту: 5-19 графалар топтастырғышқа сәйкес (қажеттiгiне
             қарай) толтырылады.
             Өндiрiстегi жазатайым жағдайларды тергеу және
             есепке алу туралы ереже.

2-ГИ Үлгiге N 3 қосымша

Қазақстан Республикасының Еңбектi Қорғау департаментi
Мемлекеттiк еңбектi қорғау инспекциясы

______________облысы /саласы/ бойынша 199__ж_____________
_________________________өндiрiстiк зақымдану туралы
/жарты жылда, жыл бойына/

МӘЛIМЕТТЕР

____________________________________________________________________
  Рет N  |  Саланың аты  |       Зардап шеккендер саны, адам
____________________________________________________________________
         |               |        199 -       |       199 -
____________________________________________________________________
   1     |      2        |          3         |        4
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
              Жазатайым жағдайлардың себептерi
____________________________________________________________________
Машиналардың, жабдықтардың, |  Өндiрiс жұмысын  | Көлiк құралдарын
технологияның, процестердiң | қанағаттанғысыз   | пайдаланғанда
ақаулығы                    | ұйымдастыру       |қауiпсiздiк талапта
                           |                   | рын сақтамау
____________________________________________________________________
  199 -      |  199 -      |   199 -  |  199 - |  199 - |  199 -
____________________________________________________________________
     5       |     6       |    7     |   8    |   9    |   10
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Жазатайым жағдайлардың себептерi
____________________________________________________________________
Үйлердiң, құрылыстардың,  |  Еңбектiң қауiпсiз  | Адамның жеке басын
алаңның техникалық жағдайы| тәсiлдерiне үйрету. | қорғау құралдарын
нашарлығы                 | дiң кемістiгi       | пайдаланбау
____________________________________________________________________
  199 -   |    199 -     | 199 -  | 199 -      | 199 -    | 199 -
____________________________________________________________________
    11    |     12       |  13    |     14     |   15     |   16
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Жазатайым жағдайлардың себептерi
____________________________________________________________________
Еңбек және өндiрiс тәртiбiн бұзушылық  |     Басқалар
____________________________________________________________________
       199 -       |      199 -        |      199  -  |  199 -
____________________________________________________________________
        17         |      18           |      19      |    20
____________________________________________________________________
     Ескерту: 5-20 графалар топтастырғышқа сәйкес (қажеттiгiне
             қарай) толтырылады.
             Өндiрiстегi жазатайым жағдайларды тергеу және
             есепке алу туралы ереже.

1-ОС Үлгi

_______________________облысы (саласы) бойынша
199___ж._______________өндiрiстiк зақымдану туралы
         (ай)

оперативтi мәлiметтер

____________________________________________________________________
Рет N |     Сала аты     |        Зардап шеккендер саны
____________________________________________________________________
      |                  |     Барлығы    | соның iшiнде әйелдер
____________________________________________________________________
      |                  | 199 - | 199 -  |   199 -   | 199 -
____________________________________________________________________
  1   |        2         |   3   |   4    |     5     |    6
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Соның iшiнде
____________________________________________________________________
  қаза болғандар   | Мүгедектiкке ұшыратқан  | Топ болып жазатайым
                   | ауыр жағдайлар          | жағдайға ұшырағандар
                   |                         |_____________________
                   |                         |жағдайлар | адам
____________________________________________________________________
Барлығы  | соның iшi.|         Барлығы         |  Барлығы | Барлығы
        |нде әйелдер|                         |          |
____________________________________________________________________
199-|199-|199-|199-  |   199 -   |   199 -     |199-|199- |199-|199-
____________________________________________________________________
7  | 8  | 9  | 10   |    11     |    12       | 13 | 14  | 15 | 16
____________________________________________________________________

1-113 үлгi

________________облысының еңбектi қорғаудың аймақтық
басқармасы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық
сақтау министрлiгiнiң 1993 ж. қазанның 21-iндегi N 440
бұйрығы негiзiнде ___________________ жылғы (жарты жылдық,
тоқсандық) мезгiл-мезгiл медициналық бақылаудың ақуалы
мен нәтижесi туралы
ЕСЕП

    Сала _________________________________________________
    Кәсiпорын ____________________________________________
________________________________________________________________
Рет |                               | 199___ ж. |  199______ ж.
N   |                               |           |
N   |                               |           |
----------------------------------------------------------------
 1 |             2                 |    3      |       4
----------------------------------------------------------------
1.  Барлық жұмыс iстеушiлер саны
2.  Еңбек жағдайы зиянды және ауыр
    өндiрiстегi барлық жұмыс
    iстеушiлер саны
    соның iшiнде әйелдер
3.  Қазақстан Республикасы Денсаулық
    сақтау министрлiгiнiң N 440
    бұйрығына сәйкес сақтандыру
    бақылауынан өткен адамдар саны
4.  Анықталған кәсiби аурулар; қанша/
    күндерi
    -------------------------------
    -------------------------------
    -------------------------------
5.  Кәсiби уланушылық; қанша/күндерi
6.  Қанша адам алғаш рет мүгедек деп
    танылды
    Соның iшiнде:
    I топ.
    II топ.
    III топ.
7.  Денсаулыққа келген зиянды өтеу
    сомасы
8.  Сақтандыру бақылауының нәтижесi
    бойынша
    жүргiзiлген емдеу-сақтандыру
    шаралары:
    - еңбекке орналасқаны    жоспар
                             нақты
    - сауықтырылғаны         жоспар
                             нақты
    Соның iшiнде:
    станционарларда
    санаторий-сақтандыру орындарында
    санаторийларда, т.с.
    Кәсiби аурулығы себептi
    диспансерлiк есепте тұрған
    барлық адамдар:
    --------------------------------
    --------------------------------
    --------------------------------
     Ескерту: Бұл есеп кәсiби аурулар алғаш рет анықталған салалар
             бойынша тоқсан, жарты жыл және жыл бойынша берiледi.
             4-графада тек емдеу-сақтандыру мекемелерi анықталған
             (кәсiби аурулар және уланғандар) және сақтандыру
             орталықтары анықтаған (созылмалы кәсiби аурулар)
             және Н-I үлгi бойынша тергеу актiсi жасалған кәсiби
             аурулар есепке алынады.
             Есепке қысқаша түсiнiктеме тiркеледi, онда 4-графада
             көрсетiлген кәсiби аурулардың пайда болу себептерi
             айтылады. Сондай-ақ адамның денсаулығына қолайсыз
             әсер ететiн өндiрiстiк ортаны жақсарту жөнiнде
             ұсыныстар айтылып, оларды iске асыру жолдары
             көрсетiледi.
             8-графада диспансерлiк есепте тұрған кәсiби аурулары
             бар барлық сырқат адамдар көрсетiледi.

   Еңбектi қорғау жөнiндегi           Қазақстан Республикасы
   Мемлекеттiк инспекция              Еңбек министрлiгiнiң
   /еңбектi қорғау жөнiндегi          1995 жылғы "3" көкек
    аймақтық басқарманың атауы/        коллегия
                                       N 4-4 қаулысымен
                                       бекiтiлген
                                       3-ГИ нысаны

      Ескерту. Ереже 3-ГИ нысанымен толықтырылды - ҚР Еңбек министрiнiң 1995.04.03. N 4-4 қаулысымен .

Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы
ХАТТАМА-ҚАУЛЫ

    Мен, еңбектi қорғау жөнiндегi бас мемлекеттiк /мемлекеттiк/
инспектор _________________________________________________________
          /еңбектi қорғау жөнiндегi бас мемлекеттiк /мемлекеттiк/
___________________________________________________________________
          инспекторының фамилиясы, аты, әкелiгi/
________________________________________ тексеру жүргiзген кезiмде
 /объектiнiң, кәсiпорынның атауы/
_________________________________________________________ анықталды.
    /анықталған бұзушылықтардың мәнiнiң сипаттамасы/
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
       /еңбектi қорғау жөнiндегi заң /нормативтiк/ актiнiң
__________________________________________ бұзушылық болып табылады
   атауы/
бұл жiберiлген кемшiлiктерге ______________________________________
                           /жауапты адамның фамилиясы, аты, әкелiгi
_____________________________ жауапты болып саналады.
   лауазымы, жұмыс орны/
___________________________________________________________________
    Жiберiлген кемшiлiктер үшiн жауапты адамның жазбаша түсiндiрмесiбар.

     Еңбектi қорғау жөнiндегi бас
    мемлекеттiк /мемлекеттiк/
    инспектордың қолы _______
    Жiберiлген кемшiлiктер үшiн
    жауапты адамның қолы __________
___________________________________________________________________
                            /кесу сызығы/
     Ескерту:
     1. Хаттама-қаулыны жасау кезiнде жiберiлген кемшiлiктерге жауапты адамға әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы заңда қарастырылған оның құқықтары түсiндiрiледi.
     2. Хаттама-қаулы үш данада жасалады: бiрiншiсi - жiберiлген кемшiлiктерге жауапты адамға; екiншiсi - еңбектi қорғау жөнiндегi мемлекеттiк инспекторға берiлiп, үшiншiсi - егер айыппұл хаттама-қаулы табыс етiлген күннен бастап 15 күндiк мерзiм iшiнде төленбеген жағдайда, айыппұл салынған адамның еңбекақысынан даусыз тәртiппен айыппұлды өндiрiп алу үшiн кәсiпорынның /ұйымның/ бас бухгалтерiне жiберiледi.