"Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын iске асыратын бiлiм беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 600 бұйрығын

Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2022 жылғы 20 шiлдедегi № 3 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 26 шiлдеде № 28907 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1."Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын iске асыратын бiлiм беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 600 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17650 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      Жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларында:

      4 және 4-1-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:

      "4. Республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен жоғары білімнің білім беру грантын беру конкурсына қатысу және (немесе) ақылы оқуға қабылдау үшін қысқартылған оқыту мерзімдерін көздейтін жоғары білімі бар кадрларды даярлаудың ұқсас бағыттары бойынша түсушілерді қоспағанда, орта, техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білімі бар, ҰБТ-дан өткен және оның нәтижесі бойынша:

      ұлттық ЖЖОКБҰ-ға – кемінде 65 балл, ал "Педагогикалық ғылымдар" білім беру саласы бойынша – кемінде 75 балл, "Денсаулық сақтау" білім беру саласы бойынша – кемінде 70 балл, "Ауыл шаруашылығы және биоресурстар", "Ветеринария" білім беру салалары бойынша – кемінде 60 балл және "Құқық" даярлау бағыты бойынша – кемінде 75 балл;

      басқа ЖЖОКБҰ-ға – кемінде 50 балл, ал "Педагогикалық ғылымдар" білім беру саласы бойынша – кемінде 75 балл, "Денсаулық сақтау" білім беру саласы бойынша – кемінде 70 балл және "Құқық" даярлау бағыты бойынша – кемінде 75 балл жинаған адамдар жіберіледі.

      Бұл ретте ҰБТ-ның әр пәні бойынша және (немесе) шығармашылық емтиханнан кемінде 5 балл алу қажет.

      Республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен қысқартылған оқу мерзімін көздейтін жоғары білімі бар кадрларды даярлаудың ұқсас бағыттары бойынша оқуға арналған жоғары білімнің беру грантын беру конкурсына қатысу үшін техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімі бар, ҰБТ-дан өткен және оның нәтижелері бойынша – кемінде 25 балл және "Педагогикалық ғылымдар" білім беру саласы бойынша – кемінде 35 балл, оның ішінде ҰБТ-ның әрбір пәні және (немесе) шығармашылық емтихан бойынша кемінде 5 балл жинаған адамдар жіберіледі.

      ҰБТ-ны электрондық форматта өту кезінде республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен жоғары білімнің білім беру грантын беру конкурсына оқуға түсуші осы тармақта көрсетілген қажетті балл саны бар ҰБТ-ның нәтижесімен қатыса алады.

      4-1. SAT (ЭсЭйТи – САТ), ACT (ЭйСиТи), IB (АйБи) халықаралық стандартталған тест сертификаттары бар тұлғалар білім беру грантын тағайындау конкурсына қатысады және (немесе) осы Үлгілік қағидаларға 2-1-қосымшаға сәйкес балдарды ауыстыру шкаласына сәйкес жоғары оқу орындарына ақылы бөлімге қабылданады. Бұл ретте SAT subject (САТ сабджект) нәтижелерін ҰБТ балына ауыстыру бейінді пәндер сәйкес келген жағдайда ғана жүргізіледі.";

      Жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары.

      7-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "7. ЖЖОКБҰ магистратурасына түсушілердің өтініштерін қабылдау ЖЖОКБҰ-ның қабылдау комиссиялары және (немесе) ҰТО-ның ақпараттық жүйесі арқылы келесі мерзімдерде жүзеге асырылады:

      1) күнтізбелік жылғы 1 маусымнан 15 шілдеге дейін;

      2) күнтізбелік жылғы 1 қарашадан 18 қарашаға дейін.

      Магистратураға түсушілерге арналған араб тілінен түсу емтиханы және шығармашылық емтихандар ЖЖОКБҰ-да келесі мерзімдерде жүзеге асырылады:

      1) күнтізбелік жылғы 16 шілдеден 25 шілдеге дейін;

      2) күнтізбелік жылғы 7 желтоқсаннан 10 желтоқсанға дейін.

      Денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымдарының, сондай-ақ ЖЖОКБҰ резидентурасына түсушілердің өтініштерін қабылдауды ЖЖОКБҰ қабылдау комиссиялары күнтізбелік жылдың 3-25 шілдесі аралығында жүргізеді. Қабылдау емтихандары күнтізбелік жылдың 8-16 тамызы аралығында өткізіледі.

      ЖЖОКБҰ докторантурасына өтініштерді қабылдау ЖЖОКБҰ қабылдау комиссиялары және (немесе) ҰТО-ның ақпараттық жүйесі арқылы келесі мерзімдерде жүзеге асырылады:

      1) күнтізбелік жылғы 3 шілдеден 3 тамызға дейін;

      2) күнтізбелік жылғы 1 қарашадан 18 қарашаға дейін.

      Докторантураға білім беру бағдарламаларының тобы бойынша түсу емтихандары келесі мерзімдерде жүзеге асырылады:

      1) күнтізбелік жылғы 4 тамыздан 20 тамызға дейін;

      2) күнтізбелік жылғы 19 қарашадан 11 желтоқсанға дейін.

      Түсуші өтініш беру кезінде бір ЖЖОКБҰ мен бір білім беру бағдарламасының тобын көрсетеді.

      Докторантураға түсуші тұлғалар мынадай құжаттар топтамасын тапсырады:

      1) еркін нысандағы өтініш;

      2) білім туралы құжат (құжаттарды қабылдау комиссиясына тапсырған кезде түпнұсқасы);

      3) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);

      4) ҰТО берген мемлекеттік тіл бойынша емтихан тапсырғаны туралы ресми сертификат (ҚАЗТЕСТ);

      5) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификат:

      ағылшын тілін меңгеру бойынша:

      International English Language Tests System Academic (Интернашнал Инглиш Лангудж Тестс Систем Академик) (IELTS Academic) (АЙЛТС Академик), шекті балл кемінде – 5.5;

      Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж Инститьюшнал Тестинг програм Интернет бейзид тест) (TOEFL IBT) (ТОЙФЛ АЙБИТИ), шекті балл кемінде – 46;

      Test of English as a Foreign Language Paper-based testing (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж пэйпер бэйсед тэстинг) (TOEFL PBT) (ТОЙФЛ ПЙБИТИ), шекті балл кемінде – 453;

      Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж институшинал тестинг програм) (TOEFL ITP) (ТОЙФЛ АЙТИПИ), шекті балл – кемінде 460;

      неміс тілін меңгеру бойынша:

      Deutsche Sprachpruеfung fuеr den Hochschulzugang Niveau В2 (дойче щпрахпрюфун фюр дейн хохшулцуган ниво В2) (DSH, Niveau В2) (ДЙСИЭИЧ, ниво В2) – В2 деңгейі;

      TestDaF-Prufung Niveau В2 (тестдаф-прюфун ниво В2) (TDF Niveau В2) (ТЙДИЭФ, ниво В2) - В2 деңгейі;

      француз тілін меңгеру бойынша:

      Test de Français International (Тест де франсэ Интернасиональ) (TFI) (ТФИ) - оқу және тыңдау секциялары бойынша В2 деңгейінен төмен емес;

      Diplome d’Etudes en Langue français (Диплом дэтюд ан Ланг франсэз) (DELF) (ДЭЛФ) – В2 деңгейі;

      Test de connaissance du français (Тест де коннэссанс дю франсэ) (TCF) (ТСФ), шекті балл кемінде – 50;

      6) № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрықпен бекітілген 075/у нысаны бойынша электрондық форматтағы медициналық анықтама;

      Белгілі бір аумақта шектеу іс-шаралары жүзеге асырылған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда осы іс-шаралардың алынуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына медициналық анықтама ұсынады.

      7) 3x4 сантиметр көлеміндегі алты фотосурет;

      8) жұмыс орны бойынша кадр қызметімен расталған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы немесе еңбек қызметін растайтын өзге құжат;

      9) соңғы 3 күнтізбелік жылдағы ғылыми жарияланымдар тізімі (болған жағдайда), зерттеулер жүргізу жоспары және эссе;

      10) алдын ала іріктеу нәтижелері ("Денсаулық сақтау" білім саласы бойынша).

      4), 5) және 7) тармақшаларда көрсетілген құжаттар тұпнұсқада және көшірмелерде ұсынылады, салыстыру жүргізілгеннен кейін түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж институшинал тестинг програм) (TOEFL ITP) (ТОЙФЛ АЙТИПИ) сертификаты бар тұлғалар докторантураға түсу емтиханы басталғанға дейін ағылшын тілін білуге арналған қосымша тестілеуді тапсырады.

      Ағылшын тілін білуге арналған қосымша тестілеудің тест тапсырмаларының саны 100 сұрақты құрайды. Ең жоғарғы балл саны 100 балды құрайды.

      Ағылшын тілін білуге арналған қосымша тестілеу "өтті" немесе "өтпеді" деген нысанда бағаланады. "Өтті" деген бағаны алу үшін кемінде 75 балл жинау керек.

      Ағылшын тілін білуге арналған қосымша тестілеуді ҰТО білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған ұйымдарда өткізеді.

      Ағылшын тілін білуге арналған қосымша тестілеудің өткізілу күні, уақыты және орны түсушіге оның "жеке кабинеті" арқылы жолданады.

      Осы тармақта көрсетілген құжаттар тізбесін толық ұсынбаған жағдайда қабылдау комиссиясы түсушілерден құжаттарды қабылдамайды.

      Магистратура мен докторантураға қабылдау келесі мерзімдерде жүзеге асырылады:

      1) күнтізбелік жылғы 15 тамыздан 28 тамызға дейін;

      2) күнтізбелік жылғы 26 желтоқсаннан 10 қаңтарға дейін.";

      20-1-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "20-1. Компьютерлік форматта докторантураға түсу емтиханы мынадай блоктардан тұрады:

      1) оқуға түсушімен ЖЖОКБҰ-ның емтихан комиссиясы өткізетін әңгімелесу;

      2) эссе жазудан;

      3) докторантурада оқуға дайындығын анықтауға арналған тестілеуден (бұдан әрі-ОДТ);

      4) білім беру бағдарламасы тобының бейіні бойынша емтихан сұрақтарына жауаптардан тұрады.

      9-қосымшаға сәйкес қорытынды баға эссені бағалау, ОДТ, білім беру бағдарламасы тобының бейіні бойынша емтихан сұрақтарына берілген жауаптар мен әңгімелесу нәтижелеріні қосу арқылы қосындысынан алынған балдар жиынтығынан тұрады.

      Докторантураға түсу емтиханына 4 сағат 20 минут (260 минут) беріледі, оның ішінде:

      әңгімелесуге – 20 минут;

      ОДТ-ға – 50 минут;

      эссе және білім беру бағдарламасы тобының бейіні бойынша емтихан сұрақтарына жауаптар жазуға – 190 минут (3 сағат 10 минут).

      Бұл ретте, көру, есту, тірек-қимыл аппаратының функциялары бұзылған мүгедектерге "Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10589 болып тіркелген) бекітілген мүгедектікті белгілеу туралы құжатты ұсынған жағдайда 60 минутқа дейін қосымша уақыт беріледі.

      Компьютерлік форматтағы түсу емтиханын бастау үшін түсушіге:

      1) логин көрсету;

      2) паролін көрсету;

      3) адам бетінің көлемдік-кеңістіктік формасының сканері арқылы авторизациялау;

      4) докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханын өткізу қағидаларымен танысу;

      5) түсу емтиханы туралы деректердің дұрыстығын растау;

      6) "Кіру" батырмасын басқаннан кейін түсу емтиханын тапсыруға кірісу қажет.

      Түсу емтиханы аяқталған соң түсушінің эссе және білім беру бағдарламасы тобының бейіні бойынша емтихан сұрақтарының бөлімдері бойынша жауаптары өзі таңдаған ЖЖКОБҰ-ға өңдеу және бағалау үшін жіберіледі. Докторантурада оқуға дайындығын анықтауға арналған тест бөлімі бойынша түсушінің жауаптарын ҰТО өңдейді.

      Компьютерлік форматтағы түсу емтиханының нәтижесі түсу емтиханы өткізілгеннен кейін келесі күні жарияланады.

      Түсу емтиханының және (немесе) апелляцияға өтінішті қарау (апелляцияға өтініш берген жағдайда) нәтижелері бойынша түсушіге ҰТО-ның сайтында жарияланатын және түсушінің жеке кабинетіне жолданатын электрондық сертификат беріледі.

      Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханының электрондық сертификаты ҰТО-ның сайтында расталады.

      4 мен 20 тамыз аралығында өткізілетін түсу емтиханының сертификаты ағымдағы күнтізбелік жылғы 1 желтоқсанға дейін жарамды болады.

      18 қараша мен 11 желтоқсан аралығында өткізілетін түсу емтиханының сертификаты келесі күнтізбелік жылғы 1 наурызға дейін жарамды болады.";

      20-3, 20-4, және 20-5-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:

      "20-3. Компьютерлік форматтағы түсу емтиханының өткізу қағидаларының сақталуын бақылауды жүзеге асыру үшін уәкілетті орган айқындаған ұйымдарға түсу емтихандарының әкімшілері және білім беру саласындағы уәкілетті органның, басқа да мүдделі мемлекеттік органдар мен ведомстволар қызметкерлерінің, азаматтық қоғам институттары, үкіметтік емес ұйымдар өкілдерінің қатарынан бақылаушылар жіберіледі. Түсу емтихандарының әкімшілері аудитория мен дәліз бойынша кезекші қызметін атқарады.

      Түсушілер компьютерлік форматтағы түсу емтиханына бір-бірден кіргізіледі және жеке басын куәландыратын құжаты немесе төлқұжаты негізінде түсушілердің жеке басы бетінің көлемдік-кеңістіктік формасының сканерленуі арқылы сәйкестендіріледі.

      Компьютерлік форматтағы түсу емтиханына кіргізу кезінде қол және рамалық металл іздегіштер пайдаланылады.

      Компьютерлік форматтағы түсу емтиханына кіргізу барысында металл іздегішпен тексеру кезінде тыйым салынған заттар (деректермен қамтылған шпаргалкалар, оқу-әдістемелік әдебиеттер, Менделеев кестесі және тұздардың ерігіштігі кестесі, калькулятор, фотоаппарат, ұялы байланыс құралдары (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон), рациялар, ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер), смарт сағаттар, сымды және сымсыз құлаққаптар, сымсыз бейнекамералар, GPS (ДжиПиЭс) навигаторлар, GPS (ДжиПиЭс) трекерлер, қашықтан басқару құрылғылары, сондай-ақ келесі стандарттарда жұмыс істейтін басқа да ақпарат алмасу құрылғылары: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект) табылған жағдайда түсу емтиханының әкімшісі осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханына кіргізу барысында тыйым салынған заттарды табылғаны туралы акт жасайды және түсуші ағымдағы жылы түсу емтиханына жіберілмейді.

      Түсу емтиханына кіргізу барысында бөгде адам анықталған жағдайда түсу емтиханының әкімшісі осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханына кіргізу барысында бөгде тұлғаның анықталуы туралы акт жасайды, түсуші осы түсу емтиханына кіргізілмейді.

      Өз орнына "бөтен тұлғаны" кіргізуге талпынған түсушілерге ағымдағы жылы докторантураға түсу емтиханына кіруге рұқсат етілмейді.

      20-4. Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханын өткізу барысында түсушіге:

      1) аудиториядан дәліз кезекшісінің функциясын атқаратын түсу емтиханы әкімшісінің рұқсатынсыз және алып жүруінсіз шығуға;

      2) аудиториядан 2 рет және ұзақтығы 10 минуттан артық шығуға;

      3) сөйлесуге, орын ауыстыруға;

      4) құжаттармен және бейінді білім беру бағдарламаларының тобы бойынша емтихан сұрақтарының жауаптарына арналған түсушіге берілетін А4 форматындағы парағымен алмасуға;

      5) құжаттарды және бейінді білім беру бағдарламаларының тобы бойынша емтихан сұрақтарының жауаптарына арналған түсушіге берілетін А4 форматындағы парақты аудиториядан шығаруға;

      6) аудиторияға деректермен қамтылған шпаргалкаларды, оқу-әдістемелік әдебиеттерін, Менделеев кестесі және тұздардың ерігіштігі кестесін, калькуляторды, фотоаппаратты, ұялы байланыс құралдарын (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон), рацияларды, ноутбуктерді, плейерлерді, модемдерді (мобильді роутерлер), смарт сағаттарды, сымды және сымсыз құлаққаптарды, сымсыз бейнекамераларын, GPS (ДжиПиЭс) навигаторларын, GPS (ДжиПиЭс) трекерлерін, қашықтан басқару құрылғыларын, сондай-ақ мынадай стандарттарда жұмыс істейтін басқа да ақпарат алмасу құрылғыларын: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект) алып кіруіне және қолдануына;

      7) түсу емтиханына пайдаланылатын техникаға және қауіпсіздік жүйесіне қасақана зиян келтіруге;

      8) түсу емтиханы басталар алдында немесе түсу емтиханы кезінде шулауға;

      9) тестілеу тапсырмалары мен емтихан сұрақтарының мазмұнын талқылауға және жария етуге;

      10) түсу емтиханының жүйесіне араласу әрекетіне және түсу емтиханын өтуге байланысты өзге де бұзушылықтарға рұқсат етілмейді.

      Бұл ретте түсу емтиханы өткізілетін компьютердің интерфейсіндегі калькуляторларды, Менделеев кестесін және тұздардың ерігіштігі кестесін пайдалануға рұқсат етіледі.

      Түсу емтиханында осы тармақта көрсетілген тыйым салынған заттар түсушіден табылған кезде, сондай-ақ, түсуші осы тармақты бұзған жағдайда түсу емтиханының әкімшісі бақылаушылармен бірге осы Қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханын өткізу барысында тыйым салынған заттардың тәркіленуі және тәртіп сақтау ережесін бұзған және (немесе) әрекеттері немесе түсу емтиханы жүйесіне араласу әрекеті және түсу емтиханынан өту кезіндегі өзге де бұзушылықтар жасаған түсушіні аудиториядан шығару туралы акт жасайды. Түсуші аудиториядан шығарылады. Түсу емтиханының нәтижелері өңделмейді және жойылады.

      Түсу емтиханын өткізу барысында бөгде адам анықталған жағдайда, түсу емтиханының әкімшісі бақылаушылармен бірлесіп осы Қағидаларға 13-қосымшаға сәйкес нысан бойынша докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханы барысында бөгде адамның анықталғаны туралы акт жасайды.

      Бөгде адам аудиториядан шығарылады. Түсу емтиханының нәтижелері өңделмейді және жойылады.

      Түсу емтиханы барысында өз орнына "бөгде адамды" кіргізген түсушілерге ағымдағы жылы докторантураға түсу емтиханын тапсыруға рұқсат етілмейді.

      Түсу емтиханы кезінде техниканың техникалық ақауы болған жағдайда түсуші түсу емтиханының әкімшісіне хабарлау қажет. Түсу емтиханының әкімшісі бақылаушылармен бірлесіп, осы Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Түсу емтиханы кезінде техниканың техникалық ақаудың анықталғаны туралы акті жасайды.

      Түсу емтиханын өткізу пунктінде электр қуаты ажыратылған жағдайда немесе түсу емтиханының жазбасы жүргізілмейтін басқа да форс-мажорлық жағдайларда, Ұлттық тестілеу орталығының келісі түсу емтиханының әкімшісі мен өңірлік мемлекеттік комиссия осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Түсу емтиханы процесін тоқтату және басқа күнге ауыстыру туралы акт жасай отырып, түсу емтиханы процесін тоқтатады (күшін жояды) және басқа күнге ауыстырады.

      Түсу емтиханы процесін тоқтата тұру және ауыстыру туралы акт түсу емтиханы әкімшісі және өңірлік мемлекеттік комиссиямен бірлесіп жасалады.

      Электр қуаты ажыратылған жағдайда, түсушінің жұмыс орнында түсу емтиханының процесі туралы деректер (тест тапсырмалары мен емтихан сұрақтарына бұрын белгіленген жауаптар, түсу емтиханының пайдаланылған уақытының саны) сақталады.

      Түсу емтиханын одан әрі жалғастырған кезде түсуші түсу емтиханы процесі тоқтатылған жерден бастап түсу емтиханы процесін жалғастырады.

      Түсу емтиханын басқа күнге ауыстырған жағдайда түсушінің түсу емтиханы тоқтатылғанға дейін тест тапсырмалары мен емтихан сұрақтарына бұрын белгіленген жауаптары сақталмайды.

      20-5. Күнтізбелік жылғы 4 тамыз бен 20 тамыз аралығында өткізілген докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханы аяқталғаннан кейін, 3 (үш) ай бойы ҰТО түсу емтиханы кезіндегі бейнебақылау жазбаларын қарауды жүзеге асырады.

      Күнтізбелік жылғы 18 қарашадан 11 желтоқсанға дейінгі кезеңде өткізілген докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханы аяқталғаннан кейін, 3 (үш) ай бойы ҰТО түсу емтиханы кезіндегі бейнебақылау жазбаларын қарауды жүзеге асырады.

      Түсу емтиханында және тестілеу жүйесіндегі түсушінің тіркеу файлдарын (логтарын) тексеру нәтижесі бойынша түсушілердің осы Қағидалардың 20-3 және 20-4-тармақтарында көрсетілген тыйым салынған заттарды пайдаланғандығы анықталған жағдайда ҰТО Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханын өткізу барысында тыйым салынған заттардың тәркіленуі және тәртіп сақтау ережесін бұзған және (немесе) әрекеттері немесе түсу емтиханы жүйесіне араласу әрекеті және түсу емтиханынан өту кезіндегі өзге де бұзушылықтар жасаған түсушіні аудиториядан шығару туралы акт жасайды және растайтын материалдарымен бірге білім беру саласындағы уәкілетті органға ұсынады.

      Аудиторияда өткізу қағидаларын бұзған және немесе түсу емтиханының бағдарламасына араласуға әрекет жасаған және түсу емтиханынан өту кезінде өзге де бұзушылықтар жасаған оқуға түсушіні тыйым салынған заттарды жою және аудиториядан шығару актісі растайтын материалдар білім беру саласындағы уәкілетті орган құратын комиссяның қарауына ұсынылады.

      Комиссияның шешімімен түсу емтихандарының сертификаттары білім беру саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен жойылады.

      Түсу емтиханының сертификаты жойылғаннан кейін ЖЖОКБҰ түсушіге хабарлама жібереді.";

      мынадай мазмұндағы 20-6-тармақпен толықтырылсын:

      "20-6. Докторантураға түсетін адамдар үшін әңгімелесуді ЖЖОКБҰ "Эссе жазу", "ОДТ" және "Білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша емтихан сұрақтарына жауаптар" блоктары бойынша түсу емтихандарын тапсырғанға дейін дербес жүргізеді.

      Әңгімелесу оқуға түсушінің кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми - зерттеу немесе эксперименттік-зерттеу жұмыстарын жүргізу әлеуетін бағалауға бағытталған.

      Әңгімелесу міндетті түрде бейне байланысты пайдалана отырып, қашықтықтан жүргізіледі. Бейнежазба архивте кемінде үш жыл сақталады.

      Әңгімелесу емтихан комиссиясының төрағасы, мүшелері және хатшысы қол қоятын хаттамамен ресімделеді.

      Оқуға түсуші әңгімелесуге келмеген жағдайда 0 балл қойылады, хаттамамен ресімделеді, оған емтихан комиссиясының төрағасы, мүшелері және хатшысы қол қояды.";

      26-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "26. Докторантураға, резидентураға, магистратураға түсуші тұлғалардан апелляцияға өтініш апелляциялық комиссия төрағасының атына жеке немесе ҰТО-ның ақпараттық жүйесі арқылы беріледі.

      Өтініштер докторантураға түсу емтихандары, шығармашылық емтихандар және КТ нәтижелері жарияланғаннан кейінгі келесі күні сағат 13:00-ге дейін қабылданады және ЖЖОКБҰ-ның апелляциялық комиссиясы өтініш берілген күннен бастап бір күн ішінде қарайды.

      Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханы бойынша апелляцияға өтініш нәтижелері жарияланғаннан кейін келесі күні сағат 13:00-ден 13:40-ға дейін білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған ұйымдардың базасында қабылданады.

      Апелляцияға кіру барысында осы Қағидаларға 20-3 және 20-4-тармақтарда көрсетілген тыйым салынған заттарды қолдануға рұқсат берілмейді.

      Докторантураға түсуші тұлғалардан докторантурада оқуға дайындығын анықтауға арналған тест бөлімінде тест тапсырмаларының мазмұны және техникалық себеп бойынша апелляцияны Республикалық апелляциялық комиссия қарастырады.

      Докторантурада оқуға дайындығын анықтауға арналған тест бөлімінде техникалық себептер бойынша апелляцияға өтінішті түсуші түсу емтиханы өткізу барысында береді.

      Техникалық себеп бойынша апелляция тест тапсырмасы шартының фрагменті (мәтін, сызба, суреттер, кестелер) болмаса, соның нәтижесінде дұрыс жауапты анықтау мүмкін болмағанда қабылданады.

      Апелляцияға арналған өтініште көрсетілген нақты фактілер қарастырылуға жатады.

      Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханы нәтижесі бойынша апелляцияға 40 минут беріледі, оның ішінде:

      докторантурада оқуға дайындығын анықтауға арналған тест бөлімі бойынша – 10 минут;

      эссе және білім беру бағдарламасы тобының бейіні бойынша емтихан сұрақтарына жауаптар жазу бөлімі бойынша – 30 минут.

      Тест тапсырмаларының мазмұны бойынша апелляция мынадай жағдайларда қаралады:

      1) дұрыс жауап дұрыс жауаптар кодымен сәйкес келмейді (дұрыс жауаптың нұсқасы көрсетіледі);

      2) дұрыс жауап жоқ;

      3) барлық ұсынылған жауаптардың ішінен бір дұрыс жауапты таңдау арқылы тест тапсырмаларында бір бірден артық дұрыс жауап бар (дұрыс жауаптардың барлық нұсқалары көрсетіледі);

      4) тест тапсырмасы дұрыс құрастырылмаған.

      Тест тапсырмаларын қайта қарау үшін мазмұны бойынша өтініш берген кезде түсуші дәлелді негіздемені (толық түсініктеме) көрсетеді.

      Барлық тест тапсырмаларын қайта қарастыру бойынша апелляцияға арналған өтініште әрбір тест тапсырмасы бойынша дәлелді негіздемені көрсетпей (толық түсіндірме, тапсырманың толық шешімі) берілсе, қарастыруға жатпайды.

      Эссе жазудан, білім беру бағдарламасы тобының бейіні және әңгімелесу бойынша емтихан сұрақтарына жауаптар нәтижесі бойынша апелляцияны ЖЖОКБҰ-ның апелляциялық комиссиясы өткізеді.";

      Үлгілік қағидаларға 1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      Үлгілік қағидаларға 1-1-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      Үлгілік қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      Үлгілік қағидаларға 2-1-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      Үлгілік қағидаларға 9-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      Үлгілік қағидаларға 12-қосымша осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 14-қосымшаға сәйкес Үлгілік қағидаларға 7-қосымшамен толықтырылсын;

      осы бұйрыққа 15-қосымшаға сәйкес Үлгілік қағидаларға 8-қосымшамен толықтырылсын;

      2. Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекші ететін Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ғылым және жоғары білім министрі
С. Нұрбек

  Бұйрыққа 1-қосымша
Жоғары білімнің білім беру
бағдарламаларын іске асыратын
білім беру ұйымдарына оқуға
қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 1-қосымша

Арнаулы және (немесе) шығармашылық емтихан өткізілетін білім беру бағдарламалары топтарының тізбесі

Білім беру бағдарламалары топтарының нөмірі

Білім беру бағдарламалары топтарының атауы

Арнаулы дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары топтары

В001

Педагогика және психология

В002

Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

В003

Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

В008

Құқық және экономика негіздері мұғалімдерін даярлау

В009

Математика мұғалімдерін даярлау

В010

Физика мұғалімдерін даярлау

В011

Информатика мұғалімдерін даярлау

В012

Химия мұғалімдерін даярлау

В013

Биология мұғалімдерін даярлау

В014

География мұғалімдерін даярлау

В015

Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

В016

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

В017

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

В018

Шет тілі мұғалімдерін даярлау

В019

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

В020

Арнайы педагогика

В084

Мейіргер ісі

В086

Жалпы медицина

В087

Стоматология

В088

Педиатрия

Шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары топтары

В004

Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

В005

Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

В006

Музыка мұғалімдерін даярлау

В007

Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

В021

Орындаушылық өнер

В022

Музыкатану

В023

Режиссура, арт-менеджмент

В024

Өнертану

В025

Дирижирлеу

В026

Композиция

В027

Театр өнері

В028

Хореография

В029

Аудиовизуалды құрылғылар және медиа өндіріс

В030

Бейнелеу өнері

В031

Сән, дизайн

В033

Дінтану және теология

В042

Журналистика және репортер ісі

В073

Сәулет

В092

Тынығу

  Бұйрыққа 2-қосымша
Жоғары оқу орнынан
кейінгі білімнің білім беру
бағдарламаларын іске асыратын
білім беру ұйымдарына оқуға
қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 1-1-қосымша

"Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Мемлекеттік қызметті жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары (ЖЖОКБҰ) – (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

2.

Мемлекеттік қызметті көрсету тәсілдері

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
1) көрсетілетін қызметті беруші;
2) www. egov. kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

3.

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша түсетін көрсетілетін қызметті алушылар үшін көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап:
магистратураға – күнтізбелік жылғы 15-28 тамыз аралығында;
докторантураға – күнтізбелік жылғы 26 қарашадан 10 қаңтарға дейін.

4.

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

5.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі № 39 бұйрықпен бекітілген нысан бойынша құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру және күнтізбелік жылдың 28 тамызына қабылдау емтихандарының қорытындысы бойынша конкурстық іріктеуден өткендерге ЖЖОКБҰ-ға қабылдау туралы бұйрық шығару болып табылады.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық немесе қағаз түрінде. Көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі үшін қағаз жеткізгіште жүгінген кезде нәтиже қағаз жеткізгіште ресімделеді.
Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында білім беру ұйымына қабылданғаны туралы хабарлама келеді.

6.

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшерін және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

7.

Жұмыс кестесі

Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Портал-жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы.
Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекен-жайлары:
1) Министрліктің интернет-ресурсында: www. edu. gov. kz;
2) порталда: www. egov. kz орналастырылған.

8.

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі

1. Магистратураға немесе резидентураға түсуші тұлғалар: ЖЖОКБҰ-ға өтініш жасаған кезде:
1) ЖЖОКБҰ басшысының атына еркін түрде өтінішті;
2) жоғары білімі туралы құжатты (түпнұсқа);
3) интернатураны бітіргені туралы куәлік (резидентураға түсу үшін);
4) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);
5) 3x4 сантиметр өлшемді алты фотосурет;
6) № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрықпен бекітілген 075/у нысаны бойынша электрондық форматтағы медициналық анықтама;
Белгілі бір аумақта шектеу іс-шаралары жүзеге асырылған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда осы іс-шаралардың алынуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына медициналық анықтама ұсынады.
7) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификат:
ағылшын тілін меңгеру бойынша:
International English Language Tests System Academic (Интернашнал Инглиш Лангудж Тестс Систем Академик) (IELTS Academic) (АЙЛТС Академик), шекті балл кемінде – 6.0;
Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж Инститьюшнал Тестинг програм Интернет бейзид тест) (TOEFL IBT) (ТОЙФЛ АЙБИТИ), шекті балл кемінде – 60;
Test of English as a Foreign Language Paper-based testing (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж пэйпер бэйсед тэстинг) (TOEFL PBT) (ТОЙФЛ ПЙБИТИ), шекті балл кемінде – 498;
неміс тілін меңгеру бойынша:
Deutsche Sprachpruеfung fuеr den Hochschulzugang Niveau С1 (дойче щпрахпрюфун фюр дейн хохшулцуган ниво C1) (DSH, Niveau C1) (ДЙСИЭИЧ, ниво C1) – C1 деңгейі;
TestDaF-Prufung Niveau C1 (тестдаф-прюфун ниво C1) (TDF Niveau C1) (ТЙДИЭФ, ниво C1) – C1 деңгейі;
француз тілін меңгеру бойынша:
Test de Français International (Тест де франсэ Интернасиональ) (TFI) (ТФИ) - оқу және тыңдау секциялары бойынша В1 деңгейінен төмен емес;
Diplome d’Etudes en Langue français (Диплом дэтюд ан Ланг франсэз) (DELF) (ДЭЛФ) – В2 деңгейі;
Diplome Approfondi de Langue français (Диплом Аппрофонди де Ланг Франсэз) (DALF) (ДАЛФ) - С1 деңгейі;
Test de connaissance du français (Тест де коннэссанс дю франсэ) (TCF) (ТСФ), шекті балл кемінде – 50;
8) еңбек қызметін растайтын құжат (еңбек стажы бар адамдар үшін);
9) ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың тізімі (бар болған жағдайда).
Осы тармақтың 3), 7) және 8) тармақшаларда көрсетілген құжаттар көшірмелерімен бірге салыстыру үшін олардың түпнұсқалары ұсынылады. Салыстыру жүргізілгеннен кейін түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.
Осы тармақта көрсетілген құжаттар тізбесін толық ұсынбаған жағдайда қабылдау комиссиясы түсушілерден құжаттарды қабылдамайды.
портал арқылы өтініш жасаған кезде:
1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;
2) жоғары білім туралы электрондық құжат;
3) интернатураны бітіргені туралы электрондық куәлік (резидентураға түсу үшін);
4) шет тілінен тест тапсырғаны туралы электрондық сертификат:
ағылшын тілін меңгеру бойынша:
International English Language Tests System Academic (Интернашнал Инглиш Лангудж Тестс Систем Академик) (IELTS Academic) (АЙЛТС Академик), шекті балл кемінде – 6.0;
Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж Инститьюшнал Тестинг програм Интернет бейзид тест) (TOEFL IBT) (ТОЙФЛ АЙБИТИ), шекті балл кемінде – 60;
Test of English as a Foreign Language Paper-based testing (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж пэйпер бэйсед тэстинг) (TOEFL PBT) (ТОЙФЛ ПЙБИТИ), шекті балл кемінде – 498;
неміс тілін меңгеру бойынша:
Deutsche Sprachpruеfung fuеr den Hochschulzugang Niveau С1 (дойче щпрахпрюфун фюр дейн хохшулцуган ниво C1) (DSH, Niveau C1) (ДЙСИЭИЧ, ниво C1) – C1 деңгейі;
TestDaF-Prufung Niveau C1 (тестдаф-прюфун ниво C1) (TDF Niveau C1) (ТЙДИЭФ, ниво C1) – C1 деңгейі;
француз тілін меңгеру бойынша:
Test de Français International (Тест де франсэ Интернасиональ) (TFI) (ТФИ) - оқу және тыңдау секциялары бойынша В1 деңгейінен төмен емес;
Diplome d’Etudes en Langue français (Диплом дэтюд ан Ланг франсэз) (DELF) (ДЭЛФ) – В2 деңгейі;
Diplome Approfondi de Langue français (Диплом Аппрофонди де Ланг Франсэз) (DALF) (ДАЛФ) - С1 деңгейі;
Test de connaissance du français (Тест де коннэссанс дю франсэ) (TCF) (ТСФ), шекті балл кемінде – 50;
5) еңбек қызметін растайтын электрондық құжат (еңбек өтілі бар тұлғалар үшін);
6) көлемі 3x4 сантиметр сандық фото;
7) № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрықпен бекітілген 075/у нысаны бойынша электрондық форматтағы медициналық анықтама;
Белгілі бір аумақта шектеу іс-шаралары жүзеге асырылған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда осы іс-шаралардың алынуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына медициналық анықтама ұсынады.
8) ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың тізімі (бар болған жағдайда). Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтер, жоғары білім туралы құжат, медициналық анықтама, интернатураны бітіргені туралы куәлік көрсетілетін қызметті берушіге тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы беріледі.
2. Докторантураға түсуші тұлғалар мынадай құжаттар топтамасын тапсырады:
ЖЖОКБҰ-ға өтініш жасаған кезде:
1) ЖЖОКБҰ басшысының атына еркін нысандағы өтініш;
2) білім туралы құжат (құжаттарды қабылдау комиссиясына тапсырған кезде түпнұсқасы);
3) жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);
4) ҰТО берген мемлекеттік тіл бойынша емтихан (КАЗТЕСТ) тапсырғаны туралы ресми сертификат;
5) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификат:
ағылшын тілін меңгеру бойынша:
International English Language Tests System Academic (Интернашнал Инглиш Лангудж Тестс Систем Академик) (IELTS Academic) (АЙЛТС Академик), шекті балл кемінде – 5.5;
Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж Инститьюшнал Тестинг програм Интернет бейзид тест) (TOEFL IBT) (ТОЙФЛ АЙБИТИ), шекті балл кемінде – 46;
Test of English as a Foreign Language Paper-based testing (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж пэйпер бэйсед тэстинг) (TOEFL PBT) (ТОЙФЛ ПЙБИТИ), шекті балл кемінде – 453;
Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж институшинал тестинг програм) (TOEFL ITP) (ТОЙФЛ АЙТИПИ), шекті балл – кемінде 460;
неміс тілін меңгеру бойынша:
Deutsche Sprachpruеfung fuеr den Hochschulzugang Niveau В2 (дойче щпрахпрюфун фюр дейн хохшулцуган ниво В2) (DSH, Niveau В2) (ДЙСИЭИЧ, ниво В2) – В2 деңгейі;
TestDaF-Prufung Niveau В2 (тестдаф-прюфун ниво В2) (TDF Niveau В2) (ТЙДИЭФ, ниво В2) - В2 деңгейі;
француз тілін меңгеру бойынша:
Test de Français International (Тест де франсэ Интернасиональ) (TFI) (ТФИ) - оқу және тыңдау секциялары бойынша В2 деңгейінен төмен емес;
Diplome d’Etudes en Langue français (Диплом дэтюд ан Ланг франсэз) (DELF) (ДЭЛФ) – В2 деңгейі;
Test de connaissance du français (Тест де коннэссанс дю франсэ) (TCF) (ТСФ), шекті балл кемінде – 50;
6) № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрықпен бекітілген 075/у нысаны бойынша электрондық форматтағы медициналық анықтама;
Белгілі бір аумақта шектеу іс-шаралары жүзеге асырылған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда осы іс-шаралардың алынуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына медициналық анықтама ұсынады.
7) 3x4 сантиметр көлеміндегі алты фотосурет;
8) жұмыс орны бойынша кадр қызметімен расталған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы немесе еңбек қызметін растайтын өзге құжат;
9) соңғы 3 күнтізбелік жылдағы ғылыми жарияланымдар тізбесі (болған жағдайда), зерттеулер жүргізу жоспары және эссе;
10) алдын ала іріктеу нәтижелері ("Денсаулық сақтау" білім саласы бойынша).
Осы тармақтың 5) және 8) тармақшаларда көрсетілген құжаттар көшірмелерімен бірге салыстыру үшін олардың түпнұсқалары ұсынылады. Салыстыру жүргізілгеннен кейін түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.
Осы тармақта көрсетілген құжаттар тізбесін толық ұсынбаған жағдайда қабылдау комиссиясы түсушілерден құжаттарды қабылдамайды.
портал арқылы өтініш жасаған кезде:
1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;
2) болжамды отандық немесе шетелдік ғылыми Консультантпен келісілген Жоспарланған диссертациялық зерттеу негіздемесінің электрондық құжаты;
3) білімі туралы электрондық құжат;
4) ҰТО берген мемлекеттік тіл бойынша емтихан (КАЗТЕСТ) тапсырғаны туралы ресми сертификат;
5) шет тілінен тест тапсырғаны туралы электрондық сертификат:
ағылшын тілін меңгеру бойынша:
International English Language Tests System Academic (Интернашнал Инглиш Лангудж Тестс Систем Академик) (IELTS Academic) (АЙЛТС Академик), шекті балл кемінде – 5.5;
Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж Инститьюшнал Тестинг програм Интернет бейзид тест) (TOEFL IBT) (ТОЙФЛ АЙБИТИ), шекті балл кемінде – 46;
Test of English as a Foreign Language Paper-based testing (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж пэйпер бэйсед тэстинг) (TOEFL PBT) (ТОЙФЛ ПЙБИТИ), шекті балл кемінде – 453;
Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (Тест ов Инглиш аз а Форин Лангудж институшинал тестинг програм) (TOEFL ITP) (ТОЙФЛ АЙТИПИ), шекті балл – кемінде 460;
неміс тілін меңгеру бойынша:
Deutsche Sprachpruеfung fuеr den Hochschulzugang Niveau В2 (дойче щпрахпрюфун фюр дейн хохшулцуган ниво В2) (DSH, Niveau В2) (ДЙСИЭИЧ, ниво В2) – В2 деңгейі;
TestDaF-Prufung Niveau В2 (тестдаф-прюфун ниво В2) (TDF Niveau В2) (ТЙДИЭФ, ниво В2) - В2 деңгейі;
француз тілін меңгеру бойынша:
Test de Français International (Тест де франсэ Интернасиональ) (TFI) (ТФИ) - оқу және тыңдау секциялары бойынша В2 деңгейінен төмен емес;
Diplome d’Etudes en Langue français (Диплом дэтюд ан Ланг франсэз) (DELF) (ДЭЛФ) – В2 деңгейі;
Test de connaissance du français (Тест де коннэссанс дю франсэ) (TCF) (ТСФ), шекті балл кемінде – 50;
6) көлемі 3x4 сантиметр сандық фото;
7) № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрықпен бекітілген 075/у нысаны бойынша электрондық форматтағы медициналық анықтама;
Белгілі бір аумақта шектеу іс-шаралары жүзеге асырылған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда осы іс-шаралардың алынуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына медициналық анықтама ұсынады.
8) еңбек қызметін растайтын электрондық құжат (еңбек өтілі бар тұлғалар үшін);
9) соңғы 3 күнтізбелік жылдағы ғылыми жарияланымдар тізбесі (болған жағдайда), зерттеулер жүргізу жоспары және эссе.
Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтер, жоғары білім туралы құжат, медициналық анықтама, интернатураны бітіргені туралы куәлік көрсетілетін қызметті берушіге "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден ұсынылады.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер

Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден келесі негіздемелер бойынша бас тартады:
1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін толық емес құжаттар топтамасын ұсынған;
3) көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын белгіленген мерзімнен кеш ұсынған жағдайда.

10.

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут;
2) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут (практиканы ескере отырып).
Көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ болған жағдайда Мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтері, Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылған: www. edu. gov. kz және бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

  Бұйрыққа 3-қосымша
Жоғары білімнің білім беру
бағдарламаларын іске асыратын
білім беру ұйымдарына оқуға
қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 2-қосымша

Арнаулы және (немесе) шығармашылық емтиханның өткізу формасы

Білім беру бағдарламалары топтарының нөмірі

Білім беру бағдарламалары топтарының атауы

Арнаулы және (немесе) шығармашылық емтиханның өткізу формасы

1

2

3

Арнаулы дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары топтары

В001

Педагогика және психология

Педагогикалық жағдаятты шешу

В002

Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Педагогикалық жағдаятты шешу

В003

Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Педагогикалық жағдаятты шешу

В008

Құқық және экономика негіздері мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В009

Математика мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В010

Физика мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В011

Информатика мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В012

Химия мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В013

Биология мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В014

География мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В015

Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В016

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В017

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В018

Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В019

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

Педагогикалық жағдаятты шешу

В020

Арнайы педагогика

Педагогикалық жағдаятты шешу

В084

Мейіргер ісі

Психометрикалық емтихан

В086

Жалпы медицина

Психометрикалық емтихан

В087

Стоматология

Психометрикалық емтихан

В088

Педиатрия

Психометрикалық емтихан

Шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламалары топтары

1

2

3*

4

В004

Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Спорт түрлері бойынша нормативтер

Спорт ойындары

В005

Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Мамандану бойынша нормативтер

Жалпы дене даярлығы бойынша нормативтер

В006

Музыка мұғалімдерін даярлау

Орындау шеберлігі

Жалпы музыкалық қабілетін көрсету

В007

Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Сурет (адам бетінің гипстен жасалған маскасының суреті)

Кескіндеме (натюрморт)

В021

Орындаушылық өнер

Жеке (соло) бағдарламасын орындау

Музыкалық-теориялық пәндер бойынша ауызша және/немесе жазбаша емтихан (музыканың қарапайым теориясы/ гармония/ сольфеджио / этносольфеджио)

В022

Музыкатану

Музыкалық әдебиеттен ауызша емтихан. Музыкалық тақырыптарды орындау

Гармония бойынша ауызша емтихан; сольфеджио бойынша Диктант

В023

Режиссура, арт-менеджмент

Жазбаша жұмыс эссе / реферат немесе Арт-жобаның презентациясы

Коллоквиум.

В024

Өнертану

Жазбаша жұмыс: Кинотеледраматургия бойынша эссе және өнер туындыларын талдау

Өнер тарихы бойынша ауызша емтихан.

В025

Дирижерлеу

Дирижерлеу және коллоквиум.

Гармония бойынша ауызша емтихан. Сольфеджио бойынша диктант.

В026

Композиция

Өз шығармаларын ұсыну және коллоквиум.

Гармония бойынша ауызша емтихан. Сольфеджио бойынша диктант

В027

Театр өнері

Актерлік шеберлік, сахна тілі

Би, вокал

В028

Хореография

Орындау шеберлігі

Коллоквиум. Балетмейстер өнері бойынша тәжірибелік жұмыс.

В029

Аудиовизуалды құрылғылар және медиа өндіріс

Жазбаша жұмыс-аудиовизуалды немесе медиа жұмысты талдау

Коллоквиум және портфолио

В030

Бейнелеу өнері

Сурет, кескіндеме 1

Композиция 1

В031

Сән, дизайн

Сурет, кескіндеме 2

Композиция 2 немесе сызу

В033

Дінтану және теология

Кәсіпке жарамдылығын анықтау үшін әңгімелесу

Дін негіздері бойынша ауызша емтихан

В042

Журналистика және репортер ісі

Шығарма

Кәсіпке жарамдылығын анықтау үшін әңгімелесу

В073

Сәулет

Сурет

Сызу

В092

Тынығу

Орындау шеберлігі

Ұйымдастыру-қойылым жұмысының негіздері

            * қысқартылған оқыту мерзімдерін көздейтін жоғары білімі бар кадрларды даярлаудың ұқсас бағыттары бойынша "В029 - Аудиовизуалды құрылғылар және медиа өндіріс" білім беру бағдарламалары тобын қоспағанда

  Бұйрыққа 4-қосымша
Жоғары білімнің білім беру
бағдарламаларын іске асыратын
білім беру ұйымдарына оқуға
қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 2-1-қосымша

SAT (ЭсЭйТи), АСТ (ЭйСиТи), IВ (АйБи) балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру шкаласы Халықаралық стандартталған SAT (ЭсЭйТи) тест сертификатының балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру шкаласы 1 таңдау – Қолданыстағы SAT Reasoning (ЭсЭйТи Сабджект) және SAT (ЭсЭйТи) Subject сертификаттары бар оқушылар үшін

SAT (ЭсЭйТи) халықаралық стандартталған тесті

ҰБТ

Тест түрлері

Балдар

Тест түрлері

Балдар

SAT reasoning (ЭсЭйТи ризонинг)

Кемінде 950 балл (1600 балдан)

1 блок (міндетті пәндер) Оқу сауаттылығы

20-дан 13

Математикалық сауаттылық

15-тен 11

Кемінде 1050 балл (1600 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 15

Математикалық сауаттылық

15-тен 12

Кемінде 1150 балл (1600 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 17

Математикалық сауаттылық

15-тен 13

Кемінде 1250 балл (1600 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 19

Математикалық сауаттылық

15-тен 14

SAT subject (ЭсЭйТи сабджект)




2 бейінді пәндердің әрқайсысы бойынша кемінде 625 балл (800 балдан)*

1 бейінді пән
2 бейінді пән

45-тен 41
45-тен 41

2 бейінді пәндердің әрқайсысы бойынша кемінде 650 балл (800 балдан)*

1 бейінді пән
2 бейінді пән

45-тен 42
45-тен 42

2 бейінді пәндердің әрқайсысы бойынша кемінде 675 балл (800 балдан)*

1 бейінді пән
2 бейінді пән

45-тен 43
45-тен 43

2 бейінді пәндердің әрқайсысы бойынша кемінде 700 балл (800 балдан)*

1 бейінді пән
2 бейінді пән

45-тен 44
45-тен 44


"ағылшын тілі" бейінді пәні үшін IELTS (Айлтс) нәтижелері ескеріледі

      Ескерту: SAT (ЭсЭйТи) балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру SAT reasoning (ЭсЭйТи ризонинг) және SAT subject (ЭсЭйТи сабджект) сертификатары болған жағдайда жүзеге асырылады. Бұл ретте, түсуші Қазақстан тарихы пәні бойынша ҰБТ тапсырады және SAT subject (ЭсЭйТи сабджект) балдары бейіндік пәндері сәйкес келген жағдайда ғана ҰБТ балдарына ауыстырылады.

      2 таңдау – Қолданыстағы SAT Reasoning (ЭсЭйТи ризонинг) сертификаты бар оқушылар үшін

SAT халықаралық стандартталған тесті

ҰБТ

Тест түрлері

Балдар

Тест түрлері

Балдар

SAT reasoning (ЭсЭйТи ризонинг)

Кемінде 950 балл (1600 балдан)

1 блок (міндетті пәндер)
Оқу сауаттылығы

20-дан 13

Математикалық сауаттылық

15-тен 11

Кемінде 1050 балл (1600 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 15

Математикалық сауаттылық

15-тен 12

Кемінде 1150 балл (1600 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 17

Математикалық сауаттылық

15-тен 13

Кемінде 1250 балл (1600 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 19

Математикалық сауаттылық

15-тен 14


"ағылшын тілі" бейінді пәні үшін IELTS (Айлтс) нәтижелері ескеріледі

      Ескерту: SAT (ЭсЭйТи) балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру SAT reasoning (ЭсЭйТи ризонинг) сертификатары болған жағдайда жүзеге асырылады. Бұл ретте түсуші Қазақстан тарихы және екі бейіндік пәндер бойынша ҰБТ тапсырады.

Халықаралық стандартталған ACT (ЭйСйТи) тест сертификатының балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру шкаласы

ACT (ЭйСйТи) халықаралық стандартталған тесті

ҰБТ

Тест бөлімдері

Балдар

Тест түрлері

Балдар

English
Mathematic
Reading
(Инглиш мазематик ридинг)

әр бөлім бойынша кемінде 19 балл (36 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 13

Математикалық сауаттылық

15-тен 11

English
Mathematic
Reading
(Инглиш мазематик ридинг)

әр бөлім бойынша кемінде 21 балл (36 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 15

Математикалық сауаттылық

15-тен 12

English
Mathematic
Reading
(Инглиш мазематик ридинг)

әр бөлім бойынша кемінде 23 балл (36 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 17

Математикалық сауаттылық

15-тен 13

English
Mathematic
Reading
(Инглиш мазематик ридинг)

Әр бөлім бойынша кемінде 26 балл (36 балдан)

Оқу сауаттылығы

20-дан 19

Математикалық сауаттылық

15-тен 14

Science (Сайнз) (биология, география, химия, физика)

кемінде 19 балл* (36 балдан)

2 бейінді пән

45-тен 41
45-тен 41

Science (Сайнз) (биология, география, химия, физика)

кемінде 21 балл* (36 балдан)

2 бейінді пән

45-тен 42
45-тен 42

Science (Сайнз) (биология, география, химия, физика)

кемінде 23 балл* (36 балдан)

2 бейінді пән

45-тен 43
45-тен 43

Science (Сайнз) (биология, география, химия, физика)

Кемінде 26 балл* (36 балдан)

2 бейінді пән

45-тен 44
45-тен 44

      Ескерту: ACT (ЭйСйТи) балдары ҰБТ балдарына Қазақстан тарихы пәні бойынша ҰБТ тапсырған жағдайда және бейіндік пәндері сәйкес келген жағдайда ғана ауыстырылады.

SAT reasoning (ЭсЭйТи ризонинг) мен ACT (ЭйЭсТи) нәтижелерін салыстыру кестесі

SAT (ЭсЭйТи) балдары

ACT (ЭйСиТи) баламасы

1600-1570

36

1560-1530

35

1520-1490

34

1480-1450

33

1440-1420

32

1410-1390

31

1380-1360

30

1350-1330

29

1320-1300

28

1290-1260

27

1250-1230

26

1220-1200

25

1190-1160

24

1150-1130

23

1120-1100

22

1090-1060

21

1050-1030

20

1020-990

19

IB (АйБи) Халықаралық бакалавриат бағдарламасының балдарын ҰБТ балдарына ауыстыру шкаласы

Пәндер/ бағалар

 

IB

 

1

2

3

4

5

6

7

1

Математика: талдау және тәсілдер/ Математика: қолдану және түсіндіру (математикалық сауаттылық)

ҰБТ БАЛДАРЫ

5

8

10

12

13

14

15

2

Физика (бейінді пән)

14

23

29

36

41

44

45

Химия (бейінді пән)

14

23

29

36

41

44

45

Биология (бейінді пән)

14

23

29

36

41

44

45

Математика: талдау және тәсілдер/ Математика: қолдану және түсіндіру (бейінді пән)

14

23

29

36

41

44

45

Дүниежүзі тарихы (бейінді пән)

14

23

29

36

41

44

45

Жаһандық қауымдастықтағы ақпараттық технологиялар/ Компьютерлік ғылымдар (бейінді пән)

14

23

29

36

41

44

45


Ағылшын тілі (А); Ағылшын тілі (В) (бейінді пән)

14

23

29

36

41

44

45


Бейінді пәндер


14

23

29

36

41

44

45

      Ескерту: IB (АйБи) балдары ҰБТ балдарына Қазақстан тарихы және оқу сауаттылығы пәндері бойынша ҰБТ тапсырған жағдайда, және бейіндік пәндері сәйкес келген жағдайда ғана ауыстырылады.

  Бұйрыққа 5-қосымша
Жоғары оқу орнынан кейінгі
білімнің білім беру
бағдарламаларын іске
асыратынбілім беру
ұйымдарына
оқуға қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 9-қосымша

Докторантураға түсуге арналған бағалау жүйесінің 100-балдық шкаласы

Тест түрлері

Балл

ЖЖОКБҰ-ның емтихан комиссиясы оқуға түсушімен өткізетін әңгімелесу

20

Эссе

10

Докторантурада оқуға дайындығын анықтауға арналған тест

30

Білім беру бағдарламасы тобының бейіні бойынша емтихан сұрақтары

40

Барлығы

100

  Бұйрыққа 6-қосымша
Жоғары оқу орнынан
кейінгі білімнің білім беру
бағдарламаларын іске асыратын
білім беру ұйымдарына оқуға
қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 12-қосымша

Докторантураға компьютерлік форматтағы түсу емтиханын өткізу барысында тыйым салынған заттардың тәркіленуі және тәртіп сақтау ережесін бұзған және (немесе) әрекеттері немесе түсу емтиханы жүйесіне араласу әрекеті және түсу емтиханынан өту кезіндегі өзге де бұзушылықтар жасаған түсушіні аудиториядан шығару туралы акт

      ______________________________________________________

            (ұйымының атауы)

      "______"_______________202____жыл "______" сағат "______" минут
Түсу емтиханының әкімшісі _______________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Бақылаушы _______________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
түсу емтиханын өткізу барысында түсушіден: ______________________ тегі, аты, әкесінің
аты (болған жағдайда), жеке сәйкестендіру номері ________________ №___ аудитория,
№___ орын, Жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске
асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларының 20-4
тармағының бұзылғандығын дәлелдейтін төмендегі заттар табылды:
________________________________________________________________
(табылған заттың атауы, маркасы, саны.)
Аталған деректі ескере отырып шешім қабылдады:
түсуші _____________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
№_____ аудиториядан шығару және түсу емтиханының нәтижелерін жою.
Актімен таныстым:
_______________________________________________________________
(Түсушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) қолы)
________________________________________________________________
(Түсу емтиханы әкімшісінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) қолы)
________________________________________________________________
(Бақылаушының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) қолы)

Мөр орны
Күні:_________

  Бұйрыққа 7-қосымша
Жоғары оқу орнынан
кейінгі білімнің білім беру
бағдарламаларын іске асыратын
білім беру ұйымдарына оқуға
қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 14-қосымша

Түсу емтиханы уақытында техниканың техникалық ақауын анықтау актісі

      ______________________________________________

      (Түсу емтиханын өткізу пунктінің атауы)

      Күні "_____" _____________ 20 ____ жыл

      уақыты "______" сағат " ____" минут

      Түсу емтиханының әкімшісі

      ______________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Бақылаушы

      ______________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      түсу емтиханы уақытында техниканың техникалық ақауын анықтады:

Түсушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

жеке сәйкестендіру номері

техникалық ақаудың уақыты

техникалық ақаудың себебі







      Актімен танысты: ______________________________________________
(Түсу емтиханының әкімшісінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы)
______________________________________________
(Бақылаушының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы)
______________________________________________
(Түсушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы)
Мөр орны
Күні:_________

  Бұйрыққа 8-қосымша
Жоғары оқу орнынан
кейінгі білімнің білім беру
бағдарламаларын іске асыратын
білім беру ұйымдарына оқуға
қабылдаудың үлгілік
қағидаларына 15-қосымша

Түсу емтиханы процесін тоқтату және басқа күнге ауыстыру туралы акт

      _______________________________________________

      (түсу емтиханын өткізу пунктінің атауы)

      Күні "____"___________ 20_____ жыл
Уақыты "_______" сағат " ____" минут
Өңірлік мемлекеттік комиссияның төрағасы
_______________________________________,
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Түсу емтиханының әкімшісі
_______________________________________,
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Бақылаушы
________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
түсу емтиханы кезінде тестілеу процесін тоқтату және басқа күнге ауыстыру туралы акт жасады:

Түсу емтиханын өткізу пунктінің коды

Түсу емтиханын өткізу пунктінің атауы

Күні

Түсу емтиханын тоқтатудың және басқа күнге ауыстырудың уақыты

Түсу емтиханын тоқтатудың және басқа күнге ауыстырудың себебі






      Актімен танысты:
_______________________________________________
(Өңірлік мемлекеттік комиссияның төрағасының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
және қолы)
_______________________________________________
(Түсу емтиханының әкімшісінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы)
_______________________________________________
(Бақылаушының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы)
_______________________________________________
(Түсушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы)
Мөр орны
Күні: _________