Бөлек жергілікті қоғамдастық жиындарын өткізу және жергілікті қоғамдастық жиынына қатысу үшін Бурабай ауданы Атамекен ауылдық округінің ауыл тұрғындары өкілдерінің санын айқындау қағидасын бекіту туралы

Ақмола облысы Бурабай аудандық мәслихатының 2014 жылғы 19 қарашадағы № 5С-36/5 шешімі. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 22 желтоқсанда № 4519 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы Бурабай аудандық мәслихатының 2016 жылғы 9 желтоқсандағы № 6С-9/5 шешімімен

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2013 жылғы 23 ақпандағы № 74 (28013) санында жарияланған) мынадай өзгеріс пен толықтыру енгізілсін:
      «1. Мыналар:
      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес 1 жастан 5 (6) жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуға арналған үлгілік оқу жоспары;
      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес 5 жастан 6 (7) жасқа дейінгі балаларды мектепалды даярлау сыныптары мен топтарына арналған үлгілік оқу жоспары бекітілсін;
      3) осы бұйрықтың 3-қосымшаға сәйкес мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту үшін үлгілік оқу жоспары бекітілсін.»;
      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 3-қосымшамен толықтырылсын.
      2. Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технолгиялар департаменті (Ж.А.Жонтаева):
      1) осы бұйрықтың белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр Е.Н. Иманғалиевқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысққа енгізіледі және 2014 жылғы 1 қыркүйектен бастап пайда болған қатынастарға қолданылады.
 
 

      Министр

                                                А. Сәрінжіпов


Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2014 жылғы 19 қарашадағы
№ 479 бұйрығына қосымша



Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2014 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына 3 қосымша

Мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейін тәрбиелеу және оқытудың типтік оқу жоспары
 

Сөйлеу тілі жалпы дамымаған 2 - 7 жас


Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7 жас


Жалпы білімдік ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз тәртіп негіздері, валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

-

-

-

2

4

1

Көркем
әдебиет

-

-

-

1

1

2

Тілдер
(мемлекеттік тіл
қазақ тілінде тәрбиелеп
және оқыту топтарда жүргізілмейді)

-

-

-

1

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Экология негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Қоршаған
ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен таныстыру

-

0,5

0,5

0,5

0,5

2

Экология

-

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1


Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Коммуникация

2

5

5

5

5

1

Тіл дамыту

2

5

5

3
І-жартыжылдық
2
ІІ-жартыжылдық

2

2

Сауат ашу және жазу негіздері





2

3

Дыбыс айту қабілеті




2
І- жартыжылдық
3
ІІ-жартыжылдық

1

Ұйымдастырылған және арнайы оқу
іс-әрекетінің жалпы көлемі

10

14

15

20

23

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

25-30 минут

Көру қабілеті бұзылымымен 2 - 7 жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ
3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7 жас


Жалпы білімдік ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз
мінез-құлық негіздері, валеология

-

-

-

1

1

ІІ

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Тіл дамыту

0,5

1

1

0,5

1

2

Көркем әдебиет

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Сауат ашу
және жазу негіздері

-

-

-

1

1,5

4

Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)

-

0,5

0,5

2

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Экология негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Қоршаған ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік
орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен таныстыру

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Көркем
әдебиет

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану




1

1


Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті (ішкі топтық)

VI

Таным

4

4

4

3

3

1

Көру түйсігі**

2

2

2

2

2

2

Кеңістікте бағдарлай білу

2

2

2

1

1

VІІ

Әлеуметтік орта

1

1

1

2

2

1

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

1

1

1

2

2

Ұйымдастырылған және арнайы
оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі

14

16

17

22

25

Оқу
іс-әрекетінің
ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут

25-30
минут

25-30
минут

* Бала бақшаның өзіне тән ерекшіліктерін және ұйымдастырылған оқу-ісі шеңберінен шығатын жұмыстар:
балалардың бұзылымды көру функцияларын дамыту бойынша тәрбиешілердің жұмысы (офтальмолог дәрігердің ұсынымы бойынша);
топтық оқу әдістерінде бағдарламаны еңгермейтін балалармен тәрбиешілердің жекелік жұмыстары;
тәрбиешілердің балалармен мамандардың тапсырмасы бойынша жұмысы; педагогтардың шығармашылық жұмысы.

** Жаппай соқырлығы бар балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және ұсақ моторикасын дамыту бойынша түзеу-оқу жұмыстары жүргізіледі.
Басқа балалармен сезіну мен ұсақ моторикасын дамыту жоғарыда аталған барлық түзеу-оқу ісінде жүргізіледі.

Есту қабілеті бұзылған 2- 7 жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7 жас

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

-

-

1

2

3

1

Тіл дамыту

-

-

1

0,5

1

2

Көркем
әдебиет

-

-

-

0,5

0,5

3

Сауат ашу
және жазу негіздері

-

-

-

1

1,5

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Экология негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

5

Қоршаған ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен таныстыру

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Көркем әдебиет

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1


Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Коммуникация

1

3

3

3

3

1

Тіл дамыту

-

2

2

2

2

2

Есту түйсігін дамыту және дыбыс айтуын қалыптастыру

1

1

1

1

1

Ұйымдастырылған
және арнайы оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі

9

12

14

18

20

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

25-30
минут

Ақыл-ой кемістігімен 2-7 (8) жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6-7(8) жас

I

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Мәдени-гигиеналық дағдылар

-

-

-

1

1

ІI

Коммуникация

1

2

2

3

3

1

Тіл дамыту
және көркем әдебиетпен таныстыру

0,5

1,5

1,5

2

2

2

Көркем әдебиеті

0,5

0,5

0,5

1

1

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

1

0,5

1

1

1

2

Ойынға үйрету

-

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Құрастыру

-

-

0,5

0,5

0,5

5

Қоршаған ортамен танысу

1

0,5

0,5

0,5

0,5

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

2

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Бейнелеу

1

1

1

1

1

4

Музыкалық тәрбие

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Әлеуметтік даму және еңбек тәрбиесі

-

1

1

2

2

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Түзеу жұмыстары

1

1

2

3

4

Ұйымдастырылған және арнайы оқу іс-әрекетінің жалпы көлемі

10

12

14

19

21

Оқу
іс-әрекетінің
ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

30-35
минут

Психикалық дамуы тежелгенмен 2-7(8) жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы
6 -7(8) жас

I

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз
тәртіп
негіздері, валеология

-

-

-

1

1

ІI

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Сөйлеу тілін дамыту және қатынастық қабілетін қалыптастыру

0,5

1

1

0,5

1

2

Көркем
әдебиет

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

3

Сауат ашу
және жазу
негіздері

-

-

-

1

1,5

4

Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)

-

0,5

0,5

2

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Қоршаған ортамен таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75

5

Экология
негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

1

1

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

0,5

0,5

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған ортамен танысу

-

0,25

0,25

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Коркем әдебиет

-

0,5

0,5

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

Түзеу
жұмыстары

1

1

2

3

4

Ұйымдастырылған
және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі

10

12

14

20

24

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15
минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

30-35
минут

Тірек-қозғалыс аппаратының бұзылымдарымен 2 – 7(8) жас

Білім беру салалары

І кіші топ 2-3 жас

ІІ кіші топ 3-4 жас

Ортаңғы топ 4-5 жас

Ересектер тобы 5-6 жас

Дайындық тобы 6 -7(8) жас

І

Денсаулық

2

2

2

3

4

1

Дене
шынықтыру

2

2

2

2

3

2

Қауіпсіз
тәртіп негіздері, валеология

-

-

-

1

1

II

Коммуникация

1

2

2

4

6

1

Тіл дамыту

0,5

1,25

1,25

0,75

1

1

Көркем әдебиеті

0,5

0,25

0,25

0,25

0,5

2

Сауат ашу
және жазу
негіздері

-

-

-

1

1,5

3

Мемлекеттік, орыс және басқа тілдер (мемлекеттік тіл қазақ тілінде тәрбиелейтін және оқытатын топтарда өткізілмейді)

-

0,5

0,5

2

3

III

Таным

2

2

3

3

3

1

Сенсорика

0,75

-

-

-

-

2

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

-

0,5

1

1

1,5

3

Құрастыру

0,25

1

1

1

0,5

4

Қоршаған
ортамен
таныстыру

0,5

0,25

0,5

0,5

0,75


Экология
негіздері

0,5

0,25

0,5

0,5

0,25

IV

Шығармашылық

4

4

4

5

5

1

Бейнелеу

1

0,5

0,5

1

1

2

Мүсіндеу

0,5

1

1

1

1

3

Жапсыру

0,5

0,5

0,5

1

1

4

Музыка

2

2

2

2

2

V

Әлеуметтік
орта

-

1

1

2

2

1

Қоршаған
ортамен
танысу

-

0,5

0,5

0,25

0,25

2

Экология

-

0,25

0,25

0,25

0,25

3

Коркем
әдебиет

-

0,25

0,25

0,5

0,5

4

Өзін-өзі тану

-

-

-

1

1

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті

І

Денсаулық

6

6

6

6

6

1

ЕДШ

5

5

5

5

5

2

Жүзу

1

1

1

1

1

Түзеу жұмыстары

4

4

4

4

4

Ұйымдастырылған
және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі

19

21

22

27

30

Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20
минут

20-25
минут

25-30
минут

30-35
минут

Күрделі бұзылымдарымен 2-7(8) жас

Білім беру салалары

I саты 2-4 жас

II саты 4-6 жас

III саты
6-7(8)жас

І

Денсаулық

2

3

3

1

Дене
шынықтыру

2

3

3

II

Коммуникация*

2

3

3

1
 

Ишаралық,
дактильді қатынастық тілін дамыту
/көру және есту бұзылымдары бірлескенде

1

1

1

2

Заттық символдармен, сүреттермен
байланысты
дағдыларын қалыптастыру

0,5

1

1

3

Балалардың ауызша тілін (дыбыстық) қалыптастыру
және дамыту

0,5

1

1

III

Таным

3

3

4

1

Сенсорлық
даму

0,5

0,5

0,5

2

Кеністіктегі
бағдар

1

1

1

3

Қоршаған
ортамен
таныстыру

1

1

1,5

4

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

0,5

0,5

1

IV

Шығармашылық

4

4

5

1

Мүсіндеу

1

1

1

2

Жапсыру

1

1

1

3

Құрастыру

-

0,5

1

4

Музыка

2

1

1,5

5

Тифлографика**

-

0,5

0,5

V

Әлеуметтік
орта

1

1

1

1

Әлеуметтік
даму және
еңбек тәрбиесі

1

1

1

Арнайы түзеу оқу іс-әрекеті


Түзеу
жұмыстары

3

4

5

1

Тамақ жеу мен
үстелде отыруға байланысты
дағдыларын қалыптастыру

1

1

1

2

Киіну және
киімді күту дағдыларын қалыптастыру

1

1

2

3

Басқа жағдайлардағы тәртібі дағдыларын қалыптастыру және үй еңбегі

1

2

2


Ұйымдастырылған және арнайы
оқу іс-әрекетінің
жалпы көлемі

15

18

21


Оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10-15 минут

15-20 минут

20-25 минут


*Күрделі бұзылымдары бар балалардың қатынастық дағдыларын қалыптастыру барысында бұзылымдардың үйлесуіне байланысты төмендегідей жұмыстың бағыттары көрсетіледі:
көру және есту бұзылымдары үйлескен кезде алғашында қатынастың ишаралық, дактильді қатынастық формасы қалыптасады;
БСА-ға байланысты бұзылымдар үйлескенде, сөйлеу тілінің қайта құру жағы бұзылғанда, символ- заттарды, суреттерді қолдануымен байланысты қатынастық дағдылар қалыптасады.
Бұзылыдардың барлық түрлері үйлескенде және дамудың барлық сатысында сөйлеу тілінің ауызша (дыбыстық) жағын қалыптастыру қажет.
**«Тифлографика» атты ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті көру қабілетінің алғашқы бұзылымдары бар балалар үшін қарастырылған
 

Психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттеріне және оңалту орталықтарына арналған типтік оқу жоспары

Ерте жас 0 – 3 жас
Сабақтар ұзақтығы 35-45 минут

Даму
бұзылымдары
категориясы
 

Түзету-дамыту сабақтары
 

Емдік
дене шынықтыру
 

Музыка
ырғақ сабақ
 

Командалық
бағалау

мұғалім-логопед

мұғалім арнайы педагог

педагог-психолог

жеке
сабақ

ішкі топтық
сабақ

жеке сабақ
 

ішкі топтық
сабақ
 

жеке сабақ
 

ішкі топтық
сабақ
 

жеке
сабақ

ішкі топтық
топтық

1

Психомоторлық дамуының тежелуі

-

-

2

-

-

-

2

-

-

жылына
2 рет
 

2

Психотілдік дамуының тежелуі

-

-

2

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

3

Тіл дамуының тежелуі

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

4

БСА

-

-

2

-

-

-

2

-

-

жылына
2 рет

5

Ринолалия

2

-

-

-

-

-

-

-

-

Жылына 2 рет

6

Тұтықпа

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

7

Эмоциональдық бұзылымдар

-

-

көрсетілім
бойынша 2

-

3

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына 2 рет

8

1 -2 дәрежедегі саңыраулық

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

Жылына 2 рет

9

3 – 4 дәрежедегі саңыраулық

-

-

2

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

10

Көру
қабілетінің бұзылымдары

көрсетілім
бойынша 2

-

2

-

-

-

-

көрсетілім
бойынша 2

көрсетілім
бойынша 2

жылына
2 рет

11

Күрделі бұзылымдар

көрсетілім бойынша 2

-

2

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

Жылына 1 рет
 

Мектепке дейінгі жас 3 - 8 жас
Сабақтар ұзақтығы 35-45 минут

1

Психикалық дамуы тежелген

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

2

Жеңіл ақыл-ой кемістігі

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

3

Орташа ақыл-ой кемістігі

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

4

ДЦП және
тірек-қозғалыс аппаратының басқа бұзылымдары

көрсетілім бойынша 2

-

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

2

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

5

1 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

6

2 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы

көрсетілім бойынша 2

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

7

3 деңгейдегі жалпы сөйлеу тілінің дамымауы

көрсетілім бойынша
2

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

8

Ринолалия

2

-

-

-

-

-

-

-

-

жылына
2 рет

9

Тұтықпаның ауыр деңгейі

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім
бойынша 2

жылына
2 рет
 

10

Тұтықпаның орташа деңгейі

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

11

1 -2 дәрежедегі саңыраулық

2

-

-

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

12

3 – 4 дәрежедегі саңыраулық

-

-

3

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

13

Көру қабілетінің бұзылымдары

көрсетілім бойынша 2

3

-

-

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

14

Эмоционалдық бұзылымдар

көрсетілім бойынша 2

көрсетілім бойынша 2

3

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

жылына
2 рет

15

Күрделі бұзылымдар

2

-

2

-

-

-

көрсетілім бойынша 2

-

жылына 1 рет
 

*** Маманның «Көрсетілімі бойынша» нұсқау жасаған бағанында басқа өзіндік бұзылымдарға (мысалы, ақыл-ой кемістігі+ тұтықпа, БСА + дизартрия) байланысты берілген
**** Бала ішкі топта оқуға дайын болған кезде ішкі топтық сабақтар қарастырылады,
жеке сабақтар алынып тастанылады