Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2010 жылғы 6 мамырдағы N 214 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 31 мамырда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6265 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 72 Бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 13.03.2013 № 72 бұйрығымен (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 26-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау ережесi бекiтiлсiн.
      2. Күші жойылды деп танылсын:
      1) "Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрі м.а. 2008 жылғы 22 желтоқсандағы № 264 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5437 болып тіркелген);
      2) «Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2008 жылғы 22 желтоқсандағы № 264 бұйрығына толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009 жылғы 24 қаңтардағы № 5-П бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5522 тіркелген).
      3. Бюджеттік процесс әдіснамасы департаменті (А. Қалиева) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді.

      Министр                                           Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы 
Экономика және бюджеттік
жоспарлау министрінің 
2010 жылғы 6 мамырдағы 
№ 214 бұйрығымен бекiтiлген

Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік
сыныптамасын жасау ережесi

      1. Осы Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау ережесi (бұдан әрi - Ереже) Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасаудың құрылымы мен тәртiбiн айқындайды.

1-бөлім. Жалпы ережелер 1-тарау. Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттік сыныптамасының құрылымы

      2. Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттiк сыныптамасы (бұдан әрi - Бюджеттік сыныптама) бюджет түсiмдерi мен шығыстарын сыныптама объектілерiне топтамалық кодтар бере отырып, функционалдық, ведомстволық және экономикалық сипаттамалар бойынша топтастыру болып табылады.
      3. Бюджеттiк сыныптама Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінің, Қазақстан Республикасының Президентi Жарлықтарының, Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулыларының негізінде жасалады.
      4. Бюджеттiк сыныптама мыналарды қамтиды:
      бюджеттік түсімдер сыныптамасын;
      бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы;
      бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы.
      5. Осы Ережеде мынадай ұғымдар қолданылады:
      сыныптамалық код - түсiмнiң әрбiр түрi, бюджет шығыстарының әрбiр түрлерi және бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бойынша, олардың белгiлi бiр сипаттамалары бойынша, түсiмдер сыныптамасының, шығыстардың функционалдық және экономикалық сыныптамасының деңгейлерi бойынша жеке бекiтiлетiн цифрлық белгі (топтамалық код);
      іс-әрекеттің аяқталу мерзiмi - ол басталған сәттен бастап тиiстi сыныптамалық код бойынша түсiмдердi есепке алу немесе шығыстарды қаржыландыру тоқтатылатын күн.

2-тарау. Бюджет түсімдерінің сыныптамасы

      6. Барлық деңгейдегi бюджеттер түсiмдерiнiң белгiлi бiр сипаттамалар бойынша осы Ереженiң 3-тармағында көрсетiлген салықтарды, төлемдердi және бюджетке түсетiн басқа да түсiмдердi белгiлейтiн Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актілеріне негiзделген топтамасы бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы болып табылады.
      7. Бюджет түсiмдерi сыныптамасының топтамасы мыналардан тұрады:
      түсiмдердiң экономикалық белгілерi бойынша топтамасын бiлдiретiн санаттар. Сыныптамалық коды 1 белгіден тұрады;
      түсiмдердi олардың көздерi мен түрлерi бойынша топтайтын сыныптар. Сыныптамалық коды 2 белгіден тұрады;
      түсiмдердi олардың көздерi мен түрлерi бойынша неғұрлым егжей-тегжейлi топтайтын iшкi сыныптар. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;
      бюджетке түсетiн төлем немесе түсiм түрiн айқындайтын ерекшелiктер. Сыныптамалық коды 2 белгiден тұрады.
      8. Түсiмдердiң әрбiр түрiнiң түсiмдер сыныптамасының барлық деңгейлерiнiң кодтарынан қалыптасатын алты белгілi коды болады.
      9. Түсiмдердiң әрқилы түрлерi үшiн бiрдей алты белгіден тұратын кодтарды белгілеуге жол берiлмейдi.
      10. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы мынадай негізгі санаттарды қамтиды:
      1 - салықтық түсiмдер;
      2 - салықтық емес түсiмдер;
      3 - негізгі капиталды сатудан түсетiн түсiмдер;
      4 - трансферттерден түсетiн түсiмдер;
      5 - бюджеттік кредиттерді өтеу;
      6 - мемлекеттің қаржы активтерiн сатудан түсетiн түсiмдер;
      7 – қарыздардың түсiмi;
      8 – бюджет қаражаттарының пайдаланылатын қалдықтары.
      11. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.

3-тарау. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы

      12. Мемлекет функцияларының орындалуын, республиканың стратегиялық, орта мерзiмдi бағдарламалары мен даму жоспарларын iске асыруды бейнелейтiн функционалдық және ведомстволық белгiлер бойынша бюджет қаражатының жұмсалу бағыттарын айқындайтын барлық деңгейлердегi бюджеттер шығыстарының топтамасы бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы болып табылады.
      13. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасының топтамасы мынадай деңгейлерден тұрады: функционалдық топтар; функционалдық iшкi топтар; бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi; бюджеттік бағдарламалар және кiшi бағдарламалар.
      14. Функционалдық топ елдiң стратегиялық даму басымдықтарына сәйкес келетiн және олардың әрқайсысының айқын мақсатын көрсететiн елдiң негiзгi даму бағыттарын көрсетедi. Сыныптамалық коды 2 белгiден тұрады.
      15. Мемлекеттік басқару органдары орындайтын функцияларға байланысты бюджет шығыстары мынадай функционалдық топтар бойынша сыныпталады:
      01- Жалпы сипаттағы мемлекеттiк қызметтер;
      02- Қорғаныс;
      03- Қоғамдық тәртiп, қауiпсiздiк, құқық, сот, қылмыстық-атқару қызметi;
      04- Білім беру;
      05- Денсаулық сақтау;
      06- Әлеуметтік көмек және әлеуметтiк қамсыздандыру;
      07- Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық;
      08- Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңiстiк;
      09- Отын-энергетикалық кешен және жер қойнауын пайдалану;
      10- Ауыл, cу, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар дүниесін қорғау, жер қатынастары;
      11- Өнеркәсiп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметi;
      12- Көлік және коммуникациялар;
      13- Өзгелерi;
      14- Борышқа қызмет көрсету;
      15- Трансферттер;
      16- Қарыздарды өтеу.
      16. Функционалдық ішкi топ (бұдан әрі - ішкі функция) ел дамуының әрбiр стратегиялық басымдығы жөнiндегi мiндеттер тобын функционалдық топ iшiнде нақтылайды. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады.
      17. Бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi оларға жүктелген функциялар мен өкiлеттiктерге сәйкес айқындалады.
      Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi - бюджеттiк бағдарламаларды жоспарлауға, негіздеуге, іске асыруға және бюджеттік бағдарламалар нәтижелеріне жетуге жауапты мемлекеттік орган.
      Бюджеттік бағдарламалардың бір әкімшісінің құзыретіне жатқызылмайтын экономиканың әртүрлі салаларында жобалардың іске асырылуын көздейтін ұлттық холдингтер мен ұлттық басқарушы холдингтердiң жарғылық капиталында мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру жоспарланатын бюджеттік бағдарламалар бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әрекет етеді.
      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 2011.12.20 № 647 Бұйрығымен.
      18. Бюджеттік бағдарламалардың әрбiр әкiмшiсiне өзiнiң жеке сыныптамалық коды берiледi, коды 3 белгiден тұрады.
      19. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Қазақстан Республикасының Yкiметi бекiтетін жергiлiктi мемлекеттiк басқарудың үлгілiк құрылымына негiзделе отырып, айқындалады.
      20. Бюджеттік бағдарлама мемлекеттік органның стратегиялық жоспарында айқындалған стратегиялық бағыттармен, мақсаттармен, міндеттермен, нәтижелер көрсеткіштерімен өзара байланысты, нәтиже көрсеткіштері мен бюджет шығыстарын қаржыландыру көлемі бар бюджет шығыстарының бағыттарын айқындайды. Сыныптамалық коды 3 белгiден тұрады.
      21. Атаулары бірдей бюджеттік бағдарламалар, соның ішінде бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды орындау кезінде пайдаланылатындар мен бюджеттік бағдарламалардың бірнеше әкімшілеріне бекітілгендердің де кодтары біреу және 100-ден бастап 199-ға дейінгі кодтар бойынша сыныпталады.
      22. функционалдық топ, функционалдық кіші топ, бюджеттік бағдарлама әкімшісі, бюджеттік бағдарлама және кіші бағдарлама кодтарынан жасалатын әрбір он екі белгілі код бюджет шығыстарының барлық функционалдық сыныптамасынан бірегей болып табылады.
      23. Бюджеттік бағдарлама нәтижелердің бюджеттік бағдарламаларға арналған көрсеткіштер бюджеттік ішкі бағдарламаларға да қолданылатын шарт кезінде бюджет қаражатын жұмсаудың бағыттарын нақтылайтын ішкі бағдарламаларға бөлінуі мүмкін.
      Бюджеттік кiшi бағдарлама бюджеттiк бағдарлама шеңберiндегi бюджет шығыстарының нақты бағыттарын ашады.
      Бюджеттiк бағдарламаларда 001-ден 999-ға дейiнгі сыныптамалық код болады. Бiрнеше әкiмшiлерiне бекiтілген, аттас бюджеттiк бағдарламалар 100-ден 199-ға дейін жiктеледi.
      Бюджеттік кiшi бағдарламаларда 001-ден 999-ғa дейiнгі сыныптамалық код болады. Бірнеше әкiмшiлерге бекiтiлген аттас бюджеттік кiшi бағдарламалар 001-ден 099 аралығындағы кодтар бойынша жiктеледi.
      24. Егер бағдарлама кiші бағдарламаларға бөлінбесе, олардың орнына 000 сыныптамалық коды көрсетіледі.
      25. Бюджеттік бағдарламалар мыналарға бөлінуі мүмкін:
      1) мазмұнына байланысты мыналарға:
      мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету;
      трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру;
      бюджет кредиттерін беру;
      бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру;
      күрделі шығыстарды жүзеге асыру;
      мемлекет міндеттемелерін орындау;
      нысаналы салым салу.
      2) мемлекеттік басқару деңгейіне қарай мыналарға:
      республикалық бюджеттің құрамында бекітілетін республикалық бағдарламалар;
      облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің құрамында бекітілетін облыстық, республикалық маңызы бар қала, астана бағдарламалары;
      аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында бекітілетін аудандық (қалалық) бағдарламалар;
      республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында бекітілетін қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің бюджеттік бағдарламалары болып бөлінеді.
      Облыстық, республикалық маңызы бар қала, астана, аудандық (қалалық) бюджеттік бағдарламалар, сондай-ақ қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің бюджеттік бағдарламалары жергілікті бюджеттік бағдарламалар болып табылады.
      3) іске асыру тәсіліне қарай мыналарға:
      бір әкімші іске асыратын жеке бюджеттік бағдарламалар;
      белгілі бір бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламаларының құрамында бекітілетін және бюджеттік бағдарламалардың түрлі әкімшілері арасында ағымдағы қаржы жылы ішінде бөлінуге тиіс бөлінетін бюджеттік бағдарламалар болып бөлінеді.
      Мұндай бюджеттік бағдарламаларды бөлу 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 33-бабының 3-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      Бюджеттік бағдарламалар бірыңғай бюджеттік сыныптаманың құрамында тиісті белгі (код) тағайындала отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламалар және бюджеттік даму бағдарламалары болып бөлінеді.
      Бюджеттік даму бағдарламаларына бюджеттің бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған шығыстары жатады. Бюджеттің қалған шығыстары ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға жатады.
      Ескерту. 25-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 2012.02.20 № 103 Бұйрығымен.
      26. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.
      27. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы негізінде бюджеттік бағдарламалар әкімшілерін және бюджеттік бағдарламаларды (ішкі бағдарламаларды) топтастыру арқылы жасалатын бюджет шығыстарының ведомстволық сыныптамасы қалыптастырылуы мүмкін.

4-тарау. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы

      28. Бюджеттік бағдарламаларды іске асыру үшін мемлекеттік мекемелер жүзеге асыратын операцияларды бейнелейтін экономикалық сипаттамалар бойынша бюджет шығыстарын топтастыру бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы болып табылады.
      29. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасын топтастыру мыналардан тұрады:
      шығыстарды экономикалық белгілері бойынша топтастыратын санаттар. Сыныптамалық коды 1 белгіден тұрады;
      шығыстарды мемлекеттік мекемелер жүргiзетiн операциялардың негізгі түрлері бойынша топтастыратын сыныптар. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;
      шығыстарды мемлекеттік мекемелер жүргiзетiн операциялардың негiзгi түрлері бойынша барынша егжей-тегжейлi топтастыратын iшкi сыныптар. Сыныптамалық коды 3 белгiден тұрады;
      бюджеттiк бағдарламаны iске асыру үшін мемлекеттік мекеме жүргізетін операцияның түрін айқындайтын ерекшеліктер. Сыныптамалық коды 3 белгіден тұрады.
      30. Ерекшеліктердің сыныптамалық кодтары шығыстардың экономикалық сыныптамасының жоғары тұрған деңгейлерiнiң сыныптамалық кодтарынан бөлек қолданыла алады және әртүрлі санаттарда, сыныптарда, iшкі сыныптарда қайталанбауға тиіс.
      31. Экономикалық сыныптама мынадай санаттардан тұрады:
      ағымдағы шығындар - мемлекеттік мекемелердің өз функцияларын жүзеге асыруға байланысты шығындары;
      күрделi шығындар - негiзгi капиталды құруға, қалпына келтіруге немесе сатып алуға байланысты шығындар;
      бюджеттік кредиттер - қайтарымды, мерзімді және ақылы негізде бюджеттен бөлiнетiн ақша;
      қаржы активтерiн сатып алу - мемлекеттiк меншiкке заңды тұлғалардың, оның ішінде, халықаралық ұйымдардың қатысу үлестерiн, бағалы қағаздарын сатып алу жөнiндегi операциялармен байланысты шығыстар;
      қарыздарды өтеу - қарыздар бойынша негізгi борышты өтеуге жұмсалатын шығыстар.
      32. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.
      33. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасының негізiнде мемлекеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi орган осы Ережеге 4-қосымшаға сәйкес ерекшеліктердің анықтамасы мен ерекшеліктер бойынша шығындардың тiзбесi көрсетiлетiн бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелігінiң құрылымын жасайды және бекiтедi.

2-бөлiм. Бюджеттiк сыныптаманы жасау, бекiту және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу тәртiбi

5-тарау. Бюджеттік сыныптаманы жасау, бекiту және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу тәртiбі

      34. Мемлекеттік басқару органдарының Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгiзу жөнiндегi нормативтiк негізделген тиiстi ұсыныстары бюджеттi жоспарлау процесiнде, сондай-ақ Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер немесе толықтырулар енгізудi болжайтын нормативтiк құқықтық акт қабылданған жағдайда бюджеттi атқару барысында мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлетті органға енгізiледi.
      35. Бюджеттік сыныптаманың жобасына алдағы қаржы жылына арналған бюджет жобасын жоспарлау үшiн қажеттi өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар ағымдағы жылдың 15 сәуіріне дейiн енгізiледi.
      36. Алдағы қаржы жылына арналған Бюджеттiк сыныптама жобасын мемлекеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлетті орган ағымдағы жылдың 15 мамырына дейiн республикалық және жергiлiктi бюджеттердi қалыптастыру үшiн орталық мемлекеттік және жергiлiктi атқарушы органдарға жiбередi.
      37. Тиiстi бюджет деңгейлерiнен қолданыстағы сыныптамалық кодтар алынып тасталған жағдайда, Бюджеттiк сыныптаманы жасау кезiнде олардың қолданылуының аяқталу күнi көрсетiледi.
      38. Бюджеттік сыныптама жоспарланатынының алдыңғы жылдың 10 желтоқсанына дейін алдағы жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының заңы қабылданғаннан кейін бекітіледі.

6-тарау. Бюджет түсімдерінің сыныптамасын жасау және оған өзгерістер мен толықтырулар енгiзу тәртiбi

      39. Бюджеттiк сыныптамада бюджеттік түсімдердің жаңа түрлерін енгізуді, қолданыстағы түрлерін алып тастауды немесе өзгертуді тиісті нормативтік құқықтық акті негізінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүргiзедi.
      40. Мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган мемлекеттiк басқару органдарының бюджет түсiмдерiнiң жаңа түрлерiн енгізу туралы, қолданыстағыларды алып тастау немесе өзгерту туралы тиiсті ұсыныстарының қолданыстағы нормативтiк құқықтық актілердің нормаларына, сондай-ақ осы Ережеде көрсетiлген талаптарға сәйкестігін қарайды.
      Қарау нәтижелері негізінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Бюджеттік сыныптамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы жоба бұйрығын әзірлейді, не ұсынысты кейінге қалдырады.

7-тарау. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасын жасау және оған өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      41. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың жаңа әкiмшілерiн енгізу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту орталық мемлекеттiк орган құрылған, таратылған, қайта ұйымдастырылған, сондай-ақ қажет болған кезде олардың функциялары өзгерген жағдайда жүзеге асырылады.
      42. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың жаңа әкiмшілерiн енгізу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту жергілікті мемлекеттік басқарудың үлгілік құрылымын өзгерткен және (немесе) жергілікті мемлекеттік басқарудың үлгілік құрылымында көзделген, бірақ жылына екі реттен артық емес құрылымдық бөлімшелердің біріктірілуі, қосылуы туралы облыстар, Алматы, Астана қалалары әкімдерінің шешімдерін қабылдаған жағдайда жүзеге асырылады.
      43. Бюджеттiк сыныптамада жаңа бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгізу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту бюджет шығыстарының тиiстi түрлерiн регламенттейтiн нормативтiк құқықтық актілер негізiнде жүргізiледi.
      43-1. Қолданыстағы бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) дебиторлық және (немесе) кредиторлық берешегі бар болғанда алып тастау толық берешек өтелгеннен (есептен шығарылғаннан), немесе осы берешектің құқықтық мирасқоры анықтаған республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің бюджеттік бағдарламасына көшірілгеннен кейін жүргізіледі.
      Ескерту. Ереже 43-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Қаржы министрінің 2010.08.24 № 425 Бұйрығымен.
      44. Жергiлiктi атқарушы органдар жаңа жергiлiктi бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгізу туралы, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныстарды тиiстi орталық салалық мемлекеттiк органдарға жiбередi, олар бұл ұсыныстардың қолданыстағы нормативтiк құқықтық актілерге сәйкестiгi, өкiлеттiктердi мемлекеттiк басқару деңгейлерi арасында тарату мәнiне қарайды.
      Сәйкес келмеген жағдайда орталық салалық мемлекеттiк органдар жергілiктi атқарушы органдарға Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгізуден негiзделген бас тартуды қалыптастырады.
      Сәйкес келген жағдайда орталық салалық мемлекеттiк органдар жергiлiктi атқарушы органдар ұсыныстарының жиынтық тiзбесiн жасайды және өздерiнiң қорытындыларымен бiрге бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға жiбередi.
      45. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган орталық салалық мемлекеттiк органдардың жаңа республикалық және (немесе) жергілiктi бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгiзу туралы, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныстарының олардың мақсаттары мен мiндеттерiне сәйкестiгiн, нормативтiк құқықтық негiздемесiнiң болуын, сондай-ақ осы Ережеде көрсетiлген талаптарға сәйкестiгiн қарайды.
      Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган қарау нәтижелерінің негізінде Бюджеттік сыныптамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу туралы бұйрық жобасын әзірлейді, не ұсыныстарды қабылдамайды.
      46. Ағымдағы қаржы жылы бюджетiнiң атқарылуы барысында жаңа бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгiзуге, қолданыстағыларын алып тастауға немесе өзгертуге бюджет нақтыланған немесе түзетiлген кезде ғана болады.

8-тарау. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасын жасау және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу тәртiбі

      47. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының жаңа ерекшелiгiн енгiзуді, қолданыстағыны алып тастау немесе өзгертуді мемлекеттік органдардың ұсыныстарын ескере отырып бюджетті жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.
      48. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган мемлекеттiк органдардың шығыстардың экономикалық сыныптамасының жаңа ерекшелiгiн енгiзу туралы, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы тиiстi ұсыныстарының қолданыстағы нормативтiк құқықтық актілердің нормаларына, сондай-ақ осы Ережеде көрсетiлген талаптарға сәйкестiгiн қарайды.
      49. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган Бюджеттiк сыныптама бекiтiлгеннен кейiнгi бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы негiзiнде бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелiгiнiң құрылымын жасайды және бекiтедi.

9 тарау. Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдармаларды) әзірлеу тәртібі және олардың мазмұнына қойылатын талаптар

      50. Бюджеттік бағдарламаларды бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әзірлейді және ол мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының құрамында бекітіледі.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері жоспарлы кезеңге арналған бюджет қаражатын жоспарлау көлемі, нәтижелілік және тиімділік көрсеткіштері бар бюджеттік бағдарламаларды әзірлейді.
      Ескерту. 50-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 2012.02.20 № 103 Бұйрығымен.
      51. Бюджеттік бағдарламалар стратегиялық жоспарда қалыптасқан мақсаттар мен міндеттемелерді шешу үшін қажеттілік пен жеткіліктілік принциптеріне негізделе отырып әзірленеді.
      Бюджеттік бағдарламалар өзінің мазмұны бойынша біртекті мемлекеттік функциалар, өкілеттіктер және мемлекеттік қызметтер көрсетуге немесе бюджеттік бағдарламалар әкімшілері қызметінің бағыттарына топталуы тиіс.
      52. Бюджеттік бағдарламада оны іске асыруды бағалау үшін тікелей және түпкілікті нәтижелердің көрсеткіштері болуы тиіс, сондай-ақ бюджеттік бағдарламада сапа мен тиімділік көрсеткіштерінің болуы мүмкін.
      Сапа көрсеткіштері көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің оны алушылардың талабына сәйкестігі деңгейін көрсетеді.
      Тиімділік көрсеткіштері мемлекеттік қызмет көрсету бірлігінің құнын немесе мемлекеттік қызмет көрсету құнына салымдардың бірлігіне арналған бюджетке түсетін түсімдердің көлемін көрсетеді.
      53. Бюджеттік бағдарлама Ереженің 23-тармағында көрсетілген жағдайларда кіші бағдарламаларға бөліне алады.
      54. Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыруға және солардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсетуге бағытталған бюджеттік бағдарламалардың атаулары жүзеге асырылатын мемлекеттік функциялар, өкілеттіктер мазмұнын және солардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсетуді немесе мемлекеттік орган қызметінің бағыттарын көрсетуі тиіс.
      Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламалардың құнына және солардан туындайтын мемлекеттік қызметтер көрсетулерге соларға байланысты барлық ағымдағы шығыстар кіреді.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге бағытталған бюджеттік бағдарламаның құнын анықтаған кезде мемлекеттік қызметтердің бекітілген стандарттары пайдаланады.
      55. Трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беруге бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      1) бюджеттер деңгейлері арасындағы трансферттер;
      2) мемлекеттік мекемелердің қызметкерлеріне ақшалай төлемдерден басқа, жеке тұлғаларға арналған трансферттер;
      3) жеке және заңды тұлғаларға арналған бюджеттік субсидиялар жатады.
      Бюджеттер деңгейі арасында трансферттер жалпы сипаттағы трансферттерге, ағымдағы нысаналы трансферттерге, дамуға арналған нысаналы трансферттерге бөлінеді.
      Бюджет субвенциялары мен бюджеттік алулар жалпы сипаттағы трансферттер болып табылады.
      Республикалық немесе жергілікті бюджеттерде бекітілген сома шегінде беретін, жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу кезінде ескерілмейтін трансферттері ағымдағы нысаналы трансферттер болып табылады.
      төмен тұрған бюджетке шығыстардың артуына және (немесе) жергілікті бюджеттердің кірістерінің қысқаруына әкеп соғатын облыстың өкілді және атқарушы органдарының заңнамалық актілерін, Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерін қабылдаудан туындайтын төмен тұрған бюджеттердің шығындарын өтеуге бағытталған жоғары тұрған бюджеттер;
      жоғары тұрған бюджетке мемлекеттік басқарудың төмен тұрған деңгейінен жоғары тұрған деңгейіне мемлекеттік органдардың функцияларын тапсыруға байланысты жоғары тұрған бюджеттің шығыстарының артуына әкеп соғатын заңнамалық актілер, Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерін қабылдаудан туындайтын жоғары тұрған бюджеттердің шығындарын өтеуге бағытталған төмен тұрған бюджеттер.
      республикалық немесе облыстық бюджет бекіткен сомалар шегінде жоғары тұрған бюджеттер төменгі тұрған бюджеттерге беретін трансферттер дамуға арналған нысаналы трансферттер болып табылады.
      Трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалардың атаулары трансферттер немесе субсидиялар арқылы жүзеге асырылатын шығыстардың бағыттарын көрсетуі тиіс.
      Ескерту. 55-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 2011.12.20 № 647 Бұйрығымен.
      56. Бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      1) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға;
      2) мемлекеттің сыртқы экономикалық қызметін жүзеге асыруға;
      3) қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына;
      4) төмен тұрған бюджеттердің қолма-қол ақшаның тапшылығын жабуға бағытталады.
      Бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалар атаулары бюджеттік кредиттер шығыстарының бағыттарын көрсетуі тиіс.
      57. Бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      бюджеттік инвестициялар жобаларын іске асыру;
      концессиялық жобаларды бюджеттен қоса қаржыландыру шартында іске асыру арқылы;
      жарғылық капиталына мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың қалыптастыру (толықтыру).
      Бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламалар атаулары бюджеттік қаражат бөлінетін мақсаттарды көрсетуі тиіс.
      58. Күрделі шығыстарды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      1) материалдық-техникалық базаны қалыптастыру немесе нығайту;
      2) күрделі жөндеу (қалпына келтіру) жүргізу;
      3) бюджеттік инвестициялардан басқа шығыстардың экономикалық сыныптамасына сәйкес өзге де күрделі шығыстар жатады.
      Күрделі шығыстарды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламалар атаулары бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің күрделі шығыстарының мазмұнын көрсетуі тиіс.
      59. Мемлекеттік міндеттемелерді орындауға бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      1) уақыттың белгілі бір кезеңіндегі сыйақының, комиссиялық алымдардың, айыппұлдардың және қарыз алу шарттарынан туындайтын өзге де төлемдердің жиынтық төлемдері, хеджирлеу мәмілелері бойынша төлемдер;
      2) қарыз алушының алған қарыз сомасын қарыз шартында белгіленген тәртіппен қайтаруы, қарыз шартынан туындайтын басқа да міндеттемелерді орындауы;
      3) халықаралық ұйымдарға үлестік жарналар;
      4) мемлекеттік кепілдіктер мен кепілгерліктер бойынша міндеттемелерді орындау;
      5) мемлекеттің белгіленген тәртіппен ратификацияланған келісімдерден, немесе Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінен немесе соттар шешімдерінен туындайтын басқа да міндеттемелері жатады.
      Мемлекет міндеттемелерін орындауға бағытталған бюджеттік бағдарламалар атаулары қабылданған мемлекеттік міндеттемелерді орындау үшін жүзеге асырылуы тиіс шығыстардың мазмұнын көрсетуі тиіс.

10-тарау. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік
бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларын
әзірлеу тәртібі

      Ескерту. Ереже 10-тараумен толықтырылды - ҚР Қаржы министрінің 2011.12.20 № 647 Бұйрығымен.

      60. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жоспарлы кезеңге арналған жылжымалы негiзде жыл сайын әзiрленедi.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері мемлекеттік органның қызметін қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарлама бойынша тікелей нәтижені ғана көрсетеді.
      Ескерту. 60-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 2012.07.20 № 346 Бұйрығымен.
      61. Стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарлама жобасы осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалады және өзіне мынадай ақпаратты қамтиды:
      1) бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды мен атауы;
      2) бюджеттік бағдарламаның коды мен атауы;
      3) жоспарлы кезең;
      4) "Бюджеттік бағдарламаның нормативтік құқықтық негізі" деген жолында осы бағдарлама шеңберінде іске асырылатын мемлекеттік функцияларды, осы бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен міндеттерін іске асыру қажеттілігін анықтайтын Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері көрсетіледі.
      Осы жол бойынша, заңнама актілерін қоспағанда, нормативтік құқықтық актінің толық атауы, күні мен нөмірі, заңнама актісіне сілтеме жасалған жағдайда тиісті бапқа міндетті түрде нұсқау көрсетіледі;
      5) "Бюджеттік бағдарламаны сипаттау (негіздеме)" деген жолы бойынша шығыстардың бағытын көрсете отырып, бюджеттік бағдарламаға қысқаша сипаттама жүргізеді;
      6) "Бюджеттік бағдарламаның түрі" деген жолында:
      "мемлекеттiк басқару деңгейiне байланысты" деген жолында мемлекеттiк басқару деңгейiне қарай мыналарға;
      республикалық бюджеттiң құрамында бекiтiлетiн республикалық облыстық бюджеттiң, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiнiң құрамында бекiтiлетiн облыстық, республикалық маңызы бар қала, астана;
      аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң құрамында бекiтiлетiн аудандық (қалалық);
      республикалық маңызы бар қала, астана бюджетiнiң, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң құрамында бекiтiлетiн қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың, кенттiң, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтiң бюджеттiк бағдарламалары болып бөлiнедi;
      "мазмұнына байланысты" деген жолында бағдарлама мазмұнына байланысты бюджеттiк бағдарламаның түрi;
      мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi жүзеге асыру және олардан шығатын мемлекеттiк қызметтердi көрсету;
      трансферттер мен бюджеттiк субсидиялар беру;
      бюджет кредиттерiн беру;
      бюджеттiк инвестицияларды жүзеге асыру;
      күрделi шығыстарды жүзеге асыру;
      мемлекеттiк мiндеттемелердi орындау көрсетiледi;
      нысаналы салым салу;
      "iске асыру тәсiлiне қарай" деген жолында жеке не бөлiнетiн бюджеттiк бағдарламалар көрсетiледi;
      "ағымдағы/даму" деген жолы бойынша ағымдағы бюджеттiк бағдарлама не даму бюджеттiк бағдарламасы көрсетiледi.
      7) "Бюджеттік бағдарламаның мақсаты" деген жолында бюджеттік бағдарламаны орындау кезінде қол жеткізілуі тиіс белгілі бір нәтиже өткізіледі. Бюджеттік бағдарламаның мақсаты анық, нақты және қол жетімді болуы тиіс.
      Бюджеттік бағдарламаның мақсаты, мемлекеттік басқару функциясына, елдің стратегиялық даму міндеттеріне, республика немесе өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, мемлекеттік, салалық бағдарламаларға, ауданды дамыту бағдарламаларына сүйене отырып қалыптасады;
      8) "Бюджеттік бағдарламаның міндеттері" деген жолында бюджеттік бағдарламалардың түпкі нәтижесіне қол жеткізу жолдары көрсетіледі.
      Бюджеттік бағдарламаның міндеттері анық, дәл, нақты және тексерілген болуы тиіс;
      "Бағдарламаны іске асыру бойынша іс-шаралар" деген бағанда жоспарлы кезеңде олардың іске асырылу мерзімдері көрсетілген міндеттерді шешуге бағытталған негізгі іс-шаралар (әрекеттер) көрсетіледі (2-4 бағандар);
      9) Бюджеттік бағдарламаны іске асыру мерзімі республиканың немесе өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, мемлекеттік, салалық бағдарламалардың, ауданды дамыту бағдарламаларында көзделген іс-шараларды іске асыру мерзімдеріне сәйкес болуы тиіс;
      10) "Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi" деген жолда бюджеттік бағдарламаның қойылған мақсатына қол жеткізу үшін бюджеттік бағдарламаны іске асыру нәтижелерін көрсететін сандық не сапалық көрсеткіштер көрсетіледі;
      11) "Түпкiлiктi нәтиже көрсеткiштерi" деген жолда халықтың өмiрiнiң деңгейi мен сапасының нысаналы жағдайының (жағдайының өзгеруiнiң), әлеуметтiк саланың, экономиканың, қоғамдық қауiпсiздiк пен бюджеттiк бағдарламаны iске асырудың тiкелей нәтижелерiне қол жеткiзуге негiзделген басқа мемлекеттiк басқарудың салаларының (аяларының) көрсеткiштерi келтiрiледi. Осы жол мемлекеттік органның қызметін қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарлама бойынша толтырылмайды;
      12) "Сапа көрсеткiштерi" деген жолда бюджеттік бағдарламаны іске асыру шеңберінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтің оны алушылардың үміттеріне және мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес келу деңгейін көрсететін көрсеткіштер көрсетіледі. Осы жол мемлекеттік органның қызметін қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарлама бойынша толтырылмайды;
      13) "Тиiмдiлiк көрсеткiштерi" деген жолда бюджет қаражатының бекiтiлген көлемiн пайдалана отырып, ең үздiк тiкелей нәтижеге қол жеткiзу деңгейiн немесе бюджет қаражатының аз көлемiн пайдалана отырып, тiкелей нәтижеге қол жеткiзудi көрсететiн көрсеткiштер келтiрiледi. Осы жол мемлекеттік органның қызметін қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарлама бойынша толтырылмайды;
      14) "Бюджеттік қаражат көлемі" деген жолында есепті және ағымдағы жылдардағы, сондай-ақ жоспарлы кезеңді жылдар бойынша бөлудегі жоспарлы кезеңдегі мың теңгедегі осы бюджеттік бағдарлама бойынша бюджет қаражатының көлемі көрсетіледі (3-7-бағандар).
      Ескерту. 61-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 2012.07.20 № 346 Бұйрығымен.
      62. Бюджеттік өтініммен бір мезгілде стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет шығыстарын жоспарлау үшін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік бағдарламалар жобаларын ұсынады.
      63. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобалары республикалық бюджет бекітілгеннен кейін пысықталады және Қазақстан Республикасының Президенті республикалық бюджет туралы заңға қол қойған күннен бастап бір апта мерзімде бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы бекітеді.
      Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тексеру комиссияларының бюджеттік бағдарламаларының жобалары пысықталады және тиісті жергілікті бюджетті бекіткеннен кейін ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейін тиісті тексеру комиссиясының төрағасы бекітеді.
      Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихат аппараттарының бюджеттік бағдарламаларының жобалары тиісті жергілікті бюджет бекітілгеннен кейін пысықталады және ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейін тиісті мәслихат хатшысы бекітеді.
      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетінен қаржыландырылатын, стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламаларының жобалары тиісті жергілікті бюджет бекітілгеннен кейін пысықталады және ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейін ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) тиісті жергілікті атқарушы органдары бекітеді.
      Ескерту. 63-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 2012.02.20 № 103 Бұйрығымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 2012.07.20 № 346 Бұйрығымен.
      64. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларына мынадай:
      1) Қазақстан Республикасының жаңа заңдары қабылданған не өзгерістер енгізілген;
      2) жаңа бағдарламалық құжаттар қабылданған не өзгерістер енгізілген;
      3) мемлекеттік органның функциялары, құрылымдары өзгерген;
      4) көрсеткіштерге қол жеткізуге ықпал ететін республикалық немесе жергілікті бюджеттердің параметрлері өзгерген жағдайларда өзгерістер мен толықтыруларға енгізуге жол беріледі.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу кезінде бюджеттік бағдарламаны әзірлеу мен бекіту кезіндегі осы Ережемен белгіленген талаптар сақталады.
      Бюджетті нақтылауға байланысты бюджеттік бағдарламаларға өзгерістер мен толықтырулар енгізген жағдайда бюджетті әзірлеу мен бекіту кезінде Бюджет кодексімен белгіленген талаптар сақталады.
      "Қаржыландыру көлемінің өзгеруіне байланысты бюджеттік бағдарламаларға өзгерістер мен толықтырулар жобалары тиісті бюджеттік комиссиямен қарастырылады.

Қазақстан Республикасының  
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 1-қосымша  

Бюджет түсімдерінің сыныптамасы

____________________________________________________________

Санаты
| Сыныбы
| |Ішкі сыныбы
| | |Ерекшелігі
| | | |Қолданылуының аяқталатын күні
| | | | Атауы
_____________________________________________________

0
  00
    0
     00

______________________________________________________________

Қазақстан Республикасының  
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 2-қосымша  

Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы

____________________________________________________________

Функционалдық топ
| Ішкі функция
| | Бағдарламалардың әкімшісі
| | |Бағдарлама
| | | |Кіші бағдарлама
| | | | |Қолданылуының аяқталатын күні
| | | | | |Атауы

_____________________________________________________________

00
  0
    000
        000
           000

______________________________________________________________

Қазақстан Республикасының  
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 3-қосымша  

Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы

_______________________________________________________________

Санаты
| Сыныбы
| | Ішкі сыныбы
| | | Ерекшелігі
| | | | Қолданылуының аяқталатын күні
| | | | |Атауы

_______________________________________________________________

0
  0
    000
        000

________________________________________________________________

Қазақстан Республикасының  
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 4-қосымша  

Қазақстан Республикасы бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелігінің құрылымы

________________________________________________________________

Кіші сыныбы | Ерекшелігі | Атауы | Анықтамасы | Шығындар тізбесі

________________________________________________________________
________________________________________________________________

Қазақстан Республикасының  
Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын
жасау ережесiнің 5-қосымшасы

      Ескерту. Ереже 5-қосымшамен толықтырылды - ҚР Қаржы министрінің 2011.12.20 № 647 Бұйрығымен; жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 2012.07.20 № 346 Бұйрығымен.

нысан             

Стратегиялық жоспарды әзiрлемейтiн бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң
БЮДЖЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ

__________________________________________________
бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсiнiң коды және атауы
______________________________________________
бюджеттiк бағдарламаның коды және атауы
_____________________ жылдарға арналған

Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi


Бюджеттiк бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесі)


Бюджеттiк бағдарламаның түрi

мемлекеттiк басқару деңгейiне байланысты


мазмұнына байланысты


iске асыру тәсiлiне қарай


ағымдағы/даму


Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты


Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi


Бағдарламаны iске асыру жөніндегі iс-шаралар

жоспарлы кезеңде іске асыру мерзімі




1

2

3

4





Бюджеттiк бағдарлама көрсеткiштерiнiң атауы

өлшем бiрлiгi

есептi жыл

ағымдағы жыл жоспары

жоспарлы кезең




1

2

3

4

5

6

7

Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi














Түпкiлiктi нәтиже көрсеткiштерi*














Сапа көрсеткiштерi *














Тиiмдiлiк көрсеткiштерi*














Бюджеттiк қаражатының көлемi

мың.
теңге






      * осы жолдары мемлекеттік органның қызметін қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарлама бойынша толтырылмайды.