Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 23.09.2022 № 736 қаулысымен.
Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. "Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 1054 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
көрсетілген қаулымен бекітілген Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасында:
"Мемлекеттік бағдарламаның мақсаты, міндеттері, нысаналы индикаторлары және іске асыру нәтижелерінің көрсеткіштері" деген 4-бөлімде:
"1-міндет. Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген кестеде:
мына:
"
3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны | "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ деректері | қарыздар бірлігі | "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ, ҚТҚЖБ | 3057 | 8382 | 12916 | 13333 | 13125 | 13125 | 3125 | 3125 |
Жағдайы төмен отбасылар үшін (2%) | - | 5000 | 10000 | 10000 | 10000 | 10000 | - | - | |||
ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %) | 3057 | 3382 | 2916 | 3333 | 3125 | 3125 | 3125 | 3125 |
"
деген жол мынадай редакцияда жазылсын:
"
3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны | "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ деректері | қарыздар бірлігі | "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ, ҚТҚЖБ | 3057 | 8382 | 15916 | 27333 | 13125 | 13125 | 3125 | 3125 |
жағдайы төмен отбасылар үшін (2 %) | - | 5000 | 10000 | 10000 | 10000 | 10000 | - | - | |||
ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %) | 3057 | 3382 | 2916 | 3333 | 3125 | 3125 | 3125 | 3125 | |||
"Шаңырақ" пилоттық жобасы бойынша | 3000 | 14000 |
";
"Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген 5.1-бөлімде:
"Бағдарламаға қатысуға арналған өлшемшарттар (тұрғын үйдің қолжетімділік сатысы)" деген 5.1.1-кіші бөлімде:
бесінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:
"Қарыз қаражатын пайдалана отырып, бастапқы немесе қайталама нарықтарда тұрғын үй сатып алу үшін азаматтарға ипотекалық кредиттеудің әртүрлі құралдары, тұрғын үй құрылысы жинақ жүйелері ("7-20-25", "Баспана-хит", "Орда", "Өз үйім", "Жас отбасы", "Әскери Баспана", "Бақытты отбасы", "Шаңырақ", "5-20-25" ипотекалық тұрғын үй бағдарламалары) ұсынылады.";
алтыншы бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
"2) соңғы 6 (алты) айда еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен түсетін, отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген шамасынан аспайтын табысының (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) болуы;";
төртінші бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
"2) соңғы 6 (алты) айда еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңмен бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,7 еселенген шамасына дейінгі ең төменгі табысының болуы негіз болып табылады.
Кірістер расталмаған жағдайда әкімдіктер өткізетін кредиттік тұрғын үйді толық құны бойынша (қарызды ресімдемей) сатып алу үшін өз қаражатының (оның ішінде тұрғын үй құрылысы жинақтарының) сомасы болған кезде қатысуға жол беріледі;";
тоғызыншы бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
"2) соңғы 6 (алты) айда табысы жоқ не еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңмен бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,7 еселенген шамасына дейінгі ең төменгі табысының болуы негіз болып табылады.
Кірістер расталмаған жағдайда әкімдіктер өткізетін кредиттік тұрғын үйді толық құны бойынша (қарызды ресімдемей) сатып алу үшін өз қаражатының (оның ішінде тұрғын үй құрылысы жинақтарының) сомасы болған кезде қатысуға жол беріледі;";
төртінші бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
"2) соңғы 6 (алты) айда табысы жоқ не еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) отбасының әрбір мүшесіне шаққанда тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңмен бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,7 еселенген шамасына дейінгі ең төменгі табысының болуы негіз болып табылады.
Кірістер расталмаған жағдайда әкімдіктер өткізетін кредиттік тұрғын үйді толық құны бойынша (қарызды ресімдемей) сатып алу үшін өз қаражатының (оның ішінде тұрғын үй құрылысы жинақтарының) сомасы болған кезде қатысуға жол беріледі.";
оныншы бөліктегі 1) және 2) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
"1) қарыздың мақсаты – бастапқы нарықта тұрғын үй сатып алу (жеке құрылыс салушылардың, оның ішінде тұрғын үй құрылысының проблемалық объектілерін аяқтау жөніндегі уәкілетті ұйымның тұрғын үй құрылысы объектілерінде, сондай-ақ "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ еншілес ұйымының кепілдігімен қамтамасыз етілген тұрғын үй, ЖАО кредиттік тұрғын үйі;
2) сыйақы мөлшерлемесі – жылдық 5 %-ға (бес пайызға) дейін;";
он бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:
"Шаңырақ" пилоттық жобасы шеңберінде жеке құрылыс салушылардың тұрғын үйлерін сатып алуға кепілдік беру үшін ҚТҚЖБ құрылыс салушылармен ынтымақтастық туралы келісімдер (оффтейк-келісімшарттар) жасасуға құқылы.
Бұл ретте, ынтымақтастық туралы келісім жасалғанға дейін ҚТҚЖБ үміткерлерді іріктеуді ҚТҚЖБ-ның ішкі құжаттарына сәйкес алдын ала броньдау тетігі арқылы жүзеге асырады. Іріктеу қорытындысы бойынша ҚТҚЖБ қатысуға өтініш берген үміткерлермен тұрғын үйді алдын ала броньдау шарттарын жасасады.
Келісімшарт жасалған тұрғын үйді сатып алу үшін алдын ала және аралық тұрғын үй қарыздарын беру үшін ҚТҚЖБ ҚР ҰБ еншілес ұйымынан немесе республикалық бюджеттен алынған облигациялық қарыз шеңберінде қаражат бөледі.";
"Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген 5.1-бөлімде:
"Әлеуметтік тұрғын үйді дамыту жөніндегі шаралар" деген 5.1.2-кіші бөлімде:
бірінші бөліктегі 2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
"2) облигациялар шығару есебінен қаржыландырылатын кредиттік тұрғын үй жобалары бойынша:
Алматы қаласында 240 мың теңгеге дейін;
Нұр-Сұлтан қаласы мен оның қала маңы аймағында 220 мың теңгеге дейін;
Шымкент қаласында және Алматы қаласының қала маңы аймағында 200 мың теңгеге дейін;
Ақтөбе, Атырау, Ақтау, Түркістан қалаларында, Қарағанды және Қостанай облыстарында 180 мың теңгеге дейін;
қалған өңірлерде 160 мың теңгеге дейін;
жеке тұрғын үй құрылысының пилоттық жобалары шеңберінде 120 мың теңгеге дейін.";
сегізінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:
"Уәкілетті органмен, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен, бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша әлеуметтік тұрғын үй құрылысын одан әрі қаржыландыру үшін ЖАО-ға ішкі нарыққа қатысушылар арасында нарықтық жағдайларда облигациялық қарыздарды тартуға жол беріледі.";
"Тұрғын үй құрылысын ынталандыру жөніндегі шаралар" деген 5.1.3-кіші бөлімде:
2.1-тармақтағы бірінші, екінші және үшінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:
"Тұрғын үйдің қолжетімділігін арттыру мақсатында "Бәйтерек "ҰБХ" АҚ еншілес ұйымы ішкі құжаттарға сәйкес:
1) тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы заңнамаға сәйкес кепілдік беру тетігін;
2) мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалармен жасалатын тиісті меморандумдар (келісімдер) бойынша кейіннен сатып алу құқығымен жалға беру мақсатында тұрғын үй салуды және/немесе сатып алуды жүзеге асырады.
Түсетін жалдау төлемдері, бюджет қаражатының пайдаланылмаған бөлігі, нарықтық жағдайларда капиталдың ішкі және халықаралық нарықтарында, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің кепілдігімен тартылатын қаражат қаржыландыру көздері болуы мүмкін. Жалдау төлемдерін тартылған қаражатпен микширлеуге жол беріледі.
Қосымша түсетін жалдау төлемдері ЕДБ ипотекалық қарыздары бойынша талап ету құқықтарын сатып алуға, қабылданған міндеттемелерді өтеу және (немесе) Бағдарлама шеңберінде кейіннен сатып алу мүмкіндігімен жалға беру мақсатында тұрғын үйді салу және (немесе) сатып алу бойынша тұрғын үй құрылысы жобаларын іске асыруға бұрын бағытталған "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ еншілес ұйымының меншікті қаражатын қайтару (алмастыру) үшін пайдаланылуы мүмкін.";
бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:
"Нұр-Сұлтан қаласының әкімдігіне құрылыс-монтаждау жұмыстарына арналған қаражатты, осы Бағдарламаның 5.1.2-кіші бөлімінің 2 және 2-1-тармақтарына сәйкес тартылған облигациялық қарыздарды Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген тәртіпке сәйкес бюджеттік кредиттеу арқылы тұрғын үй құрылысының проблемалық объектілерін аяқтау үшін пайдалануға жол беріледі. Бұл жағдайда тиісті бос алаңдар осы Бағдарламаның 5.1.1-кіші бөлімінің 3, 3-1-тармақтарына сәйкес өткізілуге жатады.";
"Халықты сапалы ауызсумен және су бұру қызметтерімен ұтымды қамтамасыз ету" деген 5.2-бөлімде:
он бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:
"Қаржы институттарымен бірлесіп қаржыландыру болжанатын жобалар бойынша "ТКШ ҚазОрталығы" АҚ Оператор ретінде ТКШ-да жобаларды дайындау, жобаларды қаржыландыру және іске асыру схемасын құрылымдау мәселелері бойынша қаржы ұйымдарымен үйлестіруді жүзеге асырады.";
он сегізінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
"Қалалар мен өнеркәсіптік кәсіпорындардың сарқынды суларды тазалауға арналған КТҚ-ның нашар жұмыс істеуі қоршаған орта мен су ресурстарының антропогендік ластануы ауқымының өсуіне алып келеді. 27 қалада КТҚ жоқ немесе әбден тозған, 26 қалада жаңғырту және реконструкциялау талап етіледі.";
жиырма екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
"Осы бағыттың бірыңғай қарыз алушысы және операторы мынадай негізгі функциялары бар ТКШ жаңғырту және дамыту жөніндегі ұйым болады: бастапқы деректерді талдау, КТҚ құнын оңтайландыру мақсатында жобалау құжаттамасын қайта өңдеу, конкурс өткізу және мердігермен DB-келісімшартқа қол қою, жобалау құжаттамасын келісу, мердігер орындаған жұмыстарды қабылдау, авторлық және техникалық қадағалау жүргізу, орындалған жұмыстар үшін ақы төлеу, КТҚ басқару кезінде көрсеткіштердің мониторингі, эскроу шотты басқару және қарызды өтеу, КТҚ-ға корпоративтік менеджментті енгізу. Бұл ретте, Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес республикалық және жергілікті бюджеттердің қарыздарға қызмет көрсетуге және оларды өтеуге арналған қаражаты есебінен қарыздарды өтеу тетігі пысықталады. Бұдан басқа, қарызды ұйымдастыру, жобаны дайындау, бірыңғай ТЭН әзірлеу, әрбір жоба бойынша конкурстық рәсімдерді жүргізу, жұмыстарды орындау сапасының мониторингі бойынша Оператор көрсететін қызметтердің көлемін орындау мақсатында мердігер республикалық бюджеттен қаржыландыру мәселесін пысықтайды. Бір үйлестірушінің болуы жобаларды іске асыру процесін біріздендіруге және бақылауға мүмкіндік береді.";
жиырма бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
"Тұтастай алғанда, барлық қалаларда қоса алғанда 2025 жылға дейін КТҚ-ны салу, жаңғырту және реконструкциялау мәселелерін шешу көзделеді. Жобаларды іске асыру жылдары бойынша қалалардың тізбесін тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган айқындайды. Келесі кезеңде барлық ауылдарды сумен жабдықтау қызметтерімен 100 % қамтамасыз еткеннен кейін ауылдық елді мекендердің су бұру жүйелерін салу және реконструкциялау мәселелері шешілетін болады.";
"ТКШ жаңғырту және дамыту" деген 5.3-бөлімде:
бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:
"Халықтың тыныс-тіршілігіне қолайлы жағдай жасау мақсатында коммуналдық секторды, бірінші кезекте сумен жабдықтау және су бұру, энергиямен жабдықтау (жылумен, газбен, электрмен жабдықтау) жүйелерін жаңғырту (реконструкциялау және салу) бойынша шаралар кешенін іске асыру жалғасады.";
"Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жобаларын қаржыландыру" деген 5.3.2-кіші бөлімде:
жиырма төртінші, жиырма бесінші, жиырма алтыншы, жиырма жетінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:
"Жылумен, сумен жабдықтаудың және су бұрудың жаңа жүйелерін салу және қолданыстағыларын реконструкциялау инфрақұрылымдық гранттар (субсидиялар) немесе қайтарымды негізде бюджеттік кредиттер бере отырып, бюджеттен тыс қаржыландыру есебінен басым түрде жүзеге асырылады.
Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін реконструкциялау мен жаңғырту бойынша қаржыландырудың жаңа тәсілдері.
Бюджеттік субсидиялар қолданыстағы заңнамада белгіленген тәртіппен жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін реконструкциялауға және жаңғыртуға жіберілетін болады. Сондай-ақ, Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасының, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмалары болған жағдайда жылумен, сумен жабдықтаудың және су бұрудың жекелеген әлеуметтік маңызы бар жобалары субсидиялануы мүмкін.
Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін реконструкциялау және жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру шеңберінде қаражат бөлудің мынадай схемасы көзделеді:
жоба құнының 70 %-ы республикалық бюджеттен субсидиялар түрінде қаржыландырылады;
жоба құнының 15 %-ына дейін жергілікті бюджеттен қаржыландырылады;
жоба құнының 15 %-ына бастап табиғи монополиялар субъектілерінің қаражаты есебінен қаржыландырылады.";
отыз бірінші бөліктен кейін мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:
"Қаржыландыру тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы уәкілетті орган бекітетін Жылумен, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін салуды, реконструкциялауды және жаңғыртуды субсидиялау қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.";
отыз екінші және отыз үшінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:
"Жергілікті атқарушы органдар қаржыландыру көздерін міндетті түрде көрсете отырып, жылумен, сумен жабдықтау, су бұру жүйелерін реконструкциялау және жаңғырту, желілердің тозуын азайту, тұрғын үй қорын аспаптандыру деңгейін ұлғайту және жаңа технологияларды енгізу, автоматтандыру және цифрландыру жөніндегі инвестициялық жобалардың өңірлік жоспарларын әзірлейді және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы уәкілетті органмен келіседі. Өңірлік жоспарларды өңірдің бірінші басшысы бекітеді.
Оператор бюджеттік инвестициялық жобаларды, оның ішінде субсидиялар арқылы іске асырылатын жобаларды қарау кезінде энергия тиімді, ресурс үнемдейтін, сондай-ақ жаңа технологиялар мен жобалау-сметалық құжаттаманы қолдануға арналған техникалық тапсырманы техникалық және технологиялық шешімдер тұрғысынан қарау бойынша жұмысты жалғастырады.";
"Жаңа технологияларды дамыту" деген 5.3.3-кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
"5.3.3 Жаңа технологияларды дамыту
ТКШ саласындағы технологиялар трансфертінің неғұрлым тартымды бағыттары мыналар болып табылады: коррозияға қарсы технологиялар; жаңа құрылыс материалдары; деректерді алу мен берудің қашықтағы жүйелері; сарқынды суларды тазарту жөніндегі жаңа технологиялар; коммуналдық қалдықтардың теріс әсерін төмендету.
Технологиялар трансферті және оны енгізу үшін негізгі өлшемшарттар мыналар болып табылады: ресурс-энергия үнемдейтін технологиялар: ресурстарды тұтынуды төмендету, энергия сыйымдылығын төмендету, энергия тиімділігін арттыру, технологияның қоршаған ортаға кешенді әсері, технологияны енгізудің экономикалық орындылығы.
Жаңа технологиялар трансферті бойынша тағы бір іс-шара стартаптарды дамытуды ынталандыру жобасы (CLEANTECH – акселерация) болып табылады.
Қазақстан GCIP – TheGlobalCleantechInnovationProgrammeforSMEs бағдарламасына (ШОБ үшін "таза" технологиялардың жаһандық инновациялық бағдарламасы) қатысады, ол неғұрлым перспективалы кәсіпкерлерді айқындау үшін бәсеке негізінде стартаптарды алдын ала іріктеуді, акселерациялауды және коммерцияландыруды қамтиды.
Қазақстан жобаны іске асыру және қолдау барысында су және энергетика ресурстарын (ауызсу, сарқынды сулар, ЖЭК, ғимараттарды терможаңғырту, энергия үнемдеу және энергия тиімділігі) ұтымды пайдалану және ТКШ саласында қалаларды орнықты дамыту үшін модельдер жасау мәселелерін шешуге дайын технологиялық бизнес шешімдер ала алады. Мұндай технологиялар энергия үнемдеуге, халық үшін су сапасын жақсартуға алып келеді және болашақта Қазақстанда коммуналдық желілерді пайдалануға арналған шығыстарды едәуір қысқартуға көмектеседі.";
"Тұрғын үй қорын күрделі жөндеу және реновациялау" деген 5.4-бөлімде:
5.4.2-кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:
"КТҮ-де жөндеу жүргізу үшін пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінің шешімі қажет.
КТҮ-де күрделі жөндеу жүргізудің негізгі тетігі ЖАО 2011 – 2015 жылдары республикалық бюджеттен бөлінген қаражат шеңберінде бұрын КТҮ жөндеген тұрғын емес үй-жайлардың, пәтерлердің меншік иелерінің қайтарымды қаражаты есебінен қамтамасыз етіледі.
Облыстық, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының ЖАО бюджеттерге қосымша республикалық бюджеттен 7 жылға жылдық 0,1 %-бен бюджеттік кредиттер бөлінетін болады.
Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне күрделі жөндеу жүргізуді ұйымдастыру тәртібін тұрғын үй қатынастары және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын уәкілетті орган бекітеді.
ХҚҰ қаражатын тарту тағы бір тетік болып табылады. ХҚҰ-дан қарызға қаражат алу міндетті түрде көппәтерлі тұрғын үйлерге терможаңғырту элементтерімен күрделі жөндеу жүргізу және жаңа технологияларды қолдану шартымен жүзеге асырылатын болады.
Перспективада қаржы ұйымдарының, сондай-ақ энергия сервистік шарттар (келісімшарттар) негізінде КТҮ-ге күрделі жөндеу жүргізуді қаржыландыру нұсқалары қарастырылатын болады.
Тұрғын үй қорын күрделі жөндеу жөніндегі жобаларды іске асыру азаматтардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын жақсартуға, қаражатты жинақтау жүйесінің неғұрлым оңтайлы жұмыс істеуі мен дамуына әкеледі.";
"Қажетті ресурстар" деген 6-бөлімде:
"Аббревиатуралардың толық жазылуында":
үшінші, бесінші, он төртінші, жиырмасыншы жолдар алып тасталсын;
"Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасына қосымшада:
"Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары" деген кестеде:
"1-міндет. Бірыңғай тұрғын үй саясатын іске асыру" деген кестеде:
мына:
"
3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны | қарыздарбірлігі | "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша), ҚТҚЖБ(келісу бойынша) | 12916 | 13333 | 13125 | 13125 | 3125 | 3125 | 58 749 | ||||
1) жағдайы төмен отбасылар үшін (2%) | 10000 | 10000 | 10000 | 10000 | 40 000 | ||||||||
2) ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %) | 2916 | 3333 | 3125 | 3125 | 3125 | 3125 | 18 749 |
"
деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:
"
3. ҚТҚЖБ қарыздарының саны | қарыздарбірлігі | "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (келісу бойынша), ҚТҚЖБ (келісу бойынша) | 15916 | 273333 | 13125 | 13125 | 3125 | 3125 | 72 749 | |||||
1) жағдайы төмен отбасылар үшін (2%) | 10000 | 10000 | 10000 | 10000 | 40 000 |
| ||||||||
2) ЖАО кредиттік тұрғын үйді сатып алуы үшін (5 %) | 2916 | 3333 | 3125 | 3125 | 3125 | 3125 | 18 749 |
РБ | ||||||
3)"Шаңырақ"пилоттық жобасы бойынша 5% | 3000 | 14000 | 1400 | Бюджеттен тыс қорлар |
";
реттік нөмірі 14-жол мынадай редакцияда жазылсын:
"
14 | Жалға берілетін тұрғын үй нарығындағы қызметтің ашықтығын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар әзірлеу | Қазақстан РеспубликасыныңҮкіметіне ақпарат |
2020 жылғы желтоқсан | ИИДМ, Қаржымині, АҚДМ, ҰЭМ | талап етілмейді |
";
реттік нөмірі 24-жол мынадай редакцияда жазылсын:
"
24 | Стартаптарды дамытуды ынталандыру жобасын іске асыру | млрд теңге |
Жаһандық экологиялық қор бойынша ҚР ұлттық үйлестірушісіне есеп | жыл сайын, 2020 – 2025 жылдар | ЭГТРМ, ҰЭМ | 0,225* | 0,225* | 0,225* | 0,675* | бюджеттен тыс қаражат |
".
2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі |
А. Мамин |